Ik heb ook een fragnstein besteld, ik laat nog wel weten hoe hij bevalt!
Waarom overigens een lichte kleur muismat, werkt hij daar beter op?
Verwijderd
30 of 40 stuks voor heel europa klinkt niet echt boomingsanderander schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:13:
Het wat toch een stapeltje van een stuk of 30-40 schat ik. Kortom, Fragnstein is booming, en terecht, vind ik.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik heb er ook eentje besteld, krijg gelijk een mailtje dat het nog wel 10 dagen kan duren in verband met leveringsproblemenVerwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:34:
Ik heb ook een fragnstein besteld, ik laat nog wel weten hoe hij bevalt!
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Ja, lichte muismat werkt beter, kijk op het Bannco forum voor meer info. Je vindt daar oop de COD MW firmware en de configuratietool met een ultility die de kwaliteit van je muismat meet, erg handig!KnEuTeR schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:07:
[...]
Ik heb er ook eentje besteld, krijg gelijk een mailtje dat het nog wel 10 dagen kan duren in verband met leveringsproblemen![]()
Toch wel booming dus he
Per dag bij een willekeurige retailer. Doe dat bijvoorbeeld eens voor Europa maal 20 retailers en maal twee voor de FragFX en Fragnstein. 40x20x2 per dag = 1600 per dag, is toch zo'n 50.000 per maand in Euopa. Voor een opkomend product. Maargoed, wat is booming?Meelobee schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:14:
[...]
30 of 40 stuks voor heel europa klinkt niet echt booming
PSN & XBL: Denkoyugo
Dan is de dualshok troep. En wat is eerlijk? Moet iedereen dan ook dezelfde maat TV en geluidsconfiguratie? Moet iedereen die een racer speelt ook geen stuurtje gebruiken? De knopjes zitten iets anders, meer niet, ik suck nog steeds hoor! Ik heb er alleen meer plezier in zo en hoef niet honderden en honderden euro's in hardware te blijven pompen op de PC.Denko schreef op donderdag 31 december 2009 @ 11:59:
blijf het toch zonde vinden dat er (voorlopig) nog geen aparte servers zijn voor "alternatieve" controllers in MW2.
Heb even gespeeld met zo'n controller en het is toch een stuk makkelijker als het eenmaal goed is ingesteld dan met een controller. Niet geheel meer eerlijk voor de mensen zoals ik die weigeren zo'n ding te halen en gewoon met een joystick spelen.
[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 02-01-2010 22:09 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Kan je met de FragFX niet de gevoeligheid van de muis zelf instellen. Bij mijn Fragnstein heb ik die op medium moeten zetten en in MW2 op 10, daarna liep die soepelJumpman schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 20:35:
In Oktober 2009 heb ik een FragFX V2 besteld voor €20,81 (aanbieding bij The Hut voor £17.93 + £0,99 verzending = £18.92 x € 1,10 = € 20,81) voor het geval dat het in COD bezaait werd met deze dingen en om eens echt de verschillen met een controller te testen.
Vandaag de FragFX er eens bijgepakt. Toen ik hem binnen had twee keer getest met COD4:MW en dat liep heel smooth, maar verder gewoon weer met de controller gegaan omdat ik dit fijner vond. Nu dus de update gedaan naar de FragFX firmware versie V2009.08.30 en COD:MW2 in de PS3 gedaan, de sensitivity van COD:MW2 stond nog op High van de controller. Wat zitten spelen met de instellingen van de FragFX, maar het hapert echt enorm, dit was niet de ervaring die ik in oktober had. Er is echt niet meer mee te richten en het lijkt wel of ik COD:MW2 op een PC speel met een videokaart die het niet aankan.
Heeft iemand voor mij misschien zijn instelling voor COD:MW2 voor de FragFX V2? Zodat ik nog eens kan testen.
Edit: Ik heb nu na een aantal google searches de ingame sensitivity op custom: (Insane 10) en het sensitivity dialwheel op de FragFX op 4. En nog steeds loopt het niet lekker, iemand nog andere suggesties?
Nee, de dualshock is geen troep, hij kan alleen niet zo naukeurig spelen als de muis en daar is ook aan gedacht bij het maken van MW2, de crosshair trekt een beetje recht zeg maar als je 95% van het werk doet.sanderander schreef op donderdag 31 december 2009 @ 13:21:
[...]
Dan is de dualshok troep. En wat is eerlijk? Moet iedereen dan ook dezelfde maat TV en geluidsconfiguratie? Moet iedereen die een racer speelt ook geen stuurtje gebruiken? De knopjes zitten iets anders, meer niet, ik suck nog steeds hoor! Ik heb er alleen meer plezier in zo en hoef niet honderden en honderden euro's in hardware te blijven pompen op de PC.
PSN & XBL: Denkoyugo
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Net als de Fragnstein wereldwijd uitverkocht. Zo populair zijn ze, voveel spelen er dus al mee. Als de beide merken nieuwe lichtingen verschepen zal het aantal spelers met FragFX/Fragnstein pas echt exploderen.amahusu schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:13:
zijn er nog mensen die em recentelijk bij redcoon hebben besteld (fragfx)? Op hun site staat uit voorraad leverbaar, terwijl ie zowat in de rest van europa niet meer te krijgen is
[ Voor 3% gewijzigd door sanderander op 04-01-2010 12:22 ]
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Daar heb ik de mijne vandaan, dat is wel de bedraade versie (V2 - dacht dat de nieuwe V2 draadloos was).amahusu schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:13:
zijn er nog mensen die em recentelijk bij redcoon hebben besteld (fragfx)? Op hun site staat uit voorraad leverbaar, terwijl ie zowat in de rest van europa niet meer te krijgen is
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb de fragnstein daar ruim een week geleden besteld. Toen ik bestelde stond er binnen 24 uur leverbaar. Dag erna kreeg ik een mailtje dat het nog wel 10 dagen kon duren. Ze wisten dus een week geleden al dat hij niet leverbaar was. Op de site hadden ze het nog steeds niet aangepast. Vandaag kreeg ik zelfs een mailtje dat het nog 3 weken gaat duren. Ik voel me echt aan het lijntje gehouden daar. Eerst betalen met mooie beloftes en vervolgens een maand wachtenamahusu schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:33:
had em gister bij psxshop willen bestellen, stond toen nog dat ie op voorraad was daar. Maar toen ik wilde betalen kreeg ik een error bij het ideal scherm
toen ik het vervolgens opnieuw wilde proberen vandaag stond ie op uitverkocht
[ Voor 8% gewijzigd door KnEuTeR op 04-01-2010 14:31 ]
Zeker weten? de fragchuck ben ik benieuwd naar.prinsmp schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:39:
V1 en V2 hebben zelfde afmetingen.
van de site:sanderander schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:31:
...volgens mij kan je ze ook direct bij bannco bestellen, zit nu op mijn werk dus weet het niet zeker, maar probeer het daar eens zou ik zeggen!
leuk om te zien dat er meer animo voor is!
Als je op de link klikt zie je alleen psxshop in NL.We are currently SOLD OUT of units for direct customer sales. Please use the map link above to locate a distributor nearest you. If you have troubles in your region, please send Sales@Bannco.com an email along with your location and we will try to assist you in locating units.
http://bannco.com/index.p...s&view=map&id=1&Itemid=67
[ Voor 16% gewijzigd door Jumpman op 05-01-2010 18:02 ]
4 is echt max, begin is op 0 en het probeer dan is. Beetje bij beetje opschroeven.Jumpman schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 18:01:
Ik zou graag nog van wat meer mensen de Splitfish FragFX V2 instellingen voor COD:MW2 zien. Ik heb hem nu ingame op insane(10) en op de FragFX V2 Nunchuck op 4, maar het loopt nog steeds niet lekker. Hebben jullie ook nog andere instellingen aangepast dan deze?
Heb je ook nog instellingen met de Splitfish FragFX V2 tool voor de PC aangepast?baronruud schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 07:46:
[...]
4 is echt max, begin is op 0 en het probeer dan is. Beetje bij beetje opschroeven.
NopeJumpman schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:54:
[...]
Heb je ook nog instellingen met de Splitfish FragFX V2 tool voor de PC aangepast?
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
[ Voor 33% gewijzigd door ThePrutser op 11-01-2010 09:42 ]
Ik ben benieuwd, vooral het besturen van chopper gunner met de fragfx.ThePrutser schreef op maandag 11 januari 2010 @ 01:15:
Helaas was ik niet thuis tijdens aflevering, maandag doen ze een nieuwe poging... Maw ervaring laat nog even opzich wachten
update
GLS stond vanochtend al voor de deur, net toen ik naar me werk wilde gaan! Morgen mijn eerste indrukken.
Ja, bedoel in MW2, chopper gunner besturen. SorryThePrutser schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:44:
Chopper Gunner?
[ Voor 12% gewijzigd door DeBaroN op 11-01-2010 13:17 ]
Sensitivity ingame op 10, Frag tussen 2&3.Jumpman schreef op maandag 11 januari 2010 @ 23:11:
Ik kan nog steeds me draai niet vinden met de FragFX V2 in COD:MW2. Terwijl ik voorheen altijd op de PC met muis en toetsenbord speelde en op de PS3 met de gamepad (Daarom blijf ik benieuwd naar instellingen van FragFX V2 + COD:MW2 gebruikers).
Er zijn vast wel mensen die je goed kent die een 32bit pc hebben staan, die je ff kan gebruiken toch?ThePrutser schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:05:
Sensitivity ingame op 10, Frag op 0 (firmware 1.000) toe nu toe prima.
Ik speelde voorheen ook op de PC met muis en toetsenbord, maar sinds (een paar maanden) ik een PS3 heb geen enkele game meer op de PC gespeeld.
kan de firmware niet updaten.... 32bit only en ik heb alleen maar Windows 7 64bit machines (laptop en PC), en in de XP mode in Windows 7 werkt het ook niet. Iemand iedeen?
De meesten zoniet allen zijn al overgestapt op W7-x64baronruud schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:22:
[...]
Er zijn vast wel mensen die je goed kent die een 32bit pc hebben staan, die je ff kan gebruiken toch?
Nope. Was al blij dat ik 3 dingen even heb kunnen testen. Kan heel misschien woensdag- of donderdagavond weer verder testen. Anders pas zondagAl chopper gunner in mw2 gedaan trouwens?
tip: probeer eens een andere muismat!Jumpman schreef op maandag 11 januari 2010 @ 23:11:
Ik kan nog steeds me draai niet vinden met de FragFX V2 in COD:MW2. Terwijl ik voorheen altijd op de PC met muis en toetsenbord speelde en op de PS3 met de gamepad (Daarom blijf ik benieuwd naar instellingen van FragFX V2 + COD:MW2 gebruikers).
[ Voor 26% gewijzigd door amahusu op 12-01-2010 12:22 ]
Huh, je zit 3 weken te wachten en het is al de derde keer dat ze alweer drie weken vertraging aangeven.KnEuTeR schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:01:
ik heb mijn bestelling van de Fragnstein bij psxshop inmiddels geannuleerd. Er was weer 3 weken vertraging opgetreden. Is al de 3e keer. En ik zit al 3 weken te wachten. Volgens mij worden die dingen gewoon niet meer geleverd.
Bij mij wil het aimen met chopper gunner niet echt lukken, niet stabiel zoals met de dualshock, het schokt nogal en om de crosshair op 1 punt (persoon) te houden is heel moeilijk vind ik. Crosshair "vliegt" dan heen en weer over de target en duurt nogal voordat die geraakt word en sterft.amahusu schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:14:
[...]
wat betreft het besturen van een chopper gunner: point & click instant death
Waarom woon je nou weer zo ver dan?? Want ik wil die Fragnstein wel eens checken!sanderander schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:39:
Ik heb de Fragnstein, maar zou welleens een FragFX willen testen. (ben echt zeer tevreden hoor, maar ook nieuwsgierig)
Iemand in Deventer, Apeldoorn die zijn FragFX een weekje wil ruilen om eens een Fragnstein wil checken?
wellicht nog meer spelen met je fragchuck sensitivity? (die kan je ook ff snel hoger of lager zetten als je de chopper gunner oproept)baronruud schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:54:
[...]
Bij mij wil het aimen met chopper gunner niet echt lukken, niet stabiel zoals met de dualshock, het schokt nogal en om de crosshair op 1 punt (persoon) te houden is heel moeilijk vind ik. Crosshair "vliegt" dan heen en weer over de target en duurt nogal voordat die geraakt word en sterft.
Trouwens, jij schrijft point en click. Ik heb R1 constant ingedrukt en dan beweeg ik de muis richting targets. Is dat wat ik dan verkeerd doe?
[ Voor 26% gewijzigd door amahusu op 12-01-2010 14:14 ]
Ja, doe ik ook. Kom altijd uit tussen 2-3 en dan ingame sensitivity op 10.amahusu schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:12:
[...]
wellicht nog meer spelen met je fragchuck sensitivity? (die kan je ook ff snel hoger of lager zetten als je de chopper gunner oproept)
tussen de 3 en 4 . In mijn setup (ingame sensitivity 9, soms 10 / FragCuck tussen 3 en 4) heb ik gemerkt dat alles onder de 3 op je fragchuck te langzaam gaat. Een beetje te vergelijken met een erg lage sensitivity (low) als je met de dual shock speelt. Hierdoor verlies je bv in close combat of face to face kills omdat je cursor te langzaam richting target gat. In een CG miste ik hierdoor ook wel veel omdat de view vanuit de chopper ook veel beweegt en ik dus telkens iets te laat was met corrigeren. Misschien vinden sommige mensen dit fijn, maar ik hou ervan om een hele draai te maken op 1 muismat, zonder 10x je muis op te tillen. Alle instellingen boven de 4 lopen schokkerig bij mij.baronruud schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:30:
[...]
Ja, doe ik ook. Kom altijd uit tussen 2-3 en dan ingame sensitivity op 10.
Werkt prima, maar zodra ik met chopper gunner ben is het niet wat. Waar heb jij hem op staan tijdens CG?
1.23a? op de fragnstein site zie ik als nieuwste fw 2.00 staan en 1.23a staat er niet tussen? Ik nie, snapsanderander schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:00:
nou, de expert 1.23a firmware is anders errug fijn! micromovement is verbeterd.
[ Voor 38% gewijzigd door ThePrutser op 12-01-2010 15:10 ]
ohja, ik zie het alleen de tekst erbij zegt 1.01asanderander schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:59:
er is 9 jan. een a versie geplaatst...
welk apparaat?ThePrutser schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 23:39:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb de firmware geupdate naar de laatste versie, en oh wat heb ik daar een spijt vande performance in mw2 is nu dramatisch!
Al een hele hoop settings geprobeerd (ook de hierboven genoemde) maar het is nu een groot drama: enorm choppy aimen. Dat ding slaat zo grote stukken over dat ik de targets niet eens meer in mijn vizier krijg, alleen een mammoet zou ik misschien nog net raken.
Ook geen acceptable middenweg, of enorm choppy of heel nauwkeurig maar zo langzaam dat ik mijn hele huis qua oppervlakte moet gebruiken om rond te draaien. Tweede indruk is dus: teleurstelling alom
firmware 1.000 => sublieme performance
firmware 2.30 (geloof ik, in ieder geval de latest) => doe je je ergste vijand nog niet eens aan
iemand tips??? Kan ik de firmware nog downgraden??
Aan zijn vorige posts te lezen heeft hij een fragnstein.
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2010 09:34 ]
Als je geen reuzenhanden hebt, niet kopen. Heb hem gehad, direct verkocht. Muis is echt niet normaal groot, gewoon lomp, en ligt kloten in de hand. Dat was mijn grootste probleemVerwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 08:52:
Ik zit te twijfelen om een fragfx pro te halen (draadloos) alleen moeten er 6 batterijen in.. Is dat op te laden denken jullie met een snoertje (usb in ps3)?
Verwijderd
Ik heb toevallig wel grote handen maar ik hoor teveel nadelen al.. ik heb de v2 met draad en die werkt perfect alleen zonder draadje zou toch net iets fijner zijnbaronruud schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:49:
[...]
Als je geen reuzenhanden hebt, niet kopen. Heb hem gehad, direct verkocht. Muis is echt niet normaal groot, gewoon lomp, en ligt kloten in de hand. Dat was mijn grootste probleem
En hij liep ook niet echt fijn (vergeleken met de fragfx v1 destijds), veel vertraging.
Google maar is op problemen met dat ding.
Ja, je kunt hem gewoon opladen met het snoertje van je dualshock. Maar beter is om een lader te kopen, gaat veel sneller.
Als je al mijn vorige posts goed had gelezen en naar de topic titel kijktbaronruud schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 08:51:
[...]
Aan zijn vorige posts te lezen heeft hij een fragnstein.
[ Voor 27% gewijzigd door ThePrutser op 13-01-2010 12:55 ]
oeps!ThePrutser schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:53:
[...]
Als je al mijn vorige posts goed had gelezen en naar de topic titel kijkt.... heb ik toch echt een FragFX V.2
Iedereen die een FragFX v.2 bezit ook de latest firmware geinstalleerd? Hoe is jullie ervaring? Ik zit nu sterk te denken om het ding te retourneren en alsnog een Fragnstein te halen (als deze ooit weer leverbaar wordt)
[ Voor 26% gewijzigd door ThePrutser op 13-01-2010 13:51 ]
Ja, klopt. aimen gaat allemaal goed, niet choppy iig. Heb alleen problemen met CG.ThePrutser schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:31:
2.10... kan ook, in ieder geval de latest version. Heb gisteren twee tickets gestuurd (vertaald en samengevat):
@baronruud
als ik het goed gelezen heb, heb je de ingame sens op 10 staan en de fragdial op 3-4. Hoe is bij jou het aimen? Ook choppy zoals met Chopper Gunner, of vloeiend en heb je het probleem alleen met de CG?
Verwijderd
ik heb ook geannuleerd, duurde me ook allemaal telang. Misschien dat ik nu een fragfx haalKnEuTeR schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:01:
ik heb mijn bestelling van de Fragnstein bij psxshop inmiddels geannuleerd. Er was weer 3 weken vertraging opgetreden. Is al de 3e keer. En ik zit al 3 weken te wachten. Volgens mij worden die dingen gewoon niet meer geleverd.
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2010 14:32 ]
Ga ik toch nog een keer jouw settings proberen vanavond!baronruud schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:14:
[...]
Ja, klopt. aimen gaat allemaal goed, niet choppy iig. Heb alleen problemen met CG.
Gister ook ff ingame op 9 gehad, ging ook goed. CG er nog niet mee kunnen testen.
[ Voor 20% gewijzigd door ThePrutser op 13-01-2010 14:50 ]
Ingame 9 of 10 en dan fragwiel bij 0 beginnen en langzaam beetje bij beetje opdraaien naar max 4, want dan is het schokkiedieschok!ThePrutser schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:46:
[...]
Ga ik toch nog een keer jouw settings proberen vanavond!
Als ik echt geen werkende setting kan vinden, gaat ie retour en sluit ik me aan in de lange wachtrij voor de fragnstein... ow wacht ik moet ook nog op de support wachten...
[ Voor 13% gewijzigd door ThePrutser op 14-01-2010 11:09 ]
Laat maar komen, ben benieuwd.amahusu schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:36:
ik zal eens kijken of ik een gameplay filmpje op youtube kan zetten
[ Voor 11% gewijzigd door DeBaroN op 14-01-2010 12:50 ]
Verwijderd
Welke muismat gebruik jij?amahusu schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:36:
ik zal eens kijken of ik een gameplay filmpje op youtube kan zetten, bij mij staat alles nu nagenoeg perfect en ik ben benieuwd waarom het bij jullie dan nog hapert.
- ingame sens: 9
- fragchuck sens: 3.75
- eigen muismat (de bijgeleverde is niet helemaal vlak)
(voor modern warfare 2)
en, hoe vind je het nou?Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:08:
Die bij de fragfx is geleverd..
Verwijderd
Ja gaat wel goed heb alleen liever wat grotere en gladdere.. Ben alleen niet zo thuis in de muismatten de vorige die ik had ik ook waardeloos...
En wat zijn die settings voor COD:MW2 die zij opgeven?ThePrutser schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:07:
Support van FragFX heeft tot nu toe gezegd: "re-install the firmware and use the following settings for MW2..." MW2??? ik heb het over uncharted 2! Lezen jullie de vraagstelling uberhaupt?
[ Voor 21% gewijzigd door DeBaroN op 29-01-2010 19:49 ]
Dit gaven ze mij in een support requestJumpman schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:08:
[...]
En wat zijn die settings voor COD:MW2 die zij opgeven?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 11% gewijzigd door ThePrutser op 05-02-2010 16:23 ]
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
[ Voor 20% gewijzigd door C0nscious op 13-02-2010 11:25 ]
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Verwijderd
Dat laatste!Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 03:08:
Leuke topic en zeer interessant.
Ben ook opzoek naar een muis voor me ps3 om te gebruik bij mw2.
Echter de Fragnstein is draadloos zie ik, kan die ook bekabeld zijn? Als je een muis gebruikt in shooters moeten ze naar mijn inzien altijd bekabeld zijn, anders behoud je nog die lag.
Zat er eerst aan te denken om de FragFX 2 te gaan halen, maar na wat verschillende youtube filmpjes met vergelijkingen, kan je er volgens mij niet meer omheen dat de fragnstein beter is, deze aimt velemalen nauwkeuriger heb ik het idee. Nog eventjes wachten op me belastingcenten en dan maar een fragnstein aanschaffen, enige nadeel ik wil hem bekabeld. Ben ik nou blind en is die er ook bekabeld of klopt het en moet ik toch overwegen om voor een draadloze muis te gaan?
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door ThePrutser op 17-05-2010 16:21 ]
[ Voor 12% gewijzigd door DeBaroN op 25-05-2010 13:08 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq