Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:41
Anoniem: 249464 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:00:
Vandaag de modem-functionaliteit onderzocht, viel weinig aan te onderzoeken want die functionaliteit is er niet. Het goede nieuws is dat er iets anders voor in de plaats is gekomen: "gedeelde internetverbinding". Dit programma kan je vinden onder programma's 8)

Programma starten, instellen (van USB naar T-Mobile), USB kabel inprikken, PC geeft wat meldingen over nieuwe hardware gevonden en dat die bruikbaar is et voila hier het resultaat:

[afbeelding]

Een zeer snelle breedbandverbinding.

Wat dan wel weer jammer is dat mijn Linux PC thuis er niets mee kan...

Iemand die een gedeelde WM6 internetverbinding wel aan de praat heeft gekregen onder Linux?

Edit: die gedeelde verbinding kan je ook instellen om BlueTooth te gebruiken, maar volgens mij is BT minder snel dan USB.
bluetooth is idd langzamer. misschien dat je via een windwos pc toch weer de linux pc kunt verbinden aan internet? ( door dus de windows als dhcp server in te stellen) of door een extra netwerkkaart ind e windows pc te stoppen en een bridge in te stellen op die pc. evt mete en vast ip adres op de linix bak.

het heeft denk ik metd e autorisatie te maken dat de linux pc geen toegang krijgt tot internet. immers het is niet een samba share of zo :)

[ Voor 5% gewijzigd door engelbertus op 29-02-2008 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249464

engelbertus schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:19:
[...]

bluetooth is idd langzamer. misschien dat je via een windwos pc toch weer de linux pc kunt verbinden aan internet? ( door dus de windows als dhcp server in te stellen) of door een extra netwerkkaart ind e windows pc te stoppen en een bridge in te stellen op die pc. evt mete en vast ip adres op de linix bak.

het heeft denk ik metd e autorisatie te maken dat de linux pc geen toegang krijgt tot internet. immers het is niet een samba share of zo :)
Linux ziet de telefoon niet als die in gedeelde internetverbinding modus staat, lsusb laat niets zien net als dmesg. In normale modus (active sync) wel:
Bus 005 Device 002: ID 0bb4:0b0f High Tech Computer Corp.

Windows XP draait thuis in een Virtual Machine (Vmware).
Volgens mij kan ik geen netwerkverbinding terugbridgen naar de host :?

Het is ook niet echt een issue, mocht mijn vaste breedbandverbinding storing hebben kan ik altijd nog de Virtuele Machine aanschoppen en via XP internetten.

Vind het alleen jammer dat de modem-functionaliteit verdwenen is uit WM6, met WM5 kon je via BT een seriele poort koppelen en je telefoon als "ouderwetsch inbelmodem" gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244197

Anoniem: 243886 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 00:08:
Ik wil graag met filmpjes etc op mijn Touch Dual zetten. Ik gebruik hiervoor het programma ImToo MPEG Encoder. De filmpjes wil ik op mijn geheugenkaart zetten en dan openen via touchflow - video. Met muziek lukt dit wel maar met filmpjes niet. Het het geprobeerd om de .avi bronbestanden om te zetten naar .mp4 en .wmv maar beide werken niet.

Kan iemand mij helpen?
Filmpjes/video ed, zijn zoiezo een probleem op de touch dual.
Problemen met de qualcomm chipset.
Heeft ook te maken met een driver ondersteuning (welke er dus niet is).
Probeer ook maar eens de standaard filmpjes(die er al op stonden), die werken ook niet altijd even goed, de ene keer wel en de andere keer geen of haperend beeld.
Als het goed is komt er in maart iig een software update voor de Dual, maar het is nog maar de vraag of dit probleem dan wordt verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lackaday
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 31-05 14:55
Anoniem: 244197 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 22:46:
[...]

Filmpjes/video ed, zijn zoiezo een probleem op de touch dual.
Problemen met de qualcomm chipset.
Heeft ook te maken met een driver ondersteuning (welke er dus niet is).
Probeer ook maar eens de standaard filmpjes(die er al op stonden), die werken ook niet altijd even goed, de ene keer wel en de andere keer geen of haperend beeld.
Als het goed is komt er in maart iig een software update voor de Dual, maar het is nog maar de vraag of dit probleem dan wordt verholpen.
Voor het bekijken van filmpjes op mn Touch Dual gebruik ik zonder enig probleem TCPMP, welke zonder haperen gewoon ongeconverteerde avi's (xvid en divx) afspeelt. Om vloeiende video te krijgen moet je een beetje kutten met de instellingen, maar binnen no-time kon ik lekker mijn Simpsons kijken, zonder alles eerst om te moeten zetten. (waar ik best een gruwelijke hekel aan heb)

Daarnaast is het mogelijk om je TouchFLO te wijzigen, zodat "video" automatisch verwijst naar je TCPMP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nadat ik hier heel trots mijn HSDPA snelheidstest liet zien

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/240308819.png

blijkt deze hoge snelheid ook een keerzijde te hebben. Het Flextegoed gaat wel heel erg snel op.

Internetten zonder beltegoed opmaken via de USB kabel tijdens een ActiveSync sessie is al gelukt, maar het zou wel fijn zijn als dit ook draadloos via BT kan. Iemand een link naar een beschrijving hoe dit voor elkaar te krijgen?

Alvast bedankt.

RTFM heb ik net gedaan, maar daar wordt alleen in beschreven hoe je via BT / USB je PC via de telefoon aan internet koppelt. Had ook niet anders verwacht van een door de telecomboer gemaakte handleiding :+

Maar de handleiding niet voor niets doorgenomen, ik kan nu Touch-Flowen en een slinger aan het scrollwheel geven met 1 veeg over het scherm.

Ik had een slechte start met de Dual qua experience, maar kan na 3 dagen al niet meer zonder 8)

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 249464 op 03-03-2008 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254230

Anoniem: 223251 schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:14:
[...]

Bedankt heb het gevonden
maar waar is deze te koop?
Ik heb de mijne gekocht bij i-con (http://www.i-con.nl/). Heel tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223251 schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:14:
[...]

Bedankt heb het gevonden
maar waar is deze te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223251 schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:18:
Men kan in het programeren van knoppen 1 als camera 2 spraak en 3 ... maar ik weet of kan de knoppen 2 en 3 (toetsen) niet vinden?
Weet iemand hoe ik 2 en 3 kan activeren de camera is knopje opzij.
knop 2 = de knop "Opnemen" groene knop links naast de Navigator knop
knop 3 = de knop "Ophangen" rode knop rechts naast de Navigator knop
Heb ook even moeten zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 20:06
Dit soort vragen hoort niet in de HTC-topics.

[ Voor 82% gewijzigd door pven op 06-03-2008 14:11 ]

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is gelukt, internet verbinding van de PC (Windows XP) gebruiken via BlueTooth ;)

Hoe stel je dit in:
- Koppel beide apparaten via BT
- Ga naar de BT instellingen op je PC
- Kies tabblad COM-poorten
- Voeg een binnenkomende poort toe
- De PC geeft wat meldingen over nieuwe hardware gevonden en dat die gebruikt kan worden

Active sync instellen op de PC
- Ga naar de verbindingsinstellingen
- Sta toegang via de eerder aangemaakte COM-poort toe (in mijn geval COM3)

Toestel instellen
- Ga naar BT instellingen
- Tap op de PC verbinding
- Je komt nu in het scherm "Instellingen partnerverband"
- Kies voor vernieuwen en jawel de service ActiveSync wordt gevonden _/-\o_
- Ga naar ActiveSync en kies in het menu "verbinden via bluetooth"

Have fun!

http://www.mobielesnelheidsmeter.nl geeft 600kbps aan, wellicht is dit de max snelheid van BlueTooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Schurk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-06 16:19
Thnx! wat een ongelovelijke omweg, mja, blijft windows :P
In Vista werkt het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik niet begrijp van de Touch Dual is het uitschuiftoetsenbord. Zit eigenlijk alleen maar in de weg en gebruiken doe ik het niet. De virtuele toetsenborden voldoen prima.

Stop het apparaat in je broekzak en het toetsenbord schuift uit. Is wel op te lossen door het apparaat op zijn kop in je broekzak te stoppen.

De meerwaarde tov een "normale" Touch is de snellere cpu, het 2x zo grote geheugen en UMTS/HSDPA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FritsYpeij schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 19:08:
[...]

Thnx! wat een ongelovelijke omweg, mja, blijft windows :P
In Vista werkt het ook.
Als het maar werkt.

In Linux heb ik het nog niet voor elkaar. Zowel PC of Telefoon als internet-toegangspunt instellen nog niet voor elkaar. Linux ziet wel een RNDIS device maar aan de PC kant wordt er geen IP-adres toegekent aan de verbinding
(mijn dirty trick is XP in vmware opstarten om via UPC te kunnen intersletten op de 5500, maar als UPC een keer een storing heeft of me weer eens een keer onterecht gaat afsluiten ben ik gedwongen om via Windows te internetten via UMTS/HSDPA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:55

YellowCube

Wait...what?

ik heb sinds kort ook een Touch Dual en het ding bevalt me wonderwel.
Er is echter 1 punt wat ik serieus irritant vind. Op m'n vorige smartphone (SPV M3000) zat een knop waarmee je direct bij d Comm Manager kon komen.
Die mogelijkheid heb je nu dus niet meer en als ik "even" Bluetooth aan wil zetten, dan moet ik helemaal via Instellingen --> Verbindingen --> Bluetooth.
Zie ik een optie over het hoofd waarmee dit sneller kan?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 31-05 16:53
Dat kan een stuk sneller: op het starter tabblad van m'n today scherm heb ik een snelkoppeling staan naar de comm manager. Ik heb binnen drie drukken bluetooth aan of uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:55

YellowCube

Wait...what?

dank!

en is er iemand die een autolader voor het ding heeft? En zo ja, zou diegene kunnen checken welk voltage en aantal amperes die lader levert.

Ik heb er een liggen die neit direct voor de Touch bestemd is, maar wel een USB-B aansluiting heeft en 5V 850mAh levert. De gewone lader levert 5V 1000mAh dus ik weet niet of de autolader toereikend is

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09-2022
Iemand enig idee hoe ik de 2 buttons onder in het scherm (Agenda en Contacten) kan wijzigen ?
Ik heb me rot lopen zoeken bij de instellingen, maar niet kunnen vinden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
Xivius schreef op zondag 09 maart 2008 @ 18:00:
Iemand enig idee hoe ik de 2 buttons onder in het scherm (Agenda en Contacten) kan wijzigen ?
Ik heb me rot lopen zoeken bij de instellingen, maar niet kunnen vinden ..
Op mijn Touch Dual: Instellingen -> Softwaretoets
Dat was toch niet zo moeilijk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243886

Hallo, ik heb een paar vragen:
-hoe zet je snelkoppelingen op je htc home?
-zijn er meer mensen waarbij het toestel los aanvoelt...het slide gedeelte zeg maar. Bij mij wiebelt dit namelijk steeds meer.
-zijn er ook mooie, goede themas voor te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
Marcel schreef op zondag 09 maart 2008 @ 19:15:
[...]

Op mijn Touch Dual: Instellingen -> Softwaretoets
Dat was toch niet zo moeilijk? :P
helaas de optie SOFTWARETOETS zit er niet bij hoor ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
Xivius schreef op zondag 09 maart 2008 @ 22:49:
[...]
helaas de optie SOFTWARETOETS zit er niet bij hoor ...
Hmm, in dat geval: sorry voor m'n bijdehante smiley :D
Ik heb die optie standaard op m'n T-mobile mda touch plus zitten, heb jij een "normale" (niet gebrand of gesimlockte) touch dual?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
Marcel schreef op zondag 09 maart 2008 @ 23:10:
[...]

Hmm, in dat geval: sorry voor m'n bijdehante smiley :D
Ik heb die optie standaard op m'n T-mobile mda touch plus zitten, heb jij een "normale" (niet gebrand of gesimlockte) touch dual?
tis je vergeven :)

ja ik heb een unbranded Touch Dual ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-03 17:11
woendag krijg ik em eindelijk! :)

Op de site staat over expansion cards het volgende: microSD™ memory card (SD 2.0 compatible)

Ik wil er graag een kaartje bijkopen! Nu zag ik in de PW een micro sd 8GB staan voor 45 euro.
Gaat dit werken? Of ondersteund deze telefoon niet 8GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Schurk
yup gaat lukken, sdhc is ondersteund.

edit: Yoooo Crijn, had niet door dat jij het was :P dus toch geen Cruise?

[ Voor 50% gewijzigd door Grote Schurk op 10-03-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-03 17:11
Bedankt Fritsie :+

Nee geen Cruise, beetje te lomp! En vind een paar toetsen wel fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
Spijtig dat wmn79's voorzet voor een nieuwe topicstart in de koelkast is gezet. Dit toestel verdient wel een goede, verse topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Schurk
+1
Dit topic is ook niet zo actief als de andere touch aparaten, een goede TS maakt mensen gewoon enthousiaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art-core
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-04 08:40
Ik ben ook in het bezit van de Touch Dual. Mijn vraag is meer van algemene aard: Ik synchroniseer mijn e-mail, maar verstuur ook e-mail met de HTC. Hierdoor heb ik twee inboxen, een die gesynchroniseerd wordt en een van mijn account die ik heb aangemaakt. Hierdoor krijg ik alles 2x binnen. Via mijn account elke 30 minuten (heb ik zo ingesteld) en het andere elke keer als ik met mijn pc synchroniseer. Wat kan ik hier aan doen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
Ik zou de E-mail synchronisatie in activesync uitschakelen als ik jou was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art-core
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-04 08:40
Dat is inderdaad de meest voor de hand liggende oplossing, maar het account 'Outlook E-mail' kan ik niet verwijderen. Deze inbox blijft dus sowieso bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marcel schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 09:29:
Spijtig dat wmn79's voorzet voor een nieuwe topicstart in de koelkast is gezet. Dit toestel verdient wel een goede, verse topicstart.
Zeker zeer spijtig.

Modjes, kan dat slot er niet vanaf?

HTC Touch Dual (MDA Touch Plus, P5500, NIKI) Topic deel 2

Wellicht heeft de topicstarter wel contact opgenomen met knny opgenomen en ook niets meer van hem vernomen net als de rest van de HTC Touch Dual bezitters :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Accessoire tip voor de HTC Touch Dual, een hardcase om dit wonder der techniek nog beter te beschermen:
http://www.pdashop.nl/pro...htc-touch-dual-black.html

Vandaag binnengekregen, zeer goede pasvorm. Nadeel is dat je de case open moet maken om te kunnen "ScreenTouchen". De fysieke knoppen zijn wel goed te bedienen met de case closed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Schurk
@sip68: Ik wil niet flamen maar ik heb een pdair voor de samsung i600 gehad en het plexiglass kraste als een malle en het signaal werd deels opgevangen door de aluminium casing. Nou snap ik dat je hem koopt om je Dual te beschermen maar hij wordt er niet eleganter van. Ik zou zeggen: overweeg het om hem terug te sturen, mja 't is jou keuze.
nogmaals, ik wil je helpen door mijn mening te geven en niet om je humeur te verpesten :)

edit: of je plaatst een sceenprotector over het scherm van de case.

[ Voor 7% gewijzigd door Grote Schurk op 13-03-2008 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FritsYpeij schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 01:34:
@sip68: Ik wil niet flamen maar ik heb een pdair voor de samsung i600 gehad en het plexiglass kraste als een malle en het signaal werd deels opgevangen door de aluminium casing. Nou snap ik dat je hem koopt om je Dual te beschermen maar hij wordt er niet eleganter van. Ik zou zeggen: overweeg het om hem terug te sturen, mja 't is jou keuze.
nogmaals, ik wil je helpen door mijn mening te geven en niet om je humeur te verpesten :)

edit: of je plaatst een sceenprotector over het scherm van de case.
Heb hier voor een MDA Vario gehad, ben dus wel gewend om een baksteen mee te sjouwen 8)

Wat het scherm betreft, tussen het kofferscherm en het apparaatscherm zit al een screenprotector. Screenprotector was mijn eerste protectiemaatregel maar vond dat niet ver genoeg gaan qua protectie.

Overigens heb ik geen ontvangstproblemen als het apparaat in zijn reiskoffer zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Schurk
Anoniem: 249464 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 20:00:
[...]
Heb hier voor een MDA Vario gehad, ben dus wel gewend om een baksteen mee te sjouwen 8)
Het ging me niet om hoe de casing eruit ziet (in nieuwstaat), maar hoe hij eruit gaat zien na een aantal weken. Het scherm van de Dual wordt beetje bij beetje minder zichtbaar door de krassen op de pdair. Neways, I rest my case, you enjoy yours ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Handig freeware tooltje om je Touch Dual via de PC te bedienen:
http://www.mymobiler.com/

Screenshots (foto/film) zijn ook mogelijk.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3098/2331116857_eca550f7a7_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255559

Het lukt mij maar niet om email te ontvangen op mijn touch dual plus (T-mobile).
Via de website van mijn provider alle internet en email gegevens gedownload, gebruikersnaam e.d. ingevoerd en alles lijkt verder ok.

Het lukt mij wel om te versturen vanaf mijn toestel (en de emails staan in mijn verzonden map).
Maar bij ontvangen zie ik wel dat er een verbinding gemaakt wordt etc maar helaas geen emails.

Heeft iemand een idee hoe dit komt en wat ik hier aan kan doen (ik zit overigens bij Xs4all)?
Ik heb al met t-mobile gebelt maar dat een antwoord ging wel even duren (ergens volgende week).

Alvast bedankt voor een reactie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
Het ontvangen van mail is meestal het meest eenvoudige op een toestel als dit, het is veelal het versturen wat problemen oplevert ;) Afgezien van de smtp-server van t-mobile, hoefde ik eigenlijk niks afwijkends in te voeren om mail te verzenden en op te halen (pop3 in mijn geval).

Krijg je helemaal geen errors bij het ophalen van je mail?
Wat zijn verder je settings in je mailaccount, afgezien van je username en password?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Schurk
mss dat je alle berichten van de afgelopen 3 dagen ophaalt en de afgelopen 3 dagen niks heb ontvangen? Daarnaast is het mogelijk dat je gmail gebruikt (maar dat weet ik dus niet) en bij instellingen (in gmail via je browser op je computer) > doorsturen pop/imap > POP inschakelen voor alle berichten (ook berichten die al zijn gedownload) of IMAP inschakelen.
Mja blijft natuurlijk giswerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 20:57
Ik kan sinds kort alleen nog maar cijfers invoeren met mijn keypad, ook al staat ie op ABC of T9. Iemand idee hoe ik dit kan oplossen?

Bladiebla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Laatst online: 00:08
Anoniem: 249464 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 19:25:
[...]

Zeker zeer spijtig.

Modjes, kan dat slot er niet vanaf?

HTC Touch Dual (MDA Touch Plus, P5500, NIKI) Topic deel 2

Wellicht heeft de topicstarter wel contact opgenomen met knny opgenomen en ook niets meer van hem vernomen net als de rest van de HTC Touch Dual bezitters :+
Ben er mee bezig. Heb contact gezocht met KNNY en het is even afwachten of hij reageert, anders gaan de moderators aan de slag geloof ik. Tot die tijd zal ik het topic wat aanpassen en er iig voor zorgen dat alle foto's etc er goed in staan. Dus mochten er nog mensen aanvullingen hebben of bepaalde tweaks, die bij andere topics staan, met succes geprobeerd hebben dan houd ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
wmn79 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 08:55:
[...]
Ben er mee bezig. Heb contact gezocht met KNNY en het is even afwachten of hij reageert, anders gaan de moderators aan de slag geloof ik. Tot die tijd zal ik het topic wat aanpassen en er iig voor zorgen dat alle foto's etc er goed in staan. Dus mochten er nog mensen aanvullingen hebben of bepaalde tweaks, die bij andere topics staan, met succes geprobeerd hebben dan houd ik me aanbevolen.
Hulde voor de genomen moeite! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
ok, ik heb het volgende probleem met mijn t-mobile touch plus. Ik heb windows live geinstalleerd en dit werkt verder aardig alleen het volgende gaat fout. Ik heb dus tijdens de installatie merge contacts aangevinkt. Nu is dus op mijn telefoon mijn hele contactenlijst aangevuld met msn contacten, wat ik dus helemaal niet wil. Ik heb geprobeerd het vinkje te unvinken bij merge contacts maar dat gaat niet. Mijn vraag is dus hoe haal ik deze contacten weer weg want mijn contacten lijst is op dit moment veel te groot.

edit:
naja ik heb WLM opnieuw geinstalleerd dit keer zonder dat vinkje aan te zetten en alles is weer goed.

[ Voor 37% gewijzigd door maxtz0r op 17-03-2008 15:04 ]

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Laatst online: 00:08
Xivius schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:11:
[...]

tis je vergeven :)

ja ik heb een unbranded Touch Dual ...
@Xivius:

Ik heb ook de unbranded versie en je kunt dmv het programma shap's advanced config het wel aanpassen. Dit programma's vind je hier op het forum van XDA developers. Heb de functie zelf nog niet gebruikt wel andere tweaks van dit programma. De laatste versie is 2.1.0.0. geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
wmn79 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:55:
[...]

@Xivius:

Ik heb ook de unbranded versie en je kunt dmv het programma shap's advanced config het wel aanpassen. Dit programma's vind je hier op het forum van XDA developers. Heb de functie zelf nog niet gebruikt wel andere tweaks van dit programma. De laatste versie is 2.1.0.0. geloof ik.
Thanks! Mooie tool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-05 21:04

jotheman

Was like that when I got here!

TuLPMaN schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 13:12:
Ik kan sinds kort alleen nog maar cijfers invoeren met mijn keypad, ook al staat ie op ABC of T9. Iemand idee hoe ik dit kan oplossen?
Heb ik ook gehad, ook werkte m'n cube niet meer. Dit alles na hele wazige problemen en een automatische soft-reset. Ik kreeg 'm pas weer helemaal 100% aan de praat na een hard-reset...

I see dead pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:19

SambalBij

We're all MAD here

Zojuist mijn T-Mobile versie hiervan ontvangen. Is eigenlijk de bedoeling om er naast mijn T-Mobile sim ook een Vodafone sim in te kunnen gebruiken.
Ik denk, een even kijken wat ie roept als ik die Vodafone sim er in stop... Apparaat start op, vraagt PIN, en in ontvang vervolgens een smsje van vodafone over umts instellingen?! Kan ook gewoon bellen en gebeld worden. Lijkt er dus op dat ie geen simlock heeft! Hebben meer mensen dat gehad, heb ik mazzel, of lijkt ie het nu even te doen en ga ik later alsnog gebeten worden door een simlock? Iemand enig idee?

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:44

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Dat kan kloppen, door de overname van Orange door T-Mobile, levert T-mobile (voorlopig?) zijn toestellen zonder SIM lock heb ik laatst gehoord.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:08
@sip68 vooral, maar ook voor de rest natuurlijk:
Handig freeware tooltje om je Touch Dual via de PC te bedienen:
http://www.mymobiler.com/

Screenshots (foto/film) zijn ook mogelijk.
Check dat ook meteen deze: http://www.salling.com/

Superhandig programmatje om dmv bluetooth of wifi je computer te besturen. Vooral heel handig om je media te besturen. Ik gebruik hem vooral om winamp en WMP te bedienen. Verder vind ik het leuk om 's nachts in mijn bed als ik niet kan slapen wat op wikipedia te surfen. TV aan, salling clicker aan op de telefoon, lettertype op groot (oude lo-res TV) en ik kan heerlijk surfen en clicken met de mousefunctie. Het is net of ik een touchpad in mijn hand heb. :D I love it!
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.