[MMORPG] Space-Pioneers

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 3.883 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woutertje schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:55:
Hmm, wat kan ik het beste op m'n extra gekoloniseerde planeten bouwen?
Mijnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The mindkiller
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:38
Snowwie schreef op maandag 09 april 2007 @ 17:43:
Ik ben er mee gestopt :( De laatste weken ben ik tig x aangevallen door spelers die wel 10x zoveel punten hebben dan ik. Daar kun je geen verdediging tegen aanbouwen. En aangezien coordinaat 60.55.x veel te dicht bij het centrum zit zal dit ook nooit wat worden. Weer een weetje overigens, als je stopt, kun je je grondstoffen overdragen aan iemand anders. Ik heb The Loner mijn grondstoffen nagelaten. Zo, weer wat fleetsave-zorgen kwijt. JoetjeF heeft alle rechten van de alliantie gekregen.
Bouw overal trading stations en je kan zo je GS erin pleuren. Met andere woorden ....def is (net zo als in
ogame) nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-10 01:16
Misschien dat ik wel weer over nieuw begin, en dan gewoon de kolonies helemaal aan de zijkant, en alles gewoon bijelkaar.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-10 18:30

PromWarMachine

Forsaken Archer

Alweer zo'n Planetarion kloon? Wat maakt dit spel uniek? Ik vind het er met name lelijker uit zien dan Planetarion. :P

Na 4 maanden niet geheel onsuccesful Ogame heb ik het wel weer even gehad met dit type spellen, maar ik wens jullie veel succes. Vooral Demonfreak, hopen dat je het hier langer uithoudt dan in uni11 @ Ogame. :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-10 13:26
Heb me ook maar even opgegeven. Zit nu in Bootcamp op 200.202 als Basekid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:01
_O-
Snowwie schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 00:20:
Misschien dat ik wel weer over nieuw begin, en dan gewoon de kolonies helemaal aan de zijkant, en alles gewoon bijelkaar.
Ik snap sommige gasten niet die alles bijelkaar bouwen. Die vormen namelijk een mooie farm bijelkaar. Ik neem aan dat je steeds op dezelfde planeet wordt aangevallen? Dan is het een kwestie van zorgen dat er weinig te valen valt zodat je niet meer op de farm list staat. Daarnaast zullen de grote jongens, grote jongens moeten aanvallen, dus een aanval kan gebeuren.

[ Voor 68% gewijzigd door Cardinal op 10-04-2007 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Snowwie schreef op maandag 09 april 2007 @ 17:43:
Ik ben er mee gestopt :( De laatste weken ben ik tig x aangevallen door spelers die wel 10x zoveel punten hebben dan ik. Daar kun je geen verdediging tegen aanbouwen. En aangezien coordinaat 60.55.x veel te dicht bij het centrum zit zal dit ook nooit wat worden. Weer een weetje overigens, als je stopt, kun je je grondstoffen overdragen aan iemand anders. Ik heb The Loner mijn grondstoffen nagelaten. Zo, weer wat fleetsave-zorgen kwijt. JoetjeF heeft alle rechten van de alliantie gekregen.
Word ik even out of the blue Alliantie Leider gemaakt :X

Tja, dat def niet helpt zou je uit ogame ook moeten weten :P Zeker als +/- 4.5% van het def naar puin gaat. Overigens kan je je main toch verplaatsen, desnoods geef je die planeet op. Maar zal morgen wel even een topic op het forum aanmaken over het leiderschap.
The mindkiller schreef op maandag 09 april 2007 @ 20:40:
Bouw overal trading stations en je kan zo je GS erin pleuren. Met andere woorden ....def is (net zo als in
ogame) nutteloos.
Ik bouw vooral Trading Posts omdat het de helft van de vliegtijd scheelt (en een voorwaarde voor de SL-250). Op level2 kan je maar 500k opslaan, en dat is niet echt veel kan ik je wel zeggen, zeker niet als je al zover bent dat je ze kan bouwen.
PromWarMachine schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 00:31:
Na 4 maanden niet geheel onsuccesful Ogame heb ik het wel weer even gehad met dit type spellen, maar ik wens jullie veel succes. Vooral Demonfreak, hopen dat je het hier langer uithoudt dan in uni11 @ Ogame. :P
Check een paar berichten boven je :P

Het voordeel van dit spelletje is dat je het lekker rustig kan spelen. Af en toe een aanvalletje, niet bang hoeven te zijn voor phalanxen, en ideaal fleetsaven (je kan redelijk accuraat fleetsaven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
JoetjeF schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 01:00:
[...]
Het voordeel van dit spelletje is dat je het lekker rustig kan spelen. Af en toe een aanvalletje, niet bang hoeven te zijn voor phalanxen, en ideaal fleetsaven (je kan redelijk accuraat fleetsaven).
Fleetsaven. doh als ik daar aan toe moet komen, dan wordt het tijd om te stoppen. Momenteel toch niet veel vliegtuigen.

Ik snap ook even niet waarom demonfreak niet even hulp heeft ingeschakelt. Ik had makkelijk even 30 battleships kunnen parkeren bij een planeet. Of kan je in dit spel elkaar niet helpen, door een vloot boven andermans planeet te parkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
cardinal808 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 01:05:
[...]

Of kan je in dit spel elkaar niet helpen, door een vloot boven andermans planeet te parkeren?
Dat kan inderdaad niet. En persoonlijk ben ik daar blij om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik begrijp ook niet waarom jullie allemaal in zelfde stelsel zitten met main, als daar eenmaal problemen zijn is iedereen genaaid.

Zelf heb ik nu wel wat defense staan, genoeg om stuk of 40 destroyers op main tegen te houden en 30 op grootste kolonie. Zal vast wel nutteloos zijn, maar ze werden beide aangevallen door mensen met nog geen eens zoveel vloot, en ik kon er geen ruk tegen doen als ik niet online was. (gelukkig gebeurde het maar 2x dat ik succesvol ben aangevallen, maar wel hoop verloren).

Kan je fleetsaven zeggen, zou kunnen, maar ik heb geen 40 sl25s liggen. En zorgen dat je geen aantrekkelijk doelwit bent is lastig als je veel nodig hebt voor volgende level mijnen.

En in ogame, eeniedergeval uni2, was defense best wel redelijk, zolang er niet 10 rond je gingen zitten om je te bestokens met ipms.

Ik ga nu mijn spio level omhoog doen (heb nu 8 ), TPs maken, destroyers maken en zorgen dat ik grotere schepen kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
TheNostra schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 01:14:
[...]
Dat kan inderdaad niet. En persoonlijk ben ik daar blij om.
want :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

AGS in oGame heeft naast wat voordelen, een lading krachtige nadelen. Vandaar zijn er nog altijd uni 2 (en 1) aanhangers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
  • Laatst online: 21-07-2023
Ik heb met zin een plekje gekozen die ver uit het midden is. Mijn main is nog maar 1x gescand ofzo. Ik kan hier dan ook lekker rustig bouwen. Mijn main en nog een aantal kolonies heb ik op 98:06:xx. Daar is het echt lekker rustig. Ook ver weg uit het centrum. Daarnaast heb ik nog een planeetje op coords 69:02 en daar merk ik gewoon dat mijn planeet al zo'n 60 keer gescand is. Alleen elke keer als ze scannen treffen ze maar weinig grondstoffen en ben daar nog maar 1 keer aangevallen.

Die ene keer dat ik werd aangevallen was ik online. 1 minuut voordat de aanval begon fleetsave-de ik mijn resources. Zette ik de energie op 0, zodat er niets meer geproduceert werd. Aanvaller won de battle maar keerde terug met 0 metal, 0 crystal en 0 tritium :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
rapture schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:31:
[...]
AGS in oGame heeft naast wat voordelen, een lading krachtige nadelen. Vandaar zijn er nog altijd uni 2 (en 1) aanhangers.
Het spijt me, maar voordat AGS :? kwam, ben ik al met Ogame afgehaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je aan een 2de planeet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

door kolonisatie scheepjes te bouwen en naar een vrije planeet te sturen. Voor benodigd heden voor een kolo schip moet je op SP zelf kijken (in shipyard of construction card)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het uitleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
En mijn eerste planeet is een feit (en een mooi feit :)): 289 fields, -5 tot 6 graden, lekker veel tritium dus :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
w00t eerste vijandelijk spio sonde uit de lucht geknald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dit is wel kut
ik zit der ook net en word ook steeds aangevallen.
zo schiet het natuurlijk niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Grrr, gaat iemand mijn kolonie aanvallen wanneer mijn destroyers al te ver weg zijn op fleetsave missie, kan wel meer maken, maar voor die klaar zijn is het al laat, en heb geen zin om wakker te blijven. Nu overleeft de aanvaller het. Nou ja, overleeft, 1 of 2 van de 5 aanvallen sl25s overleven het, heb nou eenmaal maar 1 destroyer paraat :(

(en die moet ook nog eens 2.5 uur op volle snelheid vliegen, oftewel die is redelijk ver weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik stop der ook mee op die locatie.
ik begin wel op een andere coordinaat opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik zit op 90:90, en je zal altijd wel worden aangevallen, maar waar ik zit is het lekker rustig en best veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The mindkiller
Ik zit 2 stelsel verwijderd waar demonfreak eerst zat, behoorlijk dicht bij het centrum dus maar ik heb nooit last van spios .....laat staan aanvallen. Gewoon een kwestie van je grondstoffen en je scheepjes fleetsaven, zorgen dat er nix aantrekkelijks ligt. Maarja dit is al zo vaak gezegd.
quote:
The mindkiller schreef op maandag 09 april 2007 @ 20:40:
ogame) nutteloos.
Ik bouw vooral Trading Posts omdat het de helft van de vliegtijd scheelt (en een voorwaarde voor de SL-250). Op level2 kan je maar 500k opslaan, en dat is niet echt veel kan ik je wel zeggen, zeker niet als je al zover bent dat je ze kan bouwen.
Ik zei ook niet dat je die dingen als centrale opslag plaats moet gebruiken ....daar zijn ze een beetje duur voor. Als centrale opslag gebruik ik een hele zooi SL25 die ik constant in de lucht hou. Wat ik bedoelde is dat trading posts handig zijn om je dag producties in op te slaan in geval van nood.
Ik kan ze al bouwen ......en met mijn dag produktie per planeet krijg ik een lvl1 TP niet vol.

[ Voor 60% gewijzigd door The mindkiller op 12-04-2007 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik ben nu een miljoen kwijt voor hoger level metaal mijnen, dat kan je niet opbergen, dat is het probleem. En je hebt ook nogal wat sl25's nodig om dat weg te houden.

Heb ik eindelijk leuk doelwit om in hoopje puin te veranderen, lager geranked dan mij en veel te arrogant, dus ik verzamel schepen op mijn hoofdplaneet, nog voordat ze daar zijn is ie al in vakantie mode. Denkt dat hij nog iemand anders geirriteerd had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
furby-killer schreef op donderdag 12 april 2007 @ 08:47:
Ik zit op 90:90, en je zal altijd wel worden aangevallen, maar waar ik zit is het lekker rustig en best veilig.
je bedoelt zeker 91:91 waar jij zit :P
Zelf zit ik op 98:06. Ik heb daar 7 planeten op een bultje. Daarnaast nog 2 planeten iets verder weg, zodat ik nog wat overzicht heb over de galaxy. Ik heb het echt lekker rustig daar. Kan gewoon lekker vlot bouwen. Heb net lvl 7 geology klaar en ben nu ook meteen bezig met geology 8. Tegelijkertijd ben ik nu ook een lvl 24 mijntje aan het bouwen op mijn main. Deze gebouwtjes bij elkaar hebben toch zo'n 1.3 mil aan metal nodig en 600000 crystal. Maar goed, met veel tritium kan je snel aan metal en crystal komen. Heb voor de zekerheid altijd nog zo'n 30 sl25 klaar staan als ik iets moet fleetsaven. Heb het nog niet echt nodig gehad. Ben nog maar 1x aangevallen.
Ik zorg er altijd wel voor dat er niet veel resources zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door Apocalyptus op 13-04-2007 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik zit met 9 planeten gelijkmatig over de halve galaxy (foute planning, hebben onderlinge afstand van 25 stelsels in plaats van 33), en ik heb gemiddeld zo'n 2 spionages verdeeld over ze gedurende een nacht, mijn middelste planeet is volgens mij nog maar 4x bekeken in de afgelopen week, terwijl ik 45.50 toch wel aardig 'midden' noem.

En ik groei lekker, met steeds grondstoffen opmaken aan meer mijnen/centrales/onderzoek :P
Handel is ook makkelijk :)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The mindkiller
furby-killer schreef op donderdag 12 april 2007 @ 22:59:
Ik ben nu een miljoen kwijt voor hoger level metaal mijnen, dat kan je niet opbergen, dat is het probleem. En je hebt ook nogal wat sl25's nodig om dat weg te houden.
40......gaat me toch niet vertellen dat je met zo'n metaal produktie 40 st. sl25 veel vindt? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Je bent nou eenmaal nederlander of niet :P

Heb totaal iets van 6 SL25s, verdeeld over 2 planeten. Heb nu 30 destroyers, en niet van plan meer te gaan bouwen voorlopig, kost veel te veel tritium om te fleetsaven. Maar ze zijn wel lekker snel en als iemand een kolonie aanvalt kan ik ze met beetje geluk voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit in G1 25.90.10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ik ga ermee stoppen. Het is een leuk spelletje, maar kan het niet opbrengen om steeds te gaan fleetsaven en het kost me op dit moment te veel tijd. Tijd die ik helaas niet heb.

Ik sta al op vacation mode en zal waarschijnlijk binnen 30 dagen gedelete worden. Als men mij eventueel uit de guild wil gooien is dat prima. Succes mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:08

beany

Meeheheheheh

ga eens uit vakantie mode... en post hier je lokatie even... dan hebben wij er ook nog wat aan :P

;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik heb te weinig tijd om alles te beheren en mijn kolonies dienen soms als farm van een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mezelf ook al opgeheven.
Ik merkte al dat het weer fout ging bij mij (teveel tijd insteken).
Dus heb ik mezelf maar in bescherming genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Laatst online: 17:11
Hmm, m'n colonisatie is nu al 2 keer mis gegaan. Waar ligt dit aan?
Is dat gewoon pure pech of voldoe ik niet aan bepaalde voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Navigatie.

Gaat zo wel snel achter uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Zo, ik zit ook in G1 (probeerde nog voor G1 een kolonie erbij maar is niet gelukt :(). Heb nu 3 kolonies (ik ga m'n nieuwe kolonie met 196 :X velden weggooien, dan heb ik er weer 2 :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
Zijn er nog lui die dit spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Het lijkt er op dat Space-Pioneers een korter leven beschoren is als Ogame was destijds.

Ogame was ook echt helemaal nieuw toen hè.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-10 21:35
Hallo, ik zit in galaxy 2. Met een andere GoT' er, ik heb nu al een Clan op gericht voor Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Natuurlijk :)

Niet actief, ik probeer gewoon zo snel mogelijk alle planeten tegelijk vol te bouwen, en nu hebben 8 van de 9 al 98 velden vol, allemaal de zelfde gebouwenvolgorde. De 9e was de 'moeder' planeet, en die heeft 113 velden vol, vanwege de upgrades die ik kreeg bij de transfer.

De kleinste planeet is de 'moeder' planeet, met 196 velden, dus ik heb absoluut niets te klagen :)
Onderzoek gaat lekker, geen enkele aanval gehad (het helpt als je planeten leeg zijn qua grondstoffen en vloot)... Prima zo :)

-edit-
Alleen een paar foutjes gemaakt met het bouwen van schepen, ik wil op iedere planeet genoeg kleine vrachtschepen om 14 uur produceren weg te sturen, 1 recycler (lekker voor puin bij de buren), 1 spioprobe en 1 licht gevechtsschip, alleen klikte ik per ongeluk bij een paar op een heavy :X
Ach, dan maar 2 lichte en 1 heavy per planeet :P

[ Voor 20% gewijzigd door Resistor op 21-04-2007 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:11
Hoeveel GoTters speler er actief in G1? Heb daar nu een vrij nieuw accountje

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik speel nog redelijk actief, al houd ik het alleen op mijnen hoger krijgen, en gebruik ik mijn vloot alleen om mijn kolonien te verdedigen als het nodig is. En irritante buren de intimideren. Eentje wil mij wel aanvallen, maar hij weet dat hij nooit al zijn kolonien kan verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The mindkiller
ik ga je inhalen furby :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
Gaat redelijk. Ben nu bezig om android lvl 2 te bouwen zodat ik strax snel industrial Complex kan bouwen. Snel die naar lvl 2 brengen en dan kan ik op mijn main dubbele mijnen gaan bouwen. Duurt nog wel even, maar het komt in zicht.
Het bouwen daat nu wel weer supersnel. Scheelt echt veel als je android factory erbij hebt.
Als ik u een lvl 15 geo powerplant wil bouwen duurt dat ongeveer 40 minuten. Zonder Andoid factory duurt dat reen dikke 2 uur. Nu ik strax lvl 2 erbij heb gaat het nog sneller.
Nog een voorbeeld. Een kolonisatie schip zonder android factory duurt bij mijn ongeveer 90 minuten. Met android is dat nog maar 36 minuten.
Je kunt zien dat met lvl 1 andoid alles bijna 3x zo sneller gaat. Ben benieuwd hoe dat zit met lvl 2.
Had misschien beter tradingpost naar lvl 3 kunnen brengen, maar dat doe ik hierna wel.
Voor de rest ook niet veel te klagen over aanvallen. Wordt regelmatig gescand, maar omdat ik veel sl25's heb en veel fleetsave, word ik ook niet aangevallen. Heb nu zo'n 160 sl25 voor mijn 9 planeten.
Dagelijks in komen van alle planeten ligt rond the 1 mil aan metal, 400k crystal en 100k aan tritium.

[edit] over android factory.

[ Voor 30% gewijzigd door Apocalyptus op 24-04-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Apocalyptus schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:44:
Gaat redelijk. Ben nu bezig om android lvl 2 te bouwen zodat ik strax snel industrial Complex kan bouwen. Snel die naar lvl 2 brengen en dan kan ik op mijn main dubbele mijnen gaan bouwen. Duurt nog wel even, maar het komt in zicht.
Had misschien beter tradingpost naar lvl 3 kunnen brengen, maar dat doe ik hierna wel.
Voor de rest ook niet veel te klagen over aanvallen. Wordt regelmatig gescand, maar omdat ik veel sl25's heb en veel fleetsave, word ik ook niet aangevallen. Heb nu zo'n 160 sl25 voor mijn 9 planeten.
Dagelijks in komen van alle planeten ligt rond the 1 mil aan metal, 400k crystal en 100k aan tritium.
Dat gaat inderdaad erg nice bij jou! Ik heb nu 80k tritium op m'n main (ik geef teveel resources uit aan dingen die geen tritium nodig hebben :|). Heb nu een aardig vlootje (5 sl-5's, 2 sl-25's, 1 destroyer, 17 light fighters en 31 heavy's, en ben nog bezig met een paar scheepjes >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik heb geen TP (wel al het research ervoor gedaan, maar kost nogal veel tritium), laat staan android factory. Maar ik krijg wel 1.4 mil metaal binnen. Denk dat jij gewoon meer investeerd in research.

Ik ben bang dat deze niet komt voor een beleefdheids verzoekje:
An alien fleet from the guardian Diukah (82:46:10) [N][S]
reaches your planet Omega (81:40:01). Task is: Attack
The fleet consists of: 30 Battleship, 175 Heavy Fighter X832, 2 Carrier Ship, 78 Destroyer
Mijn main zou geen schijn van kans hiertegen hebben, laat staan mijn kolonie waar hij naar onderweg is. Volgens simulatie zal hij geen enkele verliezen lijden. En gezien feit dat hij niet reageert op mijn verzoek om terug te trekken omdat ik toch online ben, en dat hij ook surrender heeft uitgeschakeld, ben ik bang dat mijn defense straks weg is. Mijn shipyard is al druk bezig, met recyclers produceren.

EDIT: w00t hij heeft toch terug getrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
Ik zit rond de 19000 met building point en ongeveer 4100 research. Research valt dus nog wel mee. Mijn fleet is niet erg groot. 3000 ofzo. Maar goed. Die gebouwen zijn best duur. android lvl 2 kost ongeveer 1.3 mil metal, 650k crystal en 328. tritium. Lvl 1 is ongeveer de helft hiervan. Hierna eerst wat mijntjes upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Mochten er mensen zijn die een aanmelding hebben gedaan maar nog geen bericht hebben ontvangen, dat kan kloppen want ik heb een foutje gemaakt en twee aanmeldigen verwijderd :X

Gaarne nog even aanmelden, dan ik kan ik je alsnog toelaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

wimjongil schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:52:
[...]

Dat gaat inderdaad erg nice bij jou! Ik heb nu 80k tritium op m'n main (ik geef teveel resources uit aan dingen die geen tritium nodig hebben :|). Heb nu een aardig vlootje (5 sl-5's, 2 sl-25's, 1 destroyer, 17 light fighters en 31 heavy's, en ben nog bezig met een paar scheepjes >:))
Je kan je tritium ook verhandelen, gewoon op 'trade' klikken, bij [Purchase inquiry for:] kan je opgeven [hoe veel] je van [wat] wilt, dan op [search] klikken en dan zie je wat mensen vragen voor datgene wat je wilt hebben, en die lijsten kan je dan sorteren op afstand of vraagprijs. Linkerkolom is voor (bij metaalvraag) Krystal, de rechter voor het Tritium :)

Zo stuur ik bijna iedere avond bijna 40K tritium GoT uit (of Stresskip heeft metaal in de trade, dan niet ;) ), en komt er 100K aan metaal binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook vijandelijke planeetjes overnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Heb nu imperial cruiser capability, voor de rest mijnen blijven upgraden totdat ik massa's resources heb en er is een oorlog nodig om van turtlende miner naar scheepjes stampen om te vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
ik dacht: laat ik eens een n00b gaan spyen en raiden :) Blijkt die kerel met evenveel punten als ik 1000 (!!) laser cannons te hebben :( Daar kan ik niet tegenop met mijn (bijna) 100 heavys |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 19:23:
Kan je ook vijandelijke planeetjes overnemen?
Nee, dat kan helaas niet.
wimjongil schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 08:50:
ik dacht: laat ik eens een n00b gaan spyen en raiden :) Blijkt die kerel met evenveel punten als ik 100 (!!) laser cannons te hebben :( Daar kan ik niet tegenop met mijn (bijna) 100 heavys |:(
Als ik sim met 100 Heavy Fighter tegen 100 Laser Canon, dan win je dat makkelijk. Zelfs met 50 Heavy Fighter kan je het nog met surrender winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
JoetjeF schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:59:
[...]

Nee, dat kan helaas niet.

[...]

Als ik sim met 100 Heavy Fighter tegen 100 Laser Canon, dan win je dat makkelijk. Zelfs met 50 Heavy Fighter kan je het nog met surrender winnen.
Een beetje domme typo: het waren 1000 lasers ;) dom van me, zal het ff editen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Als defense ga ik overal 10 plasma's neerzetten, dan moet er serieus wat winst zijn voordat de buren aan raiden denken. Voor de rest mijnen upgraden totdat ze zo zwaar als in oGame Universum II, beetje mijnupgrade kost daar 15 miljoen.

De rest van defenses zijn behoorlijk onzinnig, plasma heeft net genoeg vuurkracht om fighters in 1 schot neer te halen en 12 schoten tegelijkertijd om snel korte metten met allerlei tegenstanders te maken. Heel wat anders dan wat we in oGame gewend zijn, hier heeft alles "gratis" snelvuur, maar defense heeft lagere vuurkracht. Tot 250 heavy fighters werkt het goed, 250 heavy fighters maken veel verliezen mee zodat ze enorm veel moeten raiden om winstgevend te worden.

[ Voor 84% gewijzigd door rapture op 01-05-2007 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
rapture schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:44:
Als defense ga ik overal 10 plasma's neerzetten, dan moet er serieus wat winst zijn voordat de buren aan raiden denken. Voor de rest mijnen upgraden totdat ze zo zwaar als in oGame Universum II, beetje mijnupgrade kost daar 15 miljoen.

De rest van defenses zijn behoorlijk onzinnig, plasma heeft net genoeg vuurkracht om fighters in 1 schot neer te halen en 12 schoten tegelijkertijd om snel korte metten met allerlei tegenstanders te maken. Heel wat anders dan wat we in oGame gewend zijn, hier heeft alles "gratis" snelvuur, maar defense heeft lagere vuurkracht. Tot 250 heavy fighters werkt het goed, 250 heavy fighters maken veel verliezen mee zodat ze enorm veel moeten raiden om winstgevend te worden.
Kosten defensive structures velden dan? want dan bouw ik gewoon 1k flaks en nog wat plasma's (als ik die eindelijk kan...).
Mooi niet, die flaks hebben te weinig wapens... Ik ga voor 1k laser phalanxen :) en hoe haal je defensive structures weg?

Heb gisteren een mooi loot gehad: 180k metal, 90k crystal en 10k tritium :) Eindelijk geology naar 6 :X

[ Voor 5% gewijzigd door wimjongil op 02-05-2007 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The mindkiller
defense is nog steeds nutteloos. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Het gaat erom dat ze niet om de haverklap en voor 5k resources langsvliegen. 10 Plasma's neerzetten en de buren moeten een heel goede reden hebben om langs te vliegen in dit spel.

[ Voor 18% gewijzigd door rapture op 02-05-2007 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBrink
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-10 08:24
Mooie skin die novaskin.

Alleen werkt ie bij niet. Ik stel het in zoals omschreven, en vervolgens zie ik de plaatjes van de gebouwen niet. De knoppen en de achtergrond zie ik wel. Heeft iemand eng idee wat er mis kan zijn?

I didn't loss my mind. I sold it on E-Bay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Bah, komt er een gast met 105k punten mij leegroven :( Heb te weinig schepen om m'n 100k tritium weg te krijgen, maar kan gelukkig wel 300k crystal en 25 metal saven :) Als iemand mij wil helpen met mijn atk tegen hem: help me pls (87.24.10). Ik bouw er dan nog wat heavy's bij, en dan hopen dat ie dood gaat.

edit: ik heb 'm al een berichtje gestuurd, of ie z'n aanval kan stoppen. Ik snap sowieso niet waarom hij aanvalt, hij heeft namelijk 1m metal en ook zulke bizarre aantallen tritium en crystal :X
Ha, niemand kan mijn charmes weerstaan, hij heeft z'n aanval stopgezet :)

[ Voor 6% gewijzigd door wimjongil op 05-05-2007 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
Ik had vanochtend mazzel. Had dik 2 miljoen aan metaal, 800k crystal en dikke 700k tritium op mijn main (fleetsave was nvanochtend vroeg gearriveerd) en had 3 mensen die me wouden attacken. 1 daarvan had nog maar 5 minuten te gaan. Had gelukkig genoeg sl25 staan om 90% te kunnen fleetsaven en de rest kon in mijn tradingpost. Ik meteen bericht sturen dat aanvallen geen zin meer had en ze stuurden meteen alle 3 spybots. Ze cancelden meteen hun aanvallen :)
Ga nu zo lvl 2 Ga zo industrial complex 2 bouwen en dan ken ik eindelijk dubbele mijnen bouwen op mijn main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Zo, ik heb nu 3 planeten, 196, 289 en 256 fields :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:11
niemand er last van dat er steeds meer inactives in de buurt komen? Heb een beetje het idee dat het spel hard aan het doodbloeden is op een paar honderd man na

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Dutchman! schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:09:
niemand er last van dat er steeds meer inactives in de buurt komen? Heb een beetje het idee dat het spel hard aan het doodbloeden is op een paar honderd man na
Ik heb vorige week 1 account plus planeet gemaakt.
04:33:01 :) lekker rustig uit de buurt van iedereen, ffkes spel door hebben.
Ben zo vrij geweest alvast planeet GoT-derrhans te noemen.

Power---metal------------crystal-----------tiritium
10 ------- 9 - 15K/dag - 9 - 11k/dag - 6 - 2k/dag

Tiritium loop nog niet hard, op het moment ook nog niet super nodig.
Geology lvl 2 fout gemaakt met ecology zonde van de 2.5 metal en 3.2 crystal.

-edit- mine en productie aangepast + juiste coordinaten ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Derr_Hans op 10-05-2007 12:20 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The mindkiller
heeft er al iemand terraforming onderzocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

The mindkiller schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:02:
heeft er al iemand terraforming onderzocht?
Ik kan het wel ontwikkelen, maar wacht er nog even mee. Heb je er een specifieke vraag over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The mindkiller
Hoelang duurt het onderzoek.....

Geo 10 duurt al ruim 4 dagen bij mij met een lab 10.

anders ga ik eerst een universiteit bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Duurt iets van 20 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
Heb inmiddels al een planeetje met waar ik dubbele mijntjes kan bouwen en dat gaat dan ook supersnel in het begin. Eerste paar lvl van de mijnen duurt ook maar 5 seconden en dan is het al klaar. Ga nu maar snel weer geology onerzoeken, zodat ik snel terraforming kan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik begin in tijdnood te komen, overdag heb ik geen toegang tot een computer en 's nachts wil ik slapen. Ik probeer mijn 9 planeten gelijkwaardig up te graden (alles tegelijk een zelfde gebouw), maar aanvallen sturen dat een beetje door elkaar, omdat ik op sommige planeten wel iets, en op andere weer wat anders moet bouwen :P

En mijn metaaltekort is omgezet in een metaaloverschot, enkel door de productie :X (maar dat is ook zo weer weg denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The mindkiller
Apocalyptus schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:49:
Heb inmiddels al een planeetje met waar ik dubbele mijntjes kan bouwen en dat gaat dan ook supersnel in het begin. Eerste paar lvl van de mijnen duurt ook maar 5 seconden en dan is het al klaar. Ga nu maar snel weer geology onerzoeken, zodat ik snel terraforming kan gaan doen.
is wel een erg dure investering geweest die multimijnen van jou. :+

Als je alle benodigheden bij elkaar op telt kun je volgens mij beter eerst voor voyagers scheepjes gaan. kun je toch weer 4 extra planeten bouwen = 12 mijnen.

tip:
Bouw een universiteit voordat je de dure dingen gaat onderzoeken scheelt je
50% procent van de resources ( in de meeste gevallen) en 50% in tijd.

voorbeeld:
Hyperspace Drive (Level 5) (50.0% cost reduction)
The Hyperdrive engine may only be used by large vessels, due to its space and crew requirements. This engine moves large vessels at phenominal speeds.

Requires: 160.000 Metal, 320.000 Crystal, 96.000 Tritium
Time to completion: 08:43:38

[ Voor 15% gewijzigd door The mindkiller op 14-05-2007 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Apocalyptus schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:49:
Dat is wel erg snel :o

Zover ben ik nog niet, hoewel ik er wel langzaam naartoe aan het werken ben. Maar het is wel gaaf dat je het hebt :)
The mindkiller schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:15:
[...]
Als je alle benodigheden bij elkaar op telt kun je volgens mij beter eerst voor voyagers scheepjes gaan. kun je toch weer 4 extra planeten bouwen = 12 mijnen.

tip:
Bouw een universiteit voordat je de dure dingen gaat onderzoeken scheelt je
50% procent van de resources ( in de meeste gevallen) en 50% in tijd.
Voyagers zijn niet echt goedkoop, en de voorwaarden zijn best duur (oa Terraforming). Ik denk dat je dan toch beter eerst voor de Industrial Complex kan gaan.

Verder ben ik niet zo'n fan van research, het levert namelijk weining voordeel op. Met mijnen krijg je een hoger inkomen, met vloot kan je resources binnenhalen, maar met research krijg je eigenlijk geen extra resources, behalve Statics/Geology (en eventueel Robotics voor schepen), maar die heb ik alle drie al op max staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
Bouwen gaat echt veel sneller als je die android factory op lvl 2 hebt. Ben nu ook een lvl 25 mijn aan het bouwen en duurt maar 9 uur.
Ik kon dit allemaal redelijk snel realiseren, door af en toe alle resources van mijn 9 planeten naar mijn main te dumpen.
Mijn andere planeten hebben namelijk ook allemaal al lvl 18-22 mijntjes.
Wat ik ook maar eerst ga doen is een universiteit bouwen als dat zover is. Moet in feite morgen ochtend al lukken als ik dan weer alle resources van al de planeten naar mijn main sleep :P

Als je al wat verder bent blijft er genoeg te doen in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The mindkiller
Vier planeten er bij = 12 mijnen erbij .....voordat je dat hebt met industrial complex ben je wel ff verder.
Dit is op het moment de enige reden waarom ik die dingen bouw. Aan terraforming heb ik vollopig toch nog nix.

moet nu nog hyperdrive 7, shipyard12 , 4 levels navigatie doen en dan 3 voyagers en 1 kolo ship (heb maar 8 kolo) bouwen....en dan ga ik 4 extra planeten koloniseren. Moet lukken deze week.

[ Voor 30% gewijzigd door The mindkiller op 15-05-2007 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
Terraforming ken ik nu al wel gebruiken. Mijn main heeft nog maar plek voor 4 gebouwtjes en dan is ie vol. Maar ja, dat komt natuurlijk ook door al die dubbele mijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The mindkiller
jippie 3x voyager onderweg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
Even een vraagje, als je na de 9 planeten meer wilt koloniseren, kan dat alleen met voyager??
Ben nu bezig met het researchen van lvl 10 geology. Duurt met universiteit ongeveer 1 dag en 11 uur. Dat is toch wel heel wat anders dan een dikke 4 dagen zonder universiteit. Dan snel terraforming doen en dan kan het echte werk beginnen.

Ik had ook nog een account op de duitse versie van dit spel, maar daar ben ik ook al een tijd mee gestopt. Ze hebben daar echt vet veel galaxy's en allemaal zijn ze propvol. Is echt niet leuk meer. Toen ik van bootcamp naar de echte galaxy ging kon ik niet fatsoenlijk een plekje vinden. Als je ergens heen wilt had je gegarandeerd al spelers in je die ver gevorderd waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Ja, de laatste 4 kolonies (10-13) kan je alleen koloniseren met een Voyager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Spelen jullie dit nog? :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Uiteraard.

Gaat beter dan ik dacht, ik ben nooit zo'n hardloper, maar nu sta ik 5/19 in de alliance, terwijl ik met Ogame slechts een middenmoter was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Speel het ook nog.
Bootcamp op 732 points rank 70

2 planets

mijnen P1 metal 13 crystal 14 tiritium 10 - Solar 14 + 10 Solar Sat's
mijnen P2 metal 12 crystal 11 tiritium 03 - Solar 13

Geogoly is lvl 5 nog 1 om snel meer stroom te krijgen met geoplants.
Fleet bestaat alleen nog uit Solar Sat's (10)en Cargo SL5 (6) en 1 light fighter
heb 4x laser def lol op P1 en 1x op P2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik speel het nog, wel met een lage activiteitsgraad. De aanvalsdrempel ligt hier wel laag, voor 100k resources komen ze langs om wat plat te bashen. Terwijl je in oGame.nl Universum II gerust met een miljoentje kan laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
sjezus he, ik ben laatst leeggeroofd door 100 battleships :( die kerel had er nog 1000 (!) op z'n main :z heeft ie m'n hele atkers vloot (230 heavys, 10 destroyers en 40 light fighters) vernietigd, samen met de helft van m'n defence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Tja, ook met SpacePioneers moet je fleetsaven ;) Het voordeel van SP is dat als je Trading Posts hebt, je elke avond je res in de Trading post kan stoppen en de volgende ochtend naar je main transporteren. Is zeker handig als je een hoge productie hebt.

@ wimjongil, meld je ook even aan op het forum :)

[ Voor 18% gewijzigd door JoetjeF op 29-05-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The mindkiller
ik ben ff over gestapt van borg naar got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 60 puntjes en dan mag ik ook naar de grote mensen galaxy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Zit ook nu in got alliance, nu 4 planets.

Ben aan het sparen om op 2 planets snel een android factory te maken.
En dan op 1 een Uni. Planeet 3/4 zijn relatief nieuw.

Geology op lvl 6 moet er nog 2 voor een trading.
Ben zelf maar 3x gespyed, denk dat ik een redelijke veilige plek heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk die nieuwe volle galaxy. Alleen jammer dat ze binnen twee dagen al mijn "hele" vloot aan puin hebben geschoten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
JoetjeF schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:05:
Tja, ook met SpacePioneers moet je fleetsaven ;) Het voordeel van SP is dat als je Trading Posts hebt, je elke avond je res in de Trading post kan stoppen en de volgende ochtend naar je main transporteren. Is zeker handig als je een hoge productie hebt.

@ wimjongil, meld je ook even aan op het forum :)
Done!

Heb eindelijk plasma technology :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik ben eindelijk met plasma lvl 10 bezig.... zonder University :X

1M metaal, 2M kristal, 500K tritium (afgerond) op een planeet met een zwakke verdediging en een lvl 1 trading post :X :X :X
Maar het is goed gekomen, niet eens bespioneerd :)

spoiler:
Duur onderzoek starten en een duur gebouw starten en cancellen, 325K grondstoffen op fleetsave en 250K niet-verhandelbaar in de tradepost wil wel helpen ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Resistor op 06-06-2007 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The mindkiller
ben weer terug van vakantie turkije.

ik was vlak voor mijn vakantie al mijn sl250 kwijtgeraakt. :(

heb me nu toch een zooitje grondstoffen liggen, niet normaal meer ........en ik kan het niet weg halen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-10 21:35
Ik wil bounty gaan hunten, maar ik kan de bounty's wel vinden. Ik zie de namen van de speler die een bounty opzich heeft. Maar hoe vind ik deze speler?

Ik speel onder taarmen en over weeg te stoppen, geintereseerden voor mijn acount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Wordt dit spel nog wel gespeeld door gotters?

Ik ben maar eens een accountje begonnen, maar deze keer in de speeduni.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een half jaar in uni2 oGame gespeeld. Maar toen met een zeer stomme reden uit de GoT guild gegooit dus stopte ik en ging ik mensen maankansen geven. Ik denk dat ik even ga kijken of dit vermakelijk is. :)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Het leuke aan dit spel is dat het zo relaxed speelt. Geen maan/phalanx gedoe etc. GoT bestaat nu uit 10 man, maar hebben al wel een top100 speler (coolbest _/-\o_ ) en zowel Bor als myself staan rond de 150, maar zijn er beide een tijdje uit geweest dus we zullen nog wel wat plaatsen klimmen.

Dat is ook het leuke van SP, je mijnen produceren gewoon resources als je in (v) staat (hoewel de productie elke dag met 10% vermindert) and je kan gewoon in (v) gaan als je nog schepen/gebouwen/onderzoek aan hebt staan.

Erg relaxed dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Zijn er nog mensen die in de Speed Galaxy willen beginnen? Inmiddels ben ik daar erg gegroeid en kan iedereen die er nieuw komt een flinke startkapitaal geven (heb meer dan een miljard gs liggen :P ). Nadeel is wel, je kunt alleen maar in de Speed Galaxy komen als je de premium functie koopt. Die kost 300 punten (ongeveer 8 euro). Maar dan heb je wel gelijk premium in de Speed Galaxy. De Speed Galaxy is een heerlijke galaxy om te spelen, geen lange wachttijden enzo, binnen 3 minuten bij je buurman zijn :) en de bouwtijden zijn ook veel korter. Als je me zoekt, gewoon onder de naam "demonfreak" en in de ally "Killem All"... :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

En ondertussen bestaat GoT nog steeds, weliswaar niet zo oppermachtig als op ogame (understatement van het jaar :P), maar het is wel een leuke groep van zo'n 7 man.

Mochten er mensen willen starten met spelen, je kan je aanmelden via http://gus.spioneers.de/glogin.shtml en dan jezelf aanmelden voor of de bootkamp (een soort trainings kamp waar je de regels van het spel kan leren) of Galaxy1. Ja kan ook direct naar Galaxy1 toe als je dat wilt. Uiteraard wordt je gesteund met grondstoffen zodat je lekker snel kan opbouwen. We hebben ook een forum met een hoop informatie, hoewel sommige spelers meer ouwehoeren en patsen met hun productie :P

Zie ook de TS voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

We kunnen wel wat spraakzamere mensen gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Resistor schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:07:
We kunnen wel wat spraakzamere mensen gebruiken :P
Kan wel spraakzamer worden hoor :)
Maar je heb wel een goede punt te pakken :)

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste