Wil je ook modereren op de FP? meld het . . .

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 842 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:26

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
raptorix schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:07:
Wil ook wel, op basis van mijn aantal reacties, karma, en registratie duur vind ik het vreemd dat ik geen uitnodiging heb gehad (misschien verkeerde adres?)
Je hebt de laatste drie jaar niet meer gemodereerd, dus modereren lijkt niet in je interessegebied te liggen en we hebben ook geen actuele mod-historie om naar te kijken.

Vrijwel hetzelfde geld voor Koenzie, één moderatie in 2006 is wat weinig.

[ Voor 8% gewijzigd door botoo op 19-03-2007 16:37 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

botoo schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:35:
[...]

Je hebt de laatste drie jaar niet meer gemodereerd, dus modereren lijkt niet in je interessegebied te liggen en we hebben ook geen actuele mod-historie om naar te kijken.

* PcDealer is benieuwd naar uitleg/mening over zichzelf als een van de eerste FP moderators in het jaar 2000. :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-08 16:24

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Ik zou graag ook wel de mogelijkheid willen krijgen om te modereren.

Ik heb een tijdje geleden redelijk veel gemodereerd (niet extreem, maar toch wel wat). De laatste tijd heb ik hierin een beetje geminderd omdat het niet echt nuttig leek, aangezien er toch altijd wel weer door "populistische" mensen overeen gemod werd.

Ik denk zelf dat ik kan bijdragen aan de moderaties omdat ik redelijk veel op tweakers ben te vinden (vooral lezend, niet heel veel actief postend) en redelijk wat kennis over de meeste zaken heb. Ook probeer ik altijd om zo objectief mogelijk een post te beoordelen en ben ik niet echt fanboy van een groot bedrijf. (AMD, Intel, Nvidea, ATi enz.)

Genoeg uitleg gegeven zo? Anders hoor ik graag wat er mis is. :)

EDIT: En nog voor de luie mod ;) :

Aantal reacties: 430 (#768)
Tweakotine: 472 (#278) (Vanzelfsprekend een momentopname van dit moment)
Penalty ratio: 0.033

[ Voor 13% gewijzigd door XplodingForce op 19-03-2007 20:49 ]

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik heb nog geen mail gekregen, dit lijkt me ook niet vrij verwonderlijk, want ik was een +4 en +3 lezer-en-naar-omlaag-modder. "Lol"-reacties horen op 0 of +1, niet op +4.

Ik zou graag weer helpen met modden, als mijn mod- en posthistorie dit toestaan!

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
botoo schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:35:
[...]

De reden dat ik niet meer modereerde was, omdat het systeem niet deugde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dat klopt, maar wij moeten toch ook ergens een grens trekken? 3 jaar niet actief is voldoende om uit de eerste lichting gelaten te worden. En dat is best redelijk.

Nu kunnen we handmatig aan de hand van de interesse altijd kijken (op basis van ander gedrag) of het alsnog aangezet kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
ecteinascidin schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:22:
Dat klopt, maar wij moeten toch ook ergens een grens trekken? 3 jaar niet actief is voldoende om uit de eerste lichting gelaten te worden. En dat is best redelijk.

Nu kunnen we handmatig aan de hand van de interesse altijd kijken (op basis van ander gedrag) of het alsnog aangezet kan worden.
Damn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:00
Ik wil ook wel meehelpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berend_engelbrecht
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-04-2015
Ik wil ook wel blijven modereren. Ik denk dat ik dat de afgelopen jaren redelijk evenwichtig gedaan heb. Mijn "karma" (godlike, toe maar :P) en "penalty ratio" (0.007) zijn volgens mij ok.

The best proof of intelligent life in space is that they have never tried to contact us ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is daarom het modderen modereren nu niet toegankelijk ?

Ik wil ook graag, steek al langere tijd er best veel aandacht in en durf dingen te laten zitten als ik denk dat ik er niet moet aanzitten :) Heb ook wel tijd over ervoor, vooral s'middags. Dus als er nog gezocht worden..bij deze :P Mijn penalty ratio was dacht ik 0.008

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik zou het ook wel leuk vinden om te kunnen modereren. Ik modde vrij weinig, maar de laatste weken toch wel weer wat meer. Mijn karma staat nu op 2,8 punten per reactie, volgens mij weet ik dus wel ongeveer hoe een reactie eruit moet zien :)

edit: en mijn penalty-ratio is 0.000 :P

[ Voor 8% gewijzigd door user109731 op 19-03-2007 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 09:15
Even een klein vraagje... Waar kun je je penalty-ratio terugvinden? Ik kan 'm in mijn profiel-pagina niet terug vinden.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ids Lupo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09-2022

Ids Lupo

ABC..... DEF

TD-er schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:50:
Even een klein vraagje... Waar kun je je penalty-ratio terugvinden? Ik kan 'm in mijn profiel-pagina niet terug vinden.
http://tweakers.net/reacties/?Action=Modoverzicht en dan onderaan de pagina.

De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:29
* Master FX meldt zich ook.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Mijn karma is totaal ***. :P
Maar als er naar GoT-posts (niet hoeveelheid, maar inhoud) gekeken word gaat het al heel wat beter. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Die penalty ratio moet je niet teveel naar kijken.

Afaik is die niet helemaal betrouwbaar, zeker niet als er zo slecht gemod werd als voorheen het geval was.

Ikzelf kijk er dan ook amper naar, hij was iets van 0.2, is nu 0.155, maar toch zat ik bij die 400 users ;)

@boven: Je bedoelde 160? ;)

Wat ik denk dat ze gedaan hebben/doen is gewoon een zooi reacties op de FP en het forum lezen, kijken hoe, hoelang en hoeveel er gemod werd, kijken hoe de reacties van de user gemod waren/hadden moeten zijn, en naar het postgedrag in TMF kijken.

En ohja.. Ik denk dat het gal spuwen in topicreports bij sommige users misschien ook wel invloed heeft gehad :+

[ Voor 42% gewijzigd door TheZeroorez op 19-03-2007 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Een penalty ratio van 0.000 lijkt me persoonlijk juist raar voor een actieve modder. Als je gewoon alle Trolls en Flamebaits die er zijn ook zodanig modt (en ze zijn er echt wel ;)), dan is het onvermijdelijk dat jij af en toe iets strenger bent dan gemiddeld en dat je penalty ratio dus van 0 af komt :)

Als je penalty ratio op 0.000 staat terwijl je regelmatig modt, ben je statistisch gezien een bijzonder tolerante mod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
eamelink schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:47:
Een penalty ratio van 0.000 lijkt me persoonlijk juist raar voor een actieve modder. Als je gewoon alle Trolls en Flamebaits die er zijn ook zodanig modt (en ze zijn er echt wel ;)), dan is het onvermijdelijk dat jij af en toe iets strenger bent dan gemiddeld en dat je penalty ratio dus van 0 af komt :)

Als je penalty ratio op 0.000 staat terwijl je regelmatig modt, ben je statistisch gezien een bijzonder tolerante mod ;)
Ik ben geen actieve modder zoals ik al zei, mod zo nu en dan een puntje hier en daar. Soms valt een post mijn positief op, en die geef ik dan een punt, soms vind ik een +3 of +4 wat te hoog en haal ik 'm 1 naar beneden. Bij de echt negatieve posts ben ik vaak te laat waardoor die al onder mijn +1-treshold zit, of vind ik het onbewust niet waard om die te modden ofzo denk ik :)

[ Voor 4% gewijzigd door user109731 op 19-03-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 13:21

SiliconError

:(){ :|:& };:

Hoe groot was de harde kern FP moddereters eigenlijk voor de wijziging? Ik neem aan dat het aantal uitnodigingen wel is gebaseerd op het aantal moderaties dat deze mensen per dag deden, en het aantal dat per dag daadwerkelijk nodig is om het geheel niet in de soep te laten lopen? :)

Want zoals Grote prutser hierboven al zegt, het modden was bij mij ook niet super-fanatiek. Af en toe wat grove fouten bijwerken, hier en daar een puntje uitdelen als je een goede of slechte reactie zag...

450 gelegenheids-modders die af en toe wat doen is natuurlijk wat krap, zeker als je bedenkt dat in deze groep waarschijnlijk een behoorlijk aantal mensen van 9 tot 5 werkt of studeert - en dus niet mod tijdens de werkuren.

Oh vergeet ik bijna te zeggen: ik zal in de toekomst tijdens het lezen van de FP wat vaker de modknoppen gebruiken. Zo'n grote moeite is het nou ook weer niet :)

[ Voor 10% gewijzigd door SiliconError op 19-03-2007 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meld me ook aan,

Vandaag weer geergerd aan de reacties die weg gemod zijn, een aantal was onterecht volgens mij.

Ik mod reacties meestal omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik modde reacties vaak weg, maar toen mn penalty rate omhoogging ben ik er maar mee gekapt. Laat anderen maar lekker die penalties en een ban vangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik zou ook wel graag mee willen modden op de FP. Ben zelf vooral een FP lurker maar modden deed ik wel gewoon waar ik dat nodig achtte :) Ik lees in elk geval élk artikel altijd en sowieso de eerste pagina aan reacties. Voor de rest ben ik wel een redelijk tolerante modder want ik gaf niet snel trolls/flamebaits uit.

Zie maar wat jullie ermee doen :>

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

SiliconError schreef op maandag 19 maart 2007 @ 23:42:
Hoe groot was de harde kern FP moddereters eigenlijk voor de wijziging?
Interessant om te weten idd.
Ik neem aan dat het aantal uitnodigingen wel is gebaseerd op het aantal moderaties dat deze mensen per dag deden, en het aantal dat per dag daadwerkelijk nodig is om het geheel niet in de soep te laten lopen? :)

450 gelegenheids-modders die af en toe wat doen is natuurlijk wat krap, zeker als je bedenkt dat in deze groep waarschijnlijk een behoorlijk aantal mensen van 9 tot 5 werkt of studeert - en dus niet mod tijdens de werkuren.
Tijdens mijn werk heb ik de beschikking over internet. Login gaat tijdens kantooruren gewoon door :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
SiliconError schreef op maandag 19 maart 2007 @ 23:42:
Hoe groot was de harde kern FP moddereters eigenlijk voor de wijziging? Ik neem aan dat het aantal uitnodigingen wel is gebaseerd op het aantal moderaties dat deze mensen per dag deden, en het aantal dat per dag daadwerkelijk nodig is om het geheel niet in de soep te laten lopen? :)

Oh vergeet ik bijna te zeggen: ik zal in de toekomst tijdens het lezen van de FP wat vaker de modknoppen gebruiken. Zo'n grote moeite is het nou ook weer niet :)
Het grote probleem is dat de 'harde kern' niet goed meer te onderscheiden was van de 'modmaarraak' massa.

We hebben een lijst met hoog karma en/of veelmodders samengestelt en die zijn we gaan screenen o.a.(!) op hun moderatiegedrag. Bruikbare signalen waren o.a. het uitdelen van trolls en flames (zowel terecht als onterecht een bruikbare waarde) en de moderaties waar schrale reacties naar +3 of +4 gemod werden (overwaarderingen dus). Tevens hebben we gekeken naar postgedrag, van users die goede reacties kunnen plaatsen mag je verwachten dat ze de waarde van een reactie ook kunnen herkennen.

Nu we de startgroep hebben gaan we verder met de users die zich aanmelden screenen en zullen daar opvolging aan geven. Tevens volgen we de nieuwe lichting natuurlijk want er zullen ongetwijfeld een paar vergissingen gemaakt zijn, maar die vallen nu meer op :).

Daar hopen we op :Y) Nu weet je als je een reactie modereert dat jouw moderatie van invloed is en niet ondersneeuwd door eensch/oneensch en/of populistisch modgedrag. En nu weet je ook dat een verkeerde moderatie besproken kan worden en makkelijker (non-powermod) gecorrigeerd kan worden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Ik vind de keuze van een vaste moderators groep niet de beste, ik denk dat het beter had geweest als er een systeem was gekomen waar "die-hards" een zwaarder stemgewicht hebben als newbees.

Bovendien is het zowiezo vrij gevaarlijk om mensen te "screenen" aangezien daar weer persoonlijke motieven bij komen kijken. Ik zou het persoonlijk verstandiger vinden om maar 2 statussen te hanteren: Nuttig, of niet Nuttig. Zaken als Flame/Troll/Onzin/Grappig zijn te subjectief, want wie bepaalt wat grappig is of niet? 1 van beste voorbeelden vind ik deze post van mij:

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1480477

Lijkt me toch duidelijk een grap, welgetelt 1 iemand van de 14 begrijpt hem, de helft van de Moronen gaan het nog als interessant of informatief modden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

raptorix schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:10:
Ik vind de keuze van een vaste moderators groep niet de beste, ik denk dat het beter had geweest als er een systeem was gekomen waar "die-hards" een zwaarder stemgewicht hebben als newbees.
Wat maakt iemand een diehard? En wat maakt iemand een newbee?

Een loyaliteitsdiscussie over screeners die vriendjespolitiek aangaan, daar heb ik trouwens geen zin in. Niet in de laatste plaats omdat zoiets direct opvalt middels mismoderatie (fouten maken mag, maar dan....). De bewijslast ligt bij jou om aan te tonen dat zoiets plaatsvindt...

[ Voor 28% gewijzigd door Delerium op 20-03-2007 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

En wat rechtvaardigt de devtijd die daarvoor nodig is? Dit was een vrij eenvoudige aanpassing, en een prima oplossing tot het nieuwe systeem klaar is. Als hier meer tijd aan besteed was zou het nieuwe systeem vertraagd zijn, en ik kan me prima voorstellen dat een nieuw systeem voorrang heeft over een tussenoplossing.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
raptorix schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:10:

Bovendien is het zowiezo vrij gevaarlijk om mensen te "screenen" aangezien daar weer persoonlijke motieven bij komen kijken. Ik zou het persoonlijk verstandiger vinden om maar 2 statussen te hanteren: Nuttig, of niet Nuttig. Zaken als Flame/Troll/Onzin/Grappig zijn te subjectief, want wie bepaalt wat grappig is of niet? 1 van beste voorbeelden vind ik deze post van mij:

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1480477

Lijkt me toch duidelijk een grap, welgetelt 1 iemand van de 14 begrijpt hem, de helft van de Moronen gaan het nog als interessant of informatief modden.....
Het nieuwe systeem zal heel erg die richting op gaan :Y)

Persoonlijke motieven zijn idd een risico, maar je mag van mij aannemen dat we daar heel omzichtig mee om zijn gegaan en bij vermeende twijfel de interne discussies niet geschuwd hebben. Ook staat objectiviteit heel hoog in het vaandel van TMF en haar crew.

Grappig is idd een subjectief iets, maar best wel te ontleden in bruikbare delen:
Is de reactie orgineel of afgezaagd of de zoveelste die doorborduurd op een eerdere grap?
Verder is het makkelijk, een geslaagde grap die met mate word opgediend is een +1 grappig en is het een echte dijenkletser dan maximaal +2. Alle andere afgezaagde of herhaalde 'grappen' mogen op 0.

Jou reactie is idd een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet, en een schoolvoorbeeld over mismodden. Als je grappige reactie al op +2 staat kan je die niet nog verder omhoog waarderen met +1 grappig (vanwege de +2 max. voor een grap), dus misbruiken de mismodders het systeem om er een +1 interessant/informatief aan te hangen :|

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
AtleX schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:14:
Dit was een vrij eenvoudige aanpassing, en een prima oplossing tot het nieuwe systeem klaar is. Als hier meer tijd aan besteed was zou het nieuwe systeem vertraagd zijn, en ik kan me prima voorstellen dat een nieuw systeem voorrang heeft over een tussenoplossing.
So true :)

Verder mag de lichting FPM's er wel een klein beetje van uitgaan dat de term 'die-hard' misschien geen stand houd in het nieuwe systeem, maar dat zij wel tot de invloedrijkere moderators gaan horen :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Update 19-03 12:10 De benodigde wijzigingen zijn uitgevoerd. Modereren is niet meer mogelijk voor niet-geselecteerde gebruikers.
Helaas, ik ben te laat :P

Denk dat ik niet actief genoeg ben geweest om mij uberhaupt aan te melden of heb ik het verkeerd?

offtopic:
verkapt vraagje ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 20-03-2007 10:33 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

@ Bo,

Leuk dat je aan mij gedacht heb _/-\o_ (good ol'times)
Maar ik kom echt weinig meer op de FP dat je beter iemand anders kan nemen.
Heb liever dat iemand die actiever is dan mij mijn plekkie overneemt d:)b

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het is niet echt de activiteit die het maakt maar de gschiktheid. Als we over bv 4 maanden 2000 man hebben waarvan 500 actief en 1500 eens per zoveel tijd bijspringen is het netto-resultaat dat er goed en veel gemod wordt.

We neigen naar een zo groot mogelijke groep omdat anders een klein groepje er alleen voor staat... en dan valt een vakantie gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ik merk dat ik voordat ik mijn post plaatste al een mailtje had gekregen zonder sollicitatie :D
Nou ja, dan zal ik nog maar beter mijn best doen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 20-03-2007 11:48 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Het is natuurlijk nog veel handiger om gewoon alleen redacteuren reactiemogelijkheden te geven. Dan blijft het aantal reacties tenminste binnen de perken en waarschijnlijk ook kwalitatief goed.

De + en - knopjes kunnen dan weg, alles gewoon standaard +4.

Scheelt een hoop werk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Tuurlijk niet, een béétje moderator wacht gewoon tot iemand zijn mening vertegenwoordigt in een reactie, om deze vervolgens flink omhoog te modden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 22:42

ScSi

Belg.

Ik wil me ook graag aanmelden als moderator.. Heb het vroeger redelijk wat gedaan, maar laatste tijd wat minder, kwam ook doordat de moed me wat in de schoenen zakte. Ik vermoed dat het nieuwe systeem zijn vruchten kan afwerpen, en daarom wil ik graag weer actief modereren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

eamelink schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 11:47:
Het is natuurlijk nog veel handiger om gewoon alleen redacteuren reactiemogelijkheden te geven. Dan blijft het aantal reacties tenminste binnen de perken en waarschijnlijk ook kwalitatief goed.

De + en - knopjes kunnen dan weg, alles gewoon standaard +4.

Scheelt een hoop werk >:)
Ik denk dat de +3 en +4 uberhaubt een zeldzaamheid gaat worden met het nieuwe systeem. Mijn verwachting is dat de meeste mensen in karma gaan dalen.

Ik hoop overigens wel af te zijn van de vaak wannabe 'grapig' opmerkingen die vaak veel te hoog uitkwamen met het oude systeem.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Je karma kan niet dalen, hooguit je gemiddelde waarde per reactie en daar kan je zelf iets aan doen en goede reacties plaatsen. Als je ondergewaardeerde reacties ziet dan weet je de weg en dan helpen we je met plezier :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkprince1234
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-08-2021
Ik zou graag willen moddereren, net zoals ik dat eerst ook deed. Namelijk eerlijk, objectief en de mening van een ander respecterend ook al was dat niet mijn eigen mening.

[ Voor 13% gewijzigd door Darkprince1234 op 20-03-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:55

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik meld mij ook. Vind het erg leuk om te doen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eldee
  • Laatst online: 30-07 04:01
Ik zou ook graag weer kunnen modden.

Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat er een penalty-ratio werd bijgehouden, de mijne was/is 0.077, ik weet niet of dit goed of slecht is.

Ik heb volgens mij behoorlijk actief gemodereerd de laatste tijd, daarbij wel behoorlijk wat imo onzinnige/overbodige reacties omlaag gemod.

Ik ben een wat oudere tweaker (sinds gisteren 46 jaar :o ) en zit sinds 1983 full-time in het vak, en mag dus wel stellen dat ik voldoende kennis en ervaring heb.
Tevens denk ik dat ik redelijk objectief naar verschillende onderwerpen kan kijken, en daardoor wellicht wat tegengas kan geven aan wat te enthousiaste jeugdige fan-boys.

Een van mijn eigen postings waarin ik probeer beide kanten van een onderwerp te belichten is:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1927222

Mijn overige statistieken zijn:
Karma 281 (#1793 - 1,3 punten per reactie)
Tweakotine 535 (#155)
Status Tweakotine-addict
Waarbij ik ook niet weet of mijn karma hoog of laag is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Goh poor Leno zou wel willen als t niet teveel moeite is...

Edit: Ja weer eens te laat

[ Voor 35% gewijzigd door poor Leno op 20-03-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsyBelgium
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-08 11:20
Ik zou graag terug willen modereren, vooral omdat ik vind dat er bij de meuk te weinig gemodereerd wordt. En natuurlijk om fanboys te bestrijden op de FP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
  • Laatst online: 18-03-2021
Oei ik hoor er al bij! :) Mij van mijn "plicht" bewust, zal ik vaker en regelmatiger gaan modereren.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:19
Check, ik zou het ook graag doen. De afgelopen tijd niet echt veel meer gedaan, omdat het oude systeem niet echt goed werkte (Hooray for progress *O*). Ook ik beloof hierbij dat ik zo goed mogenlijk zal proberen mijn eigen mening uit de moderaties te filteren :)

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik meld mij ook. In het verleden heb ik nooit veel gemodereerd en nu ga ik het ook niet ineens veel doen, maar ik kom soms moderaties tegen waar ik het niet mee eens ben en daar wil ik graag een moderatie aan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Wil je nu beweren dat The Elite ModSquad (tm) moderaties maakt waar jij het niet mee eens bent? Ben je nou helemaal bezopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
*meld!*

Helemaal verslaafd aan modereren, en kon het ineensch niet meer :'( als HK lidje denk ik dat ik goed kan helpen en heb ook al veel gepost/gemod, hoop dat dankzij dit (tijdelijke systeem en het )nieuwe systeem niet elk Microsoft nieuwsbericht vol komt met "O.o Micro$$oft doet het weer ((+4 Inzichtvol".

Hoop dat ik mee mag doen =) *snel m'n @home email adres checken*

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:30

pietje63

RTFM

Wat wordt er verwacht van iemand die zich aanmeldt qua aantal moderaties?

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Is de verwachting dat, als je je meldt, je ook actief mee gaat modden? Ik ben zelf nou niet bepaald zo'n actieve moderator, maar af en toe wil ik wel eens wat scores rechtzetten (ondergewadeerde gefundeerde argumenten naar boven, populaire trolls naar beneden). Dat zou ik graag willen blijven doen, maar als jullie actieve mods zoeken dan ben ik niet de juiste kandidaat :)

.edit: euh right, wat pietje zegt dus, maar dan in wat meer zinnen :P

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 21-03-2007 12:08 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

pietje63 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:42:
Wat wordt er verwacht van iemand die zich aanmeldt qua aantal moderaties?
.oisyn schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:07:
Is de verwachting dat, als je je meldt, je ook actief mee gaat modden? Ik ben zelf nou niet bepaald zo'n actieve moderator, maar af en toe wil ik wel eens wat scores rechtzetten (ondergewadeerde gefundeerde argumenten naar boven, populaire trolls naar beneden). Dat zou ik graag willen blijven doen, maar als jullie actieve mods zoeken dan ben ik niet de juiste kandidaat :)

.edit: euh right, wat pietje zegt dus, maar dan in wat meer zinnen :P
ecteinascidin schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 11:35:
Het is niet echt de activiteit die het maakt maar de gschiktheid. Als we over bv 4 maanden 2000 man hebben waarvan 500 actief en 1500 eens per zoveel tijd bijspringen is het netto-resultaat dat er goed en veel gemod wordt.

We neigen naar een zo groot mogelijke groep omdat anders een klein groepje er alleen voor staat... en dan valt een vakantie gewoon op.
Je hoeft blijkbaar dus niet altijd actief te modden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

\o/
*meldt*

En zal de draad voortaan beter lezen :$

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

.oisyn schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:18:
\o/
*meldt*

:>

* Outerspace verwacht tevens ook dat hij niet al te veel actief zal zijn. Vond het al grappig zat dat ik een email in mijn inbox had vanwege het modderen van 'vroegah'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
* DaannO meld zich ook. Tenminste, als het erin zit volgens de mods. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
.oisyn schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:18:
\o/
*meldt*

.oisyn is vanaf het begin al geselecteerd en aangevinkt :) , was het niet opgevallen dat je nog steeds kunt modden of is er iets heel vaags aan de hand?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Laatst online: 17:30

pietje63

RTFM

Ik zou dan ook graag mijn steentje bij blijven dragen.

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

botoo schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:40:
[...]
.oisyn is vanaf het begin al geselecteerd en aangevinkt :) , was het niet opgevallen dat je nog steeds kunt modden of is er iets heel vaags aan de hand?
Woei \o/
Ik had geen mail gezien, maar nu blijkt dat ie gespamfilterd is 8)7. Ik zie nu overigens dat heel veel legitieme mailtjes die naar m'n tnet account gestuurd zijn gespamfilterd zijn :/

Ik had nog niet gezien of ik wel of niet kon modden, ik las ineens de .plan en zo kwam ik hier terecht :P

.edit: blijkbaar kan ik idd nog modden :)

[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 21-03-2007 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OruBLMsFrl
  • Laatst online: 12-09 14:05

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

* meld *

Ik heb nooit echt veel gemod, maar ik vond het toch altijd wel erg handig om dingen die de discussie verziekten als troll of flamebait te kunnen bestempelen, danwel een duidelijk ondergewaardeerde reactie wat op te krikken. Dat komt ook omdat ik vaak zelf wil posten, maar dan dus niet meer kan modden en vice versa. Hoe dan ook vind ik het een goed initiatief en hoop ik dat de FP reacties er kwalitatief beter op worden.

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Vice versa is niet zo he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

L0g0ff

omg

* meld *

Ik heb nooit echt veel gemod, maar ik vond het toch altijd wel erg handig om dingen die de discussie verziekten als troll of flamebait te kunnen bestempelen,
* L0g0ff denkt er het zelfde over en wil zich daarom ook graag aanmelden :)

Verder ben ik bang dat er lang zoveel punten niet meer worden uitgedeeld nu jullie het mod systeem gaan aanpassen.Mijn score begint standaard al op 0 en heb vaak het idee dat ik voor Jan met de korte achternaam aan het posten ben.

Als het aan mij ligt zou het hele mod systeem wel afgeschaft mogen worden en de mensen die extreem domme/foute/grove uitspraken doen gewoon compleet verwijderen. Maar volgens mij hoort dat onderwerp in een ander topic thuis.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

volgens mij ben je een beetje laat :P

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjah
  • Laatst online: 06-09 20:58

Ruudjah

2022

Count * Ruudjah in! :)

TweakBlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey wauw, heb vandaag ineens blijkbaar toch modrechten gekregen ? :D :*) Sta er van te kijken, dacht eigenlijk..ik zie die balkjes niet meer..ah, nou ja..dan hebben we weer wat tijd over.

Maar inmiddels kan het weer blijkbaar :) Nu nog netjes toepassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Boudewijn schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 18:47:
volgens mij ben je een beetje laat :P
Volgens mij is deze draad juist om het achteraf aan te vragen, net als HK-XS met topics is.

Als je bij de eerste lading wilde moest je gewoon goed zijn ( O-) ) of een mail sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellbringer
  • Laatst online: 02-07 12:50

hellbringer

Weeeeeeee!

* hellbringer wil ook graag weer modden
Mis mn knopjes :'(

[ Voor 3% gewijzigd door hellbringer op 23-03-2007 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

mocht de nood erg hoog zijn, kan ik evt ook wel, toch niets te doen op het werk hier :) Al denk ik dat mijn karma of whatsoever nie hoog genoeg is.. (ben best inactief met posten ook :o )

Aantal reacties 75 (#5133)
Gemiddelde 0,06 reacties per dag
Totaalscore 100 (#4940 - 1,3 modpunten per reactie)
Karma 68 (#5699 - 0,9 punten per reactie)
Tweakotine 240 (#1743)
Status Wannabee-Tweaker
Modstatus Inactief

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het geven van modrechten :*)
Ik vrees alleen dat ik de komende tijd minder vaak naar de frontpage zal gaan, omdat het toch altijd weer veel tijd kost.

Met een selecte groep moeten misschien ook de afspraken omtrent de betekenis van de waarden herzien worden? Ik zag +3 en +4 reacties altijd als reacties die echt iets toe moesten voegen aan het artikel. +2 reacties als goed uitgezette meningen oid maar niet met nieuwe informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
@The_Tzar: alle mod-beetjes helpen :)

Wat betreft het herzien van de scores geeft de vijfregel 'FAQ' een handvat.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:37:
@The_Tzar: alle mod-beetjes helpen :)

Wat betreft het herzien van de scores geeft de vijfregel 'FAQ' een handvat.
Ik vind het serieus de beste FAQ van heel het forum :D

Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt het deel van de TMF FAQ dat over de moderaties scores gaat anders heel duidelijk.
Heeft alleen een beetje vreemde alinea titel. ("Eeeeerrhhhhhmmm, +4 reactie?"....)

Wat mij betreft had Botoo ook prima dat deel van de TMF FAQ kunnen copy&pasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederik77
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 12:15
Ik zou me ook graag willen aanmelden.

Beetje hetzelfde verhaal als Bas van der Doorn: Ik mod niet zo veel, voornamelijk omdat ik alleen mod als de score mijns inziens niet klopt.

Ik ben wel bereid om TMF wat meer te gaan lezen en om mn standaardniveau op -1 te zetten, wat tot nu toe dus niet het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 09:28

Theo

moederbord

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 23:27:
Hey wauw, heb vandaag ineens blijkbaar toch modrechten gekregen ? :D :*) Sta er van te kijken, dacht eigenlijk..ik zie die balkjes niet meer..ah, nou ja..dan hebben we weer wat tijd over.

Maar inmiddels kan het weer blijkbaar :) Nu nog netjes toepassen :)
Ik werd gisteravond ook verrast met een mailtje :)

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duikeend
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-03 14:21
hehe ;-) eindelijk gevonden waarom ik ineens niet meer kon modereren. duidelijk geval van "ik heb liggen pitten" lol.. ik ben blij dat er nog steeds naar het modderatie systeem gekeken wordt, ik heb me namelijk best wel is verbaasd over bepaalde modderaties. uiteraard wil ik ook graag weer kunnen moddereren (voor het geval dat nog niet duidelijk was). Ik mod meestal alleen als ik denk dat het modsysteem verkeerd gebruikt wordt (bijvoorbeeld als de reactie niet goed begrepen is en dus maar weg gemod wordt). Eigenlijk dus hetzelfde als mijn collega's hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:09
* Cardinal meldt zich.

Anders ga ik het wel heel erg missen, Momenteel niet superactief, maar als post prima staan waarom zou je ze dan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-04 09:36
Ik wist niet dat hier een speciaal team voor bestond/zou opgericht worden... In ieder geval wel bedankt voor de uitnodiging! x) Ik probeer zoveel mogelijk de moddereten, maar hoewel ik bij een nieuwsbericht probeer van alle reacties (die er dan zijn, en evt. die die later bijkomen) te lezen blijft dat puntjes geven/aftrekken soms achterwege. Ik zal er extra op letten dat ik het wel weer wat regelmatiger doe - zo objectief mogelijk, uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Ik zou ook graag willen modereren @ FP.

Eerlijk gezegd had ik ook wel verwacht dat ik modstatus zou krijgen. Er werd namelijk al een tijd geleden gesuggereerd hier @ GoT dat je boven een bepaalde karma (ik dacht 1.4) je modstatus zou behouden. Ik ben nu waarschijnlijk net buiten de boot gevallen.... Jammer.. :(

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwinG
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 20:45
Ik lees de FP tegenwoordig op niveau 0 en modde nauwelijks vanwege de slechte werking van het systeem. Daarvoor zo nu en dan nog wel geprobeerd om e.e.a recht te zetten met series van -1 of +1 maar dat had ik dus opgegeven..

Met het nieuwe systeem wil ik wel weer een objectief steentje proberen bij te bijdragen.

/edit Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-03 23:25
ReFleXWolf schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 02:51:
Ik zou ook graag willen modereren @ FP.

Eerlijk gezegd had ik ook wel verwacht dat ik modstatus zou krijgen. Er werd namelijk al een tijd geleden gesuggereerd hier @ GoT dat je boven een bepaalde karma (ik dacht 1.4) je modstatus zou behouden. Ik ben nu waarschijnlijk net buiten de boot gevallen.... Jammer.. :(
Ik heb:
Totaalscore 2598 (#56 - 1,3 modpunten per reactie)

Karma 2857 (#84 - 1,4 punten per reactie)
maar ik mag schijnbaar ook niet. Jammer, ik mis het wel. Net wilde ik nog iemand die Mickeysoft typte in de Windows Mail thread een -1 geven, maar ja, helaas kan dat niet meer.

[ Voor 8% gewijzigd door Proxy op 25-03-2007 03:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Laatst online: 12-09 17:46
Ik ontdekte toen ik iemand wilde modereren dat ik voor het eerst *sinds* er uberhaupt een moderatiesysteem op Tweakers.net aanwezig is, ik het niet kan :( Wellicht omdat ik niet zo actief meer was de laatste jaren? Graag zou ik het wel willen blijven kunnen om allicht bij te sturen als er iets verkeerd gaat.

Hier nog wat meer-dan-zeven-jaar-oude-wijsheid over het oorspronkelijke systeem van mijn hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
ik zou wel weer willen modereren..

heb opzich goede status, alleen vele jaren inactief geweest, dus zodoende niet zo'n hoge karma etc.
begin me beetje te ergeren aan somige moderaties.. en wil dit verbeteren :)

[ Voor 21% gewijzigd door BasieP op 25-03-2007 17:28 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_revisited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-03-2021
BasieP schreef op zondag 25 maart 2007 @ 17:28:
ik zou wel weer willen modereren..

heb opzich goede status, alleen vele jaren inactief geweest, dus zodoende niet zo'n hoge karma etc.
begin me beetje te ergeren aan somige moderaties.. en wil dit verbeteren :)
Volgens mij zou je je nu juist minder moeten hoeven ergeren dan een week geleden. Als je je nu pas begint te ergeren gaat er iets niet goed met ons modereren of is jouw manier van modereren niet helemaal zoals het zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
Neo_revisited schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:35:
[...]

Volgens mij zou je je nu juist minder moeten hoeven ergeren dan een week geleden. Als je je nu pas begint te ergeren gaat er iets niet goed met ons modereren of is jouw manier van modereren niet helemaal zoals het zou moeten.
dan begrijp jij mijn tekst verkeerd.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toon83
  • Laatst online: 11-09 05:53
Ik plaats nooit reacties, vandaar ook geen karma.
Daarentegen lees ik wel elk nieuwsbericht en vond ik het prettig om af en toe een -1 overbodig of +1 grappig te kunnen geven.
Gisteren zag ik een overbodige reactie die naar verloop van tijd ook zo gemod werd (gelukkig). Maar vandaag zie ik een (hele droge) grappige reactie op overbodig staan.
Ik mis mijn mod knopje ;(

[ Voor 0% gewijzigd door Toon83 op 26-03-2007 11:11 . Reden: smiley en typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Laatst online: 13:27
Toon83 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:09:
Ik plaats nooit reacties, vandaar ook geen karma.
Daarentegen lees ik wel elk nieuwsbericht en vond ik het prettig om af en toe een -1 overbodig of +1 grappig te kunnen geven.
Gisteren zag ik een overbodige reactie die naar verloop van tijd ook zo gemod werd (gelukkig). Maar vandaag zie ik een (hele droge) grappige reactie op overbodig staan.
Ik mis mijn mod knopje ;(
Als je even aangeeft om welke reactie het gaat kunnen degenen die wel kunnen modereren hier naar kijken.

edit: Het liefst even hier: Het kleine-mismoderatietopic

[ Voor 8% gewijzigd door bszz op 26-03-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niemand_Anders
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-07-2024

Niemand_Anders

Dat was ik niet..

Ik zou graag willen gaan modden. Modden doe ik niet echt vaak. Meestal mod ik alleen overbodige offtopic of gewoon te hoge moderaties weg. Hopelijk wordt met het nieuwe moderatie systeem beter gemodereerd wat ik heb het idee dat de meeste modereren op basis van hun mening en niet op basis van argumenten of invalshoek van de post.

If it isn't broken, fix it until it is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
[edit] laat maar

[ Voor 99% gewijzigd door Palomar op 26-03-2007 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Ik zou me hierbij ook graag willen aanmelden als FP modder. Ben al jaren fanatiek T.net bezoeker, poog zo objectief & informatief mogelijk te zijn in m'n posts en mod nu voornamelijk alleen erg 'nuttige' of 'zinloze' opmerkingen.

M'n profiel-specs - waarmee ik hoop in aanmerking te komen: ;)

Gemiddelde 0,29 reacties per dag
Totaalscore 1002 (#346 - 1,9 modpunten per reactie)
Karma ...... 1557 (#227 - 2,9 punten per reactie)

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hierbij meld ik me aan voor het modden op de FP.
Hopelijk is er nog plek :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toon83
  • Laatst online: 11-09 05:53
bszz schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:20:
[...]

Als je even aangeeft om welke reactie het gaat kunnen degenen die wel kunnen modereren hier naar kijken.

edit: Het liefst even hier: Het kleine-mismoderatietopic
Hmm nee sorry, op die manier is de lol er wel een beetje af.
Ik laat de reacties voortaan wel voor wat ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Laatst online: 13:27
Toon83 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:41:
[...]

Hmm nee sorry, op die manier is de lol er wel een beetje af.
Okidoki, ik snap je punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Toon83 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:41:
[...]Hmm nee sorry, op die manier is de lol er wel een beetje af.
Met slechts 0 replies en 7 moderaties gedurende je hele leven denk mik ook dat we dat zo laten :)
SKiLLa schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:12:
Ik zou me hierbij ook graag willen aanmelden als FP modder. Ben al jaren fanatiek T.net bezoeker, poog zo objectief & informatief mogelijk te zijn in m'n posts en mod nu voornamelijk alleen erg 'nu
Dit ziet er al een stuk prettiger uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:15

Pubbert

random gestoord

Ik wil me ook aanmelden, niet meer echt actief qua modden laatste tijd, omdat het amper zin had, maar lees wel zowat elke nieuwsitem incl. reacties :)

[ Voor 5% gewijzigd door Pubbert op 27-03-2007 01:13 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
* Melden doet *
In het verleden heb ik zo af en toe een mod puntje gezet ter correctie. Eigenlijk zou ik dat nu ook weer willen doen. Ik zal nu niet ineens veel actiever worden ofzo, indien dit wel wordt verwacht heb ik liever niet de knopjes weer terug :P.
Aangezien de recente history beoordeeld gaat worden wil ik er graag bij zeggen dat een van mijn laatste modenaties totaal verkeerd was, ik had per ongeluk de verkeerde reactie aangeklikt :X

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

...en natuurlijk precies bekendgemaakt en ingevoerd tijdens mijn vakantie ;)

Ben nu net 2 dagen terug en zou me ook graag willen aanmelden voor het modereren... ik reageer regelmatig, modereerde wat minder (alleen wanneer ik het noodzakelijk vond), maar lees wel verreweg de meeste topics en veel reacties. Wil dus best een stapje extra zetten. Met m'n karma (en registratieduur) zit 't volgens mij ook wel goed :)

[ Voor 3% gewijzigd door Cheetah op 27-03-2007 11:19 ]

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oegaoega
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-09 23:09
Ik wil ook graag mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 14:57
Idem dito hier, ik heb intresse in deze FP-modfunctie.
Ook ik ben iemand die enkele toppen en dalen wil wegwerken, niet zozeer de hele lijst met reacties, dus ik ben waarschijnlijk een goede aanvulling :)
Maargoed, de beslissing ligt bij jullie, ik stel me iig kandidaat.

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederik77
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 12:15
Cheetah schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:17:
[...]

Met m'n karma (en registratieduur) zit 't volgens mij ook wel goed :)
:o 4,3 karmapunten per reactie _/-\o_
hoe krijg je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Wat ik nog even duidelijk zou willen hebben is de evaluatie van het huidige interim-systeem - deze komt er niet?

Ik zie mijn penalty-ratio kelderen (momenteel 0,091) en mijn modpunten richting plafond schieten (811 waar ik er voorheen 0-20 had), dit is voor mij een globale indicatie dat ik goed mod; maar graag zou ik toch een algemene bevestiging van mijn activiteiten zien.

Is, of, belangrijker, wordt dit mogelijk?

[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 28-03-2007 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

@Cheetah,
Ik ga nou uitsluitend hardop filosoferen, maar je achtergrond op Tnet.... speelt zeker niet in je voordeel mee. Op het eerste gezicht is je karma-verhouding inderdaad indrukwekkend maar alleen op basis daarvan hebben niet veel mensen hun rechten gekregen.
Mogen we je eventueel vastpinnen op enkele voorwaarden? Want het namelijk vrij vrijblijvend enzo en echte risico's vermijden we liever.... doch aan de andere kant nemen we graag een risico wanneer dat daadwerkelijk verantwoord is.
* Delerium benadrukt dat hier geen rechten aan ontleent worden (dus geen ja of nee).

@Codecaster,
Ik denk dat er zeker wel een evaluatie kan komen. Wanneer weet ik niet, maar daar valt vast wel wat over te zeggen. Daarvoor moeten we wat meer info/ervaring verzamelen want statistiek kan je beter bedrijven wanneer de eerste enthousiamse-golf weg is.
Actieve mensen zien heel snel moderatiepunten toenemen want dat is gekoppeld aan FP-activiteiten. De meeste mensen worden erg vrij gelaten om te doen en laten wat ze willen omdat geen enkele reactie dezelfde is en wij geen eenheidsworstt voorschrijven. Controversiele reacties kunnen gewoon dan ook echt 2 kanten opgaan en van beide kanten gaat niemand vastleggen wat de goede is. Voor feedback dat je goed bezig bent zit je verkeerd.... geen nieuws is goed nieuws zeg maar.
Aan de andere kant is de andere vorm van feedback wel aanwezig: actieve mensen die veel modpunten binnenhalen en uitgeven zijn gewoon goed bezig. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Nieuwe aanmelders kunnen in FrontPageModerator aanmeldprocedure de procedure lezen.
(sim-pel as usual :) ).

Alle lopende aanmeldingen worden nog afgewerkt, maar als dat meer dan 7 dagen duurt dan is het er door het rommelige topic tussendoor geschoten en dan kan je opnieuw aanmelden.

Aanmelden kan dus niet meer in dit topic omdat er een slotje op gaat.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.