Ik heb het probleem met meedere nieuwe voetbal games. ik heb nu uefa champions league 2006/2007 maar ik kan het niet spelen zo snel dat de poppetjes zich op het scherm voort bewegen. Ik heb gezocht naar patches maar geen resultaat geboekt. Ik speel het spel op een amd 3000+, 512 mb geheugen en windows xp pro met een 128 mb videokaart. kunnen jullie me iets vertellen hoe ik dit spel gewoon kan spelen
Je draait het spel niet toevallig op een laptop? Zowel dan heeft het te maken met AMD Now die er voor zorgt dat je processor zichzelf aanpast qua snelheid. Hierover is met de search het een en ander te vinden
Misschien een FPS limiet instellen (ik ken dat spel verder niet)
XBL: Warheadheadshot
Frames / seconde
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Verwijderd
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=274462
Als je overgaat op vista moet je weer zoeken, voorlopig veel spelplezier en succes.
Als je overgaat op vista moet je weer zoeken, voorlopig veel spelplezier en succes.
installeer fraps een, en kijk hoeveel fps je hebt tijdens het spelen(Dus niet in het menu 
www.fraps.com
www.fraps.com
XBL: Warheadheadshot
Wat staat er als je in je "configuratiescherm" -> "prestaties en onderhoud" -> "energiebeheer"
-> "energiebeheerschemas" bekijkt?
-> "energiebeheerschemas" bekijkt?
Draagbaar/Laptop of Thuis/Kantoor ?Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:11:
altijd aan. maar daar kan t toch niet aan liggen?
Is er niet een patch voor ofzo?
Probeer anders Thuis/Kantoor eens
Succes
Zie de search voor hoe en of wat precies:Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:30:
ik heb het geprobeerd maar het baat niet
Fifa 2006 demo, heel snelle gameplay...
[Fifa 2005 demo] spel lijkt wel fast forward
[UT]Beweeg 2 keer zo snel als normaal....bug?
Overigens heb je dit probleem zo te zien zelf ook al eerder gehad, maar geen moeite gedaan om het op te lossen getuige dit topic en fifa 2006 te snel
Kortom: het is op te lossen, maar je zal het wel zelf moeten doen met de informatie die je kunt halen uit andere topics
Probeer het eens met speedswitchXP dus. Werkt dat niet, deinstalleer het spel dan en wanneer je het spel opnieuw installeerd moet je ervoor zorgen dat je op de achtergrond iets draait als Prime95 of CPU-Burn dat er voor zorgt dat je systeem op volle kracht moet draaien. Op deze manier stelt het spel zich als het goed is in op de volledige processorkracht i.p.v. de teruggeclockte snelheid.
[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 21-03-2007 21:33 ]
Pagina: 1