Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de e61 nu ruim een week en ben erg enthousiast moet ik zeggen. M'n oude pda, mp3-speler en telefoon liggen in de la en mobiel internetten is ideaal als je onderweg bent. Camera mis ik niet, daar gebruik ik toch een echte camera voor. Alleen de videokwaliteit valt me wat tegen, maar daar gebruik ik hem nauwelijks voor.

Een minpuntje (of ik doe iets fout): als ik vanaf mijn werk een outlook-agendaafspraak stuur naar mijn prive-mailadres en die mail op mijn telefoon open, herkent hij het agenda-item niet en kan ik het dus niet naar mijn agenda verplaatsen. Ik kan dus alleen via de pc mijn agenda in mijn telefoon synchroniseren. Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:59
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 18:35:
[...]

gewoon op voorraad bij mediamarkt amsterdam. vanmiddag gekocht. Met nederlandse handleiding. Was helaas de laatste O-) . Komt deze week massaal binnen. wel duur, 550
bij smartphoneshop staat hij voor 429 in de boeken, dat scheelt nogal... :o

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Jaap-io schreef op maandag 21 mei 2007 @ 09:36:
[...]

bij smartphoneshop staat hij voor 429 in de boeken, dat scheelt nogal... :o
dat wist ik, maar wilde hem gewoon hebben...... Mijn 61 was versleten en met de N95 te veel problemen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:42:
[...]

Ik heb inmiddels met een account bij VoipBuster mijn E61 ook op SIP ingesteld. Via de site van VoipBuster kon je de juiste instellingen invoeren. Daarbij vraagt hij dan ook om een accespoint, als je dus alleen thuis via je WLAN dit wilt doen. Dan moet je die thuis WLAN instellen als Accesspoint op je E61. Menu>Instrumenten>Instellingen>Verbindingen>Toegangspunten>Opties>Nieuw Toeganspunt. Verder vind ik het redelijk van zichzelf spreken met het instellen. Daarna kun je in Menu>Instrumenten>Instellingen>Verbinding>SIP Instellingen en Instell. Internettelefoon de juiste instellingen doen voor je VoIP account.

Op het moment dat je alles hebt ingevoerd en je je inlog en ww invoerd dan gaat hij zich registreren bij je provider (in mijn geval dus VoipBuster). Je telefoon blijft verder gewoon werken als normalen GSM en je kunt nu bij het selecteren van een nummer om te bellen dat je een internetoproep wilt doen. Dat werkt bij mij verder perfect, je accu gaat wat sneller leeg omdattie constant een UMTS data verbinding open houdt.

Ook kan ik tegelijkertijd nog steeds over UMTS danwel WLAN een internet verbinding opzetten voor mail of webbrowsen.

Verder heb ik bij T-Mobile een Pocket Internet Totaal abbo, zodra ik UMTS dekking heb dan werkt het daar ook perfect over. Na het storten van € 10,- + € 1,90 BTW kan je 120 dagen lang gratis bellen naar bepaalde nummers (zoals alle vaste nummers in NL, maar ook naar de VS, Canada (zelfs mobiel aldaar) en Nieuw Zeeland en Australië om enkele voorbeelden te noemen). Verder heb je nog een beperking van max 60 minuten per gesprek en 300 minuten over de laatste 7 dagen.

Tot zover vind ik het goed werken en voor 11,90 kun je je ook niet zo snel een miskoop doen. Je geeft ze verder namelijk nergens toestemming voor om geld van je rekening af te schrijven en ik heb het overgemaakt met iDeal. Direct daarna werkte het!

Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het wel!

Succes!

Edit: toevoeging van ook kunnen internetten en mailen naast ingelogt zijn over SIP
Ik ben zojuist overgestapt op T-Mobile en heb ook een Pocket Internet Totaal abbo vanaf 7 juni. Ik vroeg mij af of die download van 64 kbit/sec en upload van 16 kbit/sec wel genoeg is om een VOIP gesprek te voeren. Of is het zo dat de verbinding niet wordt gecapped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:02

Arfman

Drome!

Ik heb zojuist een andere theme op m'n E61 gezet, Dots Blue by Nokia: http://www.planete-nokia....Attach&type=post&id=28923

Erg duidelijk en mooie kleuren, vind ik zelf. Aanrader wmb :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hoe is de E61 qua snelheid als je muziek aan het luisteren bent en ondertussen op de achtergrond online bent op msn en aan het browsen bent op het internet.. Dit is iets wat ik regelmatig doe op mn huidge Vario.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Ik sla momenteel al mijn berichten op mijn telefoon op. Nu wil ik dit verplaatsen naar mijn geheugenkaart. Dit kan je op de volgende manier instellen: berichten -> opties -> instellingen -> overige -> gebruikt geheugen. Hier kan je telefoongeheugen of geheugenkaart kiezen. Mijn vraag is of alle e-mails ook op de geheugenkaart worden opgeslagen als ik geheugenkaart kies en of het uberhaupt wel een goede optie is om alle berichten op mijn geheugenkaart op te slaan (ik gebruik alleen deze en heb aan 2GB genoeg).

EDIT: De telefoon loopt vast als ik mijn +- 1000 ontvangen en verstuurde berichten naar mijn geheugenkaart wil kopieren en hierbij de originele bestanden niet wil opslaan in het telefoongeheugen. Meer mensen hier last van?

EDIT 2: Toch niet, het duurt gewoon 2 a 3 minuten...

[ Voor 21% gewijzigd door fb_slim op 21-05-2007 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05-2023
Meer themes http://www.e-series.org/archives/category/nokia-e61e62-themes/ (ik ben er al wat aan het uitzoeken :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoihoi,

Een tijdje geleden heb ik een berichtje op dit forum geplaatst... Mijn Nokia e61 vertoont hele lichte, horizontale lijntjes. Ze vallen vooral op als ik video kijk. Ik heb mijn telefoontje inmiddels opgestuurd en het display is vervangen, maar... de lijnen zijn daarmee niet verdwenen. Ik begin nu toch te twijfelen of deze lichte lijntjes niet gewoon bij het toestel horen. Kunnen jullie me daar iets over vertellen?

Groetjes en alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat ze geen van allen op de e61i worden geaccepteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De E61i begin deze week besteld, wordt morgen of vrijdag al geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:34:
[...]

jammer dat ze geen van allen op de e61i worden geaccepteerd
Nee? Omdat ze het ook steeds over 'E61(i)' themes hebben... ik dacht ook dat het softwarematig niet zo veel uitmaakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:51:
De E61i begin deze week besteld, wordt morgen of vrijdag al geleverd.
Waar?

Ik heb bij de phonehouse gevraagd maar die weten nog van niks :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een lokale proximus-agent (België dus), maar bij Vandenborre of BelCompany was het toestel ook te krijgen (enkel op bestelling).

De phone-house is een apart geval omdat maar enkele shops (in de grote steden) het business-gamma verkopen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb smartphoneshop.nl gevraagd, ze weten het niet 100% precies. Verwachten hem tussen donderdag en dinsdag op voorraad te krijgen.
http://www.smartphoneshop.nl/product/40592/nokia-e61i.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlexanderOnline schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:51:
[...]

Nee? Omdat ze het ook steeds over 'E61(i)' themes hebben... ik dacht ook dat het softwarematig niet zo veel uitmaakte.
dacht ik ook, maar geen enkel theme wordt geaccepteerd. Alleen tot nu de themes die Nokia verkoopt. Ben aan uitzoeken waar dat aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:03:
[...]

dacht ik ook, maar geen enkel theme wordt geaccepteerd. Alleen tot nu de themes die Nokia verkoopt. Ben aan uitzoeken waar dat aan ligt.
Je moet even zorgen dat de certificaten niet worden gecontroleerd! Check dit. Cute Orange is trouwens erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fb_slim schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 19:41:
[...]

Je moet even zorgen dat de certificaten niet worden gecontroleerd! Check dit. Cute Orange is trouwens erg mooi!
bedankt voor de tip. de meeste werken nu wel. Van enkele is het certificaat ongeldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:29:
[...]

bedankt voor de tip. de meeste werken nu wel. Van enkele is het certificaat ongeldig
Welke dan? Gewoon naar Toep.beheer -> Software-installatie en die op Alles zetten en ik heb Online certif.controle op Uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fb_slim schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:43:
[...]

Welke dan? Gewoon naar Toep.beheer -> Software-installatie en die op Alles zetten en ik heb Online certif.controle op Uit.
heb ik ook, maar toch soms de melding dat certificaat ongeldig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
Heb eindelijk m'n E61i (dag te laat, postbode was gister bij verkeerde huis gestopt :/).. prachtig ding. Echter, het 2gb kaartje zit er niet bij. Deze staat bij smartphonestunts.nl ook niet meer op de site, maar dat stond er wel! (net via google cache gecheckt)... hadden ze wel even mogen melden :/ Ik ga ze maar ff bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Ik heb mijn E61 ff leeg gehaald (na een backup) en nu doet hij het stukken sneller. Ik heb ook alvast mijn T-Mobile kaartje er in gedaan om te checken of ik al PIT had. De instellingen die T-Mobile mij per SMS stuurde heb ik opgeslagen. Hij deed het nog niet (vanaf 6 juni pas), dus ik deed mijn Vodafone SIM er weer in. Toen heb ik de instellingen van T-Mobile verwijderd en in de webbrowser ingesteld dat er altijd moet worden gevraagd welke verbinding er moet worden gebruikt. Nu werkt deze optie echter niet meer. Je ziet eerst staan: Legt verbinding en daarna Verbinding niet beschikbaar.

Als ik mijn WLAN instel als standaardverbinding doet alles het wel, maar dat wil ik niet, aangezien ik niet altijd mijn thuis WLAN gebruik ;) Weet iemand hier een oplossing voor? Weer resetten?\\

Edit: ik heb het al opgelost, software opnieuw vervangen, alles doet het weer...vreemd
Edit 2: na het terugzetten van mijn instellingen is het weer raak!
Edit 3: software wederom vervangen en backup teruggezet zonder instellingen, nu werkt alles weer!

[ Voor 14% gewijzigd door fb_slim op 25-05-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlexanderOnline schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 15:23:
Heb eindelijk m'n E61i (dag te laat, postbode was gister bij verkeerde huis gestopt :/).. prachtig ding. Echter, het 2gb kaartje zit er niet bij. Deze staat bij smartphonestunts.nl ook niet meer op de site, maar dat stond er wel! (net via google cache gecheckt)... hadden ze wel even mogen melden :/ Ik ga ze maar ff bellen.
Ik heb mijn E61i ook vandaag mogen ontvangen, gekocht bij een lokale verdeler. Ook geen geheugenkaartje te zien. Hoort er dus blijkbaar niet echt standaard bij. Maar als het ergens vermeld staat/stond door de verkoper zou ik toch ook verhaal halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uamohammad
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:04
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:54:
[...]

Ik heb mijn E61i ook vandaag mogen ontvangen, gekocht bij een lokale verdeler. Ook geen geheugenkaartje te zien. Hoort er dus blijkbaar niet echt standaard bij. Maar als het ergens vermeld staat/stond door de verkoper zou ik toch ook verhaal halen.
Waar heb je de E61i dan vandaan? De "lokale verdelers" bij mij in de buurt - media markt, gsm-shop - zeggen nog steeds geen E61i te hebben. Gsm-shop zegt zelfs dat het wel tot eind volgende maand kan duren! Dus als iemand een (fysiek) adresje heeft, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uamohammad schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:57:
[...]

Waar heb je de E61i dan vandaan? De "lokale verdelers" bij mij in de buurt - media markt, gsm-shop - zeggen nog steeds geen E61i te hebben. Gsm-shop zegt zelfs dat het wel tot eind volgende maand kan duren! Dus als iemand een (fysiek) adresje heeft, dan hoor ik het graag.
op voorraad bij mediamarkt amsterdam. afgelopen zondag nog gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uamohammad
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:04
Ben woensdag nog langs de media markt in Amsterdam geweest. Daar werd mij verteld dat ie niet eens in het systeem stond. Er stond wel een medewerker bij die zei dat hij er laatst nog één had verkocht. Ik zal er vanmiddag nog wel langs gaan, maar ik geloof niet dat ze em hebben. Volgens mij had jij de laatste had gekocht en is er nog niets binnengekomen. Mocht de media markt em wel hebben, dan horen jullie het wel.

Ik heb media markt Amsterdam maar gebeld en die hebben de E61i niet. Ze hebben em wel gehad, maar verwachten em zelfs niet meer (vaag).

Verder nog tips?

[ Voor 14% gewijzigd door uamohammad op 25-05-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Voor iedereen die graag de best mogelijke kwaliteit video's op zijn E61 kijkt is er deze link: http://www.softwareinreview.com/cms/content/view/76/

In de tekst staan twee files voor de beste 3GP en MP4 settings. Het encodeerprogramma kan je hier downloaden: http://www.erightsoft.com/S6Kg1.html (onderaan de pagina staan 4 mirrors).

Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uamohammad schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:57:
[...]

Woon in België dus dat is misschien niet zo handig. Gekocht in Diepenbeek, vlakbij Hasselt. Maar bijna alle shops (in en om Hasselt) die ik gecontacteerd had konden het toestel op bestelling leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
Ik heb ze gebeld over dat kaartje, was een communicatiefout van Nokia. Maargoed, ik heb zei dat het wel op de site stond, en ik het slecht vind dat als ze 'm binnen krijgen en hij zit er niet bij dat ze dan niet even contact opnemen met mij, als ik 'm al 4 weken geleden besteld heb. Dus ik zei dat ze maar met een goed voorstel moeten komen (geheugenkaartje sturen, anders met korting), maargoed dat ging dus niet. Ze zouden contact opnemen met Nokia en ik moest even mijn order en IMEI nr doorgeven. Ik bel ze morgen nog wel even hoe het er mee staat, ik heb geen zin om een paar weken te moeten wachten.
Ik gebruik 'm nu een paar dagen en het is echt een super telefoon, geen spijt van m'n aankoop. Ik vertel z.s.m. er wat uitgebreider over, maar ik zit midden in m'n eindexamens, dus ik heb het deze week nog druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 08:16
Vanaf vrijdag ( 1 juni dus ) is hij ook via Vodafone te koop, met 1 jaar verlengen van mijn € 35,- abbo + Zorgeloos Internet (extra korting krijg je als je dat hebt) is ie voor mij gratis :)

Unbranded betaal ik bijna 200 euro dan weet ik wel welke ik ga nemen...

Maar stiekem twijfel ik aan de E90 :(

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Smartphoneshop heeft ze nu ook op voorraad voor €429,-

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uamohammad schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 16:09:
Ben woensdag nog langs de media markt in Amsterdam geweest. Daar werd mij verteld dat ie niet eens in het systeem stond. Er stond wel een medewerker bij die zei dat hij er laatst nog één had verkocht. Ik zal er vanmiddag nog wel langs gaan, maar ik geloof niet dat ze em hebben. Volgens mij had jij de laatste had gekocht en is er nog niets binnengekomen. Mocht de media markt em wel hebben, dan horen jullie het wel.

Ik heb media markt Amsterdam maar gebeld en die hebben de E61i niet. Ze hebben em wel gehad, maar verwachten em zelfs niet meer (vaag).

Verder nog tips?
beetje raar verhaal. ik heb er vorige week zondag 2 gekochtbij hen. Stonden beide in de vitrine onder de mobieltjes. Vaak staan daar meer toestellen die niet boven op het schap liggen. Gisteren belde mijn collega naar media A'dam en kreeg inderdaad ook te horen dat ze niet in het systeem stonden. Rare jongens daar bij de mediamarkt. Overigens, die 2 die ik gekocht heb bevallen uitstekend. Aanbevelenswaardige toestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Nou zeg niemand die echt wat laat horen over zijn e61i. Ik heb m gisteren binengekregen. Ik heb dus een jaar de e61 gebruikt. Vooral de camera was en GROOT gemis. Eerste indrukken van de e61i. HIj is echt een stuk platter en dat merk je echt. Overal is die dunner. Hij zit zoals jullie al vaker hebben gelezen echt zelfs nog steviger in elkaar. Heeft een wat luxueuzer gevoel door het metaal.Helaas wel meer vinger vlekken. Toetsenbord vind ik op de e61 al goed, maar op deze is die nog veel lekkerder. En al helemaal die cursor. Ik had niet verwacht dat die zo lekker zou zijn op deze. Echt heerlijk. Softwarematig is er eigenlijk niet veel aanders. De snelheid is helaas het zelfde. Dat is iets wat nog verbeterd mag worden. Wifi zoeken en vinden is nu wel heel erg makkelijk gevonden. Meeste mensen hadden hier moeite mee op de voorganger. Ik vond het wel meevallen. Maar nu zit er op je bureaublad een WLAN -scan en werkt echt supersnel en goed. Wachtwoord invoeren en klaar is joop. Camera heb ik in de avond echt uitgeprobeerd, maar lijkt voldoende. Het gaat er mij om dat als ik iets zie en ik moet dat anderen laten zien dat ik er dan een foto van kan maken. Dat kan ik nu, dus ik ben er zeer blij mee. Ook de extra toetsen zijn fijn, zodat je direct in meer applicaties kan komen. Dit zijn even kort mijn ervaringen. Niks nieuws, maar dan hebben jullie het van nog iemand gehoord.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Ballebek schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 08:44:
Vanaf vrijdag ( 1 juni dus ) is hij ook via Vodafone te koop, met 1 jaar verlengen van mijn € 35,- abbo + Zorgeloos Internet (extra korting krijg je als je dat hebt) is ie voor mij gratis :)

Unbranded betaal ik bijna 200 euro dan weet ik wel welke ik ga nemen...

Maar stiekem twijfel ik aan de E90 :(
Heb je het hier over de E61i ?? Lijkt me niet .. kan met niet voorstellen dat je hem gratis krijgt bij 1 jaar verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
BoXie schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:26:
[...]

Heb je het hier over de E61i ?? Lijkt me niet .. kan met niet voorstellen dat je hem gratis krijgt bij 1 jaar verlenging.
Sterker nog, ik heb hem net besteld en krijg er nog een maand gratis abbo bij ook :)
Moet in totaal 9 euro betalen maar dat is in mijn ogen nog steeds (bijna) gratis!
Maandag of dinsdag wordt ie bezorgd.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Met een éénjarig nieuw abbo bij vodafone (€35) kost het toestel €130, en als je dan nog Zorgeloos Internet Blox erbij neemt krijg je €84 korting en kom je op €46.. Zeker geen slechte prijs dus!

edit: zit nu op t-mobile en maak gebruik van push-mail en regelmatig website bekijken en msnen, dit kan bij t-mobile allemaal goed omdat het toch onbeperkt is. Bij vodafone zit er een datalimiet van 50MB op, maar volgens de verkoper had je met alles wat ik doe daar meer dan genoeg aan.. Ben benieuwd wat jou ervaring straks is ballebek, maar dat is meer iets voor een ander topic volgens mij ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Speedfight op 31-05-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Ok maar ik zie de E61i (let op de 'i' ) nog niet op de website van Vodafone staan. Maar ik zal ze eens bellen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Ok ... jee zeg ... dat scheelt .. ik heb Vodafone gebeld .. toestel kost bij 1 jaar verlenging (!) van een € 35 abo 130 eur (ex btw waarschijnlijk) en bij combinatie van Zorgeloos Internet van 10 euro/mnd krijg je nog es 84 euro terug.

Maar nu :

Het betreft hier een 'Vodafone Branded' toestel. Met software van Vodafone dus. Kan ik nu wel alle Symbian applicaties (met name de PDA functies gebruiken) en ZEER BELANGRIJK : kan ik TOMTOM straks gewoon installeren op zo'n Vodafone ding ?

Wie heeft er ervaring met zaken als Tomtom op Vodafone branded toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
BoXie schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:02:
Ok ... jee zeg ... dat scheelt .. ik heb Vodafone gebeld .. toestel kost bij 1 jaar verlenging (!) van een € 35 abo 130 eur (ex btw waarschijnlijk) en bij combinatie van Zorgeloos Internet van 10 euro/mnd krijg je nog es 84 euro terug.

Maar nu :

Het betreft hier een 'Vodafone Branded' toestel. Met software van Vodafone dus. Kan ik nu wel alle Symbian applicaties (met name de PDA functies gebruiken) en ZEER BELANGRIJK : kan ik TOMTOM straks gewoon installeren op zo'n Vodafone ding ?

Dat zeg ik... :P Maar is gewoon in de BTW hoor.
TomTom moet geen probleem zijn lijkt mij, maar heb geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=28135991,noline]

Meestal gaat het om een paar pre-installed logo'tjes en menudingen, zou dus geen functionaliteit moeten beperken.

Ik heb zelf een E61 die KPN branded geleverd werd. In begin gaf dat problemen met installatie. Toen ik de taal op 'engels' zette, was dat opgelost.
Uiteindelijk heb ik 'm ge-'rebrand' omdat ik een firmware update wilde. Truck is dan dat je tegen de telefoon zegt dat ie 'normaal' is en dan kun je 'm met de Nokia updater restoren.
Dat verhaal werkte voor de E61, voor de i-variant weet ik dat niet.

Maar je kunt vodafone toch gewoon vragen of er tomtom op kan? Zolang je alles legaal doet, moet dat geen probleem zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Die kerel van Vodafone wist dat niet te zeggen. Helaas. Maar ja .. geldt voor dit soort dingen niet ook de 'koop op afstand' bescherming? Dus als TomTom er niet op kan .. ik hem keihard terug retourneer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:07:
[...]

Meestal gaat het om een paar pre-installed logo'tjes en menudingen, zou dus geen functionaliteit moeten beperken.

Ik heb zelf een E61 die KPN branded geleverd werd. In begin gaf dat problemen met installatie. Toen ik de taal op 'engels' zette, was dat opgelost.
Uiteindelijk heb ik 'm ge-'rebrand' omdat ik een firmware update wilde. Truck is dan dat je tegen de telefoon zegt dat ie 'normaal' is en dan kun je 'm met de Nokia updater restoren.
Dat verhaal werkte voor de E61, voor de i-variant weet ik dat niet.

Maar je kunt vodafone toch gewoon vragen of er tomtom op kan? Zolang je alles legaal doet, moet dat geen probleem zijn...
Simlock blijft er daardoor wel opzitten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=28136293,noline]Speedfight schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:43

Simlock blijft er daardoor wel opzitten toch?
ja, dat dan weer wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
TomTom kan je gewoon installeren, bij updaten blijft ook gewoon de branded zooi erop staan tenzij je een gehackte versie neemt (heb ik met mijn 2e E61 uitgeprobeerd vorige week die was ook branded).
Simlock blijft ten alle tijd gewoon actief wat je ook doet, is volgens mij nog geen calculator gemaakt die hem eraf kan slopen. Mijn andere branded waar ik gewoon mee bel heb ik ook via de Nokia Updater geupdate en die doet het ook gewoon nog maar dan met de branded zooi.

Maatje van mij in Duitsland heeft de net wat minder legale versie op de E61i die branded E-Plus is gezet en gaat als een zonnetje.

[ Voor 13% gewijzigd door Uberprutser op 31-05-2007 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Ballebek schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 21:40:
TomTom kan je gewoon installeren, bij updaten blijft ook gewoon de branded zooi erop staan tenzij je een gehackte versie neemt (heb ik met mijn 2e E61 uitgeprobeerd vorige week die was ook branded).
Simlock blijft ten alle tijd gewoon actief wat je ook doet, is volgens mij nog geen calculator gemaakt die hem eraf kan slopen. Mijn andere branded waar ik gewoon mee bel heb ik ook via de Nokia Updater geupdate en die doet het ook gewoon nog maar dan met de branded zooi.

Maatje van mij in Duitsland heeft de net wat minder legale versie op de E61i die branded E-Plus is gezet en gaat als een zonnetje.
Jammer dat die Duitse toestellen een QWERTZ toetsenbord hebben. Simlock vrij is de laagste prijs daar namelijk €319,- wat bijna €100 minder is dan in Nederland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
Ik heb gisteren eindelijk de E61i binnengekregen. Echt een heerlijk toestel om mee te werken.

- Wifi is heel makkelijk in te stellen
- Scherm is groot en duidelijk, beter dan mij E50 en die was ook al scherp
- Batterijduur kan ik nog weinig over vertellen.
- Toetsenbord is ff wennen maar qwerty is iig een stuk sneller voor het invoeren van allerlei data.

Als iemand vragen heeft, brand maar los :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even tussen de E61i-liefdesverklaringen door ;)

Ik heb een E61 (zo'n antieke...) en wil graag een tweede adresboek/contact manager installeren.
Zo kan ik de info van leden van de vereniging bij me hebben zonder dat het vermengd hoeft te worden met mijn eigen adressenbestand...

Iemand de gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
ik heb enkele vraagjes betreft E61i

Kan je hier lettertype aanpassen? bv ontvangen mails ed (bv bij 9300i kan je die eenvoudig vergroten)
bij de E61 is dit dacht ik niet mogelijk en zijn lettertjes niet altijd goed leesbaar
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

MrProper schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 00:18:
ik heb enkele vraagjes betreft E61i

Kan je hier lettertype aanpassen? bv ontvangen mails ed (bv bij 9300i kan je die eenvoudig vergroten)
bij de E61 is dit dacht ik niet mogelijk en zijn lettertjes niet altijd goed leesbaar
thx
\Hier is een programma voor. is bij E-series.org langsgekomen. Ik vind ze juist te groot :P

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
Yah
thx voor de tip.... _/-\o_

als ik pics op smartphoneshop zo zie van e61i ,die waar je die mails ziet staan is dit precies of men nu witte achtergrond gebruikt voor mails....komt leesbaarheid ook ten goede....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Ik ben een mietje: Heb Vodafone net gebeld met de vraag of ik nog kon annuleren en ja dat was mogelijk. Ik heb toch liever de E90, heb een bouwpakketje (jaja) van het toestel inelkaar gezet en hij valt best mee qua groote maar oh wat heeft ie betere specs :)

Hopelijk houdt mijn E61 het wel uit zolang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 20:22:
Even tussen de E61i-liefdesverklaringen door ;)

Ik heb een E61 (zo'n antieke...) en wil graag een tweede adresboek/contact manager installeren.
Zo kan ik de info van leden van de vereniging bij me hebben zonder dat het vermengd hoeft te worden met mijn eigen adressenbestand...

Iemand de gouden tip?
je kan op de e61 (die antieke ;)) ook nokia team suite installeren. Dat is een uitgebreidere varient van de groepen zoals die in het standaard adresboek zitten. Het probleem dat ze gewoon door je standaard adres boek heen gaan heb je dan nog wel.

Op E-series.org is laatst een contact manager besproken. Ik heb heb stuk niet gelezen, maar wie weet is dat wat je zoekt.

ps sinds gister heb ik de e61i er ook bij :) is toch wel schattig de oude en de nieuwe naast elkaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=28146800,noline]-Jaap-io schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:00

Op E-series.org is laatst een contact manager besproken. Ik heb heb stuk niet gelezen, maar wie weet is dat wat je zoekt.
thx,

team suite is aardig, maar ik zoek strikte scheiding tussen de 2 bestanden...

http://www.sysopendigia.com/C2256FEF0043E9C1/0/405001175
is wel handig, thx voor de tip (die werd op e-series.org besproken). Alleen is 95 dollar dan weer zo jammer....
Maar goed, dan is het wel precies wat ik zocht... een aparte dbase die niet in je 'normale' contact manager gaat klooien... eens in de zoveel tijd een csv-tje uit entourage via bluetooth erop zetten en alles is up to date...

thx anyway, ik ga met de trial spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:51
'k heb 'm binnen, en hij is geweldig!

Helaas heb ik de Nokia Suite nog niet draaien qua synchronizatie met Outlook. Ik weiger 100+ contacten met de hand over te gaan tikken :)

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:51
Het synchronizeerprobleem heb ik opgelost door alles van Nokia te verwijderen, en daarna de laatste versie opnieuw te installeren. Waarschijnlijk is een eerdere "upgrade" niet helemaal lekker verlopen.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
heeft iemand wel een geprobeerd om lifeblog te installeren op de e61i?
ben benieuwd of dat werkt, vanavond maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik geraak er maar niet uit en wil uiteindelijk een beslissing nemen. Daarom aub jullie raad.
Ik sta op het punt een nokia E61 (zonder camera) te kopen, maar twijfel ook over de ipaq 6815.
Waarvoor zou ik die gebruiken :
Om te bellen - sms - mms - email - internet (sporadisch) - MP3 beluisteren - foto's bekijken - korte filmpjes .......
Mijn grootste interesse voor de E61 gaat uit naar het scherm omdat ik die uitstekend vind. De ipaq heb ik nog niet irl gezien.

Mijn vraag is ook : is de geluidskwaliteit goed van de E61 (bvb. voor mp3 bestandjes te beluisteren via headset dan).

Graag jullie mening en alvast bedankt voor jullie goeie raad ;-)
Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:54:
Mijn vraag is ook : is de geluidskwaliteit goed van de E61 (bvb. voor mp3 bestandjes te beluisteren via headset dan).

Graag jullie mening en alvast bedankt voor jullie goeie raad ;-)
Groetjes
Ik heb geen problemen met de geluidskwaliteit via de headset. Eerlijk gezegd gebruik ik voor muziek meestal m'n ipod, maar films en (streaming) radio klinken prima door de E61.

Maar wellicht nog belangrijker, draait die Ipaq niet op een of andere windows-variant?
Word ik meestal niet vrolijker van...

Ik heb verschillende windows pda's gehad, ook paar palms, maar de E61 (en Treo net iets erachter) staat bij mij bovenaan..
Tot het einde van de maand als de Iphone uitkomt dan he... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:54:
Ik heb hem nu een jaar en luister elke dag wel naar MP3's die erop staan via mijn HS-69 headset.
Geluid vind ik zelf mooier dan die van de vorige serie iPods en ben zelf nogal een krentekakker wat betreft geluid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:07:
[...]

Ik heb hem nu een jaar en luister elke dag wel naar MP3's die erop staan via mijn HS-69 headset.
Geluid vind ik zelf mooier dan die van de vorige serie iPods en ben zelf nogal een krentekakker wat betreft geluid ;)
Héhé, alvast bedankt voor de heel snelle reacties. Als ik het goed begrijp, moet je er eigenlijk nog een headset bijkopen, dus niet meegeleverd.
Ik heb nog een laatste vraag (mss stomme vraag, want ik ben nogal een leek). Ik weet dat je de taal in het Nederlands kan instellen, maar de software dat er eventueel bijzit is die ook in het Nederlands ? Kan men Nederlandse software downloaden, of zijn die allemaal in het Engels ?
Thx voor antwoord

btw : mijn besluit staat nu dus vast : ik koop de E61 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem, hopelijk heeft een van jullie de oplossing.

Ik heb een E61 en een Jabra BT200 headset.

Die headset werkt perfect met m'n oude nokia 6131.
Bijn m'n E61 helaas niet.

- bluetooth pairing is geen probleem
- knoppen indrukken op headset, reageert de E61 ook op (bv. voicedial)
- Alleen niets wat ik zeg komt door naar de E61 en niets van wat ik ontvang komt door naar de headset.

Mis ik een simpel instellinkje ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchBigB
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-09 17:52
Hallo allemaal,

Ik heb een E61i besteld, met name voor de mobiele email.
Ik ben echter ook op zoek naar een ms-project achtig iets voor dit toestel.

Iemand ervaringen met projectmanagement tools voor op dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
DutchBigB schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 23:37:
Hallo allemaal,

Ik heb een E61i besteld, met name voor de mobiele email.
Ik ben echter ook op zoek naar een ms-project achtig iets voor dit toestel.

Iemand ervaringen met projectmanagement tools voor op dit toestel?
Het enige advies dat ik je kan geven is om Profimail te gebruiken ipv de standaard e-mail app...met een ms-project achtig iets heb ik geen ervaring.
De site ziet er niet top uit, maar het programma werkt super!

[ Voor 4% gewijzigd door fb_slim op 06-06-2007 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Per vandaag beginnen we op ons bedrijf een test met twee E61i's - er loopt al een test met de Blackberry als alternatief voor andere gebruikers. We gebruiken Lotus Notes en push mail vanuit onze Lotus Notes server.

Voor 'mijn' E61i ben ik op zoek naar twee programma's die ik nu ook op mijn Palm gebruik:

- Iets om uren mee bij te houden (project / activiteit / uren) met totalen en te maken overzichten e(zoals Time Companion dus)/
- En een programma om per adresboek entry meerdere verjaardagen in te voeren, op een zodanige manier dat je ook gewaarschuw wordt als er vandaag iemand jarig is (als: HappyDays).

B.v.d. voor reacties.

Remco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
Verjaardag:
http://www.smartphoneware.com/product/s60_3/birthday60_3.php
Hoe bedoel je precies per adresboek entry? Iemand heeft toch maar 1 verjaardag?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Meerdere "verjaardagen" per entry: Ik heb niet iedereen apart in mijn adresboek staan. Gezinnen vaak als 1 entry (dus met meerdere verjaardagen). Bovendien zijn er andere "verjaardagen" te vieren of te onthouden: wat dacht je van de hond bijvoorbeeld? Maar ook trouwdag etc.

In ieder geval bedankt voor je link, ik ga kijken.

Remco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
Ok, duidelijk.

Een andere mogelijkheid is natuurlijk om ze op te nemen in je Agenda, en dan een herinnering vooraf toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
En toen stond er alsnog een pipo van Vodafone voor de deur met een E61i terwijl ik hem geannuleerd had :P

Verder dan dit pak ik hem niet uit, alleen maar even als "show"

Afbeeldingslocatie: http://brick28.hyves.org/70350001-70400000/70362301-70362400/70362329_6_jhQa.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://brick28.hyves.org/70350001-70400000/70362301-70362400/70362328_6_E2QG.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Ballebek schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 18:57:
En toen stond er alsnog een pipo van Vodafone voor de deur met een E61i terwijl ik hem geannuleerd had :P

Verder dan dit pak ik hem niet uit, alleen maar even als "show"

[afbeelding]

[afbeelding]
Ben helemaal verliefd op het design! Maar durf nog niet over te stappen van WM6 naar Symbian :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Speedfight schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 19:06:
[...]

Ben helemaal verliefd op het design! Maar durf nog niet over te stappen van WM6 naar Symbian :'(
Toen ik mijn HTC ... vorig jaar platstampte na 3 dagen wist ik zeker dat ik nooit meer naar WM over ga stappen wat ze ook willen!
Gebruik zelf ook Apple misschien indirect een verband met logica...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Tanx Ballebek,

Nu weet ik ook wat ik morgen kan ophalen bij postkantoor ;)
Ben benieuwd naar de mate van 'branding' van de interface.

Zat er trouwens een geheugenkaart bij ?

[ Voor 13% gewijzigd door BoXie op 07-06-2007 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
BoXie schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 19:19:
Tanx Ballebek,

Sorry, heb hem net weer helemaal dichtgetaped en naar het postkantoor gerend om hem terug te sturen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
BoXie schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 19:19:
Tanx Ballebek,

bij de standaard versie (dus niet branded) zit geen memory card. Dit is een foutje geweest in de eerste communicatie. Misschien dat vodafone er een kaartje in heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Zojuist de Vodafone E61i opgehaald bij postkantoor.
Mooi dingetje, enkele opmerkingen :

- geen geheugenkaart erbij. Wel datakabel etc.
- geen echte Vodafone Live ! Er zit alleen die Vodafone Live wap-shit op .. TV kijken via mobiel etc . zal dus niet lukken naar mijn idee op dit apparaat.

JAMMERRRR !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Ik heb wat "raars" met mijn E61 ?

Ik heb hem vrijdag leeg gegooid omdat ik allemaal software heb uitgeprobeerd en dacht hoppa schone start. Nu heb ik de softwareupdate van Nokia gedaan en exact dezelfde softwareversie is geinstalleerd als er al op stond MAAR:

Ik heb opeens meer opties en dingen, waaronder dat ik nu tijdens het bellen een status zie hoe lang ik al bel (normaal zag ik het alleen als ik ophing) de browser is geavanceerder en nog meer van die dingen?!

Iemand die hetzelfde heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Ballebek schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:59:
Ik heb wat "raars" met mijn E61 ?

Ik heb hem vrijdag leeg gegooid omdat ik allemaal software heb uitgeprobeerd en dacht hoppa schone start. Nu heb ik de softwareupdate van Nokia gedaan en exact dezelfde softwareversie is geinstalleerd als er al op stond MAAR:

Ik heb opeens meer opties en dingen, waaronder dat ik nu tijdens het bellen een status zie hoe lang ik al bel (normaal zag ik het alleen als ik ophing) de browser is geavanceerder en nog meer van die dingen?!

Iemand die hetzelfde heeft?
Zien hoe lang je al belt is echt top! Blijft het teken van een gemiste oproep ook bovenin staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Hij blijft staan totdat je een oproep hebt gedaan (uitgaand).

Afbeeldingslocatie: http://brick27.hyves.org/71250001-71300000/71286401-71286500/71286474_6_MkVm.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heb het zojuist ook geprobeerd, maar ik zie echter geen veranderingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
dentify schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:54:
Heb het zojuist ook geprobeerd, maar ik zie echter geen veranderingen?
Heb ook niks ingesteld ofzo ervoor dus zou gewoon moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Ballebek schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:00:
[...]

Heb ook niks ingesteld ofzo ervoor dus zou gewoon moeten werken?
Hm, dat is vreemd.

Ik zie dat je "bureablad" ook anders ingedeeld is, of komt dat door een pushmail applicatie?

[ Voor 17% gewijzigd door dentify op 11-06-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
dentify schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:06:
[...]

Hm, dat is vreemd.

Ik zie dat je "bureablad" ook anders ingedeeld is, of komt dat door een pushmail applicatie?
Ik draai een stukje software van Nokia wat gratis mail naar je telefoon pushed maar ook zonder die software doet ie het (heb hem vanmiddag weer leeg gegooid en gewoon blanco geprobeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Ballebek schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:15:
[...]

Ik draai een stukje software van Nokia wat gratis mail naar je telefoon pushed maar ook zonder die software doet ie het (heb hem vanmiddag weer leeg gegooid en gewoon blanco geprobeerd).
welk stukje software gebruik je daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Ballebek schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:15:
[...]

Ook als je je memory card eruit haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

-Jaap-io schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:42:
[...]

welk stukje software gebruik je daarvoor?
Mail for Exchange

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Een stukje software wat je vanaf eind dit jaar op de meeste Nokia toestellen kan vinden ;)
Is nog in alpha stadium nu (en geloof me gelukkig is het geen final :P)

Enne ook als ik mijn geheugenkaart eruit haal, die formateer ik namelijk altijd voordat ik hem reinstall...

[ Voor 24% gewijzigd door Uberprutser op 11-06-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Ballebek schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:36:
[...]

Een stukje software wat je vanaf eind dit jaar op de meeste Nokia toestellen kan vinden ;)
Is nog in alpha stadium nu (en geloof me gelukkig is het geen final :P)

Enne ook als ik mijn geheugenkaart eruit haal, die formateer ik namelijk altijd voordat ik hem reinstall...
Wat is de naam van die applicatie? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
dentify schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:44:
[...]

Wat is de naam van die applicatie? :9
Het is een E61 & E61i topic dus laten we daar verder over praten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ballebek schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:56:
Hij blijft staan totdat je een oproep hebt gedaan (uitgaand).

[afbeelding]
Deze functie kun je aanzetten op de Nokia E60, ik heb al lang. Ik wacht nu op de Nokia E61i:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Rinia schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:24:
[...]

Deze functie kun je aanzetten op de Nokia E60, ik heb al lang. Ik wacht nu op de Nokia E61i:)
Je kan alleen aanzetten dat de tijd in beeld komt wanneer je ophangt niet tijdens het gesprek.
Zo ja waar zit deze setting op jouw telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet hoe ik flash sites kan weergeven en bekijken op de e61i tijdens het browsen op internet.
Als ik via de diverse sites wordt verwezen naar de adobe "flashplayer- download site" krijg ik de melding dat het gebruikte platvorm niet wordt herkend.. en dan moet je zelf maar een flashplayer versie kiezen.. er staat echter geen sis of andere compatible versie bij de opties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Laatst online: 13-09 09:47

Reley

Zoom Zoom

Hoi,

Ik heb sinds vrijdag een E61 (zo'n antieke ja ;) ) op de kop weten te tikken met een heel goed koop abbo'tje. Leuk om mee te spelen.

Alles werkt prima. Ook mail for echange, of indien gewenst email via de IMAP functie.
Nu is het zo dat dit allemaal prima werkt binnen het eigen netwerk, maar zodra ik verbinding maak met een ander netwerk (handig, onbeveiligd WIFI van de buren ;) ) dan krijg ik met geen mogelijkheid een verbinding met mijn exchange. niet via IMAP, en niet via mailforexchange. Alle IMAP poorten staan open naar de juiste server (143 en ook 993 maar)
een OWA werkt wel.
Ik heb me inmiddels gek gezocht maar ik krijg het niet voor elkaar.

Heeft iemand tips voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vakantieman
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-08 00:13
Reley schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:20:
Hoi,

Ik heb sinds vrijdag een E61 (zo'n antieke ja ;) ) op de kop weten te tikken met een heel goed koop abbo'tje. Leuk om mee te spelen.

Alles werkt prima. Ook mail for echange, of indien gewenst email via de IMAP functie.
Nu is het zo dat dit allemaal prima werkt binnen het eigen netwerk, maar zodra ik verbinding maak met een ander netwerk (handig, onbeveiligd WIFI van de buren ;) ) dan krijg ik met geen mogelijkheid een verbinding met mijn exchange. niet via IMAP, en niet via mailforexchange. Alle IMAP poorten staan open naar de juiste server (143 en ook 993 maar)
een OWA werkt wel.
Ik heb me inmiddels gek gezocht maar ik krijg het niet voor elkaar.

Heeft iemand tips voor me?
Ik heb precies dezelfde problemen. via WIFI syncen met mijn exchange server, dus geen problemen. Maar zodra ik via GPRS of UMTS wil gaan syncen werkt het niet. Als ik kijk in mijn log van Mail for Exchange:

17-06-2007 10:58:04 - Missing Protocol Version Header. Reverting to EAS 2.0
17-06-2007 10:58:46 - Unable to Process Server Response -- KErrCorrupt

Toch vreemd dat het niet werkt.. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley

Reley

Zoom Zoom

Ik probeer het nog niet eens via GPRS, als het via een WIFI punt werkt ben ik al blij. daarna ga ik wel kijken naar de rest ;)

Heb nu vanalles geprobeerd met RPC over HTTP maar volgens mij kloppen de certificaten dan niet meer.

Iemand die het wel aan de gang heeft gekregen op een prive exchange dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley

Reley

Zoom Zoom

in het interne netwerk werkt zelfs mijn OWA. dus ik vermoed dat het toch iets is met certificaten.
Maar weet IEMAND hoe je een certificaat toevoegd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airw0lf
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:48
Bij mij vraagt ie om een certificaat als er een nodig is....

makes it run like clockwork

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
Ik heb het certificaat van mij handmatig via de S60 browser gedownload.

Je moet dan alleen achter het certificaat adres zien te komen.
iets als http://www.adresvanjeserver.nl/server.cer

Vervolgens krijg je een melding om hem op te slaan en te installeren.

Succes

[ Voor 16% gewijzigd door Schrijver op 19-06-2007 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Hoppa! Oude E61 verkocht voor 200 euro (das inclusief nieuwe behuizing, 2GB MiniSD en HS-69).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley

Reley

Zoom Zoom

hmm.. en hoe kom je daar achter?
Heb hem nu wel geexporteerd als een PFX, en die per mail naar mezelf gestuurd. Kan hem dus opslaan. Maar dan komt hij met de melding dat het bestandsformaat niet word ondersteund.
Is er een mogelijkheid dat je zo'n certificaat kan exporten als .cer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley

Reley

Zoom Zoom

heb nu het certificaat geexporteerd uit mijn IE. die ergens op mijn webserver gezet, en benaderd via de S60 browser. Daarin opent hij hem als tekst...
gelezen dat je hem als DER moet importeren. Dus renamed naar DER, getracht binnen te haeln: Bestand corrupt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
Reley schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 10:06:
heb nu het certificaat geexporteerd uit mijn IE. die ergens op mijn webserver gezet, en benaderd via de S60 browser. Daarin opent hij hem als tekst...
gelezen dat je hem als DER moet importeren. Dus renamed naar DER, getracht binnen te haeln: Bestand corrupt.
Als je het certificaat via IE weet te benaderen kan je hem ook rechtstreeks downloaden vanuit de S60 browser!!

Dat met DER kreeg ik ook niet aan de praat...
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste