Zaterdag m'n priest toch maar wat doorgelvled van 41 naar 44, met tussendoor nog een runnetje Ramparts op m'n lock. Priest zit in een guild die een aantal goeie vrienden en ik zijn begonnen nadat hun guild uit elkaar gevallen is, en had bij die vrienden al aangegeven dat ik m'n priest wilde lvlen voor healbotten. Maakte toen ik zaterdag op m'n pala zat dus een opmerking over powerlvlen, grappig bedoeld, en één van hen reageerde dus met "sure, where you wanna go?". Ofwel, Uldaman en ZF gedaan.

Zeer waarschijnlijk dat ze me ook meenemen naar de rest van de instances, dus waarschijnlijk een flinke lading xp met alle quests in Maraudon t/m Scholo/Strat. ^^ Verder, hoe is de verhouding tussen Whitemend + Primal Mooncloth sets vs Kara/Gruul drops?
[edit]
Oh, en is er iemand die me de base stats van een NE priest kan geven, dus hp/mana/stats?
[/edit]
Verder gisteravond nog even Maulgar gefarmed (6 min kill zonder doden \o/) en Gruul gedaan, derde try neer. MT geluk, zowel shoulders als legs gekregen. Daarna nog even bij Magtheridon gaan kijken, maar man wat zijn die packs voor 'm irritant.

Probeerden nu om er steeds één neer te dps'en en de rest om de hoek te tanken, maar dat liep ook niet vlekkeloos. Iemand die daar tips voor heeft?
[
Voor 5% gewijzigd door
Exitium op 02-04-2007 09:48
]