€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡
Waarom moet hij naar de Orange Shop gaan als hij niet bij Orange zit?TheVMaster schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:04:
[...]
Wat dacht je van naar de Orange shop gaan. Melden dat hij kapot is (hoe het is gegaan) en melden dat je 5 mensen kent (zoveel lopen er op GoT rond me thetzelfde probleem) die hb zelfde probleem hebben.
En laat ze HTC mailen. Mijn Orangeshop heeft dat ook gedaan en als er maar genoeg klachten bij HTC binnenkomen nemen ze ons misschien serieus...
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Ik haal op de snelweg 50KB/s dat is dus 50*8 = 400kbit.. maar dit kan ook de maximale overdrachtssnelheid naar mn laptop zijn geweest.. Eén keer viel hij terug naar 8KB/s maar denk dat T-Mobile dit limiet alleen hanteert als de paal drukbezet is..FlowDesign schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:48:
Vraagje: Met een T-Mobile PIT abo van € 9,50 per maand, welke snelheid haal je daarmee over UMTS?
En wat scheelt dat met GPRS?
Kan je natuurlijk niets garanderen
Anoniem: 212809
Ik had vanmiddag alleen wel iets wat ik niet helemaal snapte, hij stond thuis gewoon op WLAN, en GPRS ging niet aan. Toen ging de router uit enzo, en hij ging dus weer over op GPRS, maar nadat de router weer aan was, gaf hij geen melding van WLAN meer. Na hem uit en aan te hebben gezet werkte dit wel weer. Alleen toen ging hij zomaar ook verbinding maken met GPRS uit het niks.
Pas nadat ik in de Comm Manager "Microsoft Direct Push" heb uitgeschakeld is ie daarmee gestopt.
Waarom is dit dan?
Theoretisch haal je er 64kb mee: Het algemene "Data Abonnement Discussie" TopicFlorisB schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:26:
[...]
Ik haal op de snelweg 50KB/s dat is dus 50*8 = 400kbit.. maar dit kan ook de maximale overdrachtssnelheid naar mn laptop zijn geweest.. Eén keer viel hij terug naar 8KB/s maar denk dat T-Mobile dit limiet alleen hanteert als de paal drukbezet is..
Kan je natuurlijk niets garanderen
In de ts staan nog niet de nieuwe roms, terwijl dit wel belangerijke info is.
Linkje naar de tool:
http://www.wizcode.com/products/view/pocket_hack_master
Linkje naar ene discussie op xda-developes:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=276317
Is het dan toch mogelijk om je HTC P3600 over te clocken?
Eigenlijk gat het me helemaal niet om het overclocken, wat het toestel is snel genoeg, maar ik wil graag dat ik automatisch als het toestel minder word gebruikt dat die teruggeclockt word, dus eigenlijk ujnderclcoken bij weinig belasting van het toestel. Wie heeft hier ervaring mee en weet misschien wel een andere goede tool?
Toch lees ik ook nog steeds mensen schrijven over het wel werken van de tool ''XCPUScalar 2007 V-3.01''. Veel mensen beweren dat het werkt. Ik hbe het ook gedraaid en hij geeft toch echt aan dat je de processor underclockt en bij te veel belasting overclockt. Wat ik zo goed vind aan deze tool is dat je de clocksnelhied boven in je scherm ziet.
Wie heeft hier meer info over???
[ Voor 65% gewijzigd door Vjenne-ICT op 21-04-2007 11:33 ]
Anoniem: 139108
Als je een HTC hebt kun je via europe.htc.com gewoon gratis tomtom downloaden voor de P3600. Je zou kunnen proberen of de IMEI code van je M700 ook wordt geaccepteerdAnoniem: 212809 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 23:22:
Hmmm, ik had Resco Explorer erop staan, maar dan vind ik niet de extended rom...
Iemand een ander idee om TomTom terug te krijgen?
Het probleem is zomaar in mn broekzak ontstaan gisteravond, niet na een installatie of wat voor bewerking dan ook. Een harde reset heeft niet geholpen. Is dat vaag, or what??

Dit schijnt een bekend probleem te zijn al lijkt het niet zo heel vaak voor te komen. In het vorige deel werd hier al eens naar gevraagd. Op XBA schijnt er ook over gesproken te worden.Anoniem: 139108 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 15:07:
Ik heb een irritant probleem met mn scherm... het touchscreen reageert niet goed soms, als ik dan waar dan ook aantik opent het startmenu, en die opent ook soms gewoon vanzelf. Als ik vervolgens mn scherm opnieuw uitlijn (wat trouwens veel moeite kost) gaat het een paar minuten goed.... en dan springt het startmenu weer elke paar seconden tevoorschijn.![]()
Het probleem is zomaar in mn broekzak ontstaan gisteravond, niet na een installatie of wat voor bewerking dan ook. Een harde reset heeft niet geholpen. Is dat vaag, or what??
Anoniem: 135610
Hij heeft inderdaad echt wel alles.. Een echte GPS-ontvanger (sirf III), ingebouwde flitser, kantelbaar scherm,...Anoniem: 192669 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 11:16:
Deel 3Gaat rap! Owja, voor mensen die op het punt staan om van een andere pda phone over te stappen op de P3600, kun je misschien beter wachten op de HTC 4550. PDA Phone met Windows Mobile 6, Interne GPS, 400Mhz processor, HSDPA, HSUPA en last but not least een Slide-out QWERTY-keyboard
. De pda phone wordt verwacht in Juni 2007, zal in nederland wel iets later worden, maar toch. IK wil mensen er niet van weerhouden de P3600 aan te schaffen. maar wilde het wel even aankaarten! (Zit er zelf namelijk ook aan te denken
)
Je zit gebonden aan maximale snelheid van 64kbit/s dus 8kb/s.FlowDesign schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:48:
Vraagje: Met een T-Mobile PIT abo van € 9,50 per maand, welke snelheid haal je daarmee over UMTS?
En wat scheelt dat met GPRS?
Dit is de theoretisch maximum snelheid van GPRS. Persoonlijk vind ik het sneller gaan dan GPRS. GPRS haalt overveer 6kb/s, met PIT zit ik altijd op de 8kb/s.
Bij de eerste klanten van PIT is er wat mis gegaan waardoor sommige op maximale UMTS snelheid zitten. Echter is T-Mobile dit aan het recht zetten en zouden alle PIT gebruikers moeten naar 8kb/s.
Degene die zonder snelheidsbeperking zitten hebben nu nog geluk
104831
Daar wil ik ook graag online maar dan alleen met WiFi om kosten te drukken (ik neem aan dat het hotel daarin voorziet).
Nu heb ik al NoData geinstalleerd en daarmee alles gedisabled maar dan blijft nog de UMTS verbinding werken.
Hoe kan ik met 100% zekerheid alle data-verbindingen stoppen behalve WiFi en dat terwijl de telefoon gewoon blijft werken, want ik wil niet met onverwachte hoge kosten komen te zitten.
Met nodata zou het toch moeten werken! Bij mij werkt het in iedergeval. Je hebt toch wel nodata ook geopend en daar de verbindingen aan uit gezet?104831 schreef op zondag 22 april 2007 @ 07:36:
Sinds kort heb ik ook een HTC P3600, prachtig apparaat. Maar nu ga ik aankomende week naar Belgie voor de baas in een hotel.
Daar wil ik ook graag online maar dan alleen met WiFi om kosten te drukken (ik neem aan dat het hotel daarin voorziet).
Nu heb ik al NoData geinstalleerd en daarmee alles gedisabled maar dan blijft nog de UMTS verbinding werken.
Hoe kan ik met 100% zekerheid alle data-verbindingen stoppen behalve WiFi en dat terwijl de telefoon gewoon blijft werken, want ik wil niet met onverwachte hoge kosten komen te zitten.
En de verbinding moet eerst en keer zijn verbroken geweest nodata kan hem niet zelf verbreken.
[ Voor 5% gewijzigd door DjCasemod op 22-04-2007 09:42 ]
DaannO schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 20:56:
[...]
Theoretisch haal je er 64kb mee: Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic
In de ts staan nog niet de nieuwe roms, terwijl dit wel belangerijke info is.
Ja theoretisch. Hoop voor mezelf dat ik er een beetje boven blijf zitten, maar een vriend van me heeft 2 weken later ook PIT genomen en die werd wel meteen gecapt. Misschien is het omdat ik een zakelijk abbo heb? Vraag het me echt af want ik blijf maar hoge snelheden halen. Maarja, mij hoor je niet klagen
Via je telefoon instellingen kan je UMTS uitschakelen.104831 schreef op zondag 22 april 2007 @ 07:36:
Sinds kort heb ik ook een HTC P3600, prachtig apparaat. Maar nu ga ik aankomende week naar Belgie voor de baas in een hotel.
thuis heb ik geen wifi aanstaan en dat werkt gewoon goed. Maar toch maakt hij af en toe nog verbinding met gprs. Ook als wifi gewoon aanstaat op dat moment. En als wifi uitstaat doet hij hetzelfde, dan staat die G er, en soms maakt hij uit het niets verbinding met gprs. Dat kost geld, en dat wil ik niet. Vanmorgen ook, werd ik wakker, bleek gprs al 3 uur verbonden te zijn
En ik heb bij de verbindingen "internet access" staan, maar ook "orange world" en "orange mms". Wat is daarmee dan? Als ik "internet access" aan heb staan dan kan hij wel gewoon op gprs dus. Dus ik heb niets aan die andere 2 instellingen? Ook al werkt mms volgens mij niet met "internet access"...
Ik vind het maar vaag
Anoniem: 216438
Bedankt voor de tip: nieuwe geheugenkaartje deed het wel. Daar zat gelijk een adapter bij om het kaartje in een gewoon SD-slot te proppen. Na formateren deed het oude kaartje het ook weer!adewidt schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:36:
[...]
Test het geheugenkaartje eens in je computer.
Probeer anders eens een andere miniSD kaartje.
Soms helpt het, om het geheugenkaartje eruit en er opnieuw in te stoppen.
Anoniem: 216438
Bij mij geen problemen. Soms duurt de eerste fix wat lang (tot maximaal 5 minuten), maar buiten en in de auto geen problemen.Anoniem: 136641 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 07:36:
Werkt bij iedereen de GPS goed ?
Want ik vindt echt geen satalieten als ik buitenloop..soms wel als ik binnenzit
(Het betreft een niet in de winkel gekochte TT)
Juriaan
1. Ik snap niet helemaal goed wat je bedoelt: je wifi thuis staat uit en dan maakt je telefoon verbinding met GPRS? dat lijkt logisch als je geen wifi aan hebt staan. je moet m handmatig aanzetten als je bijv. wilt internetten.Anoniem: 212809 schreef op zondag 22 april 2007 @ 15:53:
Ik heb weer even een vraagje:
thuis heb ik geen wifi aanstaan en dat werkt gewoon goed. Maar toch maakt hij af en toe nog verbinding met gprs. Ook als wifi gewoon aanstaat op dat moment. En als wifi uitstaat doet hij hetzelfde, dan staat die G er, en soms maakt hij uit het niets verbinding met gprs. Dat kost geld, en dat wil ik niet. Vanmorgen ook, werd ik wakker, bleek gprs al 3 uur verbonden te zijn
En ik heb bij de verbindingen "internet access" staan, maar ook "orange world" en "orange mms". Wat is daarmee dan? Als ik "internet access" aan heb staan dan kan hij wel gewoon op gprs dus. Dus ik heb niets aan die andere 2 instellingen? Ook al werkt mms volgens mij niet met "internet access"...
Ik vind het maar vaagEn woensdag komt me UMTS kaartje dan eindelijk..kostte me wel geld, maarja.
2. Die G, is dat de g links naast je bereikmeter? die geeft alleen aan met welk netwerk je verbinding hebt (G, 3G, etc.). En zelfs al heb je verbinding, alleen dat kost je nix; je betaald per Mb en niet voor de tijd online (correct me if I'm wrong)
3. Die verbindingen zijn wel verschillend... ik snap t ook niet helemaal helaas, maar zoek even op diverse forums naar t verschil tussen orange internet en orange world.
4. Gefeliciteerd met je U-sim.... maar deze is GRATIS! Ze moeten een bedrag rekenen ivm. een of andere administratieve toestand, maar je hoort dit weer terugestort te krijgen. Kreeg ik wel in elk geval, dus bel naar Orange
104831
Ik heb mijn P3600 net, ben juist ff wezen proberen, ik vond het ontvangst binnen moeizaam, maar buiten en in de auto no problem. Prima signaal sterkte.
De tijd voordat er een eerste fix plaats vind is wel behoorlijk lang. Maar dat was ook al gezegd.
1. Als de wifi thuis uitstaat gaat hij sowieso over op GPRS ja, en dan maakt hij ook verbinding (dus dat g'tje met die pijltjes). Maar soms doet hij dat ook als ik gewoon verbinding heb met wifi, dus dat vind ik nogal vaag.Anoniem: 139108 schreef op zondag 22 april 2007 @ 16:28:
[...]
1. Ik snap niet helemaal goed wat je bedoelt: je wifi thuis staat uit en dan maakt je telefoon verbinding met GPRS? dat lijkt logisch als je geen wifi aan hebt staan. je moet m handmatig aanzetten als je bijv. wilt internetten.
2. Die G, is dat de g links naast je bereikmeter? die geeft alleen aan met welk netwerk je verbinding hebt (G, 3G, etc.). En zelfs al heb je verbinding, alleen dat kost je nix; je betaald per Mb en niet voor de tijd online (correct me if I'm wrong)
3. Die verbindingen zijn wel verschillend... ik snap t ook niet helemaal helaas, maar zoek even op diverse forums naar t verschil tussen orange internet en orange world.
4. Gefeliciteerd met je U-sim.... maar deze is GRATIS! Ze moeten een bedrag rekenen ivm. een of andere administratieve toestand, maar je hoort dit weer terugestort te krijgen. Kreeg ik wel in elk geval, dus bel naar Orange
2. Als wifi aanstaat is het niet dat g'tje naast de bereikmeter, maar dat gtje in de bereikmeter zeg maar. Dat aangeeft dat hij verbinding heeft met gprs. Als wifi uitstaat dan geeft hij wel dat g'tje aan naast de bereikmeter. Maar ik wist niet zeker of het geld kost zolang hij verbonden is. Daar maakte ik me zorgen over. Tis niet zo leuk uiteraard als je telefoonrekening heel hoog is door dit soort fratsen.
3. Ik heb niet eens Orange Internet ertussen staan, alleen Orange World, en Internet Access. Maar ik zal nog eens zoeken
4. Ohhh, ik zal dan inderdaad eens bellen, want anders is het oneerlijk haha!
Bedankt voor je antwoorden trouwens!
Dus alleen verbonden zijn kan geen kwaad, kost je geen cent.
€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡
Anoniem: 144053
Hou er wel rekening mee dat er sommige maatschappijen zijn die zoiets niet kunnen waarderen. In principe zijn bijvoorbeeld bij KLM alle satelliet ontvangers verboden. Plus ik vraag me af hoeveel bereik je hebt in die aluminium buisAnoniem: 144053 schreef op maandag 23 april 2007 @ 07:23:
Ik ga morgen naar Italië, en vroeg me af of GPS bij Flight Mode ook uitgeschakeld wordt? Zou wel leuk zijn om (als er sattelieten gevonden worden) te kijken waar je nou precies, en met welke snelheid vliegt...
Maar check het op de weg naar het vliegveld gewoon even tijdens het tomtom-en...
Eh....vrij weinigHyp Hyper schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:03:
[...]
Waarom moet hij naar de Orange Shop gaan als hij niet bij Orange zit?
Ik heb een 2gb mini sd card van sandisk heb deze al ruim een jaar volgens de specs heeft hij de volgende snelheden:
Schrijfsnelheid 5,5 MB/s
Leessnelheid 7,85 MB/s
Nu komt mijn Probleem/Vraag
Als ik met mijn geheugenkaart lezer data naar mijn kaart schrijf dan kom ik zoziezo niet boven de 2,5 MB/s en soms dan blijft het ook even hangen ( hangen in de zin van hij zegt dat hij aan het kopieren en maar het lampje op de lezer knippert dan helemaal niet en het status balkje gaat dan ook niet verder). Dit duurt dan ongeveer 3 a 7 seconden en dan gaat hij wel weer verder. Het lijkt erop dat hij de hoeveelheid data gewoon niet kan verwerken ofzo.
Ik vroeg me af of dit normaal was ? Want als ik gewoon wat van het kaartje lees dan gaat wel alles snel en zonder haperen.
Ik vraag me dit af omdat sommige dingen die ik op me pda doe ook traag gaan.
Hierbij een aantal voorbeelden.
- een straatnaam of stad zoeken in tom tom
(als ik een stad of straatnaam invul dan moet hij per letter +/- 3-6 seconden wachten voordat ik wat zie) voor de rest werkt tom tom wel redelijk stabiel.
- Als ik met Opera (op de sd kaart geinstalleerd) aan het browsen ben dan hangt mijn opera ook soms dan moet ik gewoon even 4 seconden wachten en dan gaat hij weer verder. Nu heb ik opera gewoon op het telefoon geheugen geinstalleerd en gaat het allemaal een stuk vlotter en hij blijft ook niet meer hangen tijdens het browsen.
Als ik dit met een andere collega vergelijk dit heeft overigens wel een ander toestel en een andermerk geheugenkaart gaat het allemaal een stuk sneller vooral het zoeken in tomtom gaat heel snel.
Is dit normaal of zou er toch iets niet goed zijn met het kaartje. Dat de schrijf snelheid bij lange na niet klopt vind ik niet erg maar dat het soms hangt is wel vervelend want bij sommige dingen lopen applicaties dan ook echt vast en dat is wel vervelend.
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb neergezet maar anders dan hoor ik het wel.
Ik heb vaak meegemaakt dat die dingen (lokatie, hoogte, snelheid) in het vliegtuig werden aangegeven op de monitors.Anoniem: 144053 schreef op maandag 23 april 2007 @ 07:23:
Ik ga morgen naar Italië, en vroeg me af of GPS bij Flight Mode ook uitgeschakeld wordt? Zou wel leuk zijn om (als er sattelieten gevonden worden) te kijken waar je nou precies, en met welke snelheid vliegt...
Of dat ook wordt gedaan bij budgetmaatschappijen weet ik niet...
nee, dat is inderdaad niet normaal. wat je kan doen is, even een backup van je kaartje maken op je pc, en dan de kaart te formatteren en dan alles terugzetten, als dat het niet oplost is waarschijnlijk gewoon het kaartje naar de maan.RricK schreef op maandag 23 april 2007 @ 11:24:
Beste tweakers,
Ik heb een 2gb mini sd card van sandisk heb deze al ruim een jaar volgens de specs heeft hij de volgende snelheden:
Schrijfsnelheid 5,5 MB/s
Leessnelheid 7,85 MB/s
Nu komt mijn Probleem/Vraag
Als ik met mijn geheugenkaart lezer data naar mijn kaart schrijf dan kom ik zoziezo niet boven de 2,5 MB/s en soms dan blijft het ook even hangen ( hangen in de zin van hij zegt dat hij aan het kopieren en maar het lampje op de lezer knippert dan helemaal niet en het status balkje gaat dan ook niet verder). Dit duurt dan ongeveer 3 a 7 seconden en dan gaat hij wel weer verder. Het lijkt erop dat hij de hoeveelheid data gewoon niet kan verwerken ofzo.
Ik vroeg me af of dit normaal was ? Want als ik gewoon wat van het kaartje lees dan gaat wel alles snel en zonder haperen.
Ik vraag me dit af omdat sommige dingen die ik op me pda doe ook traag gaan.
(ietsje ingekort)
gelukkig heb je tegenwoordig voor 15~20 euro al een nieuwe (alhoewel heb je meestal wel 5 jaar garantie op die kaartjes)
[ Voor 58% gewijzigd door Denko op 23-04-2007 12:07 ]
PSN & XBL: Denkoyugo
104831
Ik moet de verbinding na het Disabelen eerst Manual verbreken (dat zegt NoData zelfs), even overheen gekeken104831 schreef op zondag 22 april 2007 @ 07:36:

Andere vraag: Het vooraf ingegeven Hotmail account kan ik niet verwijderen, terwijl ik geen Hotmail gebruik. Wil het graag weg hebben. Is dit mogelijk ?
Geld ook voor het Outlook account trouwens
TQ
Anoniem: 216902
Groet, Gerrit
ja, alles wordt gewist. Ook je contactpersonen en agenda en zoAnoniem: 216902 schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:18:
Wanneer ik de rom update van HTC uitvoer, moet ik dan alle applicaties opnieuw installeren op m'n PDA?
Groet, Gerrit
[ Voor 6% gewijzigd door A_to_the_S op 23-04-2007 15:53 ]
Anoniem: 216914
Komt er binnenkort een T-mobile versie ? Net als bijv. de MDA Compact ?
Niet dat ik zo graag een roze logo op mn nieuwe PDA wil, maar ik heb nu de MDA Compact, en ik wil mijn contract verlengen, met een nieuwe telefoon. Ik was benieuwd of ik over een maand of 3 deze telefoon kon kiezen.
2e vraag.
Als ik over een maand of 3 een nieuwe telefoon neem ( en ik wil graag weer een PDA ). Is dit dan het beste wat er op de markt is ? Wat 'het beste' is blijft natuurlijk een mening, maar qua specificaties. Ik vind deze wel erg mooi. Jammer van de lakschade.
Er zal over een paar maanden altijd wel iets beters te vinden zijn. Alleen al die 4550 waar het een pagina hiervoor over gaat bv.Anoniem: 216914 schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:37:
Als ik over een maand of 3 een nieuwe telefoon neem ( en ik wil graag weer een PDA ). Is dit dan het beste wat er op de markt is ? Wat 'het beste' is blijft natuurlijk een mening, maar qua specificaties. Ik vind deze wel erg mooi. Jammer van de lakschade.
Of het dan op dat moment het beste toestel is hangt af van jou eisen en wat er vanaf nu nog op de markt komt. Er zullen ongetijfeld wat nieuwe toetstellen uitkomen maar of deze ook allemaal een ingebouwd gps apparaat hebben is natuurlijk nog maar de vraag.Anoniem: 216914 schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:37:
Sorry als deze vraag al gesteld is.
Komt er binnenkort een T-mobile versie ? Net als bijv. de MDA Compact ?
Niet dat ik zo graag een roze logo op mn nieuwe PDA wil, maar ik heb nu de MDA Compact, en ik wil mijn contract verlengen, met een nieuwe telefoon. Ik was benieuwd of ik over een maand of 3 deze telefoon kon kiezen.
2e vraag.
Op dit moment is het een compleet toestel wat vlot werkt vind ik (heb hiervoor een mda vario / qtek 9100 gehad) Die net als de p3300 een langzamere processor heeft als de p3600 dit vind ik persoonlijk wel een merkbaar en zeer prettig verschil plus dat hij dunner en mooier is.
Tevens kan je je t-mobile abonnement ook verlengen zonder dat het toestel van t-mobile is
http://www.smartphoneshop...erviceplanproductid=21197
Zie link van bijvoorvbeeld de smartphone shop.
Succes ermee
Ja er zit nog garantie op het kaartje ga hem denk ik dan ook maar opsturen. Heb hem namelijk al meerdere keren geformateerd (fat, fat32, verschilldende cluster sizes geprobeerd) Allemaal met hetzelfde resultaat. Met de pc geformateerd en gedeframenteerd tevens ook met het toetstel geformateerd en gedefragmenteerd via deze tool Storage Tool Heeft allemaal niet geholpen dus zit niets anders op.Denko schreef op maandag 23 april 2007 @ 12:05:
[...]
nee, dat is inderdaad niet normaal. wat je kan doen is, even een backup van je kaartje maken op je pc, en dan de kaart te formatteren en dan alles terugzetten, als dat het niet oplost is waarschijnlijk gewoon het kaartje naar de maan.
gelukkig heb je tegenwoordig voor 15~20 euro al een nieuwe (alhoewel heb je meestal wel 5 jaar garantie op die kaartjes)
Anoniem: 216969
FlorisB of andere trotse bezitter van SPV M700,FlorisB schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 21:41:
....
GPS: JA!
Een hele tijd is hier onduidelijkheid over geweest, maar nu is het toch echt zeker dat de P3600 een GPS receiver heeft. Echter wordt hij nog steeds verkocht met een ROM zónder GPS ondersteuning.
De Orange SPV M700 wordt daarentegen wél met GPS rom geleverd samen met tomtom navigator!
Klopt dat dat Orange SPV M700 met GPS samen met TomTom Navigator geleverd wordt? met nadruk op TomTom Navigator? Ik ben namelijk van plan om morgen dit toestel te halen. (Bij Orange Flagship kun je soms over de prijs onderhandelen)
Groet,
Junaidi
Anoniem: 144053
Als ik het goed heb wel ja, en je kan 1 city map downloaden...maar of je daar nou zo veel aan hebt...Anoniem: 216969 schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:34:
[...]
FlorisB of andere trotse bezitter van SPV M700,
Klopt dat dat Orange SPV M700 met GPS samen met TomTom Navigator geleverd wordt? met nadruk op TomTom Navigator? Ik ben namelijk van plan om morgen dit toestel te halen. (Bij Orange Flagship kun je soms over de prijs onderhandelen)
Groet,
Junaidi
Anoniem: 216969
dirk2kay (en NL_RULEZZZ)Anoniem: 212809 schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:50:
Die city map viel me nog mee. Ik had Alkmaar gedaan, maar toch ook nog de een hele flinke omgeving om Alkmaar heen die je er bij krijgt. Ik ga woensdag even de kaarten voor TomTom Benelux kopen. Wel zo handig.
Dank alvast voor jullie reacties.
dirk2kay, bevestig je hiermee het bericht van NL_RULEZZZ dat er TomTom Navigator in SPV M700 voorgeinstalleerd is? staat namelijk nergens in orange.nl en medewerkers van orange.nl weten hier ook nergens van. (van de thread las ik ongeveer hoe het zou komen).
Ik zal dit toestel morgen halen en zal zeker van me laten horen.
Groet,
Junaidi
Met een rigistery hack kun je de gevoeligheid aanpassen ms kun je er wat mee....Anoniem: 139108 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 15:07:
Ik heb een irritant probleem met mn scherm... het touchscreen reageert niet goed soms, als ik dan waar dan ook aantik opent het startmenu, en die opent ook soms gewoon vanzelf. Als ik vervolgens mn scherm opnieuw uitlijn (wat trouwens veel moeite kost) gaat het een paar minuten goed.... en dan springt het startmenu weer elke paar seconden tevoorschijn.![]()
Heb het op XDA gelezen kan het nu zo snel niet terug vinden.
Staat er inderdaad op. Maar zoals al aangegeven: zonder kaarten. (op de downloadbare citymap naar keuze na)Anoniem: 216969 schreef op maandag 23 april 2007 @ 23:25:
dirk2kay, bevestig je hiermee het bericht van NL_RULEZZZ dat er TomTom Navigator in SPV M700 voorgeinstalleerd is? staat namelijk nergens in orange.nl en medewerkers van orange.nl weten hier ook nergens van. (van de thread las ik ongeveer hoe het zou komen).

Bevestiging: Ik heb hem bij de online-orange shop gekocht, er stond TTN op en ik mocht 1 citymap downloaden.Anoniem: 216969 schreef op maandag 23 april 2007 @ 23:25:
[...]
dirk2kay (en NL_RULEZZZ)
Groet,
Junaidi
We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.
weet iemand waar ik de laatse versie van Windows Live Messenger fot ppc kan downloaden?
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
is al besproken...donald_dick schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:54:
wat voor beschermhoes hebben jullie om jullie HTc in te doen? want ik wil hem niet los in me broekzak/jaszak doen...
_MaLa_ in "HTC P3600 deel 3 (Trinity, Orange SPV M7..."
[ Voor 11% gewijzigd door A_to_the_S op 24-04-2007 17:01 ]
Ja, TomTom staat er standaard op als je de M700 aanzet en met al die Orange meuk. Als je die Orange meuk eraf haalt dan is TomTom ook weg. Dan moet je even in je register zoeken naar TomTom en dan even vanuit daar opnieuw installeren.Anoniem: 216969 schreef op maandag 23 april 2007 @ 23:25:
[...]
dirk2kay (en NL_RULEZZZ)
Groet,
Junaidi
Google maps blijft trouwens ook leuk, even kijken op een sateliet kaart waar je je precies bevind haha.
Ik heb dit nog niet ergens anders kunnen vinden maar ik weet dat als je die Orange meuk eraf haalt dat batterij logootje blijft staan, maar daar stoor ik me niet zo aan, dat oranje accent heeft wel wat, maar in het programma menu, daar staan icoontjes als verkenner, zoeken, PVPlayer, Afbeeldingen, Bureauaccessoires etc. Maar die zien eruit als Orange icoontjes. Ze zijn grijs en oranje en zien er niet echt uit als van Windows zelf. Klopt dit? En zoja, hoe krijg je dit weg dan?
En als je op een website zelf een wmp venster heb staan waarin gestreamed wordt, dan opent dit niet. Is er een mogelijkheid dat dit wel kan? Of kan je alleen streamen via links waardoor wmp geopend wordt?
Misschien een tip.
Registerkey aanpassen is toch wat minder werk.Anoniem: 212809 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 21:05:
HA! Dat oranje batterij logo is weg bij mij. Zomaar nadat ik SPB Pocket Plus en Shell heb geinstalleerd.
Misschien een tip.
- kan je het scherm draaien? Ik wil hem horizontaal voor navigatie en film kijken e.d. en vertikaal voor de meeste dingen
- kan je per stand een aparte achtergrond gebruiken dat ie automatisch switched?
(ik weet 2 vragen, maar 1 onderwerp
Het kantelen kan sowieso via een standaard-optie. Of het tweede mogelijk is weet ik niet. Niet standaard, maar wellicht bestaat er een WM5 tooltje voor.Denko schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:11:
nou, het is door, ik kan de telefoon op 1 mei ophalen, nu heb ik nog 1 klein vraagje aan de huidige gebruikers.
- kan je het scherm draaien? Ik wil hem horizontaal voor navigatie en film kijken e.d. en vertikaal voor de meeste dingen
- kan je per stand een aparte achtergrond gebruiken dat ie automatisch switched?
(ik weet 2 vragen, maar 1 onderwerp)
Mijn setup:
- ik heb de officiele engelse HTC GPS ROM
- de .cab geinstalleerd van www.google.com/gmm
- TomTom 6.03 werkt met "interne GPS"
- GPSinfo leest de GPS goed uit op COM 9
Het lijkt erop dat Googlemaps de GPS informatie niet direct van de hardware port com 9 uit kan lezen.
Als ik "manage GPS automatically" UIT zet kan hij de interne GPS helemaal niet vinden en geeft hij de bovenin "GPS..." en de "Your GPS reciever does not appear to be responding" melding.
Als ik "manage GPS automatically" AAN zet geeft hij in Googlemaps de bovenin "searching satellites (0)" melding. maar ik krijg nooit een fix.
Met GPS info lukt het mij dan ook niet om de interne GPS uit te lezen op een andere port dan de com 9 poort. Hij wordt wel zichtbaar als "Com# ActiveDevice", maar als ik op "start gps" druk krijg ik geen enkele info terug (dit zou kunnen verklaren waarom googlemaps nooit een satelliet vind).
Ik heb in de GPS settings de "GPS program port" op Com 0,2,4,5,8 en GPD1 geprobeert.
de GPS hardware port staat in alle gevallen op: COM9 Baudrate: 115200 (maar 4800 baudrate heb ik ook geprobeert)
Wie heeft de "Track Location(GPS)" functie van GoogleMaps wel aan de praat en wat zijn jullie settings?
Linkje naar de tool:
http://www.wizcode.com/products/view/pocket_hack_master
Linkje naar ene discussie op xda-developes:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=276317
Is het dan toch mogelijk om je HTC P3600 over te clocken?
Eigenlijk gat het me helemaal niet om het overclocken, wat het toestel is snel genoeg, maar ik wil graag dat ik automatisch als het toestel minder word gebruikt dat die teruggeclockt word, dus eigenlijk ujnderclcoken bij weinig belasting van het toestel. Wie heeft hier ervaring mee en weet misschien wel een andere goede tool?
Toch lees ik ook nog steeds mensen schrijven over het wel werken van de tool ''XCPUScalar 2007 V-3.01''. Veel mensen beweren dat het werkt. Ik hbe het ook gedraaid en hij geeft toch echt aan dat je de processor underclockt en bij te veel belasting overclockt. Wat ik zo goed vind aan deze tool is dat je de clocksnelhied boven in je scherm ziet.
Wie heeft hier meer info over???
Eh..hier heeft het gewerkt met de 'standaard' settings. 'k zal even moeten kijken of het nu nog werktBiZaR schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:15:
In de 3 topics heb ik verschillende berichten gelezen van mensen die zeggen dat ze googlemaps werkend hebben. Mij lukt het echter niet om de "Track location (GPS)" functie aan de praat te krijgen met de interne GPS.
Mijn setup:
- ik heb de officiele engelse HTC GPS ROM
- de .cab geinstalleerd van www.google.com/gmm
- TomTom 6.03 werkt met "interne GPS"
- GPSinfo leest de GPS goed uit op COM 9
Het lijkt erop dat Googlemaps de GPS informatie niet direct van de hardware port com 9 uit kan lezen.
Als ik "manage GPS automatically" UIT zet kan hij de interne GPS helemaal niet vinden en geeft hij de bovenin "GPS..." en de "Your GPS reciever does not appear to be responding" melding.
Als ik "manage GPS automatically" AAN zet geeft hij in Googlemaps de bovenin "searching satellites (0)" melding. maar ik krijg nooit een fix.
Met GPS info lukt het mij dan ook niet om de interne GPS uit te lezen op een andere port dan de com 9 poort. Hij wordt wel zichtbaar als "Com# ActiveDevice", maar als ik op "start gps" druk krijg ik geen enkele info terug (dit zou kunnen verklaren waarom googlemaps nooit een satelliet vind).
Ik heb in de GPS settings de "GPS program port" op Com 0,2,4,5,8 en GPD1 geprobeert.
de GPS hardware port staat in alle gevallen op: COM9 Baudrate: 115200 (maar 4800 baudrate heb ik ook geprobeert)
Wie heeft de "Track Location(GPS)" functie van GoogleMaps wel aan de praat en wat zijn jullie settings?
Dit is al vele malen gevraagd en behandeld:donald_dick schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:43:
weet iemand hoe je de achterklep openkrijgtwant de handleiding is daar niet duidelijk over, en ik wil hem niet meteen bekrassen ....
De gehele achterklep naar boven schuiven. Gewoon klep vastpakken en (voorzichtig) kracht zetten richting bovenkant van het toestel. Niet forceren; als je een tijdje frot komt ie wel in beweging.
En ja: het staat niet in de handleiding en ja: het is onhandig
nou, krijg het voor geen mogelijkheid voor elkaarHyp Hyper schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:56:
[...]
Dit is al vele malen gevraagd en behandeld:
De gehele achterklep naar boven schuiven. Gewoon klep vastpakken en (voorzichtig) kracht zetten richting bovenkant van het toestel. Niet forceren; als je een tijdje frot komt ie wel in beweging.
En ja: het staat niet in de handleiding en ja: het is onhandig
[ Voor 8% gewijzigd door donald_dick op 26-04-2007 18:13 ]
Lensje zelf blijft op het apparaat, maar alles eromheen gaat mee.donald_dick schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:59:
[...]
nou, krijg het voor geen mogelijkheid voor elkaarmoet de cameralens er niet inblijven?hoe meot ik hem vastpakken, waaraan kan ik trekken?
Pak de achterkant met één hand vast aan de zijkanten en oefen druk uit richting bovenkant van het toestel. Voorzichtig een beetje wrikken wil wel helpen.
Je kunt ook proberen een beetje te duwen op de onderkant.
Ik heb het bij mijn toestel net even geprobeerd en werkte zo prima.
Sinds kort ook een Orange SPV M700.
Nu wil ik graag een Harde Reset doen om even opnieuw te beginnen met het toestel en ook het hele Orange gebeuren niet installeren.
Echter, na het indrukken van de twee SOFT keys en het indrukken van het resetknopje met de Stylus kom ik in het menu dat zegt "Press Send.... etc". Dit gedaan. De telefoon start opnieuw op maar ik kom na even wachten meteen in het Mijn Info scherm terecht met de gegevens die ik er in heb gezet. Ik krijg dus geen scherm of iets te zien dat hij die Orange rommel gaat installeren en ik een Soft Reset kan doen...
Kan iemand mij helpen?!
Thnx!
Sven
Start > Settings > System > Clear StorageDjeezD schreef op donderdag 26 april 2007 @ 20:58:
Hee jongens!
Sinds kort ook een Orange SPV M700.
Nu wil ik graag een Harde Reset doen om even opnieuw te beginnen met het toestel en ook het hele Orange gebeuren niet installeren.
Echter, na het indrukken van de twee SOFT keys en het indrukken van het resetknopje met de Stylus kom ik in het menu dat zegt "Press Send.... etc". Dit gedaan. De telefoon start opnieuw op maar ik kom na even wachten meteen in het Mijn Info scherm terecht met de gegevens die ik er in heb gezet. Ik krijg dus geen scherm of iets te zien dat hij die Orange rommel gaat installeren en ik een Soft Reset kan doen...
Kan iemand mij helpen?!
Thnx!
Sven
Is ook een hard reset
Inmiddels zelf maar even getest en tomtom doet het prima in een vliegtuig. (niet geheel onverwacht natuurlijk). Het enige waar je even op moet letten is dat als je toestel op flightmode staat, tomtom geen GPS apparaat kan vinden. Als je eerst tomtom opstart, laat lopen, dan flightmode inschakelt, blijft je GPS wel werken.Anoniem: 144053 schreef op maandag 23 april 2007 @ 07:23:
Ontvangst in de cabine is wat minder dan in de cockpit en gezien het feit dat tomtom je graag op een weg wil hebben, is de weergave wat schokkerig (springt van weg naar weg op veel plekken)
Maar het werkt wel en het is leuk om eens een snelheid van 300+ km/u te zien rechtsonder...
(wis wel je route, anders word je gek van alle aanwijzingen die Eva of Bram je toeschreeuwd....)
Probeer om te draaienFly-guy schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:54:
(wis wel je route, anders word je gek van alle aanwijzingen die Eva of Bram je toeschreeuwd....)
Ik dacht dat het bij mij, in den beginne, ook allemaal standaard stond maar niet werkte.TheVMaster schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:43:
[...]
Eh..hier heeft het gewerkt met de 'standaard' settings. 'k zal even moeten kijken of het nu nog werkt'k zit binnen dus dat kan nu ff niet
Helaas weet ik niet meer wat de standaard GPS instellingen waren, dan kan ik dubbelchecken of het daarmee werkt. (Ik dacht manage automaticly AAN, hardware port op COM 9 en 4800 baud en software port op GPD1)
Kan iemand de standaard GPS instellingen posten?
[ Voor 9% gewijzigd door BiZaR op 27-04-2007 16:26 ]
Je zou het niet geloven maar ik had me vergist in wat knopjes en kleurtjes... kleurenzwak he, krijg je dat soort taferelen
Nog wat overige vragen:
1. Je kan je Outlook op je HTC synchroniseren met Outlook. Dit doet hij als hij met ActiveSync verbonden is. Het is niet mogelijk om je e-mail binnen te halen met je e-mail accounts die je in Outlook ingesteld heb staan?
2. Ik heb een tijdje iets voorbij zien komen over Belprofielen maar kan dat niet meer vinden. Weet iemand nog welk proggie dat was?
3. Heeft daarnaast iemand een website / link waar wat leuke software opstaan voor de HTC. Ik ben al een paar keer door het forum van XDA heen gewandeld maar steeds wanneer ik iets wil downloaden krijg ik de melding dat ik geen toegan heb daarvoor...
Dat is hem! Alvast bedankt :P!
Weet iemand of de GPS functie in combinatie met fotograferen werkt? Hij initialiseert wel de GPS, maar ik zie geen watermerk of iets bij de eigenschappen van de foto.
Verder staat bij mij ook regelmatig de TomTom min of meer vast, na op de knop gesprek beëindigen kan ik dan weer verder door op de twee handjes te klikken die op Today sichtbaar blijven (rechts onderin scherm)
Ook staat vaak zomaar het geluid uit.
Heb alle mogelijke versies van TT6 uitgeprobeerd volgens mij.
Hebben meer mensen daar ervaringen mee?
Lx
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=302639_MaLa_ schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 14:24:
Iemand hier al ervaringen met een 4gb miniSD ?. Op het XDA forum staan ook niet echt veel ervaringen...
Een van de vele topics over 4gb miniSD hoor
104831
De GPS zit op COM9 met 1200Baud.
Maar de laagste snelheid die ik kan kiezen met Wififofum is 2400Baud.
Heeft iemand hier een oplossing voor gevonden ?
104831
Ik heb exact hetzelfdelexvisser schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 13:27:
Verder staat bij mij ook regelmatig de TomTom min of meer vast, na op de knop gesprek beëindigen kan ik dan weer verder door op de twee handjes te klikken die op Today sichtbaar blijven (rechts onderin scherm)
Ook staat vaak zomaar het geluid uit.
Beetje je magere inhoud. Komt wel los als het wat meer de standaard word. Wil even wat meer zekerheid..FlorisB schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 16:43:
[...]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=302639
Een van de vele topics over 4gb miniSD hoor
Ik merk (vermoed) dat het te maken heeft met mijn geheugenkaart (Transcend 2 GB 80)
Als ik die kaart er uit laat en gebruik maak van de gedownloade kaart van Parijs gaat alles prima.
Heb de vraag neergelegd bij TomTom, ben benieuwd.
Gek he, maar nou heb ik zo'n voorgevoel dat ze zullen gaan zeggen dat het aan de foon ligt.
Maar misschien ben ik wel veel te somber
104831
Ter info: ik heb heb 2GB SanDisk kaartje.lexvisser schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 17:13:
[...]
Ik merk (vermoed) dat het te maken heeft met mijn geheugenkaart (Transcend 2 GB 80)
Als ik die kaart er uit laat en gebruik maak van de gedownloade kaart van Parijs gaat alles prima.
Heb de vraag neergelegd bij TomTom, ben benieuwd.
Gek he, maar nou heb ik zo'n voorgevoel dat ze zullen gaan zeggen dat het aan de foon ligt.
Maar misschien ben ik wel veel te somber
edit: ff aangepast,
Is dat een namaakversie van een SanDisk kaartje?
Zelf heb ik een Kingston 2 GB en die werk tot nu toe nog prima met TomTom. (al redelijke afstanden mee genavigeerd)
104831
Dit blijven hangen gebeurd bij mij alleen in het begin als ik TomTom opstart, met vaak dus het geluid op uit.Hyp Hyper schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 19:28:
[...]
Is dat een namaakversie van een SanDisk kaartje?
Zelf heb ik een Kingston 2 GB en die werk tot nu toe nog prima met TomTom. (al redelijke afstanden mee genavigeerd)
Als het dan eenmaal loopt loopt het perfect. Heb net vorige week 800+ Km in Belgie rond getuft zonder ook maar 1 probleem met de TomTom, Alleen tijdens het opstarten dus af en toe blijven hangen.
Ook kon TomTom vanmiddag geen kaart vinden opeens. Terwijl de Benelux erop staat. Later kon dit wel weer.
Is mn kaart corrupt ofzo?
Even opnieuw formatteren, kijk in systeem menu.Anoniem: 212809 schreef op zondag 29 april 2007 @ 21:04:
Hmmm...opeens staat er op mn 2 GB Sandisk kaartje een bestand van 1,9Gb..terwijl het verder niet aangegeven wordt op de pc als ie aangesloten zit. En ik kan hem ook niet verwijderen. De datum die er staat klopt ook voor geen moer. (23-11-39). Bestand heet "ed".
Ook kon TomTom vanmiddag geen kaart vinden opeens. Terwijl de Benelux erop staat. Later kon dit wel weer.
Is mn kaart corrupt ofzo?
http://forum.xda-develope...read.php?t=300467&page=10
mUn_rus heeft een WM6 ROM gemaakt voor de Trinity!!!!
http://forum.xda-develope...read.php?t=300467&page=11
Hahaha dus jij hebt ook heel de middag zitten lezen daarA_to_the_S schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:03:
OW MIJN GOD!!!
mUn_rus heeft een WM6 ROM gemaakt voor de Trinity!!!!
http://forum.xda-develope...read.php?t=300467&page=11
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Facts don't care about your feelings
maar hoe flash je hem dan op je mobiel?
Tja.. net zoiets als van XP naar Vista gaan. Meer mogelijkheden, wat beperkingen/foutjes eruit, wat mooier/slicker en natuurlijk een stuk tragerYoshiBignose schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 23:12:
wat heb je aan WM6 dan?
WM6 is juist sneller hoor ik hoor;) sorry als ik fout ben..Hyp Hyper schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 07:57:
[...]
Tja.. net zoiets als van XP naar Vista gaan. Meer mogelijkheden, wat beperkingen/foutjes eruit, wat mooier/slicker en natuurlijk een stuk trager
http://www.xbmcfreak.nl/
GPS fix?
Iemand hetzelfde probleem dat een GPS fix soms 4 minuten duurt? Ik heb de nieuwste versie van de officiele rom geinstalleerd, en TomTom 6.03. "Interne GPS" werkte daar niet, dus heb ik hem moeten zetten op "Andere GPS" met hoogste snelheid.
POI warning?
Daarnaast zou ik graag een POI waarschuwer willen hebben, maar checkpoint zegt dat hij niet kan vinden welke map TomTom gebruikt. Ligt dit eraan dat ik geen 6 gebruik, maar 6.03? POI-Warner2 werkt overigens niet met TomTom 6.03.
Ik heb buiten binnen 2 minuten een fix. Instelling is interne GPS.xces schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:00:
2 vraagjes!
GPS fix?
Iemand hetzelfde probleem dat een GPS fix soms 4 minuten duurt? Ik heb de nieuwste versie van de officiele rom geinstalleerd, en TomTom 6.03. "Interne GPS" werkte daar niet, dus heb ik hem moeten zetten op "Andere GPS" met hoogste snelheid.
POI warning?
Daarnaast zou ik graag een POI waarschuwer willen hebben, maar checkpoint zegt dat hij niet kan vinden welke map TomTom gebruikt. Ligt dit eraan dat ik geen 6 gebruik, maar 6.03? POI-Warner2 werkt overigens niet met TomTom 6.03.
Je kan POI waarschuwing ook via TT zelf instellen. Ik gebruik het voor flitspalen bijvoorbeeld.
http://forum.xda-develope...php?p=1243428&postcount=1
en bedankt voor de WM6 rom!
Anoniem: 217755
THX,
Patrick
Iemand deze rom al getest?ChkDsk schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:22:
De WM6 rom is ter download!
http://forum.xda-develope...php?p=1243428&postcount=1
Andere vraag. Ik heb mijn telefoon gekocht zonder Simlock. Is het dan mogelijk een Engelse rom te flashen op een NL toestel? Ik hoorde via HTC dat dit niet mogelijk was. Verder heb ik iets gelezen over een CID lock. Heeft dit er iets mee te maken?
Edit: ben er al uit met dat CID gebeuren
[ Voor 38% gewijzigd door Erhnam op 02-05-2007 14:46 ]
het is echt net uit (1 dag zover ik weer) dus het is toch nog een beetje beta fase.Erhnam schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:11:
[...]
Iemand deze rom al getest?
Andere vraag. Ik heb mijn telefoon gekocht zonder Simlock. Is het dan mogelijk een Engelse rom te flashen op een NL toestel? Ik hoorde via HTC dat dit niet mogelijk was. Verder heb ik iets gelezen over een CID lock. Heeft dit er iets mee te maken?
Edit: ben er al uit met dat CID gebeuren
ik wacht nog wel een maandje, het is wel interesant om te volgen
Dat valt wel mee want het is dezelfde vanilla rom die al eerder gebruikt werd voor de Hermes. De toestellen zijn bijna gelijk. Momenteel zijn er twee grote issues: ActiveSync werkt niet goed en de Office programma's lopen vast. ActiveSync hebben ze al weten op te lossen en de Office problemen hebben er mee te maken dat de ontwikkelaar van de rom iets te enthiousast was en een iets te nieuwe Office build heeft gebruikt. Waarschijnlijk brengt hij vandaag nog een nieuwe en veel betere rom uit.Denko schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 15:23:
[...]
het is echt net uit (1 dag zover ik weer) dus het is toch nog een beetje beta fase.
ik wacht nog wel een maandje, het is wel interesant om te volgen
[ Voor 5% gewijzigd door Erhnam op 02-05-2007 17:07 ]
Dit topic is gesloten.