FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Woei \o/botoo schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:40:
[...]
.oisyn is vanaf het begin al geselecteerd en aangevinkt, was het niet opgevallen dat je nog steeds kunt modden of is er iets heel vaags aan de hand?
Ik had geen mail gezien, maar nu blijkt dat ie gespamfilterd is

Ik had nog niet gezien of ik wel of niet kon modden, ik las ineens de .plan en zo kwam ik hier terecht
.edit: blijkbaar kan ik idd nog modden
[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 21-03-2007 14:06 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik heb nooit echt veel gemod, maar ik vond het toch altijd wel erg handig om dingen die de discussie verziekten als troll of flamebait te kunnen bestempelen, danwel een duidelijk ondergewaardeerde reactie wat op te krikken. Dat komt ook omdat ik vaak zelf wil posten, maar dan dus niet meer kan modden en vice versa. Hoe dan ook vind ik het een goed initiatief en hoop ik dat de FP reacties er kwalitatief beter op worden.
Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3
* L0g0ff denkt er het zelfde over en wil zich daarom ook graag aanmelden* meld *
Ik heb nooit echt veel gemod, maar ik vond het toch altijd wel erg handig om dingen die de discussie verziekten als troll of flamebait te kunnen bestempelen,
Verder ben ik bang dat er lang zoveel punten niet meer worden uitgedeeld nu jullie het mod systeem gaan aanpassen.Mijn score begint standaard al op 0 en heb vaak het idee dat ik voor Jan met de korte achternaam aan het posten ben.
Als het aan mij ligt zou het hele mod systeem wel afgeschaft mogen worden en de mensen die extreem domme/foute/grove uitspraken doen gewoon compleet verwijderen. Maar volgens mij hoort dat onderwerp in een ander topic thuis.
Verwijderd
Maar inmiddels kan het weer blijkbaar
Volgens mij is deze draad juist om het achteraf aan te vragen, net als HK-XS met topics is.
Als je bij de eerste lading wilde moest je gewoon goed zijn (

Mis mn knopjes
[ Voor 3% gewijzigd door hellbringer op 23-03-2007 08:11 ]
Aantal reacties 75 (#5133)
Gemiddelde 0,06 reacties per dag
Totaalscore 100 (#4940 - 1,3 modpunten per reactie)
Karma 68 (#5699 - 0,9 punten per reactie)
Tweakotine 240 (#1743)
Status Wannabee-Tweaker
Modstatus Inactief
"Mekker, blaat"
Verwijderd
Ik vrees alleen dat ik de komende tijd minder vaak naar de frontpage zal gaan, omdat het toch altijd weer veel tijd kost.
Met een selecte groep moeten misschien ook de afspraken omtrent de betekenis van de waarden herzien worden? Ik zag +3 en +4 reacties altijd als reacties die echt iets toe moesten voegen aan het artikel. +2 reacties als goed uitgezette meningen oid maar niet met nieuwe informatie.
Wat betreft het herzien van de scores geeft de vijfregel 'FAQ' een handvat.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Ik vind het serieus de beste FAQ van heel het forumbotoo schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:37:
@The_Tzar: alle mod-beetjes helpen
Wat betreft het herzien van de scores geeft de vijfregel 'FAQ' een handvat.
Thnx
Verwijderd
Heeft alleen een beetje vreemde alinea titel. ("Eeeeerrhhhhhmmm, +4 reactie?"....)
Wat mij betreft had Botoo ook prima dat deel van de TMF FAQ kunnen copy&pasten.
Beetje hetzelfde verhaal als Bas van der Doorn: Ik mod niet zo veel, voornamelijk omdat ik alleen mod als de score mijns inziens niet klopt.
Ik ben wel bereid om TMF wat meer te gaan lezen en om mn standaardniveau op -1 te zetten, wat tot nu toe dus niet het geval was.
Ik werd gisteravond ook verrast met een mailtjeVerwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 23:27:
Hey wauw, heb vandaag ineens blijkbaar toch modrechten gekregen ?![]()
Sta er van te kijken, dacht eigenlijk..ik zie die balkjes niet meer..ah, nou ja..dan hebben we weer wat tijd over.
Maar inmiddels kan het weer blijkbaarNu nog netjes toepassen
7400 Wp op het dak
Anders ga ik het wel heel erg missen, Momenteel niet superactief, maar als post prima staan waarom zou je ze dan veranderen.
Eerlijk gezegd had ik ook wel verwacht dat ik modstatus zou krijgen. Er werd namelijk al een tijd geleden gesuggereerd hier @ GoT dat je boven een bepaalde karma (ik dacht 1.4) je modstatus zou behouden. Ik ben nu waarschijnlijk net buiten de boot gevallen.... Jammer..
Rex
Met het nieuwe systeem wil ik wel weer een objectief steentje proberen bij te bijdragen.
/edit Thanks!
Ik heb:ReFleXWolf schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 02:51:
Ik zou ook graag willen modereren @ FP.
Eerlijk gezegd had ik ook wel verwacht dat ik modstatus zou krijgen. Er werd namelijk al een tijd geleden gesuggereerd hier @ GoT dat je boven een bepaalde karma (ik dacht 1.4) je modstatus zou behouden. Ik ben nu waarschijnlijk net buiten de boot gevallen.... Jammer..
Totaalscore 2598 (#56 - 1,3 modpunten per reactie)
Karma 2857 (#84 - 1,4 punten per reactie)
maar ik mag schijnbaar ook niet. Jammer, ik mis het wel. Net wilde ik nog iemand die Mickeysoft typte in de Windows Mail thread een -1 geven, maar ja, helaas kan dat niet meer.
[ Voor 8% gewijzigd door Proxy op 25-03-2007 03:43 ]
Hier nog wat meer-dan-zeven-jaar-oude-wijsheid over het oorspronkelijke systeem van mijn hand
heb opzich goede status, alleen vele jaren inactief geweest, dus zodoende niet zo'n hoge karma etc.
begin me beetje te ergeren aan somige moderaties.. en wil dit verbeteren
[ Voor 21% gewijzigd door BasieP op 25-03-2007 17:28 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Volgens mij zou je je nu juist minder moeten hoeven ergeren dan een week geleden. Als je je nu pas begint te ergeren gaat er iets niet goed met ons modereren of is jouw manier van modereren niet helemaal zoals het zou moeten.BasieP schreef op zondag 25 maart 2007 @ 17:28:
ik zou wel weer willen modereren..
heb opzich goede status, alleen vele jaren inactief geweest, dus zodoende niet zo'n hoge karma etc.
begin me beetje te ergeren aan somige moderaties.. en wil dit verbeteren
dan begrijp jij mijn tekst verkeerd.Neo_revisited schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:35:
[...]
Volgens mij zou je je nu juist minder moeten hoeven ergeren dan een week geleden. Als je je nu pas begint te ergeren gaat er iets niet goed met ons modereren of is jouw manier van modereren niet helemaal zoals het zou moeten.
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Daarentegen lees ik wel elk nieuwsbericht en vond ik het prettig om af en toe een -1 overbodig of +1 grappig te kunnen geven.
Gisteren zag ik een overbodige reactie die naar verloop van tijd ook zo gemod werd (gelukkig). Maar vandaag zie ik een (hele droge) grappige reactie op overbodig staan.
Ik mis mijn mod knopje
[ Voor 0% gewijzigd door Toon83 op 26-03-2007 11:11 . Reden: smiley en typo ]
Als je even aangeeft om welke reactie het gaat kunnen degenen die wel kunnen modereren hier naar kijken.Toon83 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:09:
Ik plaats nooit reacties, vandaar ook geen karma.
Daarentegen lees ik wel elk nieuwsbericht en vond ik het prettig om af en toe een -1 overbodig of +1 grappig te kunnen geven.
Gisteren zag ik een overbodige reactie die naar verloop van tijd ook zo gemod werd (gelukkig). Maar vandaag zie ik een (hele droge) grappige reactie op overbodig staan.
Ik mis mijn mod knopje
edit: Het liefst even hier: Het kleine-mismoderatietopic
[ Voor 8% gewijzigd door bszz op 26-03-2007 11:27 ]
If it isn't broken, fix it until it is..
[ Voor 99% gewijzigd door Palomar op 26-03-2007 16:24 ]
M'n profiel-specs - waarmee ik hoop in aanmerking te komen:
Gemiddelde 0,29 reacties per dag
Totaalscore 1002 (#346 - 1,9 modpunten per reactie)
Karma ...... 1557 (#227 - 2,9 punten per reactie)
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Hmm nee sorry, op die manier is de lol er wel een beetje af.bszz schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:20:
[...]
Als je even aangeeft om welke reactie het gaat kunnen degenen die wel kunnen modereren hier naar kijken.
edit: Het liefst even hier: Het kleine-mismoderatietopic
Ik laat de reacties voortaan wel voor wat ze zijn.
Okidoki, ik snap je punt.Toon83 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:41:
[...]
Hmm nee sorry, op die manier is de lol er wel een beetje af.
Met slechts 0 replies en 7 moderaties gedurende je hele leven denk mik ook dat we dat zo latenToon83 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:41:
[...]Hmm nee sorry, op die manier is de lol er wel een beetje af.
Dit ziet er al een stuk prettiger uit.SKiLLa schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:12:
Ik zou me hierbij ook graag willen aanmelden als FP modder. Ben al jaren fanatiek T.net bezoeker, poog zo objectief & informatief mogelijk te zijn in m'n posts en mod nu voornamelijk alleen erg 'nu
[ Voor 5% gewijzigd door Pubbert op 27-03-2007 01:13 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
In het verleden heb ik zo af en toe een mod puntje gezet ter correctie. Eigenlijk zou ik dat nu ook weer willen doen. Ik zal nu niet ineens veel actiever worden ofzo, indien dit wel wordt verwacht heb ik liever niet de knopjes weer terug
Aangezien de recente history beoordeeld gaat worden wil ik er graag bij zeggen dat een van mijn laatste modenaties totaal verkeerd was, ik had per ongeluk de verkeerde reactie aangeklikt

🌞🍃
Ben nu net 2 dagen terug en zou me ook graag willen aanmelden voor het modereren... ik reageer regelmatig, modereerde wat minder (alleen wanneer ik het noodzakelijk vond), maar lees wel verreweg de meeste topics en veel reacties. Wil dus best een stapje extra zetten. Met m'n karma (en registratieduur) zit 't volgens mij ook wel goed
[ Voor 3% gewijzigd door Cheetah op 27-03-2007 11:19 ]
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Ook ik ben iemand die enkele toppen en dalen wil wegwerken, niet zozeer de hele lijst met reacties, dus ik ben waarschijnlijk een goede aanvulling
Maargoed, de beslissing ligt bij jullie, ik stel me iig kandidaat.
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
Cheetah schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:17:
[...]
Met m'n karma (en registratieduur) zit 't volgens mij ook wel goed
hoe krijg je dat?
Ik zie mijn penalty-ratio kelderen (momenteel 0,091) en mijn modpunten richting plafond schieten (811 waar ik er voorheen 0-20 had), dit is voor mij een globale indicatie dat ik goed mod; maar graag zou ik toch een algemene bevestiging van mijn activiteiten zien.
Is, of, belangrijker, wordt dit mogelijk?
[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 28-03-2007 23:37 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ik ga nou uitsluitend hardop filosoferen, maar je achtergrond op Tnet.... speelt zeker niet in je voordeel mee. Op het eerste gezicht is je karma-verhouding inderdaad indrukwekkend maar alleen op basis daarvan hebben niet veel mensen hun rechten gekregen.
Mogen we je eventueel vastpinnen op enkele voorwaarden? Want het namelijk vrij vrijblijvend enzo en echte risico's vermijden we liever.... doch aan de andere kant nemen we graag een risico wanneer dat daadwerkelijk verantwoord is.
* Delerium benadrukt dat hier geen rechten aan ontleent worden (dus geen ja of nee).
@Codecaster,
Ik denk dat er zeker wel een evaluatie kan komen. Wanneer weet ik niet, maar daar valt vast wel wat over te zeggen. Daarvoor moeten we wat meer info/ervaring verzamelen want statistiek kan je beter bedrijven wanneer de eerste enthousiamse-golf weg is.
Actieve mensen zien heel snel moderatiepunten toenemen want dat is gekoppeld aan FP-activiteiten. De meeste mensen worden erg vrij gelaten om te doen en laten wat ze willen omdat geen enkele reactie dezelfde is en wij geen eenheidsworstt voorschrijven. Controversiele reacties kunnen gewoon dan ook echt 2 kanten opgaan en van beide kanten gaat niemand vastleggen wat de goede is. Voor feedback dat je goed bezig bent zit je verkeerd.... geen nieuws is goed nieuws zeg maar.
Aan de andere kant is de andere vorm van feedback wel aanwezig: actieve mensen die veel modpunten binnenhalen en uitgeven zijn gewoon goed bezig.
(sim-pel as usual
Alle lopende aanmeldingen worden nog afgewerkt, maar als dat meer dan 7 dagen duurt dan is het er door het rommelige topic tussendoor geschoten en dan kan je opnieuw aanmelden.
Aanmelden kan dus niet meer in dit topic omdat er een slotje op gaat.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Dit topic is gesloten.