Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:08

Pubbert

random gestoord

Damn, ik zit nu in de Croft Manor, heb 2 pistolen gevonden, maar kan niet meer uit die 2 kamers weg (boeken gelezen, artifact/olifant gepakt) Ik las hier ergens iets van een keypad bij 1 van de 2 deuren...
1) ik heb maar 1 deur in die 2 kamers, 2) er zit geen keypad :( (alleen zo'n rode knop)

Iemand een idee?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:33
die paarden, ik kom er niet doorheen, ik heb 2 kleine healths. kom niet verder dan 1 schild van een paard af te pakken, ik word wel beter maar blijf nu steken
voor het eerst in alle tombraiders dat ik iemand moet smeken om een savegame??
of een god mode cheat?
graag sturen naar mijn email :) als je wilt :)

ben benieuwd wie hier in 1 keer doorheen kwam met zo weinig health?

dat wegduiken lukt me niet echt, en als ik zon schild heb, dan ben ik te laat met het licht weerkaatsen
zeer frusterend dat er blijkbaar mensen zijn die het wel (makkelijk) lukt...grrrr:)

nog iets wat ikopmerk uit het filmpje: lara concentreert zich op 1 paard tegelijk....is dat de truc?
hoe zet ik dan combat mode ? want bij mij schiet lara om en om op een paard die langskomt

[ Voor 44% gewijzigd door Harribo op 05-06-2007 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:18
IceStorm schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:48:
[...]

Ik stel voor dat de eerste die er langs is zijn savegame beschikbaar stelt :P Vanmiddag weer twee keer HEEL dichtbij geweest maar ja.
Ik heb hem net nog eens opgestart, en was er in de derde poging doorheen :) Alleen kan ik niet saven als ik een level replay :| Dus als je me even je savegame opstuurt probeer ik het nog eens...

@thunder: moet je niet vanaf het balkon naar zo'n schilderij springen :? Als je dat al gehad hebt, dan moet je in de andere kamer de boeken lezen, in een van de boeken staan getallen. Die kun je dan (automatisch) invoeren in de keypad van de deur.

[ Voor 21% gewijzigd door sewer op 05-06-2007 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vi0
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2007

vi0

die 2 centaurs versla je echt wel makkelijk als je bullet time snapt ..schiet gewoon op 1 tot zijn rage bar vol is dan valt ie je direct aan , als ie je aanvalt dan kom je in bullet time terecht druk je bv op crouch en links of rechts ontwijk je zen aanval en headshot je hem , dan is ie verdooft voor ff en neem je zen schild af , zijn schild gebruik je om zijn verander in steenaanval af te wenden en tegen hem te gebruiken.. als ie versteent is is ie super makklijk om te doden , vice versa voor die andere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

sewer schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 23:15:

@thunder: moet je niet vanaf het balkon naar zo'n schilderij springen :? Als je dat al gehad hebt, dan moet je in de andere kamer de boeken lezen, in een van de boeken staan getallen. Die kun je dan (automatisch) invoeren in de keypad van de deur.
Die getallen zijn voor de zonnewijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:20
Thund3r schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:50:
Damn, ik zit nu in de Croft Manor, heb 2 pistolen gevonden, maar kan niet meer uit die 2 kamers weg (boeken gelezen, artifact/olifant gepakt) Ik las hier ergens iets van een keypad bij 1 van de 2 deuren...
1) ik heb maar 1 deur in die 2 kamers, 2) er zit geen keypad :( (alleen zo'n rode knop)

Iemand een idee?
ja wel,zie spoiler

spoiler:
als je in de kamer zit waar je boven de speerpunt hebt gevonden,moet je terug naar beneden en daar staan allemaal lege vitrines.
daar moet je gewoon naar de deur lopen en links van de deur waar de rode lamp knipert gaan staan.
daar kan je de actie knop indrukken en toetst lara een code in en kan je naar buiten.
als hij het niet gelijk doet moet je weer terug naar boven en de boeken lezen.
in een van de boeken staat een code.
iets van 12 nog wat.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:08

Pubbert

random gestoord

ozziestroker1 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 06:04:
[...]

ja wel,zie spoiler

spoiler:
als je in de kamer zit waar je boven de speerpunt hebt gevonden,moet je terug naar beneden en daar staan allemaal lege vitrines.
daar moet je gewoon naar de deur lopen en links van de deur waar de rode lamp knipert gaan staan.
daar kan je de actie knop indrukken en toetst lara een code in en kan je naar buiten.
als hij het niet gelijk doet moet je weer terug naar boven en de boeken lezen.
in een van de boeken staat een code.
iets van 12 nog wat.

suc6
Nee, nee, ik zit in die kamer waar ik die dual pistols gevonden heb, en zo'n olifantje in de vitrine. Ik zie nergens een speerpunt, of een andere lege vitrine staan.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doe eens je best dan. Ga op onderzoek wat je nog meer kunt doen. Zo hoor je het spel te spelen. Niet door anderen je voor te laten kauwen wat je steeds moet doen. Wat is daar de lol van ;)

spoiler:
schilderij

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 06-06-2007 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30799

Misschien is het al eens gezegd (maar ik heb ff geen zin om 25 pagina's door te werken), maar voor die bullet time: ik denk dat de meeste mensen hun rechter shift gebruiken omdat die naast de pijltjes zit. Die werkt standaard niet.. Die moet je ff instellen bij opties. Dan werkt hij wel.. zelfs bij mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Anoniem: 30799 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:21:
Misschien is het al eens gezegd (maar ik heb ff geen zin om 25 pagina's door te werken), maar voor die bullet time: ik denk dat de meeste mensen hun rechter shift gebruiken omdat die naast de pijltjes zit. Die werkt standaard niet.. Die moet je ff instellen bij opties. Dan werkt hij wel.. zelfs bij mij 8)7
Volgens mij gebruiken de meeste mensen de WASD-toetsen. Ik gebruik in ieder geval de linker Shift knop (ook mij lukt het bijna niet, 2 keer ofzo gelukt van de 50+ keer proberen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
babbaloerie schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:36:
[...]

Volgens mij gebruiken de meeste mensen de WASD-toetsen. Ik gebruik in ieder geval de linker Shift knop (ook mij lukt het bijna niet, 2 keer ofzo gelukt van de 50+ keer proberen).
Waar ik achter kwam (en toen versloeg ik wel de centaurs) is dat je moet BLIJVEN SCHIETEN(of in elk geval pistolen gericht houden) op de centaurs. Zodra de pistolen weer in de holster van lara zitten, kan je nooit die jump doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8312

sewer schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:40:
Je zal even moeten wachten dat priet, bruggie of icestorm er langs zijn :Y) :P

Of zelf blijven proberen, misschien kun je nog iets halen uit mijn post van 7:35 vanochtend (vast niet, want in theorie is het snel duidelijk wat je moet doen).

Ow ja, wat je kan doen om een seconde te besparen is op dat cirkeltje te schieten zodat jij plateau langer wordt, dan helemaal naar de muur lopen en voordat je begin aan de serie sprongen nog eens op het cirkeltje schieten om de tijd te resetten. Dan hoef je niet schuin te rennen naar je eerste sprong. Maar de tijd is niet echt een probleem zolang je alles achter elkaar doet, je moet bij de palen simpelweg geen volledige draai maken maar meteen doorspringen, en bij de grapple-hook hetzelfde.
Meldt zich! ;)
Speciaal voor deze gelegenheid had ik een savegame gemaakt, met bijpassende naam. Zal hem zsm uploaden. Of zo nu en dan mailen kan ook.
Wel een kleine noot: ik hem nu uitgespeeld met de eerst uitgekomen "stoute" versie. Ik heb geen idee of alle versies, legaal en illegaal, qua savegame compatible zijn.

Wil alleen nog wel even zeggen dat dit laatste level echt een anticlimax is! Ik miste totaal de sfeer die ervoor wel inzat. Op een gegeven moment kon het me gewoon niet eens meer schelen of ik wel of niet die moeilijke sprong ging halen. Lekker een dag Pro Evo gespeeld terwijl ik bij eerdere lastige stukjes een even niks ging doen en al snel de behoefte voelde om wel door te spelen.
De drang om verder te gaan die ik in voorafgaande levels wel had was hier dus totaal niet aanwezig. Maar neemt niet weg dat het een heel vermakelijk spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nou kom maar op met de savegame dan :P Ik blijf het elke dag even proberen. Zelfs een trainer gebruikt om die 2 demons snel af te maken met de optie 'one shot one kill' (elke keer die beesten doodmaken om vervolgens de sprong te proberen zuigt :)) maar helaas, het lukt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-04 10:46
babbaloerie schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:36:
[...]

Volgens mij moet je eerst een kant opgaan. links of rechts, dan pas je shift intoetsen. Lara maakt dan normaal zo'n mooie sprong, maar in de bullettime krijg je dat die cirkeltjes. Dan schiet je op het goeie moment.
Ik vind het zelf best lastig maar zo is het met wel bij de T-rex gelukt.
Verder moet ik het echt lastige nog doen.
Ik zit nu pas in die grot in griekenland waar ik de sleutels uit de godenkamers moet verzamelen. best lastig in elk geval.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IceStorm schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:43:
Nou kom maar op met de savegame dan :P Ik blijf het elke dag even proberen. Zelfs een trainer gebruikt om die 2 demons snel af te maken met de optie 'one shot one kill' (elke keer die beesten doodmaken om vervolgens de sprong te proberen zuigt :)) maar helaas, het lukt me niet.
Zo te zien heb je precies dezelfde weg afgelegd als ik. Eerst netjes zelf proberen en daarna geen zin meer om elke keer te moeten schieten. Nu nog even de speed-optie proberen, wat amper helpt, en dan moet het daarna na 10 keer springen toch echt lukken!
Omdat uploaden even niet gaat mail ik hem wel naar het email-adres wat ik in je myReact zie staan.

Edit1: ok, 2 mailtjes... ;)
Edit2: En onderweg...waarschijnlijk dubbel.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 8312 op 06-06-2007 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Ik heb de savegame van bruggie even gehost, hier is de losse savegame, en een zipbestandje met ook nog de 2 extra bestanden 'Profile.TRAProfile' en 'autosave.TRAsave'.

Bij mijn werkt het trouwens niet (hatred), maar goed, ik was er toch al langs :+ Misschien dat anderen er wel nog wat aan hebben :)

[ Voor 169% gewijzigd door sewer op 06-06-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193099

sewer schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:30:
Ik heb de savegame van bruggie even gehost, hier is de losse savegame, en een zipbestandje met ook nog de 2 extra bestanden 'Profile.TRAProfile' en 'autosave.TRAsave'.

Bij mijn werkt het trouwens niet (hatred), maar goed, ik was er toch al langs :+ Misschien dat anderen er wel nog wat aan hebben :)
Als je er toch al langs ben zou je ons dan misschien die savegame kunnen geven???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Ik heb alleen savegames van het einde, dus dat schiet ook niet op. Maar als iemand op hetzelfde punt vastzit (jump combinatie met 3 stokken + 2 grapple hooks binnen bepaalde tijd in atlantis) en als de gehoste bestanden ook niet werken, mail me dan even jouw savegame. Dan zal ik even proberen langs dat punt te komen (tenminste, als de savegame bij mij wel werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sewer schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:44:
Ik heb alleen savegames van het einde, dus dat schiet ook niet op. Maar als iemand op hetzelfde punt vastzit (jump combinatie met 3 stokken + 2 grapple hooks binnen bepaalde tijd in atlantis) en als de gehoste bestanden ook niet werken, mail me dan even jouw savegame. Dan zal ik even proberen langs dat punt te komen (tenminste, als de savegame bij mij wel werkt).
Adres uit je profiel??
dan is ie onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Ok, die deed het wel.

Zelfde savegame, maar dan voor hatred. Hier is de losse savegame, en hier met ook nog de 2 extra bestanden 'Profile.TRAProfile' en 'autosave.TRAsave'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sewer schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 17:01:
Ok, die deed het wel.

Zelfde savegame, maar dan voor hatred. Hier is de losse savegame, en hier met ook nog de 2 extra bestanden 'Profile.TRAProfile' en 'autosave.TRAsave'.
Bedankt, ben weer treetje hoger, nu de rest van dit lava-gedoe nog, vind dit stuk wel extreem moeilijk, dacht dat andere stukken moeilijk waren, maar de rest is een makkie in vergelijking met dit k............level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na heel veel gehark en frustrerend tandengeknars heb ik besloten voor die centaurs een savegame te downloaden. Diversen geprobeerd, maar ik krijg, zonder uitzondering, bij allemaal dezelfde melding: "The saved game appears to be damaged and cannot be used". Enig idee wat ik fout doe?

De instellingen van mijn eigen savegame en de gedownloade versies zijn identiek. Ik sla ze op in mijn eigen profiel, in Mijn documenten/Eidos/enzovoort.

Iemand enig idee? Wordt knap frustie, zo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30799 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 17:31:
Na heel veel gehark en frustrerend tandengeknars heb ik besloten voor die centaurs een savegame te downloaden. Diversen geprobeerd, maar ik krijg, zonder uitzondering, bij allemaal dezelfde melding: "The saved game appears to be damaged and cannot be used". Enig idee wat ik fout doe?

De instellingen van mijn eigen savegame en de gedownloade versies zijn identiek. Ik sla ze op in mijn eigen profiel, in Mijn documenten/Eidos/enzovoort.

Iemand enig idee? Wordt knap frustie, zo.....
Volgens mij heeft het ermee te maken hoe groot je tra.exe is, er zijn er nl 2, eentje van 4.58 mb en eentje van 19 mb, dus je moet je de bij passende save-game zoeken

Je kunt mijn savegame wel krijgen, die is van het tra-bestand van 4.58 mb, dan kun je replay level doen en de rest ook

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 193099 op 06-06-2007 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
@Density, als je de hatred versie speelt, stuur me dan even je savegame op (heb toch niets beters te doen nu :P), dan probeer ik ze even te verslaan. Moet wel zeggen dat ik niets kan beloven, ik was niet zo heel erg goed in dat gevecht (maar misschien zijn me skills iets beter sinds ik de 2 eindbazen op het eind gehad heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:03
Anoniem: 124963 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 16:19:
[...]

spoiler: title
Het is eigenlijk heel simpel, het antwoord is te vinden in het huis zelf (staat in een boek) en op het bordje bij de ingang van het doolhof. Als je meteen wilt weten wat je moet doen, lees dan het stukje onder deze spoiler

spoiler: title
Allereerst moet je er voor zorgen dat je die pijlpunt hebt, deze kan je ergens vinden in het huis. Als je die oppakt, zegt Lara iets in de trant van ''Die is toch van één van de standbeelden''. Die gebruik je bij de zonnewijzer. Vervolgens kijk je naar het bordje bij de muur, hier staat, uit mijn hoofd, ''11 to 7''. Dit zijn de openingstijden van het doolhof. Aangezien het pikkedonker is buiten, zijn die openingstijden allang voorbij ;) Je moet de klok de zonnewijzer naar 11 draaien, vervolgens naar 2 om te eindigen bij 7. Oftewel, 11, 2, 7 ;) Als het goed is gaan de hekken open, heb er zelf ook even ruzie mee gehad.. gewoon blijven proberen... de getallen die hier staan kloppen :)

Veel succes en mocht er iets niet duidelijk zijn, roep maar.
Waar kun je die speerpunt vinden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193099 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 17:35:
[...]

Volgens mij heeft het ermee te maken hoe groot je tra.exe is, er zijn er nl 2, eentje van 4.58 mb en eentje van 19 mb, dus je moet je de bij passende save-game zoeken

Je kunt mijn savegame wel krijgen, die is van het tra-bestand van 4.58 mb, dan kun je replay level doen en de rest ook
Heel graag, mijn tra-bestand is ook 4,58 mb, dus dat zou moeten passen dan.

@ Sewer: Ik heb door mijn geklootviool mijn originele savegame teruggeworpen naar de tempel van Midas.. ik moet weer even een stuk spelen voordat ik weer op dat punt van die centaurs ben |:( . Mocht het met Kokkie's savegame niet lukken, hou ik me zeker aanbevolen voor jouw optie, als ik zover ben dat ik die krengen weer op mijn beeld heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb naar aanleiding van wat hier boven werd gepost eens voor de gein gekeken hoe groot mijn tra.exe is. Die is dus 19 mb groot.
Verschil zit hem dus inderdaad in de r55-versie (geen installatie procedure) en hatred / legale-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8312 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 19:50:
Heb naar aanleiding van wat hier boven werd gepost eens voor de gein gekeken hoe groot mijn tra.exe is. Die is dus 19 mb groot.
Verschil zit hem dus inderdaad in de r55-versie (geen installatie procedure) en hatred / legale-versie.
Dus jij hebt de r55-versie? Ik moest wel installeren, dus zal ik wel de hatred versie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De savegame die ik van Kokkie44 kreeg werkt inderdaad wel.. dus daar zit hem inderdaad het verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
link naar trainer
http://www.icestorm.nl/tra2_trn.exe
spel starten daarna deze trainer starten

sorry voor mijn zondiging :)

[ Voor 40% gewijzigd door Harribo op 06-06-2007 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sewer schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 17:37:
@Density, als je de hatred versie speelt, stuur me dan even je savegame op (heb toch niets beters te doen nu :P), dan probeer ik ze even te verslaan. Moet wel zeggen dat ik niets kan beloven, ik was niet zo heel erg goed in dat gevecht (maar misschien zijn me skills iets beter sinds ik de 2 eindbazen op het eind gehad heb).
You've got mail :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:33
Harribo schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:36:
link naar trainer
http://www.icestorm.nl/tra2_trn.exe
spel starten daarna deze trainer starten

sorry voor mijn zondiging :)
donder op met je malware! :( zal wel aan mmn virusscanner liggen..

hier is de trainer ook te vinden

[ Voor 26% gewijzigd door jaapstobbe op 07-06-2007 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandokanONE
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-04-2023
Ik zit nu ook vast in Level 13: The Great Pyramid, is er iemand die deze level heeft uitgespeeld? Ik weet niet precies hoe ik een screenshot plaats maar ik zit vast in een ruimte met lava waarin je een weg naar boven moet banen. Je moet eerst schieten op een symbool waarna er 3 palen tevoorschijn komen. Je krijgt dan een aantal sec. de tijd om vanaf die palen een haak aan de muur vast te grijpen en direct daarna weer een haak. Ik doe vast iets fout want ik val steeds bij de 3de paal de diepte in. Weet iemand de juiste handelingen om hier door te komen. Ik werk met muis en toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zandokanONE schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:46:
Ik zit nu ook vast in Level 13: The Great Pyramid, is er iemand die deze level heeft uitgespeeld? Ik weet niet precies hoe ik een screenshot plaats maar ik zit vast in een ruimte met lava waarin je een weg naar boven moet banen. Je moet eerst schieten op een symbool waarna er 3 palen tevoorschijn komen. Je krijgt dan een aantal sec. de tijd om vanaf die palen een haak aan de muur vast te grijpen en direct daarna weer een haak. Ik doe vast iets fout want ik val steeds bij de 3de paal de diepte in. Weet iemand de juiste handelingen om hier door te komen. Ik werk met muis en toetsenbord.
deze zeker?
http://loneranger.nl/tr7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandokanONE
ja alleen zit ik al een verdieping hoger, die is echt onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zandokanONE schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:12:
ja alleen zit ik al een verdieping hoger, die is echt onmogelijk

Een paar berichtjes terug kun je de oplossing vinden, nl door sewer geposte savegame, ik heb em zo ook gehaald, en nog velen met mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandokanONE
ok ga ik effe kijken dan, thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:52
Het wordt hoog tijd dat ik dit spel ook eens ga spelen. De hele versie van. De demo heb ik pas uitgespeeld. Was erg vermakelijk :D

Ik krijg door dit topic echt zin in dit spelletje :P

[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 07-06-2007 14:25 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193099 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:17:
[...]

Een paar berichtjes terug kun je de oplossing vinden, nl door sewer geposte savegame, ik heb em zo ook gehaald, en nog velen met mij
Daar ben ik nu ook. Maar een savegame noem ik niet 'het halen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
zandokanONE schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:46:
Weet iemand de juiste handelingen om hier door te komen. Ik werk met muis en toetsenbord.
Als je het zelf wilt proberen:
1) Op schuine stuk springen
2) meteen weer springen
3) Omlaag (s) duwen en meteen weer springen (zorg dat lara geen volledige draai maakt)
4) Op 2e stok, niet bewegen en camera vol voor lara zetten. Als lara in rust is, omhoog (w) duwen en wachten dat ze omdraait en begint te zwiepen
5) Meteen weer springen (voordat ze een hele draai maakt) naar ledge
6) Naar links (a) icm met e om zo snel mogelijk de richel te doen
7) Naar achter (s) en springen naar stok en zorgen dat de camera vol voor lara staat
8) Doorspringen met omlaag ingedruk (s) (weer geen volle draai maken)
9) Meteen q voor grapple hook, dan naar links aanhouden (a) en met muis camera vol tegen de muur plaatsen (dus naar de linkerzijkant van lara)
10) Op hoogste punt bij het uitlopen, naar achter (s) duwen en springen
11) Meteen weer q en links (a) aanhouden en weer met muis camera achter lara zetten
12) Op hoogste punt naar links (a) + springen
13) Op richel omhoog springen, dan naar links bewegen en dan nog een keer omhoog (geloof ik?), dan naar achter + springen naar plateau

That's all :+

Ik heb er destijds ook lang over gedaan, maar je wordt er wel steeds beter in. Gisteren en eergisteren 2x geprobeerd en beide keren in 3 keer gehaald (terwijl ik in één van de drie pogingen gisteren door zo'n vliegbeest van het plateau werd afgeschoten, dus eigenlijk in 2 keer). Practice makes perfect :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Zucht, net in 1x gehaald, niks aan het handje. Klote jump :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandokanONE
balen maar heb toch maar een savegame gebruikt, anders zit ik er volgende week nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Wat trouwens wel leuk is als je het hebt uitgespeeld, is om random wat levels te replayen met het commentaar erbij. Op vaste plekken in het level heb je dan zo'n blauwe 'diamant' waar de makers dan een verhaal vertellen over het level en hoe het in verhouding staat met tomb raider 1 enzo.

Normaal ben ik niet zo fan om een spel nog eens spelen als ik hem eenmaal uitgespeeld hebt, maar dit is toch wel een toffe feature. Lekker een beetje springen door het level met een verhaaltje met leuke weetjes op de achtergrond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sewer schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 18:57:
Wat trouwens wel leuk is als je het hebt uitgespeeld, is om random wat levels te replayen met het commentaar erbij. Op vaste plekken in het level heb je dan zo'n blauwe 'diamant' waar de makers dan een verhaal vertellen over het level en hoe het in verhouding staat met tomb raider 1 enzo.

Normaal ben ik niet zo fan om een spel nog eens spelen als ik hem eenmaal uitgespeeld hebt, maar dit is toch wel een toffe feature. Lekker een beetje springen door het level met een verhaaltje met leuke weetjes op de achtergrond :)
klinkt leuk, voorlopig moet ik eerst die torso nog slachten, is iets moeilijker dan ik dacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Ik heb net twee poorten geopend, hoe open ik de laatste?

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/devslet/lara.JPG

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Welk level ben je? Ben je net over een plateau gelopen met een afbeelding van een aap erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Da's het laatste level van Peru. Toen ik binnenkwam rolde er een grote bal naar beneden en toen gingen drie poorten dicht. Twee ervan zijn reeds open, links en rechts kon je die openen. Nu zoek ik de derde hendel.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Dat is hem :) Ben je wel in beide gangen geweest aan de linker en rechterkant? Ik kan met niet meer precies herinneren waar de switches zijn, maar je kan het opzoeken in de visual walkthrough als je echt vastzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik ben zowel links als rechts geweest maar die twee samen zijn nog maar twee switches :) Ik zal eens in de walkthrough spieken ;)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98506

Ik las net op Fok!Games dat er dat er een ESRB rating voor Tomb Raider Anniversary voor de Xbox 360 (Live download) is aangevraagd :)

.oisys.. Vertel eens meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:46
Hacku schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 23:22:
Ik ben zowel links als rechts geweest maar die twee samen zijn nog maar twee switches :) Ik zal eens in de walkthrough spieken ;)
Kijk eens boven je. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-04 10:46
Probeer eens hogerop te komen vanwaar je die screenshot hebt gemaakt :p

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spoiler:
boven de deur waar je binnen bent gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het een tof spel.. maar stukken zoals dat gedeelte met die bewegende panelen boven dat water in de tempel of Khamon zijn echt zenuwslopend. Misschien is het niet zo slim om het spel te spelen als je hoogzwanger bent |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uitgespeeld. En het laatste level is nowhere near als moeilijk als dat stuk met die inschuivende panelen boven die lava met al die vliegende beestjes.

Edit: ohja .. dus zonder savegames en zonder cheats. Gewoon zoals het hoort.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 09-06-2007 06:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 08:48
Anoniem: 4629 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 06:34:
Uitgespeeld. En het laatste level is nowhere near als moeilijk als dat stuk met die inschuivende panelen boven die lava met al die vliegende beestjes.

Ondanks dat ik het spel op hard speel, vond ik dat stuk nog relatief makkelijk. Nou moet ik wel zeggen dat het even geduurd heeft voordat ik goed op de schans kwam om vervolgens bij de intrekkende zwaaistokken te komen. Die vliegende beesten waren enorm irritant, maar door gewoon te door te gaan zonder de beesten vermoorden, hadden ze elkaar bij mij al vermoord :D. Lucky me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Anoniem: 4629 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 06:34:

Mee eens. Hoewel ik de eindbaas irritant vond omdat het gewoon gruwelijk lang duurde was dat niet meer zo moeilijk. Ik had tegen het einde ook zoveel medpacks dat me weinig meer kon gebeuren.

Ik heb alleen op een gegeven moment 'one shot one kill' aangezet bij het proberen van een van die jumps in The Great Pyramid boven die lava omdat ik er gek van werd om elke keer 2 demons af te moeten maken voordat ik een poging kon wagen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2024
Heb net de game uitgespeeld, vondt hem zeer makkelijk net zoals legends.

Toch waren er wat moeilijke stukjes tussen waar je gewoon ff goed voor moest gaan zitten.
Zoals elke tomb raider.

Deze game draaide beter op me pc dan legends. Die at echt veel videokaart power op had ik zo het idee.
( ook heb ik het idee dat dit spel iets minder grafisch getint was dan legends )

Toch heb ik het idee dat legends me beter beviel wegens, automatische geweren ( er zijn zeer weinig geweren in deze versie ), geen stad etc, jammer.
In legends had je wat meer switching, van oude zooi tombs naar stads gebeuren. Beetje variatie werdt het al snel zat telkens hetzelfde.

Verhaal was ook een beetje belabberd.

Al met al weer 2 leuke tomb raider dagen.

[ Voor 17% gewijzigd door Gatygun op 09-06-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IceStorm schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 13:20:
Ik heb alleen op een gegeven moment 'one shot one kill' aangezet bij het proberen van een van die jumps in The Great Pyramid boven die lava omdat ik er gek van werd om elke keer 2 demons af te moeten maken voordat ik een poging kon wagen :P.
Ook dat is cheaten. Als je een beetje handig bent schiet je ze zo kapot.

Ik ben nu opnieuw aan het spelen. Alle resterende artifacts verzamelen. En de commentaries luisteren. Die had ik wel meer en langer willen hebben. Is grappig en leuk hoe ze vergelijkingen trekken tussen het origineel van 10 jaar geleden en nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Anoniem: 4629 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 13:56:
Ook dat is cheaten. Als je een beetje handig bent schiet je ze zo kapot.
Ik moet zeggen dat ik na 30x proberen de jump te halen er genoeg van had om die beesten neer te schieten voordat ik een poging kon wagen. Het is niet alsof ik ze bij de 31e keer dan niet meer dood zou krijgen :P

Ik moet overigens wel zeggen dat ik zelden een spel zo soepel heb zien draaien. Ik heb echt niet meer de nieuwste bak maar het ziet er allemaal prima uit, laadtijden zijn extreem kort en alles voelt gewoon 'soepel' aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het spel is wel netjes afgewerkt. Behoorlijk stabiel, en die extra's zoals commentaar en outfits maken de herspeelbaarheid wat hoger. Ook fijn dat als je eenmaal een artifact of relic hebt, je 'm ook echt hebt, ook al val je daarna dood neer ergens. Ook leuk dat die relics vervolgens in de manor ook in de vitrine staan.

Wbt vloeiendheid .. ja en nee. Vast wel op normale resolutie maar ik speel het op 2560 x 1600 x 6xFSAA en dan wil de framerate wel eens wat inzakken als er heel veel polygonen in beeld zijn. Ik heb dan ook maar een middenmoter van een videokaart. Maar verdorie .. een zeiknatte Lara op die resolutie is mooi. HDR meen ik ook te zien als ik bv. een grot uit loop een felverlichte arena in. En motion blurring. Ik laat 'r nu rondlopen in andere outfits, en met een stijlvolle zonnebril op. Ziet er echt leuk uit. Ook wel mooi dat de laadschermen veranderen, en zelfs het introscherm, navenant hoe ver je in het spel gevorderd bent.'

Herspelen is ook leuk omdat je meteen alle wapens en ammo hebt. Duidelijk een 'once over' zonder dat je je echt hoeft te in te spannen. Eens kijken of d'r truitje in een andere outfit ook langzaam opdroogt. Dat soort details maken het spel af.

Eigenlijk het enige negatieve wat ik er van weet te zeggen is dat het spel wat kort is. Maarja het is dan ook een remake van een 10 jaar oud spel waarvan destijds ook de capaciteiten beperkt waren. En sowieso zijn het monsterlijk grote levels met heel veel detail en ongetwijfeld maanden leveldesign om het mogelijk te maken de levels uit te spelen ongeacht welke speelvolgorde je aanhoudt binnen het level. Dat is echt knap. En ook leuk om zoveel herkenningspunten te zien. En ik vind een spel al snel kort. Dat is eigenlijk niet echt eerlijk om te zeggen want het is best uitgebreid allemaal.

OK .. klein ander puntje van kritiek: het automatische richtsysteem. Af en toe irritant als je je laatste 50cal ammo leegschiet op een knop, terwijl je eigenlijk op een vliegend stuk ellende mikt. Maar goed, dat is nog te overzien.

Ik ben niet zo'n fan van getimede onderdelen. Toen in Egypte dat ineens heel erg was met die roterende messen had ik echt een baalmoment. Gelukkig daarna werd het weer wat minder. Heb het spel toen echt een dag niet aangeraakt omdat het me irriteerde. Maar dat is net als met die monsters waar jij cheatte .. je moet er echt doorheen bijten. Daarna wordt het weer leuk. Ik heb geloof ik bij die Natla eindbaas nog niet een halve balk leven verloren. Het puzzelen in 3D vond ik echt wel ingenieus gedaan. Vooral die extra's zitten clever verstopt.

Een ander detail wat me opvalt .. de savegames zijn klein. Dat lijkt niet belangrijk maar ik zie zovaak honderden mb's aan savegames verschijnen in een profiel, en TRA laat zien dat dat dus echt niet nodig is. Toen niet, en nu nog niet. Dat is gewoon een teken van goed spelontwerp.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 09-06-2007 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 08:48
En dat binnen een half jaar na legends, of is dit geen "opvolger" daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Omdat het vandaag zo'n flutregendag is ben ik ook maar eens opnieuw begonnen met opnieuw spelen (ik speel wel 'level replay') voor het commentaar. Ben net klaar met 'St. Francis Folly'.

2 dingen die me opvallen is dat in peru, als je langs gangen met darts moet, je net zo goed gewoon zo snel mogelijk kan doorrennen ipv alles te timen, je hebt een verbazingwekkende goede kans dat je er dan door komt. En wat is 'St. Francis Folly' een lang level zeg, eerst dat gedoe met het schieten op die 'kaart' in de muur om deuren te unlocken, en dan dat megalevel met 'atlas', 'damocles' enzo. Zelfs nu ik precies wist wat ik moest doen deed ik er nog ruim een uur over (ter vergelijking, de levels in peru zaten nu meer in de buurt van 15-20 minuten).

Straks maar weer eens verder, vandaag even griekenland afmaken denk ik.

Wel spijtig dat ik de levels van TR1 niet meer echt kan herinneren, dan zou het commentaar nog wat leuker geweest zijn...

[ Voor 7% gewijzigd door sewer op 09-06-2007 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is een remake. Geen compleet nieuw spel. Ook al zijn alle levels compleet nieuw ontworpen en uitgebreid.

Wbt dat kunnen doorlopen: dat is heel het spel zo. Het is heel duidelijk dat als je alles in een vloeiende aaneensluitende beweging doet de timing van de onderdelen zo is dat je in 1 ruk door kunt zonder ergens dwars gezeten te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Laatst online: 15:03
Ik ben hem nog aan het spelen. Echt vet soms even zoek hoe alles werkt en wat je moet doen.
Vind het spel echt te gek, erg goede sfeer, stukje bij midas net gehad dat vond ik echt zeer strak ook als je er zelf op gaat staan :P.

Zit nu vast bij die 2 centauren oid:S iemand me uit kan leggen hoe ik die kapot kan krijgen.
.

Laat maar zitten heb hem al gehaald Sorry stond idd al in dit topic.

Ik vind deze game echt goed jammer dat ik de originele tomb raider 1 niet meer heb :S had heel wat jaartjes terug zelfs nog gekocht :P ofja gekregen van mijn moeder met verjaardag ofsow weet ik het:P.

Soundtrack vind ik ook echt nice.

[ Voor 32% gewijzigd door dewil1990 op 09-06-2007 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-04 21:03

Mud.Starrr

I shoot people for money

whiplash1990 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 17:14:
Ik ben hem nog aan het spelen. Echt vet soms even zoek hoe alles werkt en wat je moet doen.
Vind het spel echt te gek, erg goede sfeer, stukje bij midas net gehad dat vond ik echt zeer strak ook als je er zelf op gaat staan :P.

Zit nu vast bij die 2 centauren oid:S iemand me uit kan leggen hoe ik die kapot kan krijgen.
Hint: Schild afpakken

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EVen terug lezen in dit topic want dat is al een paar keer besproken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb hem zojuist uitgespeeld. Ik heb me wel vermaakt met dit spel. Mooie graphics, beetje schieten enzo, dingen zoeken. Ja, wel leuk. Het einde vond ik alleen wel wat te makkelijk.

spoiler:
Natla (ofzo) was meteen al dood, ik had ten minste verwacht dat je haar nog een tweede keer moest verslaan. Of naja, je had haar daarvoor al een keer neergeschoten geloof ik.

Nu zou ik graag nog de commentaries willen zijn. Ik heb dus een 100% savegame gedownload maar als ik naar rewards ga kan ik de commentaries niet afspelen. Ik had er niet doorheen bladeren en ook dus niet afspelen. Ik zie wel alle commentaries en er staat achter unlocked. Iemand enig idee hoe ik deze kan bekijken...? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In je (grafische) settings commentaries aanzetten. Had je zelf ook kunnen bedenken hé ;)

Dan krijg je blauwe diamantjes te zien.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 09-06-2007 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Anoniem: 4629 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 18:20:
In je (grafische) settings commentaries aanzetten. Had je zelf ook kunnen bedenken hé ;)

Dan krijg je blauwe diamantjes te zien.
Ow ik dacht dat het filmpjes waren. Nou ik ga niet alle levels opnieuw doorlopen voor dat commentaar. Ik heb tombraider 1 toch nooit gespeeld. Wel jammer, had wel wat vergelijkende filmpjes willen zien tussen Anniversary en orginele. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
EnsconcE schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 15:06:
En dat binnen een half jaar na legends, of is dit geen "opvolger" daarvan?
Nee, het is enkel een remake. De opvolger van Legend moet nog komen :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch is het leuk om de levels nog een keer te doen maar dan met commentaar er bij. Vooral de manier waarop ze het vertellen is leuk. En ook de vergelijkingen die ze trekken naar het origineel.

Dat van Villacamba / bamba is ook grappig bv. Toen de originele TR uitkwam was dat echt een verloren stad. Sindsdien is het echt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Ja, soms is het erg leuk. Zoals dat ze het level van neptunes (met die kleine marmeren blokjes die je voor zo'n waterspuitende vis kan zetten om het waterniveau te regelen) in deze versie maar poseidon genoemd hebben. In het origineel had de ontwerper eventjes de romeinse en griekse goden door elkaar gehaald :P

Zo ook de discussie die ze in het origineel hadden of ze midas erin moeten doen. Ze wilden eigenlijk een spel waar alles in real life zou kunnen (yeah right :P), bijv. dat de mechanische traps in theorie kunnen kloppen enzo. Maar midas hand is (volgens hun) het enige onmogelijke/magische puzzelelement van het spel. Maar om Lara in goud te maken was zo gaaf dat dat zwaarder weegde dan het 'realisme' :)

Kan het iedereen aanraden om het met commentaar te spelen (ook als heb je TR1 niet gespeeld hebt), het is gewoon geinig. En je jumpt vrij makkelijk door de levels heen, omdat je nauwelijks meer hoeft te puzzelen (alhoewel ik toch nog aardig vast heb gezeten in Midas omdat ik een trap gemist had).

[ Voor 57% gewijzigd door sewer op 09-06-2007 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 21:04

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Anoniem: 4629 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 14:25:
HDR meen ik ook te zien als ik bv. een grot uit loop een felverlichte arena in.
Er zit geen HDR in, wat je ziet is gewoon een kleurfilter ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221257

Ik zit nu ook in het beruchte stuk, hoge kamer met lava, palen die uit de muur komen als je op de knop schiet, 2 vliegende monsters...........En na 10 keer nog niet gehaald!

Heb alle tips geprobeert, maar Lara werkt niet mee.....Wie heeft er een savegame?

Edit: Heb dit ook al geprobeert ;) http://www.youtube.com/watch?v=A0OxsU6DQzA

En nog een Edit: na ongeveer 20 keer dood te zijn gegaan heb ik hem :D Toch bedankt!

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 221257 op 12-06-2007 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
sewer schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 15:06:
Omdat het vandaag zo'n flutregendag is ben ik ook maar eens opnieuw begonnen met opnieuw spelen (ik speel wel 'level replay') voor het commentaar. Ben net klaar met 'St. Francis Folly'.

2 dingen die me opvallen is dat in peru, als je langs gangen met darts moet, je net zo goed gewoon zo snel mogelijk kan doorrennen ipv alles te timen, je hebt een verbazingwekkende goede kans dat je er dan door komt. En wat is 'St. Francis Folly' een lang level zeg, eerst dat gedoe met het schieten op die 'kaart' in de muur om deuren te unlocken, en dan dat megalevel met 'atlas', 'damocles' enzo. Zelfs nu ik precies wist wat ik moest doen deed ik er nog ruim een uur over (ter vergelijking, de levels in peru zaten nu meer in de buurt van 15-20 minuten).

Straks maar weer eens verder, vandaag even griekenland afmaken denk ik.

Wel spijtig dat ik de levels van TR1 niet meer echt kan herinneren, dan zou het commentaar nog wat leuker geweest zijn...
Hehe , in de Folly bij een van die comentaren, ik geloof
spoiler:
Damocles
zeggen ze ook "this is quality game design, a random death machine :D "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Als ik het filmpje zie van dat beruchte stuk moet ik toch ff zeggen dat het er niet zo moeilijk uitziet. Kwestie van blijven proberen tot je hem hebt :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-04 21:03

Mud.Starrr

I shoot people for money

Ik moet zeggen dat ik de puzzels een beetje te makkelijk vond.
En af en toe hangt het speel teveel af van klim handelingen.
Vooral wanneer dingen getimed moeten heb ik soms last met de besturing (met name met touw zwieren langs muren).
Als het dan na 10 keer nog niet gelukt is door steeds kleine foutjes ga ik me er aan irriteren.

De puzzels ben ik eigenlijk allemaal zo doorheen gelopen, in TR1 zat ik regelmatig tijden vast.
Dat miste ik wel eigenlijk, want dat hoorde er toch een beetje bij.
Op de monsters na vond ik het spel erg gaaf (heb een hekel aan monsters in spellen) maar dat vond ik ook al in deel 1.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lintesir
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:44
Klopt het dat je niet continu kunt schieten door de muisknop ingedrukt te houden, maar dat je de hele tijd snel achter elkaar moet klikken? Ik hoop dat dit een bug is, ik word er namelijk helemaal gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Is volgens mij geen bug, het ligt aan het wapen. Bij het standaardpistool (met oneindig veel kogels) en ook die zwarte variant die een stuk sneller kan schieten moet je inderdaad klikken, maar bij het mitrailleur-ding kun je gewoon de knop inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Woei, eindelijk mijn eigen copy binnen \o/. Dit weekend eens aanslingeren :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Argh!!!... ik kom niet voorbij dat stuk met die 3 tijdelijke uitschuivende poles, lijkt bijna onmogelijk om binnen de tijd de overkant te bereiken!!! Zit nu op poging 28... :(

Afbeeldingslocatie: http://i11.tinypic.com/5415n2f.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Calvin&Hobbes schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 14:33:
Argh!!!... ik kom niet voorbij dat stuk met die 3 tijdelijke uitschuivende poles, lijkt bijna onmogelijk om binnen de tijd de overkant te bereiken!!! Zit nu op poging 28... :(

[afbeelding]
screenshotje misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Dit stukje:
Afbeeldingslocatie: http://i11.tinypic.com/544e2ab.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een aantal bladzijden terg staat een linkje naar een savegame, anders had ik em ook niet gehaald, gepost door sewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Yay tis gelukt zonder gebruik te maken van die stomme poles!
Met dank aan deze video tutorial: http://www.youtube.com/watch?v=A0OxsU6DQzA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb 'm nu nog eens uitgespeeld. Nu heb ik ook alle artifacts en alle relics. In een andere outfit en met coole zonnebril op. Grappig omdat de tussenscenes ook realtime zijn, heb je ook dáár die andere outfit en bril gewoon aan/op.

Nu alleen de time trials nog als ik eens zin heb. Dan moet er nog meer unlocked worden. Maar wat ik dacht .. dat je dán pas het testlevel krijgt, dat is niet zo want die heb ik nu al na het behalen van alle artifacts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:35
Godver, ik zit nu in egypte waarbij ik voor de 2e keer een puzzel heb waarbij ik van die obelisken rond moet draaien, ze staan in een vierkantje en ze moeten de zelfde plaatjes naar elkaar toe krijgen, hoe hebben jullie dit opgeslost?

nevermind, met wat geluk ehb ik hem nu

[ Voor 8% gewijzigd door Game Error op 16-06-2007 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Game Error schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 18:03:
Godver, ik zit nu in egypte waarbij ik voor de 2e keer een puzzel heb waarbij ik van die obelisken rond moet draaien, ze staan in een vierkantje en ze moeten de zelfde plaatjes naar elkaar toe krijgen, hoe hebben jullie dit opgeslost?

nevermind, met wat geluk ehb ik hem nu
als je binnenkomt....linksachter 2x draaien en rechtsvoor 2x draaienn...richting maakt nie uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:12
Gisteravond ben ik eens begonnen aan Anniversary op de PS2 :)

Gespeeld tot na de T-Rex.
Het heeft wel even geduurd voor ik die eenmaal neer had (zonder aanwijzingen, uiteindelijk een hoekje gevonden waar hij me niet kon raken :P ). Daarna maar gesaved en gestopt.

Eerste conclusie is dat het er zeker mooi uit ziet (net als Legends) en fijn werkt.

Gisteravond heb ik ook nog even Tombraider 1 (dus het origineel uit 1996) in de PS2 gehad...
Oi, oi, oi... het is er echt een hoop op vooruit gegaan sinds toen :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

It's official: http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=25861
TR:A op de 360, in de vorm van episodic content :)

Blijkbaar moet je wel TR:L hebben om het te kunnen spelen.
In order to access Lara Croft Tomb Raider: Anniversary downloadable episodic content for Xbox 360, players will require a Lara Croft Tomb Raider Legend disc. The episodes will cost 2400 Microsoft points for all four episodes, and will be released in two separate launches. Episodes 1 & 2 will be released in September and episodes 3 & 4 will follow shortly afterwards. The Croft Manor level will be free to download with both sets of episodes. Additional Tomb Raider Anniversary downloadable content will also become available for purchase on Marketplace to support the launch of Tomb Raider Episodic such as picture packs and theme packs

[ Voor 89% gewijzigd door .oisyn op 18-06-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Microsoft heeft wat met episodic content de laatste paar dagen. Bij GTA IV ook al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223474

Ik kom maar niet voor bij die torso zonder benen,
wat een walgelijk pokke beest zeg.
Inmiddels 100 keer geprobeerd, maar kom er maar niet langs!
Ook de visual walktrough gekeken, maar is niet zo makkelijk als ik dacht!
Iemand een lekkere tip?
Verder super mooie game, nog nooit zo een mooie gehad!
Heb inmiddels alle delen gespeeld en dit blijft de mooiste!

Groetjes superyuna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Kijk eens op youtube op "tomb anniversary torso" ofzo, daar wordt het gewoon uitgelegd.

Ik vond hem zelf een van de makkelijkere:
1) Zorg dat je vrij dicht bij de rand staat en begin op hem te schieten
2) Al hij op je afkomt, dan duik je in bullit time naar rechts en schiet hem op het hoofd
3) Hij valt over de rand en schiet zoveel mogelijk op zijn hand
4) Als hij over de rand spring, spring je zelf naar achter zodat je vrij dicht bij de achterwand staat
5) Schiet zijn ragemeter vol en herhaal 2)
6) Zorg dat je op zijn hand schiet (als je te dichtbij staat dan richt je waarschijnlijk op zijn hoofd en lukt het nauwelijks om op de hand te richten, je kunt het beste een keer of 2 achteruit springen). Bij elke beuk die hij met zijn andere arm doet, moet je eventjes springen.

Wat vond je er eigenlijk moeilijk aan :? Hij kan jou nauwelijks raken omdat ie bijna niet beweegt en zijn rage-meter snel vol zit, en ik neem aan dat je na de centaurs die bullit-time manoeuvre wel beheerst? Enige waar ik wel eens last van had is dat ik zelf over de rand heen sprong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sewer schreef op maandag 18 juni 2007 @ 19:47:
Kijk eens op youtube op "tomb anniversary torso" ofzo, daar wordt het gewoon uitgelegd.

Ik vond hem zelf een van de makkelijkere:
1) Zorg dat je vrij dicht bij de rand staat en begin op hem te schieten
2) Al hij op je afkomt, dan duik je in bullit time naar rechts en schiet hem op het hoofd
3) Hij valt over de rand en schiet zoveel mogelijk op zijn hand
4) Als hij over de rand spring, spring je zelf naar achter zodat je vrij dicht bij de achterwand staat
5) Schiet zijn ragemeter vol en herhaal 2)
6) Zorg dat je op zijn hand schiet (als je te dichtbij staat dan richt je waarschijnlijk op zijn hoofd en lukt het nauwelijks om op de hand te richten, je kunt het beste een keer of 2 achteruit springen). Bij elke beuk die hij met zijn andere arm doet, moet je eventjes springen.

Wat vond je er eigenlijk moeilijk aan :? Hij kan jou nauwelijks raken omdat ie bijna niet beweegt en zijn rage-meter snel vol zit, en ik neem aan dat je na de centaurs die bullit-time manoeuvre wel beheerst? Enige waar ik wel eens last van had is dat ik zelf over de rand heen sprong...
Of hier ff filmpjes kijken
http://www.tombraiderchro...kthrough/boss_movies.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Misschien een leuk weetje: in de sourcecode kwam ik net tegen dat lara 55 kilo weegt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:46

Priet

To boldly do what no one has..

Heb je ook d'r 06 kunnen vinden? :Y)

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149800

Ja en op gamershell is een nudepatch te vinden. Maar aan de screenshots te zien zou je weer willen dat ze weer wat kleren aanheeft. :P

J*zus wat een slecht photoshop werk zeg. 8)7

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 149800 op 21-07-2010 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Heeft niets met slecht photoshopwerk te maken. Vroegah, in tr1, kwam je nog met een nude texture weg omdat de modellen toch low-poly waren. Met het detail dat er tegenwoordig in zit kun je niet zomaar even de texture veranderen - het hele model moet worden aangepast (om bijvoorbeeld een mooie "vallei" tussen de borsten te maken ipv de "kam" die nu van borst naar borst loopt) :)

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste