Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Priet

To boldly do what no one has..

Anoniem: 220641 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 11:27:
oke props voor iedereen die zo ver is gekomen! :) nu mijn vraag.. ik zit nu in griekenland.. helemaal aan het begin gelijk vast.. overal komen.. behalve bij de metalen bal ( die je naar beneden moet gooien ).. hoe kom ik daar?:)
spoiler:
Loop naar het einde van de hal. Klim op de pilaar aan je rechterzijde (de laatste in de hal dus), door de richels te gebruiken.
Klim helemaal naar boven en spring op de pilaar daarnaast. Klim ook daar weer naar boven en spring dan naar het platform aan de zijkant van de hal. Je kunt via de grappler naar de overkant springen.

Weet iemand hoe je voorbij die elektrische bol komt met die tegels die op en neer gaan?

[ Voor 6% gewijzigd door Priet op 27-05-2007 11:35 ]

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Nu online

Priet

snobbel schreef op zondag 27 mei 2007 @ 11:32:
hoe versla je de Dino??? ik heb al geprobeerd om voor die spikedingen te gaan staan, maar daar rent hij niet tegenaan...please help!! :
Lees even deze thread door, daar staat het antwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:52
De sfeer is echt vanouds in deze game. Echt dat claustrofobische gevoel waar altijd iets om de hoek kan komen. Alles komt je al gauw bekend voor maar ze hebben echt goed werk verricht door nieuwe content aan lopen naaien. Het klimmen, zoeken, oplossen enz. is ook best uitdagend gemaakt vergeleken met Legend. Minpunten vind ik die camera in nauwe omgevingen waar het lastig is om een andere richel te spotten dus is het soms even gokken met afzetten en ook het vechten tegen dieren is het daarin lastig om uit te wijken. Beste Tomb Raider game voor mij imo. :)
snobbel schreef op zondag 27 mei 2007 @ 11:32:
hoe versla je de Dino??? ik heb al geprobeerd om voor die spikedingen te gaan staan, maar daar rent hij niet tegenaan...please help!! :
spittie_nl in "[Multi] Tomb Raider Anniversary"

[ Voor 46% gewijzigd door D. Ninjai op 27-05-2007 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220641

[quote]Priet schreef op zondag 27 mei 2007 @ 11:35:
[...]

spoiler:
Loop naar het einde van de hal. Klim op de pilaar aan je rechterzijde (de laatste in de hal dus), door de richels te gebruiken.
Klim helemaal naar boven en spring op de pilaar daarnaast. Klim ook daar weer naar boven en spring dan naar het platform aan de zijkant van de hal. Je kunt via de grappler naar de overkant springen.

haha ja zover was ik ook al.. maar ik moet juist weten wat je DAARNA moet doen.. als je daar boven bent.. hoe krijg ik dat deurtje open waar die gouden bal ligt:)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-05 14:52
Anoniem: 220641 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 12:28:
[quote]Priet schreef op zondag 27 mei 2007 @ 11:35:
[...]

spoiler:

haha ja zover was ik ook al.. maar ik moet juist weten wat je DAARNA moet doen.. als je daar boven bent.. hoe krijg ik dat deurtje open waar die gouden bal ligt:)??
spoiler:
Je ziet dat Griekse beeld met al die punten? Ga even op die steen staan om te resetten. Ga dan naar de andere kant van de zaal en dan zie je een beeld met een paar lichtpunten. Onthou die punten en schiet dan op de punten in het beeld bij de bal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

many many many thnx het lukte :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-05 12:11
Priet schreef op zondag 27 mei 2007 @ 11:35:

Weet iemand hoe je voorbij die elektrische bol komt met die tegels die op en neer gaan?
er zijn vier vlakken die hoger zijn dan de rest, die moeten allevier naar beneden. je moet als de vlakken bewegen altijd op de laagste gaan staan. Bliksem zoekt het hoogste punt... >:)

Ik kom niet verder in de level na het colloseum (ofzoiets)
hier moet je de hele tijd springen voor een sleutel voor zo'n gigantisch standbeeld. je haalt een hendel over en dan gaan er meerdere pilaren naar beneden, maar wanneer je er opspringt gaat alles automatisch naar beneden. hoe moet dat?

http://pichotel.com/pic/8341bEGGR/139495.jpg

laat maar, te makkelijk gewoon, niet bij nagedacht dat je aan puntpilaren kunt hangen 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door TimmieVelthuis op 27-05-2007 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zit weer vast.. weer in level 2 bij dat water .. dr komt zo'n 'houte vlot' naar boven gedreven.. maar die blijft hangen onder een bruggetje, hoe kan ik hem helemaal boven water krijgen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
Anoniem: 220641 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 13:18:
ik zit weer vast.. weer in level 2 bij dat water .. dr komt zo'n 'houte vlot' naar boven gedreven.. maar die blijft hangen onder een bruggetje, hoe kan ik hem helemaal boven water krijgen"?
wanneer het vlot vast zit onder die 'brug' moet je al het water naar beneden halen, dus alletwee de blokken voor de vissen. wanneer dat ik gelukt kan je met grapple hook het vlot verplaatsen en zo verplaatsen dat hij bovenaan goed uitkomt. je moet hem bovenaan gebruiken om bij sleutel te komen.
zo moet het lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

ik zit ook vast:
Zit bij de scene hier:
Afbeeldingslocatie: http://img258.imageshack.us/img258/7800/62050337cv7.jpg
Kan aan beide kanten aan de gewichten hangen en de verticale balken gaan dan van de deur af.
Echter komt de horizontale er niet af.

Als ik op de tegel voor de deur ga staan schuift hij een HEEL klein beetje weg maar niet genoeg.

Hoe kom ik daarlangs?

Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150723

Boudewijn schreef op zondag 27 mei 2007 @ 14:56:
ik zit ook vast:
Zit bij de scene hier:
[afbeelding]
Kan aan beide kanten aan de gewichten hangen en de verticale balken gaan dan van de deur af.

Als ik op de tegel voor de deur ga staan schuift hij een HEEL klein beetje weg maar niet genoeg.

Hoe kom ik daarlangs?
dit probleem had ik ook, je moet er nog es langsgaan en nog x eraan hangen zodat ze nog een heel klein stukje verder zakken zodat die sloten verder omhoogkomen, dan op die tegel staan en je kan erdoor, of je gaat nog es terug om de relic te pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
Boudewijn schreef op zondag 27 mei 2007 @ 14:56:
ik zit ook vast:
Zit bij de scene hier:
[afbeelding]

Hoe kom ik daarlangs?
zoeken :P

maar als je hier al vast zit, hoe doe je dan de hele game??? dit is peanuts.

[ Voor 26% gewijzigd door TimmieVelthuis op 27-05-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://img293.imageshack.us/img293/6775/travastuc5.png

hier zit ik vast atm :[, kan nergens heen zwaaien ofz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Ik ben daar nog niet maar de pilaar links? Daar zie ik een richel waar je aan kunt hangen en daarna op die gebroken pilaar zie ik er ook een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
klopt idd, je moet helemaal naar beneden glijden op touw en dan naar die pilaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd thx, sta nou @ dat plateau
wel scheel van me zeg hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Nu online

Priet

Is er al iemand voorbij de arena in Griekenland? Ik heb de poort op de grond wel open, en nu moet ik naar de andere kant slingeren via de grapplers. Na de tweede kun je een artifact oppakken, maar hoe moet je verder vanaf daar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Priet schreef op zondag 27 mei 2007 @ 16:07:
Is er al iemand voorbij de arena in Griekenland? Ik heb de poort op de grond wel open, en nu moet ik naar de andere kant slingeren via de grapplers. Na de tweede kun je een artifact oppakken, maar hoe moet je verder vanaf daar :?
edit, wacht, ik zit verkeerd, ermm kijk ff, ben er wel voorbijgeweest

edit2:
geen savegame meer van, volgensmij:
moet je zwierend naar een ledge grabben, daarop klimmen en vanuit daar via een pilaar je naar boven toe werken, zit ook zn soort van balkon, daar moet je geloof ik door

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 150723 op 27-05-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Zit intussen zelf ook vast.
Is net bij het begin van een nieuw level, temple of .......
Op een gegeven moment wil je een poort doorlopen, vervolgens komt er een grote rots/bal ding naar beneden, ren je weg, en gaan de poortje's omhoog.

Er zijn de 4 poorten, 2 "onbereikbaar" 1 waar je vandaan kwam, en 1 die dicht zit (waar de rots/bal uit kwam)

Hierna ben ik echt geen stap verder meer gekomen, iemand ideeen?

/edit: Makkelijk achteraf, je kan die "paal" bewegen. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Spitie op 27-05-2007 17:11 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Als ik ergens goed vast zit dan stop ik er even mee. Vervolgens loop ik naar de koelkast om wat te drinken en start het spel weer op en al gauw weet ik weer wat ik moet doen om verder te komen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

i'm stuck again;) .. bij st francis folly, om de rode sleutel te halen.. dan moet je zo'n blok dr uit trekken en dan daar op.. maar ik heb volgens mij last van een of andere glitch.. als ik dan op dat blok sta.. en dan aan de poort hang.. dan kan ik niet boven aan dat luik gaan hangen. had iemand daar last van, of die ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220641 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 17:22:
i'm stuck again;) .. bij st francis folly, om de rode sleutel te halen.. dan moet je zo'n blok dr uit trekken en dan daar op.. maar ik heb volgens mij last van een of andere glitch.. als ik dan op dat blok sta.. en dan aan de poort hang.. dan kan ik niet boven aan dat luik gaan hangen. had iemand daar last van, of die ik iets fout?
luik = opening boven de poort neem ik aan? waar dat blok inzat::
spoiler:
dan moet je dat blok onder die poort duwen, op de helft, zodat die poort niet helemaal meer dicht kan, erop klimmen, op die poort en naar die opening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Nu online

Priet

Ik ben weer wat verder, goed kijken wel vaak helpen ;)
Hoe ben jij überhaupt bij dat touw gekomen? Met die grappler ren ik heen en weer op de muur, maar als ik op het eind met spatie eraf spring springt ze altijd mooi netjes langs het touw... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-05 09:29

SideShow

Administrator

gewoon voor fun, een klein portretje gemaakt :)
http://users.telenet.be/sideshow/lara.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Priet schreef op zondag 27 mei 2007 @ 18:33:
Ik ben weer wat verder, goed kijken wel vaak helpen ;)

[...]

Hoe ben jij überhaupt bij dat touw gekomen? Met die grappler ren ik heen en weer op de muur, maar als ik op het eind met spatie eraf spring springt ze altijd mooi netjes langs het touw... :'(
Je moet naar de muur springen, de muur waar je de grappler aan doet zeg maar, en tegenover zit ook een stukkie, dan moet je naar rechts springen en dan naar achteren naar dat touw,

zelf zit ik ook vast: ik heb 2 van de gouden stenen voor dat standbeeld,
bij de 2e bij dat water en die torentjes met vuur, kun je boven bij de rechtste hendel ook je grabbelgebruiken, schuin stuk, wat spring en klim werk en dan kom je bij een hendel,
daardoor gaat zn torentje omhoog, en komt er de relic tevoorschijn, alleen als ik em dan wil pakken is die torent alweer naar beneden gezakt :s, iemand al oplossing hiervoor?
en ook waar ik moet zijn om die derde steen te halen is me een raadsel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Laatst online: 18-03 09:33

_Thanatos_

Ja, en kaal

spittie_nl schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 12:46:
Spoiler om trex te verslaan:

spoiler:
Om de trex dood te krijgen heb ik volgende manier gebruikt:
-Schiet de rage bar vol
-Trex komt op je afgestromd, druk op shift + pijltje naar recht/links
-Wacht totdat je aimpoint rood wordt. Schiet nu.
-De trex raak je in je z'n oog, vervolgens stormt hij zonder te stoppen door totdat hij ergens tegen aanknalt.
-Laat de trex tegen die houten punt dingen knallen, dan gaat hij sneller dood.
Zo kan het vast ook, maar ik heb een veiligere gevonden:
spoiler:
Naast een van die martel-apparaten is een "safe spot". Daar kun je dus gaan staan zonder dat de T-rex bij je kan komen. Volgens mij is het rechts naast de enkele (als je ervoor staat). En dan gewoon net zolang schieten tot het arme beest dood is. Het kost je wel een paar duizend kogels (realisme tot daaraan toe)...

...maar het werkt wel :P
Grappig ja :)

Maar nu nog een keer met FSAA-16x (Parhelia only, dus wees bereid voor een diashow) en dan nog een keer met de natte lara :P

[ Voor 14% gewijzigd door _Thanatos_ op 27-05-2007 19:08 ]

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

_Thanatos_ schreef op zondag 27 mei 2007 @ 19:06:
[...]

Grappig ja :)

Maar nu nog een keer met FSAA-16x (Parhelia only, dus wees bereid voor een diashow) en dan nog een keer met de natte lara :P
Ik heb een pc van 4 jaar oud, ben al blij dat ik het kan draaien met 0AA ;)
Bij legends had ik trouwens nog de keuze voor nextgen aan te vinken, nu is het vakje gewoon niet meer te bespeuren, maar ik veronderstel dat het er nextgen nog beter uitziet idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-04 14:37
misschien dat ik eerst door the manor had moeten gaan, maar ik heb me toch op een aantal stukken flink vastgezeten, alleen maar omdat ik de juiste keys niet wist.

enfin, hier een paar tips:
als je een timed run doet (bijvoorbeeld in het vuurpilaar-kamertje bij Midas) en je wilt 2 nogal hoge treden tegelijk nemen (als je net uit het water klimt), trek dan eerst je wapens, en spring dan. Lara doet dan een koprol over de treden ipv er moeizaam op te klimmen.

In de Damocles kamer heb ik voor het eerst de 'duw jezelf van de muur af jump' gebruikt, na wat heen en weer geslingerd te hebben. Het duurde even (ok, heel lang dus :( ) totdat ik doorhad dat je eerst met de pijltjestoets van de muur weg moet drukken, en dan moet springen.

Lara kan ook flikflakken :) kheb het nut er nog niet van ingezien, maar na een koprol met wapens getrokken doorjumpen levert dus een flikflak op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrClaw schreef op zondag 27 mei 2007 @ 19:25:
als je een timed run doet (bijvoorbeeld in het vuurpilaar-kamertje bij Midas) en je wilt 2 nogal hoge treden tegelijk nemen (als je net uit het water klimt), trek dan eerst je wapens, en spring dan. Lara doet dan een koprol over de treden ipv er moeizaam op te klimmen.
thx door die tip heb ik de griffin-head-protome,
zou je me btw kunnen helpen, als je vanaf dat beeld staat daar, als je uit die vuurpilarenkamer komt,
dan die linkerhendel met water, hoe moet ik daar geraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch174
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-04 22:55
Je kunt op 1 van die fonteintjes klimmen.

Wat is trouwens het nut van die griffin head ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220709

Ik ben in Peru waar je langs 2 kanten omhoog moetklimmen om bovenaan aan naar een houten balk moet springen die dan draait en een deel van de deur werkzaam maakt.
in dit gedeelte kom je eerst 4 wolven tegen trouwens misschien wat duidelijker
rechts heb ik geen probleem maar links hang ik aan een richel waarna ik achteruit wil springen maar lara komt niet ver genoeg.

iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Nu online

Priet

Anoniem: 150723 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 19:06:
[...]

zelf zit ik ook vast: ik heb 2 van de gouden stenen voor dat standbeeld,
bij de 2e bij dat water en die torentjes met vuur, kun je boven bij de rechtste hendel ook je grabbelgebruiken, schuin stuk, wat spring en klim werk en dan kom je bij een hendel,
daardoor gaat zn torentje omhoog, en komt er de relic tevoorschijn, alleen als ik em dan wil pakken is die torent alweer naar beneden gezakt :s, iemand al oplossing hiervoor?
en ook waar ik moet zijn om die derde steen te halen is me een raadsel
Ik had hetzelfde probleem: die relic is gewoon nergens te vinden :? Ik had wel een extra grabbler-ding ontdekt, op de toren voor die andere met die relic-hendel. Het is een rondje en daarmee kun je het hele zijstuk van de toren een klein beetje verschuiven, maar wat je er verder aan hebt... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Satch174 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 19:47:
Je kunt op 1 van die fonteintjes klimmen.

Wat is trouwens het nut van die griffin head ?
thx, ik wil teveel doen met grabblerding ofz :P, zocht steeds naar een ring etc
met die Relics kun je dingen unlocken in die gallerij, kleding etc
niet nodig om de levels mee te kunnen behalen dus ;)
Priet schreef op zondag 27 mei 2007 @ 19:55:
[...]

Ik had hetzelfde probleem: die relic is gewoon nergens te vinden :? Ik had wel een extra grabbler-ding ontdekt, op de toren voor die andere met die relic-hendel. Het is een rondje en daarmee kun je het hele zijstuk van de toren een klein beetje verschuiven, maar wat je er verder aan hebt... :?
Ik heb die relic wel te pakken gekregen; je moet alleen heel snel zijn, want die toren zakt vrij snel weer, dus snelzwemmen met E, die 2 trappen in 1 x overspringen met die geweren zoals hierboven staat, en dan rest ook alles snel doorlopen, dus niet wachten tot vuur weg is enz,
als je op dat plateua staat van de linkerhendel bedoel je?, dan kun je dat idd naar je toe trekken, weet ook niet precies wat het verschil is, want als je het zo laat kun je volgensmij ook gewoon heel dat torentje beklimmen..

ik heb net de 3e steen en een artifact gepakt, die lag bij de hendel voor die blokken omhoog te trekken rechts
maar links achter zit ook nog zn plek, alleen hier kom ik niet omdat dat ene schuine blok al naar beneden gaat wanneer ik nog op die anderen zit en aan de andere kant moet komen :S
iemand hier al geweest? en ligt er wat boeiends :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

ik zit weer lekker vast.

ik ben nu in peru bij het mechaniek waar de 3 tandwielen missen (bij die watervallen).
de eerste 2 heb ik gevonden. Vlak na waar je de 2e vindt heb je een schakelaar waardoor ergens een hek (onder water) wegschuitt.

Geen idee waar, welke kant moet je daarna op? Over het riviertje springen bij die schakelaar lukt me niet na 12x proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch174
Anoniem: 150723 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:21:
[...]

ik heb net de 3e steen en een artifact gepakt, die lag bij de hendel voor die blokken omhoog te trekken rechts
maar links achter zit ook nog zn plek, alleen hier kom ik niet omdat dat ene schuine blok al naar beneden gaat wanneer ik nog op die anderen zit en aan de andere kant moet komen :S
iemand hier al geweest? en ligt er wat boeiends :p
Ja, die krijg ik ook niet te pakken, ik zie alleen dat er iets achter die stenen ligt waar rook uitkomt ..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boudewijn schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:25:
ik zit weer lekker vast.

ik ben nu in peru bij het mechaniek waar de 3 tandwielen missen (bij die watervallen).
de eerste 2 heb ik gevonden. Vlak na waar je de 2e vindt heb je een schakelaar waardoor ergens een hek (onder water) wegschuitt.

Geen idee waar, welke kant moet je daarna op? Over het riviertje springen bij die schakelaar lukt me niet na 12x proberen.
in dat water, tegenovergestelde van de waterval, die opening daar kan je dan door, maar zit alleen smallmedipack geloof ik

bij dat half doorbroken bruggetje? dat moet je over kunnen springen, want daarna moet je omhoog klimmen
Satch174 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:43:
[...]

Ja, die krijg ik ook niet te pakken, ik zie alleen dat er iets achter die stenen ligt waar rook uitkomt ..?
Het is een relic denk ik,
ik heb de level iig gefinished: 1/1 artifacts, 1/2 relics ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 150723 op 27-05-2007 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150723 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 18:01:
[...]

luik = opening boven de poort neem ik aan? waar dat blok inzat::
spoiler:
dan moet je dat blok onder die poort duwen, op de helft, zodat die poort niet helemaal meer dicht kan, erop klimmen, op die poort en naar die opening ;)
haha zo achterlijk ben ik ook weer niet;) maar ik als ik dan die bovenste ledge vast wil pakken.. dan val ik er gelijk vanaf:(.. ze kan er zeg maar niet aan hangen ( te glad ofzo ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220641 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:47:
[...]

haha zo achterlijk ben ik ook weer niet;) maar ik als ik dan die bovenste ledge vast wil pakken.. dan val ik er gelijk vanaf:(.. ze kan er zeg maar niet aan hangen ( te glad ofzo ;) )
lol zou het niet weten dan, wel in het midden gewoon gesprongen? moet lukken namelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220719

Anoniem: 150723 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 19:38:
[...]

thx door die tip heb ik de griffin-head-protome,
zou je me btw kunnen helpen, als je vanaf dat beeld staat daar, als je uit die vuurpilarenkamer komt,
dan die linkerhendel met water, hoe moet ik daar geraken?
hoe kom ik uberhaupt bij die griffin head :S ik haal de schakelaar om, en zie die griffinkop liggen, maar dan :S misschien is 6 uur tomb raider non stop achter elkaar te lang 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch174
Ik had daar hetzelfde probleem. Ik heb het blok niet tussen hek en de grond geschoven maar vlak ervoor. (dus niet het hek tegenhouden). Dan op het blok springen en spatiebalk blijven indrukken.

edit: was voor shaggaman

[ Voor 6% gewijzigd door Satch174 op 27-05-2007 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-04 10:28

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik word hier helemaal zot van. Zit nog (steeds) in het eerste level waar je op een gegeven moment een grappling hook moet gooien in de ring. Dit wil mij wel lukken, maar swingen ho maar.

Ik wil maar niet verder komen daar. Doe ik wat fout? Moet ik space loslaten of juist ingedrukt houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220719 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:00:
[...]

hoe kom ik uberhaupt bij die griffin head :S ik haal de schakelaar om, en zie die griffinkop liggen, maar dan :S misschien is 6 uur tomb raider non stop achter elkaar te lang 8)7
zelfde weg volgen als naar die steen ;)
je moet wel snel zijn, want hij zit in die pilaar zeg maar,
en die pilaar zakt vrij snel, hierboven heb ik het al eens uitgelegd :P
PcManiaxx schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:08:
Ik word hier helemaal zot van. Zit nog (steeds) in het eerste level waar je op een gegeven moment een grappling hook moet gooien in de ring. Dit wil mij wel lukken, maar swingen ho maar.

Ik wil maar niet verder komen daar. Doe ik wat fout? Moet ik space loslaten of juist ingedrukt houden?
springen (space dus loslaten), q indrukken(en loslaten), zwieren maar ;)

zelf zit ik hier:
http://img525.imageshack....551/blaaaaaaaaaaatto0.png
daar kan ik niet opkomen, en verder zie ik niks om uit het water te komen/of aan de andere kant te komen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220723

Anoniem: 220709 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 19:50:
Ik ben in Peru waar je langs 2 kanten omhoog moetklimmen om bovenaan aan naar een houten balk moet springen die dan draait en een deel van de deur werkzaam maakt.
in dit gedeelte kom je eerst 4 wolven tegen trouwens misschien wat duidelijker
rechts heb ik geen probleem maar links hang ik aan een richel waarna ik achteruit wil springen maar lara komt niet ver genoeg.

iemand enig idee?
Ik zit hier ook vast...HELP _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220723 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:31:
[...]

Ik zit hier ook vast...HELP _/-\o_
maar even een screenshot voor de duidelijkheid
Afbeeldingslocatie: http://img503.imageshack.us/img503/1520/laraev7.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch174
Anoniem: 150723 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:46:
[...]

Het is een relic denk ik,
ik heb de level iig gefinished: 1/1 artifacts, 1/2 relics ;)
Nou, ik heb hem eindelijk. Het was "the sacred bird of the godess Athena".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Anoniem: 150723 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:46:
[...]

in dat water, tegenovergestelde van de waterval, die opening daar kan je dan door, maar zit alleen smallmedipack geloof ik

bij dat half doorbroken bruggetje? dat moet je over kunnen springen, want daarna moet je omhoog klimmen
Allang voorbij.
Als je dat hebt gehad moet je omhoog klimmen en vind je na de grapplig-hook-actie een 2e 'tandwiel'

Daarna kun je daar langs het rad (met een zo'n stang waar je aan kunt hangen) en dan verder naar een schakelaar.

En daarna? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Boudewijn schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:57:
[...]

Allang voorbij.
Als je dat hebt gehad moet je omhoog klimmen en vind je na de grapplig-hook-actie een 2e 'tandwiel'

Daarna kun je daar langs het rad (met een zo'n stang waar je aan kunt hangen) en dan verder naar een schakelaar.

En daarna? ;)
Je moet naar de hoogste punt zien te komen door met behulp van je eerste twee tandwielen geactiveerde houten tandwielen. Eenmaal dit punt bereikt (of hoger, weet ik niet meer zo goed maar zo ja dan moet je eerstt de richels tegenover je beklimmen om het hoogste punt te bereiken) moet je met je rug tegen de waterval staan en naar rechts springen naar een richel. De rest is niet zo moelijk uit te zoeken.

[ Voor 8% gewijzigd door D. Ninjai op 27-05-2007 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-04 14:57
Heej mensen heb em ook hoor :) ik zit vast bij de grote dino ik krijg em maar niet dood hoe los ik dit op :!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Het is spel is vandaag 'binnen gekomen'. Het is gewoon een soort Legend maar dan andere levels, eerlijk gezegt vind ik dat totaal niet erg. Legend was erg leuk.

De grote dino vond ik erg leuk om te verslaan :). Ik ben inmiddels in Griekenland in de enorm hoge hal met de goden. Ik heb geen flauw idee wat ik hier moet doen, beneden in de hal zijn 4 sleutelgaten (ofzo?). Ik heb inmiddels al de deuren bij de goden geopent en ben bij alle naar binnen geweest. Daar kom ik een schakelaar + hek tegen, wanneer ik de schakelaar activeer gaat het eerste hek + rij speren open maar dan blijft er nog een rij speren open waar je niet doorheen komt. Ook sluit het hek weer na 5 seconden ofzo. Ik heb dus geen idee wat ik verder moet doen in deze enorme hal + goden kamers....Tsja, ik vermoed de sleutels zoeken, en ik vermoed ook dat deze achter de hekken met speren liggen, maar hoe kom ik daar??? :?

EDIT: Zero, lees even het topic door. Het staat erg duidelijk uitgelegd.

[ Voor 4% gewijzigd door monnick op 27-05-2007 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Laatst online: 15-03 17:41
mensen het spel komt pas 1 juni uit :P

ik vind het spel in opzicht al veel beter dan de oudere behalve legend vond ik wel goed. deze lijkt er zeker veel op en ziet er goed uit. maar vette levels en tenminste een goede adventure game. dus het komt goed met deze game :D

http://img183.imageshack....8/tombraidergraphswa6.jpg

mijn mooie jpg screenshot XD

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220723 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:52:
[...]

[afbeelding]
volgensmij moet je die van een andere kant opspringen, weet zo niet meer, kan em niet terugvinden in savegames :(
Satch174 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:55:
[...]

Nou, ik heb hem eindelijk. Het was "the sacred bird of the godess Athena".
en hoe is dat nu gelukt dan?:0
Boudewijn schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:57:
[...]

Allang voorbij.

En daarna? ;)
die houten/touwbrug bedoel je? daar moet ie wel ergens liggen, welke level is het ook alweer :p, kijk ik of ik em nog kan vinden tussen savegames

na die 2e btw,moet je dat grote tandwiel over lopen, dat ronddraait zeg maar als het horizontaal kan je ermee naar de overkant, en daar het 3e tandwiel erindoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

monnick schreef op zondag 27 mei 2007 @ 22:17:
Het is spel is vandaag 'binnen gekomen'. Het is gewoon een soort Legend maar dan andere levels, eerlijk gezegt vind ik dat totaal niet erg. Legend was erg leuk.

De grote dino vond ik erg leuk om te verslaan :). Ik ben inmiddels in Griekenland in de enorm hoge hal met de goden. Ik heb geen flauw idee wat ik hier moet doen, beneden in de hal zijn 4 sleutelgaten (ofzo?). Ik heb inmiddels al de deuren bij de goden geopent en ben bij alle naar binnen geweest. Daar kom ik een schakelaar + hek tegen, wanneer ik de schakelaar activeer gaat het eerste hek + rij speren open maar dan blijft er nog een rij speren open waar je niet doorheen komt. Ook sluit het hek weer na 5 seconden ofzo. Ik heb dus geen idee wat ik verder moet doen in deze enorme hal + goden kamers....Tsja, ik vermoed de sleutels zoeken, en ik vermoed ook dat deze achter de hekken met speren liggen, maar hoe kom ik daar??? :?

EDIT: Zero, lees even het topic door. Het staat erg duidelijk uitgelegd.
hey, ik zal het uitleggen :P als je een schakelaar overhaalt bij zon poort, dan gaat de poort omhoog voor 3 tellen, je hoort dit ook, tik, tik ,tik. Op de poort zit een beugel waar lara zich aan kan vasthouden. dus wat doe je? je haalt een schakelaar over, klauterd op zon beugel van de poort. wacht tot je de derde klik hoort en dan spring je naar boven zo kom je boven de poort en dan kan je de kamers in van de goden. je hebt 4 goden maar 1 domocles ofzo, daar moet je eerst met je grapple het blok boven het hek eruit trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

D. Ninjai schreef op zondag 27 mei 2007 @ 22:07:
[...]

Je moet naar de hoogste punt zien te komen door met behulp van je eerste twee tandwielen geactiveerde houten tandwielen. Eenmaal dit punt bereikt (of hoger, weet ik niet meer zo goed maar zo ja dan moet je eerstt de richels tegenover je beklimmen om het hoogste punt te bereiken) moet je met je rug tegen de waterval staan en naar rechts springen naar een richel. De rest is niet zo moelijk uit te zoeken.
maar waar is dat derde tandwiel dan?

sta op de plek waar dat derde in moet, maar weet niet waar hem vandaan te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Donner schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:52:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://img503.imageshack.us/img503/1520/laraev7.th.jpg

volgensmij moet je die van een andere kant opspringen, weet zo niet meer, kan em niet terugvinden in savegames
LOL er is geen andere kant...daar is namelijk de ingang en niets om op te klimmen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Anoniem: 220719 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 22:33:
[...]

hey, ik zal het uitleggen :P als je een schakelaar overhaalt bij zon poort, dan gaat de poort omhoog voor 3 tellen, je hoort dit ook, tik, tik ,tik. Op de poort zit een beugel waar lara zich aan kan vasthouden. dus wat doe je? je haalt een schakelaar over, klauterd op zon beugel van de poort. wacht tot je de derde klik hoort en dan spring je naar boven zo kom je boven de poort en dan kan je de kamers in van de goden. je hebt 4 goden maar 1 domocles ofzo, daar moet je eerst met je grapple het blok boven het hek eruit trekken.
Oke bedankt voor je uitleg, maar ik was er zelf al uitgekomen ;)

Ik heb de sleutel van poseidon en atlas nu, ik zit nu bij Hepathaus (ofzo), waar bij de vloer onder een soort van stroom staan. Morgen maar weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 16:04
Anoniem: 150723 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:21:
[...]

thx, ik wil teveel doen met grabblerding ofz :P, zocht steeds naar een ring etc
Kun je mij misschien helpen, snap niet welk fonteintje er bedoeld wordt.. zijn allemaal te hoog om op te komen en zitten ook op het lagere lvl? :?
Afbeeldingslocatie: http://www.imagehaven.net/img/thumbs/2472891tra_2007-05-27_23-13-32-98.jpg
2 seconden na dit bericht geplaatst te hebben zag ik het al 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Occy74 op 27-05-2007 23:18 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Boudewijn schreef op zondag 27 mei 2007 @ 22:58:
maar waar is dat derde tandwiel dan?

sta op de plek waar dat derde in moet, maar weet niet waar hem vandaan te halen ;)
Je moet naar deze richel, via de touw naar de volgende richel, landen en vervolgens onder een aantal rotsen door en na een aantal obstakels vind je de derde tandwiel.

[ Voor 7% gewijzigd door D. Ninjai op 27-05-2007 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch174
Occy74 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 23:17:
[...]
Kun je mij misschien helpen, snap niet welk fonteintje er bedoeld wordt.. zijn allemaal te hoog om op te komen en zitten ook op het lagere lvl? :?
[afbeelding]
2 seconden na dit bericht geplaatst te hebben zag ik het al 8)7
Op jouw image, achter die 2e pilaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
MMM ben nog steeds bij de dino ik krijg et af en toe voor mekaar door wat knoppen te drukken dat lara wegsprint maar welke goede toets combo is goed want het lukt heeel vaak niet dat springt ze maar wat en pak de dino me alsnog en beukt ie niet tegen die scherpe punten.... ik heb et al denk ik al 15 keer opnieuw geprobeert et level dan maar kom maar niet verder :! who helps me :!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zer0cool12342 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 23:26:
MMM ben nog steeds bij de dino ik krijg et af en toe voor mekaar door wat knoppen te drukken dat lara wegsprint maar welke goede toets combo is goed want het lukt heeel vaak niet dat springt ze maar wat en pak de dino me alsnog en beukt ie niet tegen die scherpe punten.... ik heb et al denk ik al 15 keer opnieuw geprobeert et level dan maar kom maar niet verder :! who helps me :!
bij zn houten ding met punten, aan de linkerkant op een steen kun je gewoon staan, daar kan hij je niet raken, maar moet je wel "ff" klikken maar dan issie dood

en snap niks van die waterlevel, moet 2 kisten hebben, maar kom er maar niet bij :S,
iemand die daar al voorbij is gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Zer0cool12342 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 23:26:
Ik heb het staan in de startpost. Bij deze:

spoiler:
1. Blijf op hem schieten tot de rage bar vol is waardoor 'ie flink agressief wordt. In de tussentijd ren je naar een van die gevallen vol met stekels en ga je daarvoor staan.
2. Hij komt op je af stormen en wanneer 'ie dichtbij je is duik je met shift naar links of rechts waardoor bullet-time wordt geactiveerd.
3. Je ziet nu twee grijze cirkels naar elkaar toe gaan en op het moment wanneer ze bijeenkomen en rood wordt moet je schieten. Nu raak je zijn oog en knalt 'ie blind op die stekels. Herhaal dit bij de overige twee gevallen.

Of de manier van Rob kan ook. Lol, lijkt me wel grappig om duizenden kogels op hem te schieten terwijl ie net niet bij je kan komen. :P

[ Voor 5% gewijzigd door D. Ninjai op 27-05-2007 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
OK op de manier van rob welke steen::

Plaatje::

http://home.quicknet.nl/qn/prive/ca_klok/Tm.JPG

123?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch174
volgens mij rechts van 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

links van 2 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Heh, had die dino met alleen pistool doodgekregen waarna ik er later achter kwam dat 't wel een stukkie sneller kon met die spikey-bomen..
Had mezelf wijsvinger-rsi kunnen besparen :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60666

Ik heb 2 Bokito's omgelegd in "the Coliseum"
emheb daar nu al 30 rondje gelopen,
ik zie de graplingogen maar daar kom je niet bij,
Het zal wel heel simpel zijn, naar hoe kom je hier verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch174
Ik geloof dat er een pilaar is waar je in kunt klimmen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60666

Satch174 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 23:59:
Ik geloof dat er een pilaar is waar je in kunt klimmen ?
Dank je, ik heb hem net gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niemand die me kan helpen bij dat water? :p
het rondzwemmen word steeds saaier ;[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Gelukt hoor ;) Nog bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Anoniem: 150723 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 00:11:
niemand die me kan helpen bij dat water? :p
het rondzwemmen word steeds saaier ;[
Volgens mij moet je duiken, een stukje terugzwemmen en dan een andere afslag onder water nemen.. Als het datzelfde is als wat ik denk.. beetje donkere screenshot is het..

Maar volgens mij is het dezelfde plaats waar ik net ook was en kon daar ook niks, ben toen stukje teruggedoken en een andere afslag genomen.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220723 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 23:05:
[...]

LOL er is geen andere kant...daar is namelijk de ingang en niets om op te klimmen....
ik heb ales al geprobeerd, kom niet verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Hmz die dino doden met die stekels heb ik niet gedaan ...
Ik heb hem gekilled met mn pistols :/
Duurde bijna 15 minuten aan een stuk ... telkens gewoon weggedodged wanneer hij op me af kwam

[ Voor 3% gewijzigd door SideShow op 28-05-2007 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149800

SideShow schreef op maandag 28 mei 2007 @ 09:59:
Hmz die dino doden met die stekels heb ik niet gedaan ...
Ik heb hem gekilled met mn pistols :/
Duurde bijna 15 minuten aan een stuk ... telkens gewoon weggedodged wanneer hij op me af kwam
Dames houden niet van hard werken, 2 minuten was genoeg geweest. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw
rob thunder zei:
zelf zit ik hier:
http://img525.imageshack....551/blaaaaaaaaaaatto0.png
daar kan ik niet opkomen, en verder zie ik niks om uit het water te komen/of aan de andere kant te komen :S
leuk leveltje. op die plek waar je aan het drijven bent kom je al springend, van rechts, als het water helemaal weg is. je komt daar door helemaal terug te lopen naar de ingang van de kamer, en daar meteen naar rechts te gaan. daar zijn wat slingerstokken, en van die ogen aan de muur. zo kun je helemaal langs de bovenkant van de kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw
zucht, minotaurs zuigen enorm :( ik kan me echt niet herinneren dat de bossfights zo verdomde moeilijk waren in de eerste tombraider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
weet iemand hoe je die 2 'paarden' moet kapot maken??? nadat je tweede Scion hebt gevonden.

op de manier zoals de dino moet werkt niet, met dat slow-motion gebeuren...
nou ja, op zo'n manier dat je er ongeveer 3 uur over doet, dat lijkt me niet helemaal de bedoeling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het valt me op dat er erg zuinig word omgesprongen met Spoiler tags.

Kunnen we hier wat beter op letten, soms pik ik toch iets op wat ik eigenlijk niet wil weten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
TimmieVelthuis schreef op maandag 28 mei 2007 @ 11:06:
nou ja, op zo'n manier dat je er ongeveer 3 uur over doet, dat lijkt me niet helemaal de bedoeling :P
Hoezo niet?

spoiler:
Je moet wel wachten tot de twee grijze cirkels een geheel vormen en rood worden. Dan pas schieten. Je raakt hem op een vervelende plek waardoor 'ie keihard crashed tegen de omgeving en als je hem laat crashen tegen een van die stekelige dingen dan raakt 'ie een kwart van zijn health kwijt.
Heb er ook een filmpje (11MB) van over die cirkels (niet het T-Rex gevecht maar het begin van de demo).

[ Voor 4% gewijzigd door D. Ninjai op 28-05-2007 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willy-Jan Prijs
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-04 16:43
TimmieVelthuis schreef op maandag 28 mei 2007 @ 11:06:
weet iemand hoe je die 2 'paarden' moet kapot maken??? nadat je tweede Scion hebt gevonden.

spoiler:
Je moet een van de paarden schieten totdat ze rage krijgen. Je hebt 2 soorten aanvallen en doen deze om en om, de eerste aanval is de aanval met die straal (dat je in steen veranderd) en de tweede rage aanval is zoals de dino eerder. Wat de bedoeling is dat je je ze net als die dino ontwijkt wacht tot die rode crosshair een geheel vormt op zijn hoofd en dan pas schieten. je kunt dan met de grappling hook de schild uit de handen trekken van een paard. wanneer ze nu de "straal" aanval willen doen pak je dat schild op en kaats je die straal terug zodat ze zelf versteend raken als je dan bv met die beretta op een versteend paard schiet is deze bijna dood je schiet er zeker 75% van zijn health af per keer als dit lukt. Als het echt niet lukt of ik ben onduidelijk klik hier

Ik heb er ook 10 keer over gedaan :P

[ Voor 4% gewijzigd door Willy-Jan Prijs op 28-05-2007 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik zit nu vast bij Midas' palace. Ik zit in de 'main' kamer waar het grote beeld van Midas staat. Ik heb 2 van de 3 lead-bars. De beide poorten aan weerszijde van Midas heb ik open gemaakt dmv de hendels. Ik vermoed dat de 3de hendel de poort onder water openmaakt. Alleen ik zie geen mogelijkheid om bij deze hendel te komen....

Ik gebruik even een screenshot van Drunk***, hij zat ook in de kamer van Midas vast. Ik zit daar dus ook vast alleen bij het plateau waar Drunk niet kon komen, kon ik wel komen. Ik kan niet komen aan het plateau aan de andere kan van de kamer.

Afbeeldingslocatie: http://www.imagehaven.net/img/thumbs/2472891tra_2007-05-27_23-13-32-98.jpg

Nog een mooie screenshot van Lara die water van zich afschud: :*)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~runia012/midas.jpg

EDIT:

Dit plateau dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.imagehaven.net/img/thumbs/6406734midas2.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door monnick op 28-05-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw
Ik gebruik even een screenshot van Drunk***, hij zat ook in de kamer van Midas vast. Ik zit daar dus ook vast alleen bij het plateau waar Drunk niet kon komen, kon ik wel komen. Ik kan niet komen aan het plateau aan de andere kan van de kamer.
spoiler:
achter die schakelaar zie je een doorgang, toch ? die komt uit op een deurtje in 1 van de zijkamers met zo'n puzzel erin. en als ik het me goed herinner is het het bovengrondse gedeelte van de kamer waar je de stutten weghaalt onder zo'n paal, zodat de hele bovengrondse kamer plots vol zand ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Nu online

Priet

spoiler:
Volgens mij kom je daar uit als je door de deur links (ten opzichte van waar je nu staat) bent gegaan en daar alles voltooid hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

monnick schreef op maandag 28 mei 2007 @ 11:57:
Ik zit nu vast bij Midas' palace. Ik zit in de 'main' kamer waar het grote beeld van Midas staat. Ik heb 2 van de 3 lead-bars. De beide poorten aan weerszijde van Midas heb ik open gemaakt dmv de hendels. Ik vermoed dat de 3de hendel de poort onder water openmaakt. Alleen ik zie geen mogelijkheid om bij deze hendel te komen....

[afbeelding]

Nog een mooie screenshot van Lara die water van zich afschud: :*)

[afbeelding]

EDIT:

Dit plateau dus:

[afbeelding]
toon volledige bericht
als je deze screenie bekijkt zie je onder je een fontein, wat blijkt, op deze fontein ligt een rotsblok, oftewel je kan gewoon op de fontein klimmen zo kom je boven. :D

btw als je de eerste screenie checkt van je post zie zelfs dit rotsblok 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 220719 op 28-05-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Bedankt voor jullie reacties. Ik was er inmiddels zelf al weer uitgekomen. ;)

Ik moest inderdaad via de linker poort een hele omweg maken naar het plateau, en nu snel verder 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-05 15:28
Heeft iemand de demo gespeeld? ik kom niet verder heb 2 tandwielen gevonden en geplaatst, een shotgun gevonden en nou heb ik geen idee waar dat derde tandwiel is of wat ik moet gaan doen, er is ergens een hek opengegaan onder water Maar waar is dat :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw
ik zit ook vast, in egypte, in een kamertje onder het groene standbeeldje van horus (de hondenkop-god). Hier ben ik heengezwommen, en hier is ongeveer de situatie waar ik in zit:

Afbeeldingslocatie: http://www.imagehaven.net/img/thumbs/2922149lara_horuschamber.jpg

boven me zijn wat slingerogen enzo, en bij 1 (die midden in het plafond) kan ik wel komen, maar de uitgang van deze kamer, boven de muur waar ik nu tegenaan kijk in de screenie, die deur wil niet open en het oog daar kan ik ook niet bereiken. help!

nvm. dit was weer een 'ik moet op de juiste pixel staan voordat ik de grappler hook kan gooien' puzzel.

[ Voor 8% gewijzigd door DrClaw op 28-05-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193099

hoi

Ik zal wel gek zijn of ontzettend dom, maar in het level peru - the lost valley heb ik een aantal dinos naar de eeuwige jachtvelden gestuurd en nu kom ik in een cutscene waar die trexx huis houd en die komt op me af, maar ik kan verder nix dan alleen opgegeten worden.
Ik krijg wel een witte pijl maar heb geen idee wat te doen.

http://loneranger.nl/trex.jpg

Woe kan me hier ff mee helpen???

bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-04 07:49

Donnie

AKA DonCorleone

Gast deze vraag is al 10 x langs gekomen, check de rest van het topic ff 8)7

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Nu online

Priet

Nee deze is anders, je moet het pijltje dat staat ingedrukt op je toetsenbord indrukken :P oftewel in dit screenshot: naar beneden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Anoniem: 193099 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:52:
Ik krijg wel een witte pijl maar heb geen idee wat te doen.
Wat dacht je van de toets indrukken die de witte pijl aangeeft? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Occy74 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 05:44:
[...]
Volgens mij moet je duiken, een stukje terugzwemmen en dan een andere afslag onder water nemen.. Als het datzelfde is als wat ik denk.. beetje donkere screenshot is het..

Maar volgens mij is het dezelfde plaats waar ik net ook was en kon daar ook niks, ben toen stukje teruggedoken en een andere afslag genomen.
afslag? :P
spoiler:
het is een groot vierkant zeg maar, soort van hal, ben onderwater langs al die waterbuizen geweest maar alleen een opening gevonden, alleen die is verder ook dicht, ligt alleen wat ammo, voor de andere zitten allemaal tralies
DrClaw schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:33:
rob thunder zei:

[...]

leuk leveltje. op die plek waar je aan het drijven bent kom je al springend, van rechts, als het water helemaal weg is. je komt daar door helemaal terug te lopen naar de ingang van de kamer, en daar meteen naar rechts te gaan. daar zijn wat slingerstokken, en van die ogen aan de muur. zo kun je helemaal langs de bovenkant van de kamer.
spoiler:
nope lukt niet, want daar staat die kist voor, dat is het probleem, ben ook al helemaal via links geprobeerd te komen (stok, grapller, steen), alleen daar is een gat ingeslagen en kan je weer niet over springen. Door die kist kan ik er vanuit het water, of zonder water niet via daar langs :s,
dunno hoe ik die kist er weg moet krijgen, over het midden met die grapplehook werkt ook niet, terwijl er wel van die ronden dingen zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij aub helpen hoe ik hier verder kan er zijn er al een aantal verder merk ik dus die moeten dit punt hebben gehad.

je staat voor de grote poort in peru nadat je 4 wolven hebt gedood, de rechterkant omhoog en je springt naar een balk die wegdraait en een mechanisme in werking zet om de deur te openen
de linkerkant kom ik niet omhoog

weet niet hoe ik een screenshot invoeg maar die is al eerder gepost door Donner.
mijn dank is alvast groot vor het meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok nu heb ik zelf ook hulp nodig. Ik zit hier.
Afbeeldingslocatie: http://www.basandra.nl/fastlinks/vast.jpg
Ik heb alle 3 de hendels om en alle 3 de deuren open. echter als ik door de deuren ga kom ik voor een soort hekwerk met allemaal spijlen, daarnaast zit een hendel maar als ik deze omhaal gaan alle spijlen en omhoog behalve de laatste. :?

Ik zit hier nu al een paar uur op en ben het een beetje zat van al dat geklouter van onder naar boven en weer terug. Dus hulp is gewenst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
dank je Willy-Jan Prijs, dat zijn van die kleine klote dingen waar ik echt niet op zo komen...

ff vraag: hoe maak je spoilers?? ik heb werkelijkwaar geen idee. zo hoef ik ook niet veel te onthullen
voor anderen die er nog niet zijn. voor misschien de volgende x. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Anoniem: 149800 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:12:
Ok nu heb ik zelf ook hulp nodig. Ik zit hier.
[afbeelding]
Ik heb alle 3 de hendels om en alle 3 de deuren open. echter als ik door de deuren ga kom ik voor een soort hekwerk met allemaal spijlen, daarnaast zit een hendel maar als ik deze omhaal gaan alle spijlen en omhoog behalve de laatste. :?

Ik zit hier nu al een paar uur op en ben het een beetje zat van al dat geklouter van onder naar boven en weer terug. Dus hulp is gewenst :P
spoiler:
Die rechthoek op het hek, die heeft een rand waar je aan kunt hangen. Haal de schakelaar over, hang snel aan de rand, wanneer je weer omlaag gaat moet je snel springen en dan hang je aan een gat waar je doorheen kunt om de andere kant te bereiken. Ik weet niet of dit voor alle deuren geld want op het moment ben ik daar ook.
TimmieVelthuis schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:12:
ff vraag: hoe maak je spoilers?? ik heb werkelijkwaar geen idee. zo hoef ik ook niet veel te onthullen
voor anderen die er nog niet zijn. voor misschien de volgende x. ;)
code:
1
[spoiler]insert spoiler[/spoiler]

[ Voor 3% gewijzigd door D. Ninjai op 28-05-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Priet schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:03:
Nee deze is anders, je moet het pijltje dat staat ingedrukt op je toetsenbord indrukken :P oftewel in dit screenshot: naar beneden ;)

Dat dacht ik ook, maar op de een of andere manier reageeren die toetsen niet, dat is het probleem juist
Deze krijg ik ook
http://loneranger.nl/trex2.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 193099 op 28-05-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Nu online

Priet

Gebruik je WASD of de pijltjes? Met de eerste lukt het iig :)

Die twee paard-dingen zijn echt niet leuk meer :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw
rob_thunder schreef een spoiler stukje:
spoiler:
nope lukt niet, want daar staat die kist voor, dat is het probleem, ben ook al helemaal via links geprobeerd te komen (stok, grapller, steen), alleen daar is een gat ingeslagen en kan je weer niet over springen. Door die kist kan ik er vanuit het water, of zonder water niet via daar langs :s,
dunno hoe ik die kist er weg moet krijgen, over het midden met die grapplehook werkt ook niet, terwijl er wel van die ronden dingen zitten

het antwoord is:
spoiler:
je kunt dus wel langs het ingeslagen gat. je moet echt helemaal langs de bovenrand van de kamer richting de ledge met de kist, en dan nog verder langs de bovenkant van de kamer totdat je op de plek bent waar jij je foto nam. waarom dat moet ga ik je niet vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193099 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:18:
[...]

Dat dacht ik ook, maar op de een of andere manier reageeren die toetsen niet, dat is het probleem juist
Deze krijg ik ook
http://loneranger.nl/trex2.jpg
Was kwestie van nix doen totdat de pijltjes aangeven welke toetsen te gebruiken, tja, je moet er maar opkomen he, bedankt aan degenen die je me heeben proberen te helpen
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste