http://www.blueunplugged.com/p.aspx?p=119805GerardReintke schreef op zondag 06 mei 2007 @ 01:10:
IK HEB ME GISTERMIDDAG DE LEATHERCASE VAN KRUSSEL OPGEHAALD VOOR 15 EURO.PAST PERFECT EN JE KAN BIJ ALLE INGANGEN KOMEN ZONDER PROBLEEM.
Ik heb maanden gehad dat ik meer dan 1GB aan data had gebruikt, maar heb nog nooit een waarschuwing of iets dergelijks gehad. Je kan onbeperkt gebruik maken van internet, zonder extra kosten.Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 13:00:
Kan je met T-Mobile PIT ook tv kijken, ik lees hier van wel en van niet??
Kan je met PIT op extra kosten rekenen, of blijft het gewoon 9,50 wat je ook doet met internet?
Verwijderd
voor degene die met dat tv programma het beeld willen zien in landscape mode, moeten de knop in het midden van de pijltjes toetsen ( enter toets) drukken , schuif de n95 dan niet naar de multimedia stand, want dan krijg je raar beeld.
Verwijderd
Even een algemene vraag aan alle N95 bezitters.
Is de verwachting dat TOMTOM met iets bruikbaars voor N95 komt reeel?? Gaat het werken op de N95 zonder externe gpschip??
Is de verwachting dat TOMTOM met iets bruikbaars voor N95 komt reeel?? Gaat het werken op de N95 zonder externe gpschip??
Hier is echt al heeeeeel veel over geschreven. Het antwoord is JA!Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 16:25:
Even een algemene vraag aan alle N95 bezitters.
Verwijderd
Wie kan mij helpen met mijn streaming probleem op mijn n95?
Wanneer ik wil streamen krijg ik de vermelding "niet ondersteund"".
De streaming werkt bij zowel mijn wifi als internet everywhere abbonement niet.
Wanneer ik wil streamen krijg ik de vermelding "niet ondersteund"".
De streaming werkt bij zowel mijn wifi als internet everywhere abbonement niet.
Meen je niet, zo lang? Ik weet dat het op mijn Sony erricsson m600i (208mhz processor) en Qstarz bt818 32channel GPS met mtx-chipset zo'n 13seconden duurt en een herberekening een halve seconde als je verkeerd rijdt! Iets beter dan de Sirf III chipset.ram50 schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 00:21:
Vandaag met de Nokia Maps van Rotterdam naar Keulen gereden. Wat mij opviel was dat het uitrekenen van de navigatie enorm lang duurde. Ik heb het niet getimed maar ik schat tussen de 2 en 4 minuten. Ook het herberekenen van de route duurt in het begin heel erg lang. Naar mate je dichterbij komt wordt de tijd korter. Ik had alle kaarten van Duitsland met de maploader op mijn micro-sd kaartje gezet.
Is het berekenen van Tom Tom sneller over 270 km?
Misschien ter overvloede: voor mensen die het gesproken woord nog niet hebben. Als je bij opties -> instellingen -> algemeen -> gesproken begeleiding.... en je veranderd 'onbepaald' in 'nederlands' dan moet je niet op terug drukken maar met je vierkante cursortoetsknop eerst naar links en dan pas eruit. Dan blijft Nederlands wel staan.
Daarnaast heb ik een fix van 10sattelieten in 35seconden en met hotfix in seconde.
De n95 heeft meer power, maar de GPS is een stuk slechter denk ik.
Weet iemand wat voor Qualcom(m) GPS chip er precies in de N95 zit? Ik begreep namelijk (kan zijn dat het bericht van Nokia afkomstig was) dat dat de chip kwalitatief tussen een Sirf 2 en een Sirf 3 zit. Momenteel gebruik ik de Fortuna Clip-On Bluetooth GPS (Sirf 2) i.c.m. een Nokia 7610. Het is soms even wachten voordat ik een fix heb (tot 2 minuten) en ik hoop dat de N95 hetzelfde of iets beter presteert. Kan iemand dit bevestigen?
[ Voor 73% gewijzigd door Poeh op 06-05-2007 18:23 ]
Weet iemand waar ik in het buitenland (Engeland, Belgie, Duitsland) ergens goedkoop accesoires kan kopen voor de N95? https://www.blueunplugged.com is opzicht qua prijs van de accesoires wel netjes maar de verzendkosten zijn 50 euro
op een bedrag van 100 euro aan accesoires.
Regelmatig kom ik hier de term 'push-mail' tegen. Dat schijnt niet gratis te zijn en telkens wordt er dezelfde naam genoemd. Nu lees ik elders dat er een nieuwe 'kaper op de kust' is: http://www.consilient.com/. Misschien heeft iemand er iets aan.
Verwijderd
hoi,robertwebbe schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:08:
[...]
Om teleurstellingen te voorkomen adviseer ik je eerst even te bellen om te vragen of zij wel kunnen updaten. Volgens mij heeft Nokia de update nog niet vrijgegeven voor de Service Centers, alleen nog maar voor de Software Update tool. Maar wellicht gebeurd dat vanmorgen nog en kun je direct terecht. In de software van het Service Center kunnen ze zelf handmatig de productcode invoeren en dan pakt die wel de juiste regio (met Nederlands hierbij).
en is dit nu opgelost bij jou voor die firmware??? want ik heb ook dit probleem
grtss
Verwijderd
hoi, en is deze nu hersteld?? ik heb ook dit probleem en kan hem ook niet meer op ned zettenVerwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 08:08:
Nou, ik heb de firmware update uitgevoerd en nu is mijn N95 in het engels.
Heeft op 1 of andere manier de verkeerde firmware via nokia so0ftware updater gehaald.
PC suite in het Nederland en Software updater ook!
Mijn productcode van de N95: 0537611
Heb wel sites met regio productcodes van de N95 gevonden maar staat mijn productcode niet bij!
telefoon is geleverd met Nederlands gebruiksaanwijzing enzo!!!
Iemand enig idee hoe ik weer naar Nederlands kan???
enne, 2e vraag.....
Iemand de N95 in gebruik icm met Telfort (Al omgezet naar KPN).
Ik heb enorm problemen met GPRS, 9 van de 10 keer krijg ik geen verkeer binnen (verzend wel volgens het verbindings beheer)
Ik denk dat het iets te maken heeft met die omzetting.....
Heb mijn foon al op GSM modus gezet ipv dual!
iemands hier nog een idee over??
Verder is het een super toestel, tomtom 6 draait een stuk beter dan 5 op mijn Nokia 6680.
Die klaper er bij ieder telefoontje of smsje uit!
grtsss
Verwijderd
azo, en kan ik dat terug laten zetten denk je?? want voor ik de firmware veranderde was ned wel aanwezigVerwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 20:38:
is een engelse product code
thx
edit
[ Voor 93% gewijzigd door knny op 07-05-2007 16:32 ]
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
ziet er goed uit alleen vertrouw ik dat niet altijd! je moet toch je wachtwoord afgeven aan een vreemde partij. ook hebben ze je 06 nummerPoeh schreef op zondag 06 mei 2007 @ 19:23:
Regelmatig kom ik hier de term 'push-mail' tegen. Dat schijnt niet gratis te zijn en telkens wordt er dezelfde naam genoemd. Nu lees ik elders dat er een nieuwe 'kaper op de kust' is: http://www.consilient.com/. Misschien heeft iemand er iets aan.
ach hier staat dat je geen wachtwoord hoeft te geven:RobertRedCap schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:10:
[...]
ziet er goed uit alleen vertrouw ik dat niet altijd! je moet toch je wachtwoord afgeven aan een vreemde partij. ook hebben ze je 06 nummer
http://www.phonecontent.com/bm/news/1771.shtml
Zou opzich natuurlijk wel een leuke zijn voor spammers, zet een gratis pushmail service opRobertRedCap schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:10:
[...]
ziet er goed uit alleen vertrouw ik dat niet altijd! je moet toch je wachtwoord afgeven aan een vreemde partij. ook hebben ze je 06 nummer
Kun je er ook af en toe wat spam tussen steken...
Beetje trage reactie hé!!snowbo schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 23:47:
[modbreak]Als je niet 100% weet of het toegestaan is, post het dan niet![/]
Voor mensen die last hebben van EN versie Nokia N95 na de update kijk even op onderstaande link:
http://dario.soltani.se/2...-your-nokia-n95-firmware/
Verwijderd
hey nokia_n95Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:46:
[...]
Dat was idd het erste wat ik deed, de display taal bekijken, echter hierin is alleen de keuze:
* Engels
* Portugees
*Italiaans
* Duits
* Frans
Ik heb echt een nederlandse met Nederlandse gebruiksaanwijzing enz...
Heb zojuist met nokia gebelt, het KAN voorkomen dat de update software de productcode van het toestel niet goed kan detecteren, hierna pakt hij een default europa regio volgens Nokia.
Of ik maar ff langs een service center wil gaan om een nieuwe firmware in het Nederlands erop te zetten.
Had ik zelf ook wel kunnen bedenken!
Ze zouden toch wel een beveiliging in de software moeten bouwen die bij een verkeerde taal niet zomaar installeerd......!!!
En anders laat je egwoon kiezen welke taal je wilt, hebt er inmiddels behoorlijk wat voor betaald....
Nou, in mn pauze maar even langs de Nokia shop.
heb je je ned menu al kunnen laten resetten???
grts
Verwijderd
hoe heb jij die aan de praat gekregen dan? mij lukt het namelijk niet.Darkwolf_1982 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 12:56:
[...]
In other news:
Ik heb Duke Nukem 3D aan de praat gekregen op de N95.
Het speelt geweldig en ziet er zo cool uit op je mobiel met een 2.6 inch scherm!
Ben nu bezig met het uitzoeken betreft het aan de praat krijgen van Quake.
Dat lijkt mij ook uber!
geen idee hoe het werkt. Maar het werkt ook op een N73Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:33:
[...]
hoe heb jij die aan de praat gekregen dan? mij lukt het namelijk niet.
nou het werkt vor geen meterrobertwebbe schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:21:
[...]
Zou opzich natuurlijk wel een leuke zijn voor spammers, zet een gratis pushmail service op
Kun je er ook af en toe wat spam tussen steken...
Verwijderd
volgens dat ik kan lezen kan je desnowbo schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:23:
[...]
Beetje trage reactie hé!!
Voor mensen die last hebben van EN versie Nokia N95 na de update kijk even op onderstaande link:
voor zover ik engels kan, zeggen ze dat het mogelijk is om de product code kan veranderen, om de juiste taal pakket te downloaden, iemand een idee hoe da moetsnowbo schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:23:
[...]
thx
Verwijderd
heb anderhalve week geleden de n95 deep plum gekocht bij de Belcompany in Rdam.
na een paar dagen last van de speling op de slider, zowel open als dicht tikt hij als een klok
tijdens gebruik. Met name de rechterkant bij het rode streepje.
Ben bij de BC langsgegaan, verkoper nam me niet echt serieus, hij vondt het een persoonlijk iets.
Eigenlijk ben ik een zeurpiet dus, zei ik! Maar goed.
Ik wilde van de contentgarantie gebruik maken, binnen 14 dagen kan je dan om een nieuwe vragen.
Hij zei dat hij geen voorraad had, en als ze weer komen er een wachtlijst is. Overigens zei hij dat ik 30 dagen de tijd heb om mijn gsm om te ruilen Klopt dit??
Op een briefje noteerde hij mijn gegevens en belooft me nu te bellen. Hij gaf me het nummer van een Nokia Service Point te Schiedam, wellicht dat hun me kunnen helpen....Zo ga je met je klanten om!
Ik heb ze gebeld, ze hebben geen onderdelen om hem te repareren, ze hebben het er gigadruk mee namelijk. Maar ze gaan me bellen als ze weer verder kunnen. Volgens de mevrouw aldaar, gaan ze de slider dan compleet vervangen!
Nu las ik hier over krasjes boven de 3, en ook hier heb ik last van.
Ik durf het toestel niet meer te gebruiken, straks zeggen ze dat ik hem beschadigd heb.
Wie heeft er goed advies welke stappen te nemen?
na een paar dagen last van de speling op de slider, zowel open als dicht tikt hij als een klok
tijdens gebruik. Met name de rechterkant bij het rode streepje.
Ben bij de BC langsgegaan, verkoper nam me niet echt serieus, hij vondt het een persoonlijk iets.
Eigenlijk ben ik een zeurpiet dus, zei ik! Maar goed.
Ik wilde van de contentgarantie gebruik maken, binnen 14 dagen kan je dan om een nieuwe vragen.
Hij zei dat hij geen voorraad had, en als ze weer komen er een wachtlijst is. Overigens zei hij dat ik 30 dagen de tijd heb om mijn gsm om te ruilen Klopt dit??
Op een briefje noteerde hij mijn gegevens en belooft me nu te bellen. Hij gaf me het nummer van een Nokia Service Point te Schiedam, wellicht dat hun me kunnen helpen....Zo ga je met je klanten om!
Ik heb ze gebeld, ze hebben geen onderdelen om hem te repareren, ze hebben het er gigadruk mee namelijk. Maar ze gaan me bellen als ze weer verder kunnen. Volgens de mevrouw aldaar, gaan ze de slider dan compleet vervangen!
Nu las ik hier over krasjes boven de 3, en ook hier heb ik last van.
Ik durf het toestel niet meer te gebruiken, straks zeggen ze dat ik hem beschadigd heb.
Wie heeft er goed advies welke stappen te nemen?
Verwijderd
Na van Nokia te horen dat het geen Nederlandse versie was en er dus geen garantie op zat ben ik terug naar de winkel gegaan en daar hebben ze hem omgerolen voor een Nederlandse!Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:25:
[...]
hey nokia_n95
heb je je ned menu al kunnen laten resetten???
grts
Het bleek een verkeerde "lading" van Nokia te zijn geweest.....
Ik ben weer tevrede
Als ik jou was zou ik contact opnemen met de winkel!!!
Het "truukje" dat hierboven meerdere malen is gepost werkt ook, maar zou voor garantie wel contact opnemen met de winkel, eventueel bij de NSP een garatie check laten doen!
Suc6!!!!
Ik heb m'n N95 nu een week of twee in gebruik, eigenlijk is m'n eerste klacht dat ik inderdaad ook krasjes boven de toets 3 krijg.
Verwijderd
Mensen, weten jullie of de antenne vd radio net als bij de oudere Nokia's in het snoer vd Nokia headset zit, of zit hij dit keer in de Nokia zelf? Heb namelijk vanochtend eens geprobeerd om radio te luisteren met mijn eigen Sony oordopjes, en dit ging nog best redelijk... Eerder hoefde je dit niet te proberen. Kreeg daarom het idee dat de antenne misschien nu in de Nokia zelf zit...
Verwijderd
antenne zit in de draad naar de afstandsbediening. Zonder "headset" doet de radio ook niet veel. Misschien dat je hem voor de gek houdt wanneer je de Sony oordopjes gebruikt...Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 09:00:
Mensen, weten jullie of de antenne vd radio net als bij de oudere Nokia's in het snoer vd Nokia headset zit, of zit hij dit keer in de Nokia zelf? Heb namelijk vanochtend eens geprobeerd om radio te luisteren met mijn eigen Sony oordopjes, en dit ging nog best redelijk... Eerder hoefde je dit niet te proberen. Kreeg daarom het idee dat de antenne misschien nu in de Nokia zelf zit...
In de gallerij kun je met de bovenste knop aan de zijkant (die ook voor het volume te gebruiken is), in- en uitzoomen op afbeeldingen. Ook is het nu (met de nieuwste firmware) mogelijk volledig in te zoomen op afbeeldingen (tot 800%).
Verwijderd
het lukt me maar niet met onderstaande instelling of uberhaupt met een voip client te bellen (behalve fring dan en dat klinkt niet zo goed met skype out via wifi)
kan geen verbinding maken is steeds de foutmelding die ik krijg terwijl ik normaal gesproken meteen via wifi een verbinding kan maken, ook niet via t mobile internet..word er echt moe van, ben al paar dagen bezig..
ik gebruik dus gizmo terwijl onderstaand de instelling zijn van voip buster... maar als ik op de site van voipbuster kom kan je het nergens downloaden of een account aan maken..?
Je zal toch wel credits of iets dergelijks moeten hebben om te kunnen bellen?
misschien haal ik alles door elkaar maar ik snap het even niet
tnx for any help!!
kan geen verbinding maken is steeds de foutmelding die ik krijg terwijl ik normaal gesproken meteen via wifi een verbinding kan maken, ook niet via t mobile internet..word er echt moe van, ben al paar dagen bezig..
ik gebruik dus gizmo terwijl onderstaand de instelling zijn van voip buster... maar als ik op de site van voipbuster kom kan je het nergens downloaden of een account aan maken..?
Je zal toch wel credits of iets dergelijks moeten hebben om te kunnen bellen?
misschien haal ik alles door elkaar maar ik snap het even niet
tnx for any help!!
robertwebbe schreef op woensdag 25 april 2007 @ 19:39:
[...]Voor het geval je wilt weten welke instellingen ik waar heb gebruikt:
Menu > Instrumenten > Instellingen > Verbinding > SIP-instellingen
SIP-profiel
Profiel naam: VoIP-Buster @mobile
Dienstprofiel: IETF
Standaard toegangspunt:<kies hier je GPRS toegangspunt waarmee je http internet toegang hebt (dus geen WAP!)>
Openbare gebruikersnaam: sip:<je voipbuster naam>@voipbuster.com
Compressie gebruiken: Nee
Registratie: Altijd aan
Beveiliging gebruiken: Nee
Proxy server
Proxyserveraddress: sip:sip.voipbuster.com
Beveiligingsdomein: voipbuster.com
Gebruikersnaam: <your voipbuster name>
Wachtwoord: <your voipbuster password>
Vrije routing toestaan: Ja
Overdrachtstype: UDP
Poort:5060
Registrar Server
Registrat serveradres: sip:sip.voipbuster.com
Beveiligingsdomein: voipbuster.com
Gebruikersnaam: <your voipbuster name>
Wachtwoord: <your voipbuster password>
Overdrachtstype: UDP
Poort:5060
Daarna moet je nog even naar Menu > Instrumenten > Instellingen > Verbinding > Internettelefoon
Profiel
Naam: VoIP-Buster
SIP-profielen: {klik hier al de gemaakte SIP profielen aan}
Vervolgens Menu > Instrumenten > Internettelefoon > Instellingen
Voorkeurstype: Internetoproep
Instellingen voor VoIP-Buster > Login-type: Automatisch
Ik vind het persoonlijk wel cool
De antenne is gewoon een willekeurige koptelefoon. De massa van de draad fungeert als antenne, niets bijzonders aan dus.Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 09:06:
[...]
antenne zit in de draad naar de afstandsbediening. Zonder "headset" doet de radio ook niet veel. Misschien dat je hem voor de gek houdt wanneer je de Sony oordopjes gebruikt...
Gadgets FTW!
Verwijderd
Thanks!snowbo schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:23:
[...]
Zojuist productcode veranderd, en firmware upgrade kunnen uitvoeren.
EDIT: Succesvol en toestel heeft nog steeds Nederlands menu.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2007 10:59 ]
nu je het zegt, ik heb het ook...René20 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 07:03:
Ik heb m'n N95 nu een week of twee in gebruik, eigenlijk is m'n eerste klacht dat ik inderdaad ook krasjes boven de toets 3 krijg.
Rhodes, dan heel lang niks, dan de rest.
De lengte van de draad is in deze toch wel van belang. De standaard meegeleverd headset heeft de ideale lengte om de frequentie 100 MHz te ontvangen.Ursamajor schreef op maandag 07 mei 2007 @ 09:24:
[...]
De antenne is gewoon een willekeurige koptelefoon. De massa van de draad fungeert als antenne, niets bijzonders aan dus.
Het zal ongetwijfeld wel werken met iedere willekeurige headset maar wellicht met iets minder goede ontvangst (sneller ruis).
Verwijderd
Klopt, ik heb idd wel iets minder ontvangst, vooral met de zenders die standaard al wat minder zijn. Bijvoorbeeld 3FM en Skyradio komen kraakhelder door, maar 538 en SLAM_FM zijn niet zo best met de Sony oordopjes.
hoe kan ik vanuit de telefoon direct applicaties instaleren. Als ik een SIS bestand probeer te downloaden geeft hij alleen maar rare tekens.
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
Ik kan het wel gewoon. In sommige gevallen download je eerst een ZIP of RAR bestand die je eerst moet uitpakken voordat de SIS zichtbaar is. Maar als je zeker weet dat je een SIS hebt gedownload en hij installeert hem nog steeds niet, kijk dan even of de volgende instellingen wel goed staan:Libbz schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:59:
hoe kan ik vanuit de telefoon direct applicaties instaleren. Als ik een SIS bestand probeer te downloaden geeft hij alleen maar rare tekens.
Iemand enig idee?
Menu > Instrumenten > Instellingen > Toepassingen > Toepassingen beheer
Software installatie: Alles
Online certificaat controle: Uit
Standaardwebadres: {leeg laten}
Verwijderd
Nee, wat robertwebbe bedoeld is met downloaden via de standaard browser op de N95 opent de webbrowser het sis-bestand in een text-lezer en niet als installatie bestand.robertwebbe schreef op maandag 07 mei 2007 @ 11:12:
[...]
Ik kan het wel gewoon. In sommige gevallen download je eerst een ZIP of RAR bestand die je eerst moet uitpakken voordat de SIS zichtbaar is. Maar als je zeker weet dat je een SIS hebt gedownload en hij installeert hem nog steeds niet, kijk dan even of de volgende instellingen wel goed staan:
Menu > Instrumenten > Instellingen > Toepassingen > Toepassingen beheer
Software installatie: Alles
Online certificaat controle: Uit
Standaardwebadres: {leeg laten}
Heb hetzelfde probleem... Dan mail ik de sis meestal naar mezelf, vanuit de mail opent het sis bestand wel voor een installatie.
ik kom met de nieuwe firmware nog niet verder dan 50%?chapie schreef op maandag 07 mei 2007 @ 09:16:
In de gallerij kun je met de bovenste knop aan de zijkant (die ook voor het volume te gebruiken is), in- en uitzoomen op afbeeldingen. Ook is het nu (met de nieuwste firmware) mogelijk volledig in te zoomen op afbeeldingen (tot 800%).
Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W
Same here, denk neit dat je daar wat aan kan doen, net de product code veranderd en de update binnegehaald, alles goed gegaan en ook nog gewoon nederlands, menu lijkt wat sneller te gaan en sommige icoontjes zitten nu op een andere plek, gps lijkt wat sneller te gaan voor de rest nog niks kunnen ontdekken.
Verwijderd
krasjes??? bij mij is heel de zilveren verf weg ... ik heb mijne 2 weken en terhoogte van toets 3 (in de zijkant) is de verf weg en is het gewoon wit plastic dat er zit! het stoort me niet echt aangezien je al scheef moet kijken om het te zien! maar het is wel een schoonheidsfoutje vind ik!
(mijn slider heeft geen problemen... )
wat ik wel merk met de nieuwe firmware: na het gebruik van oortje blijft de microphone ultra gevoelig! wanneer je erna een telefoon gesprek voert kan je zelf horen door de speakers (weliswaar erg vervormd; alsof je over de DB's heen gaat). na een herstart is dit opgelost...
iemand met hetzelfde probleem?
Verwijderd
Wist je dat bij het veranderen van de productcode de garantie is vervallen?NeoSoulStar schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:26:
Same here, denk neit dat je daar wat aan kan doen, net de product code veranderd en de update binnegehaald, alles goed gegaan en ook nog gewoon nederlands, menu lijkt wat sneller te gaan en sommige icoontjes zitten nu op een andere plek, gps lijkt wat sneller te gaan voor de rest nog niks kunnen ontdekken.
Wel erg veel poespas om een telefoon van 700euro goed werkend te krijgen imho. Benieuwd wanneer de volgende batch uit zal komen.Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:28:
beetje vaseline aan de onderkant smeren
glijdt hij beter
Verwijderd
Info van Nokia Europe site:Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:40:
[...]
Wist je dat bij het veranderen van de productcode de garantie is vervallen?
As for Product codes, since the your product code determines which region you handset was made for. However we can't allow discussion concerning how to debrand a handset. Your handset can only be update via authorised manes. These are the Nokia Software Updater and through a Nokia Service Point. Any change of product code will invalidate your warranty with Nokia, regardless of whether the update was eventually carried out using authorised means.
Verwijderd
Yep, alhoewel je toch al geen garantie in nederland hebt op een buitenlands toestel...Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:59:
[...]
Info van Nokia Europe site:
As for Product codes, since the your product code determines which region you handset was made for. However we can't allow discussion concerning how to debrand a handset. Your handset can only be update via authorised manes. These are the Nokia Software Updater and through a Nokia Service Point. Any change of product code will invalidate your warranty with Nokia, regardless of whether the update was eventually carried out using authorised means.
Ik zou naar de NSP gaan om te checken OF je garantie hebt (Dus nederlands toestel) en de NSP dan de nederlandse firmware erop te laten zetten.
Anders ga je met een BRIEF van de NSP naar je winkel en EIS je een Nederlands model (MITS er op de website EN je factuur vermeld stond dat je geen nederlandse versie hebt)
Suc6
voor zover ik weet heb je garantie op toestellen die gekocht zijn binnen de EU. Dus een exotische versie uit Azie heeft geen garantie hier in NL maar een toestel uit Duitsland heeft hier wel garantie.Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 13:36:
[...]
Yep, alhoewel je toch al geen garantie in nederland hebt op een buitenlands toestel...
Ik zou naar de NSP gaan om te checken OF je garantie hebt (Dus nederlands toestel) en de NSP dan de nederlandse firmware erop te laten zetten.
Anders ga je met een BRIEF van de NSP naar je winkel en EIS je een Nederlands model (MITS er op de website EN je factuur vermeld stond dat je geen nederlandse versie hebt)![]()
Suc6
Verwijderd
Ik heb (had) 24 maanden internationale garantie, volgens mij betekent dat dat ik dus ook gewoon in Nederland garantie hebt, weet niet zeker hoe dat precies zit.Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 13:36:
[...]
Yep, alhoewel je toch al geen garantie in nederland hebt op een buitenlands toestel...
Anders ga je met een BRIEF van de NSP naar je winkel en EIS je een Nederlands model (MITS er op de website EN je factuur vermeld stond dat je geen nederlandse versie hebt)![]()
Suc6
Thanks for the info!
Verwijderd
Over een paar dagen zal ik mijn N95 ontvangen, ik wil gelijk de nieuwe Firmware opzetten. Nou lees ik allemaal dingen over mensen die geen NL versie meer hebben.
Wie kan mij nu duidelijke instructies geven om tog NL te behouden (Er zit T-mobile simlock op, als t goed is)
Wie kan mij nu duidelijke instructies geven om tog NL te behouden (Er zit T-mobile simlock op, als t goed is)
Verwijderd
Ja klopt inderdaad, europa...dcell schreef op maandag 07 mei 2007 @ 13:58:
[...]
voor zover ik weet heb je garantie op toestellen die gekocht zijn binnen de EU. Dus een exotische versie uit Azie heeft geen garantie hier in NL maar een toestel uit Duitsland heeft hier wel garantie.
ik had een toestel uit Mauritius
Donker grijs nl.....
@ Richie
Kan die toch weer terug veranderen?
Volgens dat tooltje kan je alles daar in zetten.
Nog niet geprobeerd trouwens hoor.
Iemand?
Iemand?
[ Voor 61% gewijzigd door NeoSoulStar op 07-05-2007 14:08 ]
Verwijderd
ja dat kan, gewoon productcode onder je batterij invoeren....NeoSoulStar schreef op maandag 07 mei 2007 @ 14:07:
@ Richie
Iemand?
Probleem opgelost dan toch?
Mocht ie een keertje stuk gaan, dan doe ik dat wel, maar binnekort zal je ook wel kunnen updaten via de normale manier.
Mocht ie een keertje stuk gaan, dan doe ik dat wel, maar binnekort zal je ook wel kunnen updaten via de normale manier.
Verwijderd
allereerst iedereen met inhoudelijk (test-)resultaten, meningen, features, oplossingen, linkjes enz... : HEEL erg bedankt : het is erg veel werk om allemaal door te lezen, maar ik wordt er wel een stuk wijzer van.
Bij de t-mob winkel in r'dam sta ik inmiddels op de wachtlijst voor de volgende levering (verwachting deze week.)
Heb direct met het toestel in de winkel getest en een foto gemaakt (ook met mijn N70). Beiden zonder instellingen, dus direct lens openen en schieten.
Overigens :
N70 - 121 KB - 1600x1200 pixels
N95 - 699 KB - 2592x1944 pixels (is ook duidelijk een bredere foto)
zie deze link voor beide foto's
Wel ben ik nog niet zeker van de meerwaarde van de fotocamera op dit toestel.
Twijfel dus nog tussen:
2- jaar verlenging met N95 (220 in de winkel)
1 jaar verlenning met K800i (10,-) en daarna de K850i
ik gebruik nu een N70 en een W850i en kan dus dagelijks deze 2 toestellen vergelijken. Voor even snel veel foto's maken is de SE een stuk beter (1 foto per 1 seconde van redelijke kwaliteit). De fotokwaliteit van de N70 is beter, maar je moet veel langer (>5s) wachten voordat je een volgende foto kan maken.
Persoonlijk verwacht ik meer van de k850i dan van deze N95, al hebben ze beiden voordelen. en kan ik zo lang (hoe lang?) wachten.......
Bij de t-mob winkel in r'dam sta ik inmiddels op de wachtlijst voor de volgende levering (verwachting deze week.)
Heb direct met het toestel in de winkel getest en een foto gemaakt (ook met mijn N70). Beiden zonder instellingen, dus direct lens openen en schieten.
Overigens :
N70 - 121 KB - 1600x1200 pixels
N95 - 699 KB - 2592x1944 pixels (is ook duidelijk een bredere foto)
zie deze link voor beide foto's
Wel ben ik nog niet zeker van de meerwaarde van de fotocamera op dit toestel.
Twijfel dus nog tussen:
2- jaar verlenging met N95 (220 in de winkel)
1 jaar verlenning met K800i (10,-) en daarna de K850i
ik gebruik nu een N70 en een W850i en kan dus dagelijks deze 2 toestellen vergelijken. Voor even snel veel foto's maken is de SE een stuk beter (1 foto per 1 seconde van redelijke kwaliteit). De fotokwaliteit van de N70 is beter, maar je moet veel langer (>5s) wachten voordat je een volgende foto kan maken.
Persoonlijk verwacht ik meer van de k850i dan van deze N95, al hebben ze beiden voordelen. en kan ik zo lang (hoe lang?) wachten.......
Tjonge, jonge, wat ben ik blij dat we tegenwoordig ZELF de firmwares kunnen updaten (zoals met de N95)!!!
Onlangs kocht ik een tweedehands auto waarin een carkit voor Nokia 6210 nog zat (een oud model mobieltje dus). Toevallig heb ik dat toestel nog, maar het is van een oude firmware voorzien waardoor niet helemaal compatibel meer met die carkit. Oplossing: nieuwste firmware erop kwakken, maar tsja, dat kan ik niet zelf (geen datakabel, software, etc.)
Dus ik wilde ervoor naar een NSP gaan in R'dam waar ik woonachtig ben. Zit er geen NSP filiaal meer! Was vroeger op de Lijnbaan, al een tijdje weg. Alleen 1 kleine shop die zich een erkend NSP mag noemen in Schiedam (Ricom). Ik zaterdagochtend erheen, wemelt het van de mensen met N95
90% met noob vragen over hoe dat nou precies werkt, en dat ze geen navigatie hebben of dat GPS lang naar satellieten zoekt...
Ik overhandigde mijn oude 6210 en kreeg te horen "binnen 20 min. is ie klaar". Teruggekomen na 20 min. nog niet. "Jaaaa, wij hebben het druk...kom over een 1-1.30h terug" Ik later teruggekomen, nog niet klaar! Maandag (vandaag) is de dag ook al bijna om, maar nog steeds hoor ik niks. Dus ik bellen, maar werd ontzettend geschoffeerd...jaah, wat denk je, oude telefoon, dat gaat niet zomaar, we moeten PC hier uitzetten, aparte OS opstarten, bla bla bla...en ondertussen moeten de mensen met nieuwe telefoons op ons wachten....HALLOOOO...dat is mijn probleem toch niet! Ik ben ook een klant die daarlijk €20,- kwijt is aan zo'n stomme 15 min. durende update. Uiteindelijk hing de man de telefoon bijna op, terwijl ik echt steeds vriendelijk bleef! Ik moest maar hopen dat het deze week nog klaar zou zijn!!!!
Kunnen jullie zich dat voorstellen??? Ik vind dat echt onbeleefd, maar het is wel de enige NSP in 010 gebied. Iets erbuiten een andere filiaal nemen zou ook kunnen, maar strikt genomen zit je dan buiten Rotterdam. Wist ik veel dat ik zo behandeld zou worden.
Ben ik effe blij dat wij onze N95 zelf kunnen updaten!!!
Sorry, maar ik moest deze offtopic frustratie hier kwijt.
Onlangs kocht ik een tweedehands auto waarin een carkit voor Nokia 6210 nog zat (een oud model mobieltje dus). Toevallig heb ik dat toestel nog, maar het is van een oude firmware voorzien waardoor niet helemaal compatibel meer met die carkit. Oplossing: nieuwste firmware erop kwakken, maar tsja, dat kan ik niet zelf (geen datakabel, software, etc.)
Dus ik wilde ervoor naar een NSP gaan in R'dam waar ik woonachtig ben. Zit er geen NSP filiaal meer! Was vroeger op de Lijnbaan, al een tijdje weg. Alleen 1 kleine shop die zich een erkend NSP mag noemen in Schiedam (Ricom). Ik zaterdagochtend erheen, wemelt het van de mensen met N95
Ik overhandigde mijn oude 6210 en kreeg te horen "binnen 20 min. is ie klaar". Teruggekomen na 20 min. nog niet. "Jaaaa, wij hebben het druk...kom over een 1-1.30h terug" Ik later teruggekomen, nog niet klaar! Maandag (vandaag) is de dag ook al bijna om, maar nog steeds hoor ik niks. Dus ik bellen, maar werd ontzettend geschoffeerd...jaah, wat denk je, oude telefoon, dat gaat niet zomaar, we moeten PC hier uitzetten, aparte OS opstarten, bla bla bla...en ondertussen moeten de mensen met nieuwe telefoons op ons wachten....HALLOOOO...dat is mijn probleem toch niet! Ik ben ook een klant die daarlijk €20,- kwijt is aan zo'n stomme 15 min. durende update. Uiteindelijk hing de man de telefoon bijna op, terwijl ik echt steeds vriendelijk bleef! Ik moest maar hopen dat het deze week nog klaar zou zijn!!!!
Kunnen jullie zich dat voorstellen??? Ik vind dat echt onbeleefd, maar het is wel de enige NSP in 010 gebied. Iets erbuiten een andere filiaal nemen zou ook kunnen, maar strikt genomen zit je dan buiten Rotterdam. Wist ik veel dat ik zo behandeld zou worden.
Verwijderd
Zat ik ook aan te denken, alleen misschien kunnen ze dat wel zien bij Nokia.NeoSoulStar schreef op maandag 07 mei 2007 @ 14:07:
@ Richie
Iemand?
Maar proberen kan altijd natuurlijk
EDIT: Je kan gewoon weer een andere productcode invoeren en zo kan je nog een aantal onderdelen veranderen.
Zoals je zelf al zei, mocht het een keer nodig zijn dan verander ik het weer naar de orginele productcode.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2007 15:15 ]
Verwijderd
verf af boven de 3 a.u.b. breng het toestel terug .want hoe meer er terug gaan tes de beter..DIT IS KLAAR EN DUIDELIJK EEN PRODUCTIE FOUT
Zojuist even WayFinder getest.
Sorry maar wat een bagger navigatie is dat. Ten eerste gewoon foute informatie over de route heen. (ik moest netjes 3 km rechtdoor en na 500 meter begon dat wijf al te zeiken dat ik naar links moet gaan.) Echt info van 3keer niks
Het 2e waar ik me aan ergerde is de stem van WayFinder. Dat mens zegt niet Links-af nee ze zegt Link-saf. Zwaar irritant.
Daarna de Nokia Navigatie gedraait en die kon mij keurig de weg vertellen. WayFinder byebye
Sorry maar wat een bagger navigatie is dat. Ten eerste gewoon foute informatie over de route heen. (ik moest netjes 3 km rechtdoor en na 500 meter begon dat wijf al te zeiken dat ik naar links moet gaan.) Echt info van 3keer niks
Het 2e waar ik me aan ergerde is de stem van WayFinder. Dat mens zegt niet Links-af nee ze zegt Link-saf. Zwaar irritant.
Daarna de Nokia Navigatie gedraait en die kon mij keurig de weg vertellen. WayFinder byebye
Hoofdletters hoeft echt niet hoor, men leest het sowieso wel.
Ik heb mijn crystal case (nokia winkel.nl) binnen en ik moet zeggen dat ik het voor tien euro echt een superding vind!
Hij past perfect en alles is nog bruikbaar, zit erover te denken om direct een tweede te bestellen voor als deze beschadigd/kapot is later.
Wel jammer dat er op de site stond dat er voorraad was en nadat ik besteld had er ineens geen voorraad stond waardoor ik langer moest wachten.
Ik heb mijn crystal case (nokia winkel.nl) binnen en ik moet zeggen dat ik het voor tien euro echt een superding vind!
Hij past perfect en alles is nog bruikbaar, zit erover te denken om direct een tweede te bestellen voor als deze beschadigd/kapot is later.
Wel jammer dat er op de site stond dat er voorraad was en nadat ik besteld had er ineens geen voorraad stond waardoor ik langer moest wachten.
Verwijderd
Ik heb de Crystal Case ook binnen, besteld bij nokia-winkel.nl.Nasty Nate schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:48:
Hoofdletters hoeft echt niet hoor, men leest het sowieso wel.
Alleen zat er helaas een barst in het midden van de "hoes" bij mij.
Maar het pas inderdaad perfect, en je kan gewoon sliden, de case bestaat dan ook uit 2 losse delen.
Weer uit de case halen ging een beetje lastig, de 1e keer dan.
Verwijderd
Het lukt mij niet eens om de firmware update uit te voeren. Na het downloaden van de update, tijdens het begin van de installatie disconnect de nokia zichzelf en hangt het hele proces vast. Vervolgens na lang wachten komt de melding vanuit de PC dat de N95 aan de lader gehangen moet worden, maar dat haalt niks uit. En hij was al helemaal opgeladen voor ik eraan begon... Iemand ditzelfde probleem gehad?(heb het nu meerdere keren geprobeerd)
Daarnaast zit er speling op de slider en slijtage boven de 3. Helaas heeft belcompany geen nieuwe meer en volgens hun komt de volgende lading pas over een maand. Lekker is dat!
Daarnaast zit er speling op de slider en slijtage boven de 3. Helaas heeft belcompany geen nieuwe meer en volgens hun komt de volgende lading pas over een maand. Lekker is dat!

Raar, ik heb de mijne gisteren bij de Mediamarkt gehaald en hem gelijk geupdate. Het programma ging bij mij niet verder voordat de lader aangesloten was. Duurde allemaal wel even, maar het werkte prima.Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:53:
Het lukt mij niet eens om de firmware update uit te voeren. Na het downloaden van de update, tijdens het begin van de installatie disconnect de nokia zichzelf en hangt het hele proces vast. Vervolgens na lang wachten komt de melding vanuit de PC dat de N95 aan de lader gehangen moet worden, maar dat haalt niks uit. En hij was al helemaal opgeladen voor ik eraan begon... Iemand ditzelfde probleem gehad?(heb het nu meerdere keren geprobeerd)
Je hebt wel de nieuwste versie van pcsuite?
Heb zelf nog geen last van speling, maarja... heb m ook pas 1 dag. (wel ff een crystal case halen)
Ook krijg ik nogsteeds geen gps lokatie door
Gadgets FTW!
Ik heb hem dan eindelijk ook vandaag binnengekregen...Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:53:
[...]
Ik heb de Crystal Case ook binnen, besteld bij nokia-winkel.nl.
Alleen zat er helaas een barst in het midden van de "hoes" bij mij.
Maar het pas inderdaad perfect, en je kan gewoon sliden, de case bestaat dan ook uit 2 losse delen.
Weer uit de case halen ging een beetje lastig, de 1e keer dan.
Al met al was het dan toch wel het wachten waard voor dat geld. past idd precies... nu kan ik em ook eindelijk fatsoenlijk in mun autohouder plaatsen zonder dat de knoppen aan de zijkant ingedrukt worden... aanrader!
Is er een (snelle) manier om de flitser van de N95 als lamp te gebruiken?
Is iemand zn 7dagen navigatie proberen voucher al verstreken? Ik kan ook nog altijd navigeren:)
idd, vind het ook irritant dat je tijdens het filmen niet de optie hebt de flitser aan te zetten. Soms toch wel handig.---RRR--- schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:38:
Is er een (snelle) manier om de flitser van de N95 als lamp te gebruiken?
Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W
Verwijderd
bij mij is de navigatie wel verlopen, en als ik de code opnieuw in voer geeft ie een fout melding.
Verwijderd
De NavigatieSoftware van Amaze zou geupdate zijn voor de Nokia N95, Belgie en Nederland zitten er ook in...ik heb hem nog niet uitgeprobeerd maar dat ga ik zo even doen...
Hoe kom je aan die voucher iig?RSD1982 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 18:20:
Is iemand zn 7dagen navigatie proberen voucher al verstreken? Ik kan ook nog altijd navigeren:)
misschien een domme vraag, maar ik vroeg me af is er niet een soort van DirectVobsub maar dan voor Symbian?
zou iig wel handig zijn. Of is dit niet mogelijk? Of mss een losse video/divx speler die subs kan laden?
Verwijderd
en ik hier hasselt 4 bsp hebben in een straal van 10kmsl1200 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 14:57:
Tjonge, jonge, wat ben ik blij dat we tegenwoordig ZELF de firmwares kunnen updaten (zoals met de N95)!!!
Dus ik wilde ervoor naar een NSP gaan in R'dam waar ik woonachtig ben. Zit er geen NSP filiaal meer! Was vroeger op de Lijnbaan, al een tijdje weg. Alleen 1 kleine shop die zich een erkend NSP mag noemen in Schiedam (Ricom). Ik zaterdagochtend erheen, wemelt het van de mensen met N9590% met noob vragen over hoe dat nou precies werkt, en dat ze geen navigatie hebben of dat GPS lang naar satellieten zoekt...
Lol, dan heb ik dus toch geen NL versie
Verwijderd
treur niet ik heb ook een niet nederlands toestel maar goede punt is elk nokia toestel valt onder de nokia garantie heb gebeld met de care line en die vertelde me over mijn toestel dat ik nog nokia garantie had tot in 2009
heb ook het probleem met de 3 toets en ik moet hem gewoon binnen doen bij een service point en probleem word door nokia verholpen
heb ook het probleem met de 3 toets en ik moet hem gewoon binnen doen bij een service point en probleem word door nokia verholpen
ronaldoo is het nog mogelijk die xvid player te krijgen voor n95? zag dat hij bij de Link is weggehaald.
Verwijderd
Heb de telefoon maar eens open gemaakt wat heel makkelijk gaat. Het witte kunststof staafje waar de slider over heen glijdt is het probleem. Over de lengte een stickerthe plakken en de speling is volledig opgelost.
De krassen boven de 3 worden trouwens veroorzaakt doordat de electronische connectie tussen de onderkant van de telefoon en het scherm over de telefoon schraapt door het schuiven van de slider. Door het "ophogen" van de slider dmv de tape gaat dit ook over.
Dit is voor de handige harries onder ons. Als je tijd en geduld hebt moet je de telefoon omruilen of laten maken bij een NSP.
Voor mij is het probleem iig opgelost
De krassen boven de 3 worden trouwens veroorzaakt doordat de electronische connectie tussen de onderkant van de telefoon en het scherm over de telefoon schraapt door het schuiven van de slider. Door het "ophogen" van de slider dmv de tape gaat dit ook over.
Dit is voor de handige harries onder ons. Als je tijd en geduld hebt moet je de telefoon omruilen of laten maken bij een NSP.
Verwijderd
Net geinstaleerd op mijn N95. Opzig werkt het wel ok maar er is een heel erg groot nadeel. Het progtamma blijft maar vragen of hij de interne gps mag gebruiken. Weet iemand hier een oplossing voor?Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 18:46:
De NavigatieSoftware van Amaze zou geupdate zijn voor de Nokia N95, Belgie en Nederland zitten er ook in...ik heb hem nog niet uitgeprobeerd maar dat ga ik zo even doen...
beide werken niet, divxspeler zegt dat de testperiode verlopen is en ik de nieuwste versie moet downloaden. En navigatieprogramma loopt vast.Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:07:
hij staat er terug plus nog een ander navigatie progamma voor de liefhebbers
Het zou trouwens leuk zijn als jij een foto tutorial zou kunnen maken want de beloofde tutorial van die andere dude hebben wij nog steeds niet.Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:13:
Heb de telefoon maar eens open gemaakt wat heel makkelijk gaat. Het witte kunststof staafje waar de slider over heen glijdt is het probleem. Over de lengte een stickerthe plakken en de speling is volledig opgelost.
Ik ben redelijke handige harrie zoals jij dat noemt maar een beetje visueele feedback zou wel fijn zijn met wat meer uitleg in detail hoe wat eraf te halen!
Er bestaat geen DOS emulator voor Symbian zo ver ik weet.Ruler-Nrg schreef op zondag 06 mei 2007 @ 13:29:
had jij ergends een werkende dos emulator ? want die wil ik zeker hebben
Althans niet eentje waar je echt programma's mee kan draaien laat staan games.
Zoals ik al eerder heb uitgelegd: daar heeft menig PC zelfs moeite mee betreft het emuleren van een 486 machine.
Maar er zijn wel genoeg ports en andere leuke dingetjes waardoor je DOS shizzle op je mobiel kan draaien zoals dus de Duke Nukem 3D port en Doom en al die Lucas Arts adventure games enz!
Verwijderd

weer een andere nokia n95 cloon
deze 5 letter cominatie verschild enkel door de L
deze Nokla N95 mode was er iets eerder dan de Nokia's N95,
deze Nokla heeft ongeveer dezelfde mogelijkheden als de nokia n95 lijkt er heel veel op heeft enkel niet de dubbele slider als de nokia n95
Verwijderd
Geografische posities en verjaardagen
Ik heb bij veel van mijn contacts braaf de verjaardag en de geografische positie (Latt, longitude) ingevuld, maar hoe krijg ik de verjaardagen nu in de kalender te zien of de posities op de map???
Er is wel een aparte optie in de kalender om een verjaardag daar toe te voegen of een optie om een landmark aan te brengen in de categorie people, maar dan moet alles nog een keer. Dat zou toch handiger moeten kunnen. Of verwacht ik nu teveel?
Ik heb bij veel van mijn contacts braaf de verjaardag en de geografische positie (Latt, longitude) ingevuld, maar hoe krijg ik de verjaardagen nu in de kalender te zien of de posities op de map???
Er is wel een aparte optie in de kalender om een verjaardag daar toe te voegen of een optie om een landmark aan te brengen in de categorie people, maar dan moet alles nog een keer. Dat zou toch handiger moeten kunnen. Of verwacht ik nu teveel?
Verwijderd
Zijn er nog mensen die w8en op T-Mobile voor de volgende lading?
Zo ja weten jullie wanneer de toestellen ongeveer binnezijn?
Zo ja weten jullie wanneer de toestellen ongeveer binnezijn?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2007 20:51 ]
Verwijderd
zet er maar ni teveel gegevens op .je weet maar nooit.Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:38:
Geografische posities en verjaardagen
Kun je er eens een goede ingezoomde foto van maken?Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:27:
verf af boven de 3 a.u.b. breng het toestel terug .want hoe meer er terug gaan tes de beter..DIT IS KLAAR EN DUIDELIJK EEN PRODUCTIE FOUT
Bij mij zit er ook wel iets boven de 3, maar dan moet je heeeeeel goed kijken. Ben wel benieuwd hoe die van jouw er uit ziet dan.
Verwijderd
En hoe zit t met TV kijken via PIT?robertwebbe schreef op zondag 06 mei 2007 @ 13:41:
[...]
Ik denk van niet. Ook bij T-Mobile wordt de snelheid gecapped (geknepen) aan de hand van je abonnement. Kijk maar eens op http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/diensten_fun/internet_email/wat_heb_je_nodig/tarieven.aspx, daar zie je dat je bij PIT niet sneller kunt downloaden dan 64 kilobit/sec (en upload 16 kilobit/sec). Wil je hogere snelheden (tot 1.8 megabit/sec download en 384 kilobit/sec upload) dan betaal je 69,50 per maand (extra op je normale abonnement).
Het begint dus vergelijkbaar te worden met ADSL, hoe meer je betaalt, hoe hoger je down- en upload snelheid.
Wat ik me nog wel afvraag is of je met een PIT wel gebruik kunt maken van HSDPA, al dan wel gecapped. Met HSDPA heb je een veel lagere latency dan UMTS en is het bruikbaar voor zaken als VoIP. Helaas kun je volgens mij met je N95 niet zien of je verbonden met UMTS of HSDPA, je ziet alleen maar 3G staan. Bij Windows Mobile 6 zie je tegenwoordig een U of een H staan in plaats van 3G.
Verwijderd
Ik blijf dat Vimio maar erg brak vinden. Ontzettend veel bufferen en slechte kwaliteit. Voor de rest bied T-Mobile niet bepaald veel aan op dit gebied. Nou lees ik weer dat Orange en Vodafone mobiele TV aan gaan bieden voor hun klanten, sterker nog, dit is er al. Maar T-Mobile die juist iets moois als PIT heeft, blijft achter. Ik kan alleen maar wat realplayer streampjes kijken op tinytube.net. Maar dan houdt het wel op. Orange World klanten hoor ik praten over NED1,2 en 3 en noem maar op
Verwijderd
Vodafone wk actie vond ik ook vet, kwamen we van school vanuit warner brothers, zat ik op de busreis met mijn N70 de doelpunt die pas was gemaakt van Lahm te bekijken, dat is pas en actie!Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 22:23:
[...]
Ik blijf dat Vimio maar erg brak vinden. Ontzettend veel bufferen en slechte kwaliteit. Voor de rest bied T-Mobile niet bepaald veel aan op dit gebied. Nou lees ik weer dat Orange en Vodafone mobiele TV aan gaan bieden voor hun klanten, sterker nog, dit is er al. Maar T-Mobile die juist iets moois als PIT heeft, blijft achter. Ik kan alleen maar wat realplayer streampjes kijken op tinytube.net. Maar dan houdt het wel op. Orange World klanten hoor ik praten over NED1,2 en 3 en noem maar op
Kan iemand mij programma's als truphone, gizmo en Voipbuster uitleggen hoe dat werkt, en als je het ICM een abbo gebruikt dat je niet extra kosten gaat krijgen als je naar t buitenland belt.
Maar deze werkt enkel met losse gps muis?Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:07:
hij staat er terug plus nog een ander navigatie progamma voor de liefhebbers
Dit zou inderdaad tof zijn als iemand een foto tutorial erbij kan zetten hoe je het slider probleem zelf kan oplossen.Darkwolf_1982 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:31:
[...]
Het zou trouwens leuk zijn als jij een foto tutorial zou kunnen maken want de beloofde tutorial van die andere dude hebben wij nog steeds niet.
Ik ben redelijke handige harrie zoals jij dat noemt maar een beetje visueele feedback zou wel fijn zijn met wat meer uitleg in detail hoe wat eraf te halen!
Als er iemand wilt!! AUB!!!
Everything Can Help!
Verwijderd
Was ik ook benieuwd naar. Heb laatst al een bericht gepost hierover, maar no response.Razor109 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 18:40:
[...]
idd, vind het ook irritant dat je tijdens het filmen niet de optie hebt de flitser aan te zetten. Soms toch wel handig.
Zou zeker handig zijn als die flitser aan kan tijdens het filmen, want nu heb je weinig aan je films in het donker, of je moet het geluid leuk genoeg vinden.
Iemand een idee??
Verwijderd
Weet iemand hoe je thema's kan maken, hopelijk geeft iemand nu wel antwoord aangezien ik vandaag pas 1 reply heb gekregen!
Dit topic is gesloten.