Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
En af en toe hangt het speel teveel af van klim handelingen.
Vooral wanneer dingen getimed moeten heb ik soms last met de besturing (met name met touw zwieren langs muren).
Als het dan na 10 keer nog niet gelukt is door steeds kleine foutjes ga ik me er aan irriteren.
De puzzels ben ik eigenlijk allemaal zo doorheen gelopen, in TR1 zat ik regelmatig tijden vast.
Dat miste ik wel eigenlijk, want dat hoorde er toch een beetje bij.
Op de monsters na vond ik het spel erg gaaf (heb een hekel aan monsters in spellen) maar dat vond ik ook al in deel 1.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Anoniem: 193099
screenshotje misschienCalvin&Hobbes schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 14:33:
Argh!!!... ik kom niet voorbij dat stuk met die 3 tijdelijke uitschuivende poles, lijkt bijna onmogelijk om binnen de tijd de overkant te bereiken!!! Zit nu op poging 28...![]()
[afbeelding]
Een aantal bladzijden terg staat een linkje naar een savegame, anders had ik em ook niet gehaald, gepost door sewer
Met dank aan deze video tutorial: http://www.youtube.com/watch?v=A0OxsU6DQzA
Anoniem: 4629
Nu alleen de time trials nog als ik eens zin heb. Dan moet er nog meer unlocked worden. Maar wat ik dacht .. dat je dán pas het testlevel krijgt, dat is niet zo want die heb ik nu al na het behalen van alle artifacts.
nevermind, met wat geluk ehb ik hem nu
[ Voor 8% gewijzigd door Game Error op 16-06-2007 18:04 ]
als je binnenkomt....linksachter 2x draaien en rechtsvoor 2x draaienn...richting maakt nie uitGame Error schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 18:03:
Godver, ik zit nu in egypte waarbij ik voor de 2e keer een puzzel heb waarbij ik van die obelisken rond moet draaien, ze staan in een vierkantje en ze moeten de zelfde plaatjes naar elkaar toe krijgen, hoe hebben jullie dit opgeslost?
nevermind, met wat geluk ehb ik hem nu
Gespeeld tot na de T-Rex.
Het heeft wel even geduurd voor ik die eenmaal neer had (zonder aanwijzingen, uiteindelijk een hoekje gevonden waar hij me niet kon raken
Eerste conclusie is dat het er zeker mooi uit ziet (net als Legends) en fijn werkt.
Gisteravond heb ik ook nog even Tombraider 1 (dus het origineel uit 1996) in de PS2 gehad...
Oi, oi, oi... het is er echt een hoop op vooruit gegaan sinds toen
Leeg - Sinds 20180907
TR:A op de 360, in de vorm van episodic content
Blijkbaar moet je wel TR:L hebben om het te kunnen spelen.
In order to access Lara Croft Tomb Raider: Anniversary downloadable episodic content for Xbox 360, players will require a Lara Croft Tomb Raider Legend disc. The episodes will cost 2400 Microsoft points for all four episodes, and will be released in two separate launches. Episodes 1 & 2 will be released in September and episodes 3 & 4 will follow shortly afterwards. The Croft Manor level will be free to download with both sets of episodes. Additional Tomb Raider Anniversary downloadable content will also become available for purchase on Marketplace to support the launch of Tomb Raider Episodic such as picture packs and theme packs
[ Voor 89% gewijzigd door .oisyn op 18-06-2007 12:28 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 223474
wat een walgelijk pokke beest zeg.
Inmiddels 100 keer geprobeerd, maar kom er maar niet langs!
Ook de visual walktrough gekeken, maar is niet zo makkelijk als ik dacht!
Iemand een lekkere tip?
Verder super mooie game, nog nooit zo een mooie gehad!
Heb inmiddels alle delen gespeeld en dit blijft de mooiste!
Groetjes superyuna
Ik vond hem zelf een van de makkelijkere:
1) Zorg dat je vrij dicht bij de rand staat en begin op hem te schieten
2) Al hij op je afkomt, dan duik je in bullit time naar rechts en schiet hem op het hoofd
3) Hij valt over de rand en schiet zoveel mogelijk op zijn hand
4) Als hij over de rand spring, spring je zelf naar achter zodat je vrij dicht bij de achterwand staat
5) Schiet zijn ragemeter vol en herhaal 2)
6) Zorg dat je op zijn hand schiet (als je te dichtbij staat dan richt je waarschijnlijk op zijn hoofd en lukt het nauwelijks om op de hand te richten, je kunt het beste een keer of 2 achteruit springen). Bij elke beuk die hij met zijn andere arm doet, moet je eventjes springen.
Wat vond je er eigenlijk moeilijk aan
Of hier ff filmpjes kijkensewer schreef op maandag 18 juni 2007 @ 19:47:
Kijk eens op youtube op "tomb anniversary torso" ofzo, daar wordt het gewoon uitgelegd.
Ik vond hem zelf een van de makkelijkere:
1) Zorg dat je vrij dicht bij de rand staat en begin op hem te schieten
2) Al hij op je afkomt, dan duik je in bullit time naar rechts en schiet hem op het hoofd
3) Hij valt over de rand en schiet zoveel mogelijk op zijn hand
4) Als hij over de rand spring, spring je zelf naar achter zodat je vrij dicht bij de achterwand staat
5) Schiet zijn ragemeter vol en herhaal 2)
6) Zorg dat je op zijn hand schiet (als je te dichtbij staat dan richt je waarschijnlijk op zijn hoofd en lukt het nauwelijks om op de hand te richten, je kunt het beste een keer of 2 achteruit springen). Bij elke beuk die hij met zijn andere arm doet, moet je eventjes springen.
Wat vond je er eigenlijk moeilijk aanHij kan jou nauwelijks raken omdat ie bijna niet beweegt en zijn rage-meter snel vol zit, en ik neem aan dat je na de centaurs die bullit-time manoeuvre wel beheerst? Enige waar ik wel eens last van had is dat ik zelf over de rand heen sprong...
http://www.tombraiderchro...kthrough/boss_movies.html
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
Anoniem: 149800
J*zus wat een slecht photoshop werk zeg.

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 149800 op 21-07-2010 15:08 ]
Anoniem: 149800 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:15:
Ja en op gamershell is een nudepatch te vinden. Maar aan de screenshots te zien zou je weer willen dat ze weer wat kleren aanheeft.![]()
J*zus wat een slecht photoshop werk zeg.
Hier linkie naar de pic. Maar pas op 't is 18+ he
ik kan me nog herinneren dat er bij TR1 ook zo'n nude patch hype was

Patch? Was gewoon een cheat toch?WoutF schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 21:18:
[...]
nu is het pas ECHT een remake
ik kan me nog herinneren dat er bij TR1 ook zo'n nude patch hype was
Een beetje laat, maar die 50mm guns kun je ook al eerder vinden.monnick schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:04:
spoiler:Shotgun krijg je aan het einde van Peru en de deagles (of wat zijn het) krijg je aan het begin van Egypte

http://images.canoop.com/images/znuydtkdmownzziywmmb.jpg
edit: hm, als ik een nieuw profiel maak wel, als ik terug van 0 begin that is

[ Voor 28% gewijzigd door TwistedAnimator op 23-06-2007 22:43 ]
Anoniem: 224322
Ik zit vast op het eidne van Greece, waar je die twee 'mannen' op paarden (met hun schilden) moet doden.
Heeft er iemand een savegame voor mij, wnr dit gebeurd is. Dus wrsch bij het begin van Egypt zeker?
Het zou vriendelijk zijn moest iemand mij een savegame kunnen bezorgen voor de 4,58 Mb versie. Die die ik gevonden had op het internet, werkten niet
Anoniem: 165097
http://www.tombraiderchro.../walkthrough/level08.html
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 165097 op 26-06-2007 21:25 ]
Zo, speciaal voor een savegame geregistreerd hier? Ik heb je er eentje verstuurd, heb toevallig voor iemand anders een tijdje terug de centaurs even moeten doen, en had de savegame nog.Anoniem: 224322 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:35:
Ik heb de vertie waarbij het exe bestand maar 4,58 MB is.
Ik zit vast op het eidne van Greece, waar je die twee 'mannen' op paarden (met hun schilden) moet doden.
Heeft er iemand een savegame voor mij, wnr dit gebeurd is. Dus wrsch bij het begin van Egypt zeker?
Het zou vriendelijk zijn moest iemand mij een savegame kunnen bezorgen voor de 4,58 Mb versie. Die die ik gevonden had op het internet, werkten niet
Het goede nieuws voor jou is dat er in egypte geen eindbaas zit, dus je kan lekker lang doorspelen tot bijna het eind van het spel. Het slechte nieuws is dat je de routine met wegduiken en bullit-time toch echt een keer onder de knie moet krijgen, bij je volgende eindbaas in atlantis kun je alleen op die manier verder...
Anoniem: 224322
Ik wist wel hoe je hem moest verslaan, maar had er geen zin meer in, om het te doen.
Vind wel jammer dat er zo weinig actie is in tomb raider ... Maar dat is het kenmerk zeker.
En ik heb inderdaad speciaal geregistreerd voor een savegamepje :-$
Nog eens bednakt.
Helaas is in dit spel het puzzelelement ook vrij karig, zodat het vooral op behendigheid (jumps enzo) aankomt. Maar dat is dan wel weer erg vermakelijk. Plus natuurlijk dat de werelden (peru, griekenland, egypte en atlantis) mooi gemaakt zijn...
Iemand suggesties / cheats waardoor ik niet dat hele Mansion opnieuw hoef te doen?
edit: meer mensen blijken last te hebben gehad van deze bug. Alles opnieuw doen kost gelukkig maar een half uurtje
[ Voor 14% gewijzigd door Bozozo op 27-06-2007 18:38 ]
Anoniem: 98506
Ik heb met m'n domme hoofd de savegames gedelete bij een herinstall

blup
in other words: RAARGHHHHHH
blup
Ik zou ook niet op mijn eigen neus gaan schieten. Het spel is dus wel realistischeendje schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 21:38:
er zit een vliegend beest vlak voor d'r neus.. hell het zijn er zelfs 2! maar waarom zou je die targetten? die knop aan het fucking andere eind van die kut kamer is veel interesanter om op te knallen! want waarom zou je je target behouden als je wanhopig probeerd fireballs te ontwijken! veel toffer om die kut knop s uit te proberen!!
Haha dit klinkt bekend in de oren, check deze video eens:eendje schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 21:38:
er zit een vliegend beest vlak voor d'r neus.. hell het zijn er zelfs 2! maar waarom zou je die targetten? die knop aan het fucking andere eind van die kut kamer is veel interesanter om op te knallen! want waarom zou je je target behouden als je wanhopig probeerd fireballs te ontwijken! veel toffer om die kut knop s uit te proberen!!
http://youtube.com/watch?v=A0OxsU6DQzA
blup
Anoniem: 98506
XBL: Warheadheadshot
XBL: Warheadheadshot
Anoniem: 119903
Ik wil die ook wel. Dus als iemand zo vriendelijk isAnoniem: 30799 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 19:40:
Ok. Ik heb mijn trots overwonnen, dus ik durf het nu wel te vragen: heeft iemand een savegame meteen nadat die klotedino dood is? Ik krijg het níet voor elkaar. En ik ben al de hele dag bezig![]()
Bedankt soultaker. Heb hem afgemaakt
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 119903 op 02-07-2007 19:26 ]
Zet om te beginnen je target mode eens op advanced toggle, dan stopt Lara niet automatisch haar guns weg. Daarna is het een kwestie van schieten tot 'ie boos wordt, dan rustig stil blijven staan tot 'ie naar je toe komt rennen, en dan snel opzij springen met een combinatie van links/rechts en de dodge knop (shift). Als het goed is zie je dan twee grijze rondjes (die krijg je niet als je je wapens niet getrokken had); als die ongeveer bij elkaar staan schiet je.
Je kunt dan de dinosaurus in die stekels laten lopen, maar als 'ie gewoon tegen de muur knalt krijgt 'ie ook wel aardig wat schade. Geeft je meer tijd om die dodge te oefenen.
[ Voor 3% gewijzigd door Soultaker op 02-07-2007 18:49 ]
Over dat ongeveer bij elkaar staan, het duurde even voordat ik doorhad wanneer ik moest schieten. Het is wellicht handig om een keer helemaal niet te schieten om te zien wat er met die rondjes gebeurt en hoeveel tijd je hebt. Ze gaan namelijk gewoon over elkaar en beginnen te knipperen, op dat moment moet je gewoon wachten en dan rustig schieten. Dus niet gehaast gaan schieten als ze in de buurt van elkaar komen, want dan schiet je meestal te vroeg.Soultaker schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:48:
Als het goed is zie je dan twee grijze rondjes (die krijg je niet als je je wapens niet getrokken had); als die ongeveer bij elkaar staan schiet je.
En dodgen doe je natuurlijk pas als het scherm blurt.
[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 03-07-2007 00:10 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik ben benieuwd wat ze met TR8 gaan doen. Ik kan je iig vertellen dat het preproduction demo level er érg geil uitziet
[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 03-07-2007 00:15 ]
Ahaa wist ik niet... Naja we zien wel! Zit nu nog in level 2 met al die switches en gates van Damocles en troep, dus ben nog redelijk in 't begin! Maar zeker zeer zeer vermakelijk spel! Uber.oisyn schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 00:14:
Ik vind Legend en Anniversary niet echt vergelijkbaar (wel vermakelijk though, maar ik vind Anniversary leuker - terwijl dat juist de low budget titel is van de tweemaar goed, Legend heeft dan ook wel de weg gebaand).
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ali Salami is de held van de dag!!Ali Salami schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:59:
Ik had het probleem dat ik de auto-aim op manual had staan. Die heb ik op 'toggle' gezet en toen kon ik opeens wegduiken en tegelijkertijd wachten op het moment op te schieten
Ik heb hier het laatste uur/ anderhalf-uur lopen schieten op die stomme centaurs op het einde van Griekenland... En het werkte steeds niet.
Walkthroughs gelezen, verschillende methoden doorgenomen, filmpjes over hoe te verslaan bekeken... Ik kreeg het gewoon niet voor elkaar om zo'n "headshot" te doen...
Ook met de verschillende tips in dit topic kreeg ik het niet voor elkaar...
Totdat ik door Ali's post eens ging kijken hoe mijn Auto-Aim ingesteld stond...
En jawel: Manual... Dus dat veranderd naar Advanced Toggle
En ineens kreeg ik de juiste crosshairs om een headshot te doen
En, most importantly, gelijk in die eerste poging de centaurs verslagen
binnen 3 minuten was het gedaan...
en ik wist dat dat mogelijk was, want in het filmpje op YouTube doen ze het binnen 2 minuten, mét uitleg
Pfff... ein-de-lijk...
en nu weer door
[ Voor 6% gewijzigd door Chillz op 05-07-2007 21:56 ]
Leeg - Sinds 20180907
Kan omhoog op de 'tribunes' lopen en weet ik veel allemaal.. Ik hoor 'n man wat schreeuwen...
Iets in de trend van 'pick up the....' maar ik weet echt werkelijk niet waar of hoe of wat ik moet doen?
Anoniem: 178522
ik heb dat krat naar beneden gepleurt en op zo'n indruk tegel gezet,(waar ik op het filmpje sta) dan komt er nu een platfrom vrij die naar boven drijft als ik het water aanzet, maar moet ik eerst naar boven, ik weet niet hoe:
http://video.tinypic.com/player.php?v=52ghmk9
nvm, al gevonden
Het gaat hier uiteraard over de PC versie.
zelfde probleem hier lekker hoorTwistedAnimator schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 22:27:
om 1 of andere reden verschijnt de wrench niet in de gym bij mij![]()
http://images.canoop.com/images/znuydtkdmownzziywmmb.jpg
edit: hm, als ik een nieuw profiel maak wel, als ik terug van 0 begin that is
ik denk speel eerst ff de mansion of alle moves te leren
wil ik terug gaan om wat outfit te checken zit ik opgesloten in de music room
dan reset ik dus de mansion ligt die stomme wrench er niet
iemand die inmiddels een oplossing heeft die beter is dan een nieuw profiel maken?
Kan iemand mij uitleggen hoe de slow motion werkt?
[ Voor 63% gewijzigd door NEOeo op 13-07-2007 12:01 ]

Lijkt ook een soort level te zijn. Iemand die er al uitgebreid heeft rondgekeken?
The Croft manor is net als in alle ander Tomb Raider games het trainings level, waar je de moves van lara onder de knie kunt krijgen zonder gemakkelijk dood te gaan.buddow schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:19:
Wat kun je bereiken in Croft Manor (het huis van Lara?)
Lijkt ook een soort level te zijn. Iemand die er al uitgebreid heeft rondgekeken?
Daarnaast kun je er wat relics opsporen en puzzels oplossen.. Niks bijzonders, eigenlijk alleen om de game te leren kennen.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Die relics, verdien je daar nog wat aan of is het een nutteloos aardigheidje?
buddow schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:19:
Wat kun je bereiken in Croft Manor (het huis van Lara?)
Het GROTE Tomb Raider Anniversary vraag en antwoord topicbuddow schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:56:
Die relics, verdien je daar nog wat aan of is het een nutteloos aardigheidje?
Zie http://www.gamesover.com/TR_Anniversary_NL/greece_5.htm
Iemand een tip?
Bij de eerste valt die min of meer rechtop op de grond, en als je hem eronder duwt kun je zonder problemen de richel pakken.
Als je hem zo laat vallen dat ie omvalt, dan haal je het inderdaad net niet. Maar je kunt toch nog eens aan die hendel trekken? Dan weer op de steen klimmen, en dan op het goeie moment in een vloeiende beweging naar de richel van de poort springen en meteen door springen naar de bovenste richel. Dat moet je dus doen als je het hek net omlaag aan het vallen is.
Als het blok verkeerd ligt, moet je helaas wat beter timen om de sprong te maken. Ik had tijdens de time trial van dat level ook dat ik 'm er verkeerd uittrok; dat was flink balen, maar het lukte na een poging of twee/drie nog wel.
Eens kijken of t vandaag wil lukken
EDIT: tis gelukt, tnx
[ Voor 7% gewijzigd door Stefke op 03-02-2008 11:01 ]
http://www.gamesover.com/TR_Anniversary_NL/greece_10.htm
Ik kom binnen, ga naar rechts, spring naar de stok, doe de wallrun naar de overkant, doe daar nog wat tricks en dan nog een wallrun naar de overkant. Vervolgens moet ik vanaf die hoek over het gat springen (van 7 naar
Diverse walkthroughs beschrijven dat je daar overheen moet springen, maar het lukt niet. Ik spring met de spatiebalk ingedrukt (lange sprong), ik spring met salto, met duik, ik probeer hangend aan de rand naar de overkant te komen, maar het lukt niet....iemand een tip?

edit: zul je net zien, de eerstvolgende keer lukt t ...

edit: ik heb een andere tip nodig: hoe doe je zo'n f*cking headshot. Ik doe shift + a/d als een tegenstander vertraagt op me af komt, maar ik krijg niet dat rode vizier. Ik kom niet langs die 2 centaurs omdat ik die headshot niet klaar krijg, het hele spel lukt me dat al niet (soms wel, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen en geen enkele walkthrough legt exact goed uit hoe je een headshot doet)
[ Voor 26% gewijzigd door Stefke op 06-02-2008 20:39 ]
Dus...je schiet op ze tot een van hen een rood kringetje om zijn kop krijgt, blijf focussen op hem en schiet heel rustig een kogel per seconde ofzo. Als hij bijna bij je is stop je met schieten en druk je op het juiste moment op een richtingtoets + dodge (kweet niet meer zeker welke kant het makkelijkste is, maar bij sommige tegenstanders is naar achter het fijnst, terwijl bij anderen naar de zijkant makkelijker is). Dan rustig wachten dat de 2 crosshair samen zijn en rood worden, en dan nog een keer schieten. De eerste paar keer zal je waarschijnlijk te vroeg schieten, het vergt wel wat oefening.
En je moet niet zo snel een walkthrough erbij halen, het hele spel draait zowat om de puzzeltjes
Hoe kom je in "schietmodus"sewer schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 20:43:
Het tricky part is dat je moet zorgen dat je nog in schietmodus zit. Dat kun je op 2 manieren doen, als zo'n centaur zo'n rood kringetje om zijn kop krijgt (die gaat dus op je afrennen), blijf je heel rustig op hem schieten (1 kogel per seconde ofzo), of je zet ergens in de spelopties iets uit (zelf nooit gedaan, maar er is een optie dat hij niet automatisch van ren/schiet modus moet veranderen).
Dus...je schiet op ze tot een van hen een rood kringetje om zijn kop krijgt, blijf focussen op hem en schiet heel rustig een kogel per seconde ofzo. Als hij bijna bij je is stop je met schieten en druk je op het juiste moment op een richtingtoets + dodge (kweet niet meer zeker welke kant het makkelijkste is, maar bij sommige tegenstanders is naar achter het fijnst, terwijl bij anderen naar de zijkant makkelijker is). Dan rustig wachten dat de 2 crosshair samen zijn en rood worden, en dan nog een keer schieten. De eerste paar keer zal je waarschijnlijk te vroeg schieten, het vergt wel wat oefening.
En je moet niet zo snel een walkthrough erbij halen, het hele spel draait zowat om de puzzeltjes
[/quote]
100x een sprong maken en opnieuw moeten beginnen waarvan je 99,9% weet dat dat de route is en t lukt niet...dan pak ik een walkthrough want dat vergalt mijn speelplezier. Heb nu 2x een walkthrough gepakt om te kijken of ik nou de goeie route pakte of niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Stefke op 06-02-2008 21:03 ]
Wanneer je aan het schieten bent, dan blijf jij je tegenstander steeds aankijken als je beweegt (je strafed dus), zelfs als je een duik maakt. Als je gewoon aan het rennen bent, dan draait lara echt naar links als je naar links drukt, en kijk je dus van de tegenstander weg.
Je moet dus zorgen dat ze de wapen getrokken houdt, ook als die centaurs naar je toe rennen. Als ze vrij dicht bij je staan stop je met schieten (je blijft dan nog wel lang genoeg met de wapens getrokken), en dan kun je dus een slom-motion salto maken waarbij je ze blijft aankijken.
Voor al die eindbazen zijn ook youtube filmpjes. Zoek daar maar eens op 'tomb raider horse' ofzo, dan zie je een beetje hoe je moet timen (niet dat het dan makkelijk is om na te doen ofzo
[ Voor 12% gewijzigd door sewer op 06-02-2008 21:02 ]
Als je het eenmaal doorhebt vraag je jezelf af waarom je zolang hebt liggen klooien. Toen ik het spel voor de 2e keer speeld (voor het ge-unlockte commentaar), knalde ik alle beren/tijgers/eindbazen met het grootste gemak neer zonder echt te hoeven opletten. Maar ja, daar heb jij niet zoveel aan. De centaur's zijn wel het vervelends omdat ze met z'n tweeen zijn, als je deze gehaald hebt dan zijn de volgende eindbazen een eitje (nadat je uitgevogeld hebt wat je precies bij hun moet doen).
Maar zet anders in de opties de targetmode op 'advanced toggle', dan blijft haar wapen getrokken als je niet schiet. Dan kun je beter focussen op het moment wanneer je je slow-mo dodge moet doen.
[ Voor 13% gewijzigd door sewer op 06-02-2008 21:19 ]

Het is een tijd geleden dat ik het gespeeld heb, maar heb toen wel dat level meerdere keren gespeeld (voor commentaar en time-trial). De moeilijkheid hier is het recht achteruit springen. Je zult het toch moeten leren, want later in het spel moet je een combo van die precieze sprongen gaan maken, en dan ook nog onder zware tijdsdruk.
Wat belangrijk is dat je de camerapositie goed achter lara hebt als je de sprong maakt. Als je dus langs de muur rent van rechts naar links, dan beweeg je de muis een beetje mee zodat de camera recht achter lara blijft staan. Dan kun je gewoon op de jump-knop duwen om achteruit te springen (pijltje naar achter + jump mag ook).
[ Voor 72% gewijzigd door sewer op 19-02-2008 22:47 ]
Ik heb alles keurig netjes zonder cheats uitgespeeld
Met de grapple-hook naar de overkant, en dan als je naast de 'overhang' bent pijltje naar rechts tijdens het loslaten.Hacku schreef op zondag 02 maart 2008 @ 17:26:
[afbeelding]
Best frustrerend dit, hoe kom ik aan de overzijde?
Lara zet dan af tegen de muur zodat ze opzij springt.
Gebruik dan meteen weer je grapple-hook, de rest is logisch en vind je zelf wel.
Standaard manoeuvre trouwens die je nog wel vaker nodig hebt.
[ Voor 10% gewijzigd door Mud.Starrr op 02-03-2008 18:11 . Reden: beter uitgelegd ]
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
wasd en muis? of alleen toetsenbord, ik ben benieuwd
WASD en muis geniet mijn voorkeur, omdat je in de nieuwere TR's met de muis de view kunt bepalen, die in veel gevallen wel noodzakelijk is wil je goed rond kunnen kijken.johan12 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 18:50:
Hoe spelen de meeste van jullie de nieuwe tomb raider zoals deze?
Maar wat is deze game af en toe frustrerend zeg, ongelovelijk. Sommige stukjes moet ik echt letterlijk 40 keer overnieuw doen

Als je daar bent lach je je suf over de 'moeilijkheidsgraad' waar je nu mee worstelt
[ Voor 42% gewijzigd door sewer op 22-06-2008 21:28 ]
Ik heb hem op PC gespeeld met het toetsenbord, en ben nu op de Wii bezig (zitten een paar extra's in de game die je met de Wii controller moet doen).johan12 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 18:50:
Hoe spelen de meeste van jullie de nieuwe tomb raider zoals deze?
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Zat al vast op de eerste level , maar kost gewoon even tijd
Alleen haat het als er ineen keer zo dikke beer achter jouw staat
http://img291.imageshack.us/img291/7639/tb1vastlk6.jpg , Ze wilt er maar niet afspringen
€5,- bij steam
Heb zelf nooit TR games gespeeld, maar moet zeggen dat het toch wel errug leuk is. Was in de tijd van TR ook meer bezig met FPS/RTS denk ik en daarna geen aandacht meer gegeven aan de serie.
Maarre, aanradertje, ga binnenkort gelijk ook maar eens Legends en Underworld aanschaffen
[ Voor 64% gewijzigd door Tank80 op 06-04-2009 13:04 ]
Je imiteert me mateloos.
Anoniem: 341647
Ik ben een pc speler en ik kan in de interactieve animatie bij T-rex niks doen ik word telkens afgemaakt en kan niet bewegen. kan het zijn dat dit komt omdat mijn gamepad op disable staat. ik kan deze ook niet aanzetten.
Alvast bedankt