Nokia N95 topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 35 Laatste
Acties:
  • 79.836 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien de BC winkel in Rdam geen voorraad heeft en ik van mijn geklik en "beschadigd 3tje"afwil, heb vandaag met Belcompany hoofdkantoor gebeld.
Ze zeggen niet te weten wanneer er weer voorraad komt.

Ik heb de care afdeling van Nokia gebeld, een zielige belgische vrouw, die had nog nooit van het probleem gehoord. Ik was de eerste. Ook van een NSP hebben ze niets doorgekregen.....
Ik zeg superorganisatie hebben jullie. Mevrouw kon niets voor me doen, ik moest maar naar de winkel of NSP terug. Maar ja die hebben geen onderdelen.......dus ik kan niet bellen.
Straks laat ik hem vallen en dan kan ik het helemaal schudden.

Nou succes ermee, ik zit morgen op 14 dagen eigendom, dus ik ga snel een samsung U600 of een ander toestel halen, voor het te laat is. Hier heb ik geen zin meer in, wat een crapding voor die 700,- euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
Er staat nu bij gsm.nl een N95 met 2 jr vodafone 27.50.
met 12 mnd voor 18.95.
Met bijbetaling van N95.

Er zit er een simlock op van vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

begint erop te lijken dat de n95 een grote flop gaat worden wel spijtig heb de mijne nu in de kast gelegd mss dat ik hem kan verkopen. na al die slechte dingen die je er over hoort is het toch geen super toestel terug naar mijn mio 701 en nokia n80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 17:48
wd200 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 20:10:
met 12 mnd voor 18.95.
Met bijbetaling van N95.

nvm nette prijs ja jammer al zo snel

[ Voor 12% gewijzigd door JJFS op 08-05-2007 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ze zullen wel moeten nu het toestel zo veel mankementen heeft ze kunnen de prijs niet hoog houden nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:31:
[...]

Rotterdam. smartphoneshop.nl
yaaay! die ga ik zeker weten halen! bedankt John-hendriks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 20:40:
lol ze zullen wel moeten nu het toestel zo veel mankementen heeft ze kunnen de prijs niet hoog houden nu
En dat zie je dus ook gebeuren in het buitenland.
Wat moet die van jou kosten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier heel veel over problemen met de N95, ik heb de mijne nu een drie-tal weken en nog steeds geen problemen. Gehaald bij T-mobile zonder simlock en T-mobile software.

Heb mijn abb verlengd en 169,- bijbetaald.

Ik heb tot op heden nog geen enkel probleem ondervonden behalve dat de gps wat lang op zich laat wachten.

Verder ben ik denk ik 1 van de weinige die er wel tevreden over is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 20:27:
begint erop te lijken dat de n95 een grote flop gaat worden wel spijtig heb de mijne nu in de kast gelegd mss dat ik hem kan verkopen. na al die slechte dingen die je er over hoort is het toch geen super toestel terug naar mijn mio 701 en nokia n80
valt tegen op marktplaats. heb veel geld moeten laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 14:42
kunnen mensen die Nav4all werkend hebben gekregen mij uitleggen hoe het moet ? het lukt me namelijk niet. Ik heb van alles geprobeerd. Een fix krijgen vervolgens de software installeren lukt niet. Zonder fix, software installeren men dan GPS zoeken lukt ook niet. Ik heb daarbij zowel serial als internal gps gekozen en search gps ook maar niks lijkt te werken :S

kan misschien liggen aan het feit dat ik nog de oude firmware heb ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09-2024
Ik zie/zag net op RTL4, uhm RTL5 de commercial voor de N95!

[ Voor 19% gewijzigd door Bruins3 op 08-05-2007 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Ik snap die verhalen over de problemen hier ook niet.
Ok ik heb ook slider problemen. Maar ik neem aan dat je dat binnenkort netjes verholpen kan krijgen.
Waar ik echter de mensen wel gelijk in geef is het beschadigen van het toetsenbord (bij de 3). Dat kan gewoon niet.

Vandaag nog even ge-navigeerd. Het opnieuw berekenen van de route was voor de N95 in mijn geval echt super snel. Binnen 5 tellen opnieuw een route!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
wd200 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 20:10:
met 12 mnd voor 18.95.
Met bijbetaling van N95.

Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goede aanbieding! Is de N95 alleen met simlock of ook met Vodafone-software?? Die vodafone-software is niet zo super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:52:
[...]

Een goede aanbieding! Is de N95 alleen met simlock of ook met Vodafone-software?? Die vodafone-software is niet zo super.
ja maar daar zal ook wel gewoon de nokia software op gezet kunnen worden bij een NSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:14:
Ik lees hier heel veel over problemen met de N95, ik heb de mijne nu een drie-tal weken en nog steeds geen problemen. Gehaald bij T-mobile zonder simlock en T-mobile software.

Heb mijn abb verlengd en 169,- bijbetaald.

Ik heb tot op heden nog geen enkel probleem ondervonden behalve dat de gps wat lang op zich laat wachten.

Verder ben ik denk ik 1 van de weinige die er wel tevreden over is......
ik ben er ook tevreden over. ze hebben me vanuit nokia belgie wel beloofd dat ze nieuwe onderdelen op mijn nokia gaan zetten en dat gebeurd dan in een nsp.daar heb ik dan ook geen probleem mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geintereseerden....een overzicht van de nieuwe firmware versie.

http://www.symbian-freak....logs/n95_new_firmware.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René20
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-08-2022
Wat kan er fout gaan met een firmware update? Even een "leuk" verhaal.

Wel, na een eerste succesvolle update van fw ook een tweede n95 klaargemaakt voor de update.
Alles ging goed, tot het moment dat mijn parallelssessie XP sp2 er de brui aan gaf en besloot te rebooten. Je begrijpt het al.....midden in de firmware update (de feitelijke installatie) zelf. :(

Na de reboot wordt het toestel als n95 niet meer herkend als n95, maar als BBS ADL Loader.
Bij veel pocket pc's helpt het om in een vergelijkbaar geval wederom een update te starten. Nu ook maar gedaan :?

De upgrade applicatie meldt na hernieuwd downloaden van de update dat de telefoon hersteld moet worden, batterij er uit, terugplaatsen en lader aansluiten. Dan enkele seconden de aan/uit knop van de n95 indrukken.

De Software Updater begint dan keurig opnieuw bij te werken, dan ca. een minuutje of 8 gespannen wachten .... en weer een reboot.

Dan maar een windhoos notebook met diezelfde xp sp2, software updater installeren en alles weer overnieuw. Daar wordt de n95 niet herkend, ook niet als BBS ADL Loader.

Terug naar de mac en parallels dan maar, het is nu toch avond, dus de leverancier is niet bereikbaar om het toestel onder de noemer DOA om te ruilen. Nu wel even het door Nokia bijgelverde kabeltje gepakt, ik had die in eerste instantie niet gebruikt.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

UIteindelijk zonder enige foutmelding gelukt. Moraal van dit verhaal: geen idee, maar gebruik in ieder geval de originele kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:59:
[...]

ik ben er ook tevreden over. ze hebben me vanuit nokia belgie wel beloofd dat ze nieuwe onderdelen op mijn nokia gaan zetten en dat gebeurd dan in een nsp.daar heb ik dan ook geen probleem mee.
Ik heb die van mij een paar weken en moet zeggen dat ik er uiterst tevreden over ben.

Ik gebruik Shozu icm sportstracker om mijn foto's naar flickr te versturen met geo tags. Werkt super!! Kijk maar op http://www.genietnooitmetmate.nl

Foto kwaliteit is ook super. Je moet het niet gaan vergelijken met een digitale camera, maar voor op internet en zo nu en dan een printje is het super!!

GPS is het enige onderdeel wat me tegen valt. Werkt wel, maar niet zo snel als dat ik had verwacht (met een GPS-fix).

Na de firmware update is het allemaal een stuk beter geworden (foto, gps, menu snelheid, etc).

Ik heb geen Slider problemen of iets dergelijks. Dus zal wel geluk hebben als ik het zo lees.

Ik vind het een top toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, de toestellen hebben ze nu al bijna een dag, en wat staat er bij mijn orderstatus:
Bestelling is ontvangen. De verwachte levertijd is langer dan voorzien.

Mijn geduld raakt nu best wel op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Wat vinden jullie er van om eens een berichtje te sturen naar een tv programma als KASSA bijvoorbeeld.
Er zijn inmiddels zooooveeeel mensen met het slider probleem.
Nokia kan toch niet blijven doen alsof er niets aan de hand is. ( en de winkels ook niet, net zoals bij mij de orangeshop in amersfoort, die net doet of ik gek ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
loop je niet een beetje hard van stapel wesleybakker..
hij werkt toch gewoon nog? Gewoon wachten tot ze het toegeven, gebeurd vanzelf. Dat ding is net nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 23:04:
Beste mensen,

Wat vinden jullie er van om eens een berichtje te sturen naar een tv programma als KASSA bijvoorbeeld.
Er zijn inmiddels zooooveeeel mensen met het slider probleem.
Nokia kan toch niet blijven doen alsof er niets aan de hand is. ( en de winkels ook niet, net zoals bij mij de orangeshop in amersfoort, die net doet of ik gek ben)
Nokia doet ook niet alsof er niets aan hand is. Ik heb tot nu toch nog geen bericht gelezen van iemand die niet geholpen zou worden. Als de onderdele binnen zijn worden de telefoons door Nokia gerepareerd en ik vermoed dat in de nieuwe batch geen fouten meer zitten (heb zelf gelukkig niet het slider probleem). Lijkt mij een leuk item, iets als: "De N95 heeft een slider probleem en Nokia doet er alles aan om dit bij bestaande aankopen te repareren zonder extra kosten 8)7 ". Nokia is echt niet goed voor de consument dat ze zomaar het probleem willen verhelpen zonder extra kosten 8)7. Ga naar een NSP en ik weet zeker dat ze het probleem serieus nemen en oplossen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:21:
Ik heb vorige week een bestelling gedaan bij Hi (telefonisch) en heb mijn abbo laten verlengen en kreeg het toestel voor een goeie prijs. Waarschijnlijk omdat ik een B-klant (of zelfs A-klant) ben. Ik vroeg ze nog of het toestel op voorraad was en dat was het volgens de aardige verkoper. Ik heb een heel weekend geduldig(....) zitten wachten en gister (maandag) bijna de hele dag uit het raam gekeken om de postbode op te wachten.............maar helaas...... geen pakketje.

Gister dus de rest van de dag uit m'n hum en niemand kon wat tegen mij zeggen. Vandaag weer geduldig bij de deur gewacht en uit het raam gekeken, maar de postbode bracht mij alleen maar rekeningen. Zat ik dus niet op te wachten.

Heb meteen Hi klantenservice gebeld en ze konden mij vertellen dat mijn order op 'verzonden' stond. Nou, ik kan hun vertellen dat ik nog steeds de N95 niet binnen had. Later zei ze (bij navraag aan haar collega) dat het toestel binnen een dag was uitverkocht en verzocht mij vriendelijk om af te wachten. Nou........ bedankt hoor!

Pfff... dat een stukje electronica een mens zo verdrietig kan maken... de Nokia N95 is het gelukt!

- Iemand anders ook abbo laten verlengen bij Hi ??
- of iemand per post ontvangen, zo ja kwam het met TNT of met een koerier??
Dat is toevallig. ik heb ook een N95 besteld met een abbonement verlenging en ze zeiden dat hij ook op voorraad was (wat later uitverkocht was) en nog diezelfde dag verstuurd werd. Dit was bij Vodafone ongeveer twee weken terug en heb nu de N95 nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bruins3 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 23:12:
[...]

Nokia doet ook niet alsof er niets aan hand is. Ik heb tot nu toch nog geen bericht gelezen van iemand die niet geholpen zou worden. Als de onderdele binnen zijn worden de telefoons door Nokia gerepareerd en ik vermoed dat in de nieuwe batch geen fouten meer zitten (heb zelf gelukkig niet het slider probleem). Lijkt mij een leuk item, iets als: "De N95 heeft een slider probleem en Nokia doet er alles aan om dit bij bestaande aankopen te repareren zonder extra kosten 8)7 ". Nokia is echt niet goed voor de consument dat ze zomaar het probleem willen verhelpen zonder extra kosten 8)7. Ga naar een NSP en ik weet zeker dat ze het probleem serieus nemen en oplossen!
nou sorry, maar de nokia care lijn vertelde me vanmiddag dat ik de eerste ben met deze klacht.
ze hadden er nog nooit van gehoord!
ga ik hem morgen omruilen voor een ander merk? of toch maar afwachten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kunnen we de naam van dit topic niet beter veranderen in
het grote N95-slider-probleem-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
René20 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:09:
Wat kan er fout gaan met een firmware update? Even een "leuk" verhaal.

Wel, na een eerste succesvolle update van fw ook een tweede n95 klaargemaakt voor de update.
Alles ging goed, tot het moment dat mijn parallelssessie XP sp2 er de brui aan gaf en besloot te rebooten. Je begrijpt het al.....midden in de firmware update (de feitelijke installatie) zelf. :(

Na de reboot wordt het toestel als n95 niet meer herkend als n95, maar als BBS ADL Loader.
Bij veel pocket pc's helpt het om in een vergelijkbaar geval wederom een update te starten. Nu ook maar gedaan :?

De upgrade applicatie meldt na hernieuwd downloaden van de update dat de telefoon hersteld moet worden, batterij er uit, terugplaatsen en lader aansluiten. Dan enkele seconden de aan/uit knop van de n95 indrukken.

De Software Updater begint dan keurig opnieuw bij te werken, dan ca. een minuutje of 8 gespannen wachten .... en weer een reboot.

Dan maar een windhoos notebook met diezelfde xp sp2, software updater installeren en alles weer overnieuw. Daar wordt de n95 niet herkend, ook niet als BBS ADL Loader.

Terug naar de mac en parallels dan maar, het is nu toch avond, dus de leverancier is niet bereikbaar om het toestel onder de noemer DOA om te ruilen. Nu wel even het door Nokia bijgelverde kabeltje gepakt, ik had die in eerste instantie niet gebruikt.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

UIteindelijk zonder enige foutmelding gelukt. Moraal van dit verhaal: geen idee, maar gebruik in ieder geval de originele kabel.
inderdaad niet zo mooi, maar dit heeft niets met de USB kabel te maken. De nokia USB kabel voelt wel wat stugger en nokia-achtiger aan; maar het is een doodgewone usb kabel.
Ik heb mijn N95 geupdate onder vista met een standaard USB > miniUSB kabel, end it is perfect gegaan...

Ik heb overigens verschillende 6680's, N80's, N70, E60, en van die normale nieuwe nokia's (geen idee wat voor precies, die met zo'n zilveren randje) geupdate vis vista en nokia updater, xp en updater, en tot nu toe nog nooit problemen hiermee gehad.....gelukkig (/me klopt af). Zorgen dat je een stabiel windows systeem hebt, zorgen dat de telefoon oplader en kabel GOED aangesloten zitten, en adem inhouden tijdens update :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:21:
Nou, de toestellen hebben ze nu al bijna een dag, en wat staat er bij mijn orderstatus:
Bestelling is ontvangen. De verwachte levertijd is langer dan voorzien.

Mijn geduld raakt nu best wel op!
Wat loop je toch de hele tijd te emmeren over levertijden? Loop gewoon in de stad een winkel binnen, 2 minuten erna loop je met een N95 de deur weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 23:39:
[...]

Wat loop je toch de hele tijd te emmeren over levertijden? Loop gewoon in de stad een winkel binnen, 2 minuten erna loop je met een N95 de deur weer uit.
of op marktplaats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf heb heb hem in mijn hand gehad en het toestel heeft veel functies, erg cool.
Ik had alleen in het menu het idee dat dat 3d gedoe soms te veel is voor die telefoon, vooral als je op menu klikt en gelijk door het menu gaan bladeren (wat ik standaard doe).
Ook vond ik hem erg goedkoop aanvoelen voor een toestel van 700 euro. Vooral dat schuifmechanisme voelde nogal "losjes".
Ik ben zowiezo niet van de klap/schuif telefoons en het is dan ook, ondanks het redelijk grote arsenaal aan mogelijkheden, niet een toestel waar ik snachts voor wakker gemaakt kan worden.

*kusje op nokia 6233* niet duur, genoeg meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zojuist bezig geweest met Amaze GPS. 1 van die gratis navi progjes. Maar dit progje blijft om de 7 seconden vragen of hij positie-bepalingsgegevens op mag halen. Erg irritant, weet iemand hier een oplossing voor? Deze vraag met 'ja' beantwoorden helpt helaas niet, hij blijft het vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 23:28:
[...]

nou sorry, maar de nokia care lijn vertelde me vanmiddag dat ik de eerste ben met deze klacht.
ze hadden er nog nooit van gehoord!
ga ik hem morgen omruilen voor een ander merk? of toch maar afwachten??
nokia care lijn is voor zover ik weet gewoon een helpdesk. Er zijn hier vast genoeg mensen die bij een helpdesk hebben gewerkt om te weten dat je zo'n opmerking gemakkelijk met een korreltje zout kan nemen.

Ik verbaas mij hoeveel mensen zeggen van de N95 over te stappen op een ander toestel. Als ik zo nadenk gebruik ik eigenlijk alle primaire opties die het apparaat biedt en ken ik geen ander toestel die al deze primaire opties ook biedt. Het enige dat ik niet gebruik is de mp3 speler (puur voor het luisteren) en de FM radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:29:
Het is me toch gelukt om live TV te kijken via Vodafone en ik ben aangenaam verast! d:)b
De kwaliteit is beduidend beter dan Orange, mits je natuurlijk HSDPA ontvangst hebt. Zit je net in een gebied zonder HSDPA maar wel UMTS, dan krijg je een feed met minder bandbreedte.
Hey Robert!

thanks voor je bericht over het live TV kijken via Vodafone! Inmiddels het tabblad gevonden op Vodafone Live! en mij aangemeld voor het ( eerste maand gratis ) onbeperkt abonnement van 7 euro 50.

Alleen wil ik graag weten.......komen er niet meer kosten bij kijken? Ik lees tussen de regels door, het surfen op de sites van Vodafone live, niet inbegrepen! Blijf je tijdens het kijken naar Mobile TV dan niet op zo'n site hangen? Volgens mij kost het als je even niet oplet, klauwen vol met geld?

Of heb jij een Vodafone Blox erbij genomen?

Vraag 2:

Je hebt ook al zo mooi uitgelegd hoe je VOIP buster configureerd! Inmiddels werkt dit naar volle tevredenheid............heerlijk om ALLES uit je toestel te halen!

Alleen mis ik nog een programmaatje denk ik om te zien wie er on/off line zijn van mijn voipbbuster list? En om zo met ze in contact te komen? M.a.w. wanneer ik een nummer bel, dan zie ik dus idd, dat ik via voipbuster bel!
De telefoon gaat ook over wanneer online vrienden mij opbellen vanaf de computer.......alleen mis ik nog iets op de mobiel waarmee ik hen ( zij die achter de compu zitten ) kan 'bellen'

Is daar een programma voor? Of heb je dat in een andere post gezet? Want ik lees het niet in de 'hoe configureer ik mijn VoIPbuster account' i.i.g.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:06
Mijn N95 heeft geen problemen gegeven: er zit geen speling in de slider, heb geen vastlopers gehad en met de nieuwe firmware zijn de ´out of memory´-berichten ook zo goed als verdwenen. (ik heb enkel problemen gehad met de telefoon updaten, maar dat lag aan windows).

Ook de batterijduur is ruim voldoende. Gisteren (om 6:45 van de lader) gehaald heb ik 2 uur met gps gespeeld, wat foto´s genomen en gefilmd, paar keer gebeld en een paar smsjes gestuurd. Om 24:00 (dus na 17,25 uur) had ik nog 2 streepjes over van de 7.

Al met al: een tevreden gebruiker hier :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel mensen hebben problemen met de slider. Ik ben gisteren naar een Nokia Service Point binnengestapt in Amsterdam. Daar ging ik altijd heen om me telefoon te laten updaten (nu kan je het godzijdank allemaal zelf) en werd tegen mij gezegd dat dit een bekede probleem is. Nokia is mensen aan het trainen om de slider te kunnen fixen maar men moet geduld hebben omdat dit pas nieuw op de markt is.

Heb geduld dus, het komt eraan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Ik snap ook niet wat sommige mensen lopen te mekkeren en deze weg doen of in de kast hebben geleged.
Het is een droom toestel en ben er helemaal verliefd op.
Het slider probleem is te klein om storend te vinden en kan het nog altijd fixen dankzij de geweldige foto tutorial die er nu eindelijk is.
Plus het feit dat ik net las dat personeel getrained word door Nokia om het op te lossen bij Nokia Service Points.
Some people just don't appreciate technology (and all the ups and downs that come with it)! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een hele andere vraag.
In het scherm staat standaard een regel met "wlan scan uit" hoe haal ik dat weg???
Ik wil alleen de 6 applicatiekeuzes en de agenda zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 01:24:
[...]

...

Vraag 2:

Je hebt ook al zo mooi uitgelegd hoe je VOIP buster configureerd! Inmiddels werkt dit naar volle tevredenheid............heerlijk om ALLES uit je toestel te halen!

Alleen mis ik nog een programmaatje denk ik om te zien wie er on/off line zijn van mijn voipbbuster list? En om zo met ze in contact te komen? M.a.w. wanneer ik een nummer bel, dan zie ik dus idd, dat ik via voipbuster bel!
De telefoon gaat ook over wanneer online vrienden mij opbellen vanaf de computer.......alleen mis ik nog iets op de mobiel waarmee ik hen ( zij die achter de compu zitten ) kan 'bellen'

Is daar een programma voor? Of heb je dat in een andere post gezet? Want ik lees het niet in de 'hoe configureer ik mijn VoIPbuster account' i.i.g.!
Probeer eens Fring

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkwolf_1982 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:21:
Het slider probleem is te klein om storend te vinden en kan het nog altijd fixen dankzij de geweldige foto tutorial die er nu eindelijk is.
Komop zeg, jij doet het af als mekkeren? Een toestel van 700 euro dat bij nagenoeg iedere toets die je aanraakt kleppert als een gek? Heb het toestel nu 2 weken en heb ook al forse slijtage boven de 3 toets. Jij bent wel een hele makkelijk consument als je dit allemaal wel oke vindt. Mijn vorige telefoon: de N73 was de helft 'goedkoper' en had ik nooit problemen.

Het is toch wel heel apart te noemen dat Nokia met een introductietijd van 1 jaar niet een strak en solide toestel op de markt kan zetten?

Maar goed, als je het normaal vindt om zo'n duur toestel zelf door middel van een tutorial uit elkaar te gaan schroeven, succes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ik ben nog steeds van mening dat het toestel de 700euro niet waard is. Het heeft gewoon gebreken en interne gps is niet je-van-het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk eraan...een forum wordt heel veel bezocht door mensen die "problemen" hebbe...het meerendeel van de mensen die de N95 hebben gekocht zullen heus niet op een forum zitten...maar mensen met een probleem zoeken uitleg op een forum en komen dan bvb hier terecht en posten hun probleem...op die manier lijkt het alsof deze phone HEEL veel problemen heeft omdat het hier vol staat maar dat is dus niet het probleem...geloof als ik zeg dat het overgrote deel van de N95 gebruikers helemala gene problemen heeft...

Ik neem trouwens aan dat er mensen met een slider probleem zijn...maar er zijn er minstens evenveel die dit zwaar overdreven...mensen die 'denken' een probleem te zien...blaas het niet te zeer op...

dus allen, sla niet in paniek :p enjoy the fun of this nice phone...ik ben er in ieder geval heel erg tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Fring nu geïnstalleerd en geconfigureerd, maar wanneer ik het programaatje start kom ik in een iets aangepaste vorm van mijn contact list. Zie daar icoontjes achter de namen staan voor als het een mobiel nummer of vast nummer betreft.

Maar ik wil de contact list zien, met alleen voipbuster contacten, en dan zien wie er on/offline is en als iemand online is direct een call maken, zodat bij hem/haar op de pc een incoming call geschiedt. M.a.w. ik bel dan niet naar een telefoonnummer maar naar een voipaccount?
Bij msn binnen fring zie ik dat wel!

Heb ik dit over het hoofd gezien? Of voorziet Fring niet in wat ik hierboven vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:18:
denk eraan...een forum wordt heel veel bezocht door mensen die "problemen" hebbe...het meerendeel van de mensen die de N95 hebben gekocht zullen heus niet op een forum zitten...maar mensen met een probleem zoeken uitleg op een forum en komen dan bvb hier terecht en posten hun probleem...op die manier lijkt het alsof deze phone HEEL veel problemen heeft omdat het hier vol staat maar dat is dus niet het probleem...geloof als ik zeg dat het overgrote deel van de N95 gebruikers helemala gene problemen heeft...

Ik neem trouwens aan dat er mensen met een slider probleem zijn...maar er zijn er minstens evenveel die dit zwaar overdreven...mensen die 'denken' een probleem te zien...blaas het niet te zeer op...

dus allen, sla niet in paniek :p enjoy the fun of this nice phone...ik ben er in ieder geval heel erg tevreden over.
Helemaal mee eens, voor zover heb ik lichte speling in the slider en vind dat de gpsfix een beetje lang duurt. Eenmaal een fix werkt 't wel super. En als de NSP'tjes straks de toolkit hebben om de N95 van 't slider probleem te verhelpen. Dan is er dus helemaal geen probleem meer eigenlijk. Als ik me genoeg ga ergeren aan de gps koop ik wel een sirfIII ergens. Ik gebruik 'm dagelijks als mp3 speler. Maak hier en daar foto's (verder nog geen filmpjes ofzo) en zit af en toe te internetten / tetris te spelen. Hiermee kan ik 2 dagen op m'n battery spelen en dan hou ik 1-2 streepjes aan stroom over. De afstandsbediening werkt ook nog altijd perfect en m'n eigen sennheiser koptelefoon geeft een prima (geruisloze) geluidsweergave. Geen problemen met gebeld worden of bellen, ook hier zuiver geluid. Heb pas 1 keer melding gekregen dat er te weinig geheugen was (in 't begin) kwam erachter als je netjes de programma's afsluit dat er dan ook geen problemen zijn. Plus een programma opstarten is toch zo gebeurd. Ik heb 'm zelf al laten vallen |:( (hier en daar deukjes op de cover, dus warm graphite setje besteld) en alles werkt nog altijd perfect.

Oftewel, heerlijk toestel, makkelijk in gebruik en snel. Camera kwaliteit is prima, geluidsweergave is prima, beeld weergave is helder en duidelijk. Batterij duur is beter dan voorheen werd aangegeven en opladen is die klaar mee in een uurtje (van leeg naar vol). GPS fix mag aan gewerkt worden (software/hardware?) en de slider is mogelijk via NSP te fixen binnen een paar weekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:25:
[...]
Fring nu geïnstalleerd en geconfigureerd, maar wanneer ik het programaatje start kom ik in een iets aangepaste vorm van mijn contact list. Zie daar icoontjes achter de namen staan voor als het een mobiel nummer of vast nummer betreft.

Maar ik wil de contact list zien, met alleen voipbuster contacten, en dan zien wie er on/offline is en als iemand online is direct een call maken, zodat bij hem/haar op de pc een incoming call geschiedt. M.a.w. ik bel dan niet naar een telefoonnummer maar naar een voipaccount?
Bij msn binnen fring zie ik dat wel!

Heb ik dit over het hoofd gezien? Of voorziet Fring niet in wat ik hierboven vraag?
Je kunt ervoor kiezen om alleen SIP te configureren en geen MSN, Skype etc. Dat gaat je al schelen in de lengte van je lijst. De rest van je telefoonadresboek blijf je zien, maar die nummers komen onderaan. Bovenaan heb je je contactlist met icoontjes die van kleur veranderen als iemand on-/offline is. Bij ieder contact kun je direct op groene belknop drukken waarna je meteen gaat bellen via (meen ik) je GSM-dienst, maar je kunt ook eerst een contact selecteren, vervolgens op opties drukken en dan kiezen of je fring-call, SIP-call danwel GSM-call wilt plegen.

Alles bij elkaar wellicht niet al te handig, maar ik kan redelijk snel een gesprek opstarten. Alle online contacten worden volgens mij ook standaard door fring naar boven gesorteerd in je lijst, dan pas je offline contacten en als laatste je telefoon-adresboek ;)

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg blij met m'n N95. Los van wat kleine slider-issues heb ik niet veel problemen. Maar ik heb al contact gehad met een Nokia Service Center bij mij in de buurt dus dat wordt binnenkort ook verholpen (of vervangen). Maar goed, je neemt een nieuw model dus je weet waar je aan begint toch?

Wat mij wel af en toe overkomt, is dat de verbinding tijdens mijn gesprekken verbroken wordt. Nu had ik de network mode van de telefoon op UMTS staan en vandaag heb ik ergens gelezen dat dit "misschien" aan deze instelling kan liggen. Ik heb 't veranderd in GSM om te kijken of dat verbetering met zich mee brengt, maar ik zou graag van UMTS gebruik willen blijven maken (heavy internet user).

Wat ik dus eigenlijk wil weten, is of dit inderdaad aan deze instelling kan liggen als de provider in sommige gebieden geen volledige UMTS dekking heeft. En daarnaast ben ik erg benieuwd, of de optie "dual mode" voor deze netwerk instelling het probleem ook zou kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-01 16:22
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:18:

Ook mee eens.
Ik heb gelukkig ook geen slider probleem en zelfs de slijtage boven de 3 heb ik niet.
GPS werkt ook prima!
Wel heb ik een probleem met internet... ik heb eerder in dit forum al eens gevraagd of iemand hier ook problemen mee heeft.
Als ik een pagina wil openen gebeurt dit heel vaak gewoon niet. dan blijft ie hangen op 0kb en het voortgangsbalkje loopt dan heel langzaam vooruit, maar openen doet ie dus niet. Ik dacht eerst dat het aan mijn wireless lan lag, maar ook als ik internet van t-mobile gebruik heeft ie daar last van. Ik had gehoopt dat na de software update het probleem verholpen zou zijn, maar helaas.
Hopelijk heeft iemand een oplossing voor dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

wd200 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 17:54:
Ik heb van het weekende de N95 werkend in me handen gehad bij de mediamarkt.
Maar ik ben genezen van het N95 virus.

eerste indruk vergelijking met N70
N95 -> N70

pluspunten
Menu is zeker sneller, zal liggen aan de nieuwe symbian OS
Ja de functies natuurlijk

minpunten
Slider 2 kanten op
Formaat

Maar voor mij is het over, hij heeft hele leuke functies maar ik vind het niet mooi om te gebruiken.
Hij oogt heel dik, vooral door dat hele dunne scherm dat wel schuift.
Ik vind de toetsen net niet goed.

Verder qua functies natuurlijk een top toestel :)
Heb je wel opgelet bij je vergelijking?

Ik had nml voor de N95 een N70, dus kan redelijk spreken uit ervaring. Het formaat als minpunt?! De toestellen zijn op een paar mm na evengroot (allebei evenveel té groot), maar dat heb je met een toestel waar je veel instopt hè.
Verder heb je geen echte minpunten, behalve de slider 2 kanten op (what's the problem?), maar je vind het niks :? (zal wel aan mij liggen, maar goed het is een mening)

Verder even de opmerking dat ik sinds dag 1 van levering in NL het toestel heb. Een Sand made in Finland en echt helemaal nergens last van heb. Geen problemen, prima toestel!
Tuurlijk kan je gps sneller, maar van de andere kant. Dit toestel combineert een flink aantal dingen die nog niet eerder van deze kwaliteit bij elkaar zijn gestopt.
Wil je het beter, koop dat een camera, TomTom en telefoon. Ben je meer kwijt en hoef je hier ook niet meer te jammeren.
Dit zijn nou eenmaal zaken die je tegenkomt als je een early adopter bent van dit soort producten en de gemiddelde Nederlander wacht tot het betaalbaar is en begint hier over 2 jaar eens aan. So be it!

Mss leuk en handig om te stoppen met problemen zoeken en noemen, want er komt echt geen enkel nieuw probleem bij, enkel oude koeien uit een sloot. Laten we eens positief zijn en zoeken naar nieuwe mooie mogelijkheden zoals Shozu icm Flickr, Fring en dat soort leuke dingen.

(sorry kon het niet laten, moest het even kwijt)

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:17:
[...]

Bla bla bla bla

(sorry kon het niet laten, moest het even kwijt)
hopla de waarheid! geef je groot gelijk, iedereen blijft maar hangen in het 'slider en toetsen' probleem. Het slider probleem is reeds bekend en (zoals vermeld) zal spoedig opgelost worden, met de toestsen zal ook wel op gelost gaan worden binnen nu en afzienbare tijd.

Echter lees ik nu al geruim 10 (als het niet meer is) pagina's over de problemen. Inplaats dat we met z'n allen nou eens gaan bekijken wat het toestel kan, wat er bij kan en alles over het toestel vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josiph
  • Laatst online: 08-02-2023
Hej ,
ik heb het probleem dat ik in camera mode nu ineens uit het niets een vlekje in mn scherm heb wat bij elke foto en video zeer irritant is, nu bleek het (vuiltje) niet aan de buitenkant maar aan de binnenkant van mn camera lens te zitten (tussen het glaasje en de lens ik ben gisteren bij een NSP langs geweest en deze hebben meteen een nieuwe complete camera module besteld en bellen me wanneer deze binnen is en gratis gerepareerd kan worden.

wel erg netjes moet ik zeggen :*) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Even snel een tip: mocht je met Nokia Maps bepaalde straten niet kunnen vinden of er staan kaartfouten in, via deze link kun je het direct bij de bron (TeleAtlas) melden.

http://mapinsight.teleatlas.com/cfl?Language=NL&ClientId=MapInsight&PlaceFindCountry=NLD&PlaceFindAdministrativeArea=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Aan het filmpje te zien werkt Route 66 versie 7.3.468 met de interne GPS van de N95.

Heeft iemand van jullie dit ook al getest? Ik zou het ook wel willen testen, maar ik heb geen Route 66! Mocht het echt werken, overweeg ik om het aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewonecolalight schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:05:
[...]

Ook mee eens.
Ik heb gelukkig ook geen slider probleem en zelfs de slijtage boven de 3 heb ik niet.
GPS werkt ook prima!
Wel heb ik een probleem met internet... ik heb eerder in dit forum al eens gevraagd of iemand hier ook problemen mee heeft.
Als ik een pagina wil openen gebeurt dit heel vaak gewoon niet. dan blijft ie hangen op 0kb en het voortgangsbalkje loopt dan heel langzaam vooruit, maar openen doet ie dus niet. Ik dacht eerst dat het aan mijn wireless lan lag, maar ook als ik internet van t-mobile gebruik heeft ie daar last van. Ik had gehoopt dat na de software update het probleem verholpen zou zijn, maar helaas.
Hopelijk heeft iemand een oplossing voor dit probleem.
klopt niet helemaal. Als je hoort hoeveel mensen er terug komen bij de belcompany bijvoorbeeld zijn er ook veel sliderproblemen bij gebruikers die niet op dit forum komen. Ik denk dat dit forum een aardig beeld geeft. Ook hier zijn gebruikers zonder enig probleem, maar het merendeel heeft toch last van iets te veel speling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Jarnoootje schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:58:
[...]
*knip*Echter lees ik nu al geruim 10 (als het niet meer is) pagina's over de problemen. Inplaats dat we met z'n allen nou eens gaan bekijken wat het toestel kan, wat er bij kan en alles over het toestel vertellen.
Net maar weer eens de navigatie geprobeerd. Duurde wel een paar minuten voor ie signaal kon verwerken, maar wat gaaf zeg met dat programma Maps! Volgde netjes waar ik reed:-)
Dat PIT van t-mobile werkt bij mij prima en google earth doet het ook leuk op de N95!

Nu alleen nog een programma vinden zodat ik ook radio 1 via internet kan luisteren...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:40:
[...]

klopt niet helemaal. Als je hoort hoeveel mensen er terug komen bij de belcompany bijvoorbeeld zijn er ook veel sliderproblemen bij gebruikers die niet op dit forum komen. Ik denk dat dit forum een aardig beeld geeft. Ook hier zijn gebruikers zonder enig probleem, maar het merendeel heeft toch last van iets te veel speling
Denk inderdaad dat er te veel mensen zijn met sliderproblemen, maar er zijn er ook genoeg die vrijwel geen problemen hebben met de slider. Het is natuurlijk niet goed dat deze heftige slider-problemen bestaan in de huidge versie. Ik ben het er echter ook mee eens dat dit wel de risicos zijn van het kopen van nieuwe technology. Je blijft het toch houden dat nieuwe technology beginfoutjes heeft. Dat zie je overal, in auto's (bijvoorbeeld formule 1, wordt aardig getest hoor), computers (windows) enzovoorts. Dus gewoon je best doen om een goede versie te bemachtigen in de komende maanden of hem te laten repareren is een prima oplossing toch... En ja, we hebben de hoofdprijs betaald voor nieuwe technologie! Natuurlijk! Dat wil niet zeggen dat er geen foutjes in kunnen zitten. Lijkt me dat Nokia dit niet met opzet doet...

Voor de rest ben ik (op de tragere GPS fix na) één van de erg tevreden gebruikers van het toestel! Ik zou zeggen dus, geniet inderdaad van al die mogelijkheden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ursamajor schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:49:
[...]

Net maar weer eens de navigatie geprobeerd. Duurde wel een paar minuten voor ie signaal kon verwerken, maar wat gaaf zeg met dat programma Maps! Volgde netjes waar ik reed:-)
Dat PIT van t-mobile werkt bij mij prima en google earth doet het ook leuk op de N95!

Nu alleen nog een programma vinden zodat ik ook radio 1 via internet kan luisteren...
Heb je wel tunin FM al gedownload? Staat radio 1 niet bij, maar wel 144 anderen. Via internet.

Ga (met je telefoonbrowser) naar www.startpagina.nl/pda - streaming radio - tunin Fm radio's

www.startpagina.nl/pda is een fijne startpagina voor je mobiel trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwajoep
  • Laatst online: 09-09 16:01
Heeft er iemand de voip van xs4all al werkend gekregen ????
Hier blijft hij maar mopperen dat er geen verbinding is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht al anderhalve week op het verlossende belletje van de T-mobile shop dat ik de mijne kan komen halen.. maar nog geen response.

Wel even een vraag.. met dit toestel komen er diverse nieuwe functies zoals GPS, WIFI etc bij komen. Nou lees ik hier veel over mensen die met reakties komen als 'o maar dan betaal je er wel voor' en 'als ik via deze weg ga, is het dan gratis'.

Begrijp ik dus goed dat je telefoon gebruikt maakt van (betaalde) functies zonder dat je het in de gaten kan hebben? Of in ieder geval waar je niet zo 1.2.3. bekend mee bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Laatst online: 10-09 17:46
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:27:
Ik wacht al anderhalve week op het verlossende belletje van de T-mobile shop dat ik de mijne kan komen halen.. maar nog geen response.

Wel even een vraag.. met dit toestel komen er diverse nieuwe functies zoals GPS, WIFI etc bij komen. Nou lees ik hier veel over mensen die met reakties komen als 'o maar dan betaal je er wel voor' en 'als ik via deze weg ga, is het dan gratis'.

Begrijp ik dus goed dat je telefoon gebruikt maakt van (betaalde) functies zonder dat je het in de gaten kan hebben? Of in ieder geval waar je niet zo 1.2.3. bekend mee bent.
neej, alles waar je gebruik van kan maken op je telefoon is gratis, uitgezonderd dan internet gebruik via je provider. Echter voor de navigatie, gesproken, moet je wel betalen maar dit is al ruimschoots behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:02:
Ik ben het er echter ook mee eens dat dit wel de risicos zijn van het kopen van nieuwe technology. Je blijft het toch houden dat nieuwe technology beginfoutjes heeft. Dat zie je overal, in auto's (bijvoorbeeld formule 1, wordt aardig getest hoor), computers (windows) enzovoorts. Dus gewoon je best doen om een goede versie te bemachtigen in de komende maanden of hem te laten repareren is een prima oplossing toch... En ja, we hebben de hoofdprijs betaald voor nieuwe technologie! Natuurlijk! Dat wil niet zeggen dat er geen foutjes in kunnen zitten. Lijkt me dat Nokia dit niet met opzet doet...
Zo super vernieuwend is de N95 nou ook weer niet he. Er zit een 5 megapixel camera in, maar verder had de HTC P3300 ook al specs die de N95 evenaarden. En Nokia kan het dan wel niet met opzet doen allemaal; wat ze wel even hadden kunnen doen is het fatsoenlijk doortesten van de telefoon. Ik klink nu erg negatief, maar ben gewoon door de aanschafprijs van 700 euro behoorlijk kritisch geworden (mag het :? ). Ik verwacht voor dit geld gewoon een 100% goed toestel. En niet eentje die rammelt, vastloopt, geen GPS vindt enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Buiten de speling in de slider (het indrukken van de rode knop) hebben mensen ook problemen met de slide opzich? dus in gesloten toestand ook nog een speling naar boven en naar beneden (even voordat de "veer" hem oppakt om naar boven te schuiven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick81 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:53:
Buiten de speling in de slider (het indrukken van de rode knop) hebben mensen ook problemen met de slide opzich? dus in gesloten toestand ook nog een speling naar boven en naar beneden (even voordat de "veer" hem oppakt om naar boven te schuiven)
Yep, ik wel. Wanneer ik hem in gesloten toestand verticaal op en neer beweeg zit er ook speling in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:55:
[...]

Yep, ik wel. Wanneer ik hem in gesloten toestand verticaal op en neer beweeg zit er ook speling in.
In de zin van rammelen, of gedempt?

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik hem verticaal op en neer beweeg zit er echt een dusdanige speling in dat ik een 'tik' hoor. Het is geen gedemt geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Het is overigens alleen speling als ik de slide naar boven druk (dus voor het toetsenbord).
Dit komt ook voor in uitgeschoven positie (Speling).

Wanneer ik de slide naar benede beweeg (voor de "music controls") heb ik dus geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
zeg... nu weten we het wel... dat er speling in sommige toestellen zit... wat is ondertussen nog het nut om dit te melden op dit forum... laten we het liever over relevante dingen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:31:
[...]

Zo super vernieuwend is de N95 nou ook weer niet he. Er zit een 5 megapixel camera in, maar verder had de HTC P3300 ook al specs die de N95 evenaarden. En Nokia kan het dan wel niet met opzet doen allemaal; wat ze wel even hadden kunnen doen is het fatsoenlijk doortesten van de telefoon. Ik klink nu erg negatief, maar ben gewoon door de aanschafprijs van 700 euro behoorlijk kritisch geworden (mag het :? ). Ik verwacht voor dit geld gewoon een 100% goed toestel. En niet eentje die rammelt, vastloopt, geen GPS vindt enz.
Dat is aan ieder voor zich om een vergelijking en afweging te maken. Als je de N95 niet vernieuwend en goed genoeg vind tov HTC P3300, dan koop je die toch gewoon. Lijkt me simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
gewonecolalight schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:32:
zeg... nu weten we het wel... dat er speling in sommige toestellen zit... wat is ondertussen nog het nut om dit te melden op dit forum... laten we het liever over relevante dingen hebben.
Ik wil graag weten of de speling die ik nog ervaar bij meer mensen voorkomt, er is tot nu toe alleen gesproken over speling in de slide mbt het indrukken van knoppen, niet wat ik net beschrijf.
Hoe irritant het ook is, learn to live with it.

Het lijkt me anders een keer tijd voor deel 3 worden van dit topic waarin dit prima in de startpost opgenomen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:33:
[...]

Dat is aan ieder voor zich om een vergelijking en afweging te maken. Als je de N95 niet vernieuwend en goed genoeg vind tov HTC P3300, dan koop je die toch gewoon. Lijkt me simpel.
Ik heb de N95 het voordeel vd twijfel gegeven. Ik begin er nu steeds meer aan te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 17:55
Zullen we nou eens afspreken dat we niet elke post gaan zeuren over het sliderprobleem.
Je weet wat je moet doen indien dit voorkomt. Het wordt onderhand vervelend om deze thread te lezen. Ondertussen is het probleem wel bekend bij de meesten en anders gebruiken ze de zoekoptie maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JA...... laten het we over de levertijd van bepaalde (of alle) telecombedrijven hebben. Zit nu al ruim een week te wachten op een toestel wat binnen 3 - 5 dagen binnen moet zijn. Sterker nog: als je het via de webshop van Hi besteld, dan heb je 'm binnen een dag in huis....

Bedankt Hi.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Misschien tijd voor een deel 3 en een samenvatting van nuttige info?

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...of we kunnen het hebben over de N95 in de carkit van de nieuwe BMW CS (zoek op google naar BMW CS). Wat een pracht auto !!!

.... euh.....

Sorry... liet me ff gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 16:38:
Wie kan mij helpen met mijn streaming probleem op mijn n95?
Wanneer ik wil streamen krijg ik de vermelding "niet ondersteund"".
De streaming werkt bij zowel mijn wifi als internet everywhere abbonement niet.
Heb ditzelfde probleem, heb al even in dit topic gezocht, maar kan nergens antwoord vinden. Iemand enig idee hoe ik streaming radiozenders kan afspelen? (zoals bijv. streaming pda nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Iemand al wat gezien / gehoord over de nieuwe lading N95's die bij T-Mobile zijn gebracht gister ?
De shops (hier in a'doorn) worden op donderdag altijd bevooraard.
Nu is het alleen nog de vraag of ze unlocked + unbranded zijn en ofze mij er een los gaan verkopen ... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warezboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 22:57
Beste mensen,

Ik ben van plan om de n95 aan te schaffen maar ben een beetje bang dat hij snel beschadigd wordt omdat het toestel naar 2 kanten schuifbaar is. Ik heb mijn telefoon altijd in mijn linkerbroekzak en heb bijna altijd een spijkerbroek aan(met het scherm altijd richting m'n been). Nu kom ik welles met mijn been ergens tegen aan. Mijn huidige 6680 kan die schokjes allemaal wel aan,want is een vrij sterk telefoon. Maar nu twijfel ik als ik dat met de n95 doe. Ik ben eerder bang dat de 'slide rails' (om het maar ff zo te noemen) beschadigd worden,waardoor het sliden niet meer blijft als toen die nieuw was.
Kan iemand mij hiermee een beetje mee helpen? Is het toestel idd zo 'slapjes'? Moet er idd (fysiek)erg voorzichtig en zorgvuldig met het toestel omgegaan worden?
Over de slideprobleem heb ik al heelwat gelezen die hou ik ff buiten mijn onderwerp/vraag.
En voor de mensen die mij de crystalcase willen aanraden, vind ik zelf niet aantrekkelijk, omdat de telefoon dan een stuk groter wordt.

huh? wie? ikke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ander topicje over de N95: N95 - Levertijd
CLB schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:37:
Vind dit topic btw wel goed moet ik zeggen. Ik volg 't N95-topic grotendeels maar telkens 't zelfde:
-Slider-functie geblaat
-krasjes boven de 3 geblaat
-Waar is die 't goedkoopst geblaat
-Wanneer en waar heb jij 'm besteld geblaat

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:28:
[...]

Heb ditzelfde probleem, heb al even in dit topic gezocht, maar kan nergens antwoord vinden. Iemand enig idee hoe ik streaming radiozenders kan afspelen? (zoals bijv. streaming pda nl)
Ik dacht een oplossing te hebben gevonden door het programma Internetradio van Nokia te downloaden. Maar deze lijkt alleen lokale bestanden af te spelen en kan dus ook nogsteeds geen radio 1 via internet luisteren...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:28:
[...]

TunInFM al geprobeerd? (http://www.tunin.fm). Best een mooi programma en natuurlijk handig dat je geen headset (of oordopjes) meer nodig hebt. Bij mij is het één keer voorgekomen dat hij geen verbinding meer maakte met internet. Applicatie verwijderen, opnieuw installeren en werkt weer perfect. Je batterij gaat overigens wel behoorlijk snel leeg als je radio luisterd via internet.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warezboy schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:34:
Beste mensen,

Ik ben van plan om de n95 aan te schaffen maar ben een beetje bang dat hij snel beschadigd wordt omdat het toestel naar 2 kanten schuifbaar is. Ik heb mijn telefoon altijd in mijn linkerbroekzak en heb bijna altijd een spijkerbroek aan(met het scherm altijd richting m'n been). Nu kom ik welles met mijn been ergens tegen aan. Mijn huidige 6680 kan die schokjes allemaal wel aan,want is een vrij sterk telefoon. Maar nu twijfel ik als ik dat met de n95 doe. Ik ben eerder bang dat de 'slide rails' (om het maar ff zo te noemen) beschadigd worden,waardoor het sliden niet meer blijft als toen die nieuw was.
Kan iemand mij hiermee een beetje mee helpen? Is het toestel idd zo 'slapjes'? Moet er idd (fysiek)erg voorzichtig en zorgvuldig met het toestel omgegaan worden?
Over de slideprobleem heb ik al heelwat gelezen die hou ik ff buiten mijn onderwerp/vraag.
En voor de mensen die mij de crystalcase willen aanraden, vind ik zelf niet aantrekkelijk, omdat de telefoon dan een stuk groter wordt.
Je kan de n95 makkelijk in je broekzak stoppen, je moet er alleen geen sleutels bij doen. Het beste is ook om het schermpje tegen je bovenbeen te plaatsen. Het kan makkelijk, en de n95 kan wel tegen een stootje. Soms als ik hem uit mijn broekzak haal staat ie in de multimedia stand, maar ik merk dan niks daarna dat het slide mechanisme minder goed werkt.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja inderdaad mee eens. In het begin wilde ik ervaringen weten over de slider maar ik denk dat er ondertussen al zooovel post over de slider sommige hebben er geen last van en sommige weer wel.

Als je er wel last van heb kan je het binnen 7 dagen terugbrengen en omruilen voor een nieuwe en heb je het langer dan moet je het maar met zo'n plakbandje doen en als je langer kan wachten omdat je dit toestel toch wel mooi/handig vernieuwend vind dan moet je nog even geduld hebben want heb al gezegd dat Nokia mensen aan het trainen zijn om de speling te fixen.

Ik snap dat mensen beetje geirriteerd zijn omdat het om een +/- 700 euro toestel gaat, maar zoiets heb je altijd! Het is niet zo dan Nokia er niets aan doet of niet luistert. Ze zijn ermee bezig...

Dus niet lullen maar gewoon genieten :)

AMEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ja de prijs is het toestel niet waard en zeker niet als je er al plakband moet in verwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Gebruik hem op dezelfde manier! Kan wel tegen een stootje in je broekzak hoor! Heb ook geen crystal case...

En als hij iets te hard tegen iets gestoten is, kun je hem altijd nog met plakband maken :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
[...]

Je vergeet de intergratie met Vox en Flickr, de mogelijkheid van het downloaden van vod- en podcasts. De Maps-applicatie die het mogelijk maakt om gratis heel veel kaarten te downloaden. De dual slider en didicated toetsen voor MP3. De snelheid van het besturingssyteem, Windows Mobile is vele malen trager en ook minder stabiel. De integratie met YouTube (ok beperkt aantal video's). De mogelijkheid om fofo's te uploaden naar flickr met de GPS-coordinatien zodat deze zichtbaar worden op een kaart. De automatiche "kanteling" van foto's zodat deze altijd goed worden getoond. Het verschrikkelijk heldere scherm is ook uniek.
JUIST de camera breedband-verbinding en GPS maken deze telefoon meer dan een smartphone, maar een multimedia computer. Het is nu mogelijk om overal ter wereld jouw belevenissen te delen zonder tussenkomst van een computer in hoge resolutie.
Tot slot heb ik hier voor een Windows Mobile GSM gehad en het was vrijwel onmogelijk om hier goed mee te bellen. Ook veel collega's doen hun WM-telefoon weg vanwege problemen met de stabiliteit. Er komen gelukkig veel updates van Nokia uit waardoor de software steeds beter wordt, bij WM moet je blijven wachten. Dat sommige N95's problemen hebben met de slider is niet goed te praten, maar dit soort dingen gebeuren nou eenmaal. De prototypes worden veel secuurder gemaakt en tijdens de massa-productie kunne fouten ontstaan. Nokia doet er volgens mij alles aan om het op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Mijn vorige telefoon was ook een 6680! en deze heeft een goede schermbescherming (harde plastic)...onthoud dat de N95 dat niet heeft!

Ik heb in de eerste plaats een Brando screenprotector erop gedaan en als 2de een mooi zakje van "CaseMan"...zonder zakje komt er snel stof en pluis in het toestel...

Mijn Cristal Hard Case is trouwens besteld en onderweg :p ...alles om hem te beschermen want ik heb er geen "verzekering" op kunnen nemen (doet Media Markt niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:27:
...alles om hem te beschermen want ik heb er geen "verzekering" op kunnen nemen (doet Media Markt niet)
De Mediamarkt heeft gewoon verzekering voor mobiele telefoons van verzekeraar Actua. Je kunt de telefoon dus gewoon bij Mediamarkt verzekeren... tenzij je de crystal case zelf wilde verzekeren.. 8)7

edit: Trouwens.. m'n zusje heeft m'n N95 een paar dagen geleden redelijk bruut van tafel geveegd op een marmeren vloer. Geen krasje te zien. Alles werkt nog perfect!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al die bescherming ben ik niet echt voor eigenlijk.. Tuurlijk zijn je eerste beschadigingen vervelend, maar het is en blijft een gebruiksvoorwerp en die slijten / beschadigen nou eenmaal..

Als je er gewoon voor zorgt dat je geen sleutels of andere harde voorwerpen bij je telefoon stopt valt het allemaal best mee. Verzekering heb ik ook niet voor gekozen, wel specifiek voor een 1-jarig abonnement gekozen zodat ik binnen een niet al te lange tijd weer een nieuwe kan kopen als deze "gaar" is.

Hoe moeilijk is het eigenlijk om een frontje te verwisselen? Als dat allemaal wel meevalt zou ik me er helemaal niet druk om maken en gewoon na een half jaar een nieuw frontje kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-07 16:51
Update: geen nederlands meer door na firmware upgrade

Ik heb inmiddels gebeld met Nokia service point en met mijn leverancier algebeld.nl

Ze hebben van hun leverancier Engelse toestellen gekregen om aan de grote vraag in Nederland te kunnen voldoen, welke bij levering wel nederlandse firmware hadden. Maar deze hebben na een firmware upgrade geen nederlandse taal. Ook hebben ze een UK imei nummer (gechecked door NSP)

Algebeld.nl is hard bezig om het op te lossen met de leverancier en met nokia. Waarschijnlijk zal de update veranderd worden en ik hoop dat ook de IMEI nr's naar NL gezet kunnen worden. Belcompany had ook UK toestellen ertussen zitten?

Ik wacht even de reactie van algebeld.nl af, ze doen in ieder geval uitstekend hun best om de klanten tevreden te houden, dus denk dat we wel tot een goede oplossing zullen komen. Voordeel als ik dit toestel kan houden is dat het een warm graphite is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:36:
[...]
edit: Trouwens.. m'n zusje heeft m'n N95 een paar dagen geleden redelijk bruut van tafel geveegd op een marmeren vloer. Geen krasje te zien. Alles werkt nog perfect!
Ook niet op je zusje...? :9

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnie5
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01:49
lauw8 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:33:
[...]

Aan het filmpje te zien werkt Route 66 versie 7.3.468 met de interne GPS van de N95.

Heeft iemand van jullie dit ook al getest? Ik zou het ook wel willen testen, maar ik heb geen Route 66! Mocht het echt werken, overweeg ik om het aan te schaffen.
Ik heb deze versie geinstalleerd en deze werkt NIET met de interne GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johnnie5 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:11:
[...]

als je het filmpje op you tube kijkt staat er in de reacties ook dat het nep is iemand had contact gehad met route 66 support en die zeiden dat het niet kon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
Johnnie5 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:11:
[...]

was te verwachten... in de replys op youtube waren ze ook al van mening dat het FAKE was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
Wat is nou de lol van het faken van zo'n filmpje :S

Ontopic: voor orange klanten, ik heb net op de website gelezen dat je deze maand GRATIS tv kan kijken op je mobiel. Ik moet zelf nog even wachten op mijn umts simkaart :(

Maar heb net een aflevering heroes geconverteerd voor de N95 en ziet er super uit, met Red Kawa PS3 Video 9, zie deze guide:
http://www.n95users.com/f...eo9-video-conversion.html

Daar kun je ook meteen profielen downloaden, in verschillende kwaliteit, verschillende aspect ratio en small (telefoonscherm) of big (tv-out)

[ Voor 44% gewijzigd door Elkoe op 09-05-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ybox schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:30:
Iemand al wat gezien / gehoord over de nieuwe lading N95's die bij T-Mobile zijn gebracht gister ?
De shops (hier in a'doorn) worden op donderdag altijd bevooraard.
Nu is het alleen nog de vraag of ze unlocked + unbranded zijn en ofze mij er een los gaan verkopen ... :X
Enige wat ik weet, is dat er gisteren nieuwe toestellen binnen zijn gekomen,en ik dit bericht heb gekregen:
Geachte heer ......, Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie. Voor de goede orde vermelden wij om te beginnen dat u zo vaak e-mailberichten naar T-Mobile stuurt dat sommige berichten nog niet beantwoord zijn voordat u alweer een nieuw bericht verstuurt. Op die manier loopt u het risico dat u of wij het overzicht verliezen en dat sommige vragen daardoor onbeantwoord blijven. U heeft geconstateerd dat T-Mobile de Nokia N95 aanbiedt via de Online Shop, terwijl u hetzelfde type toestel nog niet heeft ontvangen. U trekt hieruit ten onrechte de conclusie dat de nieuwe bestellingen voorgaan op de oude. Dit is namelijk niet het geval. Wanneer wij Nokia N95-toestellen binnenkrijgen leveren wij deze uit in volgorde van bestelling. Zoals wij u vandaag al eerder hebben gemeld kunnen wij u op dit moment nog niet zeggen wanneer u uw toestel ontvangt. Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien. Met vriendelijke groet,T-Mobile Klantenservice BV Jan Luysterburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:41:
[...]

TunInFM al geprobeerd? (http://www.tunin.fm). Best een mooi programma en natuurlijk handig dat je geen headset (of oordopjes) meer nodig hebt. Bij mij is het één keer voorgekomen dat hij geen verbinding meer maakte met internet. Applicatie verwijderen, opnieuw installeren en werkt weer perfect. Je batterij gaat overigens wel behoorlijk snel leeg als je radio luisterd via internet.
Dit werkt goed.. maar zodra je het via wifi doet, en dus bijv. thuis installeerd.. dan werkt het niet op een andere accespoint.. dan start ie opnieuw op de n95, dan moet je hem helemaal verwijderen en installeren met de neiuwe accespoint.. heel irri.. had tunin.fm gemailt en ze verwachten in de zomer een update die selectie van accespoint toestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:02:
[...]

Denk inderdaad dat er te veel mensen zijn met sliderproblemen, maar er zijn er ook genoeg die vrijwel geen problemen hebben met de slider. Het is natuurlijk niet goed dat deze heftige slider-problemen bestaan in de huidge versie. Ik ben het er echter ook mee eens dat dit wel de risicos zijn van het kopen van nieuwe technology. Je blijft het toch houden dat nieuwe technology beginfoutjes heeft. Dat zie je overal, in auto's (bijvoorbeeld formule 1, wordt aardig getest hoor), computers (windows) enzovoorts. Dus gewoon je best doen om een goede versie te bemachtigen in de komende maanden of hem te laten repareren is een prima oplossing toch... En ja, we hebben de hoofdprijs betaald voor nieuwe technologie! Natuurlijk! Dat wil niet zeggen dat er geen foutjes in kunnen zitten. Lijkt me dat Nokia dit niet met opzet doet...

Voor de rest ben ik (op de tragere GPS fix na) één van de erg tevreden gebruikers van het toestel! Ik zou zeggen dus, geniet inderdaad van al die mogelijkheden!!!
nieuwe technologie?: het maken van een goede slider is als zeer oud: zie Samsung die blijk geeft van een produktiekwaliteit van sliders waar Nokia nauwelijks aan kan tippen.

Voor de goede orde: ben zeker geen samsungfan, maar dat komt meer door de sw

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marieke2006
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:22
Dan zal ik die maar niet aanraden, maar ik moet toch zeggen dat ik vind dat ie nauwelijks groter wordt met de case.
Vooral als je alleen het slider deel van de case gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik probeer rout 66 te installeren het is een sis file en toch zeg die sis file niet ondersteund in toepassing beheer staat alles goed.hoe kan dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
Het lukt mij maar niet om de "windows live messenger" van de nokia site aan de gang te krijgen. Ik probeer het over WLAN en orange, maar krijg telkens "locating server failed, please try later". Internet over WLAN gaat prima.

Heeft iemand anders hier al meer succes mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

msn messenger werkt niet probeer vring
Pagina: 1 ... 29 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.