[Multi] Pro Evolution Soccer 6 deel 2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 14.840 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
ninc schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:10:
Ik had gisteren 3 potjes online gespeeld en ik moet zeggen dat het veel langzamer loopt dan normaal, dus offline. Ik was er snel aan gewend maar is dit als je tegen iemand speelt met een lage connectie??

BTW: gisteren speelde ik 3 potjes voor het eerst online: Die gast pakt inter, ik pak ac milan, win ik met 2-0. Daarna 2 oke-gasten die samen tegen mij spelen, zij pakken chelsea, ik pak weer ac milan (mijn favoriet) ik heb het heel moeilijk tegen 2 spelers, maar ik kom toch op voorsprong. Uiteindelijk is het 2-2, en scoor ik in de laatste minuut!!! 3-2!! En toen nog een potje gedaan. Je gelooft het niet maar ook met 3-2 gewonnen!

Owja, ik kwam ook een nederlander tegen(ja, het is mogelijk) ik zeg zin in een derby, dus van een nederlands team, pakt hij ook weer inter..... Waarom speelt iedereen met inter of brazilie?? Dat zijn echt kut teams om mee te spelen vind ik.

Maarja als iemand tegen mij wilt spelen moet je maar even PM-en. Mijn naam is Richiepower.
Veel mensen pakken vaak inter en brasil omdat adriano daarbij zit en zijn stats zijn echt goed. Ik heb ook al vaak meegemaakt op de 360 dat als ik online speel dat ik bijna altijd tegen inter of brasil speel.

Maar dan is t ook alleen maar leuker als je van dat soort mensen wint.

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

ninc schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 13:28:
hmm, sommige potjes zijn goed om te spelen, goede verbinding.

Maar toenet tegen een nederlander gespeeld, die pakt steeds brazilie.. Echt zwak...

Maarja als iemand hier een potje wilt dan moet je het maar zeggen. Ben nu online op pes. (ps2)
Ja die mensen heb je (gelukkig niet al te veel, op de duitse servers iig niet)

Inter en Brazilië zijn populair (vaak bij naabs) omdat Adriano zulke belachelijk hoge stats heeft, hij is haast niet van te bal te zetten, en kan haast uit iedere hoek en van iedere afstand scoren. Verder is ie nogal kopsterk. Deze dingen gelden voor een groot deel ook voor Imbrahimovic en Ronaldo/Ronaldinho.

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91579

Ik wou net zeggen. Alle topteams hebben een paar spelers die uitzonderlijk goed zijn. Gezeur altijd over Brazilie en Inter. Heb geloof ik nog nooit verloren van Brazilie.
Speel trouwens nooit met 1 van deze teams. Hoewel wel eens met Inter gespeeld.

Normaal met Man-U op dit moment. Zitten ook spelers bij die veel te goed zijn. Rooney die wonderbaarlijk aan de bal blijft en C. Ronaldo die kan dribbelen als ie een touwtje aan de bal heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik heb nu die optionfile die een tijdje terug in dit topic genoemd werd. Ik begrijp alleen niet waarom niet online werkt, of beter gezegd, waarom kunnen anderen wel online spelen met ge-edite teams (bv Henry bij Barca) en ik niet?

Voor offline gebruik is ie wel nice, maar dat doe ik amper, alleen tegen een vriend van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Zeg, dit is vast een heel voor de hand liggende vraag, maar ik zoek iets van een overzichtje van alle truukjes/moves die je doen kunt. Ik heb het spel sinds twee dagen op de 360, en ik zie af en toe dingen langskomen die ik zelf nog nooit gedaan heb. Iemand een linkje voor een goede overzichtspagina?

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mas- schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:48:
Zeg, dit is vast een heel voor de hand liggende vraag, maar ik zoek iets van een overzichtje van alle truukjes/moves die je doen kunt. Ik heb het spel sinds twee dagen op de 360, en ik zie af en toe dingen langskomen die ik zelf nog nooit gedaan heb. Iemand een linkje voor een goede overzichtspagina?
http://www.deafgamers.com/06reviews_b/pes6_expert.html

Heb je alles bij de hand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227842

is er verder al iets over bekend van pro evolution 2008. kun je bv nu wel een toernooi en als dan eigenlijk de computer moet voetballen, dat er een vriend van je dan tegen jou voetbalt, dit kan namelijk niet bij pes 6 op de xbox.

wanneer wordt er meer bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Niet om te zeiken, maare...
1. Gebruik meer leestekens en maak fatsoenlijke zinnen.
2. Beetje zoekwerk kan ook geen kwaad.
Beetje makkelijk om hier je vraag neer te kwakken...

Ben zelf ook aan het zoeken geslagen door die vraag van je, maar kan niks relevants vinden helaas...

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-04 12:59
lol neem net is voor gein psv, neemt die andere idioot Engeland :z

Ik spelen en in rust tijd ik 4-0 3keer kluivert 1 keer kone :D

Toen disconnecte die :)

Wel saai aan het worden bijna 1000 potjes gespeeld op 360 en speel altijd tegen dezelfde teams, dus ben helaas genoodzaakt inter te nemen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Iemand al een up-do-date patch gevonden die (ook) online werkt?
PacinoAllstars schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 18:31:
lol neem net is voor gein psv, neemt die andere idioot Engeland :z

Ik spelen en in rust tijd ik 4-0 3keer kluivert 1 keer kone :D

Toen disconnecte die :)

Wel saai aan het worden bijna 1000 potjes gespeeld op 360 en speel altijd tegen dezelfde teams, dus ben helaas genoodzaakt inter te nemen :*)
Waarom ben je dan genoodzaakt Inter te nemen? Ik vind dat nogal een lame team, met Adriano.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02:53

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kicknoize
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Weet iemand hoe ik de PC versie op 1440x900 (widescreen) kan spelen?
In de OP staat vermeld dat deze maximaal 2048x1536 kan zijn, maar ik kom via de opties niet verder 1280x600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kicknoize
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Laat maar, heb het al gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:25

Christiano007

Ich bin der champion

kicknoize schreef op maandag 30 juli 2007 @ 18:23:
Laat maar, heb het al gevonden.
Kun je het mij even vertellen? :P

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

lodmixer misschien? :/

[ Voor 9% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 05-08-2007 00:34 ]

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

HyperMan schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 18:57:

[...]

Waarom ben je dan genoodzaakt Inter te nemen? Ik vind dat nogal een lame team, met Adriano.
Team bestaat niet alleen uit Adriano hoor. Ben zelf tijdje geleden naar Inter geswitched omdat ik de creativiteit voorin erg lekker vind spelen. Maar als je van vleugelspel houd moet je niet bij Inter zijn.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145101

Hebben er nog meer mensen last van inlogproblemen? Ik krijg elke keer server lost nadat ik op connect druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ebayzo schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 09:16:
[...]
Team bestaat niet alleen uit Adriano hoor. Ben zelf tijdje geleden naar Inter geswitched omdat ik de creativiteit voorin erg lekker vind spelen. Maar als je van vleugelspel houd moet je niet bij Inter zijn.
Ik vind de voorhoede eerder ubersterk, 1 spits met body balance 97 is al veel, maar dat kan ik nog begrijpen bij Zlatan, maar volgens mij heeft Adriano alleen maar bb 97 gekregen omdat ie op de cover van het spel staat. En z'n shot power 99 is imo helemaal imbalanced, das nog meer dan Roberto Carlos.Erg lastig als je een zwakke keeper hebt zoals bij bv Frankrijk, wel een paar keer gehad dat ik 2 of 3 keer een schot van 12-15m op goal krijg, waar de keeper alleen maar naar kan kijken.

Maar goed, genoeg geklaagd. :+ Ik ga weer competition spelen, das toch wel erg leuk en ik heb tegenwoordig weinig last meer van laggers etc
Anoniem: 145101 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 17:34:
Hebben er nog meer mensen last van inlogproblemen? Ik krijg elke keer server lost nadat ik op connect druk.
De laatste dagen wel af en toe gehad, maar was niet echt hardnekkig meestal. Heb uurtje terug ook nog gespeeld

[ Voor 14% gewijzigd door HyperMan op 05-08-2007 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
HyperMan schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 18:57:

[...]

Als je tegen Barcelona, Chelsea, Man utd speelt moet je een gelijkwaardig team nemen, dus dan kies ik voor inter.

Wat betreft Adriano. Afgelopen seizoen idd bagger gespeeld, maar daarvoor was die echt heel gruwelijk bij Inter. Hij kon echt hard knallen, dus zijn shotpower 99 kan ik nog wel enigszins begrijpen. Body balance 97 is discutabel, maar het is wel een beest van een kerel in het echt. Denk maar aan een Alex van PSV postuur en vrij technisch.

Hier RL compilatie van Adriano: http://youtube.com/watch?v=E3dOZ0FC8rc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
PacinoAllstars schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 19:12:
[...]

Als je tegen Barcelona, Chelsea, Man utd speelt moet je een gelijkwaardig team nemen, dus dan kies ik voor inter.

...
Sorry hoor, als je niet wil erkennen dat Adriano overpowered is in PES6 zeg dat gewoon. Inter is voor mij bijna hetzelfde als het nemen van brazilie. Het scheelt niet veel....

Het ligt inderdaad normaal gezien niet aan een persoon, maar bij Adriano is het zo overdreven... Als je schiet gaat de bal er of in of hij kaatst van de keeper af. Dan is het nog maar een kwestie van afmaken imo.

Dan nog maar over het koppen te zwijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

WasBak schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:51:
[...]
Dat punt mis ik dan echt ingame :? Als ik met iemand dramatisch kan koppen is het Adriano wel. Zlatan legt ze er vaak zat in met de kop, maar Adriano krijg ik maar niet op scherp met de kop,.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ebayzo schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:52:
[...]
Dat punt mis ik dan echt ingame :? Als ik met iemand dramatisch kan koppen is het Adriano wel. Zlatan legt ze er vaak zat in met de kop, maar Adriano krijg ik maar niet op scherp met de kop,.
Adriano is ietsje minder lang maar heeft wel hogere jump en header stats, dus ik denk dat ie netto wat beter zou moeten zijn. Misschien heb je gewoon een paar pech met hem en geluk met Zlatan gehad. En als je Adriano bv altijd links hebt staan, komt het misschien doordat de voorzetten die ie krijgt (vanaf rechts meestal lijkt me) slechter zijn dan die Zlatan krijgt. Of hij heeft meestal een betere verdediger tegenover zich, of een (extra) marker

[ Voor 5% gewijzigd door HyperMan op 06-08-2007 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
WasBak schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:51:
[...]

Sorry hoor, als je niet wil erkennen dat Adriano overpowered is in PES6 zeg dat gewoon. Inter is voor mij bijna hetzelfde als het nemen van brazilie. Het scheelt niet veel....

Het ligt inderdaad normaal gezien niet aan een persoon, maar bij Adriano is het zo overdreven... Als je schiet gaat de bal er of in of hij kaatst van de keeper af. Dan is het nog maar een kwestie van afmaken imo.

Adriano is niet overdreven, als jij een ferdinand op hem zet kan die niks. Adriano kan alleen goed schieten als je hem ruimte geeft om te schieten. Wanneer jij hem hintert gaan ze schoten falikant mis.

Brazilie overpowered? Laat me niet lachen één sliding op Ronaldo en hij is eruit met blessure. Hun verdediging is helemaal slecht, gatenkaas. Ze hebben een leuk middenveld met kaka, juninho, maar Chelsea, man utd etc hebben dat ook.

Adriano en Zlatan is een goed duo, maar doet zeker niet onder voor een Shevchenko + drogba met lampard erachter.

Hadden ze adriano een proppenschieter moeten maken? Die jongen kan nou eenmaal hard schieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Ebayzo schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:52:
[...]
Zie HyperMan..
PacinoAllstars schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:01:
[...]

Adriano is niet overdreven, als jij een ferdinand op hem zet kan die niks. Adriano kan alleen goed schieten als je hem ruimte geeft om te schieten. Wanneer jij hem hintert gaan ze schoten falikant mis.

Brazilie overpowered? Laat me niet lachen één sliding op Ronaldo en hij is eruit met blessure. Hun verdediging is helemaal slecht, gatenkaas. Ze hebben een leuk middenveld met kaka, juninho, maar Chelsea, man utd etc hebben dat ook.

Adriano en Zlatan is een goed duo, maar doet zeker niet onder voor een Shevchenko + drogba met lampard erachter.

Hadden ze adriano een proppenschieter moeten maken? Die jongen kan nou eenmaal hard schieten :D
Ik zeg niet dat Brazilie overpowered is, het is een heel goed team. Dat maakt het lame om het te nemen, nogmaals imo. Dat is ook de reden dat veel players Brazilie neemt op bijvoorbeeld tournooien, je hebt een streepje voor.

Ze hadden Adriano heus geen proppenschieter hoeven maken, maar om hem zo'n shotpower te geven, nee absoluut niet. Hopelijk gaat het in PES7/2008 beter.

Ferdinand zal de pijn wel verlichten, maar al krijgt hij maar een klein beetje ruimte en je schiet. Is het al vaak een te gevaarlijk schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:21
Misschien nog een handige link voor in de TS. http://www.pesinside.nl/, Nederlanse site + forum over PES... natuurlijk :X

[ Voor 7% gewijzigd door JanW op 08-08-2007 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:26

Vis

Wie snapt dit? Check de ratings nadat ik iemand met 6-0 online heb ingemaakt :/

Afbeeldingslocatie: http://img401.imageshack.us/img401/2294/vaagtv3.jpg

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-04 13:27
Hier een link naar de online transferpatch voor de mensen die hem willen hebben, hij werkt trouwens ook in offline modus: http://forums.evo-web.co....1652&highlight=dkz+studio

Je moet wel ff lid worden van dat forum daar. Succes ermee

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Vis schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:07:

[afbeelding]
Ik gok dat je 'play again with same teams' hebt gedaan, dan geldt elke uitkomst als gelijkspel, weer zo'n prettige feature van KONAMI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-04 22:14
PacinoAllstars schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:01:
[...]

Helemaal mee eens... elk team heeft zeg maar z'n sterke en zwakke punten. Ik speel zelf graag met Inter omdat ik dan een voorhoede van Ibra, Crespo en Adriano heb met een middenveld met Recoba, Viera en Cambiasso. Maar de achterhoede is geen wereldklasse vind ik zelf.Samuel en Materazzi zijn relatief traag.

Als ik een team moet aanwijzen dat het beste is, dan denk ik dat Chelsea het beste gebalanceerd is. Overigens speel ik ook graag met hen. Maar Chelsea heeft een geweldige balans qua verdediging en aanval.

Overigens kies ik de teams met wie ik speel, in eerste instantie op basis van de keeper. Misschien een raar uitgangspunt, maar ik zet de cursor nooit op ON voor m'n keeper, dus ik ben afhankelijk van hoe goed die is. Vervolgens ga ik pas verder kijken.
Da's bijvoorbeeld 1 van de redenen waarom ik nooit met Barca speel. Ze hebben een van de leukste aanvallen qua snelheid en techniek, maar omdat Valdes gewoon NIET betrouwbaar is, wil ik gewoon niet met hen spelen.

En ik snap het gezeur ook niet zo heel erg. If you can't beat 'em, join 'em? Of geeft dat juist aan dat mensen niet met Adriano KUNNEN spelen en daarom zo gefrustreerd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02:53
Vis schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:07:

[afbeelding]
Ik wilde het net vragen.... ik speel altijd met een maat van me.... en ik win bijna altijd van hem... maar kelder zo hard naar beneden dat ik zelfs in 3b ben beland. Hoe kan dit ign ... hij is zelfs omhoog gegaan. :( |:(

[ Voor 30% gewijzigd door Tranzy op 10-08-2007 14:31 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Staat echt al 10 keer in dit topic dat wanneer je 'Play again with the same teams' doet het niet uitmaakt wat de uitslag is maar altijd een gelijkspel wordt.

Daarom, nogmaals, altijd terug naar de room of 'Play again with different teams' kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220575

Ik heb een probleem met mij verbinding in PES6. Ik kan gewoon spelen, nooit heeft iemand lag als ik host in mijn helft. Maar het probleem is dat ik zelf niet een host kan beginnen (dan komt zo'n zwart scherm waarna hij "could not connect with other players" of iets dergelijks zegt. Ook laat het vierkantje naast mijn naam voor niemand "bars" zien, maar altijd een / terwijl de verbinding perfect is; het is heel vervelend om telkens geweigerd te worden omdat je geen "bars" hebt, maar je verbinding wél goed is.

Ik heb een Sitecom DC-202(V1) router, poorten 5739 en 5730 UDP geforward. Ik heb zelf nog niemand met ditzelfde probleem kunnen vinden, ik hoop dat iemand misschien ziet wat het probleem is.. bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Anoniem: 220575 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 18:24:
Ik heb een probleem met mij verbinding in PES6. Ik kan gewoon spelen, nooit heeft iemand lag als ik host in mijn helft. Maar het probleem is dat ik zelf niet een host kan beginnen (dan komt zo'n zwart scherm waarna hij "could not connect with other players" of iets dergelijks zegt. Ook laat het vierkantje naast mijn naam voor niemand "bars" zien, maar altijd een / terwijl de verbinding perfect is; het is heel vervelend om telkens geweigerd te worden omdat je geen "bars" hebt, maar je verbinding wél goed is.

Ik heb een Sitecom DC-202(V1) router, poorten 5739 en 5730 UDP geforward. Ik heb zelf nog niemand met ditzelfde probleem kunnen vinden, ik hoop dat iemand misschien ziet wat het probleem is.. bij voorbaat dank!
Hier liep ie meestal na een paar minuten al vast, toen heb ik poorten 5730 tm 5740 geforward en ik heb uPnP aangezet. Daarna werkte het, ik weet niet welke van de 2 dingen er voor gezorgd heeft dat het ging werken. Kijk dus of je router uPnP ondersteund en of je wel naar het goede IP forward etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Ik heb onlangs Pro Evolution Soccer voor de 360 aangeschaft, die ik gekocht had toen mijn PS2 de geest gaf. Op de PS2 heb ik het spel lang en veel gespeeld, en met veel plezier, tegen vrienden en huisgenoten. Zo heb ik ook de meeste kampioenschappen op het hoogste niveau gewonnen, met twee vingers in de neus.
Wanneer ik nu echter PES op Xbox live speel, krijg ik eigenlijk vrij consequent een flink pak slaag. Ik verlies niet dik, maar ik verlies wel degelijk. Heeft iemand misschien tips om beter te presteren op internet? Welk camerastandpunt gebruiken jullie? Hannessen jullie met de team-strategien?

Voor de mensen die geinteresseerd zijn in een gemakkelijke xbox live overwinning, is mijn live id trouwens: bl1t z0 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 13:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wel jammer dat je alleen tegen elkaar kan voetballen over het internet en niet over een LAN.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Mas- schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 21:08:
Ik heb onlangs Pro Evolution Soccer voor de 360 aangeschaft, die ik gekocht had toen mijn PS2 de geest gaf. Op de PS2 heb ik het spel lang en veel gespeeld, en met veel plezier, tegen vrienden en huisgenoten. Zo heb ik ook de meeste kampioenschappen op het hoogste niveau gewonnen, met twee vingers in de neus.
Wanneer ik nu echter PES op Xbox live speel, krijg ik eigenlijk vrij consequent een flink pak slaag. Ik verlies niet dik, maar ik verlies wel degelijk. Heeft iemand misschien tips om beter te presteren op internet? Welk camerastandpunt gebruiken jullie? Hannessen jullie met de team-strategien?

Voor de mensen die geinteresseerd zijn in een gemakkelijke xbox live overwinning, is mijn live id trouwens: bl1t z0 .
Geen idee hoe, maar van de laatste zes wedstrijden die ik online gespeeld heb, heb ik er vijf gewonnen. Mijn rating is bijna weer terug naar het oorspronkelijke niveau (5000)! Wat ik precies anders aan het doen ben kan ik niet echt zeggen, hoewel ik wel denk dat het vooral aan het passen ligt. Wanneer je via xbox live speelt, is het toch echt lastiger om je tegenstander uit te spelen, omdat de timing van de bewegingen net iets lastiger is. Wanneer ik me concentreer op combinatiespel gaat het een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 23-04 21:59

Phydomir

Dennis

Deze game ook maar weer eens uit de kast getrokken (360versie) en wordt weer ouderwets ingemaakt online :+

passes komen haast nooit aan, schoten gaan vaak over en het ergste, mijn mannetjes lopen altijd in niemandsland. Heel vervelend.

Anyway, als ik online speel lijkt het wel alsof bij de tegenstanders de mannetje bij geen balbezit automatisch naar de bal lopen. Lijkt dit maar zo en ben ik gewoon heel slecht of is daar iets aan te doen?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212479

Ligt een beetje aan de tactiek. Volgens mij kan je wel instellen dat spelers heel agressief op de bal jagen. Probleem daarvan is dat spelers wat sneller moe worden dan normaal.

Maarja online heb je altijd mensen die een stuk beter zijn dan jouw, je moet gewoon even zoeken naar iemand met ongeveer eenzeflde rank als jij.

Dat jouw spelers in niemandsland dat weet ik ook zo niet.Met welke teams speel je dan vooral? En in wat voor opstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 09:12
-edit- fout.. helemaal fout, nevermind..

[ Voor 89% gewijzigd door cheiron op 21-08-2007 23:02 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeBaas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik speel dit spel nu al geruime tijd.
Wil het nu ook op de pc van mn ouders zetten, die bij mijn weten aan alle systeemeisen voldoet:
XP
Pentium 4 2,66 GHz
1 Gb DDR
Ati Radeon 9200 series
Samsung Syncmaster 940n Flatscreen

Installeren ging goed. Maar wanneer ik het spel opstart krijg ik na het Konami logo, en die 2 andere logos die daarop volgen meteen een zwart scherm, en reageert het spel vervolgens niet meer. Weet iemand hier meer van? Op mn eigen pc doet ie het overigens prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-04 15:01
LangeBaas schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:38:
Ik speel dit spel nu al geruime tijd.
Wil het nu ook op de pc van mn ouders zetten, die bij mijn weten aan alle systeemeisen voldoet:
XP
Pentium 4 2,66 GHz
1 Gb DDR
Ati Radeon 9200 series
Samsung Syncmaster 940n Flatscreen

Installeren ging goed. Maar wanneer ik het spel opstart krijg ik na het Konami logo, en die 2 andere logos die daarop volgen meteen een zwart scherm, en reageert het spel vervolgens niet meer. Weet iemand hier meer van? Op mn eigen pc doet ie het overigens prima...
Met deze specs zou je PES in ieder geval probleemloos moeten kunnen draaien. Heb je al de drivers voor je videokaart geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeBaas
Yep, heb de nieuwste Ati driver erop gezet. Bovendien ook directx 9c er voor de zekerheid opgezet (volgens mij stond ie er al op, maar je weet nooit)
Heb het spel ook al meerdere keren opnieuw geinstalleerd, maar vooralsnog geen verbetering

-Edit-
De demoversie speelt ie wel gewoon prima. Lijkt me dus dat de videokaart het allemaal aankan...

[ Voor 18% gewijzigd door LangeBaas op 23-08-2007 15:35 ]

• Vis

Vis

Elke wedstrijd die ik momenteel online speel loopt prima, maar zodra de 2e helft begint, disconnect ie... En dan zitten we ineens weer in de room.. :s iemand die hier ook last van heeft/had?

• Joss
  • Laatst online: 09:37
UPDATE VAN PES 2008 / PES 7

Screenshots (van www.pesinside.nl)
Afbeeldingslocatie: http://pesinside.nl/cms/data/upimages/subfolders/screens/thumbs/1.jpg Afbeeldingslocatie: http://pesinside.nl/cms/data/upimages/subfolders/screens/thumbs/2.jpg Afbeeldingslocatie: http://pesinside.nl/cms/data/upimages/subfolders/screens/thumbs/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pesinside.nl/cms/data/upimages/subfolders/screens/thumbs/4.jpg Afbeeldingslocatie: http://pesinside.nl/cms/data/upimages/subfolders/screens/thumbs/5.jpg Afbeeldingslocatie: http://pesinside.nl/cms/data/upimages/subfolders/screens/thumbs/6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pesinside.nl/cms/data/upimages/subfolders/screens/thumbs/7.jpg

Ingame video's (vanuit de Leipzig Game Convention)

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Competition spelen online is nu ook niet echt meer leuk. Veel te veel mensen met 1 of andere cheat/exploit waarmee ze kunnen disconnecten zonder een loss te krijgen als ze achter staan.
Vis schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:22:
Elke wedstrijd die ik momenteel online speel loopt prima, maar zodra de 2e helft begint, disconnect ie... En dan zitten we ineens weer in de room.. :s iemand die hier ook last van heeft/had?
Dan staat je firewall/router niet goed ingesteld.

Zet UPnP aan als je router dat ondersteund.
Zet UDP port 5730 tm 5740 (uit mn hoofd) open in je firewall en forward ze met je router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeBaas
HEHE
Eindelijk opgelost... Uit pure frustratie ben ik op de knoppen van mn rumblepad gaan drukken tijdens het opstarten, en nu doet ie het ineens!
Te vaag, maar goed, ik kan weer spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

HyperMan schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:44:
Competition spelen online is nu ook niet echt meer leuk. Veel te veel mensen met 1 of andere cheat/exploit waarmee ze kunnen disconnecten zonder een loss te krijgen als ze achter staan.

[...]

Dan staat je firewall/router niet goed ingesteld.

Zet UPnP aan als je router dat ondersteund.
Zet UDP port 5730 tm 5740 (uit mn hoofd) open in je firewall en forward ze met je router.
Maar hij heeft het voorheen altijd goed gedaan, en heb niks aan mn router of firewall gezeten.

Daarom vind ik het vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Vette filmpjes by the way :)

Cool dat je nu ook de grensrechters ziet rennen.
En wat een verbetering qua graphics zeg.. Ik ben zeer benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Die nieuwe graphics zien er fraai uit, maar hoop vooral dat ze wat aan die (paar) storende bugs/slechte AI (bv van de keeper) hebben gedaan, en de interface mag ook wel wat beter.
Vis schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:24:
[...]

Maar hij heeft het voorheen altijd goed gedaan, en heb niks aan mn router of firewall gezeten.

Daarom vind ik het vaag.
Dat is idd raar. Maakt het uit of je zelf een game start, of dat je tegenstander het doet? Want als je tegenstander het doet, host hij 1e helft en jij de 2e. Dus moet je tegenstander dan naar jou connecten de 2e helft, en als je firewall/router niet goed staat, werkt dat niet, terwijl het de 1e helf prima werkt omdat jij alleen een uitgaande connectie naar hem hoeft aan te maken.

En komen jullie beide meteen weer in de room? En wat je connectie dan? Een paar verticale strepen, of een diagonale streep?

Alles al een keer nagelopen? Ik had laatst bv een nieuw semi-statisch IP van mn router gekregen, waardoor portwarden misging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-04 08:28

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Heeft iemand nog ergens een laatste patch met alle transfers etc voor 2007/2008?? Dan kan ik nog net overleven tot PES7 ;)

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 23-04 11:49

Royz

Kleurenblind!!

Wanneer wordt PES 2007 verwacht voor de XBOX?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Het enigste wat ik hoop is dat ze de seasonmode eens maken ala Fifa's managermode. Transfers etc, dat vind ik echt tof om erbij te doen. Je hebt wel die masterleague maar dat vind ik maar vaag. Vreemde tegenstanders, onbekende spelers enzo. Dat is het dan toch net niet.

Men roept geregeld dat Fifa grafisch beter is, toch vind ik de graphics van PES beter. Scherper en duidelijker. Dat blurry gebeuren van Fifa hoeft voor mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Gebruiken jullie wel es CB overlap? (zo'n manual team strategy die je met L2 moet instellen, dan kan je een verdediger aanwijzen die mee naar voren komt om te aanvallen, kost wel veel stamina en verzwakt je verdediging natuurlijk)

Ik vind dit 1 van de betere manual strategies, erg handig om te gebruiken als je achter of gelijk staat. Ik heb al best vaak in de blessuretijd keihard een bal bij de 1e paal binnen gekopt/getrapt met bv Stam of Alex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
  • Laatst online: 22-04 08:57
HyperMan schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:35:
Gebruiken jullie wel es CB overlap? (zo'n manual team strategy die je met L2 moet instellen, dan kan je een verdediger aanwijzen die mee naar voren komt om te aanvallen, kost wel veel stamina en verzwakt je verdediging natuurlijk)

Ik vind dit 1 van de betere manual strategies, erg handig om te gebruiken als je achter of gelijk staat. Ik heb al best vaak in de blessuretijd keihard een bal bij de 1e paal binnen gekopt/getrapt met bv Stam of Alex.
Klinkt interessant, zal het eens proberen! Aan strategie enzo besteed ik zo weinig mogelijk aandacht, alleen de opstelling wel. Meestal gebruik ik counter attack als strategie tijdens het spel. Ik heb dan eigenlijk niet echt het idee dat er dan wat veranderd :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 07:49

ZieMaar!

Moderator General Chat
Als je een league speelt en je wilt eens wat anders, dan kan het erg leuk zijn om aan het begin van het seizoen uitgebreid de strategy instellingen aan te passen.

Zelf heb ik dat met AC Milan gedaan. Een standaard 4-4-2 strategie, die 3-5-2 met vleugels kan worden als ik een goal nodig heb, of 5-3-2 als 't wel goed is zo. Voor de 4-4-2 gebruikte ik ook weleens de CB overlap, erg handig als je tegenstander wat zwakkere backs maar wel een blok in het middenveld heeft. Wat ik ook gebruikte was switch sides (oid). En verder dat attack defense gebeuren helemaal handmatig doen.

Wordt het een nog leuker spel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-04 22:07
Ik heb de game maar weer eens opnieuw gespeeld om de vele uren in de trein mee door te komen. Nu blijkt echter dat PES6 mijn Logitech Rumblepad II niet ziet (andere games waarbij o.a. Fifa zien 'm bijvoorbeeld wel, maar wie wil nou Fifa spelen).

Heeft iemand enig idee waardoor dit probleem wordt veroorzaakt en hoe ik dit kan oplossen?

Edit: Heb het alweer gevonden.. gewoon bij Settings kijken. :$ |:(

Nu de transferpatch installeren en weer verder!

Edit2: Toch bedankt Joss. :D

[ Voor 17% gewijzigd door Jorco op 04-09-2007 16:20 ]

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
DT-PiSanG schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:07:
Ik heb de game maar weer eens opnieuw gespeeld om de vele uren in de trein mee door te komen. Nu blijkt echter dat PES6 mijn Logitech Rumblepad II niet ziet (andere games waarbij o.a. Fifa zien 'm bijvoorbeeld wel, maar wie wil nou Fifa spelen).

Heeft iemand enig idee waardoor dit probleem wordt veroorzaakt en hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb overigens Windows Vista geïnstalleerd.
Je moet hem eerst "installeren" in PES. Dat doe je door het 'programma' Settings.exe te draaien (wat in de PES6 map staat). Daar kies je dan bij Player 1/2/3 je rumblepad en dan nog even de knopjes goed zetten.

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Ik zag van de trailer van pes 2008 op marketplace, t zag er wel netjes uit. Weet iemand toevallig wanneer die uitkomt ?

360 BLOG

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Paar dagen terug nog mooie goal gemaakt met Van Nistelrooy:

Youtube
Naresh schreef op woensdag 12 september 2007 @ 00:59:
Ik zag van de trailer van pes 2008 op marketplace, t zag er wel netjes uit. Weet iemand toevallig wanneer die uitkomt ?
Op Play.com staat 26-10-2007, dus dat duurt niet zo lang meer. Konami heeft het zelf over Winter 2007

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb PES6 nu maar gekocht voor de PS2, hij bevalt me erg goed :) Nu speel ik vaak op fixed select (1 enkele speler) met camera focused op mij. Als de keeper van de andere partij de bal uittrapt en waar ik ook sta, op met moment dat ik X of vierkantje druk loopt mijn speler automatisch naar de bal. Zelfde gaat ook voor vrije voorzetten, mijn speler moet maar erachteraan blijven huppelen, terwijl ik hem gewoon wil laten staan (komt medespeler aanrennen).

Is dat een feature of is het ook uit te schakelen? :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Anoniem: 196953

gisteren gespeeld op de xbox 360 met nieuw gamerprofiel: 34 matches, 32 lost, 2 draw :')

Anoniem: 152913

Op de volgende site zijn meerdere nieuwe optionfiles te vinden met alle nieuwe spelers, en ook alle correcte teamnamen en tenu's

http://downloads.gamingaccess.com/index.php?file_id=12899

Dit is de directe link ik gebruik deze ook thuis

• SYQ
  • Niet online

SYQ

voor de xbox360 mensen ;

kunnen we niet alleen een online competitie houden?? met iedereen een inzet van 2 euro ofzo, zodat de nummers 1 (en 2) pro evolution soccer 2008 kunnen winnen

competitie, stand en uitslagen moet natuurlijk beheerd worden op een simpel website.

• Vis

Vis

ben benieuwd wanneer de demo van PES 2008 uitkomt voor de pc :)

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004

Polycom

Poes van goud

HyperMan schreef op woensdag 12 september 2007 @ 01:12:
Paar dagen terug nog mooie goal gemaakt met Van Nistelrooy:

Youtube

[...]

Op Play.com staat 26-10-2007, dus dat duurt niet zo lang meer. Konami heeft het zelf over Winter 2007
Hoe doe je eigenlijk zo'n omhaal? Vaak is het bij mij zo dat een speler die opeens doet en hij gaat dan eigelijk altijd mis of heel ver naast/over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

PuDy schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:30:
[...]

Hoe doe je eigenlijk zo'n omhaal? Vaak is het bij mij zo dat een speler die opeens doet en hij gaat dan eigelijk altijd mis of heel ver naast/over.
Je moet zorgen dat de bal/voorzet achter je langs gaat, dat je dus tussen de bal en het doel staat. En dan gewoon op het goede moment op schieten op doel drukken

• Chrono Trigger
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-03 23:21
Koppen vanuit uit corners blijf ik lastig vinden. Net trouwens wel met Nederland de Worldcup gewonnen op professional mode. Finale: Nederland - Tsjechië, 2-2 en 5-3 voor NL met penalties :D

i7 8700K + Mugen 5 @ 4,6GHz // 16GB @ DDR4-3730 CL17 // AsRock Z370 Extreme 4 // GTX1060

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Ik gooi corners altijd redelijk laag bij de eerste paal en kop dan naar de verre hoek. Zit er toch van de 5 pogingen meestal wel eentje in.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

De demo van PES 2008 is uit voor de Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165613

Vis schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:34:
ben benieuwd wanneer de demo van PES 2008 uitkomt voor de pc :)
KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 07:49

ZieMaar!

Moderator General Chat
Corners verschilt per team. Soms is kort de beste optie omdat ik geen kopduel win, maar als je een Stam/Koller hebt mik ik daar op. Altijd iets effect en logisch effect (dus geen buitenkantjes :)).

Verder ben ik erg benieuwd naar de volgende. Mag van mij wel iets moeilijker. Op 't hoogste niveau alles gewonnen nu, en niet alleen met topteams. Juist met de subtop is leuk, bijvoorbeeld Kopenhagen (weet niet of die er standaard inzit, maar in mijn versie met patche wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ZieMaar! schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:10:
Corners verschilt per team. Soms is kort de beste optie omdat ik geen kopduel win, maar als je een Stam/Koller hebt mik ik daar op. Altijd iets effect en logisch effect (dus geen buitenkantjes :)).
Werkt dat lange-verdedigers-mee-naar-voren-systeem goed? :*)

Edit: In Pes2008 bedoel ik dan.

[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 21-09-2007 21:12 ]

• Vis

Vis

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
En hoe bevalt de demo?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Anoniem: 112545

Leuk dat ik net PES6 heb gekocht voor online play... Komt PES2008 er alweer aan...

Maar zijn er nog mensen die PES6 af en toe online doen? Is er een 'Tweakers-group'? :P
Mijn nickname is (hoe kan het ook anders) DonCapone

Anoniem: 181666

@Hierboven Vond je het al niet verdacht dat de game zo goedkoop was :9 :9

Anoniem: 112545

Anoniem: 181666 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 18:00:
@Hierboven Vond je het al niet verdacht dat de game zo goedkoop was :9 :9
Ik was allang blij dat ik eindelijk eens van die Free Record Shop waardebon af kon... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ik vind de demo uber!

Net een tikkie realistischer, net een tikkie mooier. Wat leuke nieuwe moves. Alleen scheidsrechter is in de demo wel erg kaart geverig! (Zeker als je een schwalbe maakt haha)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

wooooooooooooot

wil ik net gaan slapen kom ik dit per ongeluk tegen, yes yes yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een paar dagen en de PC demo is uit!!!! (als het goed is :9 :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
Anoniem: 181666 schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:32:
Nog een paar dagen en de PC demo is uit!!!! (als het goed is :9 :9 )
Eigenlijk vandaag of morgen, blijkbaar morgen. Hopen we :9

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Vandaag mag ook wel hoor :) Had hem eigenlijk stiekem vanmiddag al verwacht :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Begin van de week, dus dat zou dan op zn laatst morgen zijn. Woensdag is al halverwege :P
Net even voor de zoveelste keer het filmpje op de Konami site bekeken :9

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 181666 op 24-09-2007 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51573

Is het nu wel of niet mogelijk PES6 over een LAN te spelen (dit weekend LANparty, willen PES6 toernooi doen)? Ik had begrepen dat het mss met Hamachi kan, maar hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Volgens verschillende websites is de PC demo uit. De twee links zijn wel overbelast:

http://www.pesleague.com/..._sponsor_officiel_pes2008
http://91.121.82.65/pes2008demo_setup.exe

Nog maar eventjes wachten tot er een torrentje is dus. Schijnt 1.09GB te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:02
Aangezien dit het PES6 topic is, daar nog een vraagje over mijnerzijds:

Als je met PES5 een konami cup maakt een meerdere teams selecteert, dan kun je als een wedstrijd start bij player settings iedereen aan elk team koppelen. Met andere woorden alle combinaties zijn mogelijk. Bij Pes6 op de Xbox 360 kan dit niet. Als een team p1 is kan hij alleen aan controller 1 worden toegekend, p2 kan dan alleen de tegenstander worden. Hij kan bijvoorbeeld niet meespelen. Dit kan alleen als je een oefenwedstrijd speelt. Weet iemand of dit zo hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-04 15:01
Joss schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:18:
Volgens verschillende websites is de PC demo uit. De twee links zijn wel overbelast:

Balen dat die links overbelast zijn :(
Geduldmodus maar weer aanzetten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 23-04 21:22

On_E

Housemusic

Ik heb de demo nog een aantal keren gespeeld afgelopen weekend, en ik weet het nu zeker :

Voor het eerst in jaaaren ga ik voor Fifa. :$

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Laatst online: 01:57
On_E schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:31:
Ik heb de demo nog een aantal keren gespeeld afgelopen weekend, en ik weet het nu zeker :

Alleen het voorkantje met die Portugese jankerd er voor op is voor mij al reden om het niet te kopen. Daarbij weiger ik weer 60 euro te lappen voor een spel wat in principe bijna hetzelfde is als vorig jaar. Weer geen aangepast master league (ik speel niet online), amper extra leagues. En dan als klap op de vuurpijl die jankerd. :(

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196953

Staat ronaldo op de cover? BAH! Lekkere keus om die in NL erop te laten :')
On_E schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:31:

Denk dat je nog even moet doorspelen.. Waarom zou je voor fifa gaan?

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 196953 op 25-09-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Laatst online: 09:00

d0s

sssst

Demo dus uit.. helaas nog niet fatsoenlijk te downloaden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-04 08:28

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Joss schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:18:

_/-\o_

En nu idd maar even wachten op een snellere bron...
Maar kan nu al niet wachten...

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 23-04 22:16
ik ben benieuwd.. hoop niet dat het tegenvalt.

Wat ik wel erg mis in PES is een knop om je medespelers diep te sturen, dat gaat vaak niet echt soepel.

En de uitkomende keeper is heel vervelend, soms kan hij gewoon beter in zijn goal blijven staan

(speel PES6 op de 360 en veel PES5 op de xbox bij vrienden)

[ Voor 11% gewijzigd door 418O2 op 25-09-2007 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 23-04 21:22

On_E

Housemusic

Omdat ik het leuker vind ? (afgaande op beide demo's)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mirror iemand? :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Edit: Ik link toch alleen naar legale content?

Maargoed, de torrent heeft toch geen seeders meer, dus ik kan hem wel weghalen. :)

[ Voor 83% gewijzigd door Zamorano op 25-09-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 23-04 22:16
ik zou niet naar die site linken als ik jou was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

418O2 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:19:
[...]

ik zou niet naar die site linken als ik jou was
Want? Ads? Spyware? O-) Heeft er hier iemand uberhaupt de demo al? 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 181666 op 25-09-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Laatst online: 09:00

d0s

sssst

http://4players.de/4playe...CDROM/Download/46386.html

snel zijn jongen,s nu kom je nog binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woo, was net op tijd, hij's nu bezig met downloaden. Het gaat hier toch wel om de PC Demo he? Niet dat ik nu n half uur zit wachten en er dan achter kom dat ik de 360 versie binnen heb gehaald |:(

Edit: Er staat wel PCCDROM in de link dus zal wel goed zitten denk ik zo :P

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 181666 op 25-09-2007 12:32 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste