[MMORPG] Space-Pioneers

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:
  • 3.883 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me handiger als je een uber planeet hebt en dat dat je nieuwe main wordt. Kan je helemaal volbouwen met alle defence en schilden. Of zit ik er naast? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
De plekken 10, 11 en 12 hadden toch de meeste kans op grote planeten? Waarom heb ik dan op 12 al 2x een 169 veld planeet?? :'(. Ik denk dat ik deze maar ga dumpen ;(

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
Heb al 2 planeten op 10 en 1 op 11 en allemaal waren het slechte planeten. Ik heb zelf ook niet echt geluk. Ik heb nu weer een kolonisatie schip op pad gestuurd. Hopen dat het nu mijn 1e goede planeet word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solar PP = 100 vakjes (max)
Eco PP = 100 vakjes
Geo PP = 100 vakjes
Metal Mine = 100 vakjes
Crystal Mine = 100 vakjes
Fuel Mine = 100 vakjes
Shipyard = 20 vakjes
Production Plant = 20 vakjes
Android Factory = 20 vakjes

Total = 660

Lab en University staan al op mijn main dus niet nodig :P

Heb dus minimaal 660 spots nodig om mijn droom planeet te bouwen, Heb Industrial C en Trade station nog niet meegeteld. Ben natuurlijk ook niet vies van wat defence en schilden :)
Denk dus dat ik 900+ spots nodig heb (ver in de toekomst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:43:
Eco PP = 100 vakjes
Geo PP = 100 vakjes
Metal Mine = 100 vakjes
Fuel Mine = 100 vakjes
Shipyard = 20 vakjes

Total = 660

Heb dus minimaal 660 spots nodig om mijn droom planeet te bouwen, Heb Industrial C en Trade station nog niet meegeteld. Ben natuurlijk ook niet vies van wat defence en schilden :)
:? Ik begrijp niets van je verhaal. Hoe dacht je aan een metaal 100 te komen? (je begrijpt toch dat de kosten kwadratisch toenemen en je het na een metaal 32 toch écht wel gehad hebt. Ook ver vér in de toekomst) Een metaal 32 heeft iets van 20 maanden nodig om zichzelf terug te betalen :P

En een 900 velden planeet? :?

Op mijn volste planeet in ogame zijn 210 velden bezet. Aangezien je in dit spel iets meer gebouwen hebt, maar ook makkelijker kunt terraformen kun je op alle planeten met >200 velden 'onbeperkt' bouwen

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2007 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:43:
Eco PP = 100 vakjes
Geo PP = 100 vakjes
Metal Mine = 100 vakjes
Fuel Mine = 100 vakjes
Shipyard = 20 vakjes

Total = 660

Je mist de Industrial Complex en bovendien kan je of eco of geo doen. Dus dan word het:
Solar PP = 100x10 vakjes
Geo PP = 100x10 vakjes
Metal Mine = 100x10 vakjes
Crystal Mine = 100x10 vakjes
Tritium Mine = 100x10 vakjes

:P

Overigens is het huidig record van het aantal gebruikte velden op een planeet in G1 357.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Kosten die solar satelites nog plaatsen? want die kan je anders oneindig ver upgraden, en dan heb je weer 100 plekjes meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha dat keer 10 staat me wel aan, heb er alleen geen plek voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 14:45
wimjongil schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 17:04:
Kosten die solar satelites nog plaatsen? want die kan je anders oneindig ver upgraden, en dan heb je weer 100 plekjes meer :)
ja.. alleen ze trekken vuur aan als een lamp die vliegen aantrekt. ze zijn dus bij elke aanval kapot.

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
YES, eindelijk een fatsoenlijke planeet. Nog geen topper maar wel 225 fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netjes hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Korras schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 18:36:
[...]

ja.. alleen ze trekken vuur aan als een lamp die vliegen aantrekt. ze zijn dus bij elke aanval kapot.
Snotverdikkeme, dan moet ik m'n solar power plant weer upgraden :( Heb solar satelite lvl 8, en dat levert 261 energie van m'n total van 942 |:( Heb nu 299 punten en ben bezig m'n 15e laser canon te bouwen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Afbeeldingslocatie: http://img136.imageshack.us/img136/1238/tsou0.gif
Kijk, daar heb je wat aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Laatst online: 07-11-2015
Grats! Duurt hier nog wel even voor ik die kan bouwen :Y)

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand die oscar op 200.200.4 ff aanpakken. Die smiegt valt 's nachts aan en gelijk 3/4 van mijn spullen weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:58
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 09:02:
kan iemand die oscar op 200.200.4 ff aanpakken. Die smiegt valt 's nachts aan en gelijk 3/4 van mijn spullen weg :(
Yeah, sure, alleen dat is in bootcamp. Bouw eens defense en een leger :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 09:02:
Ik niet, ik ben nu bezig met defences (ben 7 laser cannons erbij aan het bouwen :)). Ik wordt de laatste tijd ook al gespyed, maar daar hoef ik me niet echt zorgen over te maken, ik heb namelijk wel goeie mijnen (solar 11, metal 10, crystal 9 en tritium 9 :9).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 09:34:
[...]

Yeah, sure, alleen dat is in bootcamp. Bouw eens defense en een leger :?
Heb ik ook alleen hij heeft 3x zo veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-10 21:35
hey hoe kan ik geology gaan onderzoeken? Wat moet ik hiervoor bouwen? Aangezien ik wel wat goedkopere stroom kan gebruiken. Solar Power Plant Level 10 heb ik nu en dit kost voor mij wel wat om te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Dan heeft geology voor jouw voorlopig nog geen nut. Gewoon wachten tot je weer kunt upgraden. Ik heb nu lvl 22 zonne energie, en kan over 6 uur lvl 23 doen. (500k metaal + 210k kristal, en ik verwacht dat het rond de 2 DAGEN duurt om dat te doen met production plant lvl 6). Daarna heb ik er wel genoeg van en ga ik verder research doen voor geo energie.

Je kan ook altijd de tech tree bekijken om te zien wat je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-10 21:35
Bedankt voor de info, dit soort spellen zijn compleet nieuw voor me. Ik heb hier voor als online games Kings of Chaos gespeeld, plannetbattleground [top 20 :Y)], megatycoon. Dus niks wat hier oplijkt.
Ik ben nu maar bezig met me mijnen te levelen, zit nu op 9 7 6 en ga dit maar om hoog brengen voor ik andere gebouwen ga bouwen of schepen of defence. Geen idee of dit een goede keuze is maar lijkt voor mij logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-10 01:16
Als je warrior bent kunt je maar tot maximaal Geology level 5 onderzoeken. Een Geo-plant is voor een warrior niet mogelijk.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Die krijgen weer een wind plant bij eco 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowwie schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 17:48:
Als je warrior bent kunt je maar tot maximaal Geology level 5 onderzoeken. Een Geo-plant is voor een warrior niet mogelijk.
En dat zeg je nu pas :P ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Planet data Live-Webcam
Full of pride and joy, the settlers welcome their new home! The settling celebration having left him already somewhat drunk, the commander of the Colonization Ship baptizes the planet with the name Eucretig.

Size: 121 Fields
Ø Temperature: 62 °C

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The mindkiller
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:38
kolo nr5:

Full of pride and joy, the settlers welcome their new home! The settling celebration having left him already somewhat drunk, the commander of the Colonization Ship baptizes the planet with the name Fubitali.

Size: 256 Fields
Ø Temperature: 8 °C

heb al 3x 256
1x196 ( nee is niet mijn main)
1x225

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 22:03:
Planet data Live-Webcam
Full of pride and joy, the settlers welcome their new home! The settling celebration having left him already somewhat drunk, the commander of the Colonization Ship baptizes the planet with the name Eucretig.

Size: 121 Fields
Ø Temperature: 62 °C

:(
Je zit toch niet de ogame posities (4-6) te koloniseren he :P Posities 10-12 geven de grootste planeten. Heb nu 9 planeten (2x196, 3x256, 4x289) waardoor ik eigenlijk een compleet overzicht van de galaxy heb, op een paar kleine stukjes na, maar die kan ik zichtbaar maken met een Long Distance Probe indien noodzakelijk.

Heb sinds vanavond ook een Trading Post, niet dat ik 'm ga gebruiken, maar is wel handig voor het tijdelijk opslaan van resources (250k op lvl1) en voor het gebruik van de JetStream:
Afbeeldingslocatie: http://img148.imageshack.us/img148/6460/jetstreamaz8.gif

De JetStream is alleen actief als je naar een planeet gaat met een Trading Post (in mijn geval m'n planeet die in het midden van de galaxy zit). Zoals je ziet duurt een vlucht naar de planeet met Trading Post slechts 1:37, tegenover 3:29 op de terugweg, naar een planeet zonder Trading Post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forum nog steeds down?
Of hebben we al een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 06:59:
Forum nog steeds down?
Of hebben we al een andere.
Tja vraag ik me ook af.

Edit: Op pagina 1 staat dus forum niet beschikbaar

[ Voor 12% gewijzigd door TheNostra op 01-04-2007 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The mindkiller
Kan iemand mij vertellen wat nu eigenlijk de belangerijkste schepen zijn om je aanvals vloot mee op te bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-12-2024
hey ik doe ook mee, 200:201:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The mindkiller schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:02:
Kan iemand mij vertellen wat nu eigenlijk de belangerijkste schepen zijn om je aanvals vloot mee op te bouwen?
Slagschepen. Het gevechtssysteem is anders opgebouwd dan in ogame, dus fodder zou niet zo belangrijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Komt omdat je niet 1 sterke aanval hebt, maar meerdere minder sterke aanvallen, dus wordt flodder zo opgeblazen.

Als ik het me goed herriner waren in ogame vernietigers beter dan slagschepen, met als nadeel hun snelheid. Maar in SP zijn imperial cruisers toch niet goed? (als je kijkt naar kosten).

Over nap trouwens, ik ben voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens dingen met snelvuur zoals in ogamen?
Bij de beschrijving ben ik dat nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Is er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Geen idee of het interessant is (niet voor mij), maar in BC is Vidalis (200.204.1) inactief geworden, maar hij heeft naast wat verdediging een flinke berg grondstoffen liggen:
Espionage report: GoT-Midkemia (200:204:01) Vidalis
Espionage defence: 7.20% [S][A]

Metal Crystal Tritium Energy
744790 290549 46680 2172

Ik begin daar niet zo veel met 1 vrachtscheepje en 1 spioprobe denk ik, maar misschien dat hier iemand een betere vloot heeft :)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-10 21:10
Ik heb op verzoek van Deamonfreak een privé forum/website gemaakt op http://www.ssh-larp.nl/GoT/modules/newbb/
Het is nog niet officieel in gebruik genomen, maar je mag er wel alvast een accountje maken.

Omdat we op dit moment de keuze hebben tussen twee fora, wil ik even vertellen wat het door mij opgezette forum onderscheidt van het forum dat Han heeft gemaakt.
  • XOOPS/CBB vs PHPbb
  • Eigen host vs InvisonFree
  • Volledige controle vs InvisonFree
  • (.)(.) vs >:) ( ok ik heb recent te veel will and grace gezien _O- )
Goed ik hoop dat jullie allemaal overtuigd zijn. O-)
Tot hoors.

edit:
#edit2: ow en die banner, die is van mij zelf. als een klein extratje om de pijn van de hosting te verzachten ;-)

Omdat de voorkeur naar het Forum van Han uit gaat heb ik de mijne ofline gehaald.

[ Voor 64% gewijzigd door Sir Guinhill op 05-04-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Hij ziet er goed uit Sir Guinhill, iedereen even stemmen (via de rondgaande post), dan weten we welke we kunnen gebruiken. En, oh ja, ik ga het forum dus niet adminnen. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Jouw forum heeft genoeg voordelen tov invision, maar 1 groot nadeel. Het is wel erg druk, een rustigere skin zou ik niks op tegen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Aangezien we hier op tweakers dol zijn op polletjes:

Poll: Welk forum nemen we?
Han
Sir Guinhil
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=181597&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
Skins zijn geen probleem, onder contact heb je de mogelijkheid een andere skin te kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Sir Guinhill schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:52:
Skins zijn geen probleem, onder contact heb je de mogelijkheid een andere skin te kiezen
Ondanks de mogelijkheden kies ik liever voor een invision board. Mijn keuze gaat dus voor de voor Han.

1 vs 1, dat wordt nog spannend. :O

[ Voor 6% gewijzigd door Cardinal op 03-04-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
Gaat goed met de stemming, tussen stand 4 Han en 1 mij ( en nee ik heb niet gestemd ;-) )

Heb nog een minuut of 15 voor mijn 4e kolonie-schip een vlaggetje in virtuele planeet grond poot.
Wat is jullie tactiek om een planeet snel op productie niveau te krijgen?
Ik heb naar mijn eerste kolonie een flinke berg metal en crystal gestuurd om de productie daar wat op te schroeven.
Mijn main heef lvl 19 metal en lvl 18 crystal mine dus die upgrade ik niet zo snel.

edit:
Full of pride and joy, the settlers welcome their new home! The settling celebration having left him already somewhat drunk, the commander of the Colonization Ship baptizes the planet with the name Modowelip.

Size: 256 Fields
Ø Temperature: -4 °C

[ Voor 22% gewijzigd door Sir Guinhill op 03-04-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik stuur gewoon wat metaal en crystal mee, tritium neemt hij automatisch mee (hij neemt tritium voor terugreis mee, die bestaat niet, en dat dumpt ie dus op kolonie). Dan doe ik mijnen paar lvls, dan lvl 1 tritium, productie plant omhoog zover mogelijk (tritium is beperkende factor), dan gewoon mijnen omhoog blijven doen. Mijn kolonien zijn helemaal zelfstandig, niet de snelste manier, wel makkelijkste.

1 van mijn kolonie schepen is ook alweer onderweg voor mijn vijfde planeet, alleen ben ik zo ongeveer door mijn lijst met goede namen voor planeten heen

[ Voor 16% gewijzigd door Sissors op 03-04-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Hoe veel punten is Navigation lvl 8 eigenlijk?
Ik wil met 9 planeten BC uit gaan, ik zit nu op 8 planeten met 835 punten, als dat lvl 8 165 punten meer is dan lvl 7 (dat is 127 punten) doe ik verder geen moeite en ga lekker de kolonies upgraden.
Er moet ook nog een kolonieschip bij kunnen :P (en als het kan ook nog 22 punten voor de planeet-basisvoorzieningen)

[ Voor 18% gewijzigd door Resistor op 03-04-2007 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
Hier even een update van mij:

ZIt nu sinds zondagavond in galaxy 1.
Ik heb nu 5 planeten en 2 colonisatiescheepjes zijn onderweg.
Stats 5 planeten:
main is nu: 21 20 18 15, 4 planeetjes hebben lvl 12-17 mijntjes en de laatste is nog een beginner.
Ik merk nu wel dat op mijn main het bouwen niet zo snel gaat. Het bouwen daarop is nu behoorlijk prijzig. Ik heb nu een inactieve planeet gevonden die echt veel resouces heeft. Heb net met 3 sl25 41945 Metal, 27263 Crystal en 5790 Tritium geloot en er zijn er nog een paar onderweg. Hopen dat het bouwen zo wat sneller gaat en op naar lvl 6 geology.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
En ik kwam met 2 planeetjes (incl main) naar galaxy 1. Hoe krijg je zoveel kolonien zonder over je punten heen te gaan :S

Ik zit al meer dan een week in galaxy 1 en ben pas bij geology 4. Maar goed, mijn mijnen op mijn main zijn wel hoger dan die van jullie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
Gewoon een beetje tactisch plannen. Eerst main wat opbouwen. Dan wat planeetjes coloniseren en die ook nog redelijk opbouwen. Niet te hoog, want op een gegeven moment krijg je snel veel punten. Maar goed. Ik had er nog wel 3 of 4 extra kunnen hebben, maar dat wou ik niet. Heb nu gewoon 4 goede planeten die niet veel onderdoen van mijn main.

[edit] Mijn eerste vlootje met 41945 Metal, 27263 Crystal en 5790 Tritium is binnen, waardoor ik nu meteen geology lvl 6 kan researchen. Duurt 8 uur, maar dan ken ik eindelijk geo powerplant bouwen.
Heb nu zo'n 5200 punten, maar daar komen zeker nog flink wat bij na de geo research en heb nog een paar constructies open staan.
Zondagavond had ik zo'n 4100 punten. Gaat redelijk goed moet ik zeggen.

[edit 2] Net weer een planeetje erbij en nu is het 1 van 225 field en weer is het koud. Heb nu al 4 planeten gekoloniseerd die allemaal koud zijn en er zit nog patroon in ook.
1e planeet die ik pakte was was 38/69 graden
daarna 2 van -4/-11
als 4e planeet kreeg ik 1 met de temperaturen: -19/-21
en als 5e heb ik nu 1 van -29/-31.
Het word steeds kouder, terwijl ik eigenlijk een paar warme erbij wil hebben. Wat is het koudst eigenlijk?

[ Voor 60% gewijzigd door Apocalyptus op 03-04-2007 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Apocalyptus schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:51:
Gewoon een beetje tactisch plannen. Eerst main wat opbouwen. Dan wat planeetjes coloniseren en die ook nog redelijk opbouwen. Niet te hoog, want op een gegeven moment krijg je snel veel punten. Maar goed. Ik had er nog wel 3 of 4 extra kunnen hebben, maar dat wou ik niet. Heb nu gewoon 4 goede planeten die niet veel onderdoen van mijn main.

[edit] Mijn eerste vlootje met 41945 Metal, 27263 Crystal en 5790 Tritium is binnen, waardoor ik nu meteen geology lvl 6 kan researchen. Duurt 8 uur, maar dan ken ik eindelijk geo powerplant bouwen.
Heb nu zo'n 5200 punten, maar daar komen zeker nog flink wat bij na de geo research en heb nog een paar constructies open staan.
Zondagavond had ik zo'n 4100 punten. Gaat redelijk goed moet ik zeggen.

[edit 2] Net weer een planeetje erbij en nu is het 1 van 225 field en weer is het koud. Heb nu al 4 planeten gekoloniseerd die allemaal koud zijn en er zit nog patroon in ook.
1e planeet die ik pakte was was 38/69 graden
daarna 2 van -4/-11
als 4e planeet kreeg ik 1 met de temperaturen: -19/-21
en als 5e heb ik nu 1 van -29/-31.
Het word steeds kouder, terwijl ik eigenlijk een paar warme erbij wil hebben. Wat is het koudst eigenlijk?
Welke planeet in ons zonnestelsel is kouder? Mecurius of Pluto ;) (logisch nadenken, en dat ook toepassen bij SP)
furby-killer schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:28:
En ik kwam met 2 planeetjes (incl main) naar galaxy 1. Hoe krijg je zoveel kolonien zonder over je punten heen te gaan :S

Ik zit al meer dan een week in galaxy 1 en ben pas bij geology 4. Maar goed, mijn mijnen op mijn main zijn wel hoger dan die van jullie :9
Logisch plannen. Precies genoeg researchen om kolonieschepen te bouwen, en verder alleen maar richten op Navigation (met nog een beetje verdediging, per planeet een kleine koepel), aan gebouwen zijn mijn kolonies maar 22 punten waard. solar-7, metaal en kristal @ 5, tritium @ 3, production plant op 2 (om shipyard 1 te doen) en lab ook op 1. Dat op de rails? -> volgende.

Ik ben er maar een klein beetje van afgeweken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Lijkt het mij toch efficienter om meer in mijnen te investeren, heb nu bijna 7500 building score met 8200 totaal score

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
Resistor schreef op dinsdag 03 april 2007 een heel verhaal.
Waar zit die zon in galaxy 1 dan?? In het midden???
Uit je reactie kan ik leiden dat het daarmee te maken heeft.
of bedoel je dat planeet 1 veel warmer is dan planeet 14?

[ Voor 20% gewijzigd door Apocalyptus op 03-04-2007 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Apocalyptus schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:05:
[...]

Waar zit die zon in galaxy 1 dan?? In het midden???
Uit je reactie kan ik leiden dat het daarmee te maken heeft.
of bedoel je dat planeet 1 veel warmer is dan planeet 14?
Jups :)

De zon is 0 in de stelsels ;)

Dichter bij de 0 krijg je warmere planeten, verder weg koudere. Plekken 10, 11 en 12 geven de grootste kans op een grote planeet (wat mijn voorkeur heeft, die paar % verschil in productie tussen koude en warme planeten boeien mij niet, dat voordeel ben je weer kwijt als je moet (laten) terraformen omdat je planeet te klein is)

En als je uit bootcamp vertrekt neem je je planeten mee, die veranderen niet. Behalve als je in gal.1 weer nieuwe kolonies gaat maken, dan gelden de plaats-grootte-temperatuurregels weer.

[ Voor 18% gewijzigd door Resistor op 03-04-2007 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The mindkiller
hmmm, gaat wel erg langzaam allemaal zonder raiden.

Van het weekend maar eens targets zoeken en leeg zuigen.....en het wordt een lang weekend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:56
Wat is hier RPG aan?
([MMORPG] Space-Pioneers)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Je spel de rol van leider van je planeten?

Er is totaal geen skill bij betrokken (toch bij mij één van de makkelijkste definities van RPG)

Mijn plannen voor galaxy overheersing zijn wat terughoudender dan die van sommige anderen:
Afbeeldingslocatie: http://img251.imageshack.us/img251/7498/overheersingvr2.png

De buitenste 2 zijn mijn sterkste posities. ééna bovenste is net nieuw, dus hoe het daar gaat weet ik nog niet, maar op zich wordt alleen mijn bovenste planeet regelmatig gescand, ik zit hier in een redelijk rustige regio.

[ Voor 58% gewijzigd door Sissors op 04-04-2007 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Dat is inderdaad een klein nadeel als je in de buurt van een druke gebied zit:

Afbeeldingslocatie: http://img154.imageshack.us/img154/6834/scanos0.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
Dacht vanochtend nog een planeet erbij te krijgen, maar de kolonisatie is mislukt. Ken ik nog een keer dat schip op pad sturen. Geology is nu ook klaar en heb nu op alle planeetjes geo powerplants staan en ik sta nu weer op alle plneten in de plus met energie. Ken ik nu weer fatsoenlijk mijnen bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Zou ik als ik jouw was eerst je navigatie lvl'tje hoger doen voor je weer een schip stuurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
Iemand die weet hoe ik kan zien waaruit een aankomend attack force uit bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Dat ligt aan het spy level van jouw en de aanvaller:

x=spylvl_verdediger-(spylvl_aanvaller/2)

waarde xwat kan je zien
x<3niets
x=3aantal schepen
4<=x<=6soort en aantal schepen
x>6soort en aantal schepen, inclusief die in het moederschip

Beetje vrij vertaalt, maar zo zou het moeten kloppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Laatst online: 17:15

rapture

Zelfs daar netwerken?

DeadKennedy schreef op woensdag 04 april 2007 @ 00:57:
Wat is hier RPG aan?
([MMORPG] Space-Pioneers)
Account opbouwen en levellen? Iedereen speelt een bepaalde rol in het spel, je hebt handelaars, strijders, supporters, inlichtingendiensten, statistieken, verzekeringsmaatschappij, banken,... 't Is te zien of we in deze game zo bont als in oGame universum II gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
Dacht altijd dat 3 keer scheepsrecht was maar dat mocht niet zo zijn.

Maar eindelijk de 5de keer wel: Koste wat Deut maar het resultaat mag er zijn

Full of pride and joy, the settlers welcome their new home! Already somewhat drunk from the settling celebration, the commander of the Colonization Ship baptizes the planet with the name Zehodripia.

Size: 289 Fields
Ø Temperature: -14 °C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Vergap je inderdaad niet op die velden, zorg ten allerminste dat je een planeet hebt van minimaal 225 velden, want je kunt ook nog de Industrial Complex bouwen, waarbij het mogelijk wordt gemaakt meerdere mijnen van het zelfde type op dezelfde planeet te bouwen.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
Tja is me eerste planeet die gewoon goed is. De vorige 4 pogingen waren rond de 69 velden.
En daar ging ik niet mee accoord. Dus moest steeds weer opnieuw sparen voor 7200 Deut.
Heb dus ondertussen al ruim 300k metaal en zo'n 130k kristal. Kan ik eindelijk gaan gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Was net weer iemand die mij main ging aanvallen, leuk berichtje gestuurd dat ik online was, en hij trok terug. (was tweede keer dat het zo gegaan is, ik moet echt eens stel sl25's bij mijn main leggen zodat ik resources kan saven ipv opmaken). Of een realistische defense maken als ik 500k metaal en 150k kristal op mijn planeet leg. (wil metaal een lvl hoger).

Anyway, dit is de reply die ik krijg:
uuuuuuuu :( ypu mast off
Dit gaat mij te boven, iemand die dit kan decoderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:14

beany

Meeheheheheh

You must be offline :?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The mindkiller
rapture schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:24:
[...]
Account opbouwen en levellen? Iedereen speelt een bepaalde rol in het spel, je hebt handelaars, strijders, supporters, inlichtingendiensten, statistieken, verzekeringsmaatschappij, banken,... 't Is te zien of we in deze game zo bont als in oGame universum II gaan maken.
hmm, space pioneers heeft wat dat betreft veel meer mogelijkheden. Je kan je recs verhuren. je kan terraforming verkopen. Longrange probe voor de inlichtingen diensten. terrordroids om iemands zijn def te demonfreaken. De "rollen verdeling" zal pas echt beginnen als we de eerste oorlog krijgen.
Vergap je inderdaad niet op die velden, zorg ten allerminste dat je een planeet hebt van minimaal 225 velden, want je kunt ook nog de Industrial Complex bouwen, waarbij het mogelijk wordt gemaakt meerdere mijnen van het zelfde type op dezelfde planeet te bouwen.
tja, niet iedereen heeft genoeg GS om telkens weer hun planeten te slopen en kolo schepen te bouwen om toch maar die 200+ planeten te krijgen.

Ik denk dat je per saldo minder velden nodig hebt dan in ogame.
Stel je hebt als merchant 12 planeten met 150+ velden (+ 1x mobiele kolo om andere mensen te irriteren) volgestouwd met mijnen (eventueel met behulp van industrial complexen) .....dan heb je toch zo'n misselijke produktie dat die paar miljoentjes voor het terraformen ook niet veel meer uitmaken. Als je dan ook nog alles een beetje efficient opbouwd kun je volgens mij met zelfs met nog wat minder ook behoorlijk ver komen. ook omdat Je hier namelijk geen IGON hebt, dus op meerdere planeten labs bouwen is naar mijn mening vrij nutteloos. ook heb je geen silos wat ook weer een hoop velden bespaard. Ben het met je eens dat hoe meer hoe beter natuurlijk. dit ff voor degene die veel moeite hebben om een grote planeet te krijgen.

Overigens heb ik nu 6 kolo met de volgende grote:
4x 256
1x 196
1x 225

en dat allemaal in een keer .....allemaal positie 10/11/12 (degene op pos.5 zijn meegenomen uit BC)
Dus wil je de grootste kans hebben op grote planeten dan moet je gewoon voor deze posities gaan.
Maar dat wisten jullie natuurlijk al. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
Ik geloof dat we na 2 dagen de stemmen wel eens mogen gaan tellen, Ik kan wel stellen dat Han met 80% van de stemmen heeft gewonnen :P
Dus het forum dat ik beschikbaar stelde zal ik binnen kort wel weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napp
  • Laatst online: 25-07-2021
Ik heb dit spel net gevonden inderdaad ogame achtig spel maar net weer wat anders ( beter)

Mijn maatje demonfreack zit hier ook al zag ik net dus dat kan weer spannende wars op leveren.

Vraagje is er hier ook een alliance op gericht voor en door gotters, ik heb nog geen tijd gehad om alles te lezen.

my the force with you

3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
The mindkiller schreef op woensdag 04 april 2007 @ 23:08:
[...]
tja, niet iedereen heeft genoeg GS om telkens weer hun planeten te slopen en kolo schepen te bouwen om toch maar die 200+ planeten te krijgen.

Ik denk dat je per saldo minder velden nodig hebt dan in ogame.
Stel je hebt als merchant 12 planeten met 150+ velden (+ 1x mobiele kolo om andere mensen te irriteren) volgestouwd met mijnen (eventueel met behulp van industrial complexen) .....dan heb je toch zo'n misselijke produktie dat die paar miljoentjes voor het terraformen ook niet veel meer uitmaken. Als je dan ook nog alles een beetje efficient opbouwd kun je volgens mij met zelfs met nog wat minder ook behoorlijk ver komen. ook omdat Je hier namelijk geen IGON hebt, dus op meerdere planeten labs bouwen is naar mijn mening vrij nutteloos. ook heb je geen silos wat ook weer een hoop velden bespaard. Ben het met je eens dat hoe meer hoe beter natuurlijk. dit ff voor degene die veel moeite hebben om een grote planeet te krijgen.
Je komt al vrij snel in de problemen met de hoeveelheid velden. Mijn hoofdplaneet (eerste) heeft standaard 196 velden. Daarvan zijn er al 106 bezet en ben voorlopig niet uitgebouwd.

Al mijn andere planeten ben ik alleen op grote planeten aan het mikken. Heb er al 5 weg moeten gooien, echter zal ik op de lange termijn er minder in moeten investeren of planeten opgeven als ze zijn opgebouwd.

Ps. Waar is de link naar het forum van Han, of is die dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
SNap er niks van. Voor de 2e keer lukt het niet om een planeet te koloniseren. Planeet ligt zelfs in mijn eigen galaxy. Het zijn wel dezelfde coordinaten als de vorige keer dat ik ook problemen had. Zou dat er iets mee te maken hebben, dat de planeet op deze coordinaten gewoon lastig te veroveren of dat ie al een keer gepakt is en gedumpt is?? Of is het een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Is je navigatie hoog genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
natuurlijk niet, anders kan het probleem niet voordoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Kies ik ook een keer voor de aardige aanpak :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
LOL, rond de 450 punten en nog geen kolonies :'( Heb volgens mij te veel def en science :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
Ik was nog bezig met researchen van navigatie en die was nog niet klaar. Stom van me dat ik daar niet aan heb gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Apocalyptus schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:08:
Ik was nog bezig met researchen van navigatie en die was nog niet klaar. Stom van me dat ik daar niet aan heb gedacht.
Nee hoor, dat is me ook meerdere malen overkomen en maar niet begrijpen waarom die @$$@% colo weer terug kwam he? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
Maar goed. Heb nu ook een account aangemaakt op de Duitste versie van dit spel. Ga het nu iets anders aanpakken. Mijn main planet ga ik daar toch wat meer upgraden en researchen (vooral navigation :P ) voordat ik naar een galaxy ga en minder ga spenderen aan kolonies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieroman
  • Laatst online: 29-10 20:21

Pieroman

/me

wimjongil schreef op donderdag 05 april 2007 @ 15:43:
LOL, rond de 450 punten en nog geen kolonies :'( Heb volgens mij te veel def en science :)
Ik ben al bijna bootcamp uit en heb er ook nog geen :o :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Er zijn nu ook ranks in de GoT alliantie :)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Ranks:
100000 > : Emperor
75000 - 100000 : Marshall
50000 - 75000 : Fleet Admiral
30000 - 50000 : Admiral
20000 - 30000 : Colonel
15000 - 20000 : Captain
10000 - 15000 : Major
8000 - 10000 : Luitenant 
6000 - 8000   : Sergeant
4000 - 6000   : Corporal
2000 - 4000   : Private

Het beheren ervan gaat een stuk relaxter en vlotter dan in Ogame.

Ik heb Han een berichtje gestuurd dat we graag zijn forum willen gebruiken. Ik heb z'n link ook niet meer, dus even wachten op zijn bericht en dan gaat de link via de rondgaande post en komt deze ook in de ts.

[ Voor 28% gewijzigd door Snowwie op 05-04-2007 22:42 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Snowwie schreef op donderdag 05 april 2007 @ 22:37:
Er zijn nu ook ranks in de GoT alliantie :)
Het beheren ervan gaat een stuk relaxter en vlotter dan in Ogame.

Ik heb Han een berichtje gestuurd dat we graag zijn forum willen gebruiken. Ik heb z'n link ook niet meer, dus even wachten op zijn bericht en dan gaat de link via de rondgaande post en komt deze ook in de ts.
Gaat het beheren ervan soms handmatig? Aangezien er soms iets niet helemaal klopt :P

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/spaceranks.jpg
Pieroman schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:22:
[...]
Ik ben al bijna bootcamp uit en heb er ook nog geen :o :')
Grappig dat mensen stoer doen met hun grootste fout.

[ Voor 16% gewijzigd door Cardinal op 06-04-2007 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
cardinal808 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 10:07:
[...]

Gaat het beheren ervan soms handmatig? Aangezien er soms iets niet helemaal klopt :P

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/spaceranks.jpg
Ja, in dit geval ben jij net de 10.000 punten gepasseerd vannacht. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ik heb nu 941 punten. ik zal vanavond wel naar G1 verplaatsen denk ik.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
cardinal808 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 10:07:
[...]

[afbeelding]

[...]

Grappig dat mensen stoer doen met hun grootste fout.
Ik vertrok naar galaxy 1 met in totaal 5 planeten, maar moet er wel bijzeggen dat mijn main toch niet zo goed is dat ik dacht. Als ik gewoon ga wachten en niet trade, moet ik nu alsnog 3 dagen wachten todat ik weer een mijn kan bouwen op mijn main.
Op mijn 2e account ga ik maximaal tot 3 planeten voordat ik naar de galaxy en zorg er dan voor dat mijn main planet qua mijnen een stuk hoger is als wat ik nu had en dat mijn navigation ook hoger is. Dan kan ik via mijn main alle planeten goed voorzien van resources en ook snel kan coloniseren. Mijn main van nu gaat echt super traag en researchen word ook lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Het duurt bij bij mij 57 uur voordat ik de mijn kan upgraden.

Echter heb ik als merchant daarvoor tientallen vrachtschepen die resources gaan halen bij inactieven en andere onbenullen. Sommigen hebben namelijk zo'n hoge mijn level dat elke 12 uur er een bezok aan kan worden gebracht.

Dit is niet echt bepaald een turtle spel. Het kan wel, maar dan ben je ook weer maanden zoet.

[ Voor 14% gewijzigd door Cardinal op 06-04-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Eindelijk begonnen met Plasma Technology

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Zijn er ook mensen die veel spioprobes gebruiken om inactieve onverdedigden leeg te halen?
Hier kan dat nog wel, in tegenstelling tot Ogame waar je geen vracht mee kan nemen.

(tip ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Je kunt hier niet spioraiden, als je namelijk spionagesondes selecteert, en vervolgens een doelwit dan heb je geen optie tot aanval. Enkel spioneren. Je kunt wel met spionagesondes, als je er een hoop van hebt, grondstoffen overzetten van de ene naar de andere kolonie.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
Als je een planeet dumpt, kan je daarna wel weer die zelfde plek opnieuw koloniseren?? Zo ja, krijg je dan weer exact dezelfde planeet of bestaat er een kans dat je dan qua groote /temperatuur andere planeten kan krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Apocalyptus schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:35:
Als je een planeet dumpt, kan je daarna wel weer die zelfde plek opnieuw koloniseren?? Zo ja, krijg je dan weer exact dezelfde planeet of bestaat er een kans dat je dan qua groote /temperatuur andere planeten kan krijgen??
Anders dan bij Ogame kun je de coordinaten van een opgeheven planeet gelijk weer koloniseren. De veld grootte is willekeurig. Je kunt zowel een grotere of kleinere kolonie krijgen en er bestaat altijd een kans dat je nieuwe kolonie toevallig net zo groot wordt als de oude. Gewoon proberen zou ik zeggen. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Zo, impulse drive 3 is bezig, en dan kunnen de kolonies beginnen :) Ga denk ik mijn main goed verdedigen en veel research, en van 1 planeet mijn oorlogsbasis maken :) Met veel shipyards en schepen :P Ook eentje als productieplaneet gebruiken, maar kan je de grondstoffen makkelijk van de ene naar de andere planeet overzetten? En hoe zit dat met je vloot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
Je kan zo resources van je ene planeet naar de andere brengen. Duurt wel even om de schepen naar de ene kolonie te sturen om daar resources weg te halen en dan weer naar een andere planeet te brengen.
In feite begint het echte transporteren als je sl25 ken gaan bouwen. In bootcamp valt er niet heel veel te transporteren. Enige wat ik deed in bootcamp was af en toe traden en inactieve planeetjes beroven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Wegens allerlei drukte, zit ik wat rustig in te turtlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ah ik vroeg me al af waarom jij me nog niet voorbij bent ;)

Heb nu geo power plants, best een hoop efficienter zijn die dan solar power plants. Vraag me af of ik door moet gaan voor geo lvl 8 om TPs te maken, ofdat ik dat nog even laat zitten.

Vandaag eindelijk weer lekkere inactieven gevonden. En heb mijn defense op peil gebracht na twee keer succesvol te zijn aangevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naam : DR.V
Plek : 200:199:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Bij mij is het zowel mijnen als researches omhoog pompen, ik kan nu battleships maken en zit te overwegen om de imperial cruisers te onlocken. Daarna wat scheepjes eruit stampen om de farms kaal te scheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op zondag 08 april 2007 @ 21:25:
Ah ik vroeg me al af waarom jij me nog niet voorbij bent ;)

Heb nu geo power plants, best een hoop efficienter zijn die dan solar power plants. Vraag me af of ik door moet gaan voor geo lvl 8 om TPs te maken, ofdat ik dat nog even laat zitten.

Vandaag eindelijk weer lekkere inactieven gevonden. En heb mijn defense op peil gebracht na twee keer succesvol te zijn aangevallen
Die geo power plants zijn heerlijk ja _/-\o_
Goedkoop en supersnel gebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok.
ik zit ook in galaxy 1 op 60:55:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ik ben er mee gestopt :( De laatste weken ben ik tig x aangevallen door spelers die wel 10x zoveel punten hebben dan ik. Daar kun je geen verdediging tegen aanbouwen. En aangezien coordinaat 60.55.x veel te dicht bij het centrum zit zal dit ook nooit wat worden. Weer een weetje overigens, als je stopt, kun je je grondstoffen overdragen aan iemand anders. Ik heb The Loner mijn grondstoffen nagelaten. Zo, weer wat fleetsave-zorgen kwijt. JoetjeF heeft alle rechten van de alliantie gekregen.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Snowwie schreef op maandag 09 april 2007 @ 17:43:
Ik ben er mee gestopt :( De laatste weken ben ik tig x aangevallen door spelers die wel 10x zoveel punten hebben dan ik. Daar kun je geen verdediging tegen aanbouwen. En aangezien coordinaat 60.55.x veel te dicht bij het centrum zit zal dit ook nooit wat worden. Weer een weetje overigens, als je stopt, kun je je grondstoffen overdragen aan iemand anders. Ik heb The Loner mijn grondstoffen nagelaten. Zo, weer wat fleetsave-zorgen kwijt. JoetjeF heeft alle rechten van de alliantie gekregen.
Zonde! Dan ga je toch naar een andere planeet verkassen :o En dan dump je (lees: verwaarloos) die 60.55.x planeet toch ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste