Allereerst even in de batterij discussie mengen:
Ik heb zelf ook de nodige problemen gehad. Beginnend bij vastlopen, uitvallen spontaan tot het wegvallen van het scherm in een fel licht met allemaal kleuren (nee ik was niet stoned)...
T-Mobile gebeld, opgestuurd en gerepareerd. Nouja, dachten ze.
De coax-kabel tussen telefoon en scherm was vernieuwd. Was niet erg, want het scherm zat nu weer lekker stevig vast. Echter, na 5 minuten knalde het scherm er weer uit.
Weer opgestuurd, anderhalve week later terug .. een nieuwe!
Hij was een jaar oud en is nu vervangen door een nieuwe, ik ben blij! Ik vermoedde dat het de accu was, maar bleek toch een flinke technische fout te zijn....
Ik heb gisteren met succes mijn MDA Pro rom geupgrade met de nieuwste PDAViet.
Nu wil ik het liefst een zo schoon mogelijke windows install en heb al een trucje gevonden om dit uit te voeren.
Echter, op dit moment loop ik tegen wat issues aan:
- Geluiden startmenu etc doen het niet
- Geluiden haperen soms of worden niet afgespeeld
- GPRS maakt geen verbinding
Ik heb het vermoeden dat de laatste aan de radio ROM versie ligt, dit is bij mij 1.10.03. Ik heb geen idee hoe ik deze moet upgraden of waar en wat.
Kan iemand mij vertellen hoe dit werkt en waar ik een radio upgrade kan vinden en welke werkt voor T-Mobile?
Misschien zijn de problemen wel verholpen na opnieuw flashen en de customization cancellen.
Nog een vraag: wie gebruikt welke custom rom en wat zijn de ervaringen ermee?
Ik heb zelf ook de nodige problemen gehad. Beginnend bij vastlopen, uitvallen spontaan tot het wegvallen van het scherm in een fel licht met allemaal kleuren (nee ik was niet stoned)...
T-Mobile gebeld, opgestuurd en gerepareerd. Nouja, dachten ze.
De coax-kabel tussen telefoon en scherm was vernieuwd. Was niet erg, want het scherm zat nu weer lekker stevig vast. Echter, na 5 minuten knalde het scherm er weer uit.
Weer opgestuurd, anderhalve week later terug .. een nieuwe!
Hij was een jaar oud en is nu vervangen door een nieuwe, ik ben blij! Ik vermoedde dat het de accu was, maar bleek toch een flinke technische fout te zijn....
Ik heb gisteren met succes mijn MDA Pro rom geupgrade met de nieuwste PDAViet.
Nu wil ik het liefst een zo schoon mogelijke windows install en heb al een trucje gevonden om dit uit te voeren.
Echter, op dit moment loop ik tegen wat issues aan:
- Geluiden startmenu etc doen het niet
- Geluiden haperen soms of worden niet afgespeeld
- GPRS maakt geen verbinding
Ik heb het vermoeden dat de laatste aan de radio ROM versie ligt, dit is bij mij 1.10.03. Ik heb geen idee hoe ik deze moet upgraden of waar en wat.
Kan iemand mij vertellen hoe dit werkt en waar ik een radio upgrade kan vinden en welke werkt voor T-Mobile?
Misschien zijn de problemen wel verholpen na opnieuw flashen en de customization cancellen.
Nog een vraag: wie gebruikt welke custom rom en wat zijn de ervaringen ermee?
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 13:32 ]