My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
Ik heb er aan zitten denken om hem ogen en voelsprieten te geven, maar dat vond ik net weer iets te.Frenkie123 schreef op zondag 08 april 2007 @ 22:39:
Doe dan nóg iets maffer: kam de haren naar één kant, of maak vlechtjes erin of doe er haargel in en maak punk haar ? ik verzin maar wat
Dank voor het aanbod, maar ik ga niet met kabelmesh klooien. Er zijn vrijwel geen kabels te zien in de mod (de ATX kabel loopt direct onder de plaat door en de powerkabel is maar een klein dingetje), dus dat laat ik lekker zoKilled-1 schreef op zondag 08 april 2007 @ 23:12:
kabelmesh set van ACryan hebben? UV-rood, maar tis gewoon roze zonder uv-licht. Voor de verzendskosten stuur ik het wel opheb nog een dicht setje liggen
Mail me maar op tim_foole (at) hotmail (dot) com, maar ik antwoord morgen pas weer, want ga nu ff zuipe
... inderdaad OMG jij bent op een heel speciale manier knetter gek
Met name dat pluche is erg sterk.
De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?
Ik ga Aopen nog wel even mailen, sowieso om te vragen of ze nog van die casebadges hebben liggen voor dit mobo en hoe ik daar aan zou kunnen komen.warcow schreef op maandag 09 april 2007 @ 00:07:
Maar heb je al even linkje van dit topic/foto naar Aopen gestuurd? Ik kan me voorstellen dat ze het wel leuk zullen vinden om te weten dat er zoiets is gedaan met hun meest gaye mobo. (en in dit geval een compliment voor Aopen...)

Deze dus
[ontopic] Bij zo'n idiote mod als deze gaan ook mijn vingers weer jeuken aargh

[ Voor 9% gewijzigd door geez op 09-04-2007 10:12 ]
Wat heb ik lang op een dergelijke mod zitten wachten !
Ook al is het pluche en roze en fout, het is wel cute en cool !
Gelukkig heeft GoT geen gebrek aan goed mod talent !
er is nog 1 ding wat gelijk in mijn hoofd schiet als ik de kubus zie, en dat is dat een spiegel op een van de zijkanten niet zou misstaan denk ik..... just my 2 cents
als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
En dan de hele tijd naar m'n eigen hoofd zitten kijkenJird schreef op maandag 09 april 2007 @ 14:57:
er is nog 1 ding wat gelijk in mijn hoofd schiet als ik de kubus zie, en dat is dat een spiegel op een van de zijkanten niet zou misstaan denk ik..... just my 2 cents
Simplicity is de bom...
Dat zou kunnen, maar ik hou dat liever roze, hij moet stijlvol blijven, teveel spiegels en zo vind ik dan weer niet leuk.Colan schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:49:
en een spiegeltje of twee aan de binnenkant?
Default blanke hetero
Dat wordt het meer een wuppie casemodTerw_Dan schreef op zondag 08 april 2007 @ 22:51:
[...]
Ik heb er aan zitten denken om hem ogen en voelsprieten te geven, maar dat vond ik net weer iets te.
Maaruh. Leuke casemod zo. Hoe kom je erop om alles roze te maken. Geweldig
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Wanneer komt haar blauwe broertje erbij?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
helemaal van spiegel aan de buitenkant zou ook vet zijnTerw_Dan schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:03:
[...]
Dat zou kunnen, maar ik hou dat liever roze, hij moet stijlvol blijven, teveel spiegels en zo vind ik dan weer niet leuk.
Keep it calm...en lek mig de zuk
met nadruk op schapenBigbadkip schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:51:
Eigenlijk heb je gewoon een monster geschapen![]()
wel heel cute![]()
missie geslaagd!
Keep it calm...en lek mig de zuk
Het is dat ik geen nut meer heb voor nog een pc, maar anders had ik wel een Gigabyte plankje gepakt en daar een tweede knuffelkubus van gemaakt, en ik zou niet weten voor wie ik een blauwe kubus zou kunnen maken.GGS_206 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:42:
Wat een mod zeg pff![]()
Wanneer komt haar blauwe broertje erbij?
Ja precies
Ben trots op je
<Terw_Dan> taskbar boven is beter
vreet minder cpu power :P
komt doordat de zwaartekracht dan het werk doet ipv je cpu
als je dan op start drukt valt het menu gewoon naar beneden :P
anders moet hij het helemaal omhoogduwen
Hij is weer goed
Edit: Casemodders zijn kunstenaars immers
[ Voor 17% gewijzigd door TEAMIKKE op 10-04-2007 15:19 ]
Anders doe je een gele, voor YellowCubeTerw_Dan schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:22:
[...]
Het is dat ik geen nut meer heb voor nog een pc, maar anders had ik wel een Gigabyte plankje gepakt en daar een tweede knuffelkubus van gemaakt, en ik zou niet weten voor wie ik een blauwe kubus zou kunnen maken.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
* Falcon wacht met smart op de opmerking van Yc
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ach, wat valt eraan te durven, zo eng is het niet om pluche te knippenjens17 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:33:
haha! echt super vet![]()
ken niemand die dit durft te maken!
Ja, dat weet ik zeker
Zou wel toepasselijk zijn ja... maar probeer maar eens een geel mobo te vinden.
Dat is meer bruin. Geel denk ik toch aan Soltek (hoewel dat meer goud te noemen is), daarbij ga ik geen pc bouwen met een Asus bord natuurlijk).
Blauw zou veel makkelijker zijn... maarja, wat moet ik met nog een pc
[ Voor 8% gewijzigd door TERW_DAN op 10-04-2007 18:40 ]
Is meer goud dan geel, maar goed. Deze plank heb ik al tegen de muur hangen, helaas dood dus kan hem niet gebruiken voor een 'Yellowcube'.
Anoniem: 195736
[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 195736 op 11-04-2007 20:50 ]

Mooi hoor Terw_Dan, ziet er zeer goed uit. Vraag me zoals bij wel meer van je mods af waar je de ideeën vandaan haalt, of eigenlijk hoe het komt dat bij ideeën waar andere mensen ze even langs zien flitsen en dan denken: "nee dat kost te veel moeite/dat is iets te", jij gewoon aan de gang gaat
Op naar de volgende mod!
Anoniem: 177771
vind deze nou toch wel veel beter uitgewerkt!cls schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 21:08:
Ik moest gelijk denken aan: http://www.resettim.nl/casemods.php?id=5
Vage mods ook
Roze CCFLs ben ik nog niet tegengekomen, en tja, om nu rood of paars te pakken zag ik ook weer niet zitten.Anoniem: 195736 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:48:
Ik moet zeggen dat ik erg dol ben op kubussen en vind deze ook erg mooi. Super dat je voor wit licht bent gegaan. Komt het roze mooi uit.
Verder is wit licht gewoon mooi en het was goedkoop, want dit komt gewoon uit een oud TFT scherm.
is niet furbyframaster schreef op donderdag 12 april 2007 @ 00:00:
Het eerst wat in me op kwam:
AAAaaaHHH lief ! Hoe heet die Furby ?
Rood? Dat ding is goudkleurig.
Nee, dat zie je verkeerd, hij is lief
HAP HAPRood? Dat ding is goudkleurig.
wegwezen, Toverstaf
* McKaamos doet report dat Toverstaf onder andere nick geregged is
[ Voor 17% gewijzigd door McKaamos op 13-04-2007 19:52 ]
Anoniem: 197951
Heb eigenlijk nog nooit een case gekent die zoveel intresse wekte bij zoveel mensen!
Deze moet je dan ook zeker een keer inzeten bij bijvoorbeeld TBCL, of NKCM!!!
Nu ik dit zo zie, moet ik hem toch eens afmaken, al is het alleen maar voor de verkoop
The Benelux Casemod LeagueAnoniem: 37526 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 20:03:
TBCL? The Best Christian Links? The Book Collector's Library?
Nederlands Kampioenschap Case-Modding
P.S. Toen dit mobo werd geïntroduceerd, werd er een poll over kleur ervan gehouden op tweakers.net. De helft vond het maar gay
[ Voor 14% gewijzigd door Joep op 13-04-2007 21:03 ]
Hoho! Benelux héAnoniem: 197951 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 20:19:
[...]
The Benelux Casemod League![]()
Nederlands Kampioenschap Case-Modding
NKCM mogen alleen nederlanders aan deelnemen hoorTEAMIKKE schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 21:38:
[...]
Hoho! Benelux héNKCM is Nederlands (en Belgisch).
Casemod: Cubeleon
Volgens mij is de plusje kast je naar je bol geslagenTEAMIKKE schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 21:38:
[...]
Hoho! Benelux héNKCM is Nederlands (en Belgisch).

Zat al te twijfelen maar goedbrinkdinges schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 21:54:
[...]
NKCM mogen alleen nederlanders aan deelnemen hoor
Tja, ik moet zeggen dat ik wit licht eigenlijk wel mooi vind, het laat duidelijk de kleur van het mobo zien, en het blijft toch een bijzonder plankjeMrDummy schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 12:27:
Er zijn inderdaad amper roze CCFLs, maar er zijn wel LEDs die aardig roze licht uitstralen. Moet je even goed rondkijkenNet als gele en oranje leds, weinig verschil van elkaar. En lichtblauwe tot blauwgroene leds zijn er ook ("zgn mislukte blauwe leds")
Dus ik ga voor deze mod niet klooien met leds en weet ik al niet wat
Voetnote, er staat een foto van je muur in het examenboekje (lees: boekje met daarin de planning van de toetsen) van mijTerw_Dan schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:57:
intro
Zoals jullie allen wel zullen weten ben ik iemand die zich driftig bezig houdt met het verzamelen van (dode) moederborden om te gebruiken als behang. Mijn muur is zeker niet onbekend en roept nog steeds![]()
![]()
reacties op als mensen hem voor het eerst zien.
ik zal even kijken of ik mijn boekje nog (heel) terug kan vinden
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
Hmmm, dan wil ik idd wel weten waar die foto staat, dan zal ik gelijk even contact opnemen met de uitgever ervan, gezien er altijd nog copyright op die fotos rustun1ty schreef op zondag 15 april 2007 @ 12:02:
[...]
Voetnote, er staat een foto van je muur in het examenboekje (lees: boekje met daarin de planning van de toetsen) van mijviel me opeens op.
ik zal even kijken of ik mijn boekje nog (heel) terug kan vinden
Hehe ja, maar de muur was niet zo rijkelijk belegt als de jouwe, leek het.Terw_Dan schreef op zondag 15 april 2007 @ 12:08:
[...]
Hmmm, dan wil ik idd wel weten waar die foto staat, dan zal ik gelijk even contact opnemen met de uitgever ervan, gezien er altijd nog copyright op die fotos rust
maare, ik vond mijn boekje terug.. althans.. 2 pagina's ervan

ik kijk of ik een kopietje van iemand anders kan maken tegen eind komende week.
Deimos en phobos? iemand is geïntereseerd in romeinse goden en hun kroostTerw_Dan schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 21:11:
[...]
Wat is er mis met het Mariekeroze theme op de FP?
[afbeelding]
ps. nog niets gezegd over de mod, maar ik vind hem belachelijk goed
Ach, als het mijn eigen muur is dan herken ik hem direct. En ik ben heus niet uit op moeilijk doen wegens copyright, maar als het mijn muur is ga ik die uitgever uiteraard wel bellen en vragen om een exemplaar van dat boekun1ty schreef op zondag 15 april 2007 @ 12:11:
[...]
Hehe ja, maar de muur was niet zo rijkelijk belegt als de jouwe, leek het.
maare, ik vond mijn boekje terug.. althans.. 2 pagina's ervan![]()
ik kijk of ik een kopietje van iemand anders kan maken tegen eind komende week.
Iedere pc werd hier naar een maan vernoemd, dus phobos, deimos, io, galatea, adrastea, atlas, trinculo enz enz.[...]
Deimos en phobos? iemand is geïntereseerd in romeinse goden en hun kroost![]()
ps. nog niets gezegd over de mod, maar ik vind hem belachelijk goed![]()
De namen zijn nu wat verandert.
muur
knuffelkubus
tombraider
retrobak
dat is allemaal wat herkenbaarder in 't netwerk
Wel heel toevallig, maar ook wat offtopcTerw_Dan schreef op zondag 15 april 2007 @ 12:23:
[...]
Ach, als het mijn eigen muur is dan herken ik hem direct. En ik ben heus niet uit op moeilijk doen wegens copyright, maar als het mijn muur is ga ik die uitgever uiteraard wel bellen en vragen om een exemplaar van dat boek
[...]
Iedere pc werd hier naar een maan vernoemd, dus phobos, deimos, io, galatea, adrastea, atlas, trinculo enz enz.

De foto's (genomen met me N80)

[ Voor 18% gewijzigd door un1ty op 16-04-2007 13:32 ]
Hmm, het zou natuurlijk zeer onwaarschijnlijk zijn dat dit mijn muur is, gezien er ook een meisje op die foto staat. En die zie je hier nietun1ty schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:59:
De foto's (genomen met me N80)
[afbeelding]
[afbeelding]
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
Anoniem: 216609
[ Voor 90% gewijzigd door Sprite_tm op 23-04-2007 00:14 ]
Dat is idd wel zo.
Aan de reacties die ik vandaag op het NK te horen kreeg leek het wel dat deze mod heel erg in de smaak valt, ik denk eerlijk gezegd ook dat deze deel gaat nemen aan tBCL of het NK volgend jaar als ik nog niet iets gavers heb gemaakt
Anoniem: 148095
(of blauw:P)
lol ik vind het echt een toffe mod
ben benieuwt wat hierna komt
Een witte, gedestilleerde, rubberen, ziekenhuis-computer?
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
*kuch*PositiveCreep schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 23:23:
Erg gave uitvoering van een kubus PC! Eigenlijk nooit eerder gezien een pluche laag. Gaaf!
let op tis wel resettim.nl
en dan is deze al meer dan 2 jaar oud en heeft in de PC Active / PCM gestaan.. en zo zijn er ook al koe mod's geweest, kortom nieuw is het niet..
maar wel pink
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Nieuw is het idd niet, maar goed, ik vond het gewoon leuk om dit roze ding om een sweetkiss mobo te maken. Verder is het zo dat dit ding waarschijnlijk een 2e revisie krijgt. Nu ik de Dremel gewonnen heb heb ik wat meer mogelijkheden om het gaver af te werken dan nu het geval isReseTTim schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:28:
en dan is deze al meer dan 2 jaar oud en heeft in de PC Active / PCM gestaan.. en zo zijn er ook al koe mod's geweest, kortom nieuw is het niet..
maar wel pink
@terw: Ga je er nog echt dingen aan veranderen, of gewoon retoucheren?
Ik wil de achterkant opnieuw doen (en beter wegwerken). En de bovenkant wil ik heel anders gaan maken, iets wat ik me later bedacht en met beter gereedschap ook nog wel te maken is.link0007 schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:39:
@resettim: waarom geen slot-in drive?
@terw: Ga je er nog echt dingen aan veranderen, of gewoon retoucheren?
Ik wil het ruitje in de vorm van het Sweetkiss logo gaan maken. Of het mogelijk is weet ik nog niet, maar het lijkt me wel erg gaaf om dat op die manier te doen.
Hoe kom je op het idee om een roze knuffelkubus te maken? lol
Als je nog een keer een casemod maakt, zet em dan wel even in je sig a.u.b., want ik wil die wel eens zien
Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.
Ach, ik ben simpelweg compleet gestoord, dus zulke ideeën bedenken is vrij makkelijkSn0WDr4gon schreef op maandag 30 april 2007 @ 12:26:
Bij deze verklaar ik de maker van deze casemod... Geniaal xD
Hoe kom je op het idee om een roze knuffelkubus te maken? lol
Als je gewoon zoekt op mijn nickname in CM kom je genoeg tegenAls je nog een keer een casemod maakt, zet em dan wel even in je sig a.u.b., want ik wil die wel eens zien
[CM] AMD Ultrasparc 5
[CM] Servertje, Servertje aan de wand......
[CM] muur²
[CiP]Tombraider
[CiP]Tomb Raider - Temple of Fear
De vrouwlijke kant van de mod komt echt goed naar boven
Haha.. nee even sirieus. Hij ziet er echt leuk uit
18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!
Ach, hij ziet er wel een beetje vrouwelijk uit, maar goed het plankje dat erin zit is destijds ook geadverteerd met een Barbie ernaast, dus wat dat betreft denk ik dat m'n doel aardig is bereiktcarlino schreef op maandag 30 april 2007 @ 13:24:
Hij is echt lief geworden.
De vrouwlijke kant van de mod komt echt goed naar boven
Haha.. nee even sirieus. Hij ziet er echt leuk uit
Wow, je hebt er al aardig wat gemaakt, ik zou het ook doen, maarre... geduld is bij mij wat minder, als iets niet helemaal lukt dan wordt ik al snel pissig lolTerw_Dan schreef op maandag 30 april 2007 @ 13:15:
[...]
Ach, ik ben simpelweg compleet gestoord, dus zulke ideeën bedenken is vrij makkelijk
[...]
Als je gewoon zoekt op mijn nickname in CM kom je genoeg tegen
[CM] AMD Ultrasparc 5
[CM] Servertje, Servertje aan de wand......
[CM] muur²
[CiP]Tombraider
[CiP]Tomb Raider - Temple of Fear
Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.
Tja, geduld moet je hebben en de zin om verder te gaan als iets mislukt. Nu mislukt er redelijk veel, maar dat komt meer door de manier van modden die ik hier hanteer (gewoon proberen en kijken wat eruit komtSn0WDr4gon schreef op maandag 30 april 2007 @ 20:08:
[...]
Wow, je hebt er al aardig wat gemaakt, ik zou het ook doen, maarre... geduld is bij mij wat minder, als iets niet helemaal lukt dan wordt ik al snel pissig lol
Maar goed, als je dan de reacties krijgt op je mod is dat altijd leuk en als je zoiets dan een keertje meesleept richting een tBCL of NKCM is het altijd leuk om te zien wat mensen ervan vinden.
compleet gestoord zijn helpt best bij het bedenken van dit soort dingenAnoniem: 217704 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:52:
Wahahahahaha leuk gedaan xD. Alleen hoe kom je op zo'n idee?
Ja en wie weet win je nog wel, orgineelste en liefste computerkast xDTerw_Dan schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 21:08:
[...]
Tja, geduld moet je hebben en de zin om verder te gaan als iets mislukt. Nu mislukt er redelijk veel, maar dat komt meer door de manier van modden die ik hier hanteer (gewoon proberen en kijken wat eruit komt).
Maar goed, als je dan de reacties krijgt op je mod is dat altijd leuk en als je zoiets dan een keertje meesleept richting een tBCL of NKCM is het altijd leuk om te zien wat mensen ervan vinden.
Ik denk niet dat ik hem dan echt bij casemod wedstrijden moet inzetten, volgens mij vinden de meeste mannen de aaibaarheidsfactor niet zo belangrijkSn0WDr4gon schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 12:50:
[...]
Ja en wie weet win je nog wel, orgineelste en liefste computerkast xD
Ik heb eraan zitten denken (neus, mond en ogen/voelsprieten geven) maar dat ging me idd teveel op een furby lijken. Dus ik houd hem zoals hij nu is, hoewel ik misschien het bovenste deel nog ga aanpassen, waarbij ik het gat vervang door het sweetkisslogo.skelleniels schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:47:
Ik zou er nog 2 webcams aanhangen die je probeert er uit te laten zien als ogen en een diskettestation als mond. Dan heb je bijna een furby
Ik heb nu een deugdelijke figuurzaag (gewonnen op het NK) dus op zich moet dat mogelijk zijn
Overigens heeft eht ding een upgrade gehad, van 4x 320GB ben ik naar 2x 320GB en 2x 750GB gegaan.
[ Voor 7% gewijzigd door TERW_DAN op 11-07-2007 15:51 ]
Het vervelende is dat roze pc onderdelen zo verdomd lastig te krijgen zijn. Ik weet dat er roze dimms zijn, maar die zijn al vrijwel niet aan te komen maar roze kabels en roze fans heb ik eigenlijk nog nooit gezien moet ik je eerlijk zeggen.Bulls-NL schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 00:08:
Ik zal voor de CPU fan eentje nemen die vanzichzelf al transparant roze is, en ook een paar roze rounded cables nemen. Verder wel grappig maar helemaal niet mijn smaak
Bestaat er niet iets als 'anti-statische warmtegeleidende niet-stroomgeleidende' verf ? (sorry voor de rare, misschien wel onbestaande Nederlandse woorden.. het is pas 11 uur
Had je niet eerst ook een mobo geel/beige gespoten? Weet alleen niet meer in welke mod..
De fan is nu al gewoon geverfd met standaard verf, dus dat ziet er al allemaal lekker roze uitlink0007 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:02:
Roze verf doet wonderen
Bestaat er niet iets als 'anti-statische warmtegeleidende niet-stroomgeleidende' verf ? (sorry voor de rare, misschien wel onbestaande Nederlandse woorden.. het is pas 11 uurheb medelijden met de ouwe man
)
Jup, dat was voor TRC.Had je niet eerst ook een mobo geel/beige gespoten? Weet alleen niet meer in welke mod..
Ik heb een keer UV rood SATA kabletje gehad en dat was (voor mij toen) afschuwelijk roze.
Ik hoop niet dat het paarse licht dan de theme verpest

Bron www.freezinghardware.nl
[ Voor 57% gewijzigd door Bulls op 13-07-2007 01:45 ]
Hmm, dat ziet er idd vrij roze uit. Ik zal eens kijken hoe het eruit ziet onder UVlicht (ik heb nog 2 UV CCLS liggen namelijk).Bulls-NL schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 01:41:
De meeste UV rood/oranje dingen worden roze onder UV licht, wellicht kun je dat proberen.
Ik heb een keer UV rood SATA kabletje gehad en dat was (voor mij toen) afschuwelijk roze.
Ik hoop niet dat het paarse licht dan de theme verpest
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron www.freezinghardware.nl
Misschien dat het ding dan nog iets rozer kan dan dat hij al is