Veel mensen pakken vaak inter en brasil omdat adriano daarbij zit en zijn stats zijn echt goed. Ik heb ook al vaak meegemaakt op de 360 dat als ik online speel dat ik bijna altijd tegen inter of brasil speel.ninc schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:10:
Ik had gisteren 3 potjes online gespeeld en ik moet zeggen dat het veel langzamer loopt dan normaal, dus offline. Ik was er snel aan gewend maar is dit als je tegen iemand speelt met een lage connectie??
BTW: gisteren speelde ik 3 potjes voor het eerst online: Die gast pakt inter, ik pak ac milan, win ik met 2-0. Daarna 2 oke-gasten die samen tegen mij spelen, zij pakken chelsea, ik pak weer ac milan (mijn favoriet) ik heb het heel moeilijk tegen 2 spelers, maar ik kom toch op voorsprong. Uiteindelijk is het 2-2, en scoor ik in de laatste minuut!!! 3-2!! En toen nog een potje gedaan. Je gelooft het niet maar ook met 3-2 gewonnen!
Owja, ik kwam ook een nederlander tegen(ja, het is mogelijk) ik zeg zin in een derby, dus van een nederlands team, pakt hij ook weer inter..... Waarom speelt iedereen met inter of brazilie?? Dat zijn echt kut teams om mee te spelen vind ik.
Maarja als iemand tegen mij wilt spelen moet je maar even PM-en. Mijn naam is Richiepower.
Maar dan is t ook alleen maar leuker als je van dat soort mensen wint.