Efficiëntie is één, maar het gaat er ook om wat het bereik van een voeding is. En dat is nu net het voordeel van een picopsu. Niet zozeer de efficientie van >90% van de picopsu zelf, maar het feit dat je voor vrijwel ieder setje een adapter zou kunnen nemen die perfect past.
Zelf kies ik ervoor om een adapter te nemen die nog een klein beetje groeiruimte heeft (10W) als het ding vaak / altijd aanstaat. Om dat te bepalen heb ik een adapter liggen die 110W kan leveren. Daarmee kan ik een aardige inschatting maken van wat het verbruik van het setje gaat worden. En in principe zal het verbruik lager uitvallen, zoniet dan gaat de adapter terug.
@Mars Warrior, en mijn CPU is een 235e
Zelf kies ik ervoor om een adapter te nemen die nog een klein beetje groeiruimte heeft (10W) als het ding vaak / altijd aanstaat. Om dat te bepalen heb ik een adapter liggen die 110W kan leveren. Daarmee kan ik een aardige inschatting maken van wat het verbruik van het setje gaat worden. En in principe zal het verbruik lager uitvallen, zoniet dan gaat de adapter terug.
@Mars Warrior, en mijn CPU is een 235e
[ Voor 3% gewijzigd door Dadona op 21-01-2010 18:12 ]