Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag mijn E61 alleen heb ik een groot probleem.
Ik kan de achtergrond niet veranderen. Ik heb wat eigen foto's erop gezet en als ik er een kies 'als achtergrond instellen' komt er wel foto wordt geladen maar daarna blijf ik de standaard achtergrond houden. Hoe kan dit komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babobo1977 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 07:41:

• Toets de volgende code in: #pw+unlockcode+1#
De P en de W zien er wat raar uit bij mij, bij jou ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babobo1977
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
ik dacht eerst dat ze het password bedoelden, echter het zijn gewoon de letters pw die je in moet toetsen. dan dus een plustekenje je unlockcode plustekentje en de 1.

Het werkt gewoon goed verder.
Nu nog de gebrande software er af laten updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey mensen.

Ik heb 'n Nokia E61 gekocht van iemand, nu is ie gelocked en kan ik hem niet gebruiken met mijn Belgische sim.

Toestel komt oorspr. van KPN.

Kan iemand me helpen met het unlocken?? Of weet iemand 'n adres in Belgisch/Nederlands limburg? (grensgebied)

Thanks dudes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Wanneer het toestel ouder dan een jaar is, kun je hem gratis laten unlocken, met behoudt van de garantie. Zie:
http://kpn-mobiel.nl/web/show/id=65809

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaJitsu schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:59:
Wanneer het toestel ouder dan een jaar is, kun je hem gratis laten unlocken, met behoudt van de garantie. Zie:
http://kpn-mobiel.nl/web/show/id=65809
Code die je krijgt werkt alleen niet, je kunt hem niet invoeren en moet naar een servicepunt begreep ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of zo'n extra simkaart werkt wat je onder je orig. schuift???

Die E61 's moeten toch te unlocken zyn ?!

Verwijderd

Ik ben aan het kijken naar een E61i als vervanger voor mn N80.
Kan iemand wat zeggen over de snelheid van het apparaat? Is deze vergelijkbaar, of misschien sneller? Want de N80 zou wel wat sneller mogen van mij... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi en hoi.
Ik heb sinds enige tijd de E61i en ben er enorm tevreden mee. ECHTER, toen ik de telefoon kocht, had ik het plan om 'm onder andere te gebruiken om mee te mailen. In mijn mail app op m'n mac heb ik een stuk of 5 email mappen, met daaraan verschillende rules gekoppeld, en tot mijn verbazing kan je die niet doorvoeren in de standaard E61i mail app! Extreem vervelend, want voor mij is dat een echt must. Is er een manier (of een goed alternatief voor de standaard app,) zodat ik wel verschillende mappen in m'n inbox kan gebruiken?

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft niemand nog zijn KPN versie, of welke dan ook, kunnen unlocken met de verstrekte code ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 15:06
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:11:
Hoi en hoi.
Ik heb sinds enige tijd de E61i en ben er enorm tevreden mee. ECHTER, toen ik de telefoon kocht, had ik het plan om 'm onder andere te gebruiken om mee te mailen. In mijn mail app op m'n mac heb ik een stuk of 5 email mappen, met daaraan verschillende rules gekoppeld, en tot mijn verbazing kan je die niet doorvoeren in de standaard E61i mail app! Extreem vervelend, want voor mij is dat een echt must. Is er een manier (of een goed alternatief voor de standaard app,) zodat ik wel verschillende mappen in m'n inbox kan gebruiken?

Bedankt alvast!
Als je e-mail provider het IMAP-protocol ondersteunt, dan kun je daarin folders aanmaken. In je mailapplicatie op je E61 moet je je dan subscriben op die folders, dan worden die ook geupdate. Met GMail werkt dit goed (folder=label). Het verdelen van de mail over die folders zul je dan via rules op de server moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, ik had al het een en ander gelezen over IMAP, ik gebruik echter geen Gmail.. En de mail die ik standaard gebruik heeft een limiet van 40mb, niet zo heel veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:38:
Thanks, ik had al het een en ander gelezen over IMAP, ik gebruik echter geen Gmail.. En de mail die ik standaard gebruik heeft een limiet van 40mb, niet zo heel veel..
Gmail kun je ook gebruiken met een niet-gmail adres. Kwestie van je andere adres als standaard afzender instellen in gmail en je huidige mailbox alles door laten sturen. Gmail kun je tegenwoordig zelfs met je eigen domein gebruiken als je er eentje hebt. Dat heb ik echter nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef mijn unlock code op. Ik breng hem denk ik naar KPN om te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen

Ik heb een vraag over mijn E61

Gisteravond heeft ie de hele nacht in de oplader gehangen maar de accu is nu alweer leeg
Internetverbindingen staan uit.

Is er een mogelijkheid om dit in het toestel in te stellen? Energiezuinige modus ofzo?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2008 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:02

Arfman

Drome!

Ik denk eerder dat je accu aan het eind van z'n Latijn is :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PhilipsFan schreef op woensdag 03 september 2008 @ 00:03:
[...]

Als je e-mail provider het IMAP-protocol ondersteunt, dan kun je daarin folders aanmaken. In je mailapplicatie op je E61 moet je je dan subscriben op die folders, dan worden die ook geupdate. Met GMail werkt dit goed (folder=label). Het verdelen van de mail over die folders zul je dan via rules op de server moeten doen.
Werkt dit ook bij MfE? Ik kan me via dit systeem niet subscriben op verschillende folders. Dit lukt me wel bij mn Gmail die als imap staat ingesteld in mn E61i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik heb een E61i die ik als blackberry wil gaan gebruiken. Hoe doe ik dit?

Verwijderd

Ik ben er achter dat het unlocken van een E61 zeker niet mogelijk is.

E61 Unlocken niet mogelijk € 0,-

Beetje jammer van dit toestel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 09:42

Glabbeek

Dat dus.

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:49:
Opvallend dat nog niemand de software-update voor de E61i heeft genoemd.
Volgens de updater is 2.0633.65.01 nog steeds de meest recente versie. Zal de update teruggetrokken zijn?

En zo is het maar net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 11:39:
Goedemorgen

Ik heb een vraag over mijn E61

Gisteravond heeft ie de hele nacht in de oplader gehangen maar de accu is nu alweer leeg
Internetverbindingen staan uit.

Is er een mogelijkheid om dit in het toestel in te stellen? Energiezuinige modus ofzo?
Zelfde probleem hier, na iets meer dan een jaar gebruik. Ik heb de brightness van het scherm laag staan en wlan scanning off, en nog steeds is hij na 1 dag leeg.

Een belangrijk verkoopargument was voor mij de grote accu, maar zelfs zon topfoon lijkt er na een jaar gewoon de brui aan te geven.

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:02

Arfman

Drome!

Niet de telefoon, maar de accu.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Ja duh. Je kan wel zeggen dat het niet de foon is, maar de topfoon is opgebouwd uit toponderdelen, en als een van de onderdelen het vroegtijdig af laat weten is het zonde van de topfoon. Je kan wel componenten de schuld geven, maar nokia heeft toch echt zelf de topfoon samengesteld. Zelfs de accu van mijn 6310 houdt het nog langer uit..

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMorgoth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

LordMorgoth

Valar Morghulis!

Is het ook mogelijk om de mail berichten die je ophaalt met MfE te laten voorlezen door Ingrid?

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H'ghar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46
Ik heb 'm verkocht, tijd voor wat anders! HTC Tytn II :) 2 jaar vol tevredenheid gebruik van gemaakt! Nu nog ff kijken wat ik met de originele carkithouder doe, ding heeft me ook genoeg gekost :X

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik heb vandaag mijn e61 helemaal vrij gemak van allerlei certificatie aanvraag. nu kan ik alle sis bestanden instaleren op telefoon.
<<Let us unblock our smartfon, for the installation of any applications.>> :)))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd-xP
  • Laatst online: 24-10-2024
Ik heb zelf een Nokia E61i, maar deze heeft een probleem als je iemand aan de telefoon heb dat die vrijwel onverstaanbaar is. zet je hem op de luidspreaker door middel van hansfree is het geluid goed, is hier een oplossing voor of etc? nieuwe speaker er in heeft geen effect dit al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Nokia E61i werkt al langere tijd probleemloos samen met een bluetooth autoradio. Probleem is echter dat behalve telefoongesprekken ook alle normale geluiden (zoals de stem van TomTom) naar de radio worden gestreamd, iets dat niet de bedoeling is. Windows Mobile heeft hier twee aparte profielen voor: telefoongeluid en systeemgeluid (A2DP) kunnen apart aan- en uitgezet worden. Hierdoor kun je bijv bellen met de carkit terwijl het normale systeemgeluid gewoon uit de telefoon zelf komt. Voordeel is dat je tegelijkertijd radio kunt luisteren en bijv de aanwijzingen van TomTom hoort.

Is het mogelijk om dergelijke profielen ook op de E61i aan de praat te krijgen of zet Symbian gewoon standaard alles open zonder dat dit valt te fine-tunen? Heb al gezocht naar advanced settings op de telefoon maar kon niets vinden.

Ook viel me op dat je nergens kunt instellen of een bluetooth-verbinding wel of niet van encryptie gebruik moet maken. Ook een vreemde zaak doch minder belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeNukem3D
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-08 13:36
Hallo,

Ik heb een E61 en normaal gesproken worden de memo's van vandaag getoond op het hoofdscherm. Sinds kort gebeurt het ook wel dat ze niet getoond worden. Ik heb op internet gezocht maar kan er niets over vinden. Weet iemand hier meer van?

Prettige dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die een E61 in gebruik hebben? Ik heb hem nog steeds in dagelijks gebruik.
Accuduur nog steeds bij normaal gebruik (ong. 20 min. bellen per dag, 5 smsjes, 15 min. op internet en paar keer mail binnen halen en voor de rest 24 uur standby.) 5 dagen.

Ik mis wel een beetje de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeNukem3D
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-08 13:36
Jep, hier ook 1 in gebruik. Die van mij doet ook zo iets met een accu, iets langer denk ik. Ik laad hem altijd goed door en maak de accu ook weer helemaal leeg voordat ik weer oplaad. Dat hoeft als het goed is niet maar ik heb wel bij meerdere apparaten gehad dat de batterij dan toch langer mee lijkt te gaan.

Camera mis ik ook maar ik had tijdelijk zon HTC TTY (oid) via het werk en ik vond het wel zon belachelijk ding. Ten eerste deed ik max 2 dagen met een batterij...! Ten tweede waren de foto´s gewoon belachelijk slecht.

Prettige dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05-2023
Ik gebruik E61i hier nog steeds (2 jaar nu), batterij gaat iid ook ong 5 dagen mee. Hij is groot vergeleken met iets als de E71 maar blijft een rebuust apparaat, enigste waaran je ziet dat hij lang in gebruik is is bij de knop in het midden waar de randen niet zilver mee zijn.
Hij is wel heel erg traag laatste tijd. Ik gebruik 'm ook niet meer voor mail dan duurde een mail openen een minuut. SMS gaat ook traag. Wellicht dat dat komt omdat ik 2000 smsjes in de inbox heb, zal die eens verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teveel SMS-en wordt iedere nokia traag van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik gebruik mijn E61 (na 2.5 jaar trouwe dienst) als radio! Audiokabeltje gekocht om 'm aan de versterker te hangen, nokia internet radio erop geinstalleerd, en klaar is kees. Naast de standaard webradio's heb ik op mijn linux server ook een shoutcast radiostream geinstalleerd, die ik via mijn nieuwe telefoon (iphone) kan aansturen.

Ik gebruik 'm ook nog als navigatie-apparaat icm een losse bluetooth gps muis. Met route66 erop is het binnen Nederland prettig navigeren, puur op stem-instructies (schermpje biedt weinig extra hulp).

Op het laatst deed de accu het nog 3-4 dagen ongeveer, nu hangt 'ie continu aan de oplader.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allen, gebruik al 2 jaar met veel plezier E61i, overal mail en browsen ideaal, maarrrrrrr... heb laatst een programmaatje gedownload (PocketWallet of zoiets) en weer gewist en sindsdien doet mijn browser het niet meer. Als ik op de globe klik, verspringt ie even en dan staat hij weer op het startmenu.
Als ik via WLAN ga browsen, kom ik er wel in, maar dan zegt ie bij elk webadres 'niet gevonden' . Wie o wie heeft dit probleem gehad en kan mij zeggen hoe ik de browse functie weer kan herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:01

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica