ik heb eergisteren eens een format gedaan om weer klaar te zijn voor het nieuwe schooljaar, doe al mijn updates, wil een youtube filmpje checken en merk dat ik daar geen geluid heb.
Ik heb effe gegoogled en alle oplossing daar geprobeerd
(linkje). Ik stond in het begin zeer weigerachtig tegen het installeren van 1 bepaald codecpack (klite) omdat ik dat de jaren daarvoor ook niet nodig had om sound te krijgen in youtube. Ook registertweaks had ik vroeger nooit nodig. Maar dan heb ik toch maar alle mogelijke methodes geprobeerd maar niets lukt.
Om effe duidelijk te zijn : in alle andere flashapplicaties heb ik WEL geluid.
een van de oplossingen is om aan te vinken dat flash dingen mag downloaden. maar dat kan ik NIET aanpassen, bij klikken veranderd de inhoud gewoon niet. ik snap het echt niet.
Mijn eerste installatie was met de nieuwste acer drivers. Mijn tweede installatie (na alle andere pogingen online) was met de originele acer driver cdrom.
Het OS is windows xp pro met licentie, de config is een 5024. Enkel de touchpad en cardreader drivers zijn anders dan de originele cdrom. eerste keer was met alle windowsupdates, tweede keer zonder die updates.
Zijn er nog eigenaars met dit probleem. Heeft iemand een werkende oplossing?
naast die kwestie mijn korte ervaring :
Na drie keer in repair te moeten sturen en de gebarsten screencovers + volledig versleten cover rond toetsenbord (door rand van scherm) en alle andere kwaaltjes ben ik het ECHT kotsbeu. Acer is een kutmerk als je de laptop dagelijks wil gaan gebruiken. Gelukkig heb ik nog mijn desktop want op 21 maanden tijd 10 weken in herstelling zijn kan toch echt niet...
Ik raad dan ook NIEMAND aan om een acer te kopen. En als je al een koopt , doe er dan gerust die accidental cover verzekering bij. Zal van pas komen voor de kwaaltjes na 1 jaar gebruik.
[
Voor 25% gewijzigd door
d4damager op 18-08-2007 13:40
]