Ik heb nu de cruise een maand in bezit en ik twijfelde in het begin ook over het wel of niet nodig hebben van een toetsenbord (metname in de kroeg). Ik had hiervoor de s710, die je prima als gewone foon kunt gebruiken. (lijk je ook niet meteen zo'n nerdSoesje schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 15:26:
[...]
... Het toetsenbord werkt makkelijk met sms-en, wat de reden is waarom ik deze gekozen heb boven de Cruise. Een pennetje in de kroeg is niet te doen.
Qua T-mobile meuk... tsja. Denk dat ik er een andere ROM overheen zet (al verkrijgbaar?), de interface is volgens mij gelijk gebleven alleen hebben alle icoontjes een roze tint gekregen (lelijk). Dat TouchFlo ben ik erg over te spreken, lekker Iphone achtig. Blij dat ik deze boven de Cruise heb verkozen (als interne GPS en WiFi overbodig is).
Nog een irritante eigenschap van de cruise, voor het wisselen van toetsenbord moet je erg nauwkeurig tikken. Als dit ook sneller kon was het nog net wat beter.
Wat in mijn ogen nog wel chill is aan de dual is dat het toetsenbord niet van het scherm 'af gaat'. Op de cruise gaat bij het typen de helft van je scherm zowat verloren. Dat heb je bij de dual niet! Toen ik de dual in mijn handen had vond ik wel dat de afstand tussen het scherm en het toetsenbord erg groot was, is jullie dat ook opgevallen/verbeterbaar?
Wat ook nog beter zou kunnen aan pocketCM is een instelling waarbij je de grootte van de toetsen iets zou kunnen instellen.
Heeft iemand iets van verkoopcijfers van de touch toestellen? (alle types) Ben wel benieuwd hoe de toestellen lopen.
De cruise biedt naast de GPS en WiFi ook een iets grotere batterijcapaciteit.