Anoniem: 181666

Edit: Er staat wel PCCDROM in de link dus zal wel goed zitten denk ik zo
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 181666 op 25-09-2007 12:32 ]
omdat die site bol staat van illegale shit en dat dat niet echt gewaardeerd wordt door de modjesAnoniem: 181666 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:22:
[...]
Want? Ads? Spyware?Heeft er hier iemand uberhaupt de demo al?
Thnx, doet bij mij ong. 100 kB/s
edit: kakt nu wel in naar 40 kB/s
[ Voor 8% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 25-09-2007 12:44 ]
Anoniem: 196953
Alsof die nooit iets downloaden. Hypocriet gedoe.418O2 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:32:
[...]
omdat die site bol staat van illegale shit en dat dat niet echt gewaardeerd wordt door de modjes
Deze gaat bij mij nog wat sneller. Zo'n 700 kb/s.
Opzich heb ik de tijd. Downloaden hier op het werk, op m'n MP3-speler zetten als hij klaar is, en om 17:15 thuis meteen installeren.
thnx, ben meteen geswitched... gaat een stuk snellerZamorano schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:53:
http://www.gamershell.com/download_21146.shtml
Opzich heb ik de tijd. Downloaden hier op het werk, op m'n MP3-speler zetten als hij klaar is, en om 17:15 thuis meteen installeren.
Dat ze nu de Xbox-controller lay-out gebruiken ipv de Playstation-controller lay-out helpt ook niet.
daar gaat het niet om. Als het niet verboden zou zijn zouden, zou dit een broeinest van warez worden. Als het je niet aanstaat zou ik even een topic in LA plaatsen (niet dat er iets zal veranderen, maar dan leggen ze het even uitAnoniem: 196953 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:43:
[...]
Alsof die nooit iets downloaden. Hypocriet gedoe.
Dat is wel matig.. na PES6 heb ik juist een rumblepad 2 aangeschaft omdat dit een PS2 controller-kloon is...Miles Teg schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:18:
Aargh, zaad toetsenbord instelling. Als iemand kan ontdekken hoe die knopjes anders in te stellen zijn wil ik het graag horen, want zo is het niet te spelen voor mij.
Dat ze nu de Xbox-controller lay-out gebruiken ipv de Playstation-controller lay-out helpt ook niet.
X360 is nu dus het leidende platform voor PES? Of mag je dat niet zo stellen?
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat is idd een snelle link/mirror.Zamorano schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:53:
http://www.gamershell.com/download_21146.shtml
Ik heb her en der al aardig wat negatieve geluiden gehoord dus ik stel me er niet teveel van voor.
Zo zou het spel te snel zijn en het verschil tussen de toppers en de normale voetballers te groot zijn.
Die schwalbe vind ik dan weer wel goed nieuws.
Die optie heeft ooit in Fifa gezeten en dat was dan erg lachen als je tegen vrienden speelde.
Only fools are enslaved by time and space.
En na een paar weken spelen is 98% weer helemaal verslaafd.
Ik zou wel wat screens willen zien van iemand met een high-spec pc.
Ondersteunt de demo widescreen (1680x1050) trouwens?
Anoniem: 165613
http://i95.photobucket.co...ystar/PES2008/millito.jpg
http://i95.photobucket.co...Trystar/PES2008/messi.jpg
http://i95.photobucket.co...ystar/PES2008/robinho.jpg
http://i95.photobucket.co.../Trystar/PES2008/kaka.jpg
@ hier boven,
De demo ondersteunt widescreen, maar alleen deze resoluties: 640x480
800x600 en 1024x768.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 165613 op 25-09-2007 14:02 ]
Ach, het is "pas" een demo natuurlijk. En opzich blijf je wel dezelfde knoppen houden, alleen ziet het plaatje er iets anders uit. Als uiteindelijk je knoppen goed staan ingesteld merk je er niks meer van. Ik krijg alleen in de demo de knopjes niet anders ingesteld.cheiron schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:46:
[...]
Dat is wel matig.. na PES6 heb ik juist een rumblepad 2 aangeschaft omdat dit een PS2 controller-kloon is...
X360 is nu dus het leidende platform voor PES? Of mag je dat niet zo stellen?
Hiero met een 7800GS en P4 2.8GHz speelde hij in ieder geval niet helemaal lekker op 1024 x 768. Gelukkig heb ik thuis wat snellers staan dan hier op m'n werkplek.
@Hierboven, geen van de resoluties die je opnieuwt zijn widescreen, maar gewone 4:3 resoluties.
Screenshotje van config-dingetje met mogelijke resoluties:

[ Voor 13% gewijzigd door Gaius op 25-09-2007 14:12 ]
Das toch geen widescreen dan?Anoniem: 165613 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:00:
@ hier boven,
800x600 en 1024x768.
dat bedoel ik niet, mjah
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 165613 op 25-09-2007 14:33 ]
Anoniem: 181666
Edit: Heb toch af en toe wel last van framerate inzinkingen
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 181666 op 25-09-2007 15:26 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Ziet er net zo cartoony uit als alle voorgaande delenAnoniem: 165613 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:00:
Heb hem binnen, speelt naar mijn mening snel maar lekker.
http://i95.photobucket.co...ystar/PES2008/millito.jpg
http://i95.photobucket.co...Trystar/PES2008/messi.jpg
http://i95.photobucket.co...ystar/PES2008/robinho.jpg
http://i95.photobucket.co.../Trystar/PES2008/kaka.jpg
@ hier boven,
800x600 en 1024x768.

Ik heb op een ander forum screenshots gezien die er wel een stuk beter uitzagen. Eindelijk eens een noemenswaardige grafische update.Benotti schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:49:
[...]
Ziet er net zo cartoony uit als alle voorgaande delenBegint wel redelijk bagger te worden hoor
Weet iemand of in de volledige versie het mogelijk is om ook online tegen xbox 360 spelers te spelen? In de vorige versie kon je in ieder geval wel tegen PS2 spelers spelen.
Ik vind het er mooi uitzien, maar zit met een probleem; ik kan geen hogere full screen resolutie kiezen als 1024x768. Terwijl mijn monitor zn native res 1440x900 is (16:10)Zamorano schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:54:
[...]
Ik heb op een ander forum screenshots gezien die er wel een stuk beter uitzagen. Eindelijk eens een noemenswaardige grafische update.
schwalbe? humor! Hoe maak je een schwalbe dan?LoneRanger schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:53:
[...]
Die schwalbe vind ik dan weer wel goed nieuws.
Die optie heeft ooit in Fifa gezeten en dat was dan erg lachen als je tegen vrienden speelde.
Verder speelt ie bij mij wat schokkerig, maar dat heeft meer met m'n PC dan de game te maken denk ik zo... De snelheid ligt hoger dan bij PES6, maar op zich prima speelbaar.
De keepers zijn een stuk relaxter dan bij 6, minder domme moves (al kreeg ik al in de 1e game een penalty en rood met de keeper op het neerhalen van de spits...

Ja dus, net geprobeerd en het werkt.
[ Voor 20% gewijzigd door LoneRanger op 25-09-2007 17:23 ]

Een goede schwalbe is me nog niet gelukt overigens, die drie knoppen tegelijk tijdens een actie indrukken is vrij lastig. Resultaat: 5x geel
Check, ben ook hard aan het oefenen op een goede schwalbe, maar tot dusver ook enkel flink gele kaarten...Joss schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:51:
Een goede schwalbe is me nog niet gelukt overigens, die drie knoppen tegelijk tijdens een actie indrukken is vrij lastig. Resultaat: 5x geel![]()
Het grootste minpunt vind ik de snelheid, die vind ik toch wat te hoog. Daar staat wel tegenover dat het spel wat makkelijker te temporiseren is. De duels zijn wel wat fysieker, en het is veel moeilijker geworden om ergens tussendoor te lopen met een technisch minder goede speler.
Grafisch is het eindelijk eens duidelijk verbeterd: gedetailleerde gezichten, goede belichting en een mooie grasmat.
Qua tactiek viel me op dat het weer makkelijker is geworden om gevaar te stichten via een voorzet, iets wat naar mijn idee te lastig was in PES6. Eigenlijk is er best veel veranderd, en het meeste vind ik vooralsnog positief.
Hoogste is dan 1600x900

oh en windowed hoeft niet.
[ Voor 41% gewijzigd door LoneRanger op 25-09-2007 19:10 . Reden: plaatje ]
Helaas gaat hij niet hoger dan 1280x....
Ik speel nu op 1280x720 maar zou graag in de native res van m'n scherm willen spelen (1680x1050). Bij PES6 kan dat wel, hopelijk in de final van 2008 ook.
en nog steeds moet v-sync aan staan voor een beetje normaal beeld... gelukkig kun je het nu de game laten forceren in tegenstelling tot het elke keer aan - uit te moeten zetten
-edit-
de bal klinkt bij mij echt heel erg slecht. Alsof je tegen een lekke bal aanschiet. Iemand anders dit ook?
[ Voor 38% gewijzigd door cheiron op 25-09-2007 19:16 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
*kuch* kwaliteit op medium zetten dan krijg je meer opties wbt resolutie *kuch*cheiron schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:10:
Ik kan alleen kiezen uit 640*480, 800*600 en 1024*768.. 16:9 of 4:3 maakt niks uit. Windowd wat meer opties. Maar hoe moeilijk kan het zijn om gewoon de normale resoluties toe te voegen. In pes 6 was dat al klote geregeld, na een jaar moet je dat toch opgelost kunnen hebben?!
en nog steeds moet v-sync aan staan voor een beetje normaal beeld... gelukkig kun je het nu de game laten forceren in tegenstelling tot het elke keer aan - uit te moeten zetten
Ik wil zelf uitmaken of mijn pc'tje hoge kwaliteit op een hoge res trekt.
Argh.. als dat in de full version ook zo is kunnen ze het meteen al bekijken wat mij betreft. Ik bepaal nog altijd zelf wel wat ik fijn vind spelen.LoneRanger schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:15:
[...]
*kuch* kwaliteit op medium zetten dan krijg je meer opties wbt resolutie *kuch*
Flickr PSN ID= cheironnl
in verhouding tot PES6. Wat me wel is opgevallen is dat je een veel rustiger speeltempo hebt in een 1280x800 resolutie(16:9) dan als je in een 1400x1050(4:3) resolutie speelt. Wat wel leuk is is dat je tijdens het pauzemenu een beeld ziet van de dugout en het stadion. Verder zou ik net als Zamorano het spel graag in een 1680x1050 resolutie spelen met een 16:10 verhouding. Heb tot nu toe trouwens 4 schwalbes geprobeerd. Een speler is eraf gestuurd met twee gele kaarten. Poging drie was goed getimed maar daar kreeg ik een gele kaart voor. Poging vier was slecht getimed maar de scheids gaf toch een vrije trap mee.
Dat snap ik maar het ziet er beter uit op medium op een hoge resolutie dan op high op 1024x768.Zamorano schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:16:
Maar als je nu geen lagere kwaliteit wilt?
Ik wil zelf uitmaken of mijn pc'tje hoge kwaliteit op een hoge res trekt.
Dus een stapje vooruit toch?
Het is iid kolder dat je het zelf niet kunt bepalen maar dat zal wel de begrenzing v/d demo zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door LoneRanger op 25-09-2007 19:32 ]
-edit-
Even op 1024*768 in fullscreen, maar dat is vaag, dan loopt hij op 200% snelheid
-edit2-
Nee, dat helpt niks. In fullscreen draait hij gewoon debiel snel.
Ik snap dit toch echt niet, het is een demo, geen beta. Dan verwacht je toch een "af"product en niet iets dat zo bagger werkt.
[ Voor 44% gewijzigd door cheiron op 25-09-2007 19:52 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Speelt ook lekker. Ga hem zeker halen bij de release.
Zie specs in sig.

Ik heb ook een leuke computer..
Draai je Vista?Tranzy schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:14:
Bij mij ziet het eruit als een atari spel van 20 jaar geleden. Krijg allerlei meldingen over minimale specs waar ik niet aan zou voldoen. En kan dus alleen op 640,480 low en 720,640 low spelen.
Zie specs in sig.
Volgens mij kwam ik ergens tegen dat je dan in compatibility [xp+sp2] moet draaien.
De AI maakt trouwens ook gebruik van de schwalbe, heb nu al 2 keer gehad dat er tegen hun gefloten werd met natuurlijk een geel kado'tje van de scheids.
edit: correctie, ik deed R1+R2+L1, je moet dus L1+L2+R1 doen
[ Voor 41% gewijzigd door RobertJ op 25-09-2007 21:35 ]
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
En zou iemand me misschien een screenie kunnen sturen waar de Xdoos controllers omgezet zijn in de goede oude PS2 controls van Pro evo 6?

[ Voor 33% gewijzigd door Deruxian op 25-09-2007 22:24 ]
Bij mij stond alles al volgens de PS2 standaard.Deruxian schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:02:
Best een zwaar spel volgens mijAlleen jammer dat die brakke Xdoos controller als standaard staat ingesteld, dat vindt mijn Rumblepad II niet fijn
En zou iemand me misschien een screenie kunnen sturen waar de Xdoos controllers omgezet zijn in de goede oude PS2 controls van Pro evo 6?
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik heb de versies 163.44 beta, 163.69 whql en 163.71 beta geprobeerd. Ziet er niet uit!!GandalfTheGrey schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:28:
Wel laatste drivers dan Tranzy?
XP SP2 compatibilty mode geprobeerd en dat maakt niets uit.
Dit krijg ik als ik de settings open.

Dit krijg ik als ik medium of high kies. (resolutie veranderen helpt niet)

[ Voor 40% gewijzigd door Tranzy op 25-09-2007 22:36 ]
Graphics zijn verbeterd, bewegingen, noem maar op... De scheids is wel erg streng trouwens, voorbeeld: Met vorige PES delen kreeg je nooit een kaart als je de bal af wou pakken met een lichte 'sliding' (onder de knop S/Pass)
Ik hoop dat zulk soort dingen niet in de hele game voorkomen..
Verder is het nog zeker even wennen, maar het komt wel goed
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Groot minpunt vind ik wel dat het qua performance echt naar beneden gegaan is. Grafisch vind ik het niet veel beter om eerlijk te zijn, maar op mijn PC is het wel onspeelbaar traag bij voorzetten en corners op high quality in 1280x720. Dat is een slechte trade t.o.v. PES6 dat prima liep op mijn PC. Ook lijkt het Konami nog steeds niet gelukt om het aspect ratio op een widescreen scherm goed te krijgen. Ik wil gewoon in 1680x1050 in 16:9 spelen en niet stretched.
Verder vind ik de 360 look mateloos irritant, maar dat is cosmetisch. Ik verwacht overigens niet dat er nog veel wijzigt t.o.v. de final, dat was bij vorige releases ook niet zo.
[ Voor 9% gewijzigd door Dr. Strangelove op 26-09-2007 11:23 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Anoniem: 86328
Ik heb precies hetzelfde probleem als Tranzy. Volgens Windows Vista scoort mijn systeem een 5.3, met een GF8800GTS, dat lijkt me toch voldoende. Heeft iemand het probleem al opgelost? Ik hoor het graag.Tranzy schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:30:
[...]
Ik heb de versies 163.44 beta, 163.69 whql en 163.71 beta geprobeerd. Ziet er niet uit!!
De graphics vind ik ten opzichte van PES6 een hele verbetering. Vooral tijdens het inzoomen van een replay zijn de gezichten van de spelers indrukwekkend echt. Het stadion waarin het gespeeld wordt vind ik alleen heel erg nep overkomen, ik weet niet welk stadion dit moet voorstellen of het uberhaupt wel bestaat maar het ziet er veel te rechthoekig uit
Voor mijn gevoel is de gameplay net iets sneller en directer als in PES6. Ik ga me vanavond maar eens wagen aan Top Player
Ben van plan om PES 2008 voor PS3 aan te schaffen iig.
Zelfde probleem hierTranzy schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:30:
[...]
Ik heb de versies 163.44 beta, 163.69 whql en 163.71 beta geprobeerd. Ziet er niet uit!!
Dit krijg ik als ik de settings open.
[afbeelding]
Dit krijg ik als ik medium of high kies. (resolutie veranderen helpt niet)
[afbeelding]
Vista x64
E6600
4GB
7900gt (163.69)
waar heb je dat gelezen ?GandalfTheGrey schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:41:
Ik lees net dat er waarschijnlijk geen 2v2 zit in de PES2008 online multiplayer PC. Kan iemand dit bevestigen?
Tja tot nu toe was Pes op de PC altijd een brakke kut port. Het is dat het een geweldig voetbalspel is maar anders was het 3x niks op de PC. Sterker nog ik had Pes6 voor mijn pc, en later maar voor mijn xbox gekocht. Het zag er nog steeds als een lelijke ps2 port uit maar het speelde wel veel fijner. Toch jammer dat ze niet wat meer moeite doen, nu blijft Fifa op de PC toch wel koning.Lrod schreef op woensdag 26 september 2007 @ 17:07:
[...]
Zelfde probleem hier
Vista x64
E6600
4GB
7900gt (163.69)
Btw iemand ervaringen met de nieuwe fifa? Ik fifa ook jarenlang gespeeld(wie niet?). En ben daar ook nieuwsschierig naar zeker hoe die zich verhoud met Pes08!
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
In de FIFA PC versie zitten anders ook elk jaar wel bugs. Lijkt me duidelijk een gevolg van games die voor zoveel platforms gemaakt worden, en de PC versie is dan misschien wel bijzaak.Postius schreef op woensdag 26 september 2007 @ 18:02:
[...]
Tja tot nu toe was Pes op de PC altijd een brakke kut port. Het is dat het een geweldig voetbalspel is maar anders was het 3x niks op de PC. Sterker nog ik had Pes6 voor mijn pc, en later maar voor mijn xbox gekocht. Het zag er nog steeds als een lelijke ps2 port uit maar het speelde wel veel fijner. Toch jammer dat ze niet wat meer moeite doen, nu blijft Fifa op de PC toch wel koning.
Btw iemand ervaringen met de nieuwe fifa? Ik fifa ook jarenlang gespeeld(wie niet?). En ben daar ook nieuwsschierig naar zeker hoe die zich verhoud met Pes08!
Ik heb de FIFA2008 demo ook geprobeerd. Opzich speelt het wel lekker, maar als je echt voetbal wilt is het niet veel bijzonders. Het is wat simpel, spelers maken altijd dezelfde loopacties (meestal alleen de diepte in) en wisselen amper van positie, waardoor het vrij snel in herhaling valt.
Maargoed, ik zou zeggen probeer het zelf.
Na een aantal potjes PES2008 op 'Top Player' niveau, vind ik de snelheid van het spel trouwens steeds irritanter. Je kunt zelf wel temporiseren, maar je tegenstander rent de hele tijd rond als een groepje atomische ADHD mieren. Leuk voor een Premier League wedstrijd, maar niet overal speelt men zo.
Gamer.nl
Pes Inside
Ik heb hem gisteren bij link van Pes Inside gebruik en ik had hem in ongeveer 3 kwartier binnen.
Even een paar potjes gespeeld. Paar dingen vallen me op.
- Je hebt nu "Xbox 360 controller-layout" i.p.v. PS2 (of PS3), niet dat het veel uitmaakt, maar het viel me gelijk op.
- Het spel lijkt grafisch beter terwijl ik hem met de demo niet op mijn full res. kan draaien.
- Het spel loop wat sneller/soepeler door. Speelt beter. De bal gaat niet over het veld alsof er stroop op het veld licht, (wat wel een beetje het geval was bij pes 6).
- Je kan inderdaad mannetjes toevoegen en verminderen aan je muur als je een vrije trap tegen krijgt. (L2 ingedrukt houden en linker analoge stick omhoog= meer, omlaag= minder)
- Kan niet precies bepalen welke mensen naar voren komen als ik een vrij trap heb, was volgens mij wel gezegt/beloofd. Of kan iemand mij het vertellen? (of misschien in de volledige versie)
- Wel kan je de keeper naar voren laten komen als als je een corner hebt! Niet zo heel nuttig maar wel grappig dat het kan. In het echt gebeurt het ook wel eens. (Bij setplay settings, player to go up en dan je keeper selecteren, aanvalsbalk op rood.)
Dan had ik nog een (off-topic) opmerking.
Zoals jullie misschien weten ben ik de laatste tijd niet zo aanwezig bij dit topic. Dat komt omdat ik niet zo veel tijd heb. Hiermee wil ik zeggen dat als iemand graag een nieuwe PES topic wilt open (PES 2008), dat je vrij bent dat te doen. (Iedereen was al vrij om dat te doen, maar misschien dachten jullie dat ik daar mee bezig ben, en bij dezen laat ik weten dat ik daar niet mee bezig ben.)
Je geeft zelf je antwoord alOfzoiets schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:44:
- Kan niet precies bepalen welke mensen naar voren komen als ik een vrij trap heb, was volgens mij wel gezegt/beloofd. Of kan iemand mij het vertellen? (of misschien in de volledige versie)
(Bij setplay settings, player to go up en dan je keeper selecteren, aanvalsbalk op rood.)
Overigens is het nieuwe formaat bestanden "gekraakt" en wordt er inmiddels hard gezocht naar een oplossing voor langere wedstrijden en een eventuele 2e (offline) controller.
lol, wist niet dat je 3 man kon selecteren ik dacht maar 1. Bedankt in ieder gevalJoss schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:48:
[...]
Je geeft zelf je antwoord alDaar bij setplay settings>players to go up kan je maximaal 3 spelers selecteren die bij corners meegaan. Hun posities achterin worden echter niet echt overgenomen, dus je zult ze met grote passen terug zien sprinten als het niets wordt
![]()
Overigens is het nieuwe formaat bestanden "gekraakt" en wordt er inmiddels hard gezocht naar een oplossing voor langere wedstrijden en een eventuele 2e (offline) controller.
Dat zou heel fijn zijn. Dit zuigt namelijk bigtime. 5 min is zomaar om. Als je een beetje rondspeelt is er zomaar een helft voorbij.Joss schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:48:
[...]
Anoniem: 94542
'deze toepassing kan niet worden gestart omdat d3dx9_30.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.'
Iemand?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik heb met PES nog nooit problemen gehad.. behalve nu dus omdat die tyfusdemo niet werkt in vista x64. Ongelooflijk.. Kijk je zo lang naar een spel uit, werkt het gvd weer niet. Valt me als Konami fanboy zwaar van ze tegen.Postius schreef op woensdag 26 september 2007 @ 18:02:
[...]
Tja tot nu toe was Pes op de PC altijd een brakke kut port. Het is dat het een geweldig voetbalspel is maar anders was het 3x niks op de PC. Sterker nog ik had Pes6 voor mijn pc, en later maar voor mijn xbox gekocht. Het zag er nog steeds als een lelijke ps2 port uit maar het speelde wel veel fijner. Toch jammer dat ze niet wat meer moeite doen, nu blijft Fifa op de PC toch wel koning.

En ik weet t.. het is maar een demo, maar het echte spel komt pas over meer dan een maand.
En Fifa is een kut spel dat elk jaar alleen maar slechter wordt. Maar wat verwacht je ook anders van EA.
[ Voor 10% gewijzigd door Lrod op 27-09-2007 04:50 ]
Nu kan ik wel alles instellen. Vreemd!! Dit is exact hetzelfde probleem als met mijn hauppauge tv kaart !
Volgens systeembeheer heb ik toch echt Direct X 9.0cPostius schreef op donderdag 27 september 2007 @ 04:02:
Volgens mij is het gewoon je direct x die verouderd is.
Dan zoek je die .dll op op een DLL-downloadsite en zet je hem in je win32 map.Anoniem: 94542 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:18:
[...]
Volgens systeembeheer heb ik toch echt Direct X 9.0c
En je hebt het nu over vista x64? Ik neem aan van niet, want zover ik weet zit er alleen een memory remap feature in vista x86 (32-bit).Tranzy schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:04:
Ik ben erachter dat mijn probleem opgelost kan worden door de memory remap feature te disablen. Dus met 2gb werkt hij wel.
Nu kan ik wel alles instellen. Vreemd!! Dit is exact hetzelfde probleem als met mijn hauppauge tv kaart !
Iets meer info aub.
Als dit zo is baal ik als een stekker.GandalfTheGrey schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:43:
Iemand al iets meer gehoord over de 2on2 feature. Op allerlei fansites lees ik dat deze eruit is gehaald? Zou voor mij een reden zijn om het spel af te bestellen.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Mooi, dat werkte. Zat er eerst zelf ook al aan te denken, maar de laatste keer dat ik dat deed bleef hij vragen om dll bestanden; op een gegeven moment ben ik daar maar mee opgehouden..Joss schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:31:
[...]
Dan zoek je die .dll op op een DLL-downloadsite en zet je hem in je win32 map.
It's Evolution Baby!
Volgens mij ben je veel te optimistisch.Joss schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:48:
[...]
Opzich wel leuk om de diverse fora een beetje in de gaten te houden om te zien wat ze nu weer ontdekt hebben.
Uiteraard heb ik het over Vista 64bit. Ik had het over 4gb memory. (32bit heeft daar niet zoveel aan)Gurneyhck schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:00:
[...]
En je hebt het nu over vista x64? Ik neem aan van niet, want zover ik weet zit er alleen een memory remap feature in vista x86 (32-bit).
Iets meer info aub.
Memory remap zit niet in Vista ... maar is een instelling in je Bios.
Verdedigers die wegrennen voor spitsen met bal. Door de bal heentrappen, de bal gewoon verliezen tijdens een dribbel, het afketsen van de bal op spelers, spelers die over het veld heen zweven ipv lopen tijdens dribbels omdat ze anders niet goed uitkomen met de animatie, etc etc
Behalve dat, de game voelt té console aan. Traag, sloom, reageert niet echt lekker. Dit heb ik al vaker gehad bij Xbox-ports zoals BiA. Bij PES3 en 5 heb ik daar weer geen last van.
Ik denk dat ik deze links laat liggen jammer genoeg, ik denk dat de bloeddruk/plezier-verhouding niet goed is voor mij bij deze versie.
Anoniem: 247723
Je heb het over PES 6 (even voor de zekerheid)? Heb je al geprobeerd wat in de startpost staat? =>Anoniem: 247723 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 11:12:
ik heb een xbox 360 controller gekocht zodat ik op de computer met z'n 2en kan spelen. een op de toetsenbord en een met de controller. helaas werkt dit niet. hoe stel ik dit in?
Hoe kan je met z’n tweeën spelen waarvan één met de keyboard speelt?
Ga naar je de map van je spel en klik op “Settings”. Kies “Player 1” en zet dat op “--“ dit wordt dan de keyboard. Kies “Player 2” en selecteer de gewenste controller. Degene die met het keyboard speelt navigeert dan in de menu’s.
Alleen is het jammer dat deze nog van vorig seizoen is. Ik heb er nu een option file overheen gegooid, maar dan gaat een groot deel van de data verloren en komen er kleine foutjes in. Dus weet iemand misschien een option file die comptabel is met de Superpatch en ervoor zorgt dat de transfers en clubs up to date worden gebracht naar het seizoen 2007/2008?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik heb dit gevonden: http://soccer.gamez.mments_per_page=30Dr. Strangelove schreef op woensdag 30 april 2008 @ 21:57:
Da's lastig. Ik heb hetzelfde geprobeerd en ik kom in de problemen met savegames die corrupt raken. Ben benieuwd of je wat vindt.
Maar ik weet niet of dit comptabel is met de Superpatch. Bij al het andere gaat de helft van de content verloren door de nieuwe option file. Ik weet niet of dat hierbij ook het geval is. Ik zit de komende dagen met een kapotte videokaart, dus wellicht zou je dit kunnen proberen?
Als ik meer weet post ik het wel.
Echter heb ik het probleem:
Men moet eerst op het forum inloggen, voordat men binnen de game op de server kan inloggen
Thuis situatie:
- 2 Officiele licenties
- 1 router met 3 pc's (dus 1 WAN-IP).
Nu wil ik, met 2 PC's gelijktijdig online samen spelen tegen andere online spelers (bij Konami was dit mogelijk, echter zijn deze offline).
Omdat je op het forum moet inloggen, ziet deze mijn WAN-IP en is maar 1 gelijktijdige verbinding mogelijk. Weet iemand een andere mogelijkheid bijv. een Proxy (die toevallig de PES6 online poorten doorlaat).
Help??
Overigens zijn dit soort grote topics eigenlijk niet bedoeld voor technische vragen (hiervoor hebben we Spielerij - Problemen & Vragen).
[ Voor 9% gewijzigd door PromoX op 18-05-2009 12:30 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Hoe zorg je ervoor dat je instellingen van Team Tactics (dus b.v. Right Wing attack) gesaved blijven voor elke potje? Nu moet ik elke keer voor een wedstrijd dat handmatig weer zo zetten als ik het wil.
MailMan schreef op donderdag 02 september 2010 @ 09:17:
Flinke schop.
Hoe zorg je ervoor dat je instellingen van Team Tactics (dus b.v. Right Wing attack) gesaved blijven voor elke potje? Nu moet ik elke keer voor een wedstrijd dat handmatig weer zo zetten als ik het wil.
Gaat dit nu over PES 6 of over PES 4? In [Multi] Pro Evolution Soccer 2011 - Deel 1" sprak je namelijk over PES 4, maar dat nu is aangepast door een mod. Mocht je zoeken naar een PES 4 topic, zou je kunnen kijken bij de Vorige Delen in de Topic start van PES 2011. Daar kan je ook topics vinden van PES 4. Of je kan ook de search kunnen gebruiken.
Ik speel ik al lange tijd niet de oudere delen van PES, maar in alle delen voor zover ik kan herinneren kan je formaties en Team Tactics enz. opslaan, dit kan je dan de volgende wedstrijd laden en dan staat alles zoals je hebt opgeslagen.
Het gaat nu om PES6. Ik heb inmiddels aardig wat deeltjes verzameld en probeer uit te zoeken welke ik het fijnst vind om te spelen en wat de verschillen zijnRegeneration schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:10:
[...]
offtopic:
Gaat dit nu over PES 6 of over PES 4? In [Multi] Pro Evolution Soccer 2011 - Deel 1" sprak je namelijk over PES 4, maar dat nu is aangepast door een mod. Mocht je zoeken naar een PES 4 topic, zou je kunnen kijken bij de Vorige Delen in de Topic start van PES 2011. Daar kan je ook topics vinden van PES 4. Of je kan ook de search kunnen gebruiken.
Ik speel ik al lange tijd niet de oudere delen van PES, maar in alle delen voor zover ik kan herinneren kan je formaties en Team Tactics enz. opslaan, dit kan je dan de volgende wedstrijd laden en dan staat alles zoals je hebt opgeslagen.
Ik weet dat je de instellingen kan saven, maar je moet het dan elke keer weer handmatig laden. Het leek mij wel logisch dat er een instelling zou zijn die gewoon je basisformatie blijft.
Trouwens, ik heb het idee dat de bal bij PES6 een stuk meer aan de AI speler plakt dan bij mijn spelers. Soms zie ik spelers van de computer met een stuiterende bal eigenlijk dwars tegen/tussen twee spelers doorlopen terwijl ik met Henry bij een verdediger zelfs met een schijnbeweging (R2 + pijltjes) van de bal gelopen word. Is trouwens op regular.
[ Voor 12% gewijzigd door MailMan op 02-09-2010 18:42 ]
De staminabalk (de grote groene?) wordt naarmate ik meer speel bij ML steeds kleiner. Is de enige manier om deze weer op 100% te krijgen door spelers niet mee te laten spelen? Verder zit onder de staminabalk nog een kleine balk fatigue balk. Wat is het effect daarvan op de spelers en hoe krijg je deze weer op 0?
[ Voor 13% gewijzigd door MailMan op 09-09-2010 19:59 ]
Dat je staminabalk kleiner wordt naarmate je meer speelt komt door die fatiguebalk. Naarmate die meer gevuld wordt, wordt er meer stamina van de speler afgetrokken zodra je deze opstelt. Af en toe moet je dus een speler rust gunnen door hem niet op te stellen. Hierna zul je zien dat de fatiguebalk kleiner wordt. Het kan zijn dat het meerdere wedstrijden kost voordat de fatiguebalk helemaal leeg is.MailMan schreef op donderdag 09 september 2010 @ 19:58:
Nog een vraag.
De staminabalk (de grote groene?) wordt naarmate ik meer speel bij ML steeds kleiner. Is de enige manier om deze weer op 100% te krijgen door spelers niet mee te laten spelen? Verder zit onder de staminabalk nog een kleine balk fatigue balk. Wat is het effect daarvan op de spelers en hoe krijg je deze weer op 0?
Goed excuus om meer topspelers te kopen in de ML dus.
Thanks voor de info. Speel nu met Arsenal omdat ik met Twente afgemaakt werd op regular, maar begin het scoren een beetje door te krijgen. Speel trouwens wedstrijden van 15-20 minuten.Miles Teg schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:39:
[...]
Dat je staminabalk kleiner wordt naarmate je meer speelt komt door die fatiguebalk. Naarmate die meer gevuld wordt, wordt er meer stamina van de speler afgetrokken zodra je deze opstelt. Af en toe moet je dus een speler rust gunnen door hem niet op te stellen. Hierna zul je zien dat de fatiguebalk kleiner wordt. Het kan zijn dat het meerdere wedstrijden kost voordat de fatiguebalk helemaal leeg is.
Goed excuus om meer topspelers te kopen in de ML dus.
Het valt me wel op dat ik het uitermate moeilijk vind om goed te tikken in het 16meter gebied en ook een solo-actie is bijna niet te doen. Zit daar veel verschil in tussen de PES delen? Ben maar met 6 begonnen omdat dat relatief de nieuwste waarover ik de beste dingen hoorde.