Update: Toch maar de simkaart in de Dual laten zitten en vandaag op het werk verder geprutst.
Active sync lukt wel op mijn werk PC, maar ook daar de melding van geen IP-adres op het scherm van de telefoon. Synchroniseren gaat wel en ook bestanden op het apparaat zetten is gelukt. TomTom draait weer, de GPS is gekoppeld en ook handsfree bellen is weer mogelijk (BT headset). Overigens moest ik het vinkje geavanceerd weer aanzetten om te kunnen active-syncen.
Mobiel internet: ene keer wel een werkbare verbinding, maar meestal een niet werkende verbinding. Op het werk zit ik op een HSDPA zendmast, vanochtend dus wel even een werkende verbinding en dan vliegt Google Maps er echt over. Maar meestal wordt er dus een GPRS/UMTS/HSDPA verbinding opgezet die ook lukt, maar data is er niet overheen te krijgen.
Wellicht meldt het toestel zich aan op concurrerende netwerken?
En waar kan ik instellen dat alleen het T-Mobile netwerk gebruikt mag worden?
Edit: de eerste indruk is wel verbeterd, maar wel jammer van die kinderziektes.
Wat verder opvalt is dat men veel aandacht heeft besteed aan vingerbediening, meeste schermen zijn goed te vingeren, zelfs met die dikke vingers van mij
EDIT2: De oorzaak van geen mobiel internet is bekend, de interne Proxy-server van het werk stond ingesteld. Hoe dit kan is een raadsel, onze DHCP server geeft dit netwerkonderdeel niet mee. Wellicht overgenomen uit de IE instellingen op de Host-PC?
EDIT3: Ook synchroniseren met XP in a virtual box gaat nu goed, nog wel de geen IP adres melding op het apparaat. Dat Microsoft software vreemde bijwerkingen heeft was reeds bekent, maar zo vreemd heb ik ze nog niet meegemaakt. Uiteindelijk is het resultaat dat telt en dat is nu in orde.
Op het werk werd de HTC niet als modem gezien, wellicht morgen wel
Apparaat is nu dus eindelijk full-functional. Kan ik me tenminste drukmaken over echte problemen
[
Voor 33% gewijzigd door
Verwijderd op 28-02-2008 20:01
]