Fifa 2006 demo, heel snelle gameplay...

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:35
Hallo, ik heb een probleem met fifa 2006 demo en fifa 2005... Ik speel het dus op mun laptop en de 2e keer dat ik het speelde (de eerste keer ging prima!) ging het spel zelf heel snel.. mannetjes rennen heel snel.. De schoten gaan heel snel.. Heel irritant dus. Weet iemand waar dit aan ligt of heeft iemand dit ook? Ik heb een Gforce 440 Go met 64 mb en ik heb 768 mb ram.. Alvast bedankt!

Thecompany

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:16
Dat ligt aan de dynamische kloksnelheid van je processor.

Als je het spel opstart, dan vraagt het om de kloksnelheid van je processor. Die dan misschien 600Mhz is (in geval van Pentium M). Maar zodra het spel veel CPU gaat vragen springt de kloksnelheid naar de maximum snelheid van je Pentium M)

Maar je spel denkt nog dat alles op 600Mhz draait en daardoor gaat alles dus snel.

Oplossing hiervoor is je laptop zo in te stellen dat hij niet dynamisch van snelheid veranderd maar altijd op de maximum snelheid draait.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Of te wel... speedstep uitzetten :)

En dat kan softwarematig in XP d.m.v. Speedswitch XP:
http://www.diefer.de/speedswitchxp/

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
of je kunt zorgen dat je 100% processorgebruik hebt zodra je fifa opstart.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

installeer ff speedswitchxp, vervolgens zet je hem op max performance
wat Han zegt.

en gamen maar (y) thumbs up

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2005 12:11 ]

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ik kan me herinneren dat in Fifa ook een optie zat van de speelsnelheid, weetje zeker dat die niet anders staad omdat hij het de 1e keer wel goed deed...

• thecompany
Bedankt voor alle reacties! Ik ga speedstep nu ff uitproberen.. En er zitten helemaal geen opties in de demo.. je kunt de res. ook niet veranderen...

• thecompany
Keb speedstep op Max Performance gezet.. AC en DC maar nog steeds gaat de gameplay heel snel.. Bij fifa 2005 heb ik de game speed op slow gezet maar nog iets te snel en ik wil tog door met fifa 06.. Kan je het niet op een andere manier doen??

• Han
  • Niet online

Han

Had je dat tooltje al geprobeert? Op het net wordt dat vaak als de oplossing gegeven :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• thecompany
Je bedoelt speedswitch XP? Nee die doet dus niks..

• Han
  • Niet online

Han

thecompany schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 15:06:
Je bedoelt speedswitch XP? Nee die doet dus niks..
Vreemd... heb je het programma goed bekeken? De read-me goed doorgelezen? Alle optie's geprobeert?

• thecompany
Als ik hem op battery Optimized zet.. dan gaat ie iets slomer dan normaal.. kun je hem niet zelf instellen.. hij staat nu op 1196 mhz.. Kun je hem niet op 1300 zetten??

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 15:14

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ja, als je hem instelt op Max Performance dan gaat je cpu op volle snelheid lopen. En dan kan fifa zich dus niet in de snelheid vergissen omdat ie tijdens het spelen pas op volle snelheid gaat draaien.

Dus gewoon rechtermuisklik op dat vlaggetje in je systray, en dan de bovenste optie aanvinken. Als dat niks helpt dat heeft het een andere reden lijkt me?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Een vriend van mij zit nou met precies het zeflde probleem, maar hiemee lukt het ook niet zoals verteld wordt... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Bij mij doet hij weer! Ik heb hem nu op Max Battery staan en daarbij doet ie prima!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Mooi zo... en top dat je nog even post wat bij jou de oplossing is geweest! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

thecompany schreef op zondag 11 september 2005 @ 20:09:
Bij mij doet hij weer! Ik heb hem nu op Max Battery staan en daarbij doet ie prima!!
Op max performance doet ie et niet goed, en op max battery wel? Appart...
Maargoed, als jij ermee geholpen bent :)

[ Voor 8% gewijzigd door Orion84 op 11-09-2005 22:00 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken precies hetzelfde probleem, bij mij werkt het nu ook met ´Max. Battery´ maar nu loopt hij een heel klein beetje traag, niet echt zuiver... iemand een idee hoe dit kan?

Alvast bedankt! :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:47:
Ik ken precies hetzelfde probleem, bij mij werkt het nu ook met ´Max. Battery´ maar nu loopt hij een heel klein beetje traag, niet echt zuiver... iemand een idee hoe dit kan?

Alvast bedankt! :)
Omdat je systeem het gewoon niet trekt op minimale cpu speed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij gaat het nog steeds als een trein. ook met de speedswitch progje. kan ik er nog meer aan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier ook last van, hopelijk dat iemand snel een goede oplossing heef :/ t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In XP is het blijkbaar opgelost met Speedswitch, maar wat met Vista?
Pagina: 1