[UT]Beweeg 2 keer zo snel als normaal....bug?

Pagina: 1
Acties:

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zojuist weer eens Unreal Tournament gaan spelen en ik ben op een probleem gestuit.

De rest van het huis hier gebruikt dezelfde install als ik die oorspronkelijk nog van mijn Athlon 1700+ komt en toen goed werkte. Eerst werkte deze gisteren ook nog goed bij mij zelf. Maar nu ik heb nogmaals wil spelen gaat alles 2 keer zo snel als normaal :{

Ik loop 2 keer zo snel (wat resulteert in een lag om de zoveel seconden), schiet 2 keer zo snel (handig zou je zeggen :X ) en dat klopt natuurlijk niet.

Ik dacht misschien aan een Athlon 64 bug, maar kan via google of de search hier niks vinden daarover. Ik wil gewoon UT kunnen spelen... :'(

Ook heb ik mn dual monitor uitgeschakeld maar dit hielp ook niks.

Iemand een idee :?

Specs :

AMD Athlon 64 3500+
MSI K8N Neo 2 Platinum
4 * 512MB Crucial DDR 400
Club 3D Radeon 9800SE AiW

edit : ook de introfilm speelt 2 keer zo snel af dan hoort :{

[ Voor 5% gewijzigd door Cartman! op 23-09-2004 15:38 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wat gebeurt er als je UT overnieuw installeerd.
Natuurlijk wel al je save's en map's bewaren natuurlijk :)

dit ook al doorgenomen : unreal 1 met winxp en muisacceleratie...

[ Voor 37% gewijzigd door Outerspace op 23-09-2004 15:41 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Cartman!
  • Niet online
Ik ben een tijd geleden mn UT Cd's kwijt geraakt al, dus dat zit er helaas niet in :'(

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11 07:52
Hier zijn wel wat meer topics over, zoek maar eens op Unreal Tournament snelheid

• Cartman!
  • Niet online
Wauw, heb ik toch met de verkeerde dingen gezocht blijkbaar :o

Voor degenen die dit topic lezen later :

Het kan oa. liggen aan de cool & quiet. Je moet je processor instellen op een constante snelheid. Neem aan dat dit het probleem voor mij verhelpt. Mocht dit niet zo zijn dan post ik t wel :)

Verwijderd

je kunt een max framerate instellen ofsow...dat wil nog wel es helpen. Dat had ik bij Tony Hawk 3 op de pc ook..daar liep ie ook veels te snel..dat was niet te doen. Als je die dan locked loopt ie weer goed.
Pagina: 1