Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D. Ninjai schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:17:
[...]

spoiler:
Die rechthoek op het hek, die heeft een rand waar je aan kunt hangen. Haal de schakelaar over, hang snel aan de rand, wanneer je weer omlaag gaat moet je snel springen en dan hang je aan een gat waar je doorheen kunt om de andere kant te bereiken. Ik weet niet of dit voor alle deuren geld want op het moment ben ik daar ook.

[...]

code:
1
[spoiler]insert spoiler[/spoiler]
Dank je heb nu 3 sleutels, alleen de laatste wil niet.

spoiler:
hierbij sit er een steen in het gat boven, deze heb ik eruit maar dan haal ik het nog niet naar boven via die steen. ook tussen het hek duwen heeft geen zin. En nu doet de hendel ook al niets meer. :?
raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch174
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-07 06:09
@ ROB_THUNDER

spoiler:
kist achteruit trekken en dan in het water gooien

tenminste als ik het probleem goed begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch174
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 14:18:
[...]

Dank je heb nu 3 sleutels, alleen de laatste wil niet.

spoiler:
hierbij sit er een steen in het gat boven, deze heb ik eruit maar dan haal ik het nog niet naar boven via die steen. ook tussen het hek duwen heeft geen zin. En nu doet de hendel ook al niets meer. :?
raar
spoiler:
de truc is om de steen NIET tussen het hek en de grond te duwen maar vlak ervoor, dan aan de hendel trekken en op de steen springen, dan naar boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker maar de handel doet het niet meer, hij staat naar beneden :?

Hoop niet dat ik het level over nieuw moet doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrClaw schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:48:

het antwoord is:
spoiler:
je kunt dus wel langs het ingeslagen gat. je moet echt helemaal langs de bovenrand van de kamer richting de ledge met de kist, en dan nog verder langs de bovenkant van de kamer totdat je op de plek bent waar jij je foto nam. waarom dat moet ga ik je niet vertellen :)
LOL thx,
spoiler:
was me 2 x eerder niet gelukt dus dacht dat het dan maar via een andere weg moest, en ik wist al wel waar die kisten voor waren ;)
Satch174 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 14:19:
@ ROB_THUNDER

spoiler:
kist achteruit trekken en dan in het water gooien

tenminste als ik het probleem goed begrijp
dat ws niet het probleem :P::
spoiler:
wist niet hoe ik bij die kist moest komen ;)
nu is het wel gelukt, zit nou @ meertje bij 2 standbeelden :)
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 14:27:
Lekker maar de handel doet het niet meer, hij staat naar beneden :?

Hoop niet dat ik het level over nieuw moet doen :(
spoiler:
steen eruittrekken, hendel overhalen, voor de helft de steen eronder duwen, op de steen springen, op het hekwerk springen, en ndan naar naar boven naar de opening springen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:10:
Kan iemand mij aub helpen hoe ik hier verder kan er zijn er al een aantal verder merk ik dus die moeten dit punt hebben gehad.

je staat voor de grote poort in peru nadat je 4 wolven hebt gedood, de rechterkant omhoog en je springt naar een balk die wegdraait en een mechanisme in werking zet om de deur te openen
de linkerkant kom ik niet omhoog

weet niet hoe ik een screenshot invoeg maar die is al eerder gepost door Donner.
mijn dank is alvast groot vor het meedenken
Is er misschien een toetscombinatie waarmee Lara verder kan springen? (spacebar ingedrukt houden werkt niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar de hendel is al naar beneden en werkt niet meer ;(
Afbeeldingslocatie: http://www.basandra.nl/fastlinks/vast2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:56
vaag, maar als je je nu te pletter laat vallen dan ga je toch weer bij eerste checkpoint verder...
dat is bij de ingang waar je nu bent als ik het goed heb...

heb zelf ook vraag:

spoiler:
weet iemand wat ik moet doen in the temple of Kahoon. ben nu bij zo'n groot keverstandbeeld. heb al wel mechanisme gebruikt waardoor twee spijlen bij dat beeld verdwijnen. Je hebt allerlei pilaren maar daar kom ik niet op :(

[ Voor 45% gewijzigd door TimmieVelthuis op 28-05-2007 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee het maakt niet uit al start ik opnieuw op hij blijft niet werken. Ik denk dat het een Bug is.

Ik zal wel weer overnieuw moeten beginnen. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 14:57:
Ja maar de hendel is al naar beneden en werkt niet meer ;(
[afbeelding]
Lijkt inderdaad wel op een bug. De bedoeling is in ieder geval om het blok net voor het hek te zetten, aan de schakelaar te trekken en daarna snel het blok onder het hek schuiven (als het hek opengaat). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 21:39
freaky_revolt, gefeliciteerd met het vinden van een bug. ik had er ook al een paar. gewoon terug naar het middengebied, klein stukje klimmen totdat je dood kan vallen :) en vanaf je savepoint weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TimmieVelthuis schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:03:
vaag, maar als je je nu te pletter laat vallen dan ga je toch weer bij eerste checkpoint verder...
dat is bij de ingang waar je nu bent als ik het goed heb...

heb zelf ook vraag:

spoiler:
weet iemand wat ik moet doen in the temple of Kahoon. ben nu bij zo'n groot keverstandbeeld. heb al wel mechanisme gebruikt waardoor twee spijlen bij dat beeld verdwijnen. Je hebt allerlei pilaren maar daar kom ik niet op :(
je moet hier gewoon voorbij lopen, dat kan ook ;) je ziet bij die pilaren een schakelaar. die moet je overhalen. dus je kan voorbij die kamer met pilaren dan kom je in een ruimte met een kneiter lange trap als je hierop staat zie je een ruimte waar 6 leeuwen (standbeelden) staan en deze moet je overbruggen, maar dat duurt lang ^^ 8)7 ik zeg succes

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:07:
[...]

Lijkt inderdaad wel op een bug. De bedoeling is in ieder geval om het blok net voor het hek te zetten, aan de schakelaar te trekken en daarna snel het blok onder het hek schuiven (als het hek opengaat). :)
dit is een bug, het blok moet precies met de lange kant naar boven vallen anders ben je de sjaak. Ik weet er alles van, heb het level opnieuw moeten doen :S maja, xtra gameplay uurtjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee zelf al ga ik dood en ga terug via mijn savepoint dan nog zit de hendel naar beneden.

Als iemand een safegame voor me heeft met alle keys of zo dan graag naar (inmiddels niet meer nodig)
savegames staan in je documenten map onder Eidos.

anders moet ik heel frolly over doen. 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:09:
Nee zelf al ga ik dood en ga terug via mijn savepoint dan nog zit de hendel naar beneden.

Als iemand een safegame voor me heeft met alle keys of zo dan graag naar bas@basandra.nl

heb ik wel gedaan 8)7
maar heb die savegame overschreven uit frustratie O-) dus srry ik kan je niet helpen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:10:
Kan iemand mij aub helpen hoe ik hier verder kan er zijn er al een aantal verder merk ik dus die moeten dit punt hebben gehad.

je staat voor de grote poort in peru nadat je 4 wolven hebt gedood, de rechterkant omhoog en je springt naar een balk die wegdraait en een mechanisme in werking zet om de deur te openen
de linkerkant kom ik niet omhoog

weet niet hoe ik een screenshot invoeg maar die is al eerder gepost door Donner.
mijn dank is alvast groot vor het meedenken
Oke, het is me gelukt. Weet niet of het de juiste manier is, en het is niet zo evident, maar met veel proberen lukt het:

spoiler:
In de linkerruimte kan je op het deurportaal geraken (met heel veel moeite). Als je van daar springt haal je net de richel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw
freaky_revolt, achter die deur zit de damocles kamer, toch ? succes dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:08:
[...]

je moet hier gewoon voorbij lopen, dat kan ook ;) je ziet bij die pilaren een schakelaar. die moet je overhalen. dus je kan voorbij die kamer met pilaren dan kom je in een ruimte met een kneiter lange trap als je hierop staat zie je een ruimte waar 6 leeuwen (standbeelden) staan en deze moet je overbruggen, maar dat duurt lang ^^ 8)7 ik zeg succes
die schakelaar die je kan zien door dat hek heb ik al overgehaald, dat is voorbij die 6 leeuwen, dan krijg je dat filmpje en weet ik niet meer waar ik heen moet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TimmieVelthuis schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:16:
[...]

die schakelaar die je kan zien door dat hek heb ik al overgehaald, dat is voorbij die 6 leeuwen, dan krijg je dat filmpje en weet ik niet meer waar ik heen moet |:(
hmmmz, bovenlangs die 6 leeuwen(stenen sfinxen eigelijk :9 ) he, niet onderlangs....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Ik probeer nu de demo te spelen, maar ik heb toch echt een probleem. Ik probeer steeds als zo'n beest een charge uitvoert de bullet-time te gebruiken, maar er gebeurt helemaal niets, behalve dat het beest over me heen loopt dan.

Hoe werkt die bullet-time nou? Je moet toch op shift+a of shift+d drukken om opzij te springen en dan kan je daarna schieten? Bij mij begint Lara dan op haar dooie gemak naar links of rechts te lopen, in plaats van dat ze springt. Zo langzaam dat de beesten gewoon over me heen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:44
mr_obb schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:27:
Ik probeer nu de demo te spelen, maar ik heb toch echt een probleem. Ik probeer steeds als zo'n beest een charge uitvoert de bullet-time te gebruiken, maar er gebeurt helemaal niets, behalve dat het beest over me heen loopt dan.

Hoe werkt die bullet-time nou? Je moet toch op shift+a of shift+d drukken om opzij te springen en dan kan je daarna schieten? Bij mij begint Lara dan op haar dooie gemak naar links of rechts te lopen, in plaats van dat ze springt. Zo langzaam dat de beesten gewoon over me heen lopen.
Je moet eerst heel vaak op een wolf schieten totdat hij voor een seconde een oranje halo om zich heen krijgt wat betekent dat hij behoorlijk agressief is. Dan rent hij op je af en wanneer 'ie dichtbij je is moet je op shift en op A of D drukken. Dan komt er een bullet-time waar je twee grijze cirkels naar elkaar toe ziet gaan. Wanneer ze een geheel vormen wordt 'ie rood en dat moet je schieten zodat je hem raakt op zijn zwakste plek. In de praktijk kan het wel lastig zijn met meerdere vijanden. Ik heb er ook een filmpje van, misschien dat het kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:21:
[...]

hmmmz, bovenlangs die 6 leeuwen(stenen sfinxen eigelijk :9 ) he, niet onderlangs....
laat ik het anders zeggen, wat is het nut van die schakelaar? behalve dat die stenen leeuwen blijven staan. er gebeurt iets met dat standbeeld maar kan er verder niks mee.

spoiler:
ben al wel verder hoor, heb net die deur geopend door alles naar afbeelding te selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TimmieVelthuis schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:34:
[...]

laat ik het anders zeggen, wat is het nut van die schakelaar? behalve dat die stenen leeuwen blijven staan. er gebeurt iets met dat standbeeld maar kan er verder niks mee.

spoiler:
ben al wel verder hoor, heb net die deur geopend door alles naar afbeelding te selecteren
:P gelukkig, ik ook nu 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand een safegame voor me heeft met alle keys of zo dan graag naar bas@basandra.nl

check je inbox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snobbel
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 18:45

Hey,

Kom zelf daar ook niet verder, maar heb wel een savegame waarbij de hendel nog naar boven is en het blok in de muur :P hopelijk komen we er uit, want het is gewoon een bug 8)7

Savegame is via mail onderweg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tot aan de afbeeldingen dan, tering :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:48:
[...]

tot aan de afbeeldingen dan, tering :X
Die afbeeldingen die je moet roteren zijn toch niet zo erg? ik zit nu echt vast, is maar iets verder. weet niet hoe ik aan de overkant kom?
http://pichotel.com/pic/8341bEGGR/139653.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TimmieVelthuis schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:53:
[...]

Die afbeeldingen die je moet roteren zijn toch niet zo erg? ik zit nu echt vast, is maar iets verder. weet niet hoe ik aan de overkant kom?
http://pichotel.com/pic/8341bEGGR/139653.jpg
ik schrik steeds van die luipaardjes :P
ik zal eens kijkne ik zit daar nu ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:56:
[...]

ik schrik steeds van die luipaardjes :P
ik zal eens kijkne ik zit daar nu ook :D
mooi makkelijk, er zal toch wel iets zijn daar? je zou eventueel terug kunnen waar je ding uit pilaar haalt. dus nog bovenaan zeg maar. kan via trap. maar dat lijkt mij niet de bedoeling. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

D. Ninjai schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:31:
[...]

Dan rent hij op je af en wanneer 'ie dichtbij je is moet je op shift en op A of D drukken. Dan komt er een bullet-time waar je twee grijze cirkels naar elkaar toe ziet gaan.
Op dat punt gaat het dus mis. Ik heb nu, in de 50 keer dat ik het geprobeerd heb, pas drie keer een bullet-time gezien. Meestal bukt ze alleen maar of ze doet een stapje opzij.

Wat ik nou fout doe weet ik niet. Moet ik de RMB ingedrukt houden als het beest op me af komt? Moet ik eerst shift, dan lopen, of eerst lopen dan shift, of allebei exact tegelijk? Moet ik ze ingedrukt houden of alleen heel even indrukken? Ik weet het niet meer.

Als ik dan lees dat je de T-Rex alleen met Bullet-time kan afschieten, dan vrees ik het ergste.

[ Voor 3% gewijzigd door mr_obb op 28-05-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TimmieVelthuis schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:00:
[...]

mooi makkelijk, er zal toch wel iets zijn daar? je zou eventueel terug kunnen waar je ding uit pilaar haalt. dus nog bovenaan zeg maar. kan via trap. maar dat lijkt mij niet de bedoeling. :D
dat lijkt me ook stug, ik zit hier nu ook, ffe kijken hoor....uno momento ;) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:02:
[...]

dat lijkt me ook stug, ik zit hier nu ook, ffe kijken hoor....uno momento ;) 8)
je kan vanaf dat plateau (vanaf je afbeelding links gezien) gewoon naar de overkant springen, vanaf datkan je weer verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:04:
[...]

je kan vanaf dat plateau (vanaf je afbeelding links gezien) gewoon naar de overkant springen, vanaf datkan je weer verder :D
jij misschien, maar hier pakt ze steeds niets :'( nou ja, blijven proberen.
bedankt iig!

gelukt! vaag hoor, na 10x dood eindelijk x pakken.

[ Voor 7% gewijzigd door TimmieVelthuis op 28-05-2007 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TimmieVelthuis schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:06:
[...]

jij misschien, maar hier pakt ze steeds niets :'( nou ja, blijven proberen.
bedankt iig!
ze kan die sprong net maken, bij mij lukte het in 1x keer, gelukkig. Maar suc6, we zullen elkaar nog wel meer tegenkomen denk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

(jarig!)
Net nog een leuke actie gemaakt ^.^
Je ziet het mischien niet goed, maar als de Raptor terug wil rennen wordt ie meteen gekilled door een bijl.

KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die paarden zijn dus niet te doen :p, vat dat bulltetime ook niet echt, ze gaat bukken bij mij :s
1x is het bijna gelukt om dat schild te pakken maar vergat E+naar me toe te trekken -_-'
niemand die ff savegame kan doorpasen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
Wootism schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:28:
Net nog een leuke actie gemaakt ^.^
Je ziet het mischien niet goed, maar als de Raptor terug wil rennen wordt ie meteen gekilled door een bijl.

KLIK
mooi gedaan :*)

@JVK lukt het beetje?

spoiler:
heb er nu 3 naar beneden om die afbeeldingen te pakken, sta dus nu helemaal bovenaan. wat moet je daarna doen, naar beneden springen, weer terug? of andere weg nemen? weet 't ff niet meer, is verwarrend ;)

[ Voor 26% gewijzigd door TimmieVelthuis op 28-05-2007 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch174
Ik vind trouwens dat bij dat bullet-time geneuzel de toetsencombinatie shift+s beter werkt dan shift+a of shift+d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TimmieVelthuis schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:36:
[...]

mooi gedaan :*)

@JVK lukt het beetje?

spoiler:
heb er nu 3 naar beneden om die afbeeldingen te pakken, sta dus nu helemaal bovenaan. wat moet je daarna doen, naar beneden springen, weer terug? of andere weg nemen? weet 't ff niet meer, is verwarrend ;)
praat me er niet van, ik zit nu in de obelisk of khamoon ofzo. en ik moet een sprong timen op zon evenwichtsbalk + van die dichtklappende deuren :@
maar als je het paarse oog hebt dan kan je bovenaan met die slingerstokken naar de overkant daar staat een grote kever afgebeeld met een ingang, heb je die al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:47:
[...]

praat me er niet van, ik zit nu in de obelisk of khamoon ofzo. en ik moet een sprong timen op zon evenwichtsbalk + van die dichtklappende deuren :@
maar als je het paarse oog hebt dan kan je bovenaan met die slingerstokken naar de overkant daar staat een grote kever afgebeeld met een ingang, heb je die al gehad?
yep, heb ze allevier nu. nu weer terug, met die evenwichtsbalk e.d. crime he :)

ik wil dus nu weer terug maar hoe goed ik ook spring ik kom niet meer op zo'n balkje te staan :(
moet zeker via andere weg die ik niet weet :(

tip: begin bij de linker, wanneer je met gezicht naar pilaar staat waar je allereerste ding van hebt gepakt.

[ Voor 19% gewijzigd door TimmieVelthuis op 28-05-2007 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TimmieVelthuis schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:05:
[...]

yep, heb ze allevier nu. nu weer terug, met die evenwichtsbalk e.d. crime he :)
ik zit nog steeds bij die evenwichts balk en die schuifdeur 8)7 8)7 ik word gek 8) echt doe maar dan nog maar een T-rex erbij maar niet nog zon rot hindernis :X
lara sprint heel de tijd over de evenwichtsbalk, zo fijn O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:06:
[...]

ik zit nog steeds bij die evenwichts balk en die schuifdeur 8)7 8)7 ik word gek 8) echt doe maar dan nog maar een T-rex erbij maar niet nog zon rot hindernis :X
lara sprint heel de tijd over de evenwichtsbalk, zo fijn O-)
dat is me net gelukt, je moet verschrikkelijk goed timen. niet meteen als je denkt dat stenen uit elkaar zijn, dan glij je er overheen. nét daarna en dan meteen weer springen. erg frustrerend maar uiteindelijk moet het lukken. succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank jullie wel Rob en Maurits voor jullie save games voor mij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
dit is een bug, het blok moet precies met de lange kant naar boven vallen anders ben je de sjaak. Ik weet er alles van, heb het level opnieuw moeten doen :S maja, xtra gameplay uurtjes :P
Dat is me nu gelukt maar als ik aan de richel hang van die hek en ik spring omhoog dan wordt ik weer teruggeduwd... Had je dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TimmieVelthuis schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:14:
[...]

dat is me net gelukt, je moet verschrikkelijk goed timen. niet meteen als je denkt dat stenen uit elkaar zijn, dan glij je er overheen. nét daarna en dan meteen weer springen. erg frustrerend maar uiteindelijk moet het lukken. succes!
ik liep de verkeerde gang in :P ik moest n andere hebben, komt goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:45
Ik zit al vast bij die brug die instort in een van de eerste levels. Heb de wolfjes dood, maar zie geen mogelijkheid om aan de andere kant te komen.

Laat maar, zat niet op te letten.

[ Voor 12% gewijzigd door AnotherFruitcake op 28-05-2007 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
AnotherFruitcake schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:36:
Ik zit al vast bij die brug die instort in een van de eerste levels. Heb de wolfjes dood, maar zie geen mogelijkheid om aan de andere kant te komen.
spoiler:
De deel van de brug die kapot ging waar je niet overheen bent gelopen, ga daar voor staan en spring omhoog. Je kunt eraan hangen om de overkant te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Laatst online: 10:00

Priet

To boldly do what no one has..

Over die paarden:
spoiler:
Eigenlijk is het best goed te doen. Je moet even het filmpje bekijken op YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=KoDm9b8vO_M), dan weet je hoe het moet :)

Per paard hoef je maar één keer die 'bullet-time' lock te gebruiken. Zodra je dat hebt gedaan gaat het paard stil staan. Ga direct voor hem staan en druk op Q om met je grabbler het schild vast te pakken. Druk dan op E om het schild op de grond te gooien. Ik heb dit voor elk paard een keer gedaan.

Daarna moet je net zolang schieten tot die meter vol is en de groene straal naar je geschoten wordt. Pak dan met E het schild vast en het paard zal tijdelijk veranderen in steen. Leg, als dat gebeurt, meteen je schild weer neer en schiet je magazijnen leeg en het arme beestje is al snel dood. Volgens mij krijg je het met een shotgun al in één beurt voor elkaar :)

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr_obb schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:02:
[...]

Op dat punt gaat het dus mis. Ik heb nu, in de 50 keer dat ik het geprobeerd heb, pas drie keer een bullet-time gezien. Meestal bukt ze alleen maar of ze doet een stapje opzij.

Wat ik nou fout doe weet ik niet. Moet ik de RMB ingedrukt houden als het beest op me af komt? Moet ik eerst shift, dan lopen, of eerst lopen dan shift, of allebei exact tegelijk? Moet ik ze ingedrukt houden of alleen heel even indrukken? Ik weet het niet meer.

Als ik dan lees dat je de T-Rex alleen met Bullet-time kan afschieten, dan vrees ik het ergste.
Die T-Rex is ook verdomd lastig... ben daar ook een tijdje mee bezig geweest. Ik deed het ook iedere keer fout.. even op een rijtje hoe je het precies moet doen. Dit geldt ook voor andere dieren :)

- Schiet op de T-Rex (of een ander beest) tot zijn ''anger'' metertje vol is
- Als het goed is staat de T-Rex (of een ander beest ;)) nu even stil, brult wat in het rond
- Stop met schieten
- Laat dat beest op je afkomen
- Begin alvast met naar rechts of naar links lopen (strafe)
- Druk op shift (+ je rechts en je links, die hou je dus gewoon ingedrukt) als dat beest bijna bij je is
- Nog steeds niet schieten...
- Even wachten... nu zie je die twee cross airs (rondjes) die naar elkaar toe bewegen
- Nog even wachten... ze worden één en rood !
- Schieten maar !

Zo werkt het bij de T-Rex, als het goed is werkt het ook zo bij andere beesten.

Hoop dat dit een beetje duidelijk is... ik vond het in het begin ook maar vaag :) Als je nog een vraag hebt, of het werkt nog steeds niet, zeg het maar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit vast in de eerste level van dat kerkje (griekenland) ik heb geen idee wat ik hier moet doen. ik kan wel met een geweest lampjes aanschieten, en de journal zegt iets van constulation (ofzo)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lara

Afbeeldingslocatie: http://aycu34.webshots.com/image/17393/2001519993894209308_rs.jpg

VERSUS

Bokito

Afbeeldingslocatie: http://aycu35.webshots.com/image/16434/2001524060017194932_rs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik zit bij de tempel van Khamoon ofzo. Ik zit vast bij de grote kever (is al vaker langsgekomen, alleen ik kom er toch niet uit). Ik kom vanaf het gat in de grond (met ladder), ik ben al de gang naast het gat in gegaan. Dan kom je uit bij de grote hal met de sphinxen, die hal heb ik over gestoken. Vervolgens heb ik een schakelaar overgehaald. Toen zag ik een cutscene met dat er iets met de kever gebeurde, ik heb alleen niet goed in me opgenomen wat er mee gebeurde?

En nu weet ik niet wat ik verder moet doen...Ben ik klaar met de kever en moet ik weer de trap naar beneden af of moet ik verder nog iets doen in de kever kamer. Ik denk dat ik nog iets moet doen want er zijn nog richels en 2 grapling-haken. 1 van de haken is de te zien op mijn screenshot, de andere is aangegeven met een pijl (2). Iemand enig idee wat ik hier moet doen? ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.imagehaven.net/img/thumbs/7842241Untitled-1.jpg

EDIT:
Ben er al uit, moest nog even wat verder slingeren aan haak numero 2 (op screenshot buiten beeld).

[ Voor 12% gewijzigd door monnick op 28-05-2007 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:13:
[...]

Oke, het is me gelukt. Weet niet of het de juiste manier is, en het is niet zo evident, maar met veel proberen lukt het:

spoiler:
In de linkerruimte kan je op het deurportaal geraken (met heel veel moeite). Als je van daar springt haal je net de richel.
Thnx man , het werkt wel maar zal vast niet e goede manier zijn maar daar gaat het niet om als we er maar komen .

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op maandag 28 mei 2007 @ 18:21:
Ik zit bij de tempel van Khamoon ofzo. Ik zit vast bij de grote kever (is al vaker langsgekomen, alleen ik kom er toch niet uit). Ik kom vanaf het gat in de grond (met ladder), ik ben al de gang naast het gat in gegaan. Dan kom je uit bij de grote hal met de sphinxen, die hal heb ik over gestoken. Vervolgens heb ik een schakelaar overgehaald. Toen zag ik een cutscene met dat er iets met de kever gebeurde, ik heb alleen niet goed in me opgenomen wat er mee gebeurde?

En nu weet ik niet wat ik verder moet doen...Ben ik klaar met de kever en moet ik weer de trap naar beneden af of moet ik verder nog iets doen in de kever kamer. Ik denk dat ik nog iets moet doen want er zijn nog richels en 2 grapling-haken. 1 van de haken is de te zien op mijn screenshot, de andere is aangegeven met een pijl (2). Iemand enig idee wat ik hier moet doen? ;)

[afbeelding]
daar ben ik weer.
als je naar de kever kijkt, dan zie je dat er 1 mandje aan 1 van de tentakels hangt. T andere mandje ligt op de grond. Waar dit mandje aan zou moeten is natuurlijk aan de andere tentakel. Lara kan hier aan gaan hangen net zoals bij een springstok. Hoe kom je daar? indd, via de rechtse haak op je screenie. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Hulp gewenst, kom er niet uit welke kant ik op moet..
Afbeeldingslocatie: http://www.imagehaven.net/img/thumbs/1813857tra_2007-05-28_18-34-29-92.jpg
wat ik al geprobeerd heb:
via 1,2 naar 4, daarna kom ik niet verder.. grapple naar 6 lukt me niet
via 1,2,3 naar 5, zit dan vast.. jump naar 7 is te ver

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D. Ninjai schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:19:
[...]
Dat is me nu gelukt maar als ik aan de richel hang van die hek en ik spring omhoog dan wordt ik weer teruggeduwd... Had je dit ook?
Heb hetzelfde probleem, ik hang aan het hek en als ik omhoog spring pakt ze de richel niet.
kan ik weer het hele level opnieuw doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:55
oke heb de croft mansion helemaal uitgespeeld met alle voorwerpen en relics.

nu zit ik vast in greece st francis folly.
ben net aan het level begonnen, heb de 2 tijgers gedood,en het filmpje met piere gezien maar weet niet wat ik nu moet doen.ik ben al achter de wereld bol geweest bij die god met allemaal lichtjes maar verder lukt het me niet wie wel?

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in egypte heb ik 3 van de 4 stenen, alleen die kever moet ik nog, waar kan ik die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Occy74 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 18:38:
Hulp gewenst, kom er niet uit welke kant ik op moet..
[afbeelding]
wat ik al geprobeerd heb:
via 1,2 naar 4, daarna kom ik niet verder.. grapple naar 6 lukt me niet
via 1,2,3 naar 5, zit dan vast.. jump naar 7 is te ver
Je moet eerst de box helemaal links (op je screenshot) op deze verdieping naar beneden gooien en daarna een tweede, die staat iets links van je (je moet er wel met een omweg komen). Dan laat je al het water uit de hele kamer wegstromen en gooi je de 2 boxen naar de bodem van de hal. Dan zet je de ene box op de ene knop en de andere op de andere knop. Dan laat je verdieping 1 weer onderwater stromen en haal je met de grapling gun het vlot naar het gedeelte waar het hek van is opengegaan. Dan ga je naar boven en laat je deze verdieping ook volstromen met water. Dan kan je naar de fonteinen (in beeld op screenshot). Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
monnick schreef op maandag 28 mei 2007 @ 18:52:
[...]

Je moet eerst de box helemaal links (op je screenshot) op deze verdieping naar beneden gooien en daarna een tweede, die staat iets links van je (je moet er wel met een omweg komen). Dan laat je al het water uit de hele kamer wegstromen en gooi je de 2 boxen naar de bodem van de hal. Dan zet je de ene box op de ene knop en de andere op de andere knop. Dan laat je verdieping 1 weer onderwater stromen en haal je met de grapling gun het vlot naar het gedeelte waar het hek van is opengegaan. Dan ga je naar boven en laat je deze verdieping ook volstromen met water. Dan kan je naar de fonteinen (in beeld op screenshot). Succes! :)
het probleem is dat ik geen flauw idee heb hoe bij die linker box te komen.. grapple wil niet, erheen springen kan niet omdat dat schuin omhoog loopt waardoor je eraf glijdt.. etc :(
Ben intussen al +200x doodgevallen...

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Occy74 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 18:57:
[...]
het probleem is dat ik geen flauw idee heb hoe bij die linker box te komen.. grapple wil niet, erheen springen kan niet omdat dat schuin omhoog loopt waardoor je eraf glijdt.. etc :(
Ben intussen al +200x doodgevallen...
via je screenie:
spoiler:
1,2,3,5,7 jump naar 7 is haalbaar, heb zelf 4x over gedaan, je moet beetje dicht bij de muur staan, en dan naar de linkerkant verdergaan, waar die ammo ligt ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 19:13:
[...]
via je screenie:
spoiler:
1,2,3,5,7 en dan naar de linkerkant verdergaan, waar die ammo ligt ;)
is van 5 naar 7 wel mogelijk dan? haal dat nooit en heb dat al tig keer geprobeerd.. vraag me af wat ik fout doe..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik heb even verder genummerd. Jij gaat (op de screenshot) naar rechts, je moet juist naar links.

Afbeeldingslocatie: http://www.imagehaven.net/img/thumbs/7874288Untitled-2.jpg

EDIT: Jouw nummering klopt volgens mij ook niet helemaal, of je gaat eerder de fout in. Je moet in in ieder geval op dat plateau komen dat voor de plateau met die fonteinen ligt. Het plateau dat ik bedoel ligt ook een stukje lager. Vanaf daar kan je naar nummer 8 gaan. ;)

[ Voor 39% gewijzigd door monnick op 28-05-2007 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
monnick schreef op maandag 28 mei 2007 @ 19:16:
Ik heb even verder genummerd. Jij gaat (op de screenshot) naar rechts, je moet juist naar links.

[afbeelding]

EDIT: Jouw nummering klopt volgens mij ook niet helemaal, of je gaat eerder de fout in. Je moet in in ieder geval op dat plateau komen dat voor de plateau met die fonteinen ligt. Het plateau dat ik bedoel ligt ook een stukje lager. Vanaf daar kan je naar nummer 8 gaan. ;)
Het is gelukt, hartelijk dank voor je hulp, als we GoT toch ook niet hadden :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 18:41:
[...]

Heb hetzelfde probleem, ik hang aan het hek en als ik omhoog spring pakt ze de richel niet.
kan ik weer het hele level opnieuw doen :X
Hier nog iemand... En heb het level om deze reden al eens over gedaan (+ door bug in zelfde kamer waardoor de hendel niet meer terug schoot). Geen idee wat ik moet doen. Blok op 2 verschillende kanten laten vallen, werkt allebei niet. Erg jammer.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:55:
[...]

Die T-Rex is ook verdomd lastig... ben daar ook een tijdje mee bezig geweest. Ik deed het ook iedere keer fout.. even op een rijtje hoe je het precies moet doen. Dit geldt ook voor andere dieren :)

- Schiet op de T-Rex (of een ander beest) tot zijn ''anger'' metertje vol is
- Als het goed is staat de T-Rex (of een ander beest ;)) nu even stil, brult wat in het rond
- Stop met schieten
- Laat dat beest op je afkomen
- Begin alvast met naar rechts of naar links lopen (strafe)
- Druk op shift (+ je rechts en je links, die hou je dus gewoon ingedrukt) als dat beest bijna bij je is
- Nog steeds niet schieten...
- Even wachten... nu zie je die twee cross airs (rondjes) die naar elkaar toe bewegen
- Nog even wachten... ze worden één en rood !
- Schieten maar !

Zo werkt het bij de T-Rex, als het goed is werkt het ook zo bij andere beesten.

Hoop dat dit een beetje duidelijk is... ik vond het in het begin ook maar vaag :) Als je nog een vraag hebt, of het werkt nog steeds niet, zeg het maar !
Ik heb het nauwkeurig gedaan zoals jij het beschreef, maar bij mij lukt het ook niet. Ik krijg die twee cross airs niet eens in beeld.. ze gaat alleen maar op haar hurke lopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:55
Ben vandaag ook maar eens begonnen, leuk spelletje. Heb al wel een paar keer vast gezeten, maar nog niet zo erg dat ik spoilers nodig had :)

Ben wel een leuke bug tegengekomen. Bij medusa als je voor de laaste loden staaf gaat, heb je zo'n level waar je allerlei plateaus hebt waar vuur uit komt. Als je in het begin gewoon rent en meteen op het eerste plateau springt, heb je vrij grote kans dat de animatie van het vuur niet komt en dus ook niet meer uit de plateau's 8)7

@ Density: dat had ik in het begin ook vaak. Je kan het beste het beest recht aankijken als hij naar je toe rent, en op het 'laatste' moment er ook naar toe rennen (forward) en dan als die pijltjes in beeld komen rechts+shift. Als het goed rolt lara dan over de grond en krijg je die 'bullit time' met de 2 crosshairs.

[ Voor 25% gewijzigd door sewer op 28-05-2007 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 19:44:
Ik heb het nauwkeurig gedaan zoals jij het beschreef, maar bij mij lukt het ook niet. Ik krijg die twee cross airs niet eens in beeld.. ze gaat alleen maar op haar hurke lopen :(
Je moet shift niet inhouden dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 19:44:
[...]

ik word ook niet goed zeg van die paarden, krijg die bullittimeshit ook niet werkend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw
re: bullit-time .. proberen, proberen en nog eens proberen.

re: medusakamer met vurige plateaus, dat het vuur niet aan ging was eens een meevaller, jup, had ik ook 1x. maar bij de eerstvolgende save point ging het vuur toch echt aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg tim hoe heb jij in vredesnaam die laatste steen(die kever) in egypte gepakt
8)7 8)7 8)7 8)7 ik word hier aardig loco 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 19:48:
[...]

ik word ook niet goed zeg van die paarden, krijg die bullittimeshit ook niet werkend :(
Als zo'n paard op je afgerend komt moet je op het laatste moment shift+d indrukken. Ik vind 'd' verweg het makkelijkst werken maar goed dat is mijn mening. En je moet gedurende het hele gevecht zo ongeveer de rechtermuis knop ingedrukt houden, dus ook als het paard op je afkomt. Wanneer je in bullettime wegduikt moet je dus niet meteen schieten maar wachten tot de twee grijze cursors bij elkaar komen en rood worden. Daarna met de grapling-gun het schild afpakken.

* monnick vond de paarden erg vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=28117423,noline]

@ Density: dat had ik in het begin ook vaak. Je kan het beste het beest recht aankijken als hij naar je toe rent, en op het 'laatste' moment er ook naar toe rennen (forward) en dan als die pijltjes in beeld komen rechts+shift. Als het goed rolt lara dan over de grond en krijg je die 'bullit time' met de 2 crosshairs.
Pfffff, tegen de tijd dat ik die toetsen allemaal klaar heb, opzij ben gestrafed en klaar ben om te schieten is dat larf al bij me en heb ik al een slag voor mijn potje te pakken :(

Maar ok.. we'll keep on trying. Ik wil mezelf niet meteen uitschakelen bij de eerste de beste eindbaas.. dat is zonde van het spel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me gaat morgen paardenvlees halen, paybacktime!!!

kom er echt niet uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

http://users.telenet.be/sideshow/Untitled-1.jpg

Ik kan maar niet vinden hoe ik bij die relic geraak, waar lara op mn screenshot naar kijkt. Help aub :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Laatst online: 10:00

Priet

To boldly do what no one has..

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 20:04:
/me gaat morgen paardenvlees halen, paybacktime!!!

kom er echt niet uit :/
1x bullettime per paard en meteen het schild afpakken. Dan heb je het moeilijkste al wel gehad :)

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

D. Ninjai schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:19:
[...]
Zo, wat is DIT irritant. Het level nu al 2 keer over gedaan T_T Geen idee hoe ik er nu door moet komen... Eens kijken of er ergens een door-muren-heen-loop cheat is :P :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Oke ik zit nu ook vast. Nadat ik Peru zonder problemen ben doorgekomen, zit ik nu vast bij het eerste level na Peru.

http://img131.imageshack.us/img131/3350/untitled1av3.jpg

Ik moet bij deze bal zien te komen. Die moet op die steen worden gelegd, op screen 1. Zodat het hek open gaat.

http://img522.imageshack.us/img522/8094/untitled11xp8.jpg

http://img131.imageshack.us/img131/9628/untitled12mm6.jpg

Ik weet dus niet hoe, hoe dat hek open gaat, bij die bal.

Ik ben al in elke paal geklommen en van alles geprobeerd. Misschien dat er aan de overkant wat is, maar het lukt me niet om daar te komen.

http://img259.imageshack.us/img259/7705/untitled14hn1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op maandag 28 mei 2007 @ 20:19:
[...]

Zo, wat is DIT irritant. Het level nu al 2 keer over gedaan T_T Geen idee hoe ik er nu door moet komen... Eens kijken of er ergens een door-muren-heen-loop cheat is :P :D
Anders heb ik hier de save file, als alle 4 sleutels gepakt zijn en de deur onderaan open is.

SaveFile Bugje

@Splinter cel
spoiler:
je moet bij je 2e plaatje rechts kijken naar de tekening op de muur. daar de aangegeven punten onthouden en die schieten op de kaart voor het hek met die bal

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op maandag 28 mei 2007 @ 20:19:
[...]

Over irritant gesproken, ik kom het eerst level, lost valley, niet eens door omdat ik niet weet waar ik heen moet en steeds wer terugkom bij de poort waar die dooie trex met z'n neus op het beton ligt, heb het level al 4x doorgelopen. iemand een tip??( Behalve dan een ander spel gaan spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willy-Jan Prijs
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 16:43
SideShow schreef op maandag 28 mei 2007 @ 20:11:
http://users.telenet.be/sideshow/Untitled-1.jpg

Ik kan maar niet vinden hoe ik bij die relic geraak, waar lara op mn screenshot naar kijkt. Help aub :+
Je moet eerst bij 3 opstappen en dan naar links en omhoog klimmen zodat je met de grapling hook via dat oog aan het plafon op die eerste schuine pilaar komt. Erna spring je snel op de tweede pilaar met schuine zijde en vervolgens spring je snel op die balk welke vervolgens meedraait als je eraan hangt.

edit: Net het spel uitgespeeld (kwa levels dan) maar bij lange na nog niet alle relics etc.
sommige zijn een pain in the ass om te vinden. Leuke is dat ik net perongeluk me tombraider uninstall 8)7 weg savefile.

[ Voor 15% gewijzigd door Willy-Jan Prijs op 28-05-2007 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3v0luti0n
  • Laatst online: 29-12-2021
Help, loop vast bij een richel |:( :? Iemand enig idee hoe ik hier verder kom ??

spoiler: stuck
"k zou niet weten welk level het is, maar ik kom niet verder.
http://www.imagehaven.net/img.php?id=6924788help.jpg Eerst spring ik rechts op die richels (nummer 1) en dan met me graphle-hook naar Nummer 2. Echter moet ik naar de richel daartegenover komen, maar dat lukt niet. Elke keer als ik naar Nummer 3 wil springen valt Lara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:18
Willy-Jan Prijs schreef op maandag 28 mei 2007 @ 20:25:
[...]

edit: Net het spel uitgespeeld (kwa levels dan) maar bij lange na nog niet alle relics etc.
sommige zijn een pain in the ass om te vinden. Leuke is dat ik net perongeluk me tombraider uninstall 8)7 weg savefile.
zijn je savegames dan ook verwijdert na die uninstall?

edit: ja dus ;) had dit "weg savefile" niet gelezen

[ Voor 6% gewijzigd door -Eraser- op 28-05-2007 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw
voor kokkie44:

spoiler:
nadat de trex dood is kun je het tempeltje in bij z'n arena. na lang klimmen en klauteren kom je dan weer ongeveer op de plek uit waar je het trex level ingevallen bent.

voor splinter cell:

spoiler:
het mooi verlichte sterrenbeeld heeft knopjes die je aan en uit kunt schieten. net om de hoek, in het donker, is precies zo'n sterrenbeeld, maar dan zonder kapotschietbare knopjes. die is de 'constellation' die je op het 1e sterrenbeeld moet zien te krijgen.

voor r3volution:

spoiler:
lara heeft nog niet genoeg vaart om de richel te halen (tenminste, toen ik hier was :( ) .. dus .. bij nummertje 3 1x heen slingeren, en weer terug, en weer heen, en dan pas springen. niet vergeten tegen de muur te rennen om vaart te maken.

spoiler2:
spoiler:
er moet een methode zijn om dit ook in 1x te kunnen. dit parcours is een onderdeel van een timed relic run. probeer eens een dive jump, met spatie, en dan meteen shift. en Q :)

[ Voor 32% gewijzigd door DrClaw op 28-05-2007 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Iemand misschien een save game van na die 2 paarden? Spel/complete pc loopt constant vast midden in het gevecht..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3v0luti0n
  • Laatst online: 29-12-2021
DrClaw schreef op maandag 28 mei 2007 @ 20:32:
voor r3volution:

spoiler:
lara heeft nog niet genoeg vaart om de richel te halen (tenminste, toen ik hier was :( ) .. dus .. bij nummertje 3 1x heen slingeren, en weer terug, en weer heen, en dan pas springen. niet vergeten tegen de muur te rennen om vaart te maken.

spoiler2:
spoiler:
er moet een methode zijn om dit ook in 1x te kunnen. dit parcours is een onderdeel van een timed relic run. probeer eens een dive jump, met spatie, en dan meteen shift. en Q :)
Jup, bedankt het is gelukt. _/-\o_ Kan ik eindelijk weer verder >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[iDat klopt wel, maar das nou net het probleem, heb zo'n beetje alle wegen al bewandeld die er zijn, behalve degene die me bij het volgende level moet brengen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw
voor kokkie44:
spoiler:
als je niet over de touwbruggen bent gelopen, ben je niet overal geweest. de weg naar rome (naja, de weg naar griekenland bedoel ik dan :) ) leidt over de bruggetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

@DrClaw : Edit, bedankt ik snap hem nu.
spoiler:
Gewoon bij die donkere muur, die diamanten die daar staan, aan schieten bij die andere :).
Bedankt voor hulp.

[ Voor 62% gewijzigd door Splinter Cell op 28-05-2007 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

ik zie 2 dingen ook niet meer:

Case 1; Lara's mansion. Heb nu de gymzaal gehad enzo, maar wil die boogschutter aan die touwen losmaken (heb in die ruimte ook al 2 hekken in het zwembak uitgeschakeld).
De eerste 3 trouwens zijn peanuts, maar ik zie niet in hoe ik op dat balkon waar het 4e touw verankerd is moet komen.
Iemand?

2e issue: ik heb de dino uitschakeld (gewoon 1000 kogels :+) en ben toen verder gegaan naar dat 2e dalletje. Heb ook het 3e tandwiel, maar hoe kom ik terug naar het mechaniek waar ik dat tandwiel in moet plaatsen? Kom via die 'glijschanzen' wel weer in die lange groene tunnel naar het eerste dalletje (daar waar die dino zit).

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
@boudewijn:
spoiler:
Waar de t-rex neer is gegaan kun je toch door zo'n gat? En dan gewoon de hele weg terug, is wel een aardig eindje.

[ Voor 9% gewijzigd door sewer op 28-05-2007 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Laatst online: 12-09 21:49
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:59:
ik zit vast in de eerste level van dat kerkje (griekenland) ik heb geen idee wat ik hier moet doen. ik kan wel met een geweest lampjes aanschieten, en de journal zegt iets van constulation (ofzo)...
spoiler:
Als je met je gezicht richting die tekening op de muur staat heb je linksachter je een deur met een dezelfde tekening maar met een aantal diamanten oid erop, ga terug naar de tekening met die lampjes en schiet diezelfde lampjes, hierna kan je naar verder en vind je nog zo'n tekening, zelfde idee

hopelijk snap je mn uitleg een beetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

sewer schreef op maandag 28 mei 2007 @ 20:51:
@boudewijn:
spoiler:
Waar de t-rex neer is gegaan kun je toch door zo'n gat? En dan gewoon de hele weg terug, is wel een aardig eindje.
hoe bedoel je dat? kun je iets meer info geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrClaw schreef op maandag 28 mei 2007 @ 20:43:
voor kokkie44:
spoiler:
als je niet over de touwbruggen bent gelopen, ben je niet overal geweest. de weg naar rome (naja, de weg naar griekenland bedoel ik dan :) ) leidt over de bruggetjes.
binnen of buiten, heb wel allerlei schuine planken die ik zag, maar touwbruggenniet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Boudewijn schreef op maandag 28 mei 2007 @ 20:53:
[...]

hoe bedoel je dat? kun je iets meer info geven?
Die t-rex ging toch neer bij de witte stenen zeg maar? Je kan daar nu op springen (rechts langs zijn kop) en dan door een gat ofzo. Als het goed is ben je dan zo weer in de grotten, dan weer dezelfde weg terug (dus weer langs al die schietende darts en die palen waar je op kan balanceren enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, heeft iemand een save game van dat stuk waar je in alle kamers van de goden moet gaan? bij mij is die steen verkeerd gevallen, en nu kan ik de laatste kamer niet in. zelf heb ik er geen save games van, en om nu vanaf peru opnieuw te beginnen...
alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

@sewer, thanks.

zo eens proberen.
weet iemand dat van de croft mansion van net al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 21:15:
Ik heb een vraagje, heeft iemand een save game van dat stuk waar je in alle kamers van de goden moet gaan? bij mij is die steen verkeerd gevallen, en nu kan ik de laatste kamer niet in. zelf heb ik er geen save games van, en om nu vanaf peru opnieuw te beginnen...
alvast bedankt!
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 20:24:
[...]

Anders heb ik hier de save file, als alle 4 sleutels gepakt zijn en de deur onderaan open is.

SaveFile Bugje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"The save game appears to be damaged, and cannot be used"..
help...!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit bij de Tomb of Tihocan en daar zit een eindbaas,
2 van die centaure achtige beesten
hoe moet ik die verslaan?

http://img525.imageshack....boftihocaneindbaasxh3.jpg

het is iets met de grapple en het schild

Hier loopt ook nog een linkje met mensen die daar ook problemen mee hebben.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 22:18 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste