• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:34

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Vanitas schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:48:
[...]

Mogen mensen ook nog een andere mening hebben? :')
Omdat ik mijn mening geef, mogen andere mensen opeens geen mening meer hebben? :')

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interlace84
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-04-2022
Nounou jongens wat een debat, iedereen heeft hier't recht om z'n mening te uiten dus wees het met elkaar eens of niet maar ga daar niet 't topic mee vervuilen.

[ontopic :P ]Ik was door de lange ontwikkeltijd al bang geworden dat 't niet zo verrassend meer zou zijn als jaren terug maar niets was voor mij minder waar; heb hem met plezier uitgespeeld :) Mooie setting, opnemende atmosfeer en goed uitgewerkt verhaal en gameplay (maar dat mag dan ook wel na zo lang wachten ;) )

• veincode
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik was ook prettig verrast met de gratis DLC code die in elke gameverpakking zit.
Kwam ik toevallig achter toen ik aan het uitzoeken was of ik de Limited Edition nog wilde aanschaffen. Dus heb nu ook The Signal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Alan Wake ook weer gespeeld, omdat ik al een hele tijd de dlc had liggen, blijft een geweldig spel!
Heel verfrissend om een game te spelen die een perfecte mix tussen verhaal en actie weet te brengen.
Het verhaal is goed en de setting van bright falls is ook geweldig.

De voice actor van Alan Wake zelf vind ik ook geweldig.
De DLC is heel experimenteel met combat scenario's, omdat het enige minpunt van Wake (in mijn mening) was dat de combat wat te herhalend was.

De DLC heeft mij doen snakken naar deel 2! Hij kan niet snel genoeg komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:48

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wat een heerlijke game! Had de Special Edition besteld, en heb hem in 1 ruk uitgespeeld vandaag, van vanmorgen vroeg tot een uurtje geleden :)

Ik meteen de DLC kopen, blijkt dat ik een code heb voor gratis DLC... 8)7

Is er iemand die de 1e DLC nog moet kopen, en die deze code graag wil hebben?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:01

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb pas net een klein half jaartje een XBOX, van de week Alan Wake aangeschaft, de trailer zag er erg goed uit. Ben benieuwd.
Ik denk alleen niet dat ik 'm in één ruk uit kan spelen (gezin enzo :P)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
/me Kick

Ein-de-lijk!
Alan Wake voor PC bevestigd

Alan Wake komt begin 2012 uit voor PC, zo bevestigt ontwikkelaar Remedy in een persbericht. De game komt in dezelfde periode uit als het downloadbare Alan Wake: American Nightmare voor Xbox Live Arcade.

De PC-versie van de eerste Alan Wake wordt gebundeld met The Signal en The Writer, de twee downloadbare contentpakketten die voor de Xbox 360-versie van de game verschenen zijn.

Geruchten dat de game voor PC zou verschijnen doken onlangs al op toen verwijzingen naar Alan Wake werden ontdekt in het register van gameplatform Steam. Ook de makers hebben al meerdere malen hints laten vallen dat Alan Wake mogelijk nog uit zou komen voor PC.
Het heeft 'even' geduurd, maar PC-gamers met geduld (zoals ik :P ) kunnen dan eindelijk ook Alan Wake spelen :) Ik ben benieuwd.

Edit:
Oh, stond gisteren ook al op de frontpage :P
nieuws: Alan Wake komt alsnog naar de pc - update

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 15-12-2011 21:43 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:12
Weer een uurtje de originele Alan Wake gedaan. Weliswaar 4k @60 fps ultra op de pc maar na meerdere malen uitspelen zie ik nu ook wel scheurtjes bij het origineel. Let op ik ben kritisch voor het spel dat voor mij het beste spel is op de xbx 360.

1) besturing traag en soms gewoon irritant vooral tijdens combat merk ik het. Besturing voertuigen ook best matig.
2) textures, het mag hoor sommige zijn nu echt out dated
3) hoe vaker je het speelt hoe lineairder het lijkt.

Dat was het weer voor een spel dat van mij nog steeds een dikke 10 krijgt!
Pagina: 1 2 3 Laatste