[PC/Xbox360] Medal of Honor: Airborne

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 16.647 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het spel qua levels veel te beperkt en op een paar kritieke punten erg onrealistisch.

Met name het droppen boven dorpen, steden, industriegebieden e.d stoort mij als fan van realistische WO2 shooters zeer. Droppings boven steden, dorpen e.d werden zo veel mogelijk vermeden omdat het veel te gevaarlijk was, een onbedoelde uitzondering daar gelaten. Er werd een dropzone gekozen, soms kilometers ver van het uiteindelijke doel, daar werd je gedropt, en dan heb ik het nog niet eens over para's die soms mijlen van de voor hun bedoelde drop-zone terecht kwamen . Vandaar moesten de para's soms nog kilometers door vijandelijk gebied trekken, voordat ze hun uiteindelijke doel hadden bereikt. Ze moesten zich over het algemeen naar hun doel toe vechten en werden er in de meeste gevallen zeker niet boven op gedropt.

Als een dergelijk verhaallijn was gevolgd (dus van dropzone tot uiteindelijk doelwit met als afwisseling en dropping die volkomen uit koers was of per ongeluk in een dorpje terecht kwam) was het spel ten eerste veel uitgebreider geweest met meer missies en 'targets of oppurtunity' of sub-missies zo je wilt, die je op je weg naar je hoofddoel was tegengekomen. Ten tweede was het spel denk ik ook veel realistischer geweest en had het een veel beter beeld gegegeven van hoe het nou moet zijn geweest bij de para's.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:49
@sorrowman: je brengt een hele andere kijk op het spel op deze manier... maar als je naar de films kijkt, dan is dát ook vaak hetgeen wat men wilt zien... en MoH Airborne is gewoon veel afgeleid uit films: veel spectakel, iets minder richting realistisch.

Mooiste WW2 serie: Band of Brothers, en daarin zit wel veel realisme.

Vond je Band of Brothers gaaf, dan vond je Call of Duty ook gaaf, omdat bijv. Carentan 1:1 overeen kwam tussen Call of Duty en BoB.

[ Voor 17% gewijzigd door Jorn1986 op 01-10-2007 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indd, Band Of Brother en Call Of Duty kan ik zeker wel waarderen. Band Of Brothers laat indd mooi zien hoe het een groep para's vergaat, daar is goed over nagedacht. Ik moet wel bekennen dat ik CoD niet uitgeplozen wat betreft historische correctheid, maar het spel is zeker goed te pruimen omdat er in ieder geval geen dingen in zitten die echt niet hadden gekund.

Maar wat ik er pas echt een goed voorbeeld van vind is de Brothers In Arms serie. Die vond ik geweldig. Hoewel daar geen film ofzo van gemaakt is en het ook niet 100% First-Person-Shooter is (vanwege het squad gebeuren), is BiA natuurlijk bijna letterlijk, zo'n beetje missie na missie als je de boeken er op na slaat, een historisch verantwoorde vertaling van datgene wat bepaalde eenheden hebben meegemaakt. En daar zit meer dan genoeg actie en spectakel in. En daarbij de fatastische gameplay met die squads e.d. zodat je er toch nog je eigen draai aan kan geven. Kan dan ook niet wachten op Hells Highway.

Bottom line is volgens mij dat een historisch verantwoorde en realistische verhaallijn een spectaculaire game allerminst in de weg hoeft te staan, en daar is BiA naar mijn mening een heel goed voorbeeld van.

Maar indd, zoals je al aangeeft zijn er mensen (EA) die daar anders over denken, hoewel ze het wel kunnen IMHO. Pacific Assault vond ik dus vanuit historisch oogpunt behoorlijk goed en ook spectaculair genoeg met de strijd op Guadalcanal, strunen door je jungle terwijl de jappen uit alle hoeken en gaten tevoorschijn komen en de Invasie van Tarawa (waar het spel begint en eindigd) waar het op de stranden echt hard tegen hard ging

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Persoonlijk zie ik het niet zitten om 4 KM van een dorpje gedropt te worden om dan vervolgens uren te lopen voordat je wat actie zag (wat in het echt nogal eens gebeurde). Dit blijft natuurlijk een (actie)spel, IMHO is het niet fair om EA hiervoor te bekritiseren.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:28
Arfman schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:32:
Persoonlijk zie ik het niet zitten om 4 KM van een dorpje gedropt te worden om dan vervolgens uren te lopen voordat je wat actie zag (wat in het echt nogal eens gebeurde). Dit blijft natuurlijk een (actie)spel, IMHO is het niet fair om EA hiervoor te bekritiseren.
Je kunt het ook gewoon zo verpakken dat je iets minder moet lopen (1KM?) en ondertussen gewoon wat random objecten zoals wat huisjes, outpost, luchtafweergeschut, etc. met wat secundaire objectives eraan vastgeplakt, en dat je na 15~20 minuten spelen bij de stad/het gebied aankomt waar je primary objectives liggen. Maar om EA hierom te bekritiseren is denk ik inderdaad flauw, want het was duidelijk hun intentie om een arcade shooter te maken.

Maar dat neemt niet weg dat ik het een lomp spel blijf vinden (:X), snipers die lichtgeven, veel bugs, über storm nazi's, geen AA, etc. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:32:
Wie zegt dat je die 4 KM uit je neus zit te vreten :P

Om even bij MoH:Airborne te blijven. Neem de Nijmegen Missie. De troepen die dat deel van de missie moesten uitvoeren hoefden allerminst ver te lopen voordat ze actie zagen. De Dropzone (bij Groesbeek) werd vanaf het begin zwaar bestookt vanuit het Reichswald en er werden meerdere aanvallen op ondernomen. De Duitsers hadden zich ook bij Grave goed verschanst en wisten zelfs op de 2e dag vd operatie de Dropzone daar in de buurt in te nemen, uiteraard moest die weer heroverd worden. In Nijmegen zelf kwamen ze een Panzer Divisie van de Waffen SS tegen. En de gevechten aldaar duurde maarliefst 4 dagen voordat er schot in de zaak kwam, huis-tot-huis, Stalingrad in het klein, meer dan zat actie. De para's zijn uiteindelijk in gammelle canvas bootjes de rivier overgestoken om zo de brug vanaf twee kanten in te kunnen nemen, leuke twist in de verhaallijn denk je niet. Meer dan genoeg stof om de actie bij Nijmegen in het spel flink uit te breiden

Wat ik maar wil zeggen is dat ik voor dit spel meer dan zat mogelijkheden had gezien om het aantal missies flink uit te breiden, het realistischer te maken en dat alles zonder dat je die zgn. 4km uit je neus zit te vreten en het toch zeker een meer dan 'action packed' game in 'arcade stijl' zou blijven.Ik denk dat met een beetje meer werk het spel voor zoveel meer mensen een aansprekende game was geworden. De mensen die puur voor de 'action' gaan zitten goed, maar ook de mensen die van een historische correctheid houden kunnen er mee uit de voeten. Ik ben er van overtuigd dat het EA met een beetje meer studie ook zeker was gelukt. Dus ik neem het EA wel kwalijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Onzin om het EA kwalijk te nemen. Als het hun doelstelling was geweest om een zo realistisch mogelijke game uit te brengen, die alles wat zich in WO 2 afspeelde moest reconstrueren, DAN had je ze het kwalijk kunnen nemen. Ten eerste was dat hun doelstelling niet en ten tweede denk ik dat een dergelijk uitgebreid level een flinke kluif zou worden voor zelfs de meeste krachtige PC die er op het moment is.

Ik ga het Sega toch ook niet kwalijk nemen dat Sega Rally zo onrealistisch is als de pest?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Arfman schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:27:
Ik ga het Sega toch ook niet kwalijk nemen dat Sega Rally zo onrealistisch is als de pest?
Nee, maar er zit toch wel een redelijk verschil tussen een schietspel gebaseerd, en niet zo'n beetje ook (zelfde locaties, etc.) en een rally-spelletje dat gemaakt is als arcade :Z

Maargoed, ik vind het inderdaad wat nep vaak, maar 100% realisme gaat ook te ver, dan is het niet leuk meer om te spelen.

@onder: ORLY? mja, toch vind ik een rallytoernooi iets anders dan een oorlog, maargoed, offtopic idd :P

[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 02-10-2007 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

TheZeroorez schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:09:
[...]

Nee, maar er zit toch wel een redelijk verschil tussen een schietspel gebaseerd, en niet zo'n beetje ook (zelfde locaties, etc.) en een rally-spelletje dat gemaakt is als arcade :Z
Nee hoor. Sega Rally speelt zich af in het World Rally Championship, in landen en proeven die ook in het WRC zitten. Exact hetzelfde ;)
Maargoed, da's allemaal offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Wanneer komt die ()*)* patch nou eens uit? Iemand al meer nieuws hierover? Uitstel en nog eens uitstel. Ik wil kunnen LANNEN en een aantal zeer belachelijke bugs als clippen en in de MP moet opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Patch is klaar en in test, voor zover ik het kon lezen op EA forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Shit zeg! Ik zit nu in Nijmegen in het begin zeg maar. Nu rijdt er een tank telkens rondjes en die moet ik als enige nog uitschakelen. Kan iemand me vertellen waar de panserschreck ligt?

Ik zoek me de pleuris en kan hem niet vinden!

Bij de plek die het sterretje aangeeft liggen alleen hand grenades (en staat een MG-42). Het andere sterretje is de tank die rondjes rijdt! HELP! :?

Edit:

* Sabotage Bridge Demolitions Equipment
o Disable Explosives Plunger
o Disable Radio Equipment
* Secure Town of Nijmegan
o Collect Gammon Grenades
o Knock out Roving Tiger Tank
o Clear MG Nests (3)
* Clear Resistance and Assemble with Airborne
* Knockout Tiger Tank
* Assemble With Airborne at Bridge Surface
* Clear and Secure Bridge
o Knockout Tiger Tank

Edit; ik heb het al:
spoiler:
Gammon Grenades.

:Y)

[ Voor 43% gewijzigd door Format-C op 02-10-2007 20:36 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:40

Arjan81

Rotterdam

Ik heb het spel van de week geinstalled onder Vista. Ik heb onwijs veel problemen met het spelen. Hij blijft vast lopen met het opstarten van de game telkens als de level geladen is krijg ik een foutmelding.

1e melding:
Pure virtual function being called while application was running (GIsRunning = = 1).

2e melding:
Runtime error!
verwijst naar exe bestand
R6025
pure virtual function call.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

[ Voor 23% gewijzigd door Arjan81 op 03-10-2007 15:29 ]

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
hier loopt ie als dikke stront door een trechter

x2 3800+ met een 1900XT is toch wel goed genoeg om hem MINSTENS op LOW te draaien.. zelfs dat werkt niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:40

Arjan81

Rotterdam

warchaser schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:12:
hier loopt ie als dikke stront door een trechter

x2 3800+ met een 1900XT is toch wel goed genoeg om hem MINSTENS op LOW te draaien.. zelfs dat werkt niet ?
Ik ga hem vanavond op mijn xp partitie zetten. Moet het toch ff uitspelen.

EDIT: Zelfs onder XP loopt hij gelijk vast. Wat een drama spel zeg.

[ Voor 9% gewijzigd door Arjan81 op 03-10-2007 22:19 ]

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Hij stotterde bij mij. Zie specs onderin.

Ik heb hem voor de 360 gehaald. Ik moest en zou hem spelen en ik moet zeggen na 2 of 3 levels speelt het nog erg lekker ook op de 360. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Heb em net (eindelijk) kunnen spelen. Tenminste... Ben gisteravond begonnen, en heb in totaal een uurtje of 4 / 5 gespeeld. Heb em dus nu al uitgespeeld. Vind dit toch echt een tegenvaller. Denk dat EA de kans niet laat liggen om een add-on te maken...

Heb multiplayer nog niet geprobeerd, maar SP vind ik op zich niet verkeerd. Het is heel erg wennen met schieten. Waar EA vroeger zo'n makkelijke manier maakte om te schieten vond ik dit toch ietsje lastiger om aan te wennen. Wapenupgrades zijn over het algemeen wel leuk, maar zitten ook een paar missers tussen helaas. Waarom in vredesnaam een grenade op je sniper rifle?!?!?! Ook de scope die licht geeft vind ik een misser.

Al met al toch geen verkeerde game, maar jammer van de missers. Vond het einde ook wel wat abrupt helaas. Dus toch nog een vervolg...? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Arjan81 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:23:
[...]

Ik ga hem vanavond op mijn xp partitie zetten. Moet het toch ff uitspelen.

EDIT: Zelfs onder XP loopt hij gelijk vast. Wat een drama spel zeg.
Ligt denk ik aan de engine, draai de bioshock demo maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik heb een of andere rare bug. Spel geinstalleerd bij mijn ouders. Loopt soepel, maar als ik ingame ben blijf mijn Muis naar links sliden en kan ik dus niet spelen :/ (Logitech MX 510 met SetPoint installed).

[ Voor 15% gewijzigd door GandalfTheGrey op 05-10-2007 19:48 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 19:47:
Ik heb een of andere rare bug. Spel geinstalleerd bij mijn ouders. Loopt soepel, maar als ik ingame ben blijf mijn Muis naar links sliden en kan ik dus niet spelen :/ (Logitech MX 510 met SetPoint installed).
Je moet je joystick muis of toetsenbord er even uit halen als je in het spel zit en als het goed is doet ie het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

OMG :p Bedankt super het werkt nu. Gamepad zat er nog in van PES.

[ Voor 3% gewijzigd door GandalfTheGrey op 05-10-2007 23:45 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

De 1.1 update is uit zo te zien :) Iemand al geLANNED oid ?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een korte singleplayer of niet dan, wel jammer. en ook zeer makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ligt het aan mij of is het zo dat als ik een online match quit, dat ik dan weer eerst weer moet wachten op die stomme vliegtuigenfilmpje, en dan weer opnieuw multiplayer moet kiezen ?

Als dat zo is vind ik dat wel erg stom .. Dat je niet gewoon weer terugkomt in de serverlist ... Of ben ik nou echt zo stom ? ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

This een aardige game, na 3uurtjes al in het laaste level beland

vind 10levels toch wel erg mager en de levels stellen amper tegenstand dus je wandeld er zo doorheen :(

bugs zitten er ook zat in.

Maar ik lees dat sommigen problemen hebben met performance met dit spel,
zelf draai ik op een P4 3.0@3.4 met een X1950PRO 512MB AGP met settings op medium en de laagste framedrop komt op 23Fps ,oke dit is dan wel DirectX 9.0 en SM 3.0

Verder multiplayer is wel oke , alleen scrollen in de serverlijst is gewoon bagger en bij verlaten van een game sta je weer in het hoofdmenu.

Vind een hoop poen 45eurie's en maar 10levels dat goed is voor 4 uurtjes fun :( dus ik vind Call of Duty 2 toch wel een stukje beter ook al zijn de levels daar ook niet echt moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:06:
This een aardige game, na 3uurtjes al in het laaste level beland

vind 10levels toch wel erg mager en de levels stellen amper tegenstand dus je wandeld er zo doorheen :(

bugs zitten er ook zat in.

Maar ik lees dat sommigen problemen hebben met performance met dit spel,
zelf draai ik op een P4 3.0@3.4 met een X1950PRO 512MB AGP met settings op medium en de laagste framedrop komt op 23Fps ,oke dit is dan wel DirectX 9.0 en SM 3.0

Verder multiplayer is wel oke , alleen scrollen in de serverlijst is gewoon bagger en bij verlaten van een game sta je weer in het hoofdmenu.

Vind een hoop poen 45eurie's en maar 10levels dat goed is voor 4 uurtjes fun :( dus ik vind Call of Duty 2 toch wel een stukje beter ook al zijn de levels daar ook niet echt moeilijk.
Ben het met je eens. Maar 10 levels? Heb jij een andere versie soms? :P

Het zijn ook maar 6 levels. Maar heel kort (3 a 4 uurtjes plezier, voordat je het spel uitgespeeld hebt), bugs, e.d. Helaas. Wacht op de add-on van EA... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acid__Burn schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:17:
[...]

Ben het met je eens. Maar 10 levels? Heb jij een andere versie soms? :P

Het zijn ook maar 6 levels. Maar heel kort (3 a 4 uurtjes plezier, voordat je het spel uitgespeeld hebt), bugs, e.d. Helaas. Wacht op de add-on van EA... :+
Idd 6 opdrachtjes om het zomaar te noemen en de tegenstand is 10level
Beetje verkeerd uitgedrukt in mijn vorrige post ;-)

En laten we het hopen op een Add-on met wat meer aktie ,anders geef ik dit spel niet meer dan een 6- voor net aan voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik heb het spel toch maar gehaald (ondanks de tegen vallende demo) en ik moet zeggen het ziet er wel heel mooi uit en het speelt beter als de demo, iig zonder vertraging enzo.
Maar het is wel ontzettend wennen, ik speel er niet echt vlotjes door heen, maar toch een aanrader dit spel. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een foefje om AA te forceren, want als ik het via mn Nvidia controlepanel probeer gebeurt er niets??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de SP uitgespeelt van MoH:A, niet in 1 dag natuurlijk. 1,5 tot 2 weken over gedaan denk ik.

Vond het wel grappig, maar de MP lijkt me niks. Ik werd echt stront ziek van die mobiele MG42's. Een "grote" granaat en ze waren nog niet dood. Op het einde kreeg ik het door dat als je ze met je Stg44 of ander automatisch geweer de hele tijd raakte schoten ze niet meer terug, maar duurde het wel even tot ze dood waren.

Vind het een leuk opgezette game, maar niet zo speciaal. Heb de WOII wel gezien in games na de eerdere Medal of Honor's, Call of Duty's.

Kort maar krachtig: Niet speciaal, wel aardig.

@ MrVegeta, ik heb de eerste regel al voor je ge-edit hoor.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Klink als een one night stand maar die duren over het algemeen langer dan deze game.
:/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:12
weet iemand hoeveel ruimte je nodig hebt voor die patch?
hier zegt ie dat er te weinig ruimte is terwijl er 2gb vrij is..patch is toch maar 90mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

kadooosh schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:18:
weet iemand hoeveel ruimte je nodig hebt voor die patch?
hier zegt ie dat er te weinig ruimte is terwijl er 2gb vrij is..patch is toch maar 90mb
Ik heb precies hetzelfde probleem ... weet ook niet zo goed wat het veroorzaakt ... maar wel balen, in verband met servers inkomen bij multiplay ...

Als het me lukt, post ik het hier zeker ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:29
Het is zonde van de game eigenlijk.

De game is nu al dood gewoon, er zijn niet zoveel mensen online aan het gamen.
het Spel had gewoon een goede potentie, alleen EA heeft het verneukt door gewoon niet naar de community te luisteren, UT3 engine daar kun je echt leuke dingen mee doen. Er hadden meer MP maps moeten zijn. En ze hadden de game waarschijnlijk wat beter moet tweaken. want er zijn zat mensen die het niet zo super draaien. terwijl UT3 demo perfect draait, en Gears of War draait ook als een zonnetje. Erg zonde

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Hmmm
Heb sinds kort nu ook dit spel, maar net na de briefing van missie 2 start mijn computer opnieuw op.
Bug?:P

Als het echt niet anders kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Kuhr89 schreef op zondag 18 november 2007 @ 11:34:
Het is zonde van de game eigenlijk.

De game is nu al dood gewoon, er zijn niet zoveel mensen online aan het gamen.
het Spel had gewoon een goede potentie, alleen EA heeft het verneukt door gewoon niet naar de community te luisteren, UT3 engine daar kun je echt leuke dingen mee doen. Er hadden meer MP maps moeten zijn. En ze hadden de game waarschijnlijk wat beter moet tweaken. want er zijn zat mensen die het niet zo super draaien. terwijl UT3 demo perfect draait, en Gears of War draait ook als een zonnetje. Erg zonde
De U3 engine was nog niet eens af, sterker nog, nu nog steeds niet helemaal. Online PC multiplayer was een geporte versie van de xbox360 game, extreem slecht. Misschien spelen 50 man deze game nog online, bij andere spellen kan dit ruim boven de 20.000 gelijktijdig liggen.

Airborne was veel en veels te vroeg uitgebracht, vol met bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

ChevyVanDude schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 21:33:
Hmmm
Heb sinds kort nu ook dit spel, maar net na de briefing van missie 2 start mijn computer opnieuw op.
Bug?:P
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Als het echt niet anders kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik heb toch doorgezet met moh airborne en op een gegeven moment kwam het gevoel voor de controlles enzo. En toen speelde het best lekker.
maar nu zit ik in die laatste missie met die toren, maar dat is echt een ramp, ik land altijd benden (in navolging van diverse walktroughs) en probeer dan omhoog, maar ik krijg het niet voor elkaar...
Die normale ventjes ala, maar die zware super ventjes zijn echt erg...

Ik begin meestal met een rifle, shotgun en pistol, de rifle wissel ik om voor een bazooka, en ik heb 8 van die zware bommen. Maar ik zit vrij snel zonder die spullen en ik kom gewoon niet boven. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik ben boven begonnen en in 1 keer die hele toren ontdaan van Duitsers :P
Voordeel als je boven begint is namelijk dat een hogere positie gewoon beter is om enemies af te knallen.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Mm ok, maar de gewone duitsers zijn niet zo'n punt, wel die heftige level 10 ventjes pfff. :X
Ik heb ook elke keer weer levens en ammo nodig alleen ja, waar staan die stomme kisten... Ken er 2, eentje bovenaan bij de groene rook en beneden bij zo'n zelfde groene rook in een huisje, verder nergens volgens mij....

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Yeah! Ben door die missie heen haha. :P

Wat een rot missie eigenlijk, heel moeilijk...
Trouwens die sterren, waar slaand die op? En die wings, die verlies je toch als je dood gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Is de PC versie van dit spel in coop modus te spelen? Of is dat alleen bij de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
jhead22 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 21:57:
Is de PC versie van dit spel in coop modus te spelen? Of is dat alleen bij de PS3?
Voor zover ik weet is deze niet in coop te spelen helaas. Ken het ook niet op de PS3, maar als jij het zegt geloof ik het direct :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 15:29
Wauw, zijn er nog mensen die het spelen?

Patch 1.2 en 1.3 zijn inmiddels ook uit. 1.2 is 1,3 GB en de update van 1.2 naar 1.3 is 1,0 GB... :') Downloads hier: ftp://largedownloads.ea.c.../Medal_of_Honor_Airborne/
Info hier: http://www.ea.com/moh/airborne/community_downloads.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Cascade schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:25:
Wauw, zijn er nog mensen die het spelen?

Patch 1.2 en 1.3 zijn inmiddels ook uit. 1.2 is 1,3 GB en de update van 1.2 naar 1.3 is 1,0 GB... :') Downloads hier: ftp://largedownloads.ea.c.../Medal_of_Honor_Airborne/
Info hier: http://www.ea.com/moh/airborne/community_downloads.jsp
Speel het eigenlijk niet meer, en waarschijnlijk zijn de door jou geposte links de oorzaak. Patch 1.2 en 1.3 samen zijn bijna net zo groot als een game 7(8)7

Ze hebben nog steeds een hoop goed te maken, en dat is dus 1 van de redenen dat ik gestopt ben met spelen. Ook al doet dat mijn MOH-hart zeer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Is er eigenlijk al een patch-achtig iets om het op een LAN-party-zonder-internet te kunnen spelen? Toch raar dat je met officiele versies per se online moet zijn voor een LAN-party? :(

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste