Zou iemand dit kunnen bevestigen daar ik wil inspelen op de aanbieding van 1DayFly.nl om er daar 2 van te halen maar dan moet ik dat logischerwijs vandaag wel definitief wetennudie schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:19:
[...]
ThanksDat dacht/wist ik eigenlijk al, echter gebruik ik alleen mn LCD tv als tv-out als ik films/series ga kijken, dus dan kan ik hem bewust op dat moment overswitchen. En wanneer ik hem niet gebruik, gebruik ik gewoon de 2 22" TFT's.
Mijn vraag is echter aangezien het 2 schermen zijn met verschillende resoluties of dit niet een probleem kan zijn of onthoud hij voorheen geconfigureerde schermen in windows (qua resolutie etc) dus wanneer je hem opnieuw aansluit dat hij hem automatisch pakt.
Want als het niet al te veel moeite is, mischien even scherm activeren/resolutie aanpassen dan kan ik zo tijdens windows gebruik de 2x 22" gebruiken en als ik film/serie ga kijken gaat er eentje uit en dan schakelt de LCD in.
Dit moet toch kunnen, nietwaar?
Want die 2 schermen zijn vrijwel even duur als één 24" en qua specifcaties ook beter/gelijk dus ik zie alleen maar voordelen.