[Multi] Pro Evolution Soccer 6 deel 2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 14.846 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 09:50
HyperMan schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:49:
[...]

Dat zijn keurige waardes, het ligt dus niet aan je internetverbinding zelf. Zo te zien ook de goede ports geforward (weet ik niet zeker, moet je zelf ff googlen anders). Als je router UPnP ondersteund kan je dat es proberen, of probeer anders es de duitse servers.

Je zegt trouwens dat je / als verbinding hebt. Kan je dat zien bij jezelf, of heb je dat aan anderen gevraagd?

Wat zijn je systeem specs? Bij m'n ma heb ik een oude gare PC, en die lagged ook behoorlijk.

Het enige wat ik verder nog kan bedenken is dat het aan Vista ligt, maar ik zou verder niet weten waarom.
kan me niet voorstellen dat het aan Vista ligt ... maar mijn specs .. look @ sig.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Mensen hier die zin hebben om keer 1vs1 of 2vs2 te gaan doen? Had geprobeerd een GoT-group op de richten, maar dat werkte niet echt goed. Misschien handig om als alternatief een irc-channel te maken om daar af te spreken, bv op Quakenet of irc.tweakers.net
Tranzy schreef op maandag 14 mei 2007 @ 23:20:
[...]

kan me niet voorstellen dat het aan Vista ligt ... maar mijn specs .. look @ sig.
Ik = dom, keek of ik een sig zag terwijl ik aan het replien was. Lijkt me zeker snel genoeg maar misschien is het gewoon een vage bug/conflict in Vista. UPnP nog geprobeerd?

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

Naresh schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:25:
Ik heb last van een bug op de 360. 50% van alle keren dat er
word gefloten voor buitenspel is het geen eens buitenspel. Iemand
anders hier ook last van ?
Ja maar dat heb ik al sinds Pro 4 and ook het terug speel balletje mag gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Had ergens gelezen dat als je een groter monitor heb je ook meer veld ziet. (Kan alleen niet meer vinden waar ik dat heb gelezen.) Dus dat je bijvoorbeeld met een 19" scherm meer ziet dan 17" scherm. Kan iemand me vertellen of dit waar is? (Met eventueel foto's of screenshots...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 178057 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 00:42:
[...]

Ja maar dat heb ik al sinds Pro 4 and ook het terug speel balletje mag gewoon
Mjah, de computer speelt sommige eigen spelers in dikke buitenspel positie. Terugspeel balletje is ook vervelend, obstructie is ook super vervelend en een spits die door 2 verdedigers word gepakt.
Ofzoiets schreef op zondag 20 mei 2007 @ 21:57:
Had ergens gelezen dat als je een groter monitor heb je ook meer veld ziet. (Kan alleen niet meer vinden waar ik dat heb gelezen.) Dus dat je bijvoorbeeld met een 19" scherm meer ziet dan 17" scherm. Kan iemand me vertellen of dit waar is? (Met eventueel foto's of screenshots...)
Lijkt me sterk.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Ofzoiets schreef op zondag 20 mei 2007 @ 21:57:
Met een normale monitor heb ik ook m'n twijfels. Met een breedbeeldmonitor kan dit echter wel.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Tja, eigenlijk wel. Heb je een groter scherm met een hogere resolutie, wat resulteerd in een scherper beeld bij gelijkblijvend veld wat je ziet. Krijg je meer veld te zien waardoor je weer minder detail ziet... (Correct me if I'm wrong...)
PromoX schreef op zondag 20 mei 2007 @ 22:20:
[...]

Met een normale monitor heb ik ook m'n twijfels. Met een breedbeeldmonitor kan dit echter wel.
Hé bij breedbeeld monitoren wel. Ok maar dat is dan eigenlijk wel te verwachten, anders wordt het beeld zo uitgerekt. Alhoewel het beeld toch iets uitgerekt wordt (zie link)... maar het is al beter dan niets. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:55
Ondanks dat ik veel plezier beleef aan PES 6 zijn er toch nog aan aantal dingen die ik vreemd / storend vind:
- Buitenspel =! buitenspel. Er wordt mega-vaak gefloten voor buitenspel terwijl de speler net niet buitenspel staat
- Inderdaad de terugspeelballen waar niet voor gefloten wordt
- Reddingen van keepers waarbij je in de herhaling duidelijk ziet dat de keeper er niet aan zat, maar de bal toch wegketst
- Passes die niet aankomen omdat de speler een andere kant oprent. Nu weet ik dat je hier de supercancel voor kan gebruiken maar die werkt echt nooit bij mij. Blijkbaar tik ik de R knoppen niet precies tegelijk aan want hij switched dan gewoon van speler. Het zou toch een kleine moeite zijn om de speler waar naartoe wordt gespeeld standaard bestuurbaar te maken?

Nu gebeurt het redelijk vaan dat ik een pass de diepte instuur, mijn speler er van weg loopt en de verdediger van de tegenstander de bal zonder enige moeite oppikt.

Overigens speel ik op de PC met een Logitech Dual action gamepad. Die is net iets groter dan de PS2 pad waardoor ik wat beter het verschil tussen de R/L 1 en 2 knoppen voel.

Verder ben ik nog op zoek naar een site waar overzichtelijk alle acties.moves staan, in de game zelf moet je redelijk zoeken om een move te zien en te kunnen oefenen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ofzoiets schreef op zondag 20 mei 2007 @ 23:54:
Tja, eigenlijk wel. Heb je een groter scherm met een hogere resolutie, wat resulteerd in een scherper beeld bij gelijkblijvend veld wat je ziet. Krijg je meer veld te zien waardoor je weer minder detail ziet... (Correct me if I'm wrong...)
Mjah zover ik weet verandert een resolutie alleen hoeveel pixels er op een beeld te zien en niet meer beeld. En het is niet, hoe meer pixels hoe groter het beeld maar hoe meer details er op dat beeld kan.

Denk ik :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

MrVegeta schreef op maandag 21 mei 2007 @ 14:36:
[...]

Mjah zover ik weet verandert een resolutie alleen hoeveel pixels er op een beeld te zien en niet meer beeld. En het is niet, hoe meer pixels hoe groter het beeld maar hoe meer details er op dat beeld kan.

Denk ik :p.
Dat denk je dan verkeerd, als meneer KONAMI zegt dat 1 meter gras aan de onderste zijlijn 50 pixels is, dan zie je dus meer veld als je de resolutie opkrikt. Dat je bij PES niet meer ziet als je een breedbeeldresolutie neemt komt doordat je nog eerst de aspect ratio moet instellen met LODmixer. Daarna zie je wel meer, zoals je op die screenie (wel mouse-over doen) kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06
Hier wordt ik dus echt niet vrolijk van :(
Afbeeldingslocatie: http://www.maartendev.net/screens/statistics.jpg

Kans na kans :X

Naja volgende keer beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ik ben op zoek naar de beste option file van dit moment. Eentje die die hele CL en Uefa cup toevoegt samen met verbeterde gezichten en stadia. Ik ben er zelf al heel wat tegen gekomen maar ik zag door de bomen het bos niet meer. Bij sommige las ik dan weer dat ze problemen zouden veroorzaken en anderen zouden dan weer incompleet zijn.
Is er iemand die een goede recente option file heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Nippletwister schreef op maandag 21 mei 2007 @ 20:39:
Hier wordt ik dus echt niet vrolijk van :(
[afbeelding]

Kans na kans :X

Naja volgende keer beter
:D je hebt die potjes er tussen. Zit momenteel in een master league waarbij ik op 1 sta en Manchester op 2. Nu heb ik al 4 keer tegen manchester gespeeld (jaja, ik weet het lame) en ik krijg de game maar niet gewonnen. Gewoon 3-4 keer in een wedstrijd dat Eto'o of Ronaldhino vrij voor doel staan en over schieten (terwijl ik het knopje echt een milliseconde ingedrukt houd). ARGH!! Scoort hij ook nog eens uit onmogelijke situaties (kopbal vanaf rand 16 en een volley van 30+ meter via binnenkant paal).
Frustraties...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
cheiron schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:22:
[...]

:D je hebt die potjes er tussen. Zit momenteel in een master league waarbij ik op 1 sta en Manchester op 2. Nu heb ik al 4 keer tegen manchester gespeeld (jaja, ik weet het lame) en ik krijg de game maar niet gewonnen. Gewoon 3-4 keer in een wedstrijd dat Eto'o of Ronaldhino vrij voor doel staan en over schieten (terwijl ik het knopje echt een milliseconde ingedrukt houd). ARGH!! Scoort hij ook nog eens uit onmogelijke situaties (kopbal vanaf rand 16 en een volley van 30+ meter via binnenkant paal).
Frustraties...
Ik ken het gevoel idd, voelt soms echt alsof je een oor aangenaaid wordt. Opgelegde kansen gaan opeens ruim naast of huizenhoog over :X Het lijkt wel alsof je dan niet mag winnen.
Verder valt het me op dat je met dezelfde formatie de ene wedstrijd oppermachtig bent en de volgende wedstrijd van de kaart wordt geveegd met 3-0 door een defensieve ploeg die 4-5-1 speelt. ( Is me net dus overkomen tegen Celta de Vigo)

Net nog een bizar potje gespeeld voor de Copa America Finale: Ik was Argentinie en de CPU Uruguay

Ik kom 1-0 achter en maak voor rust nog 1-1, 2e helft geen doelpunten dus verlengen. 29e minuut van de verlenging scoort Forlan en ik dacht dit sprookje is uit. Daarna scoor ik alsnog met Crespo in de allerlaatste seconde :o

Ik schoot ook nog in de penaltyreeks een bal op de keeper maar die was toch achter de lijn, iemand die dat ook wel eens heeft meegemaakt?Was maar goed dat ie eroverheen was anders had ik dus mooi weer verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Nippletwister schreef op maandag 21 mei 2007 @ 23:11:
[...]

knip

Ik schoot ook nog in de penaltyreeks een bal op de keeper maar die was toch achter de lijn, iemand die dat ook wel eens heeft meegemaakt?Was maar goed dat ie eroverheen was anders had ik dus mooi weer verloren.
Ja vooral bij penalty's zie de keeper rare dingen doen, bal doorlaten op een plek waar dat fysiek gezien niet kan, maar volgens mij kloppen de 'hitboxes' van de models niet helemaal met de graphics. Ook vervelend is het als er een 'overtreding' gemaakt wordt door de verdedigende partij in het strafschop gebied, ook al gaat de bal in het doel, hij komt toch op de stip. Als je dan vervolgens op de lat schiet baal je flink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik heb nog steeds een irritant probleem op de PC met tearing, ik heb V-Sync in de instellingen van mijn videokaart aan en uitgezet en dit maakt helemaal geen verschil. Weet iemand een andere manier om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-04 17:10
Ik speel voorlopig niet meer online, 9 van de 10 keer wordt er gecheat. Door uploaden of door aangepaste teams. Ben je aan het winnen, wordt er gedisconnect of een upload gestart door de tegenpartij (wordt soms zelfs ook aangekondigd door ze) :( Ik erger me daar ziek aan, vind ik zonde van het spel en m'n energie. Dus voorlopig als vanouds weer tegen de computer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91579

ik zeg altijd maar zo: PES decides....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik heb geprobeerd het probleem met tearing op de PC op te lossen door V-Sync aan te zetten maar dit lost het probleem niet op.

Ik draai het op een GeForce 8800 GTS 320MB met ForceWare Release 158 Version: 158.18
Iemand nog andere suggesties om dit probleem op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3iN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-10-2020
Ik wilde vandaag PES6 ook kopen, maar is gewoon helemaal nergens te krijgen! Ook niet online (via bartsmit) en bol.com heeft 2-3 weken (!) nodig!

Weet iemand hoe dat kan en waar ik hem wél kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-04 08:28

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

CD Wow?!
http://www13.cd-wow.com/d....php?product_code=1052950

Edit: zijn over het algemeen wel rap qua leveren, behalve soms dan bij pre-releases

[ Voor 36% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 29-05-2007 16:01 ]

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik had em bij www.play.com gekocht, die heeft em nog steeds, en het kost nog steeds maar een euro of 25, incl porto. Je hebt wel een creditcard nodig lijkt me.
Nippletwister schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:48:
Ik heb geprobeerd het probleem met tearing op de PC op te lossen door V-Sync aan te zetten maar dit lost het probleem niet op.

Ik draai het op een GeForce 8800 GTS 320MB met ForceWare Release 158 Version: 158.18
Iemand nog andere suggesties om dit probleem op te lossen?
Misschien ben je net zoals ik, de checkbox vergeten voor V-sync on/off :)
En anders moet je ff kijken of je wel het goede profiel geladen hebt, anders zou ik het niet weten. (93.81 met 7800GTX, maar met andere drivers werkte het ook)

[ Voor 66% gewijzigd door HyperMan op 29-05-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

H3iN schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:54:
Ik wilde vandaag PES6 ook kopen, maar is gewoon helemaal nergens te krijgen! Ook niet online (via bartsmit) en bol.com heeft 2-3 weken (!) nodig!

Weet iemand hoe dat kan en waar ik hem wél kan kopen?
Bij de Dynabite staat deze als "Classic" in de schappen.. Voor (volgens mij) € 19,99. Toevallig bij de Dynabite in Venlo zien staan.. Dixons heeft 'm ook trouwens, weet alleen niet of die hem ook als Classic verkopen.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
HyperMan schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:33:
Ik had em bij www.play.com gekocht, die heeft em nog steeds, en het kost nog steeds maar een euro of 25, incl porto. Je hebt wel een creditcard nodig lijkt me.

[...]

Misschien ben je net zoals ik, de checkbox vergeten voor V-sync on/off :)
En anders moet je ff kijken of je wel het goede profiel geladen hebt, anders zou ik het niet weten. (93.81 met 7800GTX, maar met andere drivers werkte het ook)
Nee,ik ben de checkbox niet vergeten :o die instelling heeft helaas geen effect...
Bij andere games heb ik dit probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Nippletwister schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 20:52:
[...]

Nee,ik ben de checkbox niet vergeten :o die instelling heeft helaas geen effect...
Bij andere games heb ik dit probleem niet.
Je draait Vista? Hier is te lezen dat Vsync daarin niet werkt met PES 6.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
PromoX schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:27:
[...]

Je draait Vista? Hier is te lezen dat Vsync daarin niet werkt met PES 6.
Ik draai idd Vista, overigens tot grote tevredenheid behalve dit dan, bummer :(
Hopen dat dit dan wordt opgelost bij de volgende release van de drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Hoe vernederend is dit? :D

http://www.youtube.com/watch?v=17M7SAinfAc

Stond al wel met 3-0 voor oid, tegen 9 man, maar het blijft leuk, en het is een stuk moeilijker dan het lijkt, je moet precies tussen de mannetjes in mikken, hopen dat er minstens 1 springt en dat de keeper er niet bij komt, maar met Roberto Carlos is dat laatste al een stuk onwaarschijnlijker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lucky ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Nippletwister schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 19:42:
Het is een Xbox 360 controller geworden :)
Heb er net een aantal potjes mee gespeeld en het bevalt me prima. Moest heel ff wennen omdat de triggers toch op een iets andere plek zitten.
Ik heb nu ook een 360 controller gehaald, maar heb een probleempje. Ik stel em hier even (ook al in hardware gedaan hoor), want hier zijn iig ervaringsdeskundigen.
Als ik de controller aansluit dan krijg ik eerst het tekstballonnetje "controller" en zodra die na 15 sec overspringt naar "xbox 360 controller" dan klapt mn pc eruit en reset ie. Elke keer weer, ligt iig niet aan de software en op een andere pc reset ie niet.
Snap er geen snars van.... iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smason
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-04 14:53
Luuk_Luchtloper schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 10:22:
[...]

Ik heb nu ook een 360 controller gehaald, maar heb een probleempje. Ik stel em hier even (ook al in hardware gedaan hoor), want hier zijn iig ervaringsdeskundigen.
Als ik de controller aansluit dan krijg ik eerst het tekstballonnetje "controller" en zodra die na 15 sec overspringt naar "xbox 360 controller" dan klapt mn pc eruit en reset ie. Elke keer weer, ligt iig niet aan de software en op een andere pc reset ie niet.
Snap er geen snars van.... iemand een idee?
Eerst drivers geinstalleerd van MS website, en daarna pas aangesloten?

Zowiezo wel raar dat hij reboot iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220575

Deze vind ik wel stijlvol 8)

http://www.youtube.com/watch?v=jyFxppp9j7M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

smason schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 13:45:
[...]

Eerst drivers geinstalleerd van MS website, en daarna pas aangesloten?

Zowiezo wel raar dat hij reboot iig...
Jup, gewoon keurig volgens de regeltje geïnstalleerd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94542

Hoe kan het dat ik, als ik online speel, de eerst helft redelijke tot goed gespeeld kan worden, maar in de tweede helft, na het fluitsignaal er opeens veel meer lag is! Gebeurt me nu al een paar potjes achtermekaar! Terwijl ik geen download programma's o.i.d. aan heb staan! Vrij irritant! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Anoniem: 94542 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 01:22:
Hoe kan het dat ik, als ik online speel, de eerst helft redelijke tot goed gespeeld kan worden, maar in de tweede helft, na het fluitsignaal er opeens veel meer lag is! Gebeurt me nu al een paar potjes achtermekaar! Terwijl ik geen download programma's o.i.d. aan heb staan! Vrij irritant! :(
Dat komt doordat jij de eerste helft host bent en de tegenstander de andere helft, als je tegenstander in de tussentijd dus lekker een hoop crap aan het downloaden is ben jij degene met de lag en niet hij. Vrij irritant idd maar Konami heeft zo ingesteld om het eerlijker te maken. Reden voor mij om niet online te spelen want daar ga ik me echt aan frustreren... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
-edit- ik heb de oplossing al -edit-

[ Voor 85% gewijzigd door Naresh op 05-06-2007 09:46 ]

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Pfff, weer een nieuwe bug tegengekomen:

Speelde gister tegen iemand online, kwam op 2 of 3 - 0 achterstand, kwam uiteindelijk gelijk, en maakte vlak voor tijd het winnende doelpunt, maar tot mijn verbazing zag ik dat ik er geen points bij kreeg. Dus geen penalties die uiteindelijk altijd als gelijkspel tellen, of tegenstander die veel minder points had dan ik. Vreemde zaak. Heb daarna weer meteen een potje gespeeld, dus kon ook mn winstreak niet zien.

Dan even wat anders, (nogmaals) het lijkt me wel leuk om een keer tegen mensen uit dit topic te spelen, en als ik deze keer niet de enige ben, zullen we dan een irc-kanaaltje maken ergens? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dag,

speel de laatste tijd weer regelmatig wat potjes online, maar ik vroeg mij af hoe die puntentelling werkt? Als ik de ene keer tegen tegenstander X speel en gelijk speel, komen er de ene keer 10 punten bij ofzo (466, ben niet zo goed >:) ) , win ik vervolgens van DEZELFDE tegenstander met 2-0, gaan er bijv. 2 puntjes af????

Hoe werkt dit systeem???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Anoniem: 94542 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 19:03:
Dag,

speel de laatste tijd weer regelmatig wat potjes online, maar ik vroeg mij af hoe die puntentelling werkt? Als ik de ene keer tegen tegenstander X speel en gelijk speel, komen er de ene keer 10 punten bij ofzo (466, ben niet zo goed >:) ) , win ik vervolgens van DEZELFDE tegenstander met 2-0, gaan er bijv. 2 puntjes af????

Hoe werkt dit systeem???
Normaal gesproken heb krijg ratingpunten en pointpunten, die laatste boeit niet echt, want die stijgt alleen maar. Je rating zou gelijk moeten blijven of stijgen met 1 of 2 puntjes als je tegen iemand gelijk speelt die gelijke/iets hogere rating heeft. Als je van dezelfde tegenstander wint (niet naar penalties, die tellen altijd als gelijkspel) zou je echt meer punten moeten krijgen, ook al staat ie 100 punten lager (dan krijg je er bv maar 5). Maar zoals ik in mijn post ook al zei, het ratingsysteem werkt iig vandaag niet helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die puntentelling is echt belachelijk.
Ik zit zo rond de 700 qua rating, als ik dan ook maar 1 keer verlies van iemand die rond de 600 zit gaan er gewoon gemiddeld 18 (!!) punten af. Als ik win komen er 4 bij..
Het maakt niet uit hoeveel je scoort of met hoeveel doelpunten verschil je wint. Of het in de verlenging beslist werd etc. Dat zijn wel dingen die mee moeten tellen vind ik.

Maar zoals de puntentelling door Sjakie01 wordt uitgelegd dat kan niet. Je kan niet winnen en punten er af krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

My god wat is online spelen frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-04 16:05
heeft het nut om reso lager te zetten bij lag online?

[ Voor 94% gewijzigd door Rudolf op 08-06-2007 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat voor gevolgen heeft een disconnect? Stond vanmiddag riant voor me 4-0, nokt die gast er mee..

En nog iets over de ranking. Heb al een paar keer gehad, dat in plaats van 'play again with the same teams' of 'play again with other teams' men kiest voor 'exit match' maar vervolgens wel weer tegen je wil spelen als je in de match room bent.. Op de vraag waarom diegene niet kiest voor play again heb ik al een paar gehoord dat je zo meer punten krijgt bij eventuele winst..?!?!

Weet iemand hier meer van?

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 94542 op 08-06-2007 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Anoniem: 94542 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 18:43:
Wat voor gevolgen heeft een disconnect? Stond vanmiddag riant voor me 4-0, nokt die gast er mee..

En nog iets over de ranking. Heb al een paar keer gehad, dat in plaats van 'play again with the same teams' of 'play again with other teams' men kiest voor 'exit match' maar vervolgens wel weer tegen je wil spelen als je in de match room bent.. Op de vraag waarom diegene niet kiest voor play again heb ik al een paar gehoord dat je zo meer punten krijgt bij eventuele winst..?!?!

Weet iemand hier meer van?
Als die ander echt bewust disconnect krijg je als het goed is (maar volgens mij niet altijd) een win, of een resultaat aan de hand van de score van voor de disconnect. Maar soms, zoals vandaag, krijg je random disconnects volgens mij, dan gebeurt er soms niks.

Ik heb idd ook al paar keer gemerkt dat mensen quiten om daarna weer start match te doen, ook al hadden zijn de 1e game gestart. Het lijkt me niet dat je meer punten krijgt als je quit, restart doet, maar als 1 iemand dat zegt praat iedereen elkaar na denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Als de ander inderdaad de verbinding verbreekt, win jij met 3-0. Andersom, dus als jouw verbinding om welke reden dan ook *zelf meegemaakt, 360* eruit vliegt, verlies je met 0-3 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HyperMan schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 19:00:
[...]

Als die ander echt bewust disconnect krijg je als het goed is (maar volgens mij niet altijd) een win, of een resultaat aan de hand van de score van voor de disconnect. Maar soms, zoals vandaag, krijg je random disconnects volgens mij, dan gebeurt er soms niks.

Ik heb idd ook al paar keer gemerkt dat mensen quiten om daarna weer start match te doen, ook al hadden zijn de 1e game gestart. Het lijkt me niet dat je meer punten krijgt als je quit, restart doet, maar als 1 iemand dat zegt praat iedereen elkaar na denk ik.
Dat is omdat als je "Play again with the same teams" doet de wedstrijd altijd een gelijkspel wordt. Qua puntentelling dan. Dus ook al win je met 5-0, PES schrijft het bij als gelijkspel.
Ik dacht dat ook dat je altijd ff terug naar de match room moest, maar "Play again with different teams" kan ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174443

Iemand die een leuke PS2 Online groep weet om te joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222013

Grappig te zien dat iedereen zeikt dat pro zo makkelijk is en dat ik (na 3 dagen spelen weliswaar) nog moeite heb met amateur :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Anoniem: 222013 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:00:
Grappig te zien dat iedereen zeikt dat pro zo makkelijk is en dat ik (na 3 dagen spelen weliswaar) nog moeite heb met amateur :O
Is het vandaag omdraaidag ofzo? Ik heb nml nog nooit iemand hier horen zeiken dat het pes _makkelijk_ is. Of hap ik nu?
Het enige wat makkelijk is bij pes, is gefrustreerd raken 8)
Anoniem: 174443 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:49:
Iemand die een leuke PS2 Online groep weet om te joinen?
Nee sorry, ik zoek zelf ook eigenlijk nog een leuke group (voor PC), of iig wat bekenden om af en toe tegen te spelen en tips, taktieken etc mee uit te wisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er al iemand achter hoe die replays geskipped worden door de tegenstander zonder dat ik op een knopje druk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222013

HyperMan schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:07:
[...]

Is het vandaag omdraaidag ofzo? Ik heb nml nog nooit iemand hier horen zeiken dat het pes _makkelijk_ is. Of hap ik nu?
Het enige wat makkelijk is bij pes, is gefrustreerd raken 8)

Is het vandaag omdraai dag
Mja, dan dat mensen zich half schamen dat ze maar op regular spelen enzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Ben ik de enige die het instellen van de controls op de PC echt bagger vind?

Ik kan nergens zijn aan welke toetsen mijn controls zijn toegekend...ja...aan PS2 controller keys, maar ik heb er geen PS2 controller aanhangen.

Ik wil gewoon mijn toetsen naar eigen inzicht kunnen instellen, maar ik kan al amper vinden waar de toetsen zich op dit moment bevinden, na heel veel op alle toetsen rammen kon ik er een paar vinden, maar dit schiet echt niet op...

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Anoniem: 218701 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:28:

Ik kan nergens zijn aan welke toetsen mijn controls zijn toegekend...ja...aan PS2 controller keys, maar ik heb er geen PS2 controller aanhangen.

Ik wil gewoon mijn toetsen naar eigen inzicht kunnen instellen, maar ik kan al amper vinden waar de toetsen zich op dit moment bevinden, na heel veel op alle toetsen rammen kon ik er een paar vinden, maar dit schiet echt niet op...

Iemand enig idee?
Is al minstens 1x langs gekomen, maar nog ff kort:
Bij Player 1 device op -- zetten
Daarna kan bij Keyboard alles instellen als dat nog niet gebeurd is, gewoon op de knop in het plaatje of in de kolom klikken en op je knoppie naar keuze rammen.

Maar misschien is Fifa meer iets voor jou 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

HyperMan schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:36:
[...]

Is al minstens 1x langs gekomen, maar nog ff kort:
Bij Player 1 device op -- zetten
Daarna kan bij Keyboard alles instellen als dat nog niet gebeurd is, gewoon op de knop in het plaatje of in de kolom klikken en op je knoppie naar keuze rammen.

Maar misschien is Fifa meer iets voor jou 8)
De game zelf vind ik wel goed hoor.. ;) Het ging me om de controls, dus dank daarvoor..hoe kan ik nu scoren als ik niet eens kan vinden op welke knop ik daarvoor moet drukken.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kicknoize
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Anoniem: 218701 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:28:

Iemand enig idee?
Ik heb dus een vergelijkbaar probleem, alleen dan met de Xbox360 Controller (met draad) op de PC. Als ik de knoppen instel zoals zij standaard op de PS2 controller zijn, neemt de Xbox360 Controller deze niet over als het ware.
Om het wat duidelijker te maken:
Ik stel bij de configuratie in dat "X" (van de ps2 controller dus) als een "pass" geldt (op mijn Xbox360 controller is dat dus de "A" of "groen").
Wanneer ik dan ga spelen staat deze plots ingesteld als een "diepe pass". Ditzelfde geldt ook voor de overige knoppen. Ik heb al vele malen de knop-configuratie veranderd, omgedraaid en ge-reset, zonder resultaat.
Verder zijn alle drivers aanwezig voor de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-09-2024
http://uk.ps3.ign.com/articles/797/797221p1.html !!

Konami Unveils Pro Evo 2008
First screens and info point to the most realistic footie game yet.

Konami has lifted the lid on the first details for the next Pro Evo game and has promised that it will be "the closest simulation of real football to date." Pro Evolution Soccer 2008 (working title) will be released on PlayStation 3, Xbox 360, PC, PS2, PSP and DS later this year and boasts what Konami is calling "a revolution in player artificial intelligence" -- dubbed Teamvision, which enables the opposition to learn your style of player and adapt their tactics accordingly.

According to Konami, Teamvision will totally change the way PES fans play the game, because the adaptive AI forces players to constantly rethink their tactics. So, for example, if you prefer to run the ball down the wing and knock in a cross to a tall centre forward like Peter Crouch, your opponent will quickly change their tactics to close down the wide players and mark your hitmen more heavily. Similarly, if your favoured method of defence is to protect the back four with a sweeper -- then the other team will quickly pick up on this and change their attackers to take advantage of your formation.

Naturally the effectiveness of an opponent's change in tactics depends on the team they're playing as: strong international and club squads will be able to counter your tactics faster and more effectively than less skilled clubs, although players will still notice the change in their opponents play if they resort to using the same channels of attack. Likewise, powerful teams can also punish lazy tactical play to devastating effect, so if you lose the ball in your half to Robbie Keane there's a good chance he'll score. However, lose out to a less proficient striker and the odds of them converting the shot are less favourable.

The improved AI changes the way the game is played almost on every level, forcing players to take a much wider view of the game and real use the full width and breadth of their team. As such the pitch scanner plays a much bigger part in the game because it enables players to pick out openings in the defence (if they're skilled enough, obviously) and thread a ball through to an advancing attacker.

Teamvision affects set-plays as well as free play too. Cheap free kicks are a thing of the past because the opposing defence will close down runs faster, which prevents players from passing a ball into the box and tapping a shot in from short range. Naturally there are times when you will scorean easy goal, whether it's from a well-worked passing move or a fizzing direct free kick, but the enchanced AI now means players must think more if they want to consistantly win.

Other improvements promised for PES 2008 includes improved greater close control, so there's more scope for skilled dribbling, tricks and neat inter-player passing moves. Setting up a free-kick isn't quick as restrictive either, whether you're defending or attacking. You can change the number of players in the wall if you're defending or, if you're on the attacking, plan runs more intricately and position specific target men for the kicker to aim for.

However, the most noticeable improvement PES 2008 will offer over its predecessors (apart from Teamvision of course) is the graphics. Konami promises it will be a true next-gen experience, so there will be proper facial animations, shirt pulling and kits that flow and crease as the players run around. Watermarks from sweat and rain appear as the game continues too, bringing the player that bit closer to the action than ever before. All next-gen versions will feature a fully functional edit mode too -- something that was sorely lacking from last year's 360 version of PES 6 -- so players can create there own team and or edit existing ones. As yet there's no word on which licensed teams will feature or indeed what online modes we can expect.

"We have taken a long hard look at what has made the Pro Evolution Soccer series so popular, and where we want to take it next," commented Shingo 'Seabass' Takatsuka, creator of the series and Producer of PES 2008. "With the new Teamvision AI system, we truly believe that we have elevated the game to a new level. The movement of players off the ball, coupled with the total control given to the player, creates the closest simulation of real football to date. We really hope everyone enjoys our evolution. I promise it will be worth the wait." We certainly hope so.

We'll bring you more information on PES 2008 in the coming weeks. For now feast on these screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Die screenshots zien er wel mooi uit :)
Vooral Ronaldinho is onmiskenbaar. Denk dat ik toch maar een PS3 ga aanschaffen binnenkort om van al die eye-candy te genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wing_xD
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04:04
Los van de grafische update ben ik erg benieuwd naar de werking van Teamvision. Zou geweldig zijn als de AI werkelijk jouw kan aanpassen aan jouw speelwijze, waardoor jij op zoek moet gaan naar andere oplossingen.

Nu is het zo als je 1000+ uren hebt gespeeld de mankementen van de AI in PES6 kent en misbruik ervan kan maken om telkens te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Hopelijk wordt er ook iets vaker voordeel gegeven bij buitenspel. Soms wordt je er gek van als de de tegenstander constant buitenspel loopt maar de bal niet krijgt. Er wordt dan wel steeds afgefloten.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

cheiron schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:06:
Hopelijk wordt er ook iets vaker voordeel gegeven bij buitenspel. Soms wordt je er gek van als de de tegenstander constant buitenspel loopt maar de bal niet krijgt. Er wordt dan wel steeds afgefloten.
Hopelijk doen ze daar wat aan idd, en aan de andere tientallen bugs en fouten. Vooral de keeper is soms erg vreemd bezig.

Ook de interface voor de PC is hard aan verbetering toe, als je de muis optioneel zou kunnen gebruiken zou je veel sneller je formaties kunnen instellen etc. En je hele wedstrijd als replay opnemen zou ook prettig zijn.

Wel raar dat je in dat verhaal van IGN niks leest over de andere aangekondigde verbeteringen, zoals online masterleague, 10vs10 etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flashwin
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-03 07:56
Geweldig _O_

En hopelijk doet het online gebeuren het gewoon goed vanaf dag 1.

Asus Premium Vista // E6600@3,6GHz // PNY nVidia 295GTX // 4GB Kingston HyperX@800Mhz DDR2 // OCZ Vertex Turbo 32 GB // Logitech G35 // Thermalright AXP-140 // Coolermaster M620 // Antec Skeleton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
En hopelijk doet het online gebeuren het gewoon goed vanaf dag 1.
Don't count on it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kicknoize
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
kicknoize schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:08:
[...]

Ik heb dus een vergelijkbaar probleem, alleen dan met de Xbox360 Controller (met draad) op de PC. Als ik de knoppen instel zoals zij standaard op de PS2 controller zijn, neemt de Xbox360 Controller deze niet over als het ware.
Om het wat duidelijker te maken:
Ik stel bij de configuratie in dat "X" (van de ps2 controller dus) als een "pass" geldt (op mijn Xbox360 controller is dat dus de "A" of "groen").
Wanneer ik dan ga spelen staat deze plots ingesteld als een "diepe pass". Ditzelfde geldt ook voor de overige knoppen. Ik heb al vele malen de knop-configuratie veranderd, omgedraaid en ge-reset, zonder resultaat.
Verder zijn alle drivers aanwezig voor de controller.
Al iemand die mij hier mee kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-05 15:20
Voor je het spel start moet je eerst 'settings' opstarten, hier kun je knoppen aan je xbox controller toekennen. Standaard kloppen deze namelijk van geen kant, en komt het groene a knopje dus niet overeen met de x van de playstation controller.
Als je daar hebt gezorgt dat de knoppen overeenkomen met de knoppen op de zelfde plaatst op de playstation controller, kun je in het spel zelf nog aanpassen met welke knop je wilt passen etc.

Gister speelde ik een potje masterleage, ik wil graag alle bekers winnen die er te winnen zijn, en ik miste de d2 league en cup. Met mijn vorige potje ben ik blijkbaar met een 2e plaats gepromoveerd, want alle d1 bekers heb ik al wel :)
Het kampioenschap had ik gister al binnen, en nu speelde ik (voor de 3e keer, want de eerste twee keer crashte pes, wat ik nog nooit had mee gemaakt :S:S) de cup final.
Op een gegeven moment komt de bal op zo'n manier op de lat terecht, dat hij precies weer op de lat stuiterde, en toen nog eens, en toen nog eens, en toen.. dat van de 60e tot de 90e minuut!!!

http://youtube.com/watch?v=_3Ar7egni-g

Uiteindelijk dus met 1-0 gewonnen ;) maar toen crashte pes helaas weer, uiteindelijk heb ik de wedstrijd maar een keer met opzet verloren, omdat ik gokte dat het juich filmpje van deze cup defect was oid, en toen ging het spel idd wel door.
Zit ik nogsteeds zonder die verrekte d2 cup, maar ik heb nu wel een briljant youtube filmpje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

jongf7 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 18:45:

Gister speelde ik een potje masterleage, ik wil graag alle bekers winnen die er te winnen zijn, en ik miste de d2 league en cup. Met mijn vorige potje ben ik blijkbaar met een 2e plaats gepromoveerd, want alle d1 bekers heb ik al wel :)
Het kampioenschap had ik gister al binnen, en nu speelde ik (voor de 3e keer, want de eerste twee keer crashte pes, wat ik nog nooit had mee gemaakt :S:S) de cup final.
Op een gegeven moment komt de bal op zo'n manier op de lat terecht, dat hij precies weer op de lat stuiterde, en toen nog eens, en toen nog eens, en toen.. dat van de 60e tot de 90e minuut!!!

http://youtube.com/watch?v=_3Ar7egni-g

Uiteindelijk dus met 1-0 gewonnen ;) maar toen crashte pes helaas weer, uiteindelijk heb ik de wedstrijd maar een keer met opzet verloren, omdat ik gokte dat het juich filmpje van deze cup defect was oid, en toen ging het spel idd wel door.
Zit ik nogsteeds zonder die verrekte d2 cup, maar ik heb nu wel een briljant youtube filmpje ;)
Ik ben toen ook de d2 misgelopen door 2e te worden (wordt geloof ik blauw aangegeven om te laten zien dat je met die plek ook promoveert)
Ga je nu expres degraderen voor die vrolijke d2 cup? Of ga je em met een nieuw team halen?

Geweldige bug trouwens _/-\o_

Gelukkig was deze bal niet op de lat (nou ja wel op de onderkant) ;)
Keepertje keepertje toch v3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25892

Ik heb sinds dit weekend ook een 360 met pes6 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Deruxian schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:42:
Ik ben op zoek naar de beste option file van dit moment. Eentje die die hele CL en Uefa cup toevoegt samen met verbeterde gezichten en stadia. Ik ben er zelf al heel wat tegen gekomen maar ik zag door de bomen het bos niet meer. Bij sommige las ik dan weer dat ze problemen zouden veroorzaken en anderen zouden dan weer incompleet zijn.
Is er iemand die een goede recente option file heeft?
Nja, ik heb hier nog geen antwoord op gezien. Iemand die ons hieraan kan helpen?
Zelf gebruik ik deze optionfile, maar ik denk dat deze inmiddels ook niet meer uptodate is? Dat was van november 2006. Inmiddels is er ook toch wel weer wat veranderd op de transfermarkt...

En idd, door de bomen zie je het bos niet echt meer...

[ Voor 3% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 28-06-2007 12:13 ]

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Weet iemand ook of je op de 360 met zn 2en online kan ??

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195375

Is het mogelijk om mijn goals die ik met de PS3 heb gemaakt (PES6) over kan zetten naar de PC? Ik heb bestanden wel op de pc nu... Maar hoe krijg ik toegang op het bestand.. balbla.PSV bestand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 12:13:
[...]
Nja, ik heb hier nog geen antwoord op gezien. Iemand die ons hieraan kan helpen?
Zelf gebruik ik deze optionfile, maar ik denk dat deze inmiddels ook niet meer uptodate is? Dat was van november 2006. Inmiddels is er ook toch wel weer wat veranderd op de transfermarkt...

En idd, door de bomen zie je het bos niet echt meer...
Gevonden! Hier.

Wat er veranderd is:
This is a new Option file made by 0_text that includes transfers up to 30th JUNE 2007. It includes :
a) Transfers updated on 19/JULY/2007;
b) About 300 CALL-NAMES assigned;
c) 100% of TOTAL GAME with correct names(ex: Kaka, S. Inzaghi, R. Keane, ...);
d) Nationals T-Shirts by MILANISTA V. 3.5;
e) All Classic-Teams edited (LOGOS + KIT);
f) Every Classic-Players have the specific boot;
g) Apps edited;
h) Stats calibrated (credits EREVOS OF V.2, FM 2007, PESSIMI FORUM);
i) Basic Profiles, positions and special abilities (PESSIMI FORUM);
l) New look for MASTER TEAM:
d) EREDIVISE: default;
e) LIGA: Almeria (LOGOS + KITS + PLAYERS), Murcia (LOGOS + PLAYERS) and VALLADOLID (only PLAYERS - no info/material);
f) OTHER LEAGUES A: All Polish League 2006/2007;
g) OTHERS LEAGUES B: (LOGOS + KITS + PLAYERS):
--> Pachuca (MEX) - it will play in FIFA WORLD CHAMPIONSHIP 2007;
--> Melbourne Victory (AUS), Hyundai A-League champion;
--> LA Galaxy (USA), new teams of David Beckham;
--> FC Pas (IRAN), Azadegan League champion;
--> Boca Juniors (ARG) - it will play in FIFA WORLD CHAMPIONSHIP 2007;

h) OTHER LEAGUES C: All Bundesliga 2007/2008 with Duisburg, Hansa Rostok and Karlsuher (LOGOS + KITS + PLAYERS).

VERSIONE 1.1 30th JUNE 2007
1) Transfers on 29th JUNE;
2) Others 30 players edited;
3) Brazil and Argentina (1ST team update to Venezuela 2007);
4) Caens KITTEAMLOGO replaced ALMIENS and in Serie A there's new LOGO for JUVENTUS (KIT edited)
5) Valladolid (New KITTEAMLOGO) replaced Real Sociedad (Zaragoza loaded);
6) 15 call-names added;
7) In Eredivisie, De Graafshap has LOGO and HOME KIT edited and VVV-Venlo has LOGO and a FULL KIT;
9) Edited shoes and added colours (new Ronaldinho's Nike and Classic Diadora);
10) In Serie A, new talents are updated;
11) Added KIT 07/08 (Home - Dortmund, Valladolid, Arsenal, Liverpool, Bayern, Barcelona);
12) Pes-Shop unlocked (no Dog's Head in edit mode, no PES-House in Stadiums select...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deandoe
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-07-2020
Even een korte vraag, ik heb de legale versie (ofc!) van pes 6 nu heb ik het lange tijd vol gehouden om iedere x de dvd in het laatje te stoppen. Maar is er ook een patch waardoor ik dat niet meer hoef te doen (i.a.w. geen dvd meer nodig heb). Of moet daarvoor de overstap naar het illegale circuit worden gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Een NO-CD crack/patch zoeken hè... "Lijkt me logisch", aldus Cruijff... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224730

is het nu ook geschikt voor de breedbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Even in mijn active topics plaatsen ;)

Gister weer lekker irritatie avondje. In twee wedstrijden én mijn eerste plek in de competitie weggegeven én in de eerste ronde uit de cup gevallen. Kwam maar niet tot scoren en dan uiteraard ééntje tegen krijgen. Controllertje maar even weggelegd om half uur later hem weer op te pakken. En na 3 gewonnen wedstrijden én een gewonnen wedstrijd tegen de nummer één weer gelijk te komen (op 5 tegendoelpunten na) met de nummer één. Heerlijk gevoel ^^ Ken niet veel spellen die me jaar na jaar blijven boeien! Nog een wedstrijdje of 6 tot einde seizoen dus geen puntjes meer verspelen :X

[ Voor 8% gewijzigd door Ebayzo op 04-07-2007 17:02 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Mss een idee om eens een GoT-cup te spelen?
Hebben we ook geen gesodemieter met cheaters e.d. en toch eens leuk online ballen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Anoniem: 224730 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:44:
is het nu ook geschikt voor de breedbeeld?
Dude, als je het vorige topic eens goed doorgelezen had, had je best antwoord op je vraag gevonden... Om je op de goeie weg te helpen: lodmixer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 17:13:
Mss een idee om eens een GoT-cup te spelen?
Hebben we ook geen gesodemieter met cheaters e.d. en toch eens leuk online ballen?!
Ik ben helemaal voor, heb al vaker hier een balletje ;) opgegooid dat het leuk zou zijn om bv een irc channel te starten en wat potjes tegen elkaar te spelen. Een cup lijkt me ook leuk en 2vs2 ook.

Komt allen naar #gotpes op quakenet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

HyperMan schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 19:31:
[...]

Ik ben helemaal voor, heb al vaker hier een balletje ;) opgegooid dat het leuk zou zijn om bv een irc channel te starten en wat potjes tegen elkaar te spelen. Een cup lijkt me ook leuk en 2vs2 ook.

Komt allen naar #gotpes op quakenet!
Goed idee! Vanavond even mIRC installeren. Hoewel de online brak en laggy blijft is het wel lollig.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Hmmm, kunnen we niet iets via het T.net IRC doen? (ben te lui om te installeren ;))

Maarre, we kunnen een lijstje maken met mensen die willen meedoen, dan in 1of 2 groepen indelen (afhankelijk hoeveel er meedoen natuurlijk)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
offtopic:
Mededeling

De startpost is nu (eindelijk) af. Ik heb dus nu eindelijk het hele het oude topic door genomen en de nuttige dingen eruitgehaald. Ik zal dit topic zo goed mogelijk in de gaten houden en eventueel zo nu en dan wat aan de startpost toevoegen. Mis je iets of heb je op- of aanmerkingen dan mogen jullie dat uiteraard zeggen. Voor de rest, veel plezier en post ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-05 11:47
Vandaag heeft Konami Digital Entertainment twee nieuwe functies in Pro Evolution Soccer 2008 bekend gemaakt. In de nieuwste editie van de populaire voetbalserie, die eind dit jaar uit zal komen, kunnen spelers het elkaar lastiger maken door aan het shirt te trekken. Net zoals bij het echte voetbal zullen spelers nu ook virtueel elkaar in de weg zitten op het speelveld.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Iris@Gamer/200707/1183543416_2_4.jpg

Daarnaast is er een vernieuwd Pauze Menu, met in de rechterbovenhoek een klein interactief schermpje. Op dit schermpje zul je bijvoorbeeld de reservebank zien of de coach die helemaal uit zijn dak gaat.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Iris@Gamer/200707/1183543416_3_4.jpg

Bron: Gamer.NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Cool ik sta er ook in! hehe d:)b
Wat ik me wel afvraag is of het niet een goed idee is om wat dingen uit te leggen van DKZ-studio of andere tools om PES6 te verbeteren/editen?

@hierboven:
Héél vet! Kan niet wachten! :9~

[ Voor 32% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 05-07-2007 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Damn fancy, kunnen ze ook ff een Rijkaard functie toevoegen...
(gaat niks boven Duitsers in hun nek spugen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Shirtje trekken is wel fijn inderdaad! Grafisch niet veel veranderd, goed teken. Laten ze zich maar lekker op speelbaarheid concentreren. Kan me op dit moment weinig minpunten bedenken, misschien wat slimmere AI wat betreft meters buiten spel staan.

Zal ook mooi zijn als je team zich automatisch aan je speelstijl aan zou passen qua postities innemen voor passes e.d.

[ Voor 19% gewijzigd door Ebayzo op 05-07-2007 11:34 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
DaViDoViTsCh schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:30:
[...]

Cool ik sta er ook in! hehe d:)b
Wat ik me wel afvraag is of het niet een goed idee is om wat dingen uit te leggen van DKZ-studio of andere tools om PES6 te verbeteren/editen?

@hierboven:
Héél vet! Kan niet wachten! :9~
Ik zou het best willen uitleggen maar ik weet vrij weinig (lees: ik heb geen idee waar je het over hebt :P) van DKZ-studio en/of andere tools om PES6 te verbeteren/editen... Dus als iemand het zou willen doen. Kan ik het wel in het topic toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ebayzo schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:34:
Zal ook mooi zijn als je team zich automatisch aan je speelstijl aan zou passen qua postities innemen voor passes e.d.
Zal andersom wel gebeuren. Je tegenstander past zich aan aan jouw opstelling / taktiek / speelstijl.
Althans dat wordt beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Ofzoiets schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:36:
Ik zou het best willen uitleggen maar ik weet vrij weinig (lees: ik heb geen idee waar je het over hebt :P) van DKZ-studio en/of andere tools om PES6 te verbeteren/editen... Dus als iemand het zou willen doen. Kan ik het wel in het topic toevoegen.
Nja, zelfde probleem hier. Ik ben er gisteren toevallig mee begonnen want ik zag dit en dat lijkt me dus ook _ERRUG_ kicke om zó je PES6 te spelen! Het maakt het toch weer ietsje aangenamer... :9

Mocht iemand weten hoe dit werkt en zich geroepen voelen om dit te posten; graag!

Zelf ga ik soieso ook aan de gang ermee, maar dat wordt ff uitvogelen hoe en wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16334

DaViDoViTsCh schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 18:35:
[...]

Nja, zelfde probleem hier. Ik ben er gisteren toevallig mee begonnen want ik zag dit en dat lijkt me dus ook _ERRUG_ kicke om zó je PES6 te spelen! Het maakt het toch weer ietsje aangenamer... :9

Mocht iemand weten hoe dit werkt en zich geroepen voelen om dit te posten; graag!

Zelf ga ik soieso ook aan de gang ermee, maar dat wordt ff uitvogelen hoe en wat...
ziet eruit als een aantal patches door elkaar

http://forums.evo-web.co.uk vind je de meeste patches wel ..

ik gebruik het all-in-1-pack/patch van http://forums.evo-web.co.uk/showthread.php?t=38058 ( Evolution Patch 1.3 ofzo .. of 1.2 kheb al lang niet meer geupdate :P )

die patches bestaan uit een aantal aangepaste text en sound files, waarin namen, graphics en geluiden zijn aangepast. Maar belangrijkste component van veel patches is het gebruik van de kitserver, wat een apart op de achtergrond draaiend programma'tje is wat de mogelijkheden van PES qua shirts/boots/ballen/stadia enorm verbeterd _/-\o_

als je het simpel wil houden zou ik gewoon zo'n complete patch als de Evolution Patch installeren .. is al moeilijk zat als je net begint probably ;) ik vind het heerlijk wegspelen zo iig :) (heb wel nooit geluid aanstaan btw, dus weet niet zo goed wat er daar allemaal precies in veranderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Online spelen lukt hiermee niet meer toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16334

Anoniem: 91579 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:16:
Online spelen lukt hiermee niet meer toch?
Ik speel niet online, teveel gezeik altijd imho :|

maar online play werkt niet tenzij je tegenstander precies dezelfde dingen installed heeft qua mods

alleen kitserver zou wel online moeten werken voorzover ik weet, die past anzich geen bestanden aan namelijk .. voor de rest staat het meeste wel aangegeven bij die grote mods I presume

ow en die Evolution Patch heeft gewoon een online mode btw, waarin hij wel compatible is met ongemodde games (draait alle wijzigingen dan terug dus behalve kitserver)

en nog iets over die Evolution Patch : je krijgt er wel veel Duitse/Engelse 1e en 2e divisie teams bij enzo volgens mij .. enige NL clubs zijn AZ PSV Ajax, dus voor meeste NL'ers is het misschien niet zo'n goeie keuze :+ mij boeit het verder niet zo speel altijd custom ML dus enige die ik mis is Feyenoord

misschien dat jullie dus eerst met kitserver ( klik ) moeten beginnen, dit voegt al zoveel toe met de juiste add-on packs _/-\o_ lees die readme die erbij zit maar eens goed door, de packs met alle faces/stadia/ballen/schoenen/shirts kan je wel op evo-web vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195375

DIt klopt niet helemaal,

Als je alleen option file hebt, kan je nog perfect online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Zojuist de Xbox360 versie gekocht maar ik mis de (goeie) Edit-mode en de PES-shop. Weet iemand waarom die eruit gehaald zijn? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Anoniem: 195375 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 00:34:
DIt klopt niet helemaal,

Als je alleen option file hebt, kan je nog perfect online spelen.
Helaas wel, ik word gek van die mensen die een subtop elftal helemaal vol sterren hebben gestopt. Denk je een leuke tegenstander voor je eigen Ajax/FC Twente/Zuid-Amerikaanse voetbaldwerg gevonden te hebben, wordt je weggespeeld door Ronadinho & Co.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Anoniem: 143011 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:32:
Zojuist de Xbox360 versie gekocht maar ik mis de (goeie) Edit-mode en de PES-shop. Weet iemand waarom die eruit gehaald zijn? :/
Dit komt doordat Konami tijdens het ontwikkelen van PES 6 waarschijnlijk niet meer de tijd had om deze opties erin te bouwen. Hopelijk zijn deze functies wel beschikbaar in de PES2008 op de PS3 / X360 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nippletwister schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 18:30:
[...]

Dit komt doordat Konami tijdens het ontwikkelen van PES 6 waarschijnlijk niet meer de tijd had om deze opties erin te bouwen. Hopelijk zijn deze functies wel beschikbaar in de PES2008 op de PS3 / X360 :)
Dat hoop ik ook. Een behoorlijk gemis. Net als de match details in de pauze of na de wedstrijd. Of de mogelijkheid om je goals op te slaan. :/
Beetje teleurstellend eigenlijk.

Edit:
Betekent de afwezigheid van de PES-shop ook dat er geen unlockables zijn? Dus geen classic-teams en geen classic-spelers?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 143011 op 11-07-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Anoniem: 143011 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:00:
[...]

Dat hoop ik ook. Een behoorlijk gemis. Net als de match details in de pauze of na de wedstrijd. Of de mogelijkheid om je goals op te slaan. :/

Edit:
Betekent de afwezigheid van de PES-shop ook dat er geen unlockables zijn? Dus geen classic-teams en geen classic-spelers?
Replay opslaan functie is inderdaad wel jammer. Die PES shop kan me gestolen worden, op de 6 sterren unlock deed ik hier nooit wat.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:00:
[...]

Edit:
Ik heb het al gevonden. Je kan de classic teams unlocken door de Reebok-cup te winnen met de "normale" teams van die landen. Nederland, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië, Argentinië en Brazilië hebben classic teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviruchi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 22:31
Ebayzo schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:34:
Het is juist leuk dat je dat zelf allemaal moet regelen, hoewel dit soms wat stroef kan gaan. Ik vind zelf dat dit juist bij PES hoort en dat dit soort dingen het net wat meer geven dan Fifa voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-05 14:47
Ik had gisteren 3 potjes online gespeeld en ik moet zeggen dat het veel langzamer loopt dan normaal, dus offline. Ik was er snel aan gewend maar is dit als je tegen iemand speelt met een lage connectie??

BTW: gisteren speelde ik 3 potjes voor het eerst online: Die gast pakt inter, ik pak ac milan, win ik met 2-0. Daarna 2 oke-gasten die samen tegen mij spelen, zij pakken chelsea, ik pak weer ac milan (mijn favoriet) ik heb het heel moeilijk tegen 2 spelers, maar ik kom toch op voorsprong. Uiteindelijk is het 2-2, en scoor ik in de laatste minuut!!! 3-2!! En toen nog een potje gedaan. Je gelooft het niet maar ook met 3-2 gewonnen!

Owja, ik kwam ook een nederlander tegen(ja, het is mogelijk) ik zeg zin in een derby, dus van een nederlands team, pakt hij ook weer inter..... Waarom speelt iedereen met inter of brazilie?? Dat zijn echt kut teams om mee te spelen vind ik.

Maarja als iemand tegen mij wilt spelen moet je maar even PM-en. Mijn naam is Richiepower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:33
Daarom ben ik er ook mee gekapt, elke keer Barcelona of Chelsea of Manchester. Pak je zelf een keer PSV, ja hoor, Barcelona.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-05 14:47
hmm, sommige potjes zijn goed om te spelen, goede verbinding.

Maar toenet tegen een nederlander gespeeld, die pakt steeds brazilie.. Echt zwak...

Maarja als iemand hier een potje wilt dan moet je het maar zeggen. Ben nu online op pes. (ps2)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste