Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:48

Reley

Zoom Zoom

vanuit de S60browser krijg ik alleen maar mooie tekst te zien dus.

edit:

Wat ik ook raar vind. Pop3 werkt prima van buitenaf, maar IMAP niet. Weet iemand hoe ik mijn router daarvoor moet instellen?
heb nu 143, 585 en 993 geforward.. maar hij geeft geen sjoege.

[ Voor 60% gewijzigd door Reley op 19-06-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Iemand al Opera 4 mini Beta op z'n e61(i) getest.. deze is vanmorgen gereleased!
http://www.operamini.com/beta/

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het certificaat moet je op je PC downloaden, op je memorykaart zetten van je telefoon en dan naar het betreffende bestand gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

bij mijn E61i lijkt geluid een beetje ingedamd, alsof de mensen met een dichte neus praten. Meer mensen last van?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yah schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:02:
bij mijn E61i lijkt geluid een beetje ingedamd, alsof de mensen met een dichte neus praten. Meer mensen last van?
klopt helemaal, geluidskwaliteit is niet echt super. Niet zo dat de verstaanbaarheid in gevaar is maar toch, het kon beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fb_slim schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:05:
[...]

Ik ben zojuist overgestapt op T-Mobile en heb ook een Pocket Internet Totaal abbo vanaf 7 juni. Ik vroeg mij af of die download van 64 kbit/sec en upload van 16 kbit/sec wel genoeg is om een VOIP gesprek te voeren. Of is het zo dat de verbinding niet wordt gecapped?
Excuses voor zown late reactie, ik vermoed dat je inmiddels wel aan den lijve hebt ondervonden hoe het werkt!? Want ik heb niet gemerkt dat ik op UMTS nog echt gecapped word.

Dus onder UMTS werkt het bij mij gewoon. Maar ik heb inmiddels een overbruggingsjaartje met Vodafone mobiel internet en een HSDPA enabled telefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraag over de Nokia e61i compatibiliteit met TomTom - iemand ervaring mee?

Reden van de vraag is dat één van de winkels waar ik de e61i beweert dat tomtom er niet goed op loopt.. en voordat ik en een e61i en tomtom 6 software koop wil ik natuurlijk wel weten of het goed samen werkt.

Je zou namelijk verwachten dat e.e.a probleemloos moet werken omdat tomtom probleemloos op de voorganger (e61) werkt..

Iemand ervaring mee..of vergelijkbare problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:16
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 21:00:
Reden van de vraag is dat één van de winkels waar ik de e61i beweert dat tomtom er niet goed op loopt.. en voordat ik en een e61i en tomtom 6 software koop wil ik natuurlijk wel weten of het goed samen werkt.
Wat een kutwinkel is dat :P

Werkt perfect geen problemen gehoord van een maatje van mij die is van de week naar zuid Spanje gereden en het werkte perfect :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Dat is wwn slimme winkel....

Stel, ze verkopen TT6 met de E61i en de klant lukt het niet om `m te installeren. Komt bij jou langs in de winkel, of jij `m even kan helpen. Daar heb je geen mogelijkheden/tijd voor en de klant belt TomTom.

Sorry, meneer. De E61i is niet ondersteund door ons, dus kunnen wij er geen support op leveren.

Klant terug bij jou in de winkel met een geopende verpakking, misschien zelfs wel met de code gebruikt en wilt zijn geld terug omdat jij een product heb verkocht dat niet (goed) op de E61i werkt.

Dat jou en mij dat nou wel lukt, wilt niet zeggen dat iedereen dat lukt.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fixma
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-06 08:03
TT6 werkt zover goed op de E61i, maar als TomTom aanwijzing geeft in spraak staat de updating van de kaart stil!!! Is een echt probleem bij TT6, Route 66 heeft dat niet.
En daarbij zal geen nieuwe verise komen voor deze smartphones (zie verdienen niets op de PDA/smartphone markt en geen alleen hun eigen devices ontwikkelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fixma schreef op zondag 24 juni 2007 @ 15:13:
TT6 werkt zover goed op de E61i, maar als TomTom aanwijzing geeft in spraak staat de updating van de kaart stil!!! Is een echt probleem bij TT6, Route 66 heeft dat niet.
En daarbij zal geen nieuwe verise komen voor deze smartphones (zie verdienen niets op de PDA/smartphone markt en geen alleen hun eigen devices ontwikkelen).
Goed dat ik het weet.. want dat is dan voor mij de reden om geen e61i te kopen..

Ben er nu met TT al 1 keer ingetrapt met een N70 en TT5 ... ik ga er niet nog een keer intrappen..

Toch nog even een vraagje.. weet je toevallig ook de bron van de stelling dat tomtom geen nieuwe versie voor smartphones zal ontwikkelen? Zou wel een beetje een domme zet van TomTom zijn want ik ga echt niet _nog_ een device in de auto hebben.
Ik heb nu: 1 gsm, 1 ipod, 1 blackberry, laptop, 1 GPS ontvanger.. en dan nog een losse tomtom erbij?.. dat zou voor mij exit tomtom betekenen.

anyway.. bedankt voor de info!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2007 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

ik heb m gisteren geinstalleerd. Het werkt. Ik kan alleen raar genoeg niet de letter j intoetsen.
Verder lijkt alles het vooralsnog te doen.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Met de e61i is het in de agenda iets anders als bij mijn e61. Ik kon bij mijn e61 direct beginnen met typen en dan maakte die gelijk een nieuwe afspraak. Dat doet mijn e61i ook alleen de eesrte letter die ik type pakt die niet. Bij notities pakken beide toestellen wel de eerste toestel. Is dit een bug in de e61i? meer mensen last van?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal. heb me net ook een E61i aangeschaft maar blijkt een proximus pakket te zijn met allerlei instellingen van proximus in het toestel.
Hoe kan deze allemaal verwijderen en gewoon teruggaan naar de standaardinstellingen en software van Nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yah schreef op maandag 25 juni 2007 @ 22:15:
ik heb m gisteren geinstalleerd. Het werkt. Ik kan alleen raar genoeg niet de letter j intoetsen.
Verder lijkt alles het vooralsnog te doen.
De letter J kan je intoetsen in door de Fn toets ingedrukt te houden en meerdere malen op de 5 te drukken (2 x drukken om precies te zijn). In bijvoorbeeld TTN6 herkent hij het toetsenbord niet als een QWERTY, maar als een standaard toetsenbord. Best een opluchting als je hier na een half uur achter komt als je de auth codes voor TTN6 probeert in te toetsen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Oh ja dat was mij ook gelukt, maar het blijft irritant en heel raar aangezien die het met de e61 wel deed zo ver ik me kan herrineren. Hij is wel sneller dan met de e61 vreemd genoeg. Misschien ligt het aan de geheugenkaart??

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een vraagje!

Ben momenteel in bezit van een Nokia E61 dus zonder de i.
vandaag mijn telefoon weggebracht voor een firmware update maar mis eigenlijk een optie die ik op mijn vorige nokia wel had.

Het faxen!

Het klinkt misschien heel erg ouderwets maar voor mijn werk gebruiken wij dit nog zeer zeer veel.
iemand een oplossing ?????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Je kan een prog downloaden die dat ondersteunt. Op de 9300 en 9500 zat dit er standaard op, via google even zoeken en dan kan je het vast ook wel vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja daar ben ik nu al 2 dagen flink mee bezig... ben ook niet echt een zoekexpert geef het meteen toe. de progjes die ik kan vinden zijn niet voor deze versie symbian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 20:10:
ja daar ben ik nu al 2 dagen flink mee bezig... ben ook niet echt een zoekexpert geef het meteen toe. de progjes die ik kan vinden zijn niet voor deze versie symbian
Kijk hier anders is: http://www.allaboutsymbian.com/software/all/Phone_and_Fax/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was ik al op uitgekomen alleen een programma voor de communicator (dat ook mijn vorige telefoon was) best irritant dat ze deze functie weg gelaten hebben op de E61 iets wat ik niet verwacht had eignelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn .. tot nu toe zitten zoeken en nog steeds niks passends gevonden. jammer dat nokia op een zakelijk toestel als de E61 deze functie er niet meer in heeft zitten. het werkte zo goed bij mijn vorige communicator waar ik het voor heel veel doeleinde gebruikte omdat bij sommige bedrijven bepaalde dingen per fax moeten!!

ik hoop echt dat iemand mij een stap verder kan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Kan je geen gebruik maken van een email --> fax applicatie ergens op een server? Dat bestaat volgens mij wel en is daardoor toestelonafhankelijk...

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat gaat allemaal wel maar het is zo omslachtig.. op mijn vorige telefoon "belde" ie gewoon naar de ontvangende fax en klaar is kees!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

weet iemand of je met de e61i ook op een wpa 2 , de meestbeveiligde protocol op wifi kan inloggen. Ik kan mijn netgear netjes vinden, maar als ik probeer te internetten zegt die gateway niet gevonden. Op wep lukt het in elk geval wel??

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chamsin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-10-2022
yah schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 19:50:
weet iemand of je met de e61i ook op een wpa 2 , de meestbeveiligde protocol op wifi kan inloggen. Ik kan mijn netgear netjes vinden, maar als ik probeer te internetten zegt die gateway niet gevonden. Op wep lukt het in elk geval wel??
Ja, dat doet ie gewoon. In mijn geval wel, dus zou moeten lukken/kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:12
Bij mij kom ik ook niet verder dan wpa. Met wpa2 krijg ik een constante 'network not found' op het moment dat ik daadwerkelijk wil gaan browsen. Ook als ik hem op 'wpa2 only' gooi wil het niet lukken...

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook geen verbinding onder WPA2. Best wel balen want ik gebruik een Fonera welke niet om te zetten is naar WPA of WEP (op zich wel logisch).
Zelfde toestel met dezelfde settings, afgezien dat hij op WEP staat, werkt wel op m'n werk waar een Asus accesspoint hangt. Zit dus vrijwel zeker in de Encryptie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 15:02

Arfman

Drome!

Vreemd, met mijn E61 kan ik thuis (WPA2 TKIP) gewoon internetten.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveZ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-06 13:17
Hoi weet iemand misschien hoe het zit met de nokia navigator?
ik heb een bluetooth gps (deze) gekocht, en ik vroeg me af of het voldoende is om alleen de nokia navigator (die standaard bij de e61 zit) te gebruiken?
Of is de nokia navigator daar niet voor bedoeld en moet ik dus nog een aparte navigatie software gebruiken?

Ik heb de gps gekoppeld aan de e61 maar kan mijn huidige positie niet vinden, vandaar dat ik dit vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:46
SteveZ schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:37:
Hoi weet iemand misschien hoe het zit met de nokia navigator?
ik heb een bluetooth gps (deze) gekocht, en ik vroeg me af of het voldoende is om alleen de nokia navigator (die standaard bij de e61 zit) te gebruiken?
Of is de nokia navigator daar niet voor bedoeld en moet ik dus nog een aparte navigatie software gebruiken?

Ik heb de gps gekoppeld aan de e61 maar kan mijn huidige positie niet vinden, vandaar dat ik dit vraag
de navigator die op de nokia zit bevat geen landkaarten. Hij kan dus niet navigeren als b.v. een tomtom. De navigator kan je wel precies je lokatie vertellen, de gps coordinaten. Ook kan hij je de snelheid, hoogte en bewegingsrichting vertellen. Je kan ook waypoints ingeven en hij kan je vervolgens ook vertellen hoeveel (kilo)meter het in welke richting naar je waypoint is. Dus navigatie zonder kaarten. In de auto niet echt bruikbaar, maar op de fiets of te voet misschien wel :)

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveZ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-06 13:17
-Jaap-io schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:45:
[...]

de navigator die op de nokia zit bevat geen landkaarten. Hij kan dus niet navigeren als b.v. een tomtom. De navigator kan je wel precies je lokatie vertellen, de gps coordinaten. Ook kan hij je de snelheid, hoogte en bewegingsrichting vertellen. Je kan ook waypoints ingeven en hij kan je vervolgens ook vertellen hoeveel (kilo)meter het in welke richting naar je waypoint is. Dus navigatie zonder kaarten. In de auto niet echt bruikbaar, maar op de fiets of te voet misschien wel :)
die way points, vertellen je dan welke richting je moet gaan lopen?
iig bedankt, ik zit nu in het buitenland en het leek me wel handig om het te gebruiken als ik de weg niet weet terwijl ik te voet ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook een mogelijkheid om de pre-defined keys zoals email e.d. aan andere applicaties toe te wijzen? Ik heb nu profimail en het zou mooi zijn als ik die email toets aan die applicatie zou kunnen linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
iemand al zwaardere accu's tegengekomen voor E61i met andere cover achteraan
(of iemand enig idee waar je aan achterste covertje kan geraken)
heb nog niks gevonden :-(

Zit er aan te denken om zo een adapt btgps uit elkaar te halen en batterij E61i als voeding te gebruiken voor gps met schakelaartje er tussen

heb momenteel geen van beide maar altijd happy geweest met mijn nokia E61 (verkocht) maar volgend toestel zou gps moeten hebben...n95 lijkt me niet echt geschikt daar geen keyboard en E90 is toch wel wat lomper vind ik en heel wat duurder

enfin weet niet of het mogelijk is maar denk toch van wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee of en hoe ik mijn contacten uit mijn telefoonboek kan weergeven via hun bijnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2021
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:38:
Iemand een idee of en hoe ik mijn contacten uit mijn telefoonboek kan weergeven via hun bijnaam?
Je kan een 3rd party app installeren, check http://www.e-series.org/archives/367

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Ik heb vanmiddag een E61i gehaald, op zich een prachtig apparaat enzo. Het is alleen jammer dat de E61 wel wil synchroniseren met mijn apple, maar de E61i niet :(
Hij is wel een stuk sneller dan de M600i die ik had, ook met GPRS, geen touchscreen, wat ik dan wel weer zal missen.
Iemand al een oplossing voor iSync per ongeluk?

Ik heb het gevonden: http://www.nokia.com/A4299040

edit: Nog een mooie: ik heb 1 mailadres gesynct, nu klaagt de telefoon dat het geheugen vol is en ik een applicatie moet afsluiten :D

[ Voor 23% gewijzigd door Floor-is op 17-07-2007 19:00 ]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Floor-is schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 17:56:
Ik heb vanmiddag een E61i gehaald, op zich een prachtig apparaat enzo. Het is alleen jammer dat de E61 wel wil synchroniseren met mijn apple, maar de E61i niet :(
Hij is wel een stuk sneller dan de M600i die ik had, ook met GPRS, geen touchscreen, wat ik dan wel weer zal missen.
Iemand al een oplossing voor iSync per ongeluk?

Ik heb het gevonden: http://www.nokia.com/A4299040

edit: Nog een mooie: ik heb 1 mailadres gesynct, nu klaagt de telefoon dat het geheugen vol is en ik een applicatie moet afsluiten :D
Geloof me je gaat die touchscreen niet missen. Dit ding zo goed in elkaar dat je het niet nodig hebt. Ik heb alle p800,900 910i SE's gehad, ik weet hoed het was, dit is handiger. Have fun ;)

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
Ik heb vandaag mijn E61i opgehaald en wat een super ding zeg :)
Ik heb jaren I-mode gehad en was daar zeer tevreden over.
Met onbeperkt surf & mail van KPN kan ik nu alle sites zien die ik wil.
Echter het journaal of uitzending gemist bekijken wat ik op mijn I-mode toestel wel kon kan ik nergens vinden. Weet iemand hoe je dat dan moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie hieronder:

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2007 21:28 . Reden: bericht verplaatst naar ander topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
SiFiOn je hebt het bericht verplaatst zeg je, maar waar naar toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hoe is het qwerty toetsenbord eigenlijk in gebruik. Ik heb nu een normale T9 foon van Samsung, maar wil overstappen naar de E61i, is het makkelijk te leren en sneller dan T9 of kan je T9 ook nog gebruiken op de E61i ?

Thanks alvast !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:19

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

E61 of de p1i van SE, ik weet het niet goed. Ze zijn aan elkaar gewaagd imo.

http://www.phonearena.com...ew-review-r_1784-p_1.html
Een van de eerste reviews. Hij is al te koop online.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
W00fer schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 02:09:
Hoe is het qwerty toetsenbord eigenlijk in gebruik. Ik heb nu een normale T9 foon van Samsung, maar wil overstappen naar de E61i, is het makkelijk te leren en sneller dan T9 of kan je T9 ook nog gebruiken op de E61i ?
Het toetsenbord van de E61i is supergoed. Ik was hier zeer verbaasd over dat je met zo'n klein
toetsenbord bijna net zo snel kunt typen als of je achter je pc zit. Ben gisteravond nog naar een winkel gegaan om het toetsenbord eens te vergelijken met de I600 van Samsung waartussen ik aan het kiezen was. Dit toestel is een stuk kleiner maar dat merk je al gelijk aan het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Mja ik ben nu een toestel van 66 gram gewent, super licht dus. Ik moet kijken of de E61i niet super zwaar is. Is er een winkel waar je hem uit kan proberen ? Mediamarkt Eindhoven heeft ze (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Nou de grootte en gewicht van de E61i is me ook reuze meegevallen. Hij is in elk geval heel erg plat wat weer heel prettig is in mijn broekzak. Ik had hiervoor een Samsung die bijna dubbel zo dik was en daardoor juist helemaal niet lekker zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 08:54:
Ik heb sinds een aantal dagen ook zo'n ding *D
Mooi apparaat, alleen heb ik nog enkele vragen:

-ik gebruik Mail for Exchange om mail en afspraken te synchroniseren met de Exchange server van m'n werk, via wireless (heb geen GPRS/UMTS abbonnement). Dat werkt prima, echter kan ik slechts 1 accesspoint opgeven in de MfE configuratietool. Als ik dus naar huis ga, moet ik handmatig m'n accesspoint veranderen. Helaas kan ik ook geen accesspointgroep toekennen. Ik gebruik de nieuwste MfE (1.50), iemand een oplossing hiervoor?

-je hebt de site smartroaming.com, die een programma levert die eigenlijk precies claimt te doen wat ik bij punt 1 aanhaal. Iemand een gratis alternatief hiervoor? :)
De grapjassen verkopen geen licenties meer aan eindgebruikers :(
Ik vind dit een zeer gewenste optie en baal ervan dat ik geen licentie meer kan bemachtigen.

Iemand die alternatief voor dat Smartconnect / smartroaming progsel van Birdstep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Ik heb een E61 met T-Mobile, maar ik krijg het apparaat niet werkend met het instant email abonnement van T-Mobile, iemand een idee hoe ik dit kan instellen? Greets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens, heb vrijdag mijn E61 opgehaald...

Oooeeeh God, prachtig ding, die i-net browser is idiaal!
Maar nadat ik zaterdag lekker heb staan bieren heeft een een-of-andere gast bier over mijn broek gemorst en nu is die joy-stick niet helemaal goed meer.

Nou was ik dus benieuwd hoe je dat hoesje eraf kan halen en de boel daar binnen kan schoenmaken en nieuw spul erin zetten. Ik kan namelijk niet zonder meer.

Tip: wil je films kijken op je Nokia? download dit programma, het verkleind films van 700 > +-250mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik zit te twijfelen tussen de Sony Ericsson P1i en de Nokia E61i, kan een van de E61 (i) bezitters me over de streep trekken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 08:16
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 00:41:
Nou was ik dus benieuwd hoe je dat hoesje eraf kan halen en de boel daar binnen kan schoenmaken en nieuw spul erin zetten. Ik kan namelijk niet zonder meer.
Heb 2x een nieuwe behuizing incl. joystick besteld bij CNN.CN en koste incl. verzenden 35 euro.

Is een originele Nokia kast btw.

[ Voor 4% gewijzigd door Uberprutser op 31-07-2007 08:04 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

W00fer schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 01:58:
Ik zit te twijfelen tussen de Sony Ericsson P1i en de Nokia E61i, kan een van de E61 (i) bezitters me over de streep trekken ?
ik heb eerlijk gezegd de p1i nog niet in de handen gehad, maar mijn vriendin heeft de m600i, die bijna hetzelfde is alleen minder opties. Ik kan je zeggen als je denkt dat de e61i traag is dan is dat ding 3 keer trager. Toetsenbord (als het een prioriteit voor je is) is of je nou went of niet VEEL minder fijn.
Verder vind ik de menu een stuk minder gebruiksvriendelijk. Je moet toch met een pen friemelen, terwijl je met de e61i nooit een pen mist. Werkt lekker soepel goede menu. Alleen de vorm van de P1i vind ik wel compacter (in de breedte dan) Hij is wel weer dikker. Prioriteiten he. Ik zou ze gewoon uitproberen in de winkel, maar mijn voorkeur is definetly e61i. Als je ook nog een bedenkt dat sonyericsson nu al is opgehouden met software updates voor de p990 en m600 omdat zij het welletjes vinden terwijl er nog een hoop bugs zijn dan zegt dat ook wat over de toekomst van p1i. Dan te bedenken dat ik echt een sonyericsson fanaat was/ben.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Spinvis schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 17:05:
Ik heb een E61 met T-Mobile, maar ik krijg het apparaat niet werkend met het instant email abonnement van T-Mobile, iemand een idee hoe ik dit kan instellen? Greets!
ik zou toch eerst bellen met t mobile. Zij kunnen je dit meestal haarfijn uitleggen.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Wat ik voor heel handig vind aan de E61i is het lampje linksboven. Dit lijkt een detail. Die gaat knipperen als je een nieuw e-mail, sms of oproep gemist hebt. Vroeger moest ik zelf altijd ff kijken. Nu is het een kwestie van naar dat lampje kijken. Verder zou ik de filmpjes in youtube bekijken daar staan hele goede reviews bij. Daar heb ik bijvoorbeeld ook gezien dat de browser van de P1 totaal niet kan tippen aan de E61i. Verder vind ik het "landscape" schermpje van de E61i fijner dan van een normale telefoon. Ik vind dat bij de E61i over heel veel dingen (details) is nagedacht. Je kunt het zo instellen dat je met een paar toetsen de belangrijkste dingen snel kan uitvoeren. Tel daarbij op het super toetsenbord en je bent verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn E61i nu een tijdje in gebruik en heb nog twee probleempjes:
  • woordenboekfunctie: is dat uberhaupt mogelijk?
  • ]Filmpjes: kan maximaal zo'n 10 minuten aan één stuk opnemen. Er zit een 2gb geheugenkaartje in, kan ik niet rechtstreeks op dit kaartje opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:44:
Heb mijn E61i nu een tijdje in gebruik en heb nog twee probleempjes:
  • woordenboekfunctie: is dat uberhaupt mogelijk?
  • ]Filmpjes: kan maximaal zo'n 10 minuten aan één stuk opnemen. Er zit een 2gb geheugenkaartje in, kan ik niet rechtstreeks op dit kaartje opnemen?
je kan instellen dat die op de kaartje direct opneemt. Moet je ff bij instellingen video kijken.
als ik mij niet vergis zijn er ook woordenboek programma's te koop. ik weet zo niet meer welke.

[ Voor 8% gewijzigd door Ross op 31-07-2007 14:32 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yah schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 14:31:
[...]

je kan instellen dat die op de kaartje direct opneemt. Moet je ff bij instellingen video kijken.
als ik mij niet vergis zijn er ook woordenboek programma's te koop. ik weet zo niet meer welke.
Thanx, het antwoord was idd zo simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of er ook al losse frontjes voor de E61i te krijgen zijn. De mijne is na een paar weken al flink bekrast. Na het vervangen toch maar eens kijken voor een tasje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een week of 2 terug een p1 in handen gehad. dit had mijn eerste sony ericsson kunnen zijn alleen heb ik vlak daarvoor al de 61i gekocht. voordeel van de nokia is het grotere display en het gegeven dat er een wat groter toetsenbord opzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand in omgeving Amerdam of de Nokia E61i nog op voorraad is? Veel winkels verkopen hem niet eens of moeten hem ook bestellen. Aangezien ik hem dit weekend wil hebben vroeg ik mij af of iemand een winkel kent die hem wel verkoopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen37
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-08 16:05
Kan je dezelfde geheugenkaart in de e61i gebruiken als die van in de e61?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, E61 is Mini SD en E61i is Micro SD
Jurgen37 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:27:
Kan je dezelfde geheugenkaart in de e61i gebruiken als die van in de e61?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand bekend met de winkel smartphonestunts.nl ? Daar hebben ze een super mooie aanbieding. Ik vind alleen het bestellen via een webshop niet echt safe en vroeg mij af of mensen deze zaak kennen en goede ervaringen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan je hier wat mee. Ik heb zelf al enkele keren bij de pdashop.nl gekocht. Ook mijn e61i komt daar vandaan.
Qua prijs scheelt het niets zie ik. En voor 21.00 besteld is gewoon morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:09:
Iemand bekend met de winkel smartphonestunts.nl ? Daar hebben ze een super mooie aanbieding. Ik vind alleen het bestellen via een webshop niet echt safe en vroeg mij af of mensen deze zaak kennen en goede ervaringen hebben
de tijd van internet niet vertrouwen is toch echt voorbij hoor. Je kan makkelijk reviews vinden over bijna alle winkels en bijna alle zijn toch echt behoorlijk goed. Kijk naar de shopsurvery op tweakers.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nklomp
  • Laatst online: 07-05 14:05
weet iemand of het mogelijk is het hoofdscherm (desktop) van een Nokia E61i aan te passen is zodat ik zelf kan kiezen welke pictogrammen er op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
nklomp schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 10:49:
weet iemand of het mogelijk is het hoofdscherm (desktop) van een Nokia E61i aan te passen is zodat ik zelf kan kiezen welke pictogrammen er op staan?
Instrumenten --> Instellingen --> Telefoon --> Standby - modus --> Toep. actief standby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Met stip de meest achterlijke plek om dat in te stellen.. ik heb het al een paar keer gedaan, maar ik kan maar niet onthouden waar. :X

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! ik heb toch de Nokia E61i gekocht. Wat een ontzettend mooi toestel is dit zeg. Uiteindelijk toch bij een Vodafone winkel gekocht aangezien de prijzen toch niet echt verschilde. Bij de een betaal je meer abb. per maand en bij de ander minder maar betaal je 130 euro voor het toestel. Ik heb voor dit toestel 15 euro betaald i.p.v bij andere 130 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nklomp
  • Laatst online: 07-05 14:05
Weet iemand of het mogelijk is dat een programma automatisch opstart (bv tomtom) wanneer de telefoon in de houder van de carkit wordt geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nklomp schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 13:34:
Weet iemand of het mogelijk is dat een programma automatisch opstart (bv tomtom) wanneer de telefoon in de houder van de carkit wordt geplaatst?
Bij mijn weten niet mogelijk, maar je kan TT natuurlijk wel gewoon onder de MOK toets hangen. Bijna net zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 21:08
Tevreden nieuwe E61i user reporting :) Heb net de T-Mobile Blackberry Connect zut erop gezet en het werkt perfect. Wat een verademing na alle gehannes met mijn MDA Vario 2 :X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb volgens mij goed gezocht. Maar toch een vraag.

Ik gebruik thuis outlook 2007 voor agenda en mail.

Wat ik graag zou willen is dat de E61i mail wel ophaald, maar op de server laat(moet gaan probleem zijn denk ik) En verder dat afspraken in Outlook met de e61i gesync'ed worden en vice versa.

Ik lees dat dit kan via de Nokia PC suite. Kan dit niet op een andere manier?

edit: Rede om voor deze telefoon te gaan en niet een WM5/6 zoals bijv de Samsung I600 of Palm750 is de batterijduur...Heb een I600 een week gehad. Binnen een dag alles leeg...Lees goede verhalen over de batt duur van de e61(i)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik draadloos of door inbellen mijn mail uit mijn UPC mailbox haal worden ze 's avonds ook nog door Outlook binnen gehaald. Agenda enz gaat via Pc Suite.
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:21:
Heb volgens mij goed gezocht. Maar toch een vraag.

Ik gebruik thuis outlook 2007 voor agenda en mail.

Wat ik graag zou willen is dat de E61i mail wel ophaald, maar op de server laat(moet gaan probleem zijn denk ik) En verder dat afspraken in Outlook met de e61i gesync'ed worden en vice versa.

Ik lees dat dit kan via de Nokia PC suite. Kan dit niet op een andere manier?

edit: Rede om voor deze telefoon te gaan en niet een WM5/6 zoals bijv de Samsung I600 of Palm750 is de batterijduur...Heb een I600 een week gehad. Binnen een dag alles leeg...Lees goede verhalen over de batt duur van de e61(i)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:34:
Als ik draadloos of door inbellen mijn mail uit mijn UPC mailbox haal worden ze 's avonds ook nog door Outlook binnen gehaald. Agenda enz gaat via Pc Suite.
[...]
Dankjewel. Nou ja dan moet ik maar mee leren leven dat Agenda via PC suite gesynced wordt IPV activasync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of je neemt een gratis account bij mail2web. Dan heb je een online Outlook omgeving waarmee je je contacten en agenda synchroniseerd en je mail gepushed wordt naar je e61.
Zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de me kan helpen met het updaten van mijn flash player? Of in ieder geval een linkje heeft waar ik de update kan vinden

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2007 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Ik heb de mijne (E61i) gisteren gehaald bij Vodafone. Echter een detail wat me niet bevalt: De achterklep, sluit die bij jullie ook niet goed aan op het voorfrontje? Bij mij zit er namelijk spleet die in het midden van 0,5 tot 1,0 mm is. Ik heb em vandaag omgeruild, maar zit vervolgens met hetzelfde probleem. Bij jullie ook het geval?

[ Voor 4% gewijzigd door RaJitsu op 14-08-2007 19:22 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 15:02

Arfman

Drome!

RaJitsu schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:31:
Ik heb de mijne (E61i) gisteren gehaald bij Vodafone. Echter een detail wat me niet bevalt: De achterklep, sluit die bij jullie ook niet goed aan op het voorfrontje? Bij mij zit er namelijk speelt die in het midden van 0,5 tot 1,0 mm is. Ik heb em vandaag omgerolen, maar zit vervolgens met hetzelfde probleem. Bij jullie ook het geval?
Jup, zit een heel klein beetje speling in. Overigens geen probleem, er zit echter wel alweer stof achter het display bij mij :( (recht boven de "opneemtoets")

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

vraagje, als jullie met je e61i (Niet 61) naar de agenda gaan en dan op een dag direct met intypen begint , zonder die dag al in te gaan , (dan maakt die gelijk al een nieuwe afspraak aan) valt dan bij jullie ook de eerste letter weg?
Bij mijn e61 kon ik direct typen en alles kwam goed over maar bij de e61i valt de eerste letter weg. Bij notities kan ik wel direct typen en valt niks weg.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airw0lf
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:48
Arfman schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:55:
[...]

Jup, zit een heel klein beetje speling in. Overigens geen probleem, er zit echter wel alweer stof achter het display bij mij :( (recht boven de "opneemtoets")
Bij mijn E61 was dat ook.
Ik heb er toen een visite kaartje aan opgeofferd.
Daardoor zit de achterkant weer stevig vast.
En is er ook geen stoffig display meer.

makes it run like clockwork

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Het is niet echt speling. Wanneer je het toestel dichtschuift, zit de klep gewoon goed vast. Het dichtschuiven gaat zelfs een beetje stroef. Kijk je echter aan de zijkant van het toestel, dan zie je dat het in het midden niet goed aansluit. Er is ongeveer een spleet van circa 1mm (iets kleiner), waar aardig wat stof tussen kan komen. Je kunt er ook tussendoor kijken en ziet het chroom van de binnenzijde wat je eigenlijk niet moet zien als het toestel dicht is.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ik heb nu ook een tweetal weken een E61i in gebruik, en hij bevalt me heel goed...
Maar zit nog met 1 probleempje...
Waarschijnlijk een geval van PEBCAK, maar hoe zet je 'm op automatische toetsblokkering?

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

dodge_911 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 00:20:
Ik heb nu ook een tweetal weken een E61i in gebruik, en hij bevalt me heel goed...
Maar zit nog met 1 probleempje...
Waarschijnlijk een geval van PEBCAK, maar hoe zet je 'm op automatische toetsblokkering?
Check dit eens? Net gevonden. Laat ook effe weten of het wat is :)...

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
RaJitsu schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 00:38:
[...]

Check dit eens? Net gevonden. Laat ook effe weten of het wat is :)...
Installed & approved, doet exact wat ik zocht.
De firma dankt u!

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

yah schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:37:
vraagje, als jullie met je e61i (Niet 61) naar de agenda gaan en dan op een dag direct met intypen begint , zonder die dag al in te gaan , (dan maakt die gelijk al een nieuwe afspraak aan) valt dan bij jullie ook de eerste letter weg?
Bij mijn e61 kon ik direct typen en alles kwam goed over maar bij de e61i valt de eerste letter weg. Bij notities kan ik wel direct typen en valt niks weg.
Valt me tegen joh, is er dan niemad die dit even voor mij wil chekcen binnen 5 seconden?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:12
Bedankt voor je geduld. Ik heb hetzelfde "probleem" (beetje groot woord voor zoiets kleins). Het is echter alleen als je de kalender net geopend hebt. Als je al iets in de kalender gedaan hebt (afspraak noteren en weer verwijderen bijv.) en je begint opnieuw in het overzicht te typen, dan pakt hij de eerste letter wél.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

thanx man, hopelijk wordt het verholpen met een nieuwe firmware. Dan ligt het niet aan de mijne.

ola

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Even een herhaling van mijn post, nu met een foto ter verduidelijking:
RaJitsu schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 00:10:
Het is niet echt speling. Wanneer je het toestel dichtschuift, zit de klep gewoon goed vast. Het dichtschuiven gaat zelfs een beetje stroef. Kijk je echter aan de zijkant van het toestel, dan zie je dat het in het midden niet goed aansluit. Er is ongeveer een spleet van circa 1mm (iets kleiner), waar aardig wat stof tussen kan komen. Je kunt er ook tussendoor kijken en ziet het chroom van de binnenzijde wat je eigenlijk niet moet zien als het toestel dicht is.
foto: Afbeeldingslocatie: http://img454.imageshack.us/img454/1232/spa0007oq3.th.jpg
Effe in paint een pijltje erbij getekend die de spleet aangeeft. Is dit bij jullie ook zo, of niet?
(excuses voor de kwaliteit, ik kreeg onder deze omstandigheden met mijn p310 effe niets beters).

[ Voor 5% gewijzigd door RaJitsu op 16-08-2007 02:48 ]

B.S.U.R.

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Joh, doe gewoon eens effe kijken...alsjeblieft :?

B.S.U.R.

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Jep, heb ik ook.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Ok, bedankt. Opzich wel vreemd dat deze toestellen kennelijk niet zo degelijk in elkaar zitten. Minder dan gemiddeld iig. Sommige toestellen zitten aan de bovenkant ook wat los enzo.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

RaJitsu schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:07:
Ok, bedankt. Opzich wel vreemd dat deze toestellen kennelijk niet zo degelijk in elkaar zitten. Minder dan gemiddeld iig. Sommige toestellen zitten aan de bovenkant ook wat los enzo.
Ik stoor me er niet aan eerlijk gezegd. Het voelt verder wel heel stevig en hij zit ook niet los. Ik denk dat de speling bedoeld is om het klepje extra goed vast te zetten. Zodra je het klepje heel iets indrukt, zit hij namelijk los, zodat je het klepje er makkelijk af kunt schuiven. Als je het klepje erop doet, drukt hij zichzelf een milimeter naar boven om vast te zitten. Dan beweegt hij ook niet meer.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oeps
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:21
nklomp schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 13:34:
Ja dat kan en nog veel meer handige dingen met het zeer handige programma bestprofiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand een idee?
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:48:
Iemand de me kan helpen met het updaten van mijn flash player? Of in ieder geval een linkje heeft waar ik de update kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
Bedoel je voor youtube? Dat kan helaas niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsquare
  • Laatst online: 22-02 13:19
Als ik mijn e61 naar de fabrieksinstellingen terugzet, gaat mijn huidige firmware dan verloren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:01

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica