Oke, dan doet ie bij jou meer dan bij mij. Ik kan dus ook niet bevestigen. Ik heb geen idee wat er dan bij mij fout gaat, wel een beetje raar.
Klinkt alsof je er heel erg druk en goed mee bezig bent.Harrie schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 21:19:toon volledige bericht
[...]
Het is momenteel alleen verdeelt in dagen, je kan dus alleen een dag kiezen en krijg dan alle uitzendingen van die dag... Maar er zitten dus nog wel wat fouten in. Ben bezig om heel veel logging in te bouwen, zodat het gemakkelijker te zien is waar het mis gaat. Momenteel speelt hij bij mij steeds wel het eerste programma wat ik selecteer, maar als ik daarna een tweede kies werkt het niet meer. Maar wellicht ligt dit aan de SVN build die ik heb, omdat ik die idle thread functie toch wel eens wilde zien. Ik moet zeggen dat die fantastisch werkt!
edit: wanneer ik de xbmc port voor de pc gebruik, zie ik dat hij wel elke keer bij klikken de stream url ophaalt en doorgeeft, beetje vreemd, misschien moet ik het eens met een stable build proberen.
Hetzelfde probleem van het hangen bij een 2e keer iets aanklikken zie ik ook in andere scripts, bijvoorbeeld het dutch radio script, iemand anders problemen met de T3CH build van 12 maart?
let op: link in vorige post bijgewerkt. probleem lijkt zich niet bij iedereen voor te doen, ik hoor van andere mensen dat ze geen problemen met deze vit script... Beetje vaag.
Geen commentaar
He goed bezig Harry, ook ik wacht weer met smart op een goed script dat Uitzending Gemist draaid. Het blijft jammer dat ze de bandbreedte hebben teruggeschroeft... 'vroeger' was de kwaliteit een stuk beter.
Anyway...tnx voor je inzet man!
Pat!
Anyway...tnx voor je inzet man!
Pat!
Anoniem: 21253
Hoi,
ik heb nu ook de laatste ZBMC SVN versie van T3CH en het draait tot nu toe stabiel.
Alleen zie ik dat er een T3CH script in staat, maar werkt helaas niet. Is dit een update script ofzo?
Heeft iemand het T3CH download script al gebruikt?
ik heb nu ook de laatste ZBMC SVN versie van T3CH en het draait tot nu toe stabiel.
Alleen zie ik dat er een T3CH script in staat, maar werkt helaas niet. Is dit een update script ofzo?
Dat zou het T3CH downloadscript moeten zijn ja.. zal vanavond ook eens kijken.Anoniem: 21253 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 09:45:
Hoi,
Zag dat PMIII ge-update is, ben wel benieuwd...
Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1
Ik heb de laatste tijd last dat bij het kijken van DVDs het beeld soms heel even verspringt (1 seconde).. bij spellen en DivX kijken heb ik er geen last van.. iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Ja daar heb ik ook last van... het valt bijna niet op maar genoeg om je er aan te ergeren.m3gA schreef op maandag 19 maart 2007 @ 10:26:
Ik heb de laatste tijd last dat bij het kijken van DVDs het beeld soms heel even verspringt (1 seconde).. bij spellen en DivX kijken heb ik er geen last van.. iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Misschien is het over met de nieuwe build...
Dacht eerst dat het probleem lag aan de nieuwe component kabels.Bigfoot87 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 10:29:
[...]
Ja daar heb ik ook last van... het valt bijna niet op maar genoeg om je er aan te ergeren.
Misschien is het over met de nieuwe build...
Nee dat lijkt me bijzonder sterk. hoewel ik wel kortgeleden een nieuwe kabel gekocht heb...m3gA schreef op maandag 19 maart 2007 @ 10:33:
[...]
Dacht eerst dat het probleem lag aan de nieuwe component kabels.
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik mijn series en films te zien krijg in bibliotheelmodus? Zogauw ik deze inschakel zie ik namelijk niets meer. Is er verder al iemand achter hoe de bestandsindeling moet zijn om voor elke episode een thumb te kunnen downloanden met de nieuwe tv show support?
http://specs.tweak.to/6635
jep en jep.Stampre schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:35:
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik mijn series en films te zien krijg in bibliotheelmodus? Zogauw ik deze inschakel zie ik namelijk niets meer. Is er verder al iemand achter hoe de bestandsindeling moet zijn om voor elke episode een thumb te kunnen downloanden met de nieuwe tv show support?
Om films in je bibliotheek te doen, dien je in de normale view je map te kiezen waar de film of films in staat. Vervolgens "witte knop" en kies je eerst voor "set content". Daarbij kies je voor IMDB voor films (eventueel een andere voor andere genres etc.). Vervolgens kies je de opties automatic scan en use directory name for lookup indien gewenst.
Eenmaal dat gedaan, gaat hij even zoeken. Daarna moet je nogmaals de witte knop indrukken en kiezen voor "film informatie". Dan gaat hij daadwerkelijk de film info ophalen.
Als het goed is wordt hij dan gewoon automatisch toegevoegd aan je bieb.
Voor series doe je in principe hetzelfde, alleen kies je hier voor TV.com i.p.v. IMDB.
De structuur voor series is gewoon alle bestanden, alle seizoenen in 1 map. Zorg ervoor dat de bestanden een van deze structuren hebben (met XX voor serie of alevering nummer):
- seXXepXX
- XX-XX
In ieder geval zowel de seizoen als de alevering.
Heb je niet alle afleveringen of seizoenen? Geen probleem, dat zoekt hij zelf uit.
Zo heb ik bijvoorbeeld van Southpark op dit moment alleen seizoen 10 op mn xbox staan. In mn bieb view zie ik gewoon netjes seizoen 10 alleen staan.
Vraag me alleen af hoe t nu gaat als je nieuwe afleveringen hebt. Heroes gaat eind april weer verder, eens kijken of hij dan automatisch de nieuwe afleveringen toevoegd.
Betreft de thumbs van de afleverigen, die zijn er alleen wanneer tv.com ze ook heeft. Bij heroes heeft bijvoorbeeld de helft een afbeelding en andere weer niet.
En even iets anders.
Ik heb t probleem met MediaIcons.org voor mn thumbnail downloader script opgelost. Nog even wat finishing touches en dan is versie 1.0 klaar en weer te vinden op xbmcscripts.
[ Voor 4% gewijzigd door chrisism op 19-03-2007 16:18 . Reden: over de thumbs enzo ]
ChrisIsm
Ok tnx. Helder. Ga ik vanavond maar eens proberen. Ik kon de witte knop al niet vinden op mijn afstandsbediening
ha, okee.. ja, ik doe t alleen met mn controller. Ik weet zo uit mn hoofd niet welke knop op je AB de witte voorstelt.Stampre schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:20:
Ok tnx. Helder. Ga ik vanavond maar eens proberen. Ik kon de witte knop al niet vinden op mijn afstandsbediening
Even een voorstel voor de T.S. Kan dit niet toegevoegd worden als uitleg, want t wordt wel vaker gevraagd en zo logisch is t inderdaad niet.
[ Voor 17% gewijzigd door chrisism op 19-03-2007 16:38 . Reden: voorstel ]
ChrisIsm
En als iemand dan ook nog weet welke knop dit is op de AB dan is het helemaal top!chrisism schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:23:
[...]
ha, okee.. ja, ik doe t alleen met mn controller. Ik weet zo uit mn hoofd niet welke knop op je AB de witte voorstelt.
Even een voorstel voor de T.S. Kan dit niet toegevoegd worden als uitleg, want t wordt wel vaker gevraagd en zo logisch is t inderdaad niet.
Geen commentaar
Ik heb hem vandaag maar weer eens geupdate.. maar het probleem bestaat nog steeds. vermoed toch dat het op een of andere manier met de component kabel te maken heeft.Bigfoot87 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 10:50:
[...]
Nee dat lijkt me bijzonder sterk. hoewel ik wel kortgeleden een nieuwe kabel gekocht heb...
Zijn er nog meer mensen met de zelfde problemen?m3gA schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:51:
[...]
Ik heb hem vandaag maar weer eens geupdate.. maar het probleem bestaat nog steeds. vermoed toch dat het op een of andere manier met de component kabel te maken heeft.
Op je AB moet je even spelen met de title en info buttons dan wil het wel. Het ophalen van content is me gelukt maar het toevoegen aan de bibliotheek gebeurt bij mij helaas niet..... Iemand nog opties?
Nog een vraag wat me niet niet is gelukt, ik heb al vinkje geprobeerd bij hoofdmap verbergen maar ook dat geeft niet het gewenste resultaat. Mijn cd's zijn allemaal geordend in de volgende volgorde
bijv: C:\Racoon\album1
\album2
enzovoort.
Met die nieuwe look en feel is het natuurlijk leuk dat je van ALLE albums de hoesjes ziet. Omdat alleen aan de echte albums hoesjes zijn toegekend zie je op hoofdniveau alleen maar iconen. Hier zou iets voor moeten zijn als maak hoofmap transparant ofzo.
BTW wat er is gebeurd weet ik niet maar mijn xbox in ruste of tijdens muziek afspelen is haast 10 graden koeler dan bij de laatste build!!
Nog een vraag wat me niet niet is gelukt, ik heb al vinkje geprobeerd bij hoofdmap verbergen maar ook dat geeft niet het gewenste resultaat. Mijn cd's zijn allemaal geordend in de volgende volgorde
bijv: C:\Racoon\album1
\album2
enzovoort.
Met die nieuwe look en feel is het natuurlijk leuk dat je van ALLE albums de hoesjes ziet. Omdat alleen aan de echte albums hoesjes zijn toegekend zie je op hoofdniveau alleen maar iconen. Hier zou iets voor moeten zijn als maak hoofmap transparant ofzo.
BTW wat er is gebeurd weet ik niet maar mijn xbox in ruste of tijdens muziek afspelen is haast 10 graden koeler dan bij de laatste build!!
[ Voor 69% gewijzigd door Stampre op 20-03-2007 09:52 ]
En hij is er dan helemaal.
Mn Thumbnail Downloader script is nu helemaal gereleased.
Ik heb m weer geupdate op xbmcscripts.com. Dus even afwachten tot zij hem hebben verwerkt.
Versie 1.0 bevat de mogelijkheid om te zoeken via MediaIcons.org en tvdb.zsori.com.
Je kan gelijk de icons/banners kopieren naar een map.
EDIT:
En hij staat er op xbmcscripts:
http://www.xbmcscripts.co...bnail%20Downloader%20v1.0
Mn Thumbnail Downloader script is nu helemaal gereleased.
Ik heb m weer geupdate op xbmcscripts.com. Dus even afwachten tot zij hem hebben verwerkt.
Versie 1.0 bevat de mogelijkheid om te zoeken via MediaIcons.org en tvdb.zsori.com.
Je kan gelijk de icons/banners kopieren naar een map.
EDIT:
En hij staat er op xbmcscripts:
http://www.xbmcscripts.co...bnail%20Downloader%20v1.0
[ Voor 24% gewijzigd door chrisism op 20-03-2007 16:06 ]
ChrisIsm
Ik heb een DuoX2 chipped Xbox en per ongeluk mijn C: partitie gewist.
Nou wou ik XBMC-2007-03-17-PIMPED als standaard dashboard gaan installeren maar het lukt niet.
Ik heb geprobeerd om met Auto.Installer.Deluxe.v3.10 XBMC op E: te zetten en op C: MS Dash 5960
maar dan krijg ik alleen MS Dash 5960 als standaard dash
Voorheen kon ik de eject button gebruiken voor MS Dash 5960 en de aan/uit knop voor XBMC
Zou iemand weten hoe dat te herstellen is ?
Er zijn trouwens ook opeens 3 nieuwe partities op me HD bijgekomen X: Y: en Z: iemand een idee waar dat goed voor is ?
Nou wou ik XBMC-2007-03-17-PIMPED als standaard dashboard gaan installeren maar het lukt niet.
Ik heb geprobeerd om met Auto.Installer.Deluxe.v3.10 XBMC op E: te zetten en op C: MS Dash 5960
maar dan krijg ik alleen MS Dash 5960 als standaard dash
Voorheen kon ik de eject button gebruiken voor MS Dash 5960 en de aan/uit knop voor XBMC
Zou iemand weten hoe dat te herstellen is ?
Er zijn trouwens ook opeens 3 nieuwe partities op me HD bijgekomen X: Y: en Z: iemand een idee waar dat goed voor is ?
[ Voor 11% gewijzigd door ultralover op 21-03-2007 12:40 ]
Ik heb hem laten ombouwen en kreeg daarbij geen handleiding helaas.
offtopic:
TweakersMaps heeft al een tijdje een andere url, zie mijn ondertitel.
TweakersMaps heeft al een tijdje een andere url, zie mijn ondertitel.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
HAHA ben ik al 2 dagen mee bezig maar kom er niet uit.
Dacht dat forums mij in dat soort situaties beter konden helpen.
Stom stom stom...
Ik heb de gasvier versie van 17.03.2007 proberen te installeren, echter ben ik zo duf geweest om de XBMC bestanden te verwijderen (via FTP) terwijl XMBC aanstond.
Nu heb ik de slayer evox cd en de ultimate bootcd 4 proberen te starten, echter starten deze beide cd's niet. (allicht de DVD drive naar de klote)
Wat is nu de makkelijkste manier om alles weer terug te krijgen?
Ik heb de gasvier versie van 17.03.2007 proberen te installeren, echter ben ik zo duf geweest om de XBMC bestanden te verwijderen (via FTP) terwijl XMBC aanstond.
Nu heb ik de slayer evox cd en de ultimate bootcd 4 proberen te starten, echter starten deze beide cd's niet. (allicht de DVD drive naar de klote)
Da's juist, maar dan moet je op het forum xbox-scene zijn, want hier is het tegen de regels om modchips te bespreken...ultralover schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:57:
[...]
HAHA ben ik al 2 dagen mee bezig maar kom er niet uit.
Dacht dat forums mij in dat soort situaties beter konden helpen.
Probeer ze op een cd-rw te schrijven, dat lezen de meeste xbox-drives wel correct.q2no schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:03:
Stom stom stom...
[ Voor 44% gewijzigd door Fire69 op 21-03-2007 13:18 ]
Wat is jullie reactie / ervaring / bevinding op de xTV skin?
En ben ik overigens de enige die problemen ondervind met uitzendinggemist dutchstreams(blijft hangen wanneer de lijst voor Wie is Mol wordt opgehaald
).
Uitzendinggemist komt bij mij niet verder met de opsomlijst dan de k (of l).
En ben ik overigens de enige die problemen ondervind met uitzendinggemist dutchstreams(blijft hangen wanneer de lijst voor Wie is Mol wordt opgehaald
Uitzendinggemist komt bij mij niet verder met de opsomlijst dan de k (of l).
[ Voor 19% gewijzigd door q2no op 21-03-2007 13:49 ]
Zou het geen idee zijn om het Uitzendinggemistscript van Harry (download)

en het radiostation-streampack van mij (download)

toe te voegen aan de de nu al schitterende TS?
Verder doet de link naar de changelog het niet, deze link werkt wel.
Hulde voor de mooie screenshots en titels!
en het radiostation-streampack van mij (download)

toe te voegen aan de de nu al schitterende TS?
Verder doet de link naar de changelog het niet, deze link werkt wel.
Hulde voor de mooie screenshots en titels!
xTV... ik heb hem eventjes gedraaid.. wel grappig maar vind PM3 nog altijd de mooiste skin.q2no schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:41:
Wat is jullie reactie / ervaring / bevinding op de xTV skin?
En ben ik overigens de enige die problemen ondervind met uitzendinggemist (blijft hangen wanneer de lijst voor Wie is Mol wordt opgehaald).
MC360 is ook schitterend maar daar die is natuurlijk niet uniek, werd het zat dat mensen niet begrepen hoe ik toch die Xbox360 in mn Xbox gepropt had...
Ja, maar nu alleen nog een layout, vanuit XBMC, op functionele functies van de harmony aan te spreken zoals, mute, volume, power (=dan reset voor het geval XBMC weer eens vast loopt) etc.
Wat gebruik eigenlijk als IR ontvanger? Die van het remote setje van microsoft zelf?
[ Voor 8% gewijzigd door chrisism op 21-03-2007 16:15 . Reden: xbox->ms ]
ChrisIsm
Eentje die niet van MS is (madcat geloof ik.. ik heb nog een AB voor je over
(maar dan wel zonder IR-ontvanger))
heheh.. dat is t probleem juist
ff op marktplaats maar es rondzoeken..
vind zo weinig xbox accesoires tegenwoordig
ff op marktplaats maar es rondzoeken..
vind zo weinig xbox accesoires tegenwoordig
ChrisIsm
klopt.. in de Mediamarkt kun je tegenwoordig alleen maar 360 meuk vinden...
en anders de gameshop in den haag
en anders de gameshop in den haag
Is er bij de XBMC een menu of optie waar je kan kiezen voor emulators?
Ik heb namelijk een body voor een arcadekast en wil de xbox er inbouwen i.p.v. een pc.
Beetje dit idee, maar dan als een optie in XBMC.
Ik heb namelijk een body voor een arcadekast en wil de xbox er inbouwen i.p.v. een pc.
Beetje dit idee, maar dan als een optie in XBMC.

Die optie zit er standaard bij. Mn zoontje maakt er elk dag gebruik van.
Lekker Mario 64 of Sonic spelen.
Lekker Mario 64 of Sonic spelen.
Krijg nou de pip....Fire69 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:17:
Probeer ze op een cd-rw te schrijven, dat lezen de meeste xbox-drives wel correct.
Wat is dit van iets vreemds.. een CDRW werkt
Gaar hoor
Had je diezelfde DVD ook al geprobeerd met de vorige versie die je erop had staan? Had namelijk hetzelfde, alleen dan eens elke zoveel seconden: kan wat met NTSC/hercodering te maken hebben.m3gA schreef op maandag 19 maart 2007 @ 10:26:
Ik heb inmiddels al twee SCART-kabels gekocht (BigBen en SpeedLink) om een beetje fatsoenlijk RGB-beeld te krijgen + analoge pluggen naar m'n versterker, maar beide storen enorm op de audio (heel hoge piep, afhankelijk van het beeld ook nog eens) en ook wat op 't beeld. Ik kan nergens nog die kabels vinden, zelfs niet op eBay (behalve die ik al heb). Iemand nog een gouden tip?
Voorkeur: Joytech Digital AV Cable
[ Voor 4% gewijzigd door guillaume op 21-03-2007 20:27 ]
Anoniem: 197658
Heb laatst de ventilator van mijn 2e xbox vervangen en ik dacht dat alles goed ging alleen bij het opstarten geeft die errorcode 5 oftewel harde schijf moet gelockt zijn. Wie kan mij uitleggen hoe ik nu precies die harde schijf kan locken?
Slayer cd er in en hd locken5 - kernel - HDD not locked (The retail xbox bioses require the hd to be locked)... So when does the error occur? The only time this error should occur is when you boot up your xbox in original mode AND you have a harddisk in your xbox that is not yet locked. So now you ask what do i have to do to make your xbox work again?
Well the answer is pretty easy. Boot up your xbox with the chip on. Preferably with a slayer evo-x cd. Now you choose "Eeprom management." Than you choose: "Lock hdd." It takes one second. After its ready it should say something like "Done"
When it is "Done" just turn off your xbox. Disable your chip and try to boot in original mode. Now there should be no more error 5.
Zie: http://forums.xbox-scene..../index.php/t203561-0.html
Maar je kan je beter eerst even verdiepen wat het locken / unlocken van een hd nu precies is, want als je het verkloot kan je het wel schudden en moet je je xbox (opnieuw) (laten) modden.
Had zelf van de week ook mijn xbox hd willen upgraden (Ik had een softmod). Heb toen per ongeluk mijn orginele hd gelokt met een foutive eeprom. Dus daar kan ik niks meer mee
Heb gelukkig de nieuwe (grotere) schijf kunnen prepareren met xboxhd omdat ik een eeprom backup had.
Daarna gewoon weer via hotswap een softmod kunnen doen. Heb nu alleen UnleashX i.p.v. EvolutionX.
Was even wennen maar ach ik gebruik toch alleen maar XBMC
Edit:
Wou jullie ook nog even mededelen dat je de standaard ata33 kabel kan vervangen door een "uncut" ata100 kabel. Schijnt een merkbare snelheidswinst te zijn!
[ Voor 20% gewijzigd door SyphOn op 21-03-2007 22:46 ]
Wat vinden jullie van de nieuwe Vision-skin?
Heb hem nog niet getest maar lijkt me
Check bij de screenshots vooral nr 22 en 23!

[ Voor 26% gewijzigd door Fire69 op 22-03-2007 11:09 ]
verdomme elke keer als ik deze topic zie staan baal ik dat ik mijn xbox destijds heb omgeruild voor een 360 grrrr.. volgende week maar 1tje erbij kopen
Hoe krijg je de wide-icons..?
Moet je de icons zelf maken of kan je ze ook automatisch downloaden? Ik zit namelijk nog met normale iconen. Als ik de wide-optie aanzet in XBMC ziet het er niet uit, oftwel niks veranderd alleen de kader om het icoontje wordt breder.
Moet je de icons zelf maken of kan je ze ook automatisch downloaden? Ik zit namelijk nog met normale iconen. Als ik de wide-optie aanzet in XBMC ziet het er niet uit, oftwel niks veranderd alleen de kader om het icoontje wordt breder.
Je moet ze zelf downloaden, of het scriptje van chrisism gebruiken (staat op xbmcscripts, dus kan je normaal gewoon vanuit xbmc installeren).
In de Vision-skin van hierboven zitten standaard 1000 thumbnails van series bij.
In de Vision-skin van hierboven zitten standaard 1000 thumbnails van series bij.
Die Vision skin is echt MEGA *woorddatiknietgagebruikenvanwegedenormenenwaarden*!!!!Fire69 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:33:
Je moet ze zelf downloaden, of het scriptje van chrisism gebruiken (staat op xbmcscripts, dus kan je normaal gewoon vanuit xbmc installeren).
Ik weet iig weer wat ik vanavond ga doen. Wel jammer dat ik geen series kijk/ download
Maar er zijn ook wide icons voor games geloof ik.. toch? Kijk vanavond wel even
Als nou mn Xbe's ook nog allemaal zouden willen starten zou het perfect zijn...
Is dat positief voor die skin of niet?*woorddatiknietgagebruikenvanwegedenormenenwaarden*
Over die xbe's gesproken... die doen het bij mij weer gewoon! En ik heb absoluut geen vinger naar die xbox uitgestoken. Vraag me dus niet wat ik gedaan heb.
[ Voor 8% gewijzigd door Fire69 op 22-03-2007 13:53 ]
Ja sorryFire69 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:52:
[...]
Is dat positief voor die skin of niet?
Over die xbe's gesproken... die doen het bij mij weer gewoon! En ik heb absoluut geen vinger naar die xbox uitgestoken. Vraag me dus niet wat ik gedaan heb.
Ben trouwens gruwelijk jaloers op je atm...
Ik wist dat ze wat aan 't experimenteren waren met nieuwe Mplayer builds, maar ik ben er niet bepaald over te spreken zeg: pas een DVD die om de x seconden enorme framedrops liet zien en nu een simpele XviD 624 x 336, gewoon NTSC 29.970 framerate die op 't laatst enorm begint te schokken (niet op PC).
Mooi, ligt dus gewoon aan XBMC zelf... Das weer een probleempje minderguillaume schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:08:
Ik wist dat ze wat aan 't experimenteren waren met nieuwe Mplayer builds, maar ik ben er niet bepaald over te spreken zeg: pas een DVD die om de x seconden enorme framedrops liet zien en nu een simpele XviD 624 x 336, gewoon NTSC 29.970 framerate die op 't laatst enorm begint te schokken (niet op PC).
Dit si wel weer zwaar relaxed zeg... zo maar snel naar huis en even wat updaten vanavondFire69 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 11:07:
Wat vinden jullie van de nieuwe Vision-skin?
Geen commentaar
Hey, kun je me vertellen waar je die mooie widescreen icons vandaan hebt?
Ik heb er geen een kunnen vinden. Ja een, maar die is niet meer in de lucht.
Thanks!
Anoniem: 211733
Ik lees hier reacties over component kabels, is de verbetering qua qualiteit merkbaar? Ik heb nu gewoon een scart kabel, en me TV kan wel component aan.
Als het aan te raden is, waar kun je ze goedkoop bestellen?
Hmm, ik denk dat je met het plaatsen van je fan wellicht een draadje van de chipmod geraakt hebt, anders kan het niet dat de box eerst werkte en na het plaatsen van de fan error 5 geeft. Immers aan je schijf is nix veranderd. Als je het zeker wilt weten kan je hem toch gewoon openschroeven en kijken of er een chip aan de LPC poorten gesoldeerd is? Ik kan niet verder in details treden, omdat modchips hier niet gediscussierd mogen worden.Anoniem: 197658 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:14:
Misschien stomme vraag: hoe kan je zien of je een softmodded of een modchip hebt.
Heb nl een xbox gekocht die modchipped zou zijn maar na openen van de xbox om een ventilator te vervangen krijg ik een errorcode 5. Dit zou bij een modchip niet gebeuren en verder krijg ik Slayer niet aan de gang.
Kijk anders even op diverse modchip verkoop sites (De plaatjes dan he!) En kijk dan of je zoiets in je XBOX weer kan vinden
Die nieuwe Mplayer wordt niet standaard gebruikt in de t3ch-builds, dus ben je zeker dat het daar aan ligt?guillaume schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:08:
Doe je xbox open en kijk of er op je moederbord onder je dvd-drive een extra chip zit. Vaak zitten er extra ledjes of zo opAnoniem: 197658 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:14:
Misschien stomme vraag: hoe kan je zien of je een softmodded of een modchip hebt.
Heb nl een xbox gekocht die modchipped zou zijn maar na openen van de xbox om een ventilator te vervangen krijg ik een errorcode 5. Dit zou bij een modchip niet gebeuren en verder krijg ik Slayer niet aan de gang.
Check het script van chrisism ofwel de vision-skin.Bart_NL schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 19:13:
[...]
Hey, kun je me vertellen waar je die mooie widescreen icons vandaan hebt?
Ik heb er geen een kunnen vinden. Ja een, maar die is niet meer in de lucht.
Thanks!
Moet wel zeggen dat die Vision op een gewone crt wel nogal moeilijk leesbaar is. Misschien moet ik nog wat settings tweaken
Hey mensen, misschien dat ik dit niet hier hoor te posten, maar om er nou een nieuw topic voor open te maken is mij een beetje overkill. Nu kreeg ik laatst een xbox in handen waar ik netjes xbox media center op had draaien. Die persoon had er linux opgezet, en daarmee een paar bestanden verpauperd. Die bestanden heb ik netjes terug gezet. (zonder dat er een tv bij nodig was.)
Als ik nu die xbox aanslinger, dan krijg ik 0,0 beeld. (bekabeling en alles zit wel goed.)
Zou dit kunnen liggen aan 1 of andere verandering ergens van. (niet in het programma zelf, want die heb ik net gefixed dus, hij zou goed moeten booten, en iig het logo moeten laten zien.)
Is er een eenvoudige oplossing om dit te verhelpen? (ik meende dat er zo'n optie in zat om hardwarematig het video output (een of ander iets) te configureren/in te stellen. Misschien daar iets mee?)
Oplossing bovenstaande probleem gevonden:
Typisch ik weer, de scart aansluiting van mijn tv werkte gewoon ineens niet meer. (gelukkig heeft deze tv er 2....)
Onderstse vraag zoek ik nog wel antwoord op:
Nog een wat meer ontopic vraag:
Hoe zit het met de ondersteuning voor DVR-ms ? Ik kreeg het wel aan de praat, maar volgens mij was er een probleem met de synchronisatie van beeld en geluid. Getest met een februari versie van XBMC. (dit jaar uiteraard..
)
edit: Bovenste probleem oplossing gevonden al...
Als ik nu die xbox aanslinger, dan krijg ik 0,0 beeld. (bekabeling en alles zit wel goed.)
Zou dit kunnen liggen aan 1 of andere verandering ergens van. (niet in het programma zelf, want die heb ik net gefixed dus, hij zou goed moeten booten, en iig het logo moeten laten zien.)
Is er een eenvoudige oplossing om dit te verhelpen? (ik meende dat er zo'n optie in zat om hardwarematig het video output (een of ander iets) te configureren/in te stellen. Misschien daar iets mee?)
Oplossing bovenstaande probleem gevonden:
Typisch ik weer, de scart aansluiting van mijn tv werkte gewoon ineens niet meer. (gelukkig heeft deze tv er 2....)
Onderstse vraag zoek ik nog wel antwoord op:
Nog een wat meer ontopic vraag:
Hoe zit het met de ondersteuning voor DVR-ms ? Ik kreeg het wel aan de praat, maar volgens mij was er een probleem met de synchronisatie van beeld en geluid. Getest met een februari versie van XBMC. (dit jaar uiteraard..
edit: Bovenste probleem oplossing gevonden al...
[ Voor 11% gewijzigd door warcow op 22-03-2007 22:48 ]
Neem aan dat je TV dan ook HD ready is als je component aansluitingen hebt. In XBMC is het verschil zeker merkbaar. Omdat de content die je afspeelt op de XBOX van nature geen HD kwaliteit is is het verschil daarbij minder te zien. Resolutie wordt ge-upscaled maar er is dus zeker wel verschil. Mijn ervaring zegt dat het aan te raden is.Anoniem: 211733 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 19:23:
Ik lees hier reacties over component kabels, is de verbetering qua qualiteit merkbaar? Ik heb nu gewoon een scart kabel, en me TV kan wel component aan.
Bij zaken als psxshop.nl zijn ze te bestellen.
Edit: Zojuist de Vision skin naar mijn XBOX getransporteerd. Kan de skin echter niet selecteren via system->uiterlijk
Krijg de melding in beeld: incompatible skin. We require skins of version 2.00 or higher.
Meer mensen dit en wat is er aan te doen?
[ Voor 15% gewijzigd door robbydw op 22-03-2007 23:03 ]
Geen commentaar
Gewoon even je XBMC build updatenrobbydw schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:50:
[...]
Neem aan dat je TV dan ook HD ready is als je component aansluitingen hebt. In XBMC is het verschil zeker merkbaar. Omdat de content die je afspeelt op de XBOX van nature geen HD kwaliteit is is het verschil daarbij minder te zien. Resolutie wordt ge-upscaled maar er is dus zeker wel verschil. Mijn ervaring zegt dat het aan te raden is.
Bij zaken als psxshop.nl zijn ze te bestellen.
Edit: Zojuist de Vision skin naar mijn XBOX getransporteerd. Kan de skin echter niet selecteren via system->uiterlijk
Krijg de melding in beeld: incompatible skin. We require skins of version 2.00 or higher.
Meer mensen dit en wat is er aan te doen?
Ik heb Vision ook geinstalleerd en vind hem schitterend!
Komt in mijn lijstje favorite skins naast PMIII, MC360, PDM en The Orbs.
Ik heb laatst z`n köning componenten kabel aangeschaft bij consoleshop.nl.
Prima kabel trouwens
Maar wat ik me afvraag, moet ik dan ook nog het een en ander moet instellen in XBMC.
Als ik dan kijk onder instellingen --> systeem, dan kan ik onder LCD en onder Video hardware wat dingen aanpassen.
Maar bv bij LCD, welk LCD type moet ik daarvoor kiezen (heb een LG 32LC2R) en welke modchip. En hoe kan ik de instellingen onder Video hardware opslaan ...
Prima kabel trouwens
Maar wat ik me afvraag, moet ik dan ook nog het een en ander moet instellen in XBMC.
Als ik dan kijk onder instellingen --> systeem, dan kan ik onder LCD en onder Video hardware wat dingen aanpassen.
Maar bv bij LCD, welk LCD type moet ik daarvoor kiezen (heb een LG 32LC2R) en welke modchip. En hoe kan ik de instellingen onder Video hardware opslaan ...
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Uit een ander topic:
OcNewB schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:31:
2. de xbox hebt omgebouwd en de console dus in NTSC mode kunt zetten mbv een video switch disc
3. Naar het ms dashboard menu gaat en de output op 720P of 1080i zet
4. In xbmc de GUI op 720p zet
5. in xbmx een vinkje plaatst bij dvd's upscalen/upsamplen naar resolutie GUI (dus 720p)
6. je een tv hebt die ook ntsc ondersteunt EN ook 720P ondersteunt
Zal eens xbmc downgraden dit weekend.guillaume schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:26:
[...]
Had je diezelfde DVD ook al geprobeerd met de vorige versie die je erop had staan? Had namelijk hetzelfde, alleen dan eens elke zoveel seconden: kan wat met NTSC/hercodering te maken hebben.
Ik heb inmiddels al twee SCART-kabels gekocht (BigBen en SpeedLink) om een beetje fatsoenlijk RGB-beeld te krijgen + analoge pluggen naar m'n versterker, maar beide storen enorm op de audio (heel hoge piep, afhankelijk van het beeld ook nog eens) en ook wat op 't beeld. Ik kan nergens nog die kabels vinden, zelfs niet op eBay (behalve die ik al heb). Iemand nog een gouden tip?
Voorkeur: Joytech Digital AV Cable
Die Joytech heb ik gehad..Ooit gekocht bij de dixons.. maar heb hem doorverkocht toen ik een component kabel kocht ..werkte erg goed.
Het probleem doet zich trouwens voor met zowel PAL als NTSC
[ Voor 3% gewijzigd door m3gA op 23-03-2007 08:15 ]
Ik vroeg me af of iemand het ooit voor elkaar heeft gekregen om twee harddisks simultaan te gebruiken in de Xbox. Dus niet de IDE kabel schakelen maar gewoon twee hd's die beide tegelijk te gebruiken zijn. Eventueel ben ik bereid om mijn DVD/CD drive op te offeren.
Ik weet niet of dit in hardware/software mogelijk is. Maar het zou wel leuk zijn.
Ik weet niet of dit in hardware/software mogelijk is. Maar het zou wel leuk zijn.
Hymns of indigestible suppuration
Dude, de LCD waar daar over gepraat wordt is een klein lcd-schermpje dat sommige op hun Xbox gemonteerd hebben. Dat gaat NIET over je LCD Televisie.. Daarom ook de mod-chip vraag....pvdlaan schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 23:37:
Mod-chips hebben niet zoveel te maken met het type televisie dat gebruikt wordt...
Op de screenshots vond ik de Vision ook heel mooi, maar in het echt is hij gewoon niet bruikbaar bij mij.Bigfoot87 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 23:08:
[...]
Gewoon even je XBMC build updaten
Ik zit ongeveer 2.5m van een 32" CRT en ik kan het lettertype bijna niet lezen, zo klein is het.
Na upgraden naar XBMC18-03 (zoals in de Vision-readme staat) blijft het probleem.
Iemand anders ook dit probleem?
Vreemde is dat ik een week geleden de laatste T3CH versie heb geplaatst op mijn Xbox. Moet toch afdoende zijn of...? MC360 skin werkt wel gewoon.Bigfoot87 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 23:08:
[...]
Gewoon even je XBMC build updaten
Update:
Dan is de laatste T3CH build dus niet voldoende. Deze is van 12-03. Vanavond weer updaten dus......
Na upgraden naar XBMC18-03 (zoals in de Vision-readme staat) blijft het probleem.
Iemand anders ook dit probleem?
[ Voor 24% gewijzigd door robbydw op 23-03-2007 10:40 ]
Geen commentaar
Ik heb een vraagje omtrend lokaal geplaatste games.
Ik heb bijvoorbeeld Top Spin lokaal op de harddisk gezet, nu XBMC wide icons ondersteund heb ik een Wide Icon voor Top Spin gedownload en als folder.jpg in de game-map van het spel geplaatst.
Nu wordt deze alleen niet weergegeven en ik zit dus met het veel kleinere, vierkante plaatje.
Is dit misschien anders op te lossen?
Ook werkt de T3ch-site niet meer, weet iemand waar deze naar verhuisd is ofzo?
Ik heb bijvoorbeeld Top Spin lokaal op de harddisk gezet, nu XBMC wide icons ondersteund heb ik een Wide Icon voor Top Spin gedownload en als folder.jpg in de game-map van het spel geplaatst.
Nu wordt deze alleen niet weergegeven en ik zit dus met het veel kleinere, vierkante plaatje.
Is dit misschien anders op te lossen?
[ Voor 16% gewijzigd door Bart© op 23-03-2007 11:30 ]
Als er direct gelinkt wordt naar XBMC releases lijkt het me verstandiger om dat hier niet te vermelden.Bart_NL schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:54:
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Tot zover nog nooit gebeurd, je zou er een speciale modchip voor nodig hebben die het accepteerd te booten zonder dvd drive aan de ide, en dan waar de dvd rom zit een harde schijf plaatsen, maar ik denk niet dat dit zou werken.r0nz0r schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 08:48:
Ik vroeg me af of iemand het ooit voor elkaar heeft gekregen om twee harddisks simultaan te gebruiken in de Xbox. Dus niet de IDE kabel schakelen maar gewoon twee hd's die beide tegelijk te gebruiken zijn. Eventueel ben ik bereid om mijn DVD/CD drive op te offeren.
Wat ze nu dus wel doen zoals je vast wel weet is 2 harde schijven en dan een switch om tussen beide te schakelen. (ik zie zelf het nut niet zozeer.)
Je hebt mailBart_NL schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:54:
Je hebt een ICQ-message.Bart_NL schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:54:
hij heeft problemen met de domeinnaam.Peedjeeh schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:03:
[...]
Als er direct gelinkt wordt naar XBMC releases lijkt het me verstandiger om dat hier niet te vermelden.
Zo heb ook die vision skin dr op gezet.
Heb de 18-3 T3CH versie en werkt gewoon bij mij.
Ik vind hem er heel vet uitzien. Alleen toch weer eentje die niet echt gebruikersvriendelijk is. Het is inderdaad allemaal niet echt leesbaar en onduidelijk hoe wat waar.
Blijf nog wel PMIII gebruiken, maar ik ga zeker vaker met deze skin spelen.
Heb de 18-3 T3CH versie en werkt gewoon bij mij.
Ik vind hem er heel vet uitzien. Alleen toch weer eentje die niet echt gebruikersvriendelijk is. Het is inderdaad allemaal niet echt leesbaar en onduidelijk hoe wat waar.
Blijf nog wel PMIII gebruiken, maar ik ga zeker vaker met deze skin spelen.
ChrisIsm
Ik ben ook maar weer naar PMIII teruggegaan. Misschien als ik mijn nieuwe bril heb dat ik de Vision nog eens probeer

Ik denk dat mod chips sowieso wel kunnen booten zonder DVD drive aan de IDE controller. Ik zie niet in waarom dit noodzakelijk zou zijn? Of gaat de box daar op stuk bij het booten, ik heb zelf namelijk niet echt heel veel inzicht in het boot proces van de Xbox. Daarnaast is het denk ik een kwestie van de drivers.warcow schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:07:
[...]
Tot zover nog nooit gebeurd, je zou er een speciale modchip voor nodig hebben die het accepteerd te booten zonder dvd drive aan de ide, en dan waar de dvd rom zit een harde schijf plaatsen, maar ik denk niet dat dit zou werken.
Wat ze nu dus wel doen zoals je vast wel weet is 2 harde schijven en dan een switch om tussen beide te schakelen. (ik zie zelf het nut niet zozeer.)
Ik ga meteen thuis uitproberen of ik kan booten zonder DVD drive, en inderdaad de switch kende ik. Ze schakelen dan de voedingsdraden van de HD of iets op die zin. Maar daar heb je natuurlijk niet zoveel aan imho.
Dat idee had ik dus ook, wat zou inderdaad de beperking zijn. Ik heb trouwens een chip (even voor de duidelijkheid).
Nu alleen nog kijken wat er gebeurd als je er een HD aanhangt. Toch eens gewoon een keer proberen voor de grap.
Nu alleen nog kijken wat er gebeurd als je er een HD aanhangt. Toch eens gewoon een keer proberen voor de grap.
Als ik het zo allemaal hoor zijn e screendumpsFire69 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:46:
Ik ben ook maar weer naar PMIII teruggegaan. Misschien als ik mijn nieuwe bril heb dat ik de Vision nog eens probeer
Dan laat ik het ook maar even voor wat het is. Zeker als ik eerst nog XBMC moet updaten.
Geen commentaar
Ieder zn mening... maar ik vind em wel supermooi. Letters zijn inderdaad aan de kleine kant, maar is niet onleesbaar op mijn 55 cm TVrobbydw schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:00:
[...]
Als ik het zo allemaal hoor zijn e screendumps![]()
maar is het op beeld meer
![]()
Dan laat ik het ook maar even voor wat het is. Zeker als ik eerst nog XBMC moet updaten.
Ik vind de letters iig veel kleiner op mijn tv dan ze op de screenshots zijn.
Alle kleinere graphics (mapjes in de filemanager en zo) zijn ook heel erg hard gekarteld.
En ik vind die doorzichtige sidebar er ook raar uitzien, daarvan zou hij de opacity nog wat moeten aanpassen denk ik.
Heb ook lang achter het shutdown-menu gezocht, tot ik door had dat je daarvoor die cirkel moet selecteren.
Alle kleinere graphics (mapjes in de filemanager en zo) zijn ook heel erg hard gekarteld.
En ik vind die doorzichtige sidebar er ook raar uitzien, daarvan zou hij de opacity nog wat moeten aanpassen denk ik.
Heb ook lang achter het shutdown-menu gezocht, tot ik door had dat je daarvoor die cirkel moet selecteren.

Ja of je drukt op de rechterstickFire69 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:14:
Heb ook lang achter het shutdown-menu gezocht, tot ik door had dat je daarvoor die cirkel moet selecteren.![]()
En het is nog een beta natuurlijk
Met andere skins (360 bijvoorbeeld) is de caracter grootte toch aan te passen bij system-> uiterlijk. Kan dit niet in deze skin of is dit gewoon niet voldoende?Fire69 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:14:
Heb ook lang achter het shutdown-menu gezocht, tot ik door had dat je daarvoor die cirkel moet selecteren.![]()
Verder, heren script guru's, is dit misschien een leuke uitdaging? http://www.nu.nl/news/101...stevige_concurrentie.html
Geen commentaar
Ik heb het ook gezien en dacht precies het zelfderobbydw schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:24:
[...]
Verder, heren script guru's, is dit misschien een leuke uitdaging? http://www.nu.nl/news/101...stevige_concurrentie.html
Duurt alleen nog even voor de website online is denk ik...
Jep maar hebben we weer wat om naar uit te kijken tochBigfoot87 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:26:
[...]
Ik heb het ook gezien en dacht precies het zelfde
Duurt alleen nog even voor de website online is denk ik...
Geen commentaar
Hebben er meer mensen last van dat alle builds na XBMC-SVN_2007-02-26_rev7937-T3CH de games vanuit XBMC niet meer opstarten.
Ik heb het geprobeerd vanaf HDD en de DVDspeler, het scherm blijf gewoon zwart.
Het vage is dat hij ook niet naar het orginele xbox dash wil booten vanuit XBMC, de optie die te vinden is bij uitschakelen.
Wanneer ik de xbox boot vanaf een dvd game doet hij het wel perfect.
Vandaag de xbox geupdate naar versie XBMC-SVN_2007-03-18_rev8233-T3CH-LTCG maar het probleem blijft.
Het vage is dat hij ook niet naar het orginele xbox dash wil booten vanuit XBMC, de optie die te vinden is bij uitschakelen.
Vandaag de xbox geupdate naar versie XBMC-SVN_2007-03-18_rev8233-T3CH-LTCG maar het probleem blijft.
Welkom bij de clubbreeeem schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 20:51:
Hebben er meer mensen last van dat alle builds na XBMC-SVN_2007-02-26_rev7937-T3CH de games vanuit XBMC niet meer opstarten.
Het vreemde is dus dat er maar een paar gebruikers last van hebben, je kunt alles doen wat je wilt maar het helpt niet. Fire69 had er ook last van maar het is nu spontaan overgegaan. Ik heb er echter nog steeds last van. Het beeld bevriest, dus krijg geen zwart scherm. Geldt dus voor alle xbe files, DVD's doen het ook hier wel goed.
Ben in het bezit van een harmony remote 885.
kan ik met deze remote controller mijn xbox aan/uit zetten.
Alles werkt behalve deze optie?
Het probleem is in Rev 8264, nu alleen hopen dat T3ch hem zo snel mogelijk released.Bigfoot87 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 00:13:
[...]
Welkom bij de club
Het vreemde is dus dat er maar een paar gebruikers last van hebben, je kunt alles doen wat je wilt maar het helpt niet. Fire69 had er ook last van maar het is nu spontaan overgegaan. Ik heb er echter nog steeds last van. Het beeld bevriest, dus krijg geen zwart scherm. Geldt dus voor alle xbe files, DVD's doen het ook hier wel goed.
Lees voer
http://www.xboxmediacenter.com/forum/showthread.php?t=25274
http://forums.xbox-scene....hp?showtopic=592888&st=75
Anoniem: 1416
@Bigfoot
Er is een nieuwe release uit. Check http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=593969
Er is een nieuwe release uit. Check http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=593969
Nee, dit is trouwens al vaker gevraagd: moet je effe opzoeken in dit (of vorige) topic. Om met een afstandsbediening je XBOX aan te zetten, zul je moeten gaan solderen.limboconnect schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 00:17:
Ben in het bezit van een harmony remote 885.
heb jij misschien een link voor me waar ik wat info vandaan kan halen niet dat ik te lui bensalgera schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 11:52:
[...]
Nee, dit is trouwens al vaker gevraagd: moet je effe opzoeken in dit (of vorige) topic. Om met een afstandsbediening je XBOX aan te zetten, zul je moeten gaan solderen.
maar kan hier over de aan/uit functie helaas niks vinden.
Thanx
Ik heb gisteravond mijn XBMC sinds een hele tijd weer eens geupdate, maar zodra ik nu Set Content kies wordt alleen mijn "Movies" map geel (geselecteerd) en verschijnt er verder niets...Met de nieuwe versies van xbmc werkt t imdb gebeuren anders dan voorheen. Je dient eerst naar de map te gaan waar de films instaan. Dan witte knop en kiezen voor Set content. Dan kan je ervoor kiezen dat hij IMDB content heeft (of een van de andere opties). Eenmaal dat gedaan, kan je weer automatisch met de witte knop IMDB info ophalen.
Doe ik iets verkeerd? Heb trouwens "XBMC 2007-03-18 rev8233 T3CH" geinstalleerd.
X3 IR mod,limboconnect schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 12:06:
[...]
heb jij misschien een link voor me waar ik wat info vandaan kan halen niet dat ik te lui ben
maar kan hier over de aan/uit functie helaas niks vinden.
Thanx
werkt met elke modchip, geloof zelfs zonder, maar het beste natuurlijk met een Xecuter
heb er zelf 2, een voor mijn Xdoos met een oudere Aladin Aplle XV, en een voor de Xdoos met een Xecuter 3 CE (met LCED)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Berichten die niet over XBMC gaan horen hier niet thuis en worden dan ook verwijderd
Berichten die niet over XBMC gaan horen hier niet thuis en worden dan ook verwijderd