Het Grote World of Warcraft topic - Deel 111 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.687 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197061

neem nou deze wallpaper... snap niet dat ze dit door hebben kunnen voeren

http://www.warhammeronlin...aper/full/1219_reg001.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 197061 op 01-04-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:21

vhal

ಠ_ಠ

Anoniem: 197061 schreef op zondag 01 april 2007 @ 17:24:
neem nou deze wallpaper... snap niet dat ze dit door hebben kunnen voeren

http://www.warhammeronlin...aper/full/1219_reg001.jpg
hoe was het ook al weer? Beter goed gejat dan slecht verzonnen?
Het zal weer zo'n ripp-off zijn...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Weet iemand of er toevallig ergens een database filler is voor Telo's Lootlink voor TBC? :) Al even rondgezocht maar niks kunnen vinden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Ilya

💩

Warhammer is inderdaad nogal bij elkaar 'gejat' . Check bv deze art en dan deze TBC wallpaper. Ik denk dan ook dat veel mensen van wow naar Chronicles of Spellborn en Warhammer zullen gaan, maar snel weer terug komen. De wow wereld is misschien iets te kiddy, maar die andere games hebben die middeleeuwse sfeer die echt moet lijken maar totaal vreemd 'aanvoelt', imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-04 13:33
Exitium schreef op zondag 01 april 2007 @ 18:36:
Weet iemand of er toevallig ergens een database filler is voor Telo's Lootlink voor TBC? :) Al even rondgezocht maar niks kunnen vinden. :(
probeer Saeris's LootLink...
die gebruik ik sinds ik geen update van telo kon vinden

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Anoniem: 197061 schreef op zondag 01 april 2007 @ 17:14:
warhammer lijkt me het meest logische, want chronicles is geen rpg volgens mij

warhammer lijkt me wel interessant, maar wel jammer van de artwork. inspiratieloos en hoewel het er scary uit zou moeten zien... is dit het niet.

toch maar weer een gamecard aanschaffen binnenkort :) wel zo gezellig voor mijn guildies ook.
het was dus wel CoS, en dat word wel een MMORPG :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

deadsy33 schreef op zondag 01 april 2007 @ 18:29:
[...]

hoe was het ook al weer? Beter goed gejat dan slecht verzonnen?
Het zal weer zo'n ripp-off zijn...
WoW is een totale rip off van warhammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Ik heb even een vraagje he als ik nu TBC koop moet ik dan een nieuw character maken of kan ik gewoon met men bestaande character verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Idifix schreef op zondag 01 april 2007 @ 20:11:
Ik heb even een vraagje he als ik nu TBC koop moet ik dan een nieuw character maken of kan ik gewoon met men bestaande character verder?
je gaat met je bestaande char verder. Dat had je zelf ook op wow-europe kunnen vinden hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 15:35
wat is als verse lvl 60 paladin verstandiger voor epic mount.. paladin mount of eentje kopen..? waarmee ben ik goedkoper uit? ik ben zelf alchemy/mining en heb de arcanite bars op voorraad, runecloth idem. mijn main is herb en skin.

geld is opzich geen probleem, alleen heeft mijn main zijn epic FLYING mount nog niet (uberhaupt de normale nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
BootVluchteling schreef op zondag 01 april 2007 @ 20:28:
wat is als verse lvl 60 paladin verstandiger voor epic mount.. paladin mount of eentje kopen..? waarmee ben ik goedkoper uit? ik ben zelf alchemy/mining en heb de arcanite bars op voorraad, runecloth idem. mijn main is herb en skin.

geld is opzich geen probleem, alleen heeft mijn main zijn epic FLYING mount nog niet (uberhaupt de normale nog niet)
Pala mount halen als je de hulp kan krijgen, riding skill zit daar gelijk bij in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:58
Exitium schreef op zondag 01 april 2007 @ 20:50:
[...]

Pala mount halen als je de hulp kan krijgen, riding skill zit daar gelijk bij in. :)
denk ook dat dit de goedkooptste optie is, tenzij je geen zin hebt om tijd uit te trekken voor de q's al zullen die met een paar 70's ook niet lang duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:39
Anoniem: 86561 schreef op zondag 01 april 2007 @ 19:48:
[...]

WoW is een totale rip off van warhammer :)
Het verhaal, classes en lore achter Warhammer is inderdaad al bijna 40 jaar oud. En ik denk dat alle carebears gewoon bij WoW blijven, moet ook want Warhammer draait niet om bosjes downen en epics showen maar ruig anderen in elkaar beuken. Iedereen die van world & instanced PVP houdt, vertrekt naar Warhammer, waar het bedrijf erachter al jaren ervaring heeft in PVP/RVR, waar Blizzard een PVE goal in een instance, PVP noemt.

Kwa graphics, ach jah. Gameplay > all zeggen ze toch altijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Kaap schreef op zondag 01 april 2007 @ 21:38:
[...]

Het verhaal, classes en lore achter Warhammer is inderdaad al bijna 40 jaar oud. En ik denk dat alle carebears gewoon bij WoW blijven, moet ook want Warhammer draait niet om bosjes downen en epics showen maar ruig anderen in elkaar beuken. Iedereen die van world & instanced PVP houdt, vertrekt naar Warhammer, waar het bedrijf erachter al jaren ervaring heeft in PVP/RVR, waar Blizzard een PVE goal in een instance, PVP noemt.

Kwa graphics, ach jah. Gameplay > all zeggen ze toch altijd?
Is Warhammer meer PVP dan? Misschien dat ik dan toch maar moet overstappen?

Troues, als iets bekend over release date en maandelijkse betalingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Anoniem: 197061 schreef op zondag 01 april 2007 @ 17:14:
warhammer lijkt me het meest logische, want chronicles is geen rpg volgens mij

warhammer lijkt me wel interessant, maar wel jammer van de artwork. inspiratieloos en hoewel het er scary uit zou moeten zien... is dit het niet.

toch maar weer een gamecard aanschaffen binnenkort :) wel zo gezellig voor mijn guildies ook.
Heb de krant ff tussen het oud papier opgezocht :), en het was echt chronicles of spellborn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:11
En de topicstart is weer terug.
Bedankt Kees voor gebruik van de tweakers-server _/-\o_

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Vanavond voor het eerst Curator neergehaald, en meteen maar doorgestoomd naar het chess event, wat we dan ook maar ff afgewerkt hebben :D

Morgen Shade of Aran, ben beniewd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

Carnage
Wat voor mooie epics heeft die gedropt :9 ?

En wat vinden jullie van deze build voor een rogue ?
http://www.wow-europe.com...0005002330300000000000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Exitium schreef op zondag 01 april 2007 @ 18:36:
Daar heb ik al een tijd niks meer van gevonden. lootlinkcrasht nu alleen maar als ik wat wil linken :/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Rakkerzero schreef op maandag 02 april 2007 @ 01:36:
[...]

Daar heb ik al een tijd niks meer van gevonden. lootlinkcrasht nu alleen maar als ik wat wil linken :/
Ben nu zoals eerder aangeraden overgestapt op Saeris's LootLink met database addon, werkt best lekker tot nu toe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

Ik word echt een beetje gek

Weet niet voor wat ik moet gaan mijn mage of mijn rogue

Mijn mage is level 24 en mijn rogue 20
Dus ik kan nu nog veranderen

Kan iemand met goede argumenten komen waarom ik juist voor die moet gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 200262 schreef op maandag 02 april 2007 @ 02:21:
Ik word echt een beetje gek

Weet niet voor wat ik moet gaan mijn mage of mijn rogue

Mijn mage is level 24 en mijn rogue 20
Dus ik kan nu nog veranderen

Kan iemand met goede argumenten komen waarom ik juist voor die moet gaan ?
reroll warlock of hunter.. high dps, en imbaness.. vooral hunter in BM, en warlock in alle tree's zo een beetje :+

ennuh, betreft die lootlink. geeft die de vendorwaarde aan van items die droppen..? dat zoek ik nl. ook nog.

gisteren was ik lvl 58 en 0% richting 59. eind van de dag, kwart voor 9 was ik lvl 60 en 70% richting 61. echt ZIEKE xp die je krijgt voor beetje bommetjes vanaf een bird gooien, 2 min werk MAX, en 12.6K xp oprapen. equip is ook al vervangen voor de helft. nieuw 2H, nieuw shield, 4 nieuwe helmen, nieuwe legarmor, nieuw trinket, nieuw chest armor.

vind het weer helemaal goud om WoW te spelen.. hunter is nu 58 en die gaat binnenkort denk ik ook naar Outlands..

ff een vraagje. beide chars zitten nog niet met lvl 300 mining. paladin met 280-ish, hunter met 270-ish.. waar kan ik het beste heen om ff snel veins te grinden? en ik moet ook nog een shitload aan mountain silversage hebben. prijzen op AH zijn not-done.. 20G stack enzo. waar vind ik die genoeg? maakt niet uit waar in outlands, want mn herb is lvl 69..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-04 18:34

Nvidiot

notepad!

Mountain silversage farm ik zelf altijd door even een rondje te vliegen rond hellfire peninsula, het groeit in bergachtige gebieden.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
BootVluchteling schreef op zondag 01 april 2007 @ 20:28:

horde of alliance? horde versie is best prijzig had ik begrepen, guildie van me heeft het iets van 500g gekocht voor mats etc uiteindelijk niet veel verschil met gewone mount, maar wel in aanzien :P

een lock/pally zonder zijn lvl 60 epic class mount is een fakerd :P
BootVluchteling schreef op maandag 02 april 2007 @ 07:31:
[...]

reroll warlock of hunter.. high dps, en imbaness.. vooral hunter in BM, en warlock in alle tree's zo een beetje :+

ennuh, betreft die lootlink. geeft die de vendorwaarde aan van items die droppen..? dat zoek ik nl. ook nog.
[..]
ff een vraagje. beide chars zitten nog niet met lvl 300 mining. paladin met 280-ish, hunter met 270-ish.. waar kan ik het beste heen om ff snel veins te grinden? en ik moet ook nog een shitload aan mountain silversage hebben. prijzen op AH zijn not-done.. 20G stack enzo. waar vind ik die genoeg? maakt niet uit waar in outlands, want mn herb is lvl 69..
vendor prices gebruik ik nog steeds informant voor van auctioneer
mining gewoon levellen in vanilla-wow

Burning steppes/winterspring/silithius
die zut wordt gewoon niet meer gefarmt (althans bij ons op de server) dus alle nodes staan er zowat altijd, mithril gaat bij ons btw voor 20 gold per stack minimaal :X wordt tijd dat ik weer eens met me rogue wat ga minen :Y)

lock van het weekend trouwens 69 gehaald ^^ deze week 70 eindelijk

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Bokkie schreef op maandag 02 april 2007 @ 07:52:
[...]

horde of alliance? horde versie is best prijzig had ik begrepen, guildie van me heeft het iets van 500g gekocht voor mats etc uiteindelijk niet veel verschil met gewone mount, maar wel in aanzien :P

een lock/pally zonder zijn lvl 60 epic class mount is een fakerd :P

[...]

die zut wordt gewoon niet meer gefarmt (althans bij ons op de server) dus alle nodes staan er zowat altijd, mithril gaat bij ons btw voor 20 gold per stack minimaal :X wordt tijd dat ik weer eens met me rogue wat ga minen :Y)

uhm, ik ben alliance paladin. ik heb nu 2 Q's waarbij ik 1 in IF en 1 in SW 150G moet brengen en een beetje meuk.. waar slaat "vanilla WoW" op? ik zie het al een paar keer voorbij komen, maar het zegt me niets..? ennuh, die mithril prijzen stijgen bij mij op de server ook de pan uit. best bizar gewoon. voor mijn hunter heb ik mithril nodig voor mn kogels die er doorheen vliegen als een wilde met een gun van 1.5 speed met imp AotH, soms rapid fire en inc. fire speed spec. minigun FTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04 15:18

Paladin

Play Ball!

Oeh,

Duur weekendje geweest voor mijn Warlock, maar ik heb eindelijk mijn Girdle of Ruination binnen, had zelf bijna alle mats al maar iemand verkocht hem, dus maar gekocht en ga de mats maar weer verpatsen om wat goud terug te krijgen :)

Maar het is een heerlijke upgrade voor mijn nog uit MC stammende belt :)

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
BootVluchteling schreef op maandag 02 april 2007 @ 07:59:
[...]

uhm, ik ben alliance paladin. ik heb nu 2 Q's waarbij ik 1 in IF en 1 in SW 150G moet brengen en een beetje meuk.. waar slaat "vanilla WoW" op? ik zie het al een paar keer voorbij komen, maar het zegt me niets..? ennuh, die mithril prijzen stijgen bij mij op de server ook de pan uit. best bizar gewoon. voor mijn hunter heb ik mithril nodig voor mn kogels die er doorheen vliegen als een wilde met een gun van 1.5 speed met imp AotH, soms rapid fire en inc. fire speed spec. minigun FTW.
vanilla wow => wow pre tbc ^^

ik zou gewoon ff die pally quest doen dan :) scheelt weinig kwa prijs maar het is gewoon veel leuker
voor me lock was ik 400+ gold kwijt, maar nog altijd goedkoper dan gewone riding cost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dit weekend te lang in Shadow Lab gezeten, maar wel mijn eerste key fragment en Greatsword of Horrid Dreams wat wel over de grond sleept bij mijn gnome.

Verder toch van demonology naar affliction gerespecced. Bevalt me tot nu toe best goed. Moet me alleen nog een keer meten met andere guild locks. Ten opzichte van de twee andere locks (demo en destruction) in mijn SL pug deed ik 6% meer damage met niet hele bijzondere gear. Verder dark pact O+.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Sallin schreef op maandag 02 april 2007 @ 08:12:
Dit weekend te lang in Shadow Lab gezeten, maar wel mijn eerste key fragment en Greatsword of Horrid Dreams wat wel over de grond sleept bij mijn gnome.

Verder toch van demonology naar affliction gerespecced. Bevalt me tot nu toe best goed. Moet me alleen nog een keer meten met andere guild locks. Ten opzichte van de twee andere locks (demo en destruction) in mijn SL pug deed ik 6% meer damage met niet hele bijzondere gear. Verder dark pact O+.
eindelijk genezen van je stomme felguard? :P

affliction is teh way to gow.. ik zweer erbij.. dark pact is imba tijdens lange gevechten..

ennuh, warlock epic mount was bij mij redelijk cheap.. hoefde maar enkele dingen te kopen, en niet die 3 items voor de Q.. die kon ik via iemand anders fixen voor klein bedragje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Op onze server zijn de stack prijzen voor Dreamfoil ook zo achtelijk (met name in het weekend). Ze gaan weg voor ongeveer 30G/stack. Nou is het zo dat de nodes in Felwood, EPL, WPL, Silithus bijna niet gebruikt worden, dus het is een kwestie van mounten en bloempjes plukken. Dus zo had ik gisteren 6 stacks verkocht a 30G. :+ Hetzelfde verhaal voor Gromsblood.
Van het weekend heb ik Sonic Spear mogen looten van Murmur. Nou nog even bekijken welke enchant ik erop gooi. (70ap of 35agi). Beide hebben voor- en nadelen.
Sowiezo heb ik mijn gear grondig onder handen genomen. Tijd om alle instances te grinden heb ik niet, dus ik ben maar aan de slag gegaan met de BoE equipment gecombineerd met de drops die ik al had. Van een crappy 1200ap unbuffed ben ik naar 1650ap unbuffed gegaan met 20% crit. Met name de Felstaker set vind ik wel erg fijn. Heb voorlopig de bracers en de chest. Maargoed, nog steeds ruimte voor verbetering daar ik nog steeds rond loop met T1 gloves en groene ringen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
BootVluchteling schreef op maandag 02 april 2007 @ 07:59:
[...]
ennuh, die mithril prijzen stijgen bij mij op de server ook de pan uit. best bizar gewoon. voor mijn hunter heb ik mithril nodig voor mn kogels die er doorheen vliegen als een wilde met een gun van 1.5 speed met imp AotH, soms rapid fire en inc. fire speed spec. minigun FTW.
Dat komt mede door de nieuwe prof, Juwelcrafting.
Die hebben dat nodig voor maken van ringen en stuff en de ore voor het zoeken naar edelstenen.
Dat is ok de reden dat de vroeger goedkope trash stenen, die je beter weg kon gooien dan op AH zetten, nu opeens voor 1 gold op Ah staan. (tigereyes was dat geloof ik)
Mithril was altijd al goed te verkopen, maar nu zijn de prijzen belachelijk.
Ik ben blij dat ik voor het uitkomen van TBC al wist dat ik een dreanei zou rollen met juwelcrafting als prof, en erg veel van de trash had verzameld.
:)

Ik heb nogal wat "Khorium Ore" op de bank staan en kan er niets mee. Geen edelstenen uit halen en verkoopt niet op Ah. Iemand een idee hoe dat komt?
Zijn de Blacksmith's nog niet zo ver? Worden ze dan nergens voor gebruikt?
Ik heb ze als bar en als ore tekoop aangeboden.

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-05 15:50

Snuffel

Vroem!

Net 57 gedinged dit weekend, en mijn god, wat heb ik over de laatste twee levels lang gedaan....
Merk dat het de lastigste levels zijn om te doen. Je mag Outland nog niet in, en hebt Azaroth eigenlijk wel een een beetje gezien.
Af en toe instance runnen is leuk, maar een BRD/LBRS run zit vrijwel niemand meer op te wachten, iedereen (vrijwel...) duikt met 58 Outland in.
En gelijk heeft men, echter nu lijkt het alsof al die 'oude' instances ineens minderwardig zijn.
En da's jammer.

Maar goed, nog 95% te gaan en ik ben in Outland!

(als ik dat red met mijn Shadow Priest)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Snuffel schreef op maandag 02 april 2007 @ 08:24:
Net 57 gedinged dit weekend, en mijn god, wat heb ik over de laatste twee levels lang gedaan....
Merk dat het de lastigste levels zijn om te doen. Je mag Outland nog niet in, en hebt Azaroth eigenlijk wel een een beetje gezien.
Af en toe instance runnen is leuk, maar een BRD/LBRS run zit vrijwel niemand meer op te wachten, iedereen (vrijwel...) duikt met 58 Outland in.
En gelijk heeft men, echter nu lijkt het alsof al die 'oude' instances ineens minderwardig zijn.
En da's jammer.

Maar goed, nog 95% te gaan en ik ben in Outland!

(als ik dat red met mijn Shadow Priest)
was eergisteren met mijn paladin (geloof ik) naar scholo gegaan @ lvl 57.. was best humor, vooral met een 69 mage en een 70 priest.. we gingen er redelijk rap doorheen, op een lompe pull of 2 na viel het wel mee.

BRD is echt om te janken. groups zijn té noob gewoon.. ST moet ik eigenlijk nog doen voor een leuke paladin trinket, maar kan geen groepen ervoor vinden, en betwijfel of het nog de moeite is..

hmz, tigereye zo duur? ff die shizzle op AH dumpen dan. heb een bank vol met gems...

ps, ga lekker grinden in winterspring, op dat bevroren plasje.. die undead ghosts droppen wel lekker rap, en met (VEEL) geluk heb je nog leuke drops. heb 1 blue Xbow geloot die 30-ish G opbracht. paar icy chill enchantformula's.. die brengen alleen niets meer op, omdat iedereen ze grind..

suc6

[ Voor 11% gewijzigd door BootVluchteling op 02-04-2007 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Denk inderdaad dat ik het laatste level al grindend ga doen. Schiet het snelst op, maar is wel saai....
Maar goed, daarna kan ik in in ieder geval weer lekker questen :D
Winterspring is wel een leuke optie, zat even te denken aan EPL, maar dat is daar zo dodelijk saai..

Over de BRD noobs: helemaal gelijk. Ik zie steeds vaker in LFG mensen staan voor BRD met lvl 50...
En dan boos worden als je met hen niet de instance wil doen vanwege het level.
Ben zelf fanatiek aanhanger van BRD. Vind het een heerlijke instance met leuke quests, echt ideaal.
Duurt een paar uur, maar dan heb je ook wat :D
Run het voortaan overigens alleen nog met guildies, geloof niet meer zo in een PUG voor BRD

[ Voor 43% gewijzigd door Snuffel op 02-04-2007 08:52 ]

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Snuffel schreef op maandag 02 april 2007 @ 08:48:
Denk inderdaad dat ik het laatste level al grindend ga doen. Schiet het snelst op, maar is wel saai....
Maar goed, daarna kan ik in in ieder geval weer lekker questen :D
Winterspring is wel een leuke optie, zat even te denken aan EPL, maar dat is daar zo dodelijk saai..

Over de BRD noobs: helemaal gelijk. Ik zie steeds vaker in LFG mensen staan voor BRD met lvl 50...
En dan boos worden als je met hen niet de instance wil doen vanwege het level.
Ben zelf fanatiek aanhanger van BRD. Vind het een heerlijke instance met leuke quests, echt ideaal.
Duurt een paar uur, maar dan heb je ook wat :D
Run het voortaan overigens alleen nog met guildies, geloof niet meer zo in een PUG voor BRD
alle quests daar al gedaan?

wpl: cauldrons/dooie druid/andorhall
epl: Tirion Fordring questline
winterspring: owl beast grind, yeti grind, hunt quests,

ook in lhc al die inlever quests 1x doen is ook iedere keer 6600 exp ofzo (dark iron scraps, sava frond, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Bokkie schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:06:
[...]

alle quests daar al gedaan?

wpl: cauldrons/dooie druid/andorhall
epl: Tirion Fordring questline
winterspring: owl beast grind, yeti grind, hunt quests,

ook in lhc al die inlever quests 1x doen is ook iedere keer 6600 exp ofzo (dark iron scraps, sava frond, etc)
die dooie druid heeft wel een relexe cloak die hij geeft aan het eind (iig in darnassus dan :))

had een cloak met 7 agi en 8 sta ofzo, en nu eentje met 8 int en 8 spi erbij... kat in het bakkie.. alleen heeft hij geen ! boven zn hoofd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik ben nu level 50.5 en volg Joanna's guide. Ik heb nu nog de volgende zones ter beschikking:

Azshara: half gedaan
Blasted Lands: nog niks in gedaan
Felwood: nog niks in gedaan
Unguro: nog niks in gedaan
Burning Steppes: nog niks in gedaan
Silithius: nog niks in gedaan
W-plaguelands: nog niks in gedaan
E-plaguelands: nog niks in gedaan

Dus nog 7 zones compleet te gaan om 59 of 60 te worden en dan naar Outlands te kunnen gaan.

Mijn /played staat nu op 6 dagen en 7 uur. Wel netjes vind ik, heb ook nog wat tijd in alchemy gestoken om naar 300 te komen.

Enigste wat zout is is dat je als Horde 6 elite quests hebt voor Hinterlands, dat Jintha'lor gebeuren. Ik kan daar echt geen party voor vinden. Blijkbaar skippen mensen dat liever maar exp is wel vet en rewards ook super. Necklace en trinket anybody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Zaterdag m'n priest toch maar wat doorgelvled van 41 naar 44, met tussendoor nog een runnetje Ramparts op m'n lock. Priest zit in een guild die een aantal goeie vrienden en ik zijn begonnen nadat hun guild uit elkaar gevallen is, en had bij die vrienden al aangegeven dat ik m'n priest wilde lvlen voor healbotten. Maakte toen ik zaterdag op m'n pala zat dus een opmerking over powerlvlen, grappig bedoeld, en één van hen reageerde dus met "sure, where you wanna go?". Ofwel, Uldaman en ZF gedaan. :P Zeer waarschijnlijk dat ze me ook meenemen naar de rest van de instances, dus waarschijnlijk een flinke lading xp met alle quests in Maraudon t/m Scholo/Strat. ^^ Verder, hoe is de verhouding tussen Whitemend + Primal Mooncloth sets vs Kara/Gruul drops? :)

[edit]
Oh, en is er iemand die me de base stats van een NE priest kan geven, dus hp/mana/stats?
[/edit]

Verder gisteravond nog even Maulgar gefarmed (6 min kill zonder doden \o/) en Gruul gedaan, derde try neer. MT geluk, zowel shoulders als legs gekregen. Daarna nog even bij Magtheridon gaan kijken, maar man wat zijn die packs voor 'm irritant. :| Probeerden nu om er steeds één neer te dps'en en de rest om de hoek te tanken, maar dat liep ook niet vlekkeloos. Iemand die daar tips voor heeft?

[ Voor 5% gewijzigd door Exitium op 02-04-2007 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:13:
[..]
Mijn /played staat nu op 6 dagen en 7 uur. Wel netjes vind ik, heb ook nog wat tijd in alchemy gestoken om naar 300 te komen.

Enigste wat zout is is dat je als Horde 6 elite quests hebt voor Hinterlands, dat Jintha'lor gebeuren. Ik kan daar echt geen party voor vinden. Blijkbaar skippen mensen dat liever maar exp is wel vet en rewards ook super. Necklace en trinket anybody.
yups ik heb die ook laten boosten door 3 guildies, gewoon in 1 uur er doorheen beuken, is gruwlijk veel exp van de quests in ieder geval en ook nog wel wat van de kills ook al is het niet veel

maar ik zou er niet te lang stil bij staan, ik heb ze ook pas gedaan op lvl 53/54 ofzo toen pas kon ik snel mensen krijgen die zich verveelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Daar kan je ook de Ancient Egg krijgen, geweldig om die boss in ST mee te krijgen.
Een van de betere bosses in ST :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik denk overigens dat ik ST skip, heb ik altijd al een zoute instance gevonden samen met Maraudon. Zeker als je met een PUG moet is het vaak ronduit klote.
Anoniem: 158967 schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:03:
[...]

Is Warhammer meer PVP dan? Misschien dat ik dan toch maar moet overstappen?

Troues, als iets bekend over release date en maandelijkse betalingen?
Warhammer is juist op PVP/RVR gericht. Er zit bijna geen PVE in. Dus geen dungeons met bosses en trash die je wekelijks farmed.

[ Voor 56% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-04-2007 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Mauradon kan ik mij voorstellen, daar heb ik zelf ook een gruwelijke hekel aan.
ST daarentegen is echt wel een van mijn favorieten. Leuke drops daar, goede XP, en lekker utidagend om geheel te cleanen. En aardige drops uiteraard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-05 11:36
Wat zijn tegenwoordig eigenlijk nog proffessions die geld opleveren. Dus niet mining/skinning/herbalism. Maar de crafting proffessions zoals tailoring/engineering/blacksmithing/jewelcrafting/leatherworking ?

Heb altijd het idee dat je er meer geld/tijd moet aan spenderen dan dat je er voor terug krijgt.

Heb nu op mijn paladin mining en engineering, maar zit er toch aan te denken om engineering te droppen aangezien de TBC items mij een beetje tegenvallen. Heb wel gehoord dat er een buff zou komen voor engineering maar ik verdien liever een beetje geld en meeste items zijn niet echt bruikbaar. Misschien jewel crafting een idee of gewoon een twee proffessions zoals bijvoorbeeld skinning om geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Er *schijnt* een engineering 'rebuff' aan te komen, dus wacht er nog even mee om engineerign te droppen. :)

En mining is zowieso erg lucratief. Met 4 rondjes Zangermash heb je zo weer 100 gold verdiend :P

[ Voor 32% gewijzigd door Atlas op 02-04-2007 09:36 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-05 10:16
ik de laaste tijd totaal geen zin meer in de instances iets te veel wezen rep farmen, sha tar, cenarion expetion, honor hold allemaal exsalted nu. kan die instances nu wel dromen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Snuffel schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:29:
Mauradon kan ik mij voorstellen, daar heb ik zelf ook een gruwelijke hekel aan.
ST daarentegen is echt wel een van mijn favorieten. Leuke drops daar, goede XP, en lekker utidagend om geheel te cleanen. En aardige drops uiteraard :D
maraudon is mijn favo instance. princes run is uurtje werk met leuke drops..

engineering heb ik op mn hunter. tis ff hopen op een goeie boost want atm is er weinig soeps..

weet iemand eigenlijk hoe je zo goedkoop mogelijk engineering van 284 naar 300+ kan lvlen?

/edit heeft iemand de laatste echte patchnotes al?

[ Voor 4% gewijzigd door BootVluchteling op 02-04-2007 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Alchemy levert toch aardig geld op.
Heb eergisteren JC laten vallen en ben doorgelevelled met Alchemy naar 265.
Kosten: 65G, heb het grootste gedeelte via AH weer terugverdiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 21:19
remcio schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:36:
ik de laaste tijd totaal geen zin meer in de instances iets te veel wezen rep farmen, sha tar, cenarion expetion, honor hold allemaal exsalted nu. kan die instances nu wel dromen :)
heroic much yesh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
meeste nog op normal mode heb nu alle reverd keys alleen een hele hoop mensen hebben de reverd keys nog niet.
maar heeft hier iemand durnholde ook al op horoic gedaan, gister geprobeerd maar die klote gaurd wipen ons iedere keer. weet iemand een oplossing

[ Voor 22% gewijzigd door remcio op 02-04-2007 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Gisteren heb ik Shattrath City ook maar tot mijn home city gemaakt. Heb ik ook alvast ff een kijkje in outlands kunnen nemen 8)
Best grappig, veel mensen begonnen naar me te lachen toen ik in shattrah rondliep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 20:54
BootVluchteling schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:38:
[...]

maraudon is mijn favo instance. princes run is uurtje werk met leuke drops..

engineering heb ik op mn hunter. tis ff hopen op een goeie boost want atm is er weinig soeps..

weet iemand eigenlijk hoe je zo goedkoop mogelijk engineering van 284 naar 300+ kan lvlen?

/edit heeft iemand de laatste echte patchnotes al?
Die laatste paar punten naar 300 heb ik met Thorium shells gedaan dat blijft sowieso tot de 300 oranje, relatief goedkoop om te maken en als hunter kun je ze zelf gebruiken (eventueel na inwisselen voor arrows)

Ik heb toen de Schematic: Thorium Shells uit de ah geplukt, maar ik lees dat het nu een trainer skill is bij de master engineer in gadget.

En de patchnotes zoals ze nu op de PTR zijn (helaas nog geen 2.1):
quote: World of Warcraft PTR Patch 2.0.12
--------------------------------------------------------------------------------
- World of Warcraft PTR Patch 2.0.12
--------------------------------------------------------------------------------

The latest patch notes can always be found at
http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/testrealm.html

Mac
- Improved memory usage and stability under Mac OS X 10.4.9 using multi-threaded OpenGL

Bug Fixes
- Attempting to turn in a guild charter with a signature from a player that formed his own guild will no longer result in an inappropriate error message.
- Using the customer support "Auto-Unstuck" will now trigger the one-hour cooldown on the player's hearthstone.

Arenas
- Players will no longer be able to see their opponents in the Combat Log of an Arena match-up before the game starts.

Battlegrounds
- Eye of the Storm: Players should no longer be able to exit the bubble before the match starts.

Mechanar
- The gate at the top of the elevator in Mechanar will now remain open while attempting the gauntlet and after Pathaleon the Calculator is killed.

Caverns of Time: Old Hillsbrad
- The Escape from Durnholde event will no longer break during the church part of the encounter.

Other
- Various localization fixes have been applied.

Bron: World of Warcraft PTR Patch 2.0.12

[ Voor 47% gewijzigd door Slamdance op 02-04-2007 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Ik ben nu op 358 alchemy en moet nog even verder levelen met mn druid om echt verder te kunnen. (heb 275 herbalism, maar wordt doodgempet zodra ik de gebieden in ga waar ik nu de herbs moet halen :P )

Hoe zit het met specialisatie. Is transmutes eigenlijk wel nuttig? Ik hoor namelijk dat deze maar heel weinig proct. Proct elixir en potions vaak? Ik gooi er in karazan namelijk een belachelijke hoeveelheid potions en elixirs doorheen. Ik kan deze echter ook gewoon in de guild laten maken en toch transmute kiezen, maar dan moet dat wel nuttig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Anoniem: 63072 schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:59:
Ik ben nu op 358 alchemy en moet nog even verder levelen met mn druid om echt verder te kunnen. (heb 275 herbalism, maar wordt doodgempet zodra ik de gebieden in ga waar ik nu de herbs moet halen :P )

Hoe zit het met specialisatie. Is transmutes eigenlijk wel nuttig? Ik hoor namelijk dat deze maar heel weinig proct. Proct elixir en potions vaak? Ik gooi er in karazan namelijk een belachelijke hoeveelheid potions en elixirs doorheen. Ik kan deze echter ook gewoon in de guild laten maken en toch transmute kiezen, maar dan moet dat wel nuttig zijn.
elixer proct bij mij regelmatig, maar daar moet je net geluk mee hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Anoniem: 63072 schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:59:
Hoe zit het met specialisatie. Is transmutes eigenlijk wel nuttig? Ik hoor namelijk dat deze maar heel weinig proct.
Ik heb transmute en heb er eerlijk gezegt spijt van.
Proc ligt zo rond de 10% denk ik.

Potions : geen cooldown, maak er 100 en je hebt iets van 110-120
elixers : geen cooldown, maak er 100 en je hebt iets van 110-120
transmute : 1-2 dagen cooldown, dus eens in de 10 dagen een proc

Heb wel al 2 keer een water-->air proc gehad van 1:4 maar dat is echt uitzondering.
Dat proc laag is vindt ik nog niet eens zo erg, maar voor de rest brengt transmute master niets extra voordelen, en van een proc eens in de 10 dagen wordt ik ook niet erg rijk van.

Maar keuze is aan jouw natuurlijk.

p.s. en van de fabel, alleen een transmute master kan nieuwe transmutes ontdekken klopt ook niet, ik hoorde van een potionmaster dat hij een nieuwe transmute had "discovered".

[ Voor 9% gewijzigd door sabriel op 02-04-2007 10:12 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 08-05 16:20
sabriel schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:10:
[...]

Ik heb transmute en heb er eerlijk gezegt spijt van.
Proc ligt zo rond de 10% denk ik.

Potions : geen cooldown, maak er 100 en je hebt iets van 110-120
elixers : geen cooldown, maak er 100 en je hebt iets van 110-120
transmute : 1-2 dagen cooldown, dus eens in de 10 dagen een proc

Heb wel al 2 keer een water-->air proc gehad van 1:4 maar dat is echt uitzondering.
Dat proc laag is vindt ik nog niet eens zo erg, maar voor de rest brengt transmute master niets extra voordelen, en van een proc eens in de 10 dagen wordt ik ook niet erg rijk van.

Maar keuze is aan jouw natuurlijk.

p.s. en van de fabel, alleen een transmute master kan nieuwe transmutes ontdekken klopt ook niet, ik hoorde van een potionmaster dat hij een nieuwe transmute had "discovered".
2x 1 water naar 4 air, das niet echt een uitzondering meer dan :P

Das toch 30G -> 180G op onze server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Warcraft is niet echt een ripoff van Warhammer.Beetje cru om het zo te zeggen. Het zijn allebei fantasy werelden met een eigen "historie" en de verhalen komen niet echt overeen met elkaar. Zo'n beetje elke fantasy wereld steekt min of meer hetzelfde in elkaar als je naar alleen de grote lijnen kijkt. Warcraft heeft inderdaad veel gekeken naar warhammer, tolkien, dungeons & dragons, Cthulhu en nog heel veel andere settings die ik nu niet wil opnoemen. Vind vooral de namen in warcraft meer weg hebben van Tolkien dan van gamesworkshop. Mis in WOW mijn skaven leger ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
wat bedoelen jullie met alchemy procces...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan specialiseren en dan heb je kans dat je ipv 1, 2-5 elixirs/potions/whatever transmute produceerd. Maar zoals het hier boven staat ga ik echt voor de elixirs. Die gebruik ik zelf heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Als je high level alchemist bent kun je een specialisatie kiezen. Bijvoorbeeld potions. Als je dan potions maakt heb je de kans dat je extra potions maakt. Dus je maakt er een en je krijgt er drie (vb). Voor transmutations heb je de kans dat je een nieuwe transmute leert. Kansen zijn wel klein.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-05 17:01
ik ben op zoek naar mod.

in het filmpje hier: een van usa's top arena teams

http://files.filefront.com/sckptavi/;7057060;/fileinfo.html

de paladin gebruikt een mod waar hij van al zijn party members hun target kan zien naast hun naam.
dit lijkt me erg fijn in arena en zou die mod graag willen.

iemand die weet hoe die mod heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik zit zelf nog te twijfelen tussen Elixir en Potion mastery. Ik weet van mezelf dat ik veel heal/mana potions gebruik bij raids en grinden, dus mastery daarop zou wel een goede toevoeging voor mezelf zijn. Elixir zou kwa inkomsten weer beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Yellow|A schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:21:
Als je high level alchemist bent kun je een specialisatie kiezen. Bijvoorbeeld potions. Als je dan potions maakt heb je de kans dat je extra potions maakt. Dus je maakt er een en je krijgt er drie (vb). Voor transmutations heb je de kans dat je een nieuwe transmute leert. Kansen zijn wel klein.
dus bij potions heb je kans op meer potions die je bakt, en bij transmute dat je een nieuwe "leert" maken?

is de laatste dan niet waardevoller? en kan je als potion mastery dan geen primal might enzo transmuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Yellow|A schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:14:
Warcraft is niet echt een ripoff van Warhammer.Beetje cru om het zo te zeggen. Het zijn allebei fantasy werelden met een eigen "historie" en de verhalen komen niet echt overeen met elkaar. Zo'n beetje elke fantasy wereld steekt min of meer hetzelfde in elkaar als je naar alleen de grote lijnen kijkt. Warcraft heeft inderdaad veel gekeken naar warhammer, tolkien, dungeons & dragons, Cthulhu en nog heel veel andere settings die ik nu niet wil opnoemen. Vind vooral de namen in warcraft meer weg hebben van Tolkien dan van gamesworkshop. Mis in WOW mijn skaven leger ;)
Ik had ooit eens een stuk gelezen over de overeenkomsten tussen Warhammer, Lord of the Rings, Chronicles of Narnia en Warcraft. Ik weet alleen niet meer waar ik dat had gelezen.
De schrijvers van de eerste 3 waren iig vrienden van elkaar en vertelden elkaar van die fantasieverhalen, dat weet ik er nog van. Maar hoe daaruit warcraft is ontstaan weet zo ff niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:33
Exitium schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:17:
Daarna nog even bij Magtheridon gaan kijken, maar man wat zijn die packs voor 'm irritant. :| Probeerden nu om er steeds één neer te dps'en en de rest om de hoek te tanken, maar dat liep ook niet vlekkeloos. Iemand die daar tips voor heeft?
Laat Phobos het maar niet merken, die lacht je vierkant uit. ;(
We hebben zelf ook best problemen met die packs. Je moet ze sowieso uit elkaar tanken, en ze zijn interruptable. Ik weet niet of het daadwerkelijk zo is, maar dit stond op ons forum:
That sounds like a good plan. I assume they cast a limited number of bolts that hit the raid, so if we have everything out (pets, snakes, fiend, elementals), it may mean that the chance of a person getting a bolt is decreased.
Dan wordt het gewoon een kwestie van een meatwall met Shadowres gear. Huhuran achtig iets..

Wij komen er nog niet echt uit, iemand die hier tips over kan geven inderdaad? :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
er bestaat ook een boeken serie onder de naam wow kan en dat heeft het zelfde idee van wow, alleen minder soorten chars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
THE_CR0SS schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:24:
ik ben op zoek naar mod.

in het filmpje hier: een van usa's top arena teams

http://files.filefront.com/sckptavi/;7057060;/fileinfo.html

de paladin gebruikt een mod waar hij van al zijn party members hun target kan zien naast hun naam.
dit lijkt me erg fijn in arena en zou die mod graag willen.

iemand die weet hoe die mod heet?
Ik kan het filmpje hier niet kijken, maar wat jij zegt moet ook werken met Ct_raidassist. Maak iedereen in je groep MT1-5, en zet "Show MT's Target"(o.i.d.) aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
BootVluchteling schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:27:
[...]

dus bij potions heb je kans op meer potions die je bakt, en bij transmute dat je een nieuwe "leert" maken?

is de laatste dan niet waardevoller? en kan je als potion mastery dan geen primal might enzo transmuten?
Potion mastery: kans dat je extra potions maakt
Elixir mastery: kans dat je extra elixir maakt
Transmute mastery: kans dat je de uitkomst van je transmute verdubbelt, dus je transmute primal might en dan krijg je er 2

En verder heeft iedere alchemist een kans om nieuwe recipes te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-05 13:54

Bezulba

Formerly known as Eendje

remcio schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:46:
[...]

meeste nog op normal mode heb nu alle reverd keys alleen een hele hoop mensen hebben de reverd keys nog niet.
maar heeft hier iemand durnholde ook al op horoic gedaan, gister geprobeerd maar die klote gaurd wipen ons iedere keer. weet iemand een oplossing
welke guard? aangezien er zo'n 100 rondlopen.. beetje meer info is wel gewenst

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
Gister ben ik voor het eerst Karazhan in geweest als warrior. (Daarvoor een paar keer als warlock) Het guild heeft redelijk wat problemen met het boeken van progressie. Tot en met Curator was zó down, maar ik geloof dat ze al een maand tegen Aran aanhikken. Gisteren dus de hele tijd trash wezen clearen en dan om 10 uur (!!) kom je aan bij Netherspine, om daar 1 poging op te doen (wipe op 90%) en vervolgens moesten er 3 man weg, dus raid cancelled. We moeten echt nodig meer man recruiten, dan kunnen we op tijd beginnen en dan wordt het misschien nog wat. Vroeger (BWL periode) was t guild nog wat (server first nef). Helaas uit elkaar gevallen. Voor TBC hebben we t guild opnieuw gemaakt, met een meer casual approach. Alleen jammer dat er een hoop ex-guildies verspreid zitten over de huidige top guilds van de server en (begrijpelijk) geen zin hebben in een terug keer :P

Even een vraagje. Ik ben bezig blacksmithing te levelen en heb momenteel Mithril nodig. Het kan natuurlijk puur pech zijn, maar overal waar ik rondhuppel vind ik bar weinig Mithril veins. Weet iemand wat de beste plek voor dit spul is ? Tot nu toe geeft Badlands me het beste resultaat, maar daar vind ik over t algemeen meer Iron ore :(

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
eendje schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:38:
[...]

welke guard? aangezien er zo'n 100 rondlopen.. beetje meer info is wel gewenst
die gaurds met die honden die alarm slaan, die roepen gewoon 6 andere elites erbij die wipten ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:52
Rakkerzero schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:46:
Gisteren heb ik Shattrath City ook maar tot mijn home city gemaakt. Heb ik ook alvast ff een kijkje in outlands kunnen nemen 8)
Best grappig, veel mensen begonnen naar me te lachen toen ik in shattrah rondliep :P
Zaterdag heb ik op m'n belf lock (level 36) m'n heartstone in Shattrath gezet, en gister ben ik wezen corpsrunnen naar Thrallmar om daar de trainers te gaan bezoeken :) Bleek dus dat je als enchanter toch echt Uldaman in moet :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Katala schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:38:
Gister ben ik voor het eerst Karazhan in geweest als warrior. (Daarvoor een paar keer als warlock) Het guild heeft redelijk wat problemen met het boeken van progressie. Tot en met Curator was zó down, maar ik geloof dat ze al een maand tegen Aran aanhikken. Gisteren dus de hele tijd trash wezen clearen en dan om 10 uur (!!) kom je aan bij Netherspine, om daar 1 poging op te doen (wipe op 90%) en vervolgens moesten er 3 man weg, dus raid cancelled. We moeten echt nodig meer man recruiten, dan kunnen we op tijd beginnen en dan wordt het misschien nog wat. Vroeger (BWL periode) was t guild nog wat (server first nef). Helaas uit elkaar gevallen. Voor TBC hebben we t guild opnieuw gemaakt, met een meer casual approach. Alleen jammer dat er een hoop ex-guildies verspreid zitten over de huidige top guilds van de server en (begrijpelijk) geen zin hebben in een terug keer :P

Even een vraagje. Ik ben bezig blacksmithing te levelen en heb momenteel Mithril nodig. Het kan natuurlijk puur pech zijn, maar overal waar ik rondhuppel vind ik bar weinig Mithril veins. Weet iemand wat de beste plek voor dit spul is ? Tot nu toe geeft Badlands me het beste resultaat, maar daar vind ik over t algemeen meer Iron ore :(
un'goro is wel mithril vriendelijk.. dat landje met dark portal ook.

betreft elixir/potions..

elixir zijn die major agility rommel enzo, en potion zijn heal/mana potions alleen toch?

heeft iemand anders een linkje waar ik de alchemy nieuws kan zien, en evt. wat ik kan maken uiteindelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-05 10:53
jarnotjuh schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:31:
[...]

Laat Phobos het maar niet merken, die lacht je vierkant uit. ;(
We hebben zelf ook best problemen met die packs. Je moet ze sowieso uit elkaar tanken, en ze zijn interruptable. Ik weet niet of het daadwerkelijk zo is, maar dit stond op ons forum:

[...]

Dan wordt het gewoon een kwestie van een meatwall met Shadowres gear. Huhuran achtig iets..

Wij komen er nog niet echt uit, iemand die hier tips over kan geven inderdaad? :)
- Wij halen er 1 naar boven (Misdirect) de andere 2 laten we op de schuine ramp buiten LoS ; Verder zo veel mogelijk interrupten door rogues , en CoT erop door de locks helpt ook. dan een voor een naar boven halen

Het zijn rot packs inderdaad :)

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

remcio schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:48:
[...]

die gaurds met die honden die alarm slaan, die roepen gewoon 6 andere elites erbij die wipten ons
ah die lookouts.. summonen trouwens 2 elites maar dat terzijde. Kreeg de volgende tip toen wij er ook 200x gewiped waren en het opgegeven hadden.

pull de normale guards de huisjes in. De lookouts hebben een patrolroute die door die huisjes gaat, maar die is lang genoeg om rustig je gevecht te kunnen doen en niet te wipen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
BootVluchteling schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:48:
[...]
heeft iemand anders een linkje waar ik de alchemy nieuws kan zien, en evt. wat ik kan maken uiteindelijk?
Jij bent ook liever lui dan moe hè >:)
Anywayz, kijk ff op www.wowhead.com en zoek op alchemy, dan kun je precies wat je wanneer van level 0 tot level 375 kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
SMulTiE schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:55:
[...]

Jij bent ook liever lui dan moe hè >:)
Anywayz, kijk ff op www.wowhead.com en zoek op alchemy, dan kun je precies wat je wanneer van level 0 tot level 375 kunt maken.
guilty as charged :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
Bokkie schreef op maandag 02 april 2007 @ 07:52:
[...]

wat is vanilla wow? kan er niet veel over vinden eigenlijk
is dat de non BC wereld ofzo?

oja

ik heb een 70 rogue en ben nu combat mutilate. ben tijdje combat swords geweest om naar 70 te komen maar wou toch eens ff kijken hoe mutilate in raids zou uitpakken.
bevalt me eigenlijk best prima maar nu zit ik een beetje te zoeken waarop ik me het beste kan focussen. Is dat nou op AP gear of meer crit?
ik heb zelf zo'n vermoeden meer op AP om m'n white damage te boosten aangezien ik SnD constant aan heb.
maar kan er nie veel over vinden.
heb nu 1458ap en 23.51 crit met 434 agi en 125hit.
dus kan ik beter mijn AP wat omhoog gooien en mijn crit terug tot laat ik zeggen 20% of zit ik er nu helemaal naast

[ Voor 34% gewijzigd door Bartjeuhz op 02-04-2007 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren met mn druid getanked in Slave Pens. De meeste instances is hij tot nu toe door geboost heb slechts twee keer eerder getanked met hem.

De healer in de PuG (priest) begon niet al te best. Flashheals spammen en binnen no time oom. met mn 10k hp kanhij echt wel even wachten en een greater heal doen :P
Ook had hij geen mana pots meer.

Heb hem even wat tips gegeven, mn main is immers een holy priest, mana pots en een elixir of healing power. Die mana pots heeft hij niet eens nodig gehad. Alleen al door greater heals te gebruiken ging hij niet meer oom.

Dus ik denk dat hij net begonnen is met een priest, krijgt hij ineens de unstable power buff :P Dan heb je toch echt Hakkar plat gelegd bij mijn weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 13:53

BioHazard

*\o/*

Bartjeuhz schreef op maandag 02 april 2007 @ 11:02:
[...]

Dat betekent dat hij de eerste WoW versie bedoeld. Degene ZONDER TBC dus. Dus gewoon good ol' WoW.

Edit:
Van het weekend 70 gedinged met Huntard :9 Meteen een Ebon Gryphon en de skill gekocht.

[ Voor 13% gewijzigd door BioHazard op 02-04-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

duh .... de "eerste" versie van WoW, oftewel zonder The Burning Crusade, non-Outland.

Word in engelse termen vaker als "Vanilla" aangeduid. Zoals met veel andere dingen ook trouwens :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
http://www.wowhead.com/?spell=17632

alchemist stone.. moet je daarvoor speciale richting alchemy zijn of elke lvl 350 alchemist kan em dragen?

ding is namelijk teh imba!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

damn mischien wel geinig, maar omfg de mats kosten je al bijna 2k...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 09-05 14:05
BootVluchteling schreef op maandag 02 april 2007 @ 11:09:
http://www.wowhead.com/?spell=17632

alchemist stone.. moet je daarvoor speciale richting alchemy zijn of elke lvl 350 alchemist kan em dragen?

ding is namelijk teh imba!
Elke alchemist kan dat maken en dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

oja

ik heb een 70 rogue en ben nu combat mutilate. ben tijdje combat swords geweest om naar 70 te komen maar wou toch eens ff kijken hoe mutilate in raids zou uitpakken.
bevalt me eigenlijk best prima maar nu zit ik een beetje te zoeken waarop ik me het beste kan focussen. Is dat nou op AP gear of meer crit?
ik heb zelf zo'n vermoeden meer op AP om m'n white damage te boosten aangezien ik SnD constant aan heb.
maar kan er nie veel over vinden.
heb nu 1458ap en 23.51 crit met 434 agi en 125hit.
dus kan ik beter mijn AP wat omhoog gooien en mijn crit terug tot laat ik zeggen 20% of zit ik er nu helemaal naast
Ik speel geen rogue maar heb wel een warrior en ben ook een tijdje Fury specced geweest. IMO heb je meer aan AP als aan Crit omdat je met meer AP continu meer dmg output hebt. Met +crit en minder AP moet je het dan van geluk af laten hangen of je meer dmg doet. Liever continu meer dmg dan af en toe een crit wat mogelijk de lack of normal damage compenseert.

Ik weet niet hoe het met rogues zit verder maar mijn protection warrior met wat dps gear zit ik al aan ruim 1200 AP. Rogues moeten toch veel meer kunnen halen? Ik heb ooit het filmpje van The Axe Men gezien die Molten Core in een uurtje clearden ... de rogue die het filmpje maakte had 1800 AP .... dan moet je op level 70 toch wel een heel stuk die kant op kunnen me dunkt :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Anoniem: 63072 schreef op maandag 02 april 2007 @ 11:05:
De healer in de PuG (priest) begon niet al te best. Flashheals spammen en binnen no time oom. met mn 10k hp kanhij echt wel even wachten en een greater heal doen :P
Ook had hij geen mana pots meer.
Heb hem even wat tips gegeven, mn main is immers een holy priest, mana pots en een elixir of healing power. Die mana pots heeft hij niet eens nodig gehad. Alleen al door greater heals te gebruiken ging hij niet meer oom.
Dus ik denk dat hij net begonnen is met een priest, krijgt hij ineens de unstable power buff :P Dan heb je toch echt Hakkar plat gelegd bij mijn weten :D
sounds like ebay... :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Anoniem: 63072 schreef op maandag 02 april 2007 @ 11:05:
Hij kan ook best een alt priest zijn die altijd geboost is en nooit heeft moeten leren healen. Heb je er zat van. Blijven shadow tot 60(70) gaan alleen parties in als ze guild hulp hebben en kunnen dus echt niet fatsoenlijk healen. Wij hebben in de guild ook wel wat alt priests/druids die ik echt liever niet als mijn healer hebben ook al hebben ze tier 2 items aan. Die items hebben ze alleen omdat ze op hun alt op farm runs waren, niet omdat ze een goede healer zijn ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
ik heb al een keer rogue in me party gehad 2100 attack power die deed gewoon imba damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
redfoxert schreef op maandag 02 april 2007 @ 11:23:
[...]

Ik speel geen rogue maar heb wel een warrior en ben ook een tijdje Fury specced geweest. IMO heb je meer aan AP als aan Crit omdat je met meer AP continu meer dmg output hebt. Met +crit en minder AP moet je het dan van geluk af laten hangen of je meer dmg doet. Liever continu meer dmg dan af en toe een crit wat mogelijk de lack of normal damage compenseert.

Ik weet niet hoe het met rogues zit verder maar mijn protection warrior met wat dps gear zit ik al aan ruim 1200 AP. Rogues moeten toch veel meer kunnen halen? Ik heb ooit het filmpje van The Axe Men gezien die Molten Core in een uurtje clearden ... de rogue die het filmpje maakte had 1800 AP .... dan moet je op level 70 toch wel een heel stuk die kant op kunnen me dunkt :)
oke maar mijn vraag was eigenlijk wat het beste is voor een combat-mutilate rogue...aangezien dit per build ook weer verschilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjens
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-04 09:41
Ik zit met mijn feral druid in catform (selfbuffed) op:
1780 ap - 27.5% crit

dit is in bijna full blue (zonder epics).
en ik kan prima meekomen als damage dealer in raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
Rayden schreef op maandag 02 april 2007 @ 11:32:
Ik zit met mijn feral druid in catform (selfbuffed) op:
1780 ap - 27.5% crit

dit is in bijna full blue (zonder epics).
en ik kan prima meekomen als damage dealer in raid.
ja oke maar bij een druid werkt AP wel net even anders als bij rogues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Katala schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:38:
Da's in mijn ervaring toch echt de beste plek om mithril bijelkaar te rapen. In een uurtje tijd heb ik er altijd wel minstens tussen de 20 en 30 bijelkaar (rondje of 4). Ik heb door een paar avonden in Badlands te minen mijn mount bijelkaar gespaard.

Het is alleen wel zo dat je de plekjes een beetje moet weten, want sommige node spots zitten een beetje verstopt. Je hebt in Badlands een aantal inhammen langs de rand met daarin van die kei monsters en soms moet je daarin helemaal naar de achterste rand lopen voordat je een node ziet oplichten op je map. Ook zitten in het midden wat bergen waar de nodes pas oplichten als je naar boven geklauterd bent.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-03-2022

Robbas

Champloo

even over die patch updates, is het niet zo dat een aantal skills generfed zou worden?
OA: ice lance, een paar druid gevaletjes etc ? (en shadow cloack cooldown :P )

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Kaap schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:13:
Ik ben nu level 50.5 en volg Joanna's guide. Ik heb nu nog de volgende zones ter beschikking:

Azshara: half gedaan
Blasted Lands: nog niks in gedaan
Felwood: nog niks in gedaan
Unguro: nog niks in gedaan
Burning Steppes: nog niks in gedaan
Silithius: nog niks in gedaan
W-plaguelands: nog niks in gedaan
E-plaguelands: nog niks in gedaan

Dus nog 7 zones compleet te gaan om 59 of 60 te worden en dan naar Outlands te kunnen gaan.

Mwoah, ik ben nu L47 bijna met mijn Belf Female Mage, ik zit nu in de The hinterlands, en idd vooral die Elite quest's leveren leuke items op. :) Ik ben ook naarstig op zoek naar een goede groep of high LvL character die even door die vier verdiepingen tellende tempel of wat het ook is wil helpen. Want de PuG's zijn vaak om te huilen, als ik dan ook een whisper zie van: " want too join Maraudon, Zull'Farrak of iets dergelijks". Dan zeg ik bij voorbaat al "Thanks some other time".

Laatst ook, was een week geleden ofzo ging ik met een PuG Uldaman in, ik heb het geprobeert, maar die lui snapten er niets van :X Dat ze van mijn sheeps moeten afblijven en moeten concentreren op de mob of mobs (zijn vaak nooit meer dan 2) en die het eerst moeten afmaken. Of een priest die niet nadenkt van goh laat ik die gast een shieldje geven, om snel met arcane explosion een groep of pack normale mobs te slopen. Ik heb toen naar 2 whipes ook maar de moet op gegeven de groep verlaten, het is echt huilen met de pet op. :| Ik vrees straks het ergste in de Outland instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Robbas schreef op maandag 02 april 2007 @ 11:43:
even over die patch updates, is het niet zo dat een aantal skills generfed zou worden?
waar staat dat bron ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-05 13:21
Robbas schreef op maandag 02 april 2007 @ 11:43:
Is ice lance dan niet al generfd?

ohnee, ice lance is niet generfd, frost nova is generfd doordat de combo met ice lance erg sterk bleek toen frost nova niet brak na een crit.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Bosmonster schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:14:
[...]

2x 1 water naar 4 air, das niet echt een uitzondering meer dan :P

Das toch 30G -> 180G op onze server
15 keer earth --> water 0 procs

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-03-2022

Robbas

Champloo

ja even een correctie over de nerfs behalve deze dan: Increased the chance Frozen effects are broken when the target is critically struck by a spell.

de rest is blijkbaar niet gebeurd en bleek gewoon random geruchten te zijn.
Hoewel ik wel zeker ben dat de cooldown van shadow cloack generfed zal worden in de ^toekomst^

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

druids zijn generfed hoor in de vorige patch.. mischien dat je wat achterloopt..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
mages moeten gebuft worden, ze moeten plate kunnen dragen co effient weg halen en een paar melee attacks erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwatcher_b
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-04 22:24

nightwatcher_b

When the wolves are crying

remcio schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:06:
mages moeten gebuft worden, ze moeten plate kunnen dragen co effient weg halen en een paar melee attacks erbij :)
totaly agree
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.