Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Er zijn genoeg walkthroughs te vinden via google dus ook daar zou je hier niet om _hoeven_ vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180605

Daarom zeg ik: "Maar dat is natuurlijk aan jezelf" en zeg ik absoluut niet dat het niet mag. :)
Persoonlijk zou ik liever ervaringen lezen van gebruikers in plaats van al die zwarte spoiler vlakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:01
Met walkthroughs kom je er niet altijd.
Anoniem: 180605 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:57:
Daarom zeg ik: "Maar dat is natuurlijk aan jezelf" en zeg ik absoluut niet dat het niet mag. :)
Persoonlijk zou ik liever ervaringen lezen van gebruikers in plaats van al die zwarte spoiler vlakken ;)
ff offtopic : ik vind het ook wel leuk om te lezen hoe mensen er proberen uit te komen.

Maar wat betreft deze tombraider: tis weer een superspel, zoals er maar een paar per jaar uitkomen is mijn mening. Vooral de muziek en de sfeer zijn enorm goed: als je bijvoorbeeld in het Colisseum bent, en je realiseert dat daar vroeger mensen met beesten en zo vochten....tja dat geeft wel een bepaald gevoel.
Mooiste level vond ik tot nu toe (zit nu bij Midas) Poseidon: leuke puzzel, goed te doen en mooie textures (tegeltjes) icm lichtinval en het water. Respect voor mensen die dit allemaal bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Harribo schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 12:33:
Maar wat betreft deze tombraider: tis weer een superspel, zoals er maar een paar per jaar uitkomen is mijn mening. Vooral de muziek en de sfeer zijn enorm goed: als je bijvoorbeeld in het Colisseum bent, en je realiseert dat daar vroeger mensen met beesten en zo vochten....tja dat geeft wel een bepaald gevoel.
Mooiste level vond ik tot nu toe (zit nu bij Midas) Poseidon: leuke puzzel, goed te doen en mooie textures (tegeltjes) icm lichtinval en het water. Respect voor mensen die dit allemaal bedenken.
Zeker mee eens! Dit komt denk ik voornamelijk omdat men het oude tomb raider gevoel weer terug heeft gebracht. Je bent weer echt aan het "Tomb raiden", krijgt weer echt het gevoel dat je heelmaal alleen bent in een eeuwenoude graftombe. Ook de schrikeffecten zijn weer terug zo nu en dan.

Ik hoop dat deel 8 ook weer zo goed wordt. En uiteraard zou een soortgelijke remake van 2 en/of 3 geweldig zijn, maar dat is misschien wat te veeleisend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185829

Ik zit net even verder dan Ali Salami.

Als je voorbij die messen bent moet je door een stukje waar je op die palen moet springen met muren die constant dichtklappen. Hierna haal je een schakelaar om en moet je terug over die palen gaan. Probleem is dat wat ik ook doe, Lara wil niet op die paal springen. Het lijkt me een bug in het spel want op gamefaqs is blijkbaar nog iemand met dat probleem.

Hebben jullie daar geen last van gehad? Iemand mss een save van net erna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:29
eXe schreef op zondag 27 mei 2007 @ 00:55:
[...]
Was een mooie guide die je toen had gemaakt ja :)
Mischien dat deze je kan helpen bij een nieuwe!
spoiler:

Het lijkt op het game-bookje en er...
Het is een walkthrough van de Mansion en level 1...
Spoilertje dus :)
Tis niet de Manor compleet ;( best lastig namelijk
Golivier ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-05 20:25

mr_obb

Lakse Perfectionist

Ik heb een probleempje in de Tomb of Tihocan:

Plaatje

spoiler:
Volgens mij moet ik de rode lijn op mijn plaatje volgen en dan kom ik bij die kist, zodat ik hem naar beneden kan gooien. Het probleem is dat ik niet over de omcirkelde kloof kan springen. Elke keer als ik daar spring, valt Lara naar beneden. Moet ik een andere route hebben of moet ik iets speciaals doen daar?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
mr_obb schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:20:

Plaatje

spoiler:
Volgens mij moet ik de rode lijn op mijn plaatje volgen en dan kom ik bij die kist, zodat ik hem naar beneden kan gooien. Het probleem is dat ik niet over de omcirkelde kloof kan springen. Elke keer als ik daar spring, valt Lara naar beneden. Moet ik een andere route hebben of moet ik iets speciaals doen daar?

Bedankt!
Nouw ik heb het opgelost door het water helemaal naar boven te doen en dan dus naar dat cirkeltje toezwemmen en dan via een lage rand daar ergens er op te klimmen enzo... Is wel heel tricky om op die rand te komen maar niet opgeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104409

Is dit uberhaubt haalbaar?

ik heb die hendel gehaalf en ben op de terug weg..Alleen elke keer als ik hier spring, springt lara over de midden pilaar heen, ervoor of land ze erop en wordt ze gelijk gedood. Begint erg vervelend te worden na de 100ste keer ofzo.

http://img.photobucket.com/albums/v312/icericcy/hmm.jpg

en voor de funfactor

http://img.photobucket.co...nniversaryShootembaby.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-05 08:16

Mud.Starrr

I shoot people for money

Vandaag eventjes tijd gehad om de demo serieus te spelen.
Ik ga gauw het echte spel halen!
Ik had echt weer het oude puzzel plezier van TR1 te pakken!

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H004
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-03 11:54
Anoniem: 180605 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:37:
Iemand trouwens al eens opnieuw gespeeld met commentary?
Het commentaar kon ik op een gegeven moment aanzetten in de opties (display: show commentary markers, maar nu is de optie om de een of andere reden grijs/blurred en kan ik het niet meer uitzetten).

Je krijgt je bij elke grote/belangrijke ruimte een blauwe diamant die je kan 'aanzetten'. Het commentaar is wel grappig: 2 ontwikkelaars zijn aan het woord, één van TR1 en één van TR:A. Ze vertellen een beetje hoe t in TR1 was en daarna hoe ze het in TR:A hebben aangepakt. Leuke toevoeging en afwisseling voor tijdens het klauteren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

H004 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 18:06:
[...]

Het commentaar kon ik op een gegeven moment aanzetten in de opties (display: show commentary markers, maar nu is de optie om de een of andere reden grijs/blurred en kan ik het niet meer uitzetten).

Je krijgt je bij elke grote/belangrijke ruimte een blauwe diamant die je kan 'aanzetten'. Het commentaar is wel grappig: 2 ontwikkelaars zijn aan het woord, één van TR1 en één van TR:A. Ze vertellen een beetje hoe t in TR1 was en daarna hoe ze het in TR:A hebben aangepakt. Leuke toevoeging en afwisseling voor tijdens het klauteren! :)
Okee, bedankt, lijkt me de moeite waard om te proberen. Ik wilde het spel sowieso nogmaals uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221257

Ik lees net dat er meerdere mensen problemen hebben (gehad) met de savegame. Ik las dat sommige de savegame letterlijk geopent hadden om hem verder te kunnen spelen. Ik heb hetzelfde probleem, alleen werkt het dus niet als ik dat ook doe....Heeft iemand een ander idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:02
Anoniem: 104409 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 17:05:
Is dit uberhaubt haalbaar?

ik heb die hendel gehaalf en ben op de terug weg..Alleen elke keer als ik hier spring, springt lara over de midden pilaar heen, ervoor of land ze erop en wordt ze gelijk gedood. Begint erg vervelend te worden na de 100ste keer ofzo.
Is dat met een bewegende muur? Je moet wachten tot de muur weg is voordat je springt, dus niet te vroeg springen. Anders zal je altijd van de punt afglijden. Zelfde geldt trouwens ook voor horizontale balken die met een interval in een uit de muur komen, als je te vroeg springt zal ze er altijd doorheen springen, ook als is dat ding helemaal uit de muur.

Anyway, vandaag uitgespeeld :) Zonder walkthrough ofzo, heb toch niet erg vaak lang vast gezeten voor mijn gevoel (speeltijd was toch bijna 16 uur op 'medium'). Vond hem erg leuk, moet hem ooit nog maar een keer spelen voor de relics enzo. Morgen nog even 'croft manor' spelen :)

[ Voor 15% gewijzigd door sewer op 01-06-2007 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:21

Plaatje

spoiler:

Bedankt!
spoiler:
Die weg die klopt, het springen is erg lastig, maar het kan wel. De truuk is niet te vroeg te springen. Je moet naar de rand rennen tot de rand, en net voor het moment dat ze voorover wankelt springen, Lara houdt even in voordat ze over de rand wankelt en dat is precies het moment dat je vooruit moet springen. Als je in één vloeiende beweging rent en net voor de rand springt dan donder je altijd naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:20

Plaatje

spoiler:

Bedankt!
spoiler:
Duw die eerste kist eraf, (dus niet op die screenshot, maar die andere kist. Zet die helemaal onderaan op dat vlak als er geen water meer is. Dan komt er een houten plank vrij. Laat het water helemaal boven komen, die plank drijft mee naar boven. Nu kun je zo de plank op en naar de kist toe die jij omcirkelt. Zo heb ik het gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 15:44
Ter ere van dit jubileum heb ik afgelopen week Tomb Raider 1 1t/m 7 maar aangeschaft :+
Deel 1 t/m/ 6 in een collection box en deel 7 los. Binnenkort Anniversary zelf ook maar even kopen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104409

sewer schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 20:33:
[...]

Is dat met een bewegende muur? Je moet wachten tot de muur weg is voordat je springt, dus niet te vroeg springen. Anders zal je altijd van de punt afglijden. Zelfde geldt trouwens ook voor horizontale balken die met een interval in een uit de muur komen, als je te vroeg springt zal ze er altijd doorheen springen, ook als is dat ding helemaal uit de muur.

Anyway, vandaag uitgespeeld :) Zonder walkthrough ofzo, heb toch niet erg vaak lang vast gezeten voor mijn gevoel (speeltijd was toch bijna 16 uur op 'medium'). Vond hem erg leuk, moet hem ooit nog maar een keer spelen voor de relics enzo. Morgen nog even 'croft manor' spelen :)
jah dat was met die bewegende muren. Alleen dat puntje gaf me veel problemen. alle andere obstakels met bewegende muren ging vrij makkelijk. Alleen dat eritante rot puntje heeft me echt over de 100x geduurd...totdat ik een aanloop nam, door de opengaande muur sprong en aan de andere kant aan de richel bleef hangen xd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149800

Haha grappig, Ik kwam niet lang die *#@$%paarden heen.

uiteindelijk een trainer aangezet en het filmpje van deze level boss gekeken. De trainer deed het niet
(niet de god mode die ik had gekozen :$ )

Ik denk nou ja dan nog maar een keertje......... speel ik ze de de eerste keer helemaal kapot :9

Dus die filmpjes helpen echt. zitten net ff die kleine tips in die het anders zo verdomt moeilijk maken.
aanrader dus. ben helemaal bekeerd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99973

Om één of andere vage rede krijg ik de T-Rex echt nooit goed gepositioneerd... zéér frustrerend. Sowieso vind ik het schiet gedeelte van dit soort games ook een van de minder aantrekkelijke kanten, zonder mag ook wel.

Daarnaast mis ik het radiocontact uit Legend wel, dat gaf toch wat meer diepte aan de karakters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193099

Anoniem: 99973 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 00:57:
Om één of andere vage rede krijg ik de T-Rex echt nooit goed gepositioneerd... zéér frustrerend. Sowieso vind ik het schiet gedeelte van dit soort games ook een van de minder aantrekkelijke kanten, zonder mag ook wel.

Daarnaast mis ik het radiocontact uit Legend wel, dat gaf toch wat meer diepte aan de karakters.
spoiler:
Op het veldje waar die gebouwen staan zie je aan de overkant een soort plateau, lok de t-rex erheen, spring op tijd weg en dan loopt ie zich vast en kun je em gewoon overhoop knallen, zal wel een bug in het spel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nu bij de Centaurs. Wat een klotebeesten. Dat dodgen lukt maar niet ..

Hoe precies moet je adrenaline dodgen? Ik doe shift + links of rechts, en ze loopt, of ze duikt, of ze duikt zelfs opzij. Maar geen oranje beeld, geen doel op de centaur.

Edit: hehe gelukt. Ik liet de aim-knop los en dan kun je dus alleen gewoon dodgen.

[ Voor 108% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 02-06-2007 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Toch een beetje raar dat veel mensen op zoek gaan naar bugs om die T-Rex te verslaan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

babbaloerie schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:07:
Toch een beetje raar dat veel mensen op zoek gaan naar bugs om die T-Rex te verslaan :')
Was er niet naar op zoek, gebeurde me gewoon, kwam me wel erg goed

:)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 193099 op 02-06-2007 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99973

babbaloerie schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:07:
Mwah, ik ben er nu eindelijk voorbij en het is toch wel een van de meest vreemde gevechten van het spel. De T-Rex schopt je constant onderuit en je moet jezelf en het beest bijna tot op de centimeter perfect plaatsen omdat hij anders niet tegen die grote spijkers aanknalt. Erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Ik heb hem (uiteindelijk) vrij makkelijk verslagen zonder dat de T-rex 1 keer de houten punten geraakt heeft. Er gaat namelijk ook nogal wat energie af als hij naast de punten tegen een muur of de witte stenen aan knalt. Dat zal vast minder zijn dan bij de punten, maar als je het trucje eenmaal kent maakt het niet zoveel uit of je dat 4 of 8 keer moet herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:36
Had ik inderdaad ook. Ik had eerst wat tijd nodig om netjes die bullet time te doen, en op tijd te schieten; toen ik het trucje eenmaal door had was 'ie al bijna dood voordat ik 'm voor de eerste keer tegen die stekels liet lopen.

Het is dus wel prima te doen. Je moet wel even de tijd nemen om het trucje door te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175504

AARGGH!!!! Het lukt mij echt niet om in de kamer van damocles na de wall jump op de pilaar te springen. Heb wel 5 verschillende fora en 3 walkthru's doorgezocht voor tips maar het lukt mij nog steeds niet

Ik heb hier de savegame staan: http://www.dipstick.speedxs.nl/dennis4.zip

Zou iemand voor mij die jump willen maken en bij het eerst volgende checkpoint weer saven? Ik zou diegene echt super dankbaar zijn

(pak ook gelijk die large medkit mee )

Thanx in advance,
<D>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:26

Polycom

Poes van goud

Ben nu in het laatste stuk aangekomen van het spel.. Ik moet zeggen dat de tomb raider veel makkelijker is gemaakt dan de oude delen. Ik weet nog goed dat ik met tomb raider III echt heel lang bezig ben geweest. Ik vind het gewoon allemaal erg logisch, gewoon een beetje rond kijken en dan zie je vaak een balk of een rand waar je op kan klimmen, nog niet echt vast gezeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:26

Priet

To boldly do what no one has..

Ja, de randjes zie je vaak wel, maar erop komen... 8)7

Nu ook in 'Sanctuary of the Scion' waar je een wall-jump moet doen in de kamer met al die pilaren. Wat ik ook doe, ze springt altijd vooruit in plaats van opzij en van de muur af :(

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H004
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-03 11:54
Moet je even wat verder teruglezen, paar posts geleden kwam dezelfde vraag maar dan over de kamer van damocles. Het heeft te maken met het camerastandpunt of ze naar voren of van de muur af springt. Als je t camerastandpunt goed hebt is het een eitje :)

H004 in "[Multi] Tomb Raider Anniversary"

[ Voor 12% gewijzigd door H004 op 02-06-2007 18:18 . Reden: Linkje erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de hele pagina:
doorgelezen, maar het lukt echt serieus nog steeds niet. Ik heb geprobeert met camera op haar rug (zodat pilaar midden onderin het scherm komt) en dan springen (met en zonder alle richting toetsen) op het moment net voor, tijdens en net na ze draait. Allen zonder success. Ook al
deze combinaties geprobeert maar dan met camera rechts van Lara zodat de pilaar links in beelt komt. Noppes resultaat. Dus mijn eerdere vraag blijft: Kan iemand alsjeblieft dat klein stukje voor mij doen en daarna saven bij de eerstvolgende checkpoint?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 175504 op 02-06-2007 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
H004 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 18:16:
Moet je even wat verder teruglezen, paar posts geleden kwam dezelfde vraag maar dan over de kamer van damocles. Het heeft te maken met het camerastandpunt of ze naar voren of van de muur af springt. Als je t camerastandpunt goed hebt is het een eitje :)

H004 in "[Multi] Tomb Raider Anniversary"
Maar het werkt bij mij nog niet altijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is gelukt!!!!

Ik deed het volgende:

Eerst op je gemak het touw op de juiste lengte maken zodat wanneer je strax op het keerpunt bent, je midden tegenover de pilaar bent. Daarna een paar keer van links naar rechts swingen. De camera plaatste ik boven Lara en de pilaar zodat je Lara's hoofd van boven ziet en ook bijna het volledige plateau op de pilaar. (deze zie je dan onderin het beelt van rechts naar het midden verschuiven) Toen op het draaipunt drukte ik op de beneden key (s) en jump tegelijk.

EDIT: Ik denk dat dus een gedeelte van de truuk is dat je zoveel mogelijk van het plateau moet zien

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 175504 op 02-06-2007 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175504 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 16:57:
AARGGH!!!! Het lukt mij echt niet om in de kamer van damocles na de wall jump op de pilaar te springen. Heb wel 5 verschillende fora en 3 walkthru's doorgezocht voor tips maar het lukt mij nog steeds niet

Ik heb hier de savegame staan: http://www.dipstick.speedxs.nl/dennis4.zip

Zou iemand voor mij die jump willen maken en bij het eerst volgende checkpoint weer saven? Ik zou diegene echt super dankbaar zijn

(pak ook gelijk die large medkit mee )

Thanx in advance,
<D>
Had alleen deze nog, dan heb je alle sleutels en het hek is open naar het Coloseum

http://loneranger.nl/tr/Savegame%201.TRASave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Die bullet time, zoooo frustrerend, ik krijg het gewoon echt niet voor elkaar 8)7

Bij de T-Rex viel het nog te omzeilen, maar bij die twee Centaurs niet meer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
@babbaloerie: misschien helpt het als je combat mode op advanced toggle zet, zodat de vijand gelockt blijft. Ik geloof dat je de vijand die jou gaat aanvallen gelockt moet hebben, anders kun je geen adrenaline dodge doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Soultaker schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 21:38:
@babbaloerie: misschien helpt het als je combat mode op advanced toggle zet, zodat de vijand gelockt blijft. Ik geloof dat je de vijand die jou gaat aanvallen gelockt moet hebben, anders kun je geen adrenaline dodge doen.
Bedankt maar het mocht niet baten, toch is het me gelukt, zonder te dodgen, heb er net een half uur schieten opzitten :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

YEAH! Ik heb 'm uit.

Prachtig! PRACHTIG GEWOON. Ik heb er geen woorden voor!

Van het begin tot het einde heeft dit spel mij geboeid, zo moesten er meerdere games zijn!

De T-rex was prachtig, dat torso daar, daar kreeg ik echt kiekevel van! Echt mooi gedaan.

Dat de graphics niet zo smooth als in Oblivion waren intereseert mij geen bal. Dit spel brengt naar voor wat belangrijk is! Gameplay, en dan mogen de graphics nog zo lelijk zijn...

Prachtig!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207617

Weten jullie waar ik het grapple touw kan vinden in the manor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Anoniem: 207617 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 23:57:
Weten jullie waar ik het grapple touw kan vinden in the manor?
spoiler:
In het doolhof.

[ Voor 4% gewijzigd door babbaloerie op 03-06-2007 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoi

Heeft iemand een savegame voor me die begint bij de ingang van Tomb of Tihocan??
Ben nl verkeerd begonnen en kan niet meer terug naar boven.
http://loneranger.nl/tr4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
spoiler:
Gewoon terug naar de trap die omhoog leidt, aan het einde van de trap naar rechts springen naar die richel en dan kom je dr wel.

Vergeet niet dat je daarna van boven 2 kisten naar beneden moet gooien voor t water dat daar beneden ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutch_Razor schreef op zondag 03 juni 2007 @ 11:36:
spoiler:
Gewoon terug naar de trap die omhoog leidt, aan het einde van de trap naar rechts springen naar die richel en dan kom je dr wel.

Vergeet niet dat je daarna van boven 2 kisten naar beneden moet gooien voor t water dat daar beneden ligt.
thanx, was al gelukt, en dat was ook de reden dat ik naar boven wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

Anoniem: 124963 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 01:41:
Morgen meer... zal proberen voor zondag het hele huis op papier te hebben 8)
Hoe zijn de vorderingen? :>

[ Voor 45% gewijzigd door Priet op 03-06-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150723

ik heb wel brakke engelse walkthrough gemaakt van het huis :p
aangezien ik toch niet verder kom bij die paarden en savegames zogenaamd beschadigt zijn :s
ik mis alleen een olifantje op de map, ik weet niet meer waar ik die heb gevonden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150723 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 13:47:
ik heb wel brakke engelse walkthrough gemaakt van het huis :p
aangezien ik toch niet verder kom bij die paarden en savegames zogenaamd beschadigt zijn :s
ik mis alleen een olifantje op de map, ik weet niet meer waar ik die heb gevonden :p
Voor Rob_Thunder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*The save game appears to be damaged and cannot be used*

:(
thx voor de moeite iig, maar lukt echt niet :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174352

Afbeeldingslocatie: http://media.tools4noobs.com/Level10_Obelisk_Khamoon/Level10_Obelisk_Khamoon_image027.jpg
Als ik hier met mijn grappling aanhaak en naar de overkant probeer te slingeren om de muur vast te pakken grijpt ze er steeds naast:S ik heb al op veschillende touw lengtes geprobeerd maar kom er maar niet uit ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150723 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 15:02:
*The save game appears to be damaged and cannot be used*

:(
thx voor de moeite iig, maar lukt echt niet :s
kijk eens hoe de eigenschappen van je originele savegames zijn en die van de gedownloaden.
read only enzo.... misschien dat het daar in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

Iemand enige idee hoe je de waterpomptang in de gym in de mansion kunt pakken?

Edit: lama al gevonden. Zag een grappling-dingens over het hoofd...

[ Voor 31% gewijzigd door Priet op 03-06-2007 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-05 14:45
ben nu in de temple of khamoon.
ben net bij het kattenbeeld geweest en naar beneden gedoken.
het hek heb ik geopend en ben ik doorheen gezwommen.
nu lukt het me niet om verder te komen naar boven in de kamer.
via dat schuif ding aan de muur ga ik naar boven aande richel hangen,en dan spring ik naar het platform,maar zodra ik er aanhang gaat alles bewegen.
ben al een uur bezig en ik red het niet op tijd om naar het volgende schuif sing te gaan.

wat doe ik verkeerd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ozziestroker1 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 19:07:
ben nu in de temple of khamoon.
ben net bij het kattenbeeld geweest en naar beneden gedoken.
het hek heb ik geopend en ben ik doorheen gezwommen.
nu lukt het me niet om verder te komen naar boven in de kamer.
via dat schuif ding aan de muur ga ik naar boven aande richel hangen,en dan spring ik naar het platform,maar zodra ik er aanhang gaat alles bewegen.
ben al een uur bezig en ik red het niet op tijd om naar het volgende schuif sing te gaan.

wat doe ik verkeerd???
Je doet nix verkeerd, blijven proberen, het spel zit vol met dit soort ....geintjes, om gek van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die paarden zijn echt irritant! Ben al een uur bezig, en heb gewoon geen idee wat er fout gaat. Als ik dodge, springt ze af en toe zo raar dat ik niet eens KAN schieten. Echt hopeloos. Die T-rex had ik in 1 keer, maar dit......Iemand nog andere tips dan die hier al staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221257 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 19:37:
Die paarden zijn echt irritant! Ben al een uur bezig, en heb gewoon geen idee wat er fout gaat. Als ik dodge, springt ze af en toe zo raar dat ik niet eens KAN schieten. Echt hopeloos. Die T-rex had ik in 1 keer, maar dit......Iemand nog andere tips dan die hier al staan?
Na het kijken van deze video van die 2 paarden speelde ik hem in de 1e keer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174352 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 16:41:
[afbeelding]
Als ik hier met mijn grappling aanhaak en naar de overkant probeer te slingeren om de muur vast te pakken grijpt ze er steeds naast:S ik heb al op veschillende touw lengtes geprobeerd maar kom er maar niet uit ;(
Heb je em al gehaald??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149800 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 19:50:
[...]
Na het kijken van deze video van die 2 paarden speelde ik hem in de 1e keer uit.
Super! Bedankt, had hem nu ook in 1 keer!

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 221257 op 03-06-2007 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62733

heerlijk spel, alleen 1 foutje in het geheel, die beesten blijven soms stom op 1 plek staan en dan is het een kwestie van schieten. De AI daarvan had beter gemogen , voor de rest, (ben in 4e level ) lekker ouderwetse gameplay, zoals het hoort !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vooral in Egypte krijg ik het oude Tomb Raider gevoel weer terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149800 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 17:42:
[...]

kijk eens hoe de eigenschappen van je originele savegames zijn en die van de gedownloaden.
read only enzo.... misschien dat het daar in zit.
dezelfde als bij al me andere savegames, snap er niks van, 1x is het me gelukt, maar dat was savegame nog voor dat ik was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een vraagje, ik zit in Egypte, sta nu bovenin een hal met 6 grote farao beelden. Ik moet een hendel omzetten en dan bovenop de stenen springen, en binnen een bepaalde tijd, anders schuiven ze terug. Heeft iemand een tip? Want ik donder steeds naar beneden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jipjo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-03 08:29
Zodra ik in bullshittime ben geeft zo´n paard me een opdonder. Kan op shift drukken wat ik wil: heeft geen zin, ik loop altijd met mijn rug naar zo´n paard. Achteruitrollen is me nog nooit gelukt....

Ben ik nou niet behendig of is mis ik effe een handige instelling? Of is dit gedoe bijna onmogelijk? In 1 keer uitgespeeld? Hoeveel medipacks... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jipjo schreef op zondag 03 juni 2007 @ 23:19:
Zodra ik in bullshittime ben geeft zo´n paard me een opdonder. Kan op shift drukken wat ik wil: heeft geen zin, ik loop altijd met mijn rug naar zo´n paard. Achteruitrollen is me nog nooit gelukt....

Ben ik nou niet behendig of is mis ik effe een handige instelling? Of is dit gedoe bijna onmogelijk? In 1 keer uitgespeeld? Hoeveel medipacks... :?
Acht grote en 13 kleine, ik hield er uiteindelijk van beide 2 over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Wat ik deed is als je zo'n paard pissed off hebt (zodat een cirkeltje om zijn hoofd kwam), gewoon rustig blijven schieten (1 schot per seconde ofzo) en naar achter blijven lopen. Als hij dan bijna bij je was op shift duwen, wachten tot de 2 crosshairs rood worden en nog een keer schieten.

Belangrijk hierbij is wel dat je op tijd stopt met schieten, want anders schiet je meteen in bullit time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jipjo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-03 08:29
hoe bedoel je pissed of ZONDER bullet time? Heb die rode cirkel bij het hoofd nog niet mogen bewonderen, ondanks nu een uur of zo proberen. Gewoon nog niet 1 keer gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221257 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 22:29:
Een vraagje, ik zit in Egypte, sta nu bovenin een hal met 6 grote farao beelden. Ik moet een hendel omzetten en dan bovenop de stenen springen, en binnen een bepaalde tijd, anders schuiven ze terug. Heeft iemand een tip? Want ik donder steeds naar beneden!
Rechtsvoor beginnen, dan links overspringen, naar de 2e rij springen, weer naar rechts springen, naar de 3e rij, en dan de richtel achter pakken.
jipjo schreef op zondag 03 juni 2007 @ 23:36:
hoe bedoel je pissed of ZONDER bullet time? Heb die rode cirkel bij het hoofd nog niet mogen bewonderen, ondanks nu een uur of zo proberen. Gewoon nog niet 1 keer gelukt.
Lees een stukje terug. Ik heb er ook mee gezeten. Je moet zorgen dat je de rechtermuisknop indrukt zodat je wapens getrokken blijven. Dan kun je achteruit rennen en adrenaline dodgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
En daarom is Advanced Toggle dus handig; dan blijven je wapens getrokken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie kan me ff een tip geven hoe ik deze jump moet maken?
Lukt me niet.

http://loneranger.nl/tr5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Gewoon :+ Springen met q, de camera volledig achter lara plaatsen (dus recht op de muur), paar keer naar links en rechts over de muur lopen zodat je de maximale uitloop hebt, dan als je op het maximum zit (dus bijna bij de andere muur) naar achter drukken (s) en dan spatie en dan meteen weer q. Weer de camera achter lara zetten en weer zover mogelijk op en neer lopen, als je dan helemaal naar rechts uitgelopen bent dan naar rechts drukken (d) en springen. En na een succesvolle jump moet je altijd beducht zijn dat lara de 'ledge' maar met 1 hand vastpakt (en je dus de e nog moet indrukken), maar dat zal hier wel niet zijn.

De camera vol achter lara zetten bij die grapple-hook-over-de-muur-loop-dingen zijn om 2 redenen belangrijk. Als de camerahoek te schuin is dan remt ze af tijdens het op en neer lopen, en het 'naar achter' duwen voor het springen werkt vaak niet (vanwege de schuine camera springt ze dan naar links of rechts).

[ Voor 37% gewijzigd door sewer op 04-06-2007 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sewer schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:51:
Gewoon :+ Springen met q, de camera volledig achter lara plaatsen (dus recht op de muur), paar keer naar links en rechts over de muur lopen zodat je de maximale uitloop hebt, dan als je op het maximum zit (dus bijna bij de andere muur) naar achter drukken (s) en dan spatie en dan meteen weer q. Weer de camera achter lara zetten en weer zover mogelijk op en neer lopen, als je dan helemaal naar rechts uitgelopen bent dan naar rechts drukken (d) en springen. En na een succesvolle jump moet je altijd beducht zijn dat lara de 'ledge' maar met 1 hand vastpakt (en je dus de e nog moet indrukken), maar dat zal hier wel niet zijn.

De camera vol achter lara zetten bij die grapple-hook-over-de-muur-loop-dingen zijn om 2 redenen belangrijk. Als de camerahoek te schuin is dan remt ze af tijdens het op en neer lopen, en het 'naar achter' duwen voor het springen werkt vaak niet (vanwege de schuine camera springt ze dan naar links of rechts).
Gelukt, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vi0
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2007

vi0

graag wat help bij deze jump level egypt tomb of scion die eerste pilaar ik klim tot bovenaan en jump naar die 2 de pilaar en mis die altijd ze springt er altijd een kilometer naast komt gewoon door die verrekte camera denk ik ... moet je eerst springen naar die 2de pilaar of direct naar die ringel ? graag wat hulp hier . zie foto http://users.telenet.be/vioLence/pictures/Clip.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
spoiler:
Bij de 1e pilaar moet ga je eerst omhoog, dan ronddraaien op de pilaar, en dan zakken (shift), en dan iets doordraaien en recht achteruit springen naar de pilaar in de 2e rij die het dichts bij het gangpad staat.

[ Voor 7% gewijzigd door sewer op 04-06-2007 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 08:48
Ik zit bij de obelisk of khamoon en kom daar echt niet verder. Ik zit nu in een kamer waar je aan een hendel moest hangen om een pilaar naar beneden te krijgen, dit is na die dichtklappende deuren. Ik sta nu op een platform waarvandaan het mij onmogelijk lijkt naar de overkant te springen, aangezien ik de dood al regelmatig gezien heb ;).
Het lijkt mij dat ik van dit platform een kant op moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
EnsconcE schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:44:
Ik zit bij de obelisk of khamoon en kom daar echt niet verder. Ik zit nu in een kamer waar je aan een hendel moest hangen om een pilaar naar beneden te krijgen, dit is na die dichtklappende deuren. Ik sta nu op een platform waarvandaan het mij onmogelijk lijkt naar de overkant te springen, aangezien ik de dood al regelmatig gezien heb ;).
Het lijkt mij dat ik van dit platform een kant op moet
Die sprong moet je gewoon kunnen doen (als ik het me goed herinner :p).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Met dubbele spatie en shift+spatie kom ik er niet.

Ik moet wel zeggen dat het me opvalt dat de ene keer kan lara grote afstanden wel overbruggen, de andere keren niet. Het is niet duidelijk aan de afstand te zien of lara deze kan overbruggen. Dit gebeurt vaak bij het omhoog gaan bij richels, de ene keer kan ze een grote afstand wel doen, de andere keer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Dubbel spatie :? Shift spatie :? Dat heb ik iig niet gebruikt in het hele spel, dus dat heb je niet nodig. Volgens mij moet je de spatie inhouden om wat verder te kunnen springen, toch?

Jouw screen zegt me helaas niet meer zo veel, als ik het zo zie zou ik gokken dat het inderdaad wel te halen moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
sewer schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:03:
Dubbel spatie :? Shift spatie :? Dat heb ik iig niet gebruikt in het hele spel, dus dat heb je niet nodig. Volgens mij moet je de spatie inhouden om wat verder te kunnen springen, toch?

Jouw screen zegt me helaas niet meer zo veel, als ik het zo zie zou ik gokken dat het inderdaad wel te halen moet zijn.
Een dubbele spatie is voor iets verder springen en de spatie shift is voor de duiksprong. Altijd handig als je een diep watertje wil verkennen of van rotsen wil springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snobbel
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 18:45
Anoniem: 193099 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:42:
Wie kan me ff een tip geven hoe ik deze jump moet maken?
Lukt me niet.

http://loneranger.nl/tr5.jpg
Please HELP!!! zit hier ook vast 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Laatst online: 01-05 16:04
snobbel schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:21:
[...]

Please HELP!!! zit hier ook vast 8)7
Tijd voor een bezoekje aan de opticien?
sewer schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:51:

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-05 14:45
Anoniem: 193099 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 19:23:
[...]

Je doet nix verkeerd, blijven proberen, het spel zit vol met dit soort ....geintjes, om gek van te worden.
oke moet ik nu als ik omhoog kom op dat platform naar dat schuif ding op de muur of over springen naar het andere schuifende platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YES EINDELIJK gelukt zeg :p

hier ff wat uitvoerig want door die vage uitleg steeds van iedereen ging het dus mis bij mij.

Schiet op zn paard tot die rage meter vol zit (voor bij die frontal attack)
Loop schietend naar achteren totdat het scherm wazig word,
schiet dan niet meer!! maar druk op shift,
ze doet die bulletitime ding, wacht dan tot die 2 rondjes 1 rood rondje worden en schiet

zo nou kan ik weer verder yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Ter geruststelling, die paarden vond ik de zwaarste eindboss van het spel :) De 2 op het eind zijn een stuk makkelijker als je weet wat je moet doen. Vooral omdat die alleen zijn, en je ze makkelijk op afstand kan houden.

Qua jump-combinaties waren er mijns inziens maar 2 echt moeilijke stukken:
1) in egypte waar je die amulet van anubis (hond) moet pakken, en je jezelf omhoog moet werken bij op zo'n stuk met van de bewegende cirkelzagen enzo.
2) Wat ik het vaakst opnieuw moest proberen was het op een na laatste level in atlantis, waar je in zo'n kamer helemaal omhoog moet van plateau naar plateau (en bij elk plateau 2 van die vliegende beesten je het leven zuur maakten). Op een gegeven moment moest je daar op zo'n schuin stuk springen, dan 2 keer zo'n staaf uit de muur waar je omheen kan zwiepen + 2 van die muur-grapple-hooks. En dat dan binnen een bepaalde tijd, zodat je eigenlijk geen enkele keer extra mocht zwiepen of op en neer lopen met de grapple hook. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door sewer op 04-06-2007 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vi0
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2007

vi0

bedankt voor de hulp sewer feite was het nogal logisch .. normaal spring je toch altijd van het hoogste punt :p enfin toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sewer schreef op maandag 04 juni 2007 @ 22:16:
2 van die vliegende beesten je het leven zuur maakten). Op een gegeven moment moest je daar op zo'n schuin stuk springen, dan 2 keer zo'n staaf uit de muur waar je omheen kan zwiepen + 2 van die muur-grapple-hooks. En dat dan binnen een bepaalde tijd, zodat je eigenlijk geen enkele keer extra mocht zwiepen of op en neer lopen met de grapple hook. 8)7
Dat is precies waar voor mij de lol ophoudt. Ergens in Egypte waar de dingen getimed zijn. Ik vind het 3D puzzelen leuk. Zelfs het 4D, maar er moet geen tijdsdruk achter zitten.

Ik vond TRA leuk maar nu vind ik het toch minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

2) Wat ik het vaakst opnieuw moest proberen was het op een na laatste level in atlantis, waar je in zo'n kamer helemaal omhoog moet van plateau naar plateau (en bij elk plateau 2 van die vliegende beesten je het leven zuur maakten). Op een gegeven moment moest je daar op zo'n schuin stuk springen, dan 2 keer zo'n staaf uit de muur waar je omheen kan zwiepen + 2 van die muur-grapple-hooks. En dat dan binnen een bepaalde tijd, zodat je eigenlijk geen enkele keer extra mocht zwiepen of op en neer lopen met de grapple hook. 8)7
En dat is wel zóóó $%&#%&#^@%!!!!! :( |:( }:O

Zeker in combinatie met een camerastandpunt dat wijzigt gewoon bijna niet te doen: hoe kan ik nou direct doorspringen als de camera draait waardoor Lara stil komt te hangen? Dan kún je het toch gewoon niet in één keer doen 8)7

Naja, ik zit op dat punt goed vast dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8312

Ter geruststelling, die paarden vond ik de zwaarste eindboss van het spel :) De 2 op het eind zijn een stuk makkelijker als je weet wat je moet doen. Vooral omdat die alleen zijn, en je ze makkelijk op afstand kan houden.

Qua jump-combinaties waren er mijns inziens maar 2 echt moeilijke stukken:
1) in egypte waar je die amulet van anubis (hond) moet pakken, en je jezelf omhoog moet werken bij op zo'n stuk met van de bewegende cirkelzagen enzo.

3 keer raden waar ik ben aanbeland... Diegene die dit stukje level bedacht heeft verdient op zijn minst een flinke vorm van billenkoek! Tot nu nagenoeg geen echte problemen gehad, maar dit stukje is echt afschuwelijk frusterend.
Heb je misschien een kleine tip voor de laatste sprong, dus van laatste grapple hook naar richel? 9 van de 10 keer springt de dame in kwestie volkomen de verkeerde kant op of net te kort om de richel te halen. Die lava-put heb ik nu wel weer gezien!

Edit: ik zie inmiddels dat ik niet de enige ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Ik heb het ook 50 keer moeten proberen ofzo (beetje frustrerend dat die 2 vliegbeesten na het checkpoint zijn, en je die dus ook 50 keer moet doodmaken).

In theorie is het simpel, gewoon op het schuine stuk springen, meteen weer springen, en bij de eerste staaf naar beneden duwen (d) en op de spatie rammen zodat ze geen volledige draai maakt. Bij de 2e staaf niet bewegen zodat ze zo snel mogelijk in rust is, intussen de camera volledig achter lara zetten en als ze in rust is naar boven duwen (w) zodat ze zich omdraait en begint te zwiepen. Meteen weer op spatie rammen zodat ze geen volledige draai maakt en bij de richel naar links icm met e om het zo snel mogelijk te doen. Dan naar achter + springen + q voor de muur-grapple-ding, en dan wordt het pas echt frustrerend. Je hebt dus niet de tijd om op en neer te gaan. Je moet zo snel mogelijk de camera achter lara krijgen, en tegelijk naar links duwen, en op het hoogste punt naar achter + spatie. Helaas spring je dan 9 van de 10 keer naar links (tegen de muur) ipv naar achter. Als het wel lukt naar achter + springen + q voor de 2e grapple, en weer de camera achter lara zetten en op het eind naar links + springen. Dat laatste had ik niet zo veel problemen mee, geloof dat ik bij de derde keer dat ik bij de 2e grapple kwam het mij lukte om tegen de richel te springen. Geloof dat ze de ledge met één hand pakt, dus ook nog e.

In de praktijk is het gewoon hel. De eerste sprong op het schuine stuk mislukt nog wel eens (zodat je niet door kan springen), die 2 staven + richel vallen op zich wel mee (alleen het snel tot stilstand komen op de 2e staaf + omdraaien mislukt soms als de camera net niet goed staat). Maar die 2 muur-grapples zijn echt belachelijk 8)7 Hoe vaak ik niet na de eerste grapple naar links sprong tegen de muur, erg frustrerend...

[ Voor 4% gewijzigd door sewer op 05-06-2007 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Aan de andere kant is te makkelijk ook niet leuk. Persoonlijk houd ik van een beetje uitdaging. Ik ben nog niet op het punt waar jij het over hebt, erover meepraten doe ik ook maar even niet ;). Maar het lijkt mij leuker dat je iets meerdere keren moet proberen, dan dat je er in een rits doorheen sjeest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Op zich heb je gelijk, echt erg vond ik het stuk ook niet (wel frustrerend). Alleen is de implementatie van de muur-grapple wel een beetje matig in het spel, de camerahoek heeft een heel erg grote invloed op hoe ver je langs de muur kunt lopen en welke kant je daarna opspringt. Normaal is dat geen probleem omdat je tijd zat hebt en je toch niet van de muur kan vallen, zodat je pas springt als alles klopt. Alleen moet je het hier dus in 1 keer doen, en dan ook nog een serie sprongen achter elkaar.

Maar goed, als je dat dan eindelijk gehaald hebt, heb je wel een mooi 'happy happy joy joy" moment :)

[ Voor 9% gewijzigd door sewer op 05-06-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:53

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ah ik ben niet de enige die vast zit.... Sorry maar die Natla mine jump is echt TE irritant. Ik ben maximaal tot de laatste grapple hook gekomen (en toen was de tijd op) maar de tijdsdruk is gewoon irritant hoog en in combinatie met camerastandpunten die af en toe wisselen... buh. Ook de enige keer tot nu toe dat ik vind dat ik zelf weinig fout doe :P Ik bedoel, ik weet wat er moet gebeuren.

[ Voor 5% gewijzigd door IceStorm op 05-06-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey

http://loneranger.nl/tr6.jpg

Wie heeft een tip voor me hoe , nadat ik de ring heb gepakt, hoe ik dan op die pilaar kom, ze springt alle kanten uit behalve, uiteraard, de goede kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Als ik het goed herinner moet je eerst springen naar de eerste pilaar aan het gangpad, voor de rest zie mijn spoiler van gisteren om 13:22

[ Voor 57% gewijzigd door sewer op 05-06-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sewer schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 13:21:
Als ik het goed herinner moet je eerst springen naar de eerste pilaar aan het gangpad, voor de rest zie mijn spoiler van gisteren om 13:22
Misscgien is het hamdig als ik de juiste toetsen-combi gebruik...... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
sewer schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:59:
Op zich heb je gelijk, echt erg vond ik het stuk ook niet (wel frustrerend). Alleen is de implementatie van de muur-grapple wel een beetje matig in het spel, de camerahoek heeft een heel erg grote invloed op hoe ver je langs de muur kunt lopen en welke kant je daarna opspringt. Normaal is dat geen probleem omdat je tijd zat hebt en je toch niet van de muur kan vallen, zodat je pas springt als alles klopt. Alleen moet je het hier dus in 1 keer doen, en dan ook nog een serie sprongen achter elkaar.

Maar goed, als je dat dan eindelijk gehaald hebt, heb je wel een mooi 'happy happy joy joy" moment :)
Is het niet dat de camera implementatie gewoon slecht is? Je kan soms niet zien waar je precies heen moet, bijvoorbeeld als je naar achteren wil gaan terwijl je aan een rand hangt. De stand van de camera is bijvoorbeeld van invloed hoe je spring en bij de grapple gaat ie soms zo mee dat het niet gaat zoals je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Die is in alle tomb raiders slecht geweest zolang ik het me kan herinneren. Nu is het beter dan het ooit geweest is volgens mij, als je nu aan een richel naar achter of naar links drukt, dan probeert de camera je te laten zien wat er in die richting is. Maar als de ruimte te krap zit of je te veel in een hoek zit of er een object in de weg zit dan gaat het nog steeds mis. Ik heb wel een paar keer compleet mis gesprongen (vooral naar achteren) in de hoop dat daar wel een richel ofzo zou zijn ;)

Bij sommige spellen maken ze een object gewoon doorzichtig als ze daar de camera in/achter moeten plaatsen, zodat je tenminste nog een redelijk overzicht hebt. Bij tomb raider is het helaas niet zo, zodat je soms op de gok moet springen...

[ Voor 19% gewijzigd door sewer op 05-06-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Megaprobleem

spoiler:
http://loneranger.nl/raam.jpg
Die ramen gaan niet kaopt als ik er op schiet, zullen wel watjes in die pistolen zitten.
Wie helpy me?

lama, is al

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 193099 op 05-06-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zit geloof ik in level 10 vast,

ik heb de:
eye of horus
scrarab of osiris
ankh of isis

Ik mis dus 1 ding maar zou bji god niet weten waar ik die moet vinden?

EDIT:
laat maar, stond gewoon in me inventory :')

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 150723 op 05-06-2007 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161886

Heeft er iemand voor mij een savegame van Lost island-the great pyramide voorbij het stukje dat ze aan de drie stokken uit de muur moet slingeren en 2 x moet grablen
zeer frustrerend aangezien ik al een week hiermee bezig ben
zie pic
Afbeeldingslocatie: http://img505.imageshack.us/img505/5218/afbeelding2yb8.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 161886 op 05-06-2007 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Je zal even moeten wachten dat priet, bruggie of icestorm er langs zijn :Y) :P

Of zelf blijven proberen, misschien kun je nog iets halen uit mijn post van 7:35 vanochtend (vast niet, want in theorie is het snel duidelijk wat je moet doen).

Ow ja, wat je kan doen om een seconde te besparen is op dat cirkeltje te schieten zodat jij plateau langer wordt, dan helemaal naar de muur lopen en voordat je begin aan de serie sprongen nog eens op het cirkeltje schieten om de tijd te resetten. Dan hoef je niet schuin te rennen naar je eerste sprong. Maar de tijd is niet echt een probleem zolang je alles achter elkaar doet, je moet bij de palen simpelweg geen volledige draai maken maar meteen doorspringen, en bij de grapple-hook hetzelfde.

[ Voor 50% gewijzigd door sewer op 05-06-2007 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:53

IceStorm

This place is GoT-like!!!

sewer schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:40:
Je zal even moeten wachten dat priet, bruggie of icestorm er langs zijn :Y) :P
Ik stel voor dat de eerste die er langs is zijn savegame beschikbaar stelt :P Vanmiddag weer twee keer HEEL dichtbij geweest maar ja.
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste