HTC P3600 deel 3 (Trinity, Orange SPV M700)

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 21.547 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Frunnik schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:42:
Beste mensen, hoe krijg ik meer afspraken in me scherm.... er staat er nu 1 of 2 soms 3.
Ik wil graag een lijstje van 5 tot 8!

Op de beginscherm wel te verstaan!
Mensen! Ik heb gezocht, in me toestel maar kan het gewoon weg niet vinden?

Iemand de oplossing of idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCasemod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 07:06
Frunnik schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:42:
Beste mensen, hoe krijg ik meer afspraken in me scherm.... er staat er nu 1 of 2 soms 3.
Ik wil graag een lijstje van 5 tot 8!

Op de beginscherm wel te verstaan!
Er is hier een registery hack voor, helaas kun je het maar voor 2 dagen instellen en daar baal ik ook van! :/

Dit is wel op eigen risico!

Show Tomorrow's Appointments on Calendar Today item

If you wish to see tomorrow's Appointments on the Calendar Today item, set:
If you wish to see today's All Day event as well:

HKLM\Software\Microsoft\Today\Items\Calendar\Flags = 5 (DWORD decimal)

If you do not wish to see today's All Day event:

HKLM\Software\Microsoft\Today\Items\Calendar\Flags = 4 (DWORD decimal)

Other values (attainable through the "Options..." dialog for the Calendar Today item just as well):

0 = Show Upcoming Appointments
1 = Show Upcoming Appointments and today's "All Day" event
2 = Show Next Appointment
3 = Show Next Appointment and today's "All Day" event

It works out to the following binary structure:

Default Behavior: Show Upcoming Appointments
000
||'- Show "All Day" events (doesn't show tomorrow's "All Day" events)
|'- Show Next Appointment
'- Show Tomorrow's Appointments

Bron: XDADeveloperWiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frunnik schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:14:
[...]

Mensen! Ik heb gezocht, in me toestel maar kan het gewoon weg niet vinden?

Iemand de oplossing of idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik wilde zeggen... Ik ken het probleem van mijn oude mda, maar voor zover ik weet kun je dat niet instellen. Mocht het je wel lukken dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 18:32
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 22:15:
[...]

waar vind je T9 NL om te saven
Kom tie, vanuit het Qtek S200 topic:
Mini Poeper schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 16:41:
[...]

Komt 'ie: -klik-
Ik heb dit in beiden Pocket PC's toegepast. Bij mijn S200 vervangt 'ie wel de Engelse woorden, maar op de Ipaq van m'n vriendin staan nu de Engelse en Nederlandse woorden door elkaar. :S
Maar ach, op zich wel handig. :X
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op zondag 06 mei 2007 @ 22:37:
[...]

DM je me e-mailadres maar dan mail ik hem ffies ;)
DM? ik ken wel pm maar dm heb ik nog nooit van gehoord :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCasemod
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:28:
[...]

Wat ik wilde zeggen... Ik ken het probleem van mijn oude mda, maar voor zover ik weet kun je dat niet instellen. Mocht het je wel lukken dan hoor ik het graag!
Ik heb nog even verder gezocht en dit is denk ik een erg goede oplossing!!!

Genaamd TodayAgenda

http://tiews.info/index.p...%2Ftodayagenda%2Fdownload

Ik moet zeggen het ziet er goed uit! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Ik heb het geinstalleerd en dit is precies wat ik bedoelde.
Werkt super. Ben alleen benieuwd of het niet heel erg snel de batterij leegtrekt.

Super bedankt! Voor mensen die actieve agenda hebben en meerdere punten willen aan zien komen. Install dit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 18:18:
[...]

DM? ik ken wel pm maar dm heb ik nog nooit van gehoord :?
Ach..de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/dm.gif button onder mijn naam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm die button heb ik niet staan...
En ik ben ingelogd.

btw, pm is verstuurd ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik WM6 downloaden voor mijn P3600 UK ?
Is deze Rom-update voor WM6 van HTC ? en blijft de GPS hieronder ook werken?
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 20:16:
Waar kan ik WM6 downloaden voor mijn P3600 UK ?
Is deze Rom-update voor WM6 van HTC ? en blijft de GPS hieronder ook werken?
Bedankt.
De rom is niet van HTC zelf, gps werkt perfect.

Hier kan je hem downloaden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=305250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 18:32
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 20:42:
[...]

De rom is niet van HTC zelf, gps werkt perfect.

Hier kan je hem downloaden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=305250
Neejoh, das de verkeerde :P
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=305133

Die moet je hebben :+

Maja, denk dat ie zelf maar een keus moet maken....
Dat kan je hier doen: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=359

Ik ben superrr tevreden met de mUn_2.00.SE_WWE_GPS [released] versie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:40
JvdW schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:10:
[...]

Ik heb wat meer vertrouwen in LVSW, die heeft al behoorlijk veel ROM ervaring. Die mun_rus postte nog geen maand geleden behoorlijke rare dingen op xda-developers.
Bovendien is die van LVSW op de officiële ROM voor de Trinity gebaseerd (die gedumpt is vanaf het orginele WM6 device [waarvan ik denk stiekem denk dat het van HTC komt]).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvdW schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:10:
[...]

ik ben zeer tevreden met de lvsw, heb momenteel de v2.0.0.3

die mUn_2.00.SE_WWE_GPS was ik minder tevreden over...

maar dat is mijn mening natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlorisB schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:16:
[...]

Ik heb wat meer vertrouwen in LVSW, die heeft al behoorlijk veel ROM ervaring. Die mun_rus postte nog geen maand geleden behoorlijke rare dingen op xda-developers.
Bovendien is die van LVSW op de officiële ROM voor de Trinity gebaseerd (die gedumpt is vanaf het orginele WM6 device [waarvan ik denk stiekem denk dat het van HTC komt]).
Wat ik begreep is dat ie gebaseerd was op de hermes wm6 rom, dus waarschijnlijk officieel HTC :)

Correct me if i'm wrong 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:15
Ik heb vandaag mn Orange M500 vervangen door een M700.

Na het doorlezen van dit topic wil ook ook WM6 gaan proberen, ik heb nog nooit een telefoon geflashed en begreep dat het toch wel makkelijk was.

Maar voordat ik ga flashen en iets verkeerds doe of niet tevreden ben over de rom, kan ik een backup maken van de huidige orange rom zodat ik die eventueel terug kan zetten??

Welke software kan je gebruiken om een backup van je huidige rom te maken?

Tevens heb ik alles van m'n oude M500 gesynced naar pc zodat dat straks allemaal naar m'n m700 kan, behalve heb ik nergens een optie kunnen vinden voor het kopieren/backuppen van smsjes inbox + send items, is daar een mogelijkheid voor?

al vast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 20:20
speedhaste schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 23:48:
Ik heb vandaag mn Orange M500 vervangen door een M700.

Na het doorlezen van dit topic wil ook ook WM6 gaan proberen, ik heb nog nooit een telefoon geflashed en begreep dat het toch wel makkelijk was.

Maar voordat ik ga flashen en iets verkeerds doe of niet tevreden ben over de rom, kan ik een backup maken van de huidige orange rom zodat ik die eventueel terug kan zetten??

Welke software kan je gebruiken om een backup van je huidige rom te maken?

Tevens heb ik alles van m'n oude M500 gesynced naar pc zodat dat straks allemaal naar m'n m700 kan, behalve heb ik nergens een optie kunnen vinden voor het kopieren/backuppen van smsjes inbox + send items, is daar een mogelijkheid voor?

al vast bedankt
SPB Backup ken je voor je documenten en berichten enz. gebruiken..
Flashen is makkelijk, en hoe je je rom backupt.. dat weet ik niet;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand met succes het programma WM5torage aan het draaien gekregen op de P3600 ?

Er wordt wel nieuwe hardware gevonden door Windows als ik het activate, maar geeft vervolgens een fout melding en ik krijg geen toegang tot mijn SD-kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:23:
Heeft iemand met succes het programma WM5torage aan het draaien gekregen op de P3600 ?

Er wordt wel nieuwe hardware gevonden door Windows als ik het activate, maar geeft vervolgens een fout melding en ik krijg geen toegang tot mijn SD-kaartje
Je moet de geavanceerde usb verbinding uitzetten onder settings -> verbindingen.

Bij mij werkt het in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adewidt schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:47:
[...]
Je moet de geavanceerde usb verbinding uitzetten onder settings -> verbindingen.
Dat was het, werkt nu, Thanks

Zo, dat gaat ff wat sneller dan dat activesync

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makaveli09
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-05 13:24
Is er iemand die een kopie van de Extended_ROM heeft gemaakt voor een Orange M700? _/-\o_

ik ben namelijk op zoek naar de Cab bestandjes welke de Orange settings mbt Orange World en Internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Makaveli09 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:04:
Is er iemand die een kopie van de Extended_ROM heeft gemaakt voor een Orange M700? _/-\o_

ik ben namelijk op zoek naar de Cab bestandjes welke de Orange settings mbt Orange World en Internet.
Kijk eens in het Orange World topic? Daar kun je, als het goed is, van alles vinden over de benodigde instellingen.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Makaveli09 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:04:

Eh..vanaf de HTC website (ik zoek het linkje ff op) kun je een executable downloaden die de instellingen van alle providers kan instellen. Je kiest in het menu welke provider je hebt en de tool zet dat op je foon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makaveli09
TheVMaster schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:58:
[...]

Eh..vanaf de HTC website (ik zoek het linkje ff op) kun je een executable downloaden die de instellingen van alle providers kan instellen. Je kiest in het menu welke provider je hebt en de tool zet dat op je foon ;)
Die heb ik al eens geprobeerd, echter deze bevat niet alle instellingen zoals de Orange cab ze maakt. Ik mistte na het gebruik bijvoorbeeld de World instellingen :( . Ik kreeg alleen de internet instellingen.
Vandaar dat ik mij afvroeg of iemand de extended rom had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makaveli09
Makaveli09 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:23:
[...]

Die heb ik al eens geprobeerd, echter deze bevat niet alle instellingen zoals de Orange cab ze maakt. Ik mistte na het gebruik bijvoorbeeld de World instellingen :( . Ik kreeg alleen de internet instellingen.
Sorry voor het "vervuilen" van het forum. Ik heb een extended rom van Orange NL kunnen vinden bij xda-developers voor de M3000 en heb daar het cab bestand kunnen vinden. Ik ga deze meteen effe proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:25

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Vraagje... Heb deze week m'n M500 ingeruild voor een P3600, en vind het een hele vooruitgang.
Maar zijn er meer mensen die vinden dat 't een glad en glibberig ding is?
Ik vind de M500 beter in de hand liggen dan deze.

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
magic_nl schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:11:
Vraagje... Heb deze week m'n M500 ingeruild voor een P3600, en vind het een hele vooruitgang.
Tja je moet echt oppassen dat je hem niet laat vallen inderdaad. Vind de look door dat glimmen wel gaaf. Gooi er anders zon pols bandje aan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makaveli09
magic_nl schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:11:
Magic_nl, ik ben het helemaal met je eens. Hiervoor had ik ook een M500. Technisch gezien is de M700 superieur, maar de behuizing van de M500 is toch veel beter.
De stylus van beiden is zeer slecht.
Bij de M500 valt het pennetje naar verloop van tijd er zeer gemakkelijk uit, terwijl bij de M700 de kwaliteit zeer slecht is. Eentje is er bij inmiddels gebroken terwijl ik aan het typen was, ik heb er ongeveer 3 weken mee kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
Makaveli09 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:46:
[...]

Magic_nl, ik ben het helemaal met je eens. Hiervoor had ik ook een M500. Technisch gezien is de M700 superieur, maar de behuizing van de M500 is toch veel beter.
Bij de M500 valt het pennetje naar verloop van tijd er zeer gemakkelijk uit, terwijl bij de M700 de kwaliteit zeer slecht is. Eentje is er bij inmiddels gebroken terwijl ik aan het typen was, ik heb er ongeveer 3 weken mee kunnen werken.
Lijkt wel of die pennetjes alleen bij de Orange klanten slecht zijn. Bij een unbranded los toestel geen problemen bij veelvoudig gebruik. Ligt er natuurlijk ook aan hoe je er mee omgaat, het is geen stift ofzo... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
_MaLa_ schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:53:
[...]

Lijkt wel of die pennetjes alleen bij de Orange klanten slecht zijn. Bij een unbranded los toestel geen problemen bij veelvoudig gebruik. Ligt er natuurlijk ook aan hoe je er mee omgaat, het is geen stift ofzo... :>
Nee, er was een week of twee geleden ook een P3600 gebruiker met hetzelfde probleem. Wellicht een batch die grotendeels (maar niet geheel) bij Orange terecht is gekomen.
Mijn nabestelde stylus (één uit een pakket van 3) doet het tot op heden prima terwijl de eerste na een week al gebroken was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Wat betreft die stylus ben ik op het moment aan het kijken wat de juridische mogelijkheden zijn, omdat de procedure van Orange is dat ze accessoires niet vergoeden (vallen volgens Orange niet onder de garantie). Volgens een jurist die ik op 5 mei bij Kassa zag (ging toevallig over garantiebepalingen etc.) zou dat onjuist zijn en vallen accessoires wel degelijk onder de garantie.

'k stuur vandaag de stukken op naar mijn jurist en mocht er iets mogelijk zijn dan horen jullie dat wel. En nee het gaat me niet om die 7 euri die een nieuwe stylus kost, maar puur om het feit dat hij bij normaal gebruik kapot is gegaan en hij onder de garantie zou moeten vallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Makaveli09 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:23:
[...]

Vaag....ik heb hem ook gedraait en heb keurig alle instellingen :) Praten we wel over dezelfde tool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl

magic_nl

Makaveli09 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:46:
Dat pennetjes probleem van de M500 ken ik... Ben ook kwijt geraakt daardoor.
_MaLa_ schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:14:
Tja je moet echt oppassen dat je hem niet laat vallen inderdaad. Vind de look door dat glimmen wel gaaf. Gooi er anders zon pols bandje aan :o
Niet echt handig... Hij is me dus al 'n keer ontglipt terwijl ik 'm na syncen van m'n bureau in 't bijgeleverde hoesje wilde doen. Denk dat 't hoesje nog te nieuw is...

[ Voor 25% gewijzigd door magic_nl op 11-05-2007 14:21 ]

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
magic_nl schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:19:
[...]

Dat pennetjes probleem van de M500 ken ik... Ben ook kwijt geraakt daardoor.

[...]

Niet echt handig... Hij is me dus al 'n keer ontglipt terwijl ik 'm na syncen van m'n bureau in 't bijgeleverde hoesje wilde doen. Denk dat 't hoesje nog te nieuw is...
Dat bijgeleverde hoesje is best stug inderdaad. Een zacht hoesje is ook fijn zoals de Golla zakjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeya
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-08 19:17

mikeya

:o

Ik had vandaag weer eens een vastloper. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb dus een unbranded versie. Nieuwste rom en heb er zelf tomtom opgezet. Als extra staat er Opera op, maar verder is de telefoon helemaal standaard en niet aangepast.

Dit gebeurt alleen wanneer de telefoon op de accu gaat en wanneer het scherm zwart is. Ik krijg er dan met geen mogelijkheid meer leven in. Dus ook niet met dat knopje om het scherm aan te zetten ;-).
Ik kan dan geen telefoontjes meer ontvangen, dus dan mag ik resetten d.m.v. de stylus in dat gaatje te duwen. Voor zover ik op de hoogte ben doe ik niets abnormaals met de telefoon. Ook zijn er niet abnormaal veel programma's actief. Ik kijk namelijk regelmatig in die proceslijst en ik heb ingesteld dat het kruisje "echt sluiten" betekent.

Iemand idee/ervaringen/andere opmerkingen??

Mike,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
mikeya schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:12:
Ik had vandaag weer eens een vastloper. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb dus een unbranded versie. Nieuwste rom en heb er zelf tomtom opgezet. Als extra staat er Opera op, maar verder is de telefoon helemaal standaard en niet aangepast.
Hij loopt bij mij wel eens vast, maar niet zo vaak. Eens in de drie weken of zo denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
IK heb een probleem: Elke keer wordt mijn geheugenkaart niet herkend. Als mijn tel over gaat, dus als ik gebeld wordt dan gaat de MP3 niet af... Ook de programma's op de kaart werken niet meer en kunnen niet opgestart worden???

Is hier een oplossing of cab file voor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaher
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-12-2021
net geprobeerd , maar niet gelukt.

de t9 taal bleef na register wijziging en restarten toch english !!!!
wat doe Ik verkeerd
JvdW schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:43:
[...]

Kom tie, vanuit het Qtek S200 topic:

[...]

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 17:11

Dit gebeurt alleen wanneer de telefoon op de accu gaat en wanneer het scherm zwart is. Ik krijg er dan met geen mogelijkheid meer leven in. Dus ook niet met dat knopje om het scherm aan te zetten ;-).
Ik kan dan geen telefoontjes meer ontvangen, dus dan mag ik resetten d.m.v. de stylus in dat gaatje te duwen. Voor zover ik op de hoogte ben doe ik niets abnormaals met de telefoon. Ook zijn er niet abnormaal veel programma's actief. Ik kijk namelijk regelmatig in die proceslijst en ik heb ingesteld dat het kruisje "echt sluiten" betekent.

Dit heb ik ook. Een unbranded versie met de Dopod rom (ik weet het, ik loop een beetje achter). Het overkomt me ongeveer een keer per maand. Ik had gehoopt dat dit met de nieuwe rom verholpen zou zijn, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer iemand hoe ik de BlueTooth naam kan aanpassen. Nu wordt de naam uit "Info over eigenaar" gebruikt (bij mij voornaam + achternaam).
Wil dat niet voor BlueTooth en zou graag zelf een naam kunnen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCasemod

Ik heb/had dit probleem ook maar het gebeurd bij mij vooral bij het snel aan en uit zetten achter elkaar. Ik heb het idee dat dit te maken heeft met de wifi connectie die nog gezocht moet worden.

Het is echt heeeel irritant!

Mis heeft het met wisebar advance te maken draai je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met Wisbar Advance 2 onder WM6 ?? Bij mij blijkt hij niet zo goed te werken onder WM6 nog iemand hier problemen mee?? Ik kan geen thema's meer importeren e.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een week een mooie witte SPV-M700 en sinds een paar dagen umts werkend. :*)
Ik heb de proxy instellingen m.b.t. Orange World overgenomen van mijn 'oude' SPV-M500 en nu kan ik de meeste sites via Orange World bekijken. Voor sommige sites (oa webmail) moet ik echter verbinding via Internet Acess maken. :? Op de M500 was dit eenvoudig te doen door op de G te klikken en te kiezen voor Orange World of Internet Acess. De M700 maakt echter zelf verbinding en het is mij niet gelukt handmatig verbinding te maken. De standaard instelling is dat alles via Internet Acess loopt, maar die 25 Mb is zo op via 3G/UMTS! Wie heeft er een oplossing?

Orange TV werkt niet op mijn SPV-M700 of doe ik iets fout. Verkeerde proxy?

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustafa
  • Laatst online: 29-11-2024
Hoe kan ik de gprs/ umts uitzetten? Ik ben binnenkort een tijdje in het buitenland en wil niet achteraf een torenhoge rekening krijgen omdat msn zijn contactlijstjes bij wil houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Zo alweer een weekje verder met mijn 3600.. Nog steeds tevreden, lees hier en daar wat over vastlopertjes, kan alleen zeggen dat ik daar ook wel eens last van heb. Maarrrr, dat was ook al toen ik in het bezit was van een MDA compact. Dus wat dat betreft geen verrassingen. Heb eigenlijk het gevoel dat dit soort probleempjes inherent zijn aan smartphones/pda's.

Verder als ik eerlijk ben, helaas nog niet echt heel erg veel kunnen spelen met mijn pda, zelfs vandaag pas een 2gb mini-sd gekocht. Dus dacht ik, nu eindelijk eens aan de gang met de gps. Jammer maar helaas, een probleempje hier. Ik krijg de originele tomtom 6 installatie file, van de HTC update site (www.htceurope.com) niet aan de praat. Helemaal op het einde, zie je op het scherm dat ie bijna klaar is en dan geeft hij een foutmelding. Af en toe ook nog erbij dat er te weining geheugen beschikbaar is, echter ik heb werkelijk alles eraf gegooid wat maar kon. ( 40.3mb en 29mb programma geheugen vrij) Ik snap het niet.

zou iemand mij kunnen helpen, waarom lukt het mij niet?

Alvast bedankt! _/-\o_

Vos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
gustafa schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 20:15:
Hoe kan ik de gprs/ umts uitzetten? Ik ben binnenkort een tijdje in het buitenland en wil niet achteraf een torenhoge rekening krijgen omdat msn zijn contactlijstjes bij wil houden.
Als het goed is kan dit in het communicatie menu. Anders even Flightmode aan en uit zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bikermouse
  • Laatst online: 13-07 21:47
mobile625 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 22:11:
IK heb een probleem: Elke keer wordt mijn geheugenkaart niet herkend. Als mijn tel over gaat, dus als ik gebeld wordt dan gaat de MP3 niet af... Ook de programma's op de kaart werken niet meer en kunnen niet opgestart worden???

Is hier een oplossing of cab file voor???
Heb dat ook gehad, dat lag aan de CF-kaart. Ik gebruikte Dane Elec. Heb ergens gelezen dat dit een bekend probleem was. Gebruik nu een SanDisk en de problemen zijn over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gustafa schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 20:15:
NoData, kleinprogrammatje wat dit regel, is gratis maar wel even registreren

http://www.modaco.com/New-FREE-Utility-t246171.html

ps. staat in de TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeya
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-08 19:17

mikeya

:o

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 22:51:
Ik krijg de originele tomtom 6 installatie file, van de HTC update site (www.htceurope.com) niet aan de praat. Helemaal op het einde, zie je op het scherm dat ie bijna klaar is en dan geeft hij een foutmelding. Af en toe ook nog erbij dat er te weining geheugen beschikbaar is, echter ik heb werkelijk alles eraf gegooid wat maar kon. ( 40.3mb en 29mb programma geheugen vrij) Ik snap het niet.
Waarom sluit je je htc niet aan via de usb kabel op een Windows XP computer? M.b.v. activesync en de tomtom installatie cdrom die bij je telefoon zat heb je misschien meer geluk? Zo heb ik het gedaan.
DjCasemod schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:43:
Ik heb/had dit probleem ook maar het gebeurd bij mij vooral bij het snel aan en uit zetten achter elkaar. Ik heb het idee dat dit te maken heeft met de wifi connectie die nog gezocht moet worden.

Mis heeft het met wisebar advance te maken draai je dat?
Nee, ik draai geen wisebar en op het moment dat het gebeurt staat wifi ook uit. Het gebeurde zelfs 1 maal toen ik een smsje ontving. Echter, na reboot was dat smsje dus mooi pleitte |:(
Ach, het gebeurt niet dagelijks. Zo erg is ook weer niet. Maar vaak gebeurt het zonder dat je het door hebt. Het is zo jammer als ik weer enkele uren onbereikbaar ben geweest :-).

Mike,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]mikeya schreef op zondag 13 mei 2007 @ 01:31:
[...]

Waarom sluit je je htc niet aan via de usb kabel op een Windows XP computer? M.b.v. activesync en de tomtom installatie cdrom die bij je telefoon zat heb je misschien meer geluk? Zo heb ik het gedaan.

Ik heb dus een net iets andere retail versie, waar de tomtom niet bij geleverd was. IK heb deze dus via HTC.com moeten krijgen. En ik installeer het dus via active sync. dat gaat allemaal prima alleen bij de laatste stap, als tomtom naar mijn pda gaat. Dan gaat geeft mijn HTC op het einde weer dat de CAB file niet erop gezet kon worden.

groeten, Vos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCasemod
Weet iemand hoe ik het voor elkaar krijg het beeldscherm uit te laten gaan bij het normaal bellen en gebruik van skype? Soms wil ik skype wel draaien maar mag het beeldscherm best uit zijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaher
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-12-2021
is het iemand gelukt om de t9 naar NL te wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Laatst online: 09-09 12:17
Heeft er iemand toevallig ook problemen met TT6 Navigator op de P3600 dat hij steeds bij elk scherm blijft hangen? Ik moest steeds op rood (telefoontje drukken) dan TT weer maximalizeren en dan gaat hij wel verder... erg vreemd. (Dit is zo bij plaats, straatnaam etc selecteren.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
SyPheRoN schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:38:
Heeft er iemand toevallig ook problemen met TT6 Navigator op de P3600 dat hij steeds bij elk scherm blijft hangen? Ik moest steeds op rood (telefoontje drukken) dan TT weer maximalizeren en dan gaat hij wel verder... erg vreemd. (Dit is zo bij plaats, straatnaam etc selecteren.)
Lijkt iets met je geheugenkaartje te maken te hebben... Wat voor één heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl

magic_nl

SyPheRoN schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:38:
Hoe herkenbaar...
- Laatste versie (6.0.3.0 8320)?
- Installeer Atifix.cab.

Bij mij waren dat de oplossingen.

Systeemspecificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
magic_nl schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:52:
[...]

Hoe herkenbaar...
- Laatste versie (6.0.3.0 8320)?
- Installeer Atifix.cab.

Bij mij waren dat de oplossingen.
Nog niet geprobeerd maar ga het vanavond meteen doen! Was van plan een complete nieuwe installatie te doen, maar als dat de oplossing niet is, ga ik me er ook niet aan wagen natuurlijk ;)
Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de m700 nu voor het eerst aan de oplader, maar ik vind dat het toestel aardig warm wordt. Is dit normaal of zal er een probleem zijn met de adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCasemod
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:33:
Ik heb de m700 nu voor het eerst aan de oplader, maar ik vind dat het toestel aardig warm wordt. Is dit normaal of zal er een probleem zijn met de adapter?
Bij mij wordt hij ook best wel warm >:) maar kan dus ws geen kwaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Laatst online: 12-09 13:40
DjCasemod schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:44:
[...]

Bij mij wordt hij ook best wel warm >:) maar kan dus ws geen kwaad :)
Heb het even vergeleken met mijn s100 maar die werd echt veel warmer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!

Even een vraagje over push-email.

Ik zat een beetje rond te kijken, naar de mogelijkheden om gratis (i.c.m data abb) je hotmail gepushed te krijgen op je 3600. zie volgende link:

http://blogs.msdn.com/may...d-windows-mobile-6-0.aspx

Zijn er mensen die hier (ook in het algemeen) ervaring mee hebben? Of heeft iemand misschien nog andere tips (of must-see websites met duidelijke informatie met betrekking tot het gratis direct ontvangen van e-mail?

Wat mij wel opviel van deze link is dat, het (volgens deze link) alleen mogelijlk is om hier gebruik van te maken i.c.m WM6!! Ik heb deze echter nog niet erop staan, ben bang dat garantie dan vervalt van de p3600 (klopt dit eigenlijk?)

Goed dat waren weer een aantal vraagjes, ik hoop dat er tweakers zijn die hun ervaringen willen delen! _/-\o_

groeten, DeVos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:11:
Hallo!

Even een vraagje over push-email.

Ik zat een beetje rond te kijken, naar de mogelijkheden om gratis (i.c.m data abb) je hotmail gepushed te krijgen op je 3600. zie volgende link:

http://blogs.msdn.com/may...d-windows-mobile-6-0.aspx

Zijn er mensen die hier (ook in het algemeen) ervaring mee hebben? Of heeft iemand misschien nog andere tips (of must-see websites met duidelijke informatie met betrekking tot het gratis direct ontvangen van e-mail?

Wat mij wel opviel van deze link is dat, het (volgens deze link) alleen mogelijlk is om hier gebruik van te maken i.c.m WM6!! Ik heb deze echter nog niet erop staan, ben bang dat garantie dan vervalt van de p3600 (klopt dit eigenlijk?)

Goed dat waren weer een aantal vraagjes, ik hoop dat er tweakers zijn die hun ervaringen willen delen! _/-\o_

groeten, DeVos
Voor zover ik het weet heb je voor sync. met Hotmail wel (dat heeft volgens mij meer met het 'Live-email' principe te maken dan met het technische verhaal) WM6 nodig.
Om te syncen. met een Exchangeserver is WM5 voldoende (heb dit zowat een jaar gebruikt voordat ik over ging naar WM6 :+).

Wat betreft de garantie. 'k zou het niet weten, maar zolang er ook officiele roms uitkomen (ten tijde van WM5 heeft Orange wel eens een nieuwe rom uitgebracht) kan ik me niet voorstellen dat daarmee je garantie zou vervallen. Wat ik me wel kan voorstellen is dat als je hem niet meer kunt booten en dus garantie gaat claimen heb je kans dat ze zeggen dat je het zelf maar uit moet zoeken. Ze bieden er vast geen ondersteuning op, maar of de garantie vervalt...volgens mij niet. En mocht het wel zo zijn : Dan flash je hem toch gewoon terug naar de originele ROM... ;)

Nu denk ik overigens wel dat de garantie vervalt als je een unsigned rom gaat installeren (dat werkt ook niet zondermeer volgens mij)...

[ Voor 20% gewijzigd door TheVMaster op 14-05-2007 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Leuk, dat je de stem van MAXIMA gratis kan downloaden via tomtomplus stemmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

hehe, hij was eindeljk vrijdag binnen, nu heb ik de meeste dingen wel weten te fixen, maar ik heb alnog een paar vraagjes.

1. ik heb nu skype erop gezet, en dat werkt prima via Wifi (me PIT abbo is nog niet ingegaan). Alleen ik heb het geluid nog niet uit de gewone speaker gekregen, hij kiest gelijk de "handsfree" speaker, heb ook niet de optie ergens gezien om de speaker in te stellen.

2. is er een messenger versie waar je de voorste cam als webcam kan gebruiken (via wifi natuurlijk), heb nog niks erover kunnen vinden.

verder een paar kleine mail probleempjes, maar die lossen zichzelf wel op merk ik al, dus dat komt wel goed.

alvast bedankt (ben trouwens heel tevreden over het toestel)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-08 10:36
Klein vraagje, dat misschien al beantwoord is, helaas ben ik in dit topic nieuw en de start-post's leverde geen duidelijkheid op.

Als ik nu een nieuwe 3600 koop, zonder abbonement. is die dan altijd zonder CID-lock, en kan je dan zonder al te veel moeite de nieuwe HTC-rom installeren die wel GPS ondersteund ??

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
jobvr schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 07:28:
Klein vraagje, dat misschien al beantwoord is, helaas ben ik in dit topic nieuw en de start-post's leverde geen duidelijkheid op.

Als ik nu een nieuwe 3600 koop, zonder abbonement. is die dan altijd zonder CID-lock, en kan je dan zonder al te veel moeite de nieuwe HTC-rom installeren die wel GPS ondersteund ??
Er zit altijd een CID-lock op. Op een Nederlandse p3600 kun je dus geen andere ROM dan een Nederlandse P3600 ROM installeren (indien je de CID-lock niet omzeilt).

Voor de GPS is er een officiële Nederlandse P3600 ROM uitgebracht.
Dit mag dus geen probleem geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
jobvr schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 07:28:

Bij mijn nieuwe HTC (afgelopen zaterdag aangeschaft) zit een TT6 Navigator schijfje bij die automatisch bij installatie de GPS activeerd.

TomTom probleem lijkt trouwens opgelost, heb het aantal POI's verlaagd. (Alhoewel ik moet zeggen dat deze met de standaard settings niet heel hoog stond..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Heeft iemand toevallig ook de UMTS instellingen voor de HTC met een Hi abo?
Ik begrijp niet helemaal hoe dit werkt. Ik heb gisteren Hi Eindeloos online laten activeren, maar dat werkt via GPRS, wat heeft UMTS voor voordeel en wat brengt dit voor extra kosten met zich mee? Dit is mij niet helemaal duidelijk via de Hi site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl

magic_nl

SyPheRoN schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:36:
TomTom probleem lijkt trouwens opgelost, heb het aantal POI's verlaagd. (Alhoewel ik moet zeggen dat deze met de standaard settings niet heel hoog stond..)
Daar helpt atifix.cab dus voor. Die verandert 'n aantal settings die m.n. de toegang tot de SD-card beïnvloeden.

Systeemspecificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

magic_nl schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:12:
[...]

Daar helpt atifix.cab dus voor. Die verandert 'n aantal settings die m.n. de toegang tot de SD-card beïnvloeden.
Ik heb precies hetzelfde probleem me TT6. Hoe krijg je deze cab eigenlijk op de juiste manier werkende op je P3600? moet je de file naar een bepaalde map kopieren?

Alvast bedank! Vos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het kloppen dat als ik die rom update wil installeren voor de GPS te activeren dat de rom versie nummer hetzelfde is? Of heb ik dan al de juiste versie?

Ik heb ook de bijgeleverde TomTom geinstalleerd. Ik las een paar posts terug dat die de GPS al activeerde... maar ik ben daar niet zeker van. TomTom iig niet werkend gezien met GPS.

Waar kan ik checken dat de GPS geinstalleerd is?

edit: TomTom geeft aan dat er geen GPS gevonden is.. en gaat nu over op 'wacht op bruikbaar GPS-signaal'... moet ik dus nog de update installeren?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:21
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:57:
Kan het kloppen dat als ik die rom update wil installeren voor de GPS te activeren dat de rom versie nummer hetzelfde is? Of heb ik dan al de juiste versie?

Ik heb ook de bijgeleverde TomTom geinstalleerd. Ik las een paar posts terug dat die de GPS al activeerde... maar ik ben daar niet zeker van. TomTom iig niet werkend gezien met GPS.

edit: TomTom geeft aan dat er geen GPS gevonden is.. en gaat nu over op 'wacht op bruikbaar GPS-signaal'... moet ik dus nog de update installeren?
heb je bij tt instelling wel gekozen voor de interne gps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:21
magic_nl schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:12:
[...]

De atifix heeft te maken met je display (videokaart) en niet met je SD-card.

TT werkt perfect bij me zonder de fix. Ik heb gewoon zo min mogelijk POI's aanstaan zoals ook bij mijn MDA Compact wat toen vele vastlopers opliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChiMan schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:56:
heb je bij tt instelling wel gekozen voor de interne gps?
Ik heb even gecheckt. Die staat op interne gps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Laatst online: 22:16

bakvis

Tweakers.Nerd

ChiMan schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:58:
[...]

De atifix heeft te maken met je display (videokaart) en niet met je SD-card.

TT werkt perfect bij me zonder de fix. Ik heb gewoon zo min mogelijk POI's aanstaan zoals ook bij mijn MDA Compact wat toen vele vastlopers opliep.
In princiepen kan de ATIfix wel helpen, want je TomTom loopt niet vast, alleen het scherm reageert niet meer. Als je de applicatie even minimaliseert en weer opent (oftewel: het scherm opnieuw laten renderen) dan werkt hij weer goed :). Ik had er zelf ook last van, heb de ATIfix geïnstalleerd, alleen heb het nog niet kunnen testen. Nog niet ver genoeg hoeven te navigeren.

[ Voor 0% gewijzigd door bakvis op 15-05-2007 23:34 . Reden: typo's ]

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:57:

Als er staat "wacht op bruikbaar GPS-signaal" betekent het dat TomTom satellieten aan het zoeken is. Doe dit zeker, de eerste keer, buiten!. Kan dan wel 5 minuten duren. Daarna heb je veel sneller een fix. Als de interne GPS ontvanger niet goed geconfigureerd zou zijn krijg je in TT de melding "geen GPS ontvanger gevonden".

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl

magic_nl

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:28:
Ik heb precies hetzelfde probleem me TT6. Hoe krijg je deze cab eigenlijk op de juiste manier werkende op je P3600? moet je de file naar een bepaalde map kopieren?
Alvast bedank! Vos
Kwestie van copiëeren naar je telefoon, en in fileexplorer opstarten.

In feite doet 't niet meer dan 't plaatsen van een text bestand in de windows map.
Dit bestand bevat wat instellingen, m.n. voor het display, maar ook:
code:
1
2
3
[SD]
"SdClockRate"=dword:312500      // SD Card Initial Clock Rate (Hz)
"SdCardDetectMethod"=dword:1        // SD Card Detection Method is initialized to polling

Dat is toch echt wel voor de aansturing van de SD-card. En het probleem doet zich voornamelijk voor bij 2Gb kaarten.

Systeemspecificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Denko schreef op maandag 14 mei 2007 @ 23:13:
hehe, hij was eindeljk vrijdag binnen, nu heb ik de meeste dingen wel weten te fixen, maar ik heb alnog een paar vraagjes.

1. ik heb nu skype erop gezet, en dat werkt prima via Wifi (me PIT abbo is nog niet ingegaan). Alleen ik heb het geluid nog niet uit de gewone speaker gekregen, hij kiest gelijk de "handsfree" speaker, heb ook niet de optie ergens gezien om de speaker in te stellen.

2. is er een messenger versie waar je de voorste cam als webcam kan gebruiken (via wifi natuurlijk), heb nog niks erover kunnen vinden.
optie 1 heb ik al info over gevonden, het blijkt dat het een probleem is met meerdere toestellen en ze zijn ermee bezig (sinds december ofzo, dus daar hou ik me adem niet voor in, misschien dat de mensen bij XDA met een oplossing komen)

optie 2 heb ik nog niks van weten te vinden :(
(excuses dat ik mezelf quote, vooral punt 1 lijkt me belangrijk om te weten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
TechXP, ik dacht toen in eerste instantie ook dat hij geen GPS geinstalleerd had, echter na een hele tijd buiten (in een goed open gebied) heb gestaan, had hij ineens 6-8 satellieten te pakken! Hij heeft hem geinstalleerd, anders zou hij inderdaad zoals hiervoor aangegeven, de melding geven dat er geen GPS functie op het toestel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09 08:34

verbraakje

🚦

beste eigenaren van de htc p3600:)

ik ben al een tijdje aan het rond kijken voor een nieuwe telefoon/pdda en uiteindelijk ben ik dus uitgekomen bij de htc p3600 en de p3300... als ik zo eens goed kijk zijn ze nagenoeg het zelfde behalve dat de p3600 400mhz processor heeft.. en de p3300 maar 200mhz en dat bij de p3600 de gps van mindere kwaliteit is ? en dat je die eerst door een software te flashe bij kan.
dat flashe zie ik geen probleem in maar doet hij het dan ook zonder allemaal moeilijke dingen te veranderen. En nog een vraag merk je het verschil tussen de 2 toestellen goed kwa snelheid van de processor? en zit op elke p3600 gps of hebben ze hem op sommige ook hardware matig weg gelaten? wie helpt me uit de brand?

mvg sjoerd verbraak

[ Voor 5% gewijzigd door verbraakje op 16-05-2007 14:30 ]

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
verbraakje schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:28:
beste eigenaren van de htc p3600:)

ik ben al een tijdje aan het rond kijken voor een nieuwe telefoon/pdda en uiteindelijk ben ik dus uitgekomen bij de htc p3600 en de p3300... als ik zo eens goed kijk zijn ze nagenoeg het zelfde behalve dat de p3600 400mhz processor heeft.. en de p3300 maar 200mhz en dat bij de p3600 de gps van mindere kwaliteit is ? en dat je die eerst door een software te flashe bij kan.
dat flashe zie ik geen probleem in maar doet hij het dan ook zonder allemaal moeilijke dingen te veranderen. En nog een vraag merk je het verschil tussen de 2 toestellen goed kwa snelheid van de processor? en zit op elke p3600 gps of hebben ze hem op sommige ook hardware matig weg gelaten? wie helpt me uit de brand?

mvg sjoerd verbraak
Eh...de P3600 rules gewoon :+
Als je het topic ff gelezen had dan had je vast kunnen vinden dat er op de 3600 UMTS zit, 400Mhz proc. (200 of 400 Mhz dat verschil merk je wel) en GPS (die overigens ook gewoon goed werkt met TomTom hoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
p3600 heeft ook UMTS & 2e cam.

Verder merk je het als je verschillende app's naast elkaar open hebt staan.

(Denk aan de toekomst, nieuwe programma's die meer cpu gebruiken!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

haha okej bedankt.. ik ben overtuigd vrijdag maar bestellen ;)

maar nog 1 klein vraagje wat ik niet in TS heb gevonden (miss over heen gelezen) kan ik met die vga camera ook foto's maken? zoals dat kan bij bijvoorbeeld nokia n80?

[ Voor 75% gewijzigd door verbraakje op 16-05-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

verbraakje schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:52:
haha okej bedankt.. ik ben overtuigd vrijdag maar bestellen ;)

maar nog 1 klein vraagje wat ik niet in TS heb gevonden (miss over heen gelezen) kan ik met die vga camera ook foto's maken? zoals dat kan bij bijvoorbeeld nokia n80?
ja, dat kan gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman1976
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:38
Ha jongens, ik heb net die ATIFix.cab geinstalleerd, tomtom werkt nog prima (hopen dat de "hangups" ook weg zijn nu), maar ik had altijd een directe link naar tomtom staan in m'n desktop ("vandaag" scherm heet dat officieel ofzo). Die is nu pleitos...

Heeft iemand een idee hoe ik die weer terug op m'n desktop krijg? Ik vond dat namelijk wel erg makkelijk.

Alvast bedankt ! _/-\o_

edit, zelf zoeken is ook wel handig. Ik heb het vinkje er even uit gerost van tomtom en weer aan gezet en nu is hij er weer... :+ :)

[ Voor 15% gewijzigd door Sandeman1976 op 16-05-2007 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SyPheRoN schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:39:
TechXP, ik dacht toen in eerste instantie ook dat hij geen GPS geinstalleerd had, echter na een hele tijd buiten (in een goed open gebied) heb gestaan, had hij ineens 6-8 satellieten te pakken! Hij heeft hem geinstalleerd, anders zou hij inderdaad zoals hiervoor aangegeven, de melding geven dat er geen GPS functie op het toestel zit.
Ok.. ik zal morgen eens buiten gaan staan. Hij gaf nl. in eerste instantie aan dat die niets geovnden had.. maar ging later toch wachten op GPS signaal, daarom vond ik het wat raar.

Kan het kloppen dat je in de tomtom software dan een hele tijd bij die 'satelietstatusbalken' niets ingevuld ziet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt cool ding trouwens de HTC P3600. Erg tevreden tot nu toe, maar moet nog wel wat leren hoe alles precies werkt, maar dat zal komen.

Ook putty getest erop en werkte ook. Erg blij.

Een ding.. klopt het dat de Internet Explorer websites in xhml met divlayers enzo niet goed weergeeft?

Is er een mobile browser die dat wel goed doet? Opera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb woensdag ook maar is een M700 opgehaald (m'n meissie ook, zij de witte ik de zwarte!).

Nu gaat het allemaal toppie, alleen:

Ik heb vanmorgen met mijn stomme kop Tomtom via active sync verwijderd. Ik heb nog in een reflex toen hij begon de kabel uit de M700 getrokken (wellicht erg dom?)... Phone doet het nog perfect alleen tomtom is er nu niet meer... ;(

Ik las wat pagina's terug dat je via het register je tomtom cab file opnieuw moet installeren. Sorry als dit al gepost is maar ik kan niet vinden hoe dit moet en kon het ook niet ge-googled vinden. Als ik hem eenvoudig vanaf die witte van m'n vriendin kan halen... ook goed! Als ik maar weer lekker kan navigeren :*)

Help :|

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:46:
Echt cool ding trouwens de HTC P3600. Erg tevreden tot nu toe, maar moet nog wel wat leren hoe alles precies werkt, maar dat zal komen.

Ook putty getest erop en werkte ook. Erg blij.

Een ding.. klopt het dat de Internet Explorer websites in xhml met divlayers enzo niet goed weergeeft?

Is er een mobile browser die dat wel goed doet? Opera?
Opera is een stuk beter, maar je moet er wel na een maand voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfew....

Problem Solved O-)

Heb een minder legale tt6 gedownt, daar de ttn.cab uitgehaald en hergeïnstalleerd!

Dus volgens mij heb ik nu geen illegale versie draaien... puur en alleen mijn legale versie hersteld O-).

Nu weer verder met het verfijnen van het today screen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjCasemod schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:50:
Dat vraag ik me ook nog steeds af, en... heeft iemand ervaring met de metalen case? >:)
Heb een metal case voor mijn p3600. Vind het wel prettig. Ik heb geen flauw idee of ik hem er onbeschadigd uit krijg. De case is nl. best krapjes.. moest ook wat moeite doen om het erin te krijgen. Maar het beschermd goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus F.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-08 21:46
Graag jullie advies.

Heb sinds kort deze htc 3600 en ik lees hier en daar over de wm6 rom.
Maarrrr ik ben betrekkelijk nieuw met dit spul (noob zeg maar)

Daarom heb ik de volgende vragen:
In hoeverre kan ik zonder gevaar zo'n rom uitproberen? Is het gewoon een kwestie van de normale rom terugzetten als er iets mis gaat?
Draait alles onder wm6, Tomtom en zo?

Dank,
Lx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
adewidt schreef op zondag 06 mei 2007 @ 23:23:
.Mijn toestel komt komende week terug uit garantie vanwege de laklaag. Dit valt dus onder garantie. Overigens ben ik erg benieuwd of het probleem is opgelost nadat ik hem terug heb.

Enige vreemde vind ik bij de garantie status staat: Repair/swap

Bij sommige reperatiecentra staat deze term voor apparaat vervangen voor nieuw toestel...
Ik ben erg benieuwd :)
Is je toestel al terug? Ik ben wel benieuwd of de lak er dan niet meer afgaat.
Zelf heb ik bijna alle lak eraf gekrast. Het zilver wordt daarna vanzelf weer zwart. Uiteindelijk is de telefoon dan na ongeveer een jaar weer helemaal zwart, hoop ik.

Verder heb ik nu de 2.0.0.5 versie van lvsw (wm6) erop staan. Helaas is die nog niet zo stabiel. Vaak wil hij niet aangaan vanuit standby. Alleen een softreset werkt dan.
De snelheid ervaar ik als minder snel dan de laatste wm5 versie van mUn_rUs.
Het ziet er allemaal wel mooier uit en de html mails werken prima. Al mijn programma's werken ook zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 22:13
Goed nieuws voor de bezitters van de Dopod versie (D810): WM6 komt in juli uit voor dit toestel!
zie: http://msmobiles.com/news.php/6366.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Fraggar schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 20:51:
[...]

Is je toestel al terug? Ik ben wel benieuwd of de lak er dan niet meer afgaat.
Zelf heb ik bijna alle lak eraf gekrast. Het zilver wordt daarna vanzelf weer zwart. Uiteindelijk is de telefoon dan na ongeveer een jaar weer helemaal zwart, hoop ik.

Verder heb ik nu de 2.0.0.5 versie van lvsw (wm6) erop staan. Helaas is die nog niet zo stabiel. Vaak wil hij niet aangaan vanuit standby. Alleen een softreset werkt dan.
De snelheid ervaar ik als minder snel dan de laatste wm5 versie van mUn_rUs.
Het ziet er allemaal wel mooier uit en de html mails werken prima. Al mijn programma's werken ook zonder problemen.
Nope, mijn toestel nog niet terug.

Ik kreeg van PDAShop de melding dat er nog wat mee mis was (iets met plastic achter camera), en ze hebben het toestel terug opgestuurd onder garantie. Persoonlijk denk ik dat PDAShop het toestel uit hun handen heeft laten vallen. Bij mijn inziens is de laatste stap bij een reparatie de eindcontrole en schoonmaken. Een reparatiecentrum stuurt geen kapotte toestellen terug... Persoonlijk snap ik ook niet waarom PDAShop het toestel heeft gecontrolleerd, maar daar zullen de meningen over verschillen.

Ben ondertussen me toestel 5 weken kwijt door fouten en slechte communicatie van (baggertent)
PDAShop. Nadat ik me toestel heb ingeleverd hebben ze ruim een week gewacht voordat ze het toestel naar EuroTwice hebben gestuurd. Dit snap ik al niet, ik heb toevallig een vervangend toestel, maar er zullen zat mensen zijn waarvoor zo'n extra week wachten een ramp is. Daarna heeft reparatie circa 2 weken geduurd. Ik had vorige week donderdag het toestel thuis verwacht, was al helemaal blij (eindelijk met WM6 experimenteren), maar na vrijdag ZELF contact gezocht te hebben met PDAShop bleek dus dat er nog wat mis was. Een vervangend toestel leveren kunnen ze ook niet. Ze zijn goed in verkopen, maar aftersales doen ze niet aan :X .

Indien er mensen zijn die ooit garantie willen laten afhandelen via PDAShop, bedenk je eerst heel erg goed. Als ik had geweten dat de garantie "Pick-up and Return" was, had ik daar gebruik van gemaakt. Dan had het niet meer dan 2 tot 3 weken geduurd.

Zodra ik mijn toestel terug heb laat ik het weten. Ik gok dat het nog zo'n twee weken gaat duren :( .
Genoeg frustatie eruit gegooid :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Ik heb tele2 met wifi thuis, maar ik kan niet internetten via wifi. Hij is verbonden met het netwerk
maar geeft aan dat de zoekpagina niet gevonden kan worden? Hoe kan ik alsnog internetten met mijn pda en tele 2???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GPS deed het vandaag. Dus dat ding werkt. Het duurt inderdaad even voordat het GPS systeem satelieten gevonden heeft ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

beste p3600 gebruikers

en tja volgende week ben ik daar 1 van hij staat in bestelling:D
nu had ik nog even een vraagje niet byzonder belangrijk maar toch leuk.
zit er handschrift herkenning op? om bijvoorbeeld een smsje te schrijven?
dit kon ik nergens terug vinden in het topic sorry als ik er overheen heb gelezen
mvg sjoerd verbraak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verbraakje schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 23:39:
beste p3600 gebruikers

en tja volgende week ben ik daar 1 van hij staat in bestelling:D
nu had ik nog even een vraagje niet byzonder belangrijk maar toch leuk.
zit er handschrift herkenning op? om bijvoorbeeld een smsje te schrijven?
dit kon ik nergens terug vinden in het topic sorry als ik er overheen heb gelezen
mvg sjoerd verbraak
Zat er bij mij niet standaard op, ik heb de M700 van Orange.
Nou weet ik alleen niet of dat bij de p3600 ook is... neem aan van wel.
Inmiddels heb ik een upgrade gedaan naar WM6 en daar zit het standaard wel in.

Hier heb ik eventueel een programma (Freeware) die dat wel kan onder WM5

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2007 15:57 . Reden: Spelfoutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

De Transcriber zit alleen bij de WWE edities van de ROMs. Je zult dus zelf een WWE editie moeten flashen om van deze standaard handschriftherkenning gebruik te kunnen maken.

Zelf heb ik inmiddels een week WM6 draaien (lsvw 2.0.0.5). Hij draait erg stabiel, maar ik ben er voor de rest niet erg van onder de indruk. Veel kleine verbeteringetjes die je niet mist als je er niet naar overstapt en wat kleine bugs (bijvoorbeeld wanneer je in het bellen-scherm zit en de naam van de laatste persoon die je gebeld hebt staat in het scherm, reageert bij niet op de groene 'bellen-toets' op de telefoon of de 'talk' button op het scherm. Daarnaast is mijn telefoon veel trager als ik MP3's luister over Bluetooth (A2DP) en heb ik, in tegenstelling tot bij de HTC ROM's wel last van (af en toe) plopjes.

Al mijn software (Tomtom, smsorganiser, gsplayer, tcpmp, etc) werkt prima. Toch mijn advies: wacht nog even met overstappen totdat Dopod (of HTC) een eerste WM6 retail ROM uitbrengt. Ikzelf zit er (vooral vanwege het falende A2DP) zelfs over te denken om terug te flashen.
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.