bluetooth is idd langzamer. misschien dat je via een windwos pc toch weer de linux pc kunt verbinden aan internet? ( door dus de windows als dhcp server in te stellen) of door een extra netwerkkaart ind e windows pc te stoppen en een bridge in te stellen op die pc. evt mete en vast ip adres op de linix bak.Anoniem: 249464 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:00:
Vandaag de modem-functionaliteit onderzocht, viel weinig aan te onderzoeken want die functionaliteit is er niet. Het goede nieuws is dat er iets anders voor in de plaats is gekomen: "gedeelde internetverbinding". Dit programma kan je vinden onder programma's![]()
Programma starten, instellen (van USB naar T-Mobile), USB kabel inprikken, PC geeft wat meldingen over nieuwe hardware gevonden en dat die bruikbaar is et voila hier het resultaat:
[afbeelding]
Een zeer snelle breedbandverbinding.
Wat dan wel weer jammer is dat mijn Linux PC thuis er niets mee kan...
Iemand die een gedeelde WM6 internetverbinding wel aan de praat heeft gekregen onder Linux?
Edit: die gedeelde verbinding kan je ook instellen om BlueTooth te gebruiken, maar volgens mij is BT minder snel dan USB.
het heeft denk ik metd e autorisatie te maken dat de linux pc geen toegang krijgt tot internet. immers het is niet een samba share of zo
[ Voor 5% gewijzigd door engelbertus op 29-02-2008 17:20 ]