w.d schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:15:
[...]
Zonder abonnement, toestel en abbo had ik al, ik was alleen nog op zoek naar een carkit. Ik heb niet om de houder gevraagd, ik wist het niet eens. Ik wilde de carkit afrekenen (nadat ik hem netjes heb kunnen proberen in de winkel) en toen zei de verkoper: 'Oh, wacht even, ik moet er nog wat bijpakken'.
Hij kwam toen terug met de houder, die kreeg ik er gratis bij. De houder staat ook op de bon, incl. garantie en zo, dus ik denk dat het een Phone House brede aanbieding is. Ik heb hem trouwens in Apeldoorn gekocht.
Ach ja, ik was inderdaad vergeten dat je voor die Nokia HF-300 aan het kijken was. Zeker een interessante optie als daar die houder gewoon bij zit. Wat voor type is het precies? Een originele Nokia houder? Misschien dat je er een plaatje van kunt posten? Ik zal sowieso overmorgen eens even kijken bij de Phonehouse.
De E61i opvolger ziet er inderdaad interessant uit kwa specificaties. Of hij ook daadwerkelijk kleiner wordt, weet ik niet. GPS implementatie vergt nu eenmaal ruimte. Daarbij is het concept van dit toestel nu eenmaal zo dat het deze grootte heeft en een dergelijk formaat scherm. Een toestel zoals AvWijk zich voorstelt zie ik dan ook niet gebeuren. Scherm zou aanzienlijk kleiner zijn, en of het toetsenbord bruikbaar is met dat formaat...
Ik wilde mijn firmware ook updaten van mijn Vodafone-gelockte toestel.Bij mij geeft ie echter aan dat ik de meest recente firmware heb, nl. 1.0633.62.05. Die versie 2.0633.65.01 is dus kennelijk vooralsnog niet aan ons voorbehouden.
Gebruikt iemand iets van een IM-client? Ik ben op zoek naar een MSN Messenger client, maar ben er niet over uit welke. Wat gebruiken jullie?
[
Voor 32% gewijzigd door
RaJitsu op 04-01-2008 20:53
]
B.S.U.R.