Toon posts:

Andere internetprovider

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wij hebben nu Tele2 compleet (internet + bellen voor 30 euro per maand, 4mb, etc...).
Helaas ligt onze nieuwe postcode niet in het dekkingsgebied van Tele2 en zijn we gedwongen een andere provider te gaan zoeken.
Wat we graag willen is dezelfde snelheid tegen ongeveer eenzelfde prijs (dus 4 Mb voor 30 euro).
vaste telefonie is niet zo belangrijk.
Hoe kom ik er nu achter welke providers er binnen nu en een paar maanden aan ons kunnen leveren. heb geen zin in ADSL van KPN of Zeelandnet.
Andere mogelijkheden en zo ja welke en wat is de beste op postcode 4533ED.
Een link naar een postcodecheck site alleen zegt me niet zoveel omdat ik dan nog steeds niet weet wat een goede provider is.

Alvast bedankt!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat is er mis met ADSL van KPN? Ik snap nooit zo goed wat mensen tegen KPN hebben. Goed en stabiel netwerk. Dat je in Zeeland woont en daardoor blijkbaar weinig keus heb, daar kunnen wij ook niets aan doen.

En welke providers kan je wel nemen volgens de postodecheck?

Klop op ADSL Winkel eens je postcode in en zie wat er beschikbaar is zou ik zeggen.

Ik zie dat er wel XS4ALL 20MB leverbaar is, dus wat is het probleem? Of ze binnen nu en een paar maanden kunnen leveren hangt natuurlijk af van het feit of je snel van je huidige abo af kan komen. Als je gaat verhuizen (kan ik niet goed opmaken uit je verhaal) is het al helemaal geen probleem. In theorie moet het technisch en administratief binnen een paar week te regelen zijn.

[ Voor 101% gewijzigd door Gunner op 28-03-2007 21:04 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
TS zal zo zijn redenen hebben om niet met KPN te willen werken.

Zelf maak ik gebruik van TweakDSL op het BBNED netwerk en dat bevalt goed. Hiervoor had ik XS4ALL op het KPN netwerk. Beviel ook goed maar was 20 euro duurder en 2 keer langzamer.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

raymonvdm schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 21:06:
TS zal zo zijn redenen hebben om niet met KPN te willen werken.
Vaak worden dat soort gevoelens geleid door onderbuik gevoelens, het was wel fijn geweest als er bij zo'n stelling ook een onderbouwing bij had gestaan. Een beetje met de massa meepraten kan iedereen.

Ik neem momenteel geen enkele dienst bij KPN meer af, maar toen ik dat nog deedt was het gewoon altijd goed, maar goed, het schijnt een nationale sport te zijn om monopolisten als KPN niet te willen en af te branden.

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 28-03-2007 21:15 ]

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Dus je zoekt een ISP? Wat is er mis met de site: www.internetten.nl
Je voert je postcode in en je ziet precies wat leverbaar is en wat niet.

PSN: djmurcielago

Verwijderd

TS wil voor dubbeltje op eerste rang en niets met KPN. Inderdaad, kijk dan op adslwinkel.nl en internetten.nl wat er aan niet KPN providers verkrijgbaar is (desnoods kabel?) . Zo moeilijk is dat toch niet? Ik vermoed dat er al iemand op zoek is naar een slotje ;) ..

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de geweldige reacties..... jeetje zeg bijdehand lopen doen.
Waarom geen KPN? gaat je niks aan!
Slotje kan er zeker op!
Ik vraag gewoon om wat tips, geef gewoon tips als je wilt en hou je commentaar voor je. Is toch ook niet zo moeilijk?

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:15

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik heb voor dezelfde keuze gestaan en in dit geval toch voor Zeelandnet gekozen. Eigenlijk wilde ik Tiscali maar die was niet beschikbaar. Alternatieven waren er niet echt, wat onbekende providers of Orange maar daar was de snelheid weer vrij laag op mijn postcode (vlissingen). Dus binnen enige tijd ben ik helaas weer om naar Zeelandnet. Hopelijk over een jaar Tiscali oid.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Verwijderd

He frustie, je naam is dat een afkorting voor gefrustreerd.
Je hebt een wazige vraag, weet zelf al waar je moet zijn, en vraagt ons om jouw te adviseren, we weten niet of je gaat verhuizen, dan word het veel gemakkelijker, of dat je op hetzelfde adres Inet wilt, dan moet eerst de lijn schoon worden gemaakt.
De duur van verwerken is bij veel providers dezelfde, maar met zo'n attitude heb ik het gevoel dat jij 1 van degene word die iets langer moet wachten, wat iedereen kan gebeuren.
adls.nl en al die andere sites geven jouw een overzicht wat kan, dan zoek jij iets uit wat qau prijs en snelheid bevalt en dan kun je nog een keer posten om daar een mening over te krijgen.

• Fr0ns
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12 09:24
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:34:
Slotje kan er zeker op!
Ik vraag gewoon om wat tips, geef gewoon tips als je wilt en hou je commentaar voor je. Is toch ook niet zo moeilijk?
Die nickname staat je wel. Het antwoord is hier overigens al gegeven. En waarom beschouw jij KPN heroverwegen als commentaar?

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Slotje kan er zeker op!
Hey, dit is geen beginnersweb dat je me zo van repliek kan dienen. Als je niet tegen (in mijn optiek) opbouwende kritiek kan, doe je inderdaad je username eer aan.

Succes met je verdere zoektocht. Ik denk niet dat er nog meer mensen zullen zijn die je nu nog willen helpen.

Verwijderd

Slotje kan er zeker op!
Waarom geen KPN was een vraagstelling en op een normale manier gevraagd.

Gelijk al om een slotje vragen :?

Mensen geven advies of inzichten en dat gaat soms gepaard met commentaar of opbouwende kritiek. Van beide is geen spraken. Je vraagt hulp en die krijg je ook maar je moet niet verwachten dat iedere reply spekkie naar je bekkie is. Omdat je misschien een nare ervaring hebt gehad met KPN wil dat niet zeggen dat andere dat ook hebben, overigens kan men dat ook niet vanachter een scherm inzien.

Maar goed, je vraag is beantwoord. Probeer gewoon wat vriendelijker te blijven, after all, we are all human :)

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-12 23:30
Internetten.nl is inderdaad een goeie site. Dit is een handige link waarschijnlijk:
http://internetten.nl/acc...&s=8&t=&fldVasteLijn=pstn

Je ziet een paar Providers zoals Speedlinq, Het Net, Planet, Zeelandnet et cetera staan. Als KPN en Zeelandnet afvallen dan blijven er dus een paar over. In dit forum kan je genoeg informatie zoeken in de topics:

Abel telecom Ervaring
[Tiscali] ADSL + Telefonie Deel 5
\[Wanadoo/Casema Cable] Ervaringen topic - Deel 2
[Speedlinq] Ervaringen - Deel 5
Ervaringen Demon DSL # 22
Orange ervaringen

[ Voor 30% gewijzigd door hello_moto op 29-03-2007 14:59 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 22:30

Zerora

Ik Henk 'm!

Nou eigenlijk gaat dit ons wel aan. En dan in de zin van wat jij aan KPN mist waardoor jij KPN niet wilt hebben. Als we dat weten dan kunnen wij hier zoeken naar een alternatieve oplossing die wel de diensten levert dat KPN volgens jou niet doet.
Slotje kan er zeker op!
Als je op deze manier door blijft reageren dan vermoed ik dat dit topic idd snel een slotje zal hebben. Reageer gewoon als een volwassen persoon en je zult ook een normale volwassen antwoord terugkrijgen. Op jouw manier kom je er niet. Niet op tweakers.net en niet in real-life. denk daar maar eens over na. ;)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-12 23:37
Nog een internetten.nl linkje, nu met 5000Mbit als minimum snelheid en gesorteerd op totale kosten 1e jaar http://internetten.nl/acc...KBAARHEID&fldVasteLijn=on

Aangezien zowel concept en fibreworld €75 afsluitkosten rekenen (hoezo naaistreek?!), lijkt abel de enige die voor €30 (incl (kaal)koper) 4+ Mbit kan leveren buiten het KPN net om

GoT: leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties en excuses voor mijn eerdere opmerkingen cq gefrustreerde reacties.
Ik doe inderdaad mijn naam eer aan ;-)
Pagina: 1