[20" TFT en groter] De Ultieme TFT - Deel 19

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 17.799 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
nudie schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:19:
[...]

Thanks :) Dat dacht/wist ik eigenlijk al, echter gebruik ik alleen mn LCD tv als tv-out als ik films/series ga kijken, dus dan kan ik hem bewust op dat moment overswitchen. En wanneer ik hem niet gebruik, gebruik ik gewoon de 2 22" TFT's.

Mijn vraag is echter aangezien het 2 schermen zijn met verschillende resoluties of dit niet een probleem kan zijn of onthoud hij voorheen geconfigureerde schermen in windows (qua resolutie etc) dus wanneer je hem opnieuw aansluit dat hij hem automatisch pakt.

Want als het niet al te veel moeite is, mischien even scherm activeren/resolutie aanpassen dan kan ik zo tijdens windows gebruik de 2x 22" gebruiken en als ik film/serie ga kijken gaat er eentje uit en dan schakelt de LCD in.

Dit moet toch kunnen, nietwaar?
Zou iemand dit kunnen bevestigen daar ik wil inspelen op de aanbieding van 1DayFly.nl om er daar 2 van te halen maar dan moet ik dat logischerwijs vandaag wel definitief weten :)

Want die 2 schermen zijn vrijwel even duur als één 24" en qua specifcaties ook beter/gelijk dus ik zie alleen maar voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Heb er eens een dag niet naar gekeken / over gedacht in de hoop dat dit wat zou helpen, maarja ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen de Acer X222W en de Samsung 206BW...

Feiten op een rijtje:

Voordeel Samsung t.o.v. Acer:
- Snellere responstijd (2ms versus 5ms)
- Minder last van spiegeling
- Veel informatie over bekend en veelal positieve beoordeling

Voordeel Acer t.o.v. Samsung:
- Crystalbrite scherm (ook al levert dat net wat meer spiegeling op)
- 22" voor 2 tientjes meer (ruwweg 40 euro goedkoper dan een 226BW)

Beiden hebben een glossy lak, zijn zwart en niet in hoogte verstelbaar. Beiden een DVI aansluiting en zelfde resolutie + features.

Tja wat is nou wijsheid? Van die Acer is zo weinig bekend. Door de goede ervaring met mijn huidige Samsung (17" 730BF 4ms.) en de lagere responstijd van de 206BW neig ik naar de Samsung. Toch twijfel ik stevig over de Acer. Hij is net wat groter voor een te verwaarlozen meerprijs en uiteindelijk denk ik dat het scherm een pluspunt is. Waar ik tegenaan hik is de 5ms responstijd.. langzamer dan mijn huidige LCD wat mijn gevoel een beetje tegenstaat.

Mocht er iemand een mening hebben of argumenten waarom de een beter zou / kan zijn dan de ander dan hoor ik dat heel graag.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

@B-Buster, wat heb je nu? 19 inch is de textgrote net als op een 22inch breedbeeld en bij 17 net als een 20 inch.

zelf vind ik de tekst op een 19inch al snel erg groot maar ik ga toch voor een 22inch omdat dat bij racegames net even lekkerder kijkt en dus wat meer afstand kan nemen wat wel lekker is.
nudie schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:47:
[...]

Zou iemand dit kunnen bevestigen daar ik wil inspelen op de aanbieding van 1DayFly.nl om er daar 2 van te halen maar dan moet ik dat logischerwijs vandaag wel definitief weten :)

Want die 2 schermen zijn vrijwel even duur als één 24" en qua specifcaties ook beter/gelijk dus ik zie alleen maar voordelen.
staat in de PW nog goedkoper hoor (255 euro ;) )

[ Voor 44% gewijzigd door GoldenSample op 07-05-2007 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Ik heb nu een 17 inch LCD (1280*1024).

Een van de reden voor mij om een dergelijk scherm te willen kopen is idd het spelen van racegames. Speel vaak Test Drive en wil dat wel wat breder voor m'n neus hebben :)

Scheelt het echt veel in die textgrootte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

het scheelt wel een stukje hoor, eerst vond ik 1280X1024 op een 17 inch erg klein maar nu 'normaal'
Afbeeldingslocatie: http://i125.photobucket.com/albums/p77/xactme/729435zo22-1.gif
een 19inch monitor is 12% groter (in diagonaal) als een 17 inch monitor met de zelfde resolutie, maw je letters zijn 12% groter (diagonaal gemeten) :) zelf valt het mij als ik achter een 19inch monitor zit wel op dat het groter is maar dat went vanzelf weet ik bijna zeker van mezelf (voor m'n 17inch zat ik op een 15inch met 1024X768tft en dat vind ik nu best wel koeieletters (maar komt deels doordat het scherm qua ruimte ook echt zo klein is door de lagere resolutie) en die heeft een iets grotere dot-pitch dan een 19inch (grote van de pixels zeg maar) dus ik denk dat het op een 22inch tft wel meevalt omdat daar de ruimte die je hebt alleen maar groter worden. dat ik eerst even tegen 'koeieletters' aankijk wen ik vanzelf wel aan maar de wat grotere afstand (niet meer 't stuur in m'n buik bij 't racen :+ ) houd je. verder kun je ook gewoon wat meer afstand nemen van je tft (als dat kan, kan ik niet door een schuin dak, of ga wat minder voorover zitten, of verplaats m'n bureau wat naar achter)

[ Voor 23% gewijzigd door GoldenSample op 07-05-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadro!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 14:10
Of ik kan niet zoeken, of er is werkelijk niks te vinden over de nieuwe Samsung Syncmaster 245B. Naar aanleiding van de post 1 of 2 bladzijden terug heb ik ff gezocht, omdat het mij wel interessant leek. Ik ben namelijk geïnteresseerd in een groot, snel scherm (FPS) met een strak design waarbij ook de prijs belangrijk is. Kleurechtheid kan me eerlijk gezegd niet heel veel schelen, aangezien ik toch niet op het scherm foto's ga bewerken oid. Wat ik wel tegen kwam was dit filmpje:

http://www.dailymotion.co...t-samsung-syncmaster-245b

Bovendien zijn er enkele shops in Duitsland die hem naar eigen zeggen vanaf 9 mei kunnen leveren, maar dan ook alleen Duitse shops :S Weet iemand heel toevallig meer over dit scherm?

[ Voor 9% gewijzigd door Quadro! op 07-05-2007 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrantic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09-2022

Phrantic

booya!

Zijn er 22" monitoren bekend die HDCP ondersteunen én 1:1 of Aspect pixel mapping aankunnen? Heb de 24" voorlopig even uit het hoofd gezet, en met de nieuwe HP W2207 en Acer X222W op de markt bieden zich weer interessante opties aan. Maar helaas is pixel mapping niet echt standaard onder de kleinere schermpjes.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Phrantic schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 02:38:
Zijn er 22" monitoren bekend die HDCP ondersteunen én 1:1 of Aspect pixel mapping aankunnen? Heb de 24" voorlopig even uit het hoofd gezet, en met de nieuwe HP W2207 en Acer X222W op de markt bieden zich weer interessante opties aan. Maar helaas is pixel mapping niet echt standaard onder de kleinere schermpjes.
Misschien de LG L226WT-SF? Ik dacht dat deze pixel mapping ondersteunt en volgens de site van LG heeft ie ook ondersteuning voor HDCP.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadesh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:47
Ik heb net een folder gekregen met daarin de philips 190cw voor 190 euro. En deze natuurlijk meteen opgezocht want een 19 inch voor 190 euro is niet zo duur. De specs zien er goed uit, maar ik zocht ook een paar reviews. Op GOT kon ik 1tje vinden die vond dat het beeld heel flets was of dergelijke.

Zijn er meer mensen die deze monitor hebben of hadden en hier de + en de - kunnen geven.

http://www.consumer.phili...IFV51VJ0RMRESHQFHKFSEKI5P

EDIT: Sorry zie dat dit 't verkeerde topic is m'n excuses.

[ Voor 4% gewijzigd door Quadesh op 08-05-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

over de 2407WFP van dell: ik vind de prijsverschillen tussen amerika en europa echt belachelijk, in nederland is hij 2x zo duur, bij de dell shop in amerika kost ie 'slechts' 420 euro...

The number one enemy of progress is question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Ja 24" zijn gewoon stervens duur, mede daardoor neem ik ook 2x 22" is nog goedkoper ook, betere schermen en meer beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Guumuus schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:52:
over de 2407WFP van dell: ik vind de prijsverschillen tussen amerika en europa echt belachelijk, in nederland is hij 2x zo duur, bij de dell shop in amerika kost ie 'slechts' 420 euro...
Heb de 2407WFP gewoon voor 649 kunnen kopen (in nederland, check de pricewatch)
En ik denk dat als je taxes, heffingen en verzendkosten bij de amerikaanse prijs doet, je op een heel ander bedrag uitkomt.

Even over de Dell 2407WFP: machtig scherm. 24" is echt de ultieme maat IMO. Kleuren zijn ' spot on' en helderheid/contrast is echt goed. Was voorheen altijd 2x 19" CRT gewend, maar ik zou echt niet meer terug willen. Het enige waar men rekening mee moet houden is natuurlijk de 1920x1200 res.
Als je in de native res wilt gamen dien je natuurlijk over een bovengemiddelde videokaart te beschikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
DasHMauL schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 14:25:
[...]

Heb de 2407WFP gewoon voor 649 kunnen kopen (in nederland, check de pricewatch)
En ik denk dat als je taxes, heffingen en verzendkosten bij de amerikaanse prijs doet, je op een heel ander bedrag uitkomt.

Even over de Dell 2407WFP: machtig scherm. 24" is echt de ultieme maat IMO. Kleuren zijn ' spot on' en helderheid/contrast is echt goed. Was voorheen altijd 2x 19" CRT gewend, maar ik zou echt niet meer terug willen. Het enige waar men rekening mee moet houden is natuurlijk de 1920x1200 res.
Als je in de native res wilt gamen dien je natuurlijk over een bovengemiddelde videokaart te beschikken!
Ben ik nu net ook opzoek naar een 24"schermp :D
Had ook al bijna besloten dat ik voor een 20" ging vanwegen de prijs maar dit werpt weer heel ander licht op de zaak :D Bedankt _/-\o_

En die gasten zitten hier bijna om de hoek :D

Snap alleen niet waar ze dat van kunnen doen, het scheelt 300 euri :| Geen adders onder het gras??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Civic519 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:07:
[...]

Ben ik nu net ook opzoek naar een 24"schermp :D
Had ook al bijna besloten dat ik voor een 20" ging vanwegen de prijs maar dit werpt weer heel ander licht op de zaak :D Bedankt _/-\o_

En die gasten zitten hier bijna om de hoek :D

Snap alleen niet waar ze dat van kunnen doen, het scheelt 300 euri :| Geen adders onder het gras??
Let wel op. De prijs van 649 betreft een revisie a3. Dat betekent dat het scherm onderandere geen pixelmapping ondersteunt. Zou je dus een 'ouder spel' dat geen breedbeeld ondersteunt op een 4:3 formaat willen spelen (zegge 1280x1024) dan krijg je ee gestreched scherm.
Revisie a4 ondersteunt wel 1:1 pixelmapping. Deze is - onder andere - te krijgen via eBay bij onze neerlandsch hoop in bange dagen: Supradictus voor 679 euro!

Ik ga er binnenkort ook een aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Rob-Pol schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 22:19:
Ik lees hier helemaal niks over de Iiyama E2200WSV-B1
Heb zelf 2 schermen nodig voor zakelijk gebruik, de keuze is nog niet bepaald maar de Dell E228wfp voor 325 lijkt me een goede deal.

Groeten rob
Die is 262 bij www.empc.nl, dus daar heb je de 1day aanbieding niet voor gemist :).

Ik ben zelf aan het twijfelen tussen de Iiyama E2200WSV-B1 en de Samsung 225BW. Qua specs lijken ze aardig hetzelfde, prijs ook. Zilver of zwart boeit me niet zoveel eigenlijk. Ik zie dat de Samsung in hoogte verstelbaar is en pivot-functie heeft. Ik heb eerder in dit topic al gelezen dat er door die pivot ook kans is dat het scherm een beetje schuin staat. Is dit erg hinderlijk/goed zichtbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
Gehaktbal schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:11:
[...]

Let wel op. De prijs van 649 betreft een revisie a3. Dat betekent dat het scherm onderandere geen pixelmapping ondersteunt. Zou je dus een 'ouder spel' dat geen breedbeeld ondersteunt op een 4:3 formaat willen spelen (zegge 1280x1024) dan krijg je ee gestreched scherm.
Revisie a4 ondersteunt wel 1:1 pixelmapping. Deze is - onder andere - te krijgen via eBay bij onze neerlandsch hoop in bange dagen: Supradictus voor 679 euro!

Ik ga er binnenkort ook een aanschaffen :)
Mmm die 30 euro kan dr dan ook nog wel bij :) linkje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
Gehaktbal schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:11:
[...]
Ik heb ook REV A04 hoor :z
Volgens mij is alles wat na december ' 06 manufactured is, revisie A04 (correct me if i'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
DasHMauL schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:53:
[...]

Volgens mij is alles wat na december ' 06 manufactured is, revisie A04 (correct me if i'm wrong)
Ja maar het kan maar zo dat die winkel nog een paar oudjes heeft staan. En als het alleen die 1:1 is wat het niet goed doet dan maakt het me eigenlijk ook niet veel uit eigenlijk gamen doe ik toch al nie meer op mn pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
Nee daar hebben we een 360 voor toch? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
DasHMauL schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:19:
Nee daar hebben we een 360 voor toch? >:)
Precies :9

Maar zoals ik in het andere topic al vroeg; is heb überhaupt mogelijk om de 360 op 1080p te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik heb een budget van 300 euro en kan kiezen tussen:

Samsung 22" 225BW
Iiyama 22" E2200WS-B1

Beide schermen zijn 299 euro bij Mycom.

De opvolger van de Samsung, de 226BW is 90 euro duurder en pas tegen het eind van de maand weer volop leverbaar volgens de verkoper.

De 225BW of de E2200WS kopen? Of toch over het budget gaan en de 226BW kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
226BW kan je al voor 319 halen via pricewatch dus dat is een stuk minder.
Ik zelf twijfel ook nog tussen de 225BW en de E2200WS en nog een paar anderen maar ik heb er 2 nodig ivm dual-screen opstelling en de E2200WS heeft speakers wat ik een stuk minder vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Civic519 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:43:
[...]

Precies :9

Maar zoals ik in het andere topic al vroeg; is heb überhaupt mogelijk om de 360 op 1080p te draaien?
DashBoard alleen volgens mij, alle spellen zijn verder 720p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
nudie schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 18:39:
226BW kan je al voor 319 halen via pricewatch dus dat is een stuk minder.
Ik zelf twijfel ook nog tussen de 225BW en de E2200WS en nog een paar anderen maar ik heb er 2 nodig ivm dual-screen opstelling en de E2200WS heeft speakers wat ik een stuk minder vind.
Precies hetzelfde dilemma als ik heb.

Ik vind de smalle lijst om de Samsung mooier dan de dikke rand met speakers bij de Iiyama.

Ik betaal liever een paar tientjes meer, en haal de monitor bij Mycom. Daar kan ik de monitor gewoon ruilen binnen 8 dagen bij eventuele pixelfouten.

-edit-

De 226BW heeft wel een dikkere (glimmende dus veel poetsen) rand dan de 225BW. Kiezen wordt steeds lastiger.

[ Voor 8% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 08-05-2007 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Dat is waar, maar ga jij hem ook in een dual-screen setup draaien? Zo ja dan zitten we in de exact zelfde situatie en kunnen we beter even doorbabbelen ergens anders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
nudie schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 18:45:
Dat is waar, maar ga jij hem ook in een dual-screen setup draaien? Zo ja dan zitten we in de exact zelfde situatie en kunnen we beter even doorbabbelen ergens anders :D
In eerste instantie kwak ik 1 scherm neer, over een half jaartje wil ik eventueel (niet noodzakelijk) nog een exacte 22" widescreen naast de huidige planten. Dus moet de monitor die ik wil kopen, nog beschikbaar zijn over een half jaartje.

Ik heb nu een 17" TFT schermpje, dus ik ga er wel een forse stap mee vooruit met één 22" widescreen.

[ Voor 9% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 08-05-2007 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Knoop maar doorgehakt. Samsung 206BW besteld. Even zitten uitmeten hoe groot de Acer zou uitvallen t.o.v. de Samsung. Vind het verschil niet opwegen tegen de betere specs van de Samsung. Het argument van GoldenSample over het verschil in lettergrootte speelde overigens ook mee. Liever een formaat vergelijkbaar met mijn 17" maar dan uitgerekt.

Bij Euromaxi voor 20euri meerprijs 8 dgn pixelgarantie erbij... prima prijs lijkt me gezien de bedragen die ik her en der heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
DasHMauL schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:53:
[...]

Even gemailt en het is inderdaad een A04 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

B-Buster schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:14:
Knoop maar doorgehakt. Samsung 206BW besteld. Even zitten uitmeten hoe groot de Acer zou uitvallen t.o.v. de Samsung. Vind het verschil niet opwegen tegen de betere specs van de Samsung. Het argument van GoldenSample over het verschil in lettergrootte speelde overigens ook mee. Liever een formaat vergelijkbaar met mijn 17" maar dan uitgerekt.

Bij Euromaxi voor 20euri meerprijs 8 dgn pixelgarantie erbij... prima prijs lijkt me gezien de bedragen die ik her en der heb gezien.
idd zat ik ook al naar te kijken.

over pixelmapping, het schijnt dat je dat in je nVidia drivers kan forceren (hoe het bij ATI zit weet ik niet).

morgen middag de dynabyte even bellen of ze de HP W2207 echt binnen hebben en zo ja: overmorgen halen. En ik sta strak: SUPERSTRAK! :P hebben hebben hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k ben al een tijdje opzoek naar een 22" WS tft, met een goede prijs/kwaliteit verhouding (niet zo simpel imo :p).. de 226BW is imo nog een beetje te duur, en ik zoek een zilver scherm, de 226BW is enkel in zwart (met een beetje zilver) te krijgen..

vandaag zat de nieuwe reclamefolder van carrefour in de bus en mijn oog viel op de Fujitsu-Siemens Scaleoview L22W voor 299€. 22", 1680x1050, 5ms, DVI/VGA input.

Nu vind ik hier vrij weinig over online (en al zeker geen reviews :() dus wou ik eigenlijk eens vragen of dit scherm de moeite is of niet (ik heb nl geen idee of FS degelijke schermen produceert..), en of er betere zijn voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

samsung 225BW?

nogsteeds niet 100% uitsluitsel of de HP W2207 Geen overdrive scherm is btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook een mogelijkheid.. pa heeft hetzelfde scherm en het doet zijn werk daar heel goed :)
maar in belgie wel zeer moeilijk te verkrijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

good4u schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 02:14:

Gekocht bij BCC Alkmaar en daar kan je ruilen binnen 2 weken als je niet tevreden bent, ook bij dode pixels!
Dankje voor de tip...Woon in de buurt, dus dek dat ik mijn scherm dan ook daar ga kopen/bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

[b][message=27994303,noline]
vandaag zat de nieuwe reclamefolder van carrefour in de bus en mijn oog viel op de Fujitsu-Siemens Scaleoview L22W voor 299€. 22", 1680x1050, 5ms, DVI/VGA input.
Als dit model gelijkwaardig is dat is het niet zo'n beste.
http://www.testberichte.d...eoview_l22_1w_p91232.html

Heb je al naar Iiyama gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk heb ik hem binnen de LG LW226WTQ-SF.

Ik heb hem via mn werk besteld en heeft 2 maanden in backorder gestaan, gisteren is ie dan eindelijk binnengekomen!
Ik heb hem hier natuurlijk meteen aangesloten en gelukkig geen defecte pixels!

Het scherm moet nog helemaal ingesteld worden maar ik vind de kleuren erg strak en helder overkomen.

Helaas zit ik de komende dagen midden in een verhuizing en heb ik mn pc nog niet kunnen aansluiten op mn nieuwe adres. Dus foto's en een product review volgen volgende week ergens!

De L226WTQ heeft overigens een 2ms response tijd. Dit integenstelling tot de L226WT die het met 5ms moet doen. Maar dit model is nooit leverbaar geweest in Nederland en vandaar dat ze nu enkel de L226WTQ kunnen leveren.

Het design is (vind ik persoonlijk) in iedergeval mooier dan de Samsung 226BW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christian_Ku
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:23
Hoe zit het met de voet van die LG? Hoogte e.d.? Of ook lekker een statief?

Criticism is prejudice made plausible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoldenSample schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:40:
samsung 225BW?

nogsteeds niet 100% uitsluitsel of de HP W2207 Geen overdrive scherm is btw
Ik begrijp er niet veel van, maar in de startpost is te vinden dan de panelen wel minimaal overdrive moeten hebben vanwege de snelheid om in dit topic te komen. De monitoren van tegenwoordig zullen dat dan toch allemaal wel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertn
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-12-2024
Ik vraag me al een hele tijd af wat het voordeel is van een 22" TFT? Een 22" breedbeeld TFT kan 1680x1050 aan, maar mijn 17" laptop ook ?? Zijn de pixels op een 22" dan niet veel groter, of zijn ze op mijn laptop gewoon heel klein?? (of begrijp ik het totaal niet ;) )

thanks.

(hoop dat ik dit hier goed post, dit is mijn eerste bericht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
@Hierboven: lees even stukje terug. GoldenSample heeft er een duidelijke uitleg bij gegeven enkele dagen geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Vraag: is het goed mogelijk om op bijv. een 27" LCD TV scherm te gamen? Ik zie diverse LCD schermen van die afmeting met 8ms responstijd. Die lijken mij dan net zo'n goede aankoop als een 24" TFT. Of zijn er toch verschillen die ik niet zie? Of beter gezegd; is TFT beter voor "Pc- gebruik" dan een LCD scherm? (want TFT-LCD .. dat is toch een verschil?)

[ Voor 6% gewijzigd door Loona35 op 09-05-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertn
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-12-2024
B-Buster schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:34:
@Hierboven: lees even stukje terug. GoldenSample heeft er een duidelijke uitleg bij gegeven enkele dagen geleden.
top thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roloxo
  • Laatst online: 30-04 17:39
Loona35 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:20:
Vraag: is het goed mogelijk om op bijv. een 27" LCD TV scherm te gamen? Ik zie diverse LCD schermen van die afmeting met 8ms responstijd. Die lijken mij dan net zo'n goede aankoop als een 24" TFT. Of zijn er toch verschillen die ik niet zie? Of beter gezegd; is TFT beter voor "Pc- gebruik" dan een LCD scherm? (want TFT-LCD .. dat is toch een verschil?)
LCD en TFT is hetzelfde eigenlijk. Nadeel van de kleinere TV's is dat aantal pixels minder is.
Bij een HD ready scherm van deze grootte is dit 1366 x 768 pixels.
Een 24" computermonitor heeft er 1920 x 1200, of misschien 1680 x 1050.
Minder pixels op een groter scherm geeft dus een minder scherp beeld. Ik heb zelf een 32" TV van 1366 x 768 en aangesloten op de PC is het stukken minder scherp dan op een monitor.
Je zult evt. ook nog problemen hebben je videokaart makkelijk op een TV aan te sluiten. Veel TV's zetten je gekozen videokaart resolutie ook nog eens onjuist over en voegen beeldverbeteringen toe die prima werken voor TV uitzendingen, maar die je niet wilt voor je games.
Je kunt dus met LCD TV's wel gamen, maar met een computermonitor stukken beter in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
Roloxo schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:04:
[...]

LCD en TFT is hetzelfde eigenlijk. Nadeel van de kleinere TV's is dat aantal pixels minder is.
Bij een HD ready scherm van deze grootte is dit 1366 x 768 pixels.
Een 24" computermonitor heeft er 1920 x 1200, of misschien 1680 x 1050.
Minder pixels op een groter scherm geeft dus een minder scherp beeld. Ik heb zelf een 32" TV van 1366 x 768 en aangesloten op de PC is het stukken minder scherp dan op een monitor.
Je zult evt. ook nog problemen hebben je videokaart makkelijk op een TV aan te sluiten. Veel TV's zetten je gekozen videokaart resolutie ook nog eens onjuist over en voegen beeldverbeteringen toe die prima werken voor TV uitzendingen, maar die je niet wilt voor je games.
Je kunt dus met LCD TV's wel gamen, maar met een computermonitor stukken beter in het algemeen.
Helder. Bedankt voor je reply. Ik vond het prijsverschil al zo onverklaarbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

B-Buster schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:34:
overigens kleine toevoeging voordat je denkt: dan is alles loeigroot op een 20inch en helemaal op een 22inch. dat valt wel mee omdat je bij een laptop veel dichter op 't scherm zit :) (ik heb m'n tobo net zo ver van mezelf af liggen als m'n scherm van m'n tobo, als aan m'n tobo dus direct het scherm zou zitten (laptop) zou ik de helft!! dichterbij zitten. overigens hangt het er natuurlijk maar net vanaf, als je je laptop als desktopreplacement gebruikt kun je ook van je laptop ver af zitten met gestrekte armen, maar op schoot is het weer een ander verhaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een klein vraagje over Novita monitoren. Namelijk de Novita 2205w. Deze kost zo'n 240 euro en het is een 22" scherm.

Wie heeft er ervaring met Novita schermen en zou me hier iets meer over kunnen vertellen?
Of als er iemand een review van het betreffende scherm heeft, zou geweldig zijn want bij mij spuugt google alleen weer van die rottige verkoopsites uit..

Specs:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Schermgrootte: 22" in diagonal (16:10) (559 mm) 
Resolutie: 1680 x 1050 
Helderheid: 300 cd / m2 
Contrast: 700:1 
Aantal kleuren: 16.7M 
Response tijd: 5 ms 
Automatische scherpstelling: Ja 
Muurbevestiging: VESA 100x100 
Ingebouwde speakers: 2W x 2 
Voeding: Intern 
Voltage: 100~240V 
Ingangen: Analog RGB Signal:15Pin D-sub 
Afmetingen (L x B x H mm): 430.4 x 518.4 x 216 mm 
Gewicht: 6Kg/8Kg 
Accessoires: Power cord/Audio cable/VGA cable 
Talen: 9 Talen: GB,F,D,I,S,Fi,J,SC,TC 
Garantie: 3 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ik mis de DVI aansluiting, het kan ook zonder DVI behoorlijk scherp zijn alleen zelf heb ik toch echt liever DVI gezien scherp beeld dan 100% zeker is. verder zijn de specs niet zo bijzonder, het contrast is ook niet zo heel erg bijzonder... maar voor de rest qua specs is niet alles te zeggen, een vergelijk in 't echt, dat is wat je wilt ;)

morgen de HP W2207 kopen bij dynabyte Alkmaar, is inmiddels duurder geworden tot 369 euro :X koop 'm toch. had 'm gewoon eerder al officieel moeten bestellen...
't zal me benieuwen of ik de pivot functie nog ga gebruiken (heb eigelijk te kort ruimte voor maar alsnog lijkt me soms wel handig hoewel je in normale stand mooi 2 documenten naast elkaar kunt zetten).
mag hem bij de Dynabyte testen op dode pixels als het niet druk is, als dit wel het geval is mag ik hem binnen 8 dagen gewoon ruilen :)

iemand overigens een mooi 'kleuren sjabloon' om me scherm morgen mee in te stellen?

[ Voor 4% gewijzigd door GoldenSample op 09-05-2007 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• good4u
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-03 20:06
Hey GoldenSample, cool dat je toch de knoop hebt doorgehakt, toch je eerste keuze he ;)
Ik heb net ff op de Dinabyte site gecheckt en tis idd een mooi scherm.
Beetje minpuntje vind ik dat er maar 1 jr garantie op zit, maar als er pixels sterven stelt garantie toch niet veel voor en dat is volgens mij het zwakste punt van een TFT.
Zelf ben ik blij dat ik die 2216W omgeruild heb voor de X222W, Damn wat een verschil!
M'n Iiyama 19"CRT heb ik nog aangesloten maar vind ik echt geen kijken meer, dus denk dat ik daar m'n buurjongen maar blij mee maak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrantic

Phrantic

booya!

good4u schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 01:10:
Hey GoldenSample, cool dat je toch de knoop hebt doorgehakt, toch je eerste keuze he ;)
Beetje minpuntje vind ik dat er maar 1 jr garantie op zit, maar als er pixels sterven stelt garantie toch niet veel voor en dat is volgens mij het zwakste punt van een TFT.
Zelf ben ik blij dat ik die 2216W omgeruild heb voor de X222W, Damn wat een verschil!
M'n Iiyama 19"CRT heb ik nog aangesloten maar vind ik echt geen kijken meer, dus denk dat ik daar m'n buurjongen maar blij mee maak :)
Heeft de X222W hardwarematige pixel mapping? Dat je dus via de knoppen op het scherm de verhoudingen kan aanpassen, niet via drivers of software?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Wow, ik heb net een HP W2207 binnen. Eerst had ik twee dagen een Samsung 226BW, maar die was niet in hoogte verstelbaar, had geen 1:1 pixelmapping en ik had 3 stuck pixels.

Ik ben blown away. Geen kapotte pixels gezien nog. 1:1 pixelmapping werkt perfect. De voet is geweldig. De glimmende coating op het scherm is fantastisch ook, de spiegeling valt reuze mee.

/edit: de foto is van de zijkant genomen, dan is het wel goed te zien. Als ik er zelf recht voor zit merk ik er tegen mijn verwachtingen in erg weinig van. Maar je zou het zelf moeten zien, ik heb een gok genomen en het is goed uitgepakt.

Nog even een Spyder2 van iemand lenen en dan zit ik gebakken. :)

Gekocht bij Dixons.nl trouwens, vlak voor de 30 euro prijsverhoging :D

Afbeeldingslocatie: http://img527.imageshack.us/img527/5770/hpw2207xv8.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door jelbo op 10-05-2007 15:11 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
good4u schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 01:10:
Heb je er al eens goed mee gegamed? :+

If so.. hoe houdt ie zich daarbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0pe
  • Laatst online: 19:39
jelbo schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:26:
Wow, ik heb net een HP W2207 binnen. Eerst had ik twee dagen een Samsung 226BW, maar die was niet in hoogte verstelbaar, had geen 1:1 pixelmapping en ik had 3 stuck pixels.

Ik ben blown away. Geen kapotte pixels gezien nog. 1:1 pixelmapping werkt perfect. De voet is geweldig. De glimmende coating op het scherm is fantastisch ook, de spiegeling valt reuze mee. Nog even een Spyder2 van iemand lenen en dan zit ik gebakken. :)

[afbeelding]
Heb ook al besloten dit scherm te halen alleen doe ik dat wel bij onze oosterburen aangezien ik maar 12KM van de grens woon en het daar "maar" € 280 kost. Één vraagje, zijn de kleuren ook beter dan die van de 226BW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Damn, waarom woon ik niet bij de grens :P

Anders wist ik het ook wel. Nouja misschien wordt ie hier in NL nog wat goedkoper minder duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

n0pe schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:55:
[...]

Heb ook al besloten dit scherm te halen alleen doe ik dat wel bij onze oosterburen aangezien ik maar 12KM van de grens woon en het daar "maar" € 280 kost. Één vraagje, zijn de kleuren ook beter dan die van de 226BW?
Ik ben zelf nieuw op het gebied van TFT, heb altijd een CRT gehad, dus het is geen professionele impressie. Maar ik vind de kleuren en contrast een stuk voller dan de 226BW, en dat komt vast door die reflecterende coating. Eigenlijk wat je hier ook ziet. Verder staat alles nog op factory default, dus echt vergelijkbaar is het dan niet, want de 226BW had ik helemaal ingesteld aan de hand van deze post, waardoor het er een stuk beter uitzag.

Gamen gaat trouwens prima, heb net even FlatOut 2 geprobeerd. Die 1:1 pixelmapping is te vet trouwens, voor oude 4:3 spellen :D

[ Voor 4% gewijzigd door jelbo op 10-05-2007 14:25 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, stond ik op het punt een Samsung 226BW aan te schaffen, zie 'k nu deze HP W2207.
Ziet er ook goed uit. Ik ben benieuwd hoe de HP zich gedraagt bij snelle FPS (Quake e.d.) games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07

Ik ben blown away. Geen kapotte pixels gezien nog. 1:1 pixelmapping werkt perfect. De voet is geweldig. De glimmende coating op het scherm is fantastisch ook, de spiegeling valt reuze mee. Nog even een Spyder2 van iemand lenen en dan zit ik gebakken. :)

[afbeelding]
Spiegeling valt reuze mee ?? op die foto is het al heel erg... lijkt me erg hinderlijk als je een paar lampen in je kamer hebt en je zit savonds te gamen of een film te kijken.. Maar ja... ik zal hem eens in het echt bekijken, voordat ik erover ga oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0pe
  • Laatst online: 19:39
bones schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:39:
[...]

Spiegeling valt reuze mee ?? op die foto is het al heel erg... lijkt me erg hinderlijk als je een paar lampen in je kamer hebt en je zit savonds te gamen of een film te kijken.. Maar ja... ik zal hem eens in het echt bekijken, voordat ik erover ga oordelen.
Is denk ik hét grote manko van deze monitor, gelukkig heb ik geen lampen/ramen voor mijn monitor dus verwacht geen problemen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christian_Ku schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:01:
Hoe zit het met de voet van die LG? Hoogte e.d.? Of ook lekker een statief?
Statief, niet in hoogte te verstellen, maar hij staat al redelijk hoog. In iedergeval hoger dan dat plaatje van die HP hier paar berichten boven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

bones schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:39:
[...]
De foto is van de zijkant genomen, dan is het wel goed te zien. Als ik er zelf recht voor zit merk ik er tegen mijn verwachtingen in erg weinig van. Maar je zou het zelf moeten zien, ik heb een gok genomen en het is goed uitgepakt.
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:47:
[...]

Statief, niet in hoogte te verstellen, maar hij staat al redelijk hoog. In iedergeval hoger dan dat plaatje van die HP hier paar berichten boven...
Hij kan hoger, maar ik heb 'm liever zo laag, ivm ooghoogte en het bouwsel waar ie in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

zo ik heb 'm ook, hij bevalt prima, bij de dynabyte even getest, de eerste had een dode subpixel en deze geen, bevalt prima alleen de 1 op 1 pixelmapping waar jelbo 't over heeft zie ik niet? maar ik kan het gewoon in m'n nvidia drivers forceren :) . later nog een uitgebreide reactie.

alleen 1 dingetje, de voet bij mij is scheef :'( ;( (althans waar de beugel die hem met de voet verbind is denk scheef want de linker hoek van het scherm staat 1cm hoger dan de rechter... verder is hij 10cm in hoogte verstelbaar :) en flink behoorlijk te kantelen

heeft jouwes niet neem ik aan jelbo :+

[ Voor 5% gewijzigd door GoldenSample op 10-05-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Ben net terug uit Utrecht.

Heb een Iiyama E2200WS 22" breedbeeld monitor gekocht.

Fantastisch scherm en mijn oude 17" TFT schermpje val in het niet in verhouding. :P

Wat me verbaasde, is dat er standaard een analoge én DVI kabel is meegeleverd. Dit heb ik nooit eerder meegemaakt bij Iiyama.

Overal was hij uitverkocht, in eerste instantie ook bij Paradigit, maar na even verder babbelen bleek dat de verkoper niet goed had gekeken en er nog 4 in het magazijn stonden. (in eerste instantie zei hij dat ze alleen de E2200WSV zonder DVI op voorraad hadden)

Na onderhandeling heb ik ook betere garantie kunnen afdwingen. Normaal gesproken mag de monitor pas geruild worden bij 1 defecte pixel of 3 defecte subpixels, maar ik heb nu zwart op wit staan dat de monitor geruild mag worden vanaf 1 defecte subpixel. (met een ruiltermijn van 14 dagen) :)

Net even alles getest en geen pixelfouten kunnen constateren, iets waar ik erg blij mee ben gezien veel pech in het verleden.

-edit-

Foto van mijn nieuwe en oude (Iiyama E430 17") monitor:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~remonv/fok/nieuwemonitor.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 10-05-2007 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Ziet er goed uit. En wat een verschil in formaat zeg :)

Kan je er goed mee gamen? Wilde zelf voor de 206BW gaan maar dat blijkt weer een drama qua leverbaarheid. Overweeg nu die Iiyama of toch maar de X222W van Acer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:47

Ik ben blown away. Geen kapotte pixels gezien nog. 1:1 pixelmapping werkt perfect. De voet is geweldig. De glimmende coating op het scherm is fantastisch ook, de spiegeling valt reuze mee.

/edit: de foto is van de zijkant genomen, dan is het wel goed te zien. Als ik er zelf recht voor zit merk ik er tegen mijn verwachtingen in erg weinig van. Maar je zou het zelf moeten zien, ik heb een gok genomen en het is goed uitgepakt.

Nog even een Spyder2 van iemand lenen en dan zit ik gebakken. :)

[afbeelding]
Mooi scherm, dit kan wel eens mn nieuwe monitor worden :)
Op hardforum loopt een leuke thread: HP w2207 vs. Samsung 226bw
en dan ook nog eens goedkoper dan de 226bw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Gamen heb ik nog niet getest.
Ik speel voornamelijk CS 1.6, dus moet even een oplossing/tweak zoeken met Google aangezien dit spel alleen 4:3 verhoudingen ondersteund.

Het begint een beetje te kriebelen om binnenkort nóg zo'n scherm te halen voor een dual-screen setupje. :D

-edit-

Widescreen is echt een verademing.

Ik heb net mijn oude scherm beneden aangesloten op een mini-pc, om 'm te showen aan de persoon die hem vanavond komt kopen, maar het is net of ik door een koker/kijkdoos heen kijk, met een 4:3 scherm.

Ik moet ook zeggen dat een nieuw groot scherm érg snel went.

[ Voor 35% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 10-05-2007 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

bah heb toch wel een dode pixel, alleen met blauw, kapotte stuck pixel dus.. twijfel nu of ik ga ruilen (woon niet in alkmaar en kan er ook niet 'zo' even langs...) het valt niet op maar samen met die voet... naja even kijken of ik 'm aan de gang kan slingeren met de PSP stuck pixel fixer (zal wel niet, dood is dood)

[ Voor 11% gewijzigd door GoldenSample op 10-05-2007 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey guys,

heeft iemand eigenlijk al een testvergelijking gevonden tussen de Samsung 226BW en de LG L226WA?

ik twijfel tussen de twee en denk dat ze kwalitatief erg dicht bij elkaar zouden moeten liggen, waarbj de LG iets meer aansluitingen heeft (en ook nieuwer is)

Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Ik heb CS 1.6 nu op de native resolutie van 1680x1050 op mijn Iiyama E2200WS draaiend door in de "launch options" (soort commandoregel) de resolutie te forceren.

Dit is het resultaat (screenshot):

http://www.xs4all.nl/~remonv/tweakers/cs-widescreen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
En, hoe loopt de game? Geen last van ghosting of andere dingen die we niet willen zien in games? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
B-Buster schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 00:40:
En, hoe loopt de game? Geen last van ghosting of andere dingen die we niet willen zien in games? :D
Gaat perfect, alleen is de GUI menu een beetje verprutst in CS 1.6 doordat het spel niet berekend is op breedbeeld.

Voor de rest absoluut geen last van ghosting of andere gekke dingen, mijn vorige monitor (ook een Iiyama) had een responsetijd van 16 ms, en daarmee ook geen last van ghosting gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Laatst online: 05-09 23:19
F4T4L_3RR0R schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 01:03:
[...]

Gaat perfect, alleen is de GUI menu een beetje verprutst in CS 1.6 doordat het spel niet berekend is op breedbeeld.

Voor de rest absoluut geen last van ghosting of andere gekke dingen, mijn vorige monitor (ook een Iiyama) had een responsetijd van 16 ms, en daarmee ook geen last van ghosting gehad.
Heb je iets gemerkt van input lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
DaCoTa schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 02:09:
[...]

Heb je iets gemerkt van input lag?
Nee totaal niet, heb net keihard zitten ownen in CS 1.6.

Volgens mij zijn er best veel varianten/combinaties op de E2200 van Iiyama, getuige de vele met een sticker gemarkeerde opties/hokjes op de doos. Misschien heeft het daar mee te maken.

Vreemd vind ik ook dat er een DVI kabel was meegeleverd, laatst bij een kennis zijn nieuwe pc uitgepakt en aangesloten, en toen moest ik er nog een DVI kabel bijkopen... (hij heeft ook een E2200WS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:12

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Uhm... bij mij kan ik in CS1.6 gewooon native een breedbeeld reso kiezen hoor... moet je de aspect ratio van het beeld op 16:10 zetten, staat standaard op 4:3. Ik kan het gewoon op 1920x1200 spelen... zonder uitgerekte gui enzo. Maar ik vind het spel niet zo boeiend :P.

1.6 is toch degene die met Steam werkt?

[ Voor 7% gewijzigd door BiG-GuY op 11-05-2007 08:28 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BiG-GuY schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 08:27:
Uhm... bij mij kan ik in CS1.6 gewooon native een breedbeeld reso kiezen hoor... moet je de aspect ratio van het beeld op 16:10 zetten, staat standaard op 4:3. Ik kan het gewoon op 1920x1200 spelen... zonder uitgerekte gui enzo. Maar ik vind het spel niet zo boeiend :P.

1.6 is toch degene die met Steam werkt?
offtopic, maar alle Counter-Strike versies werken tegenwoordig alleen nog maar onder Steam.

ontopic, wil ik graag weten hoe het zit met de 20/22 inch resolutie 1680x1050. Wordt dit standaard in nieuwere games ondersteund?

Anders moet je non-native en dan dus liever 4:3 black border spelen en op een 1680x1050 monitor (20/22 inch) zit je dan gelijk op 1280x1024 terwijl een 1920x1200 monitor (24 inch) kun je nog op 1600x1200 spelen.

Ik twijfel zelf hierdoor nog tussen de diepte investering voor een 24 inch (EIZO=langer sparen) of op redelijke termijn een 22 inch (HP of Samsung).

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je bij een 22" ook op 1400x1050 kunt spelen. Dan heb je wel de 4:3 ratio en alleen zwarte balken links en rechts in beeld. Terwijl je bij 1280x1024 een zwart kader zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:02:
Ik denk dat je bij een 22" ook op 1400x1050 kunt spelen. Dan heb je wel de 4:3 ratio en alleen zwarte balken links en rechts in beeld. Terwijl je bij 1280x1024 een zwart kader zal krijgen.
Inderdaad, mits je scherm hardwarematige 1:1 pixel mapping ondersteunt, of grafische kaart een dergelijke otpie heeft (die werkt). Bij zowel nVidia als ATi kun je het instellen. Die van ATi werkt volgens mij niet bij ieder scherm. Ik heb een ATi X800XL en mijn 226BW van vorige week rekte ondanks de optie alles uit naar 1680x1050.

[ Voor 12% gewijzigd door jelbo op 11-05-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_NL
  • Laatst online: 11-09 13:26
Net even langs de BBC gelopen om de kanidaten voor vervanging van mijn 19" Benq te bekijken, de Acer X222W en de Samsung 226BW

Aan gezien de screensaver van de BCC van belaberde kwaliteit is, vond ik beide monitoren onscherp.
Dus kon op het oog geen knop door haken.

Ff de voordelen onder mekaar
226BW
- 2ms
- design(daz persoonlijk)

X222W
-16,7 m kleuren (HiFRC)
-Crystalbrite
-Prijs

Neig zelf naar de Acer, medetweakers ervaring met de X222BW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• good4u
@ Phrantic
Ik heb geen idee hoe ik kan kijken of ik pixel mapping heb op die X222W, er staat iig niets over in de manual.
Ook in mijn menu zie ik geen optie "pixelmapping"

@ B-Buster
Ik ben niet zo'n PC gamer eerlijk gezegd, die X222W hangt hier aan een 7300GS kaartje waar je niet te veel van kan verwachten.
Gister even NFS Carbon en C&C 3 geprobeerd op 1680x1050, ziet er mooi uit......maar speelbaar is het dan dus niet meer, logisch met een 7300GS |:(

[ Voor 3% gewijzigd door good4u op 11-05-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:46
Na deze post:
[Monitor] Professionele monitor voor DTP gebruik

Ben ik gaan zoeken etc...
Nu heb ik de keuze uit twee schermen, namelijk de:
http://www.eizo.nl/wscree...uid]=136&cHash=80d7db9584
en de
http://www.eizo.nl/cgraph...uid]=123&cHash=5ca7081d34

Echter nu twijfel ik dus. Ze zijn ongeveer even duur.
Ga ik voor het grote 24" scherm, of voor de 21", maar met kalibratie mogelijkheden.

Het is van groot belang dat de kleuren goed zijn. Momenteel heeft de gebruiker een 19" waarbij de kleuren niet goed uitkomen.
Maar ik lees overal dat de Eizo zulke goede kleuren heeft. Als dit zo is, dan is de 24" misschien wel voldoende qua kleuren en heeft ze dus een groot scherm.
Of ga ik voor de 21", wat minder ruimte, maar wel kunnen kalibreren.

Moeilijk, moeilijk.
Heeft iemand een van deze schermen ?
En wat zouden jullie doen ? De gebruikster heeft het scherm nodig voor DTP werkzaamheden. Zoals Illustrator, photoshop, Indesign etc...

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
jelbo schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:43:
[...]

Inderdaad, mits je scherm hardwarematige 1:1 pixel mapping ondersteunt, of grafische kaart een dergelijke otpie heeft (die werkt). Bij zowel nVidia als ATi kun je het instellen. Die van ATi werkt volgens mij niet bij ieder scherm. Ik heb een ATi X800XL en mijn 226BW van vorige week rekte ondanks de optie alles uit naar 1680x1050.
Enig idee waar in te stellen in de ForceWare driver? Ik heb een Asus GeForce N7600GS (AGP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maestrodesigns
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 16:02
Remco schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:23:
Na deze post:
[Monitor] Professionele monitor voor DTP gebruik

Ben ik gaan zoeken etc...
Nu heb ik de keuze uit twee schermen, namelijk de:
http://www.eizo.nl/wscree...uid]=136&cHash=80d7db9584
en de
http://www.eizo.nl/cgraph...uid]=123&cHash=5ca7081d34

Echter nu twijfel ik dus. Ze zijn ongeveer even duur.
Ga ik voor het grote 24" scherm, of voor de 21", maar met kalibratie mogelijkheden.

Het is van groot belang dat de kleuren goed zijn. Momenteel heeft de gebruiker een 19" waarbij de kleuren niet goed uitkomen.
Maar ik lees overal dat de Eizo zulke goede kleuren heeft. Als dit zo is, dan is de 24" misschien wel voldoende qua kleuren en heeft ze dus een groot scherm.
Of ga ik voor de 21", wat minder ruimte, maar wel kunnen kalibreren.

Moeilijk, moeilijk.
Heeft iemand een van deze schermen ?
En wat zouden jullie doen ? De gebruikster heeft het scherm nodig voor DTP werkzaamheden. Zoals Illustrator, photoshop, Indesign etc...
Of je pakt de http://www.eizo.nl/cgraph...uid]=124&cHash=3a6684db71.... 24" + kalibreren! :9~ ;)

Maar even serieus, Eizo heeft idd van zichzelf al een erg sterke kleurweergave. Ook zijn er andere oplossingen verkrijgbaar voor het kalibreren van je scherm. Neem bijvoorbeeld: http://shop.colourconfidence.com/section.php?xSec=210 (even zoeken op kalibratie en dergelijke termen op google en GoT levert genoeg info op over dergelijke producten.)
En misschien is dan een 24" scherm + bijv een Spyder 2 een mooie oplossing.

Edit: je moet ook altijd even serieus overwegen hoe zwaar de kleurechtheid weegt. Er is namelijk een groot verschil tussen pantonekleuren tot op naadje precies weergeven of voor het oog dezelfde kleuren op je scherm hebben als de drukker er uit draait. En dit verschil scheelt je honderden euros in uitgave. Bepaal dit dus eerst voor je de regionen van kalibratie induikt.

[ Voor 9% gewijzigd door maestrodesigns op 11-05-2007 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Laatst online: 15:13

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

De CE240W heeft volgens mij exact hetzelfde scherm als de S2411W. Verschil is meen ik dat de CE via aangesloten kalibratietool rechtstreeks de LUT benadert wat een nauwkeuriger resultaat moet opleveren. Meen ik. Ik zou nooit de versie kopen met DTP'94 tool, want die is verouderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Ik wou zelf voor de S2111W gaan omdat ik toch veel met fotografie bezig ben. Maar wat ik me afvraag ... heeft iemand ervaring met gamen op deze schermen? Ik heb nu een 6ms Samsung 970p scherm. Deze Eizo zou 8ms hebben. Scheelt het veel qua ghosting?

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ghosting is meer te merken als je actieve games zoals firstshooter speelt.
Zit je vooral MMORPG te spelen, dan kan de ms waarde gerust wat hoger.
In het algemeen is alles 6 ms en lager goed te doen, maar let wel op dat elke scherm anders gedraagt bij Zwart-Wit omschakeling dan grijs-grijs omschakeling. Hoe groter de verschil in omschakelen is, hoe eerder ghosting. Je ziet dan ook extra ms waarden die wat hoger liggen dan laagste ms waarde.
Dus als je vaak in afwisselende gamescenes speelt kan je wel iets merken van ghosting.

Persoonlijk moet ik niet teveel op te letten op ghosting zolang de ms waarde laag genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

F4T4L_3RR0R schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:36:
[...]

Enig idee waar in te stellen in de ForceWare driver? Ik heb een Asus GeForce N7600GS (AGP).
in klassieke weergave op icoontje, nVidia beeldscherm=> je scherm (menuutje d'r naast) klik => nieuw venster met instellingen (zal bij jouw kop hebben NVIDIA GeForce 7600) dan => prestatie en kwaliteits instellingen=> al toepassing algemeen stuurprogramma geavanceerde opties en dan in 't scroll menu helemaal naar beneden met 'Negatieve LOD vertekening' en die balk op 'Klem' zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

F4T4L_3RR0R schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:36:
[...]

Weakling in "\[20" TFT en groter] De Ultieme TFT - Deel 17"

Zelf niet getest omdat ik een ATi heb. Daar kwam ik er bij via ATi Tray Tools (Display > Settings > Options > Scale image to panel size)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Bedankt GoldenSample en jelbo!

Hebben jullie (of anderen wellicht) ook enig idee hoe ik met zwarte balken aan de zijkant kan spelen?

Ik heb járen op 1024x768 gespeeld, dus ik moet nu behoorlijk wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

F4T4L_3RR0R schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:22:
Hebben jullie (of anderen wellicht) ook enig idee hoe ik met zwarte balken aan de zijkant kan spelen?

Ik heb járen op 1024x768 gespeeld, dus ik moet nu behoorlijk wennen.
Anders neem je echt even het topic door...
Dergelijke vragen zijn overal al tussendoor gesteld en je kunt dit fixen met pixelmapping. nVidia kan dat zeker als je DVI gebruikt en volgens mij moet ATi dat ook gewoon kunnen. Ga eens in je drivers neuzen bij het monitor gedeelte ofzo. Verder staat er vast nog wel een meer gedetaileerde beschrijving in het topic, zoek het daarvoor even door.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Okay cybersteef!

Ik zie nu trouwens voor het eerst de optie widescreen in de CS 1.6 options. :X
Het is voor mij jaren geleden dat ik echt in de options heb gezeten, en vroeger zat het er niet in. Stom van mij, ik keek er gewoon overheen omdat ik de laatste jaren configs in kladblok maakte/bewerkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
good4u schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:55:
@ B-Buster
Ik ben niet zo'n PC gamer eerlijk gezegd, die X222W hangt hier aan een 7300GS kaartje waar je niet te veel van kan verwachten.
Gister even NFS Carbon en C&C 3 geprobeerd op 1680x1050, ziet er mooi uit......maar speelbaar is het dan dus niet meer, logisch met een 7300GS |:(
Ok duidelijk.

Ben vandaag bij de BCC gaan kijken en de X222W met de 206BW vergeleken... ik wil nu dus die Acer _/-\o_

Je gaf aan dat je een zoem hoorde als je de settings wat omlaag zette... in hoeverre is dit duidelijk hoorbaar als je er zo'n 60 - 70 cm vandaan zit in een rustige kamer (rustig als in: een draaiende pc waar de koeler van m'n x1900xt de enige geluidsbron is)?

Bij de BCC kon ik dit niet horen, te druk in de winkel en om nou luidkeels iedereen om stilte te manen... nee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 10-09 19:32
Iemand ervaring met de 22" Dell E228WFP? Want die is nu 25% korting. Van 427,21 voor 341,77. Dus dan zie ie in de buurt van de Samsung en HP 22" schermen. Denken jullie dat de Dell een betere koop is dan de andere 2 merken?

http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1&sku=88218

Afbeeldingslocatie: http://snpi.dell.com/sna/images/products/mlrg/200-43788.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door bsmpower op 11-05-2007 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me afvraag geeft zon glare scherm nou echt zoveel mooier beeld als bijvoorbeeld samsung 226 of lg l226.

Want dat je het scherm als een spiegel kan gebruiken bevalt me niet zo. IMijn laptop heeft namelijk ook al zon laag en mijn oude crt kan er ook wat van. Nu wil ik dus een nieuw scherm aanschaffen en leek me het een groot voordeel van zon tft dat hij geen reflecties weerkaatst.

Maar sinds een paar maanden lijkt het in ene een rage om gebruik te maken van glare schermen. Aan jullie dus de vraag, bij films of games is het veel mooier of bijna geen verschil.

En verder vraag ik me nog af of de lg l226 een beetje goed presteerd, vergelijkbaar met een samsung 226?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:31:
Wat ik me afvraag geeft zon glare scherm nou echt zoveel mooier beeld als bijvoorbeeld samsung 226 of lg l226.

Want dat je het scherm als een spiegel kan gebruiken bevalt me niet zo. IMijn laptop heeft namelijk ook al zon laag en mijn oude crt kan er ook wat van. Nu wil ik dus een nieuw scherm aanschaffen en leek me het een groot voordeel van zon tft dat hij geen reflecties weerkaatst.

Maar sinds een paar maanden lijkt het in ene een rage om gebruik te maken van glare schermen. Aan jullie dus de vraag, bij films of games is het veel mooier of bijna geen verschil.

En verder vraag ik me nog af of de lg l226 een beetje goed presteerd, vergelijkbaar met een samsung 226?
Ik vind het beeld zelf stukken mooier. Ik heb een Samsung 226BW gehad (3 dagen) zonder glossy scherm, en heb nu een HP w2207 met glossy scherm. Of je last hebt van spiegelingen ligt aan de omgeving waar je hem plaatst en of je er zelf last van hebt. Kijk dus als het kan eerst even in wat winkels naar glossy schermen om te kijken of je het wat vind.

In dit topic op een Duitse site staan wat foto's die het verschil mooi laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrantic

Phrantic

booya!

Die spiegeling lijkt op foto's erger dan het is. Ik heb bij de MM een aantal glossy schermen gezien en daar hebben ze tig lampen aan het plafond hangen. Als je erachter zit zie je haast niks. Zo'n mat scherm heeft trouwens ook last van weerspiegeling, als je daar een lampje op zet krijg je een hele doffe waas over je scherm waardoor er niks van de kleurweergave overblijft. Ik vind het dus vooralsnog geen argument om van een glossy scherm af te zien.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ligt er idd aan hoe je je scherm positioneert. Een glare scherm zal bij daglicht bv een raam achter je rug behoorlijk reflecteren. Maar ja, dan moet je dat raam daar maar niet neerzetten, of je doet 't gordijn dicht.
Maar ff serieus, ik denk dat met een glare scherm de kleuren beter tot hun recht komen en je een hoger contrast krijgt. Zwart is ook echt zwart en niet donkergrijs zoals bij een non-glare tft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phrantic schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:54:
Die spiegeling lijkt op foto's erger dan het is. Ik heb bij de MM een aantal glossy schermen gezien en daar hebben ze tig lampen aan het plafond hangen. Als je erachter zit zie je haast niks. Zo'n mat scherm heeft trouwens ook last van weerspiegeling, als je daar een lampje op zet krijg je een hele doffe waas over je scherm waardoor er niks van de kleurweergave overblijft. Ik vind het dus vooralsnog geen argument om van een glossy scherm af te zien.
ik weet t ik zit nu op mijn laptop te typen en eigenlijk merk je er weinig van totdat je iets beweegt. Dat zie je gelijk terug in je scherm en dat vind ik niet echt rustig kijken.Ik denk toch dat ik voor de samsung ga, ookal heeft de hp een mooiere beeldkwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• good4u
@ B-Buster
Dat brommen/zoemen was met die Acer 2216W.
Was een (voor mij) hinderlijk geluid, hinderlijker dan koeler geluid van de PC.

Met de X222W heb ik geen last, zelfs niet als alles stil is en ik zowat tegen het scherm luister :)

Ik ben wel benieuwd wat voor videokaart ik minimaal zou moeten kopen om C&C3 bij 1680x1050 normaal te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bsmpower schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:02:
Iemand ervaring met de 22" Dell E228WFP? Want die is nu 25% korting. Van 427,21 voor 341,77. Dus dan zie ie in de buurt van de Samsung en HP 22" schermen. Denken jullie dat de Dell een betere koop is dan de andere 2 merken?

http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1&sku=88218

[afbeelding]
Dan vind ik de 2007FP via Supradictus toch een betere deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
good4u schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 17:55:
@ B-Buster

Met de X222W heb ik geen last, zelfs niet als alles stil is en ik zowat tegen het scherm luister :)

Ik ben wel benieuwd wat voor videokaart ik minimaal zou moeten kopen om C&C3 bij 1680x1050 normaal te kunnen spelen.
Prachtig, dank voor je reacties.

Ga hem komende week ook halen, als de Dynabyte hem hier heeft staan tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Laatst online: 18:53

Emiel1984

Made in NL

jelbo schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:37:
[...]

Ik vind het beeld zelf stukken mooier. Ik heb een Samsung 226BW gehad (3 dagen) zonder glossy scherm, en heb nu een HP w2207 met glossy scherm. Of je last hebt van spiegelingen ligt aan de omgeving waar je hem plaatst en of je er zelf last van hebt. Kijk dus als het kan eerst even in wat winkels naar glossy schermen om te kijken of je het wat vind.

In dit topic op een Duitse site staan wat foto's die het verschil mooi laten zien.
Kwijl kwijllll :9~ .. Ben nooit een echt een fan van hp geweest maar dit is echt amazing. Ik wou eerst gaan voor de 226bw (ben al een poosje aan het kijken naar een leuk scherm). Met een laptop vind ik dat glossy echt helemaal niks maar voor een desktop lijkt me dit echt geweldig.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

good4u schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 17:55:
@ B-Buster

met een 6800GT gaat het hier prima (opties op medium en AA etc. uitgeschakeld) het ziet er dan best aardig uit en als m'n pctje verder niets te doen heeft heb ik prima frame rates.
dus met een 7600GT zou het ook prima moeten kunnen.

het valt mij alles mee de prestatie impact van 1280X1024!

@Emiel.

ik ben/was ook geen fan van dat glossy maar op een desktop heb je minder last van wisselende spiegelingen enzo en kun je dus je omgeving er wat op aanpassen. overdag spiegelt het bij mij wel (raam aan de zijkant van me) maar storend is het niet, het valt alleen echt op op een helemaal zwart beeld. savonds zoals nu spiegelt het helemaal niet, en ik heb er zelfs een spot op gericht, ik moet alleen even zorgen dat ik niet via het scherm in de spot kijk.
een nadeel vind ik alleen dat de power knop aan de bovenkant zit, ik heb namelijk een schuin dak en dus erg weinig ruimte voor m'n monitor en moet hem daardoor dus of iets lager zetten/wat minder kantelen of iets naar voren halen omdat ik anders niet meer bij de powerknop kan.
Ook is het zo dat als je echt wat te lomp op de knop drukt dat je scherm wat naar benden gaat (moet je wel erg lomp doen maar als ie op een 'normale' plaats had gezeten had je nergens last van gehad ;) ).
wat verder wel een tikkie irritant is (moet nog kijken of 't ook uitgeschakeld kan) is dat je elke keer als je hem aan zet een schermpje krijgt over welke ingang hij het signaal krijgt.

[ Voor 43% gewijzigd door GoldenSample op 12-05-2007 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• good4u
Thanx GoldenSample, ik game niet veel vandaar dat ik er een 7300GS ingedaan had.
Op mijn CRT met 1024x768 liep het wel lekker......maar ja, op die X222W wil ik natuurlijk wel native draaien ;)

@B-Buster
Ik heb m bij BCC Alkmaar gehaald, zelfde prijs en 14 dagen omruilgarantie :) (mits weer netjes ingepakt)
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post nuttig of post gewoon niet!
Vragen die mogelijk al eerder gesteld zijn post je dan ook liever niet maar zoek dan eerst de voorgaande delen door, want in elk deel wordt wel vaker dezelfde vraag gesteld.

Verder zien we liever niet posts waar enkel in staat:
- "Ik heb er ook x besteld!"
- "Wat kosten die dingen hedendaags en waar kun je ze halen?" Daarvoor is de Pricewatch
- "Ik heb hem en wat issie mooj!!" Maak dan bij voorkeur een ProductSurvey aan op de frontpage, als je verder hier uitgebreid verslag wilt doen mag, maar ik bedoel met uitgebreid ook wel uitgebreid.
- Paneelstatistieken zijn leuk om zelf te bekijken, niet om het topic mee te spammen. Gerichte vragen over de inhoud er van zijn wel toegestaan mits ze niet te simpel zijn :)

"Simpele" vraagjes zijn ook niet gewenst. Dit topic is er voor discussie over de monitor in kwestie, niet voor algemene oneliners over DVI kabels of verschil TN/S-PVA of FPS impact van resolutie. Bij herhaling kunnen posts als dit je een Officiele Waarschuwing opleveren!