nog even (extra) tips voor de mensen die de t-rex niet kunnen doden :
Zoals bekend moet je de rage meter van de t-rex oplaten lopen door hem te schieten en dan komt hij op je af. Sta op dat moment voor een van de spikes.
Druk dan op de LINKER shift + links (of rechts). WACHT op het rode vizier dan druk DAN PAS op vuur. Ikzelf probeerde steeds met de rechtershift weg te duiken, wat dus niet lukte (misschien ligt aan mijn toetsenbordinstellingen, maar voor de zekerheid) en ik drukte TE VROEG op de vuurknop.
En dan nog wat:
-het gras wat voor elke spike ligt, is lichter van kleur, dus beter te vinden/orienteren waar je dan moet gaan staan als je rent.
-mocht de trex je raken, loop NIET tegen de poten aan, dat gaat altijd ten koste van je health. Loop netjes net langs de poten weg, dat werkte voor mij het beste. Dus ook niet helemaal naar links/rechts lopen, dan gaat hij je ook weer raken. Je kan wel later de staart geraakt worden maar dat is dan slechts eenmalig en dan heb je tijd om het volgende punt uit te voeren(in zicht krijgen).
-en nog heel belangrijk: het belangrijkste is om de t-rex in zicht te hebben. dit is nog belangrijker dan meteen lopen. Dus als je hem kwijt bent, draai dan eerst naar hem toe en ga DAN PAS lopen.
Mij lukte het niet om EN te lopen EN de t-rex als target te zoeken. Als je trouwens stilstaat reageert de t-rex minder alert, dus hou hem altijd in het zicht als target.
Deze tips wou ik nog even kwijt, ik wist wel via posts HOE ik hem moest doden maar kreeg het steeds niet voor elkaar. Daarom mijn extra tips, waarmee het voor mij wel lukte.
Ik hoop dat ik mensen nu geholpen heb, ikzelf werd aardig gefrustreerd dat het mij niet lukte
Ik heb trouwens nadat ik de t-rex gedood heb, een savegame aangemaakt. Deze is bij mij op te vragen, mail me dan even.
Voor sommigen ben ik misschien wat laat met deze info.
Trouwens, ik vind deze tombraider ook weer een superspel. Het blijft origineel en spannend, kan ik helaas van verweg de meeste populaire games niet zeggen, het is vaak 1 pot nat. Blijft een mening he
Verder nog een toegift : videos hoe je alle bosses kan verslaan:
http://www.tombraiderchro...kthrough/boss_movies.html
[
Voor 9% gewijzigd door
Harribo op 30-05-2007 12:23
]