Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Ondertussen wordt ik voor tweede keer aangevallen, deze keer wel serieus, maar alleen maar mijn kolonie. Heb me nog geprobeerd eruit te bluffen, maar zijn spie level was te hoog, en heb hem nog uitgelegd dat mij aanvallen totaal zinloos was, maar hij weigert terug te trekken.
Ik heb nog 1 kans, vlak voordat hij aanvalt is een kleine shield generator klaar, volgens simulatie kan ik daarmee 6 zware gevechtsschepen tegen houden, maar zijn fleet score is bijna 1000. Dus is het hopen dat niet zijn complete vloot naar een onbeveiligde planeet komt. (zijn totale score is nagenoeg niet hoger dan mijne
Zouden al die 100 punten defence kunnen zijn?
Als ik 1 fighter stuur, krijg ik dan bij het battle report te zien wat hij allemaal exact heeft aan fleet en defence?
Ondertussen zegt mijn lieve aanvaller dat ie met:
"2 destroyers 30 light fighters 12 heavy fighters 10 crago ships" komt. Hij zegt dat ie zo belachelijk veel voor onverdedigde planeet gebruikt om te fleetsaven. Wie gaat fleetsaven als je online bent
Nou ja, dat wordt niet tegengehouden door een klein schild, dus heb ik maar mijn cargo schepen teruggeroepen en vind hij geen resources als hij komt op mijn planeet
EDIT: grrr, verkeerde schepen teruggeroepen
[ Voor 5% gewijzigd door Sissors op 26-03-2007 20:44 ]
Geen berichtjes of foutmelding, de vloot wordt gewoon niet gelanceerd. Denk aan een speciale vorm van no-fire-bugs.JoetjeF schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:44:
Geen idee waar je het over hebt, heb nog nooit problemen gehad met aanvallen. Krijg je ook berichtjes als iets niet lukt?
How about 'meer planeten waar wel een grote defence op staatApocalyptus schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:37:
Heb een inactieve planeet gevonden met 584629 metal, 113512 crystal en 29455 tritium. Alleen als ik bij zijn rank kijk heeft ie 100 defense/fleet score. Had een probe gestuurd, waarbij ik een melding kreeg dat de defence 0,40% was. Voor de rest had ie lvl 1 shipyard, lvl 1 research en lvl 2 production. research score is maar 3.
Zouden al die 100 punten defence kunnen zijn?
Als ik 1 fighter stuur, krijg ik dan bij het battle report te zien wat hij allemaal exact heeft aan fleet en defence?
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Each level of the Navigation research increases the number of simultaneous fleet movements (slots) by one.
Wil dat zeggen dat reistijd voor attacking ships verkort worden? Nu duurt het 1.5 uur heen en 1.5 uur terug als ik aanval
PSN: Norfirin
1) je kan <navigation>+1 vloot tegelijkertijd sturen
2) je kan <navigation> aantal kolonies bouwen
Dus als je navigation 5 hebt, kan je 6 vloten tegelijkertijd versturen, en 5 kolonies hebben (dus 6 planeten, je hoofdplaneet en 5 kolonies).
Als je wilt dat je cargo schepen sneller gaan moet je aan je Propulsion Drive werken, elke verhoging geeft je 10% extra snelheid ten opzichte van je basis snelheid.
[ Voor 0% gewijzigd door JoetjeF op 26-03-2007 23:48 . Reden: Ouderwetse spellingchecker :( ]
Nee navigation heeft te maken met het aantal vloten die je los van elkaar op pad kunt sturen voor attack/transport etc. Dus als je bijvoorbeeld navigation level 1 heb, dan kun je dus bv 5 transport schepen op een raid missie sturen (wel als groep). En het laatste slot gebruiken voor een transport missie.Tony L schreef op maandag 26 maart 2007 @ 23:02:
Hey wat ik nog steeds niet begrijp. Wat is het nut van Navigation nou eigenlijk? Ik kan er niet wijs uit worden als ik de description lees.
Each level of the Navigation research increases the number of simultaneous fleet movements (slots) by one.
Wil dat zeggen dat reistijd voor attacking ships verkort worden? Nu duurt het 1.5 uur heen en 1.5 uur terug als ik aanval.
Dus het aantal vloot sloten die je tot je beschikking heb is dus je navigation tech level plus 1.
Schepen kun je sneller laten vliegen als je het desbetreffende tech level opwaardeerd. Zo is dat voor een cargo vessel sl-5 de propulsion drive tech. Elke level daarvan laat het scheepje 10% sneller vliegen.
...brrrzz... Commander! Mayday Mayday! We are under heavy attack!! We are being ambushed! brrrzz.... We can`t hold the position.
The contact to the fleet was lost.
Blijkbaar heeft die gast zoveel defense dat ik met 1 heavy fighter toaal geen kans maakte. Balen. Hij heeft maar 3 research punten. Na wat onderzoek blijkt dat je met 3 researchpunten alleen x320 ken bouwen. Voor de rest alleen flak of gatling. En aangezien deze gozer veel resources heeft en in verhouding weinig crystal mines heeft (zijn structuur van bouwen klopte niet echt 14 metal mines en 5 crystal mines) heb ik het vermoeden dat ik geen x320 heeft, maar zijn planeet vol geplant heeft met flaks en/of gatling.
Ik stuur er nog wel eens wat zwaarders heen. Ik wil weten wat ie heeft en of ik het aan kan. Van zo'n planeet moet je profiteren als dat mogelijk is
Of je spio research omhoog gooien, maar dat duurt langer en is duurder!
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
The attacker has won the battle due to surrender of the opponent.
20050 Metal, 12359 Crystal, 3190 Tritium were looted.
En dan te bedenken dat mijn vloot over 25 min daar weer aankomt
Bij SP kan je voor elke 2 lvls schildtechnologie een klein schild neer zetten, en voor elke 3 lvls een grote. Dus bij lvl 6 kan je 3 kleine en 2 grote hebben
Verwijderd
zit op 202.202.10
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 12:42 ]

Dan kan ik nog twee colos in drukkere gebieden plaatsen en dan heb ik ook nog twee raid colos over.
Espionage is the practice of obtaining secrets (spying) from rivals or enemies for military, political, or economic advantage. The Information is collected by a small transmitter and communicated back to a planet.
@joetje, gezellig, je laatste planeetje komt dicht naast mijn hoofdplaneet te zitten. En je rechter planeet had ik net al gezien toen ik rond mijn kolonie eens wat aan het kijken was. Moet zeggen dat je erg ambitieus bezig bent.
Ben er ook achter gekomen dat ie 49 flaks op zijn planeet heeft staan. Dit vermoedde ik ook al gisteravond. Wordt een lastige klus om daar nog het 1 en ander weg te kunnen snoepen. Moet ik wel een stevige floot voor hebben.
Verwijderd
2612 Metal, 1987 Crystal, 500 Tritium were looted.
jaja ik weet het, steelt nix voor maar toch voor de eerste keer
Ambitieus zou ik het niet willen noemen, maar het voordeel van een 'plan' is dat je later meer flexibel bent in wat je wel of niet kan gaan doen. Maar ik ben wel vrij veel online (online<>actieffurby-killer schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:01:
Volgens mij gewoon spy lvl idd hoger maken.
@joetje, gezellig, je laatste planeetje komt dicht naast mijn hoofdplaneet te zitten. En je rechter planeet had ik net al gezien toen ik rond mijn kolonie eens wat aan het kijken was. Moet zeggen dat je erg ambitieus bezig bent.
Size: 225 Fields
Ø Temperature: -1 °C
Ben tevens ge spio'd. Hoop dat ik niet aangevallen word, voor de zekerheid meteen maar even wat defence gebouwd.
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Ik heb hoofdplaneet en grootste kolonie tussen jouw rechter en rechsonder planeet zitten, en ik vind het ambitieus genoeg om al mijn kolonien in dat gebied to stoppen, en dan hopen zo veel mogelijk gebied later te controlerenJoetjeF schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:01:
[...]
Ambitieus zou ik het niet willen noemen, maar het voordeel van een 'plan' is dat je later meer flexibel bent in wat je wel of niet kan gaan doen. Maar ik ben wel vrij veel online (online<>actief) en kan af en toe eens kijken of ik weer een gebouwtje kan bouwen en af en toe een keer raiden heb ik ook nog wel tijd voor.
Maar goed. Planeet heeft 196 fields en het is er -4°C/-11°C graden. Lekker frisjes in verhouding met mijn andere planeet (38°C/69°C) Maar goed. Veel groter als dit maakt eigenlijk niet veel uit denk ik. Ik zal al grote moeite krijgen om een planeet van 196 compleet vol te krijgen. Ben dan nog wel even bezig.
[ Voor 7% gewijzigd door Apocalyptus op 27-03-2007 21:18 ]
Wat doe jij met mijn plan?JoetjeF schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:08:
Zo, nog 1 colo en dan kan ik de galaxy rulen
[afbeelding]
Dan kan ik nog twee colos in drukkere gebieden plaatsen en dan heb ik ook nog twee raid colos over.
Resistor schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:10:
[...]
Ik blijf voorlopig nog even in BC.
Lekker kolonies bouwen, en als ik naar G1 mag alles lekker gelijkmatig over de galaxy verdelen.
Iedere kolonie is 1 punt, namelijk van de Solar-4, voor de rest de metaal- en kristalmijn op 3, en de tritium op 1 zodat ik daar 0 punten voor krijg.
Je mag toch wel 100% kiezen waar je gaat zitten? Dan reserveer ik hier bij plekken op 50.50 ; 50.100 ; 50.150 ; 100.50 ; 100.100 ; 100.150 ; 150.50 ; 150.100 en 150.150
(met nog 4 extra handelskolonies (ik kan nog geen Voyagers maken) in 75.75 ; 75.125 ; 125.75 en 125.125)
Oftewel: hallo toekomstige buurman
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Ik was eerder
G1 is trouwens 1:1-99:99, een kwart van bc dus.
Zelfs 196 velden dump ik nog, enkel en alleen boven de 200 velden. Ik heb enkel de 1e kolonie behouden die 196 velden werd. De resterende 7 kolonies zijn 4x225 en 3x256 velden.Apocalyptus schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:16:
Heb net weer een planeet gekoloniseerd en dit keer is het weer geen grote geworden. Heb ook maar besloten om deze ook maar te houden.Ik doe al genoeg moeite om zo'n kolonisatieding te bouwen dus accepteer ik ook wat ik krijg
![]()
Maar goed. Planeet heeft 196 fields en het is er -4°C/-11°C graden. Lekker frisjes in verhouding met mijn andere planeet (38°C/69°C) Maar goed. Veel groter als dit maakt eigenlijk niet veel uit denk ik. Ik zal al grote moeite krijgen om een planeet van 196 compleet vol te krijgen. Ben dan nog wel even bezig.
Heb nu:
2x225
289 (schip is daar net aangekomen)
IK merk nu wel, dat een warme planeten mij wat meer aanspreken. Hoef je niet steeds zoveel van die ellendige solars te bouwen. Bij de koude planeten merk ik meteen al dat ik flink wat meer solars moet bouwen. Maar de extra tritium op koude planeten, maakt weer het 1 en ander goed.
Wacht maar totdat je een jaar verder bent.furby-killer schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:05:
Zodra jij aan de 196 velden zit, dan kan jij ook makkelijke terravorming doen. Ik zou zon kolonie echt niet dumpen.
Verwijderd
nu is mijn de vraag waar zitten de meeste Gotters¿?
Dat is ineens het meest oninteressante regio om te gaan zitten.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:43:
Ik raak binnen kort de 1000 punten grens en dan wordt het ook tijd om me account over te zetten naar galaxy 1 of 2.
nu is mijn de vraag waar zitten de meeste Gotters¿?
Tony L schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:31:
Nog 13:35:39 en dan kan ik eindelijk Geology naar lvl 6 brengen. Hopelijk zijn dan al mijn stroom problemen over
.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Solar Power Plant Level 18 X
Requires 99.758 39.903 0 (0)
Production 0 0 0 322
Time to wait: 18:18:05
Geo Power Plant Level 0
Requires 68 27 0 (0)
Geology 06
Production 0 0 0 26
Wind Power Plant Level 9 X
Requires 2.595 1.038 0 (0)
Production 0 0 0 103
00:12:27 Upgrade |
[ Voor 49% gewijzigd door rapture op 28-03-2007 14:41 ]
[ Voor 59% gewijzigd door Taarmen op 28-03-2007 15:49 ]
Dit is reeds de vierde kolonie die ik opgeef.....bezigheids therapie
* Cardinal wacht op de eerste die mij, mijzelf en ik gek verklaard
Nog altijd beter om het nu te dumpen (kost per keer een kolonisatieschip), dan later tienduizenden punten wegsmijten.Apocalyptus schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:59:
Cardinal: als je een planeet dump, ben je dan ook je kolonistatie scheepje kwijt?? Zo ja, dan vind ik jou wel gek
Dat snap ik, echter zijn de laatste vier allemaal met 169 plaatsen, dat is weinig en terraforming is DUUR.Apocalyptus schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:05:
ok. Maar als ik strax ooit 13 planeten heb dan maakt het mij niet uit als er een paar planeten tussen zitten die wat kleiner zijn. Kijk mijn eerste 2 zijn niet de grootste planeten. Ik zal er nu wel voor zorgen dat ik wat grotere krijg. Dus ik zal zeker nog wel wat planeetjes/kolonisatiescheepjes moeten opofferen om goede planeten te krijgen.
Om een 196 planeet naar 225 te brengen kost dat 2.515.810 metal, 104.510 crystal en 261.275 tritium.
Dit is heel goed te doen moet ik zeggen. Terravormen tot een capaciteit van 324 is het goed te doen. Daarna word het al een stuk duurder.
[ Voor 12% gewijzigd door Apocalyptus op 28-03-2007 16:39 ]
Verwijderd
Alle velden opmaken aan solar, kristal en metaal en misschien 2 shipyard voor defence.
Ik heb maar 1 planeet dat kleiner is dan 256 velden, en ik denk dat ik het ook wel nodig ga hebben, naja, misschien nog niet de komende 12 maanden
Wat me opvalt me skin kan ik niet meer gebruiken. Default skin TNG ofzo.
Lekkere boost gekregen en aanvraag ingediend voor de alliantie.
Nee hoor, research hoef je maar 1 keer te doen en geldt voor alle planeten. Als je bijvoorbeeld Geology hebt geresearched (2% extra mijn inkomsten) dan geldt dat voor alle planeten, ook al heb je er nog geen Research Lab staan.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:37:
je hoeft toch niet alle R&D op elke planeet over te doen?
zou een beetjezijn.
Zoals IGON als in Ogame?
gaat wel oké
canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200
Die had ik ook nog een keer willen vragenVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:37:
je hoeft toch niet alle R&D op elke planeet over te doen?
zou een beetjezijn.
Verwijderd
btw wat doet die solar satelite? wekt die ook stroom op?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 21:18 ]
Door al die building upgrades die je krijgt, staat nu overal mijn energy in het rood.
Ik zal ook gelijk even applyen voor de GoT Alliantie.
Verwijderd
Galaxy 1 is verplichtVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:23:
nog een keer de vraag in welke galaxy zitten de meester Gotters 1 of 2¿?
Solar satelite wekt stroom op, en belangrijker hij zorgt voor meer doelen als je wordt aangevallen, en dat is niet positief. Eén aanval en je bent ze allemaal kwijt en je energie staat in het rood.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 21:13:
ja dat was mijn plan ook, op main gewoon veel R&D doen en shipyarde, en andere planeten leeg delven en opsturen naar mijn main
btw wat doet die solar satelite? wekt die ook stroom op?
en moet zeggen dat toen ik een planeet scande met 50 zonnesatelietjes die rondjes draaiden ik wel de neiging kreeg om aan te vallen, gewoon om hem te pesten. Maar ik ben veel te aardig en heb hem met rust gelaten. Mijn favoriete doelwitten zijn hoog gerankede inactieven
Wat is de naam van de alliantie? [GoT], heb verzoek tot joinen gestuurd
[ Voor 19% gewijzigd door blackhawk180 op 29-03-2007 08:16 ]
Verwijderd
Haha is inderdaad sneu als je dan wordt aangevallenSolar satelite wekt stroom op, en belangrijker hij zorgt voor meer doelen als je wordt aangevallen, en dat is niet positief. Eén aanval en je bent ze allemaal kwijt en je energie staat in het rood.
en moet zeggen dat toen ik een planeet scande met 50 zonnesatelietjes die rondjes draaiden ik wel de neiging kreeg om aan te vallen, gewoon om hem te pesten. Maar ik ben veel te aardig en heb hem met rust gelaten. Mijn favoriete doelwitten zijn hoog gerankede inactieven
Lijkt me leuk als de TS een poll maakt met de vraag wat iedereen is, warrior of merchant.
Kunnen we zien wat voor vlees we in de kuip hebben
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 08:12 ]
canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200
Dit is wat ik krijg als ik probeer in te loggen op het forum. Is dit tijdelijk of zijn we weer verhuist
Dan heb je te weinig resources in huis om aanvallers aan te trekken. Met 50 gatling kanonnen komen ze niet snel bij mij langs met vrachtscheepjes en de groten vinden onze kleine resourceshoeveelheden niet interessant.furby-killer schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:58:
Dat weet ik ook, maar die dure en urenlang durende bouwwerkjes waar ik voor aan het sparen ben, zijn een beetje duur, en het duurt nog even voor ik genoeg heb
Ik vind dat hele surrender gedoe slecht geimplementeerd. Het kijkt alleen naar vuurkracht, totaal niet naar schilden.
Ik was wat aan het kloten met warsim. Resultaat bij een simulatie was 6 van 10 aanvallende destroyers vernietigd, enige verliezen bij verdediger was 1 klein schild. En dan staat er boven dat surrender mogelijk is
EDIT: uit simulaties blijkt ook dat planetaire schilden ook echt planetaire schilden zijn.
Als je een groot schild hebt, dan kunnen de defenses op je planeet niet geraakt worden totdat het schild kapot is. Bij een klein schild geld dit maar gedeeltelijk. Volgens mij kan een klein schild een gedeelte beschermen, en een groot schild alles.
Hierdoor komen ook grote verschillen. Val je met 13 destroyers een planeet aan met een groot planetair schild, dan kan je schieten wat je wilt, maar je komt er nooit doorheen. (ervan uitgaand dat upgrade lvls gelijk zijn). Als er bijvoorbeeld 40 flaks onder staan dan vernietig je nog verscheidene destroyers. Als je nu 14 destroyers pakt, dan komt hij inees wel door dat schild heen, en verliest de verdediger alles, terwijl bij 13 destroyers hij geen enkele verliezen had
[ Voor 44% gewijzigd door Sissors op 29-03-2007 14:05 ]
Oh ik ben trouwens ook bonfie in het spel.bonfie schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:13:
Hier een nieuwe speler in bootcamp op coords: 200:200:14
Ik ben kaleBrink in het spel met als planeet GoT-Vulcan
Zit nog in Bootcamp
[ Voor 12% gewijzigd door KaleBrink op 29-03-2007 15:23 ]
I didn't loss my mind. I sold it on E-Bay
Hee Bonfie buurman alles goed?
I didn't loss my mind. I sold it on E-Bay
EDIT: gebeurd ook bij andere dingen dan heavy fighters en emp, begrijp er geen ruk van
[ Voor 32% gewijzigd door Sissors op 29-03-2007 15:54 ]
Er zit ook een behoorlijke random foutenmarge om exact simuleren te voorkomen.furby-killer schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:52:
Vreemd ja, denk dat het een bug is in de simulator. Maar dan weet je nog niet welke nou klopt
Verwijderd
iemand die me erbij kan helpen of even msn-en
Planet data Live-Webcam
Full of pride and joy, the settlers welcome their new home! The settling celebration having left him already somewhat drunk, the commander of the Colonization Ship baptizes the planet with the name Ymeguhetr.
Size: 324 Fields
Ø Temperature: -4 °C
/me vermoord de Commander
Wat is dat nou voor een naam
@Semmy: Kies een lokatie, en begin maar zo rond 60:54 vind je nog andere GOT spelers ( ikke bij voorbeeld )
[ Voor 12% gewijzigd door Sir Guinhill op 29-03-2007 20:11 ]
Waar ik vooral op lette was dat in mijn stelsel er geen high ranked zaten. Zelfde voor mijn kolonien. Bij mijn main zitten wel sterkere dan mij, maar ze scannen mij nog geen eens, en ze zitten ook met al hun kolonien in mijn stelsel, die kunnen ze nooit allemaal verdedigen.
En al zouden ze aanvallen, dan nog zouden ze waarschijnlijk niet winnen als ik alles wat nu op mijn planeet ligt in defense steek.
Verwijderd
Juist bij elkaar heeft veel nut.furby-killer schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 20:17:
Bij elkaar zitten heeft niet heel veel nut op zich. In de buurt van elkaar kan handig zijn, maar zowiezo zitten er GOT'ers door heel galaxy 1 verspreid.
Waar ik vooral op lette was dat in mijn stelsel er geen high ranked zaten. Zelfde voor mijn kolonien. Bij mijn main zitten wel sterkere dan mij, maar ze scannen mij nog geen eens, en ze zitten ook met al hun kolonien in mijn stelsel, die kunnen ze nooit allemaal verdedigen.
En al zouden ze aanvallen, dan nog zouden ze waarschijnlijk niet winnen als ik alles wat nu op mijn planeet ligt in defense steek.
want je kan altijd nog ergens anders een planeet koloniseren
Verwijderd
Iedereen heeft 1 altijd al 1 hoofdplaneet( je start planeet)furby-killer schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 21:21:
Waarom is dat heel nuttig dan?
en meestal is die het meeste gevorderd dus nogal logish als je die planeet bij je maatjes zet zo dat die kan verdedigd worden.
Ook sprak ik vroeger in Ogame af, waren van te voren zouden koloniseren zo okon elkaar prefect helpen
@Demofreak je hebt echt te veel planeten in een galaxy, de naam is Krysiss kan je me invite accepteren.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 21:32 ]
Tegen de meeste kunnen je mede GoT'ers ook niks doen.
Verwijderd
wel defence sturenfurby-killer schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 21:38:
Zorg dat je een niet al te leuk doelwit bent helpt meer.
Tegen de meeste kunnen je mede GoT'ers ook niks doen.
en een irc channel zou wel handig zijn !
Verwijderd
Wel eerder ff Ogame gespeeld en lang planterarion in een grijs verleden maar dit zag er wel leuk uit en wou het ook maar even proberen.
Bootcamp
200:200:10
Utsi
Thans, dat is wat ik graag wil.
Ik las ook ergens dat als je 1000 of meer punten hebt, nog wel mijnen ken bouwen voordat je naar galaxy 1 gaat. Als je 1200+ hebt, dan moet je erheen. Zo ken je nog snel wat kleinere mijnen upgraden todat je tegen de 1200 aan zit. Wel lekker, omdat je daarna nog die boost krijgt als je echt vertrekt.
[edit] Potverdeverottepotvis, heb net mijn 4e planeetje erbij gekregen en weer is het zo'n ellendig klein planeetje met 169 field met temeraturen van -4/7. Deze ga ik denk ik toch maar dumpen. Moet toch ooit wel eens een grotere kennen krijgen
[ Voor 15% gewijzigd door Apocalyptus op 30-03-2007 00:39 ]
Of ik moet een linkje gemist hebben.
Wat betreft die energie overschot..... Dat dacht ik ook....maar had direct een negatieve waarde na overstap. Mijn advies ia bouw de gebouwen, die je nu kan betalen (met resources). Na overstap heb je ineens veel meer nodig voor de volgende lvl update. Het scheelt als je er een paar krijgt door de overstap.
Alle gebouwen en onderzoek die zijn gebouwt/onderzocht krijgen een upgrade.Apocalyptus schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 00:28:
ZIt nu op 810 punten en mijn 4e planeetje ken ik over een maar minuten bezichtigen. Duurt niet lang meer of ik promoveer naar galaxy 1. 1 ding is zeker, ik zorg ervoor dat ik op alle planeten een overschotje aan energie heb. Als ik naar galaxy 1 ga, heb ik geen problemen met energie en zullen alle mijnen op volle toeren draaien.![]()
Thans, dat is wat ik graag wil.
Ik las ook ergens dat als je 1000 of meer punten hebt, nog wel mijnen ken bouwen voordat je naar galaxy 1 gaat. Als je 1200+ hebt, dan moet je erheen. Zo ken je nog snel wat kleinere mijnen upgraden todat je tegen de 1200 aan zit. Wel lekker, omdat je daarna nog die boost krijgt als je echt vertrekt.
Het is dus onzinnig om je solar plant extreem hoog te maken, je heb meer aan een paar stevig mijntjes.
Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org