Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.642 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:25:
Ik heb een vraagje, ik ben het niet tegengekomen in de voorgaande topics, maar het kan natuurlijk zijn dat ik de vraag + antwood gemist heb.

Mijn vraag is: zou ik betere graphics en mogelijkheid tot dvd-afspelen van de xbox360 vergelijken met de mogelijkheid tot gooien en doen met de afstandsbediening van de Wii? Welke moet ik kiezen? Ik weet het echt niet meer..

En mocht ik een 'verboden vraag' stellen, mijn excuses daar maar voor..
Het is meer waar je van houd denk ik. Ik zelf ben geen type voor zelda of mario.

Ik heb de wii 2 weken geprobeerd maar vond het echt 3x niks en aan me neefje gegeven en die vind het prachtig, te kinderachtig voor mij dus. Hou je meer van graphics en volwasse spellen zou ik voor de 360 gaan.
Royz schreef op maandag 19 maart 2007 @ 23:30:
Het zal best wel vaker gevraagd zijn, maar ik kreeg een email met de volgende tekst:

[...]

WTF? Geannuleerd? is de woordkeuze gewoon ongelukkig of was mijn live echt afgelopen?
Heb je het toevallig weer verlengd? Als dat zo is dan klopt het.
Als je je live verlengd zonder datie afloopt staat er onder de andere geannuleerd, maar wordt in feite opgeteld.

[ Voor 21% gewijzigd door sekeroglan op 20-03-2007 00:14 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

GBI schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:41:
[...]

btw bij welke online store kan ik snel en makkelijk een headset kopen. Heb de tijd niet om langs een winkel te gaan en wil hem morgenavond graag hebben.
Deze lui: http://www.consoleshop.nl.../36594/1325/headsets.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 19:39
Hehe gaat nog leuk worden met die ingame reclames :D Koop je straks Halo 3, loop je door een mooie stad, dikke battle tegen brutes en ineens kijk je links boven je. Wat zie je daar? Een mega groot boord met de reclame teskt 'PS3 23 march available in stores, pre order now!' :P

Of je speelt de nieuwste horror game en dan ineens hangt er een poster aan de muur dat de nieuwste mario game uit is :P

Ach ja, ingame reclame kan leuk zijn, zolang het maar bij de game past.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DEVIL MAY CRY dus toch naar de xbox360 (bron majornelson), is er dan niets meer exclusief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 06:41:
DEVIL MAY CRY dus toch naar de xbox360 (bron majornelson), is er dan niets meer exclusief?
Rareware zooi (360)
PGR (360)
Gran Turismo (ps)
Lost Planet (360)
Dead Rising (360)
Gears of War (360)
etc (360)
enz (Wii)

Oh en Tony Hawk en Splintercell uiteraard.
Eigenlijk alles van Ubisoft wel, zij maken altijd alleen maar exclusieve games...

Maar het lijkt er inderdaad op dat de Playstation veel exclusieve titels verliest, en de 360 er meer wint. In mijn ogen een goede zaak.

[ Voor 13% gewijzigd door Weltschmerz op 20-03-2007 08:34 ]

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

sekeroglan schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 00:08:
[...]

Een nieuwe account onder USA aanmaken.
Zorg wel dat je een echt amerikaans adres hebt! gebruik google maps en zoom ergens random op in...

Check gamertag nine0210 .... ra ra waar ik woon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Weltschmerz schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 08:33:
[...]

Rareware zooi (360)
PGR (360)
Gran Turismo (ps)
Lost Planet (360)
Dead Rising (360)
Gears of War (360)
etc (360)
enz (Wii)

Oh en Tony Hawk en Splintercell uiteraard.
Eigenlijk alles van Ubisoft wel, zij maken altijd alleen maar exclusieve games...

Maar het lijkt er inderdaad op dat de Playstation veel exclusieve titels verliest, en de 360 er meer wint. In mijn ogen een goede zaak.
Ik vind exclusief echt irritant. Ik heb al een console gekocht omdat niet alles op de PC kwam. Maar dan moet je eigenlijk ook nog 2 andere consoles kopen om alles te spelen.

Halo is trouwens ook voor 360 en later PC. Final Fantasy zal ook wel op de PS komen ( Als wie die MORPG niet mee tellen ) En er zijn nog wel meer PS only games. Zoals Ridge Racer 7 die komt alleen op de PS3 Xbox heeft het oude deel 6.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Astennu schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:00:
[...]

Ik vind exclusief echt irritant. Ik heb al een console gekocht omdat niet alles op de PC kwam. Maar dan moet je eigenlijk ook nog 2 andere consoles kopen om alles te spelen.

Halo is trouwens ook voor 360 en later PC. Final Fantasy zal ook wel op de PS komen ( Als wie die MORPG niet mee tellen ) En er zijn nog wel meer PS only games. Zoals Ridge Racer 7 die komt alleen op de PS3 Xbox heeft het oude deel 6.
Ah, maar de grap is, de term "exclusive" geld altijd alleen op het gebied van consoles. Aldus de gameontwikkelaars. Dit betekend dus dat GoW altijd exclusief blijft, ook al komt ie naar pc, net als met Halo het geval was. Beetje vreemd vind ik het.

En ja, exclusive kan irritant zijn, maar ik merk vaker dat als ontwikkelaars spellen maken wat voor 1 systeem bestemd is, het beter uit de verf komt dan een multiplatform spel. Uitzonderingen daargelaten, met name Ubisoft weet altijd alles goed te balanceren.
Maar spellen zoals Halo, Zelda, GoW...daar merk je het wel aan vind ik...

IK HEB ZIN IN MASS EFFECT

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
spaceboy schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:13:
Shit, ik kan het niet vinden. Of wellicht valt dit onder de "dat-is-verboden-Spaceboy-policy". In dat laatste geval: excuses, dat heb ik niet begrepen.

MAAR: ik wil graag qua Marketplace toegang hebben tot de USA (of andere interessante) content. Dat heb ik volgens mij wel 's voorbij zien komen. Maar hoe gaat dat in z'n werk? Een GOT-search leverde mij ook al niets op... (ik zoek vast met m'n neus)

HELP! :P
Zoals gezegt een nieuwe hotmail account aanmaken, USA. Echter, demo's die daar uit zijn en hier niet, en Video Marketplace downloads worden op basis van je IP geblokt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Muthas schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:22:
[...]

Zoals gezegt een nieuwe hotmail account aanmaken, USA. Echter, demo's die daar uit zijn en hier niet, en Video Marketplace downloads worden op basis van je IP geblokt ;)
Dus welke voordelen blijven er dan over?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:43
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:25:
Ik heb een vraagje, ik ben het niet tegengekomen in de voorgaande topics, maar het kan natuurlijk zijn dat ik de vraag + antwood gemist heb.

Mijn vraag is: zou ik betere graphics en mogelijkheid tot dvd-afspelen van de xbox360 vergelijken met de mogelijkheid tot gooien en doen met de afstandsbediening van de Wii? Welke moet ik kiezen? Ik weet het echt niet meer..

En mocht ik een 'verboden vraag' stellen, mijn excuses daar maar voor..
De Wii en de 360 zijn erg verschillend, maar daarom juist een goede aanvulling op elkaar. Ik heb zelf al een 360 en will nog een wii gaan aanschaffen. Sommige games voor de Wii (met name op dit moment mario sports golf en bowlen) hebben een echte meerwaarde door de beweging die met de controller gemaakt moet worden - dit werkt echt goed. De 360 heeft weer pluspunten door de HD graphics (alleen echt voordeel met HD TV) en een veelal ander soort spel. Alles heeft z'n plussen en minnen in het leven, alleen jij kunt bedenken welke waarde je aan ze hecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 15:43

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Muthas schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:22:
[...]

Bij mij niet :P.. Ik kan gewoon dingen d/len die we hier niet hebben. Zoals op video marketplace

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzN_cRzY schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:38:
[...]

Bij mij niet :P.. Ik kan gewoon dingen d/len die we hier niet hebben. Zoals op video marketplace
jup, ik kan ook overal bij. Het complete film verhuur systeem enzo.. En demo's lekker optijd... Geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
AzN_cRzY schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:38:
[...]

Hmm, dan doet MS toch niet helemaal wat ze zegt dat ze doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
spaceboy schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:13:
Shit, ik kan het niet vinden. Of wellicht valt dit onder de "dat-is-verboden-Spaceboy-policy". In dat laatste geval: excuses, dat heb ik niet begrepen.

MAAR: ik wil graag qua Marketplace toegang hebben tot de USA (of andere interessante) content. Dat heb ik volgens mij wel 's voorbij zien komen. Maar hoe gaat dat in z'n werk? Een GOT-search leverde mij ook al niets op... (ik zoek vast met m'n neus)

HELP! :P
Zelf heb ik drie accounts voor de verschillende Marketplaces (USA default, Japan en Nederland). Best handig, want niet alle content verschijnt overal en/of tegelijkertijd. Vervolgens kun je gewoon films etc downloaden van de USA Marketplace, maar let wel: je moet dan wel over een amerikaanse creditcard beschikken. Laatst kon je bijvoorbeeld gratis een South Park episode downloaden, best grappig (geen idee of dat ook op de Nederlandse Marketplace beschikbaar was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ehoutgast schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:56:
[...]Laatst kon je bijvoorbeeld gratis een South Park episode downloaden, best grappig (geen idee of dat ook op de Nederlandse Marketplace beschikbaar was).
kon je in EU ook gewoon downloaden hoor

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik heb em gewoon met een NL account gedownload.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 360 vanaf het begin, en ik ben de "gelukkige" eigenaar van de herrie schoppende DVD drive... Ik heb hier Microsoft al eens voor gebeld, maar het is ''mijn problee'' want het apparaat werkt goed voor de rest. Het valt mij op dat ik gewoon steeds minder game op me 360 (de games die er zijn is ook wel een reden hoor;)), en als ik dus ga gamen dan erger ik me aan het stofzuiger geluid.

Microsoft doet er dus niets aan, nu heb ik 2 keuzes:
- Of ik laat heel 360 voor wat het is, en ga voor de zachte PS3
- Of ik koop een nieuwe 360...

Mocht ik besluiten om een nieuwe 360 te kopen dan vraag ik me het volgende af:

Als ik nu een 360 koop in een willekeurige winkel, weet ik dan zeker dat er niet zo een ****** DVD drive in zit? Of is het nog steeds zo rommelig geregeld allemaal?

Ik hoop iig dat de 360 versie, met ingebouwde HDDVD en HDMI snel uitkomt. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Weltschmerz schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 08:33:
[...]

Rareware zooi (360)
PGR (360)
Gran Turismo (ps)
Lost Planet (360)
Dead Rising (360)
Gears of War (360)
etc (360)
enz (Wii)
Je dacht toch niet echt dat Dead Rising en Lost Planet exclusive blijven he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:23

Polycom

Poes van goud

Capcom heeft aangegeven geen exclusieve titels meer te maken, dus ik denk ook wel dat die games naar andere platformen gaan. (PS3, PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

PWM schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:00:
[...]

Ik dacht dat de producer van de beide spellen recentelijk nog had gezegd dat de spellen speciaal voor de Xbox 360 ontworpen waren en daarom niet op een ander platform zullen uitkomen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MetroidPrime schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:17:
[...]

Ik dacht dat de producer van de beide spellen recentelijk nog had gezegd dat de spellen speciaal voor de Xbox 360 ontworpen waren en daarom niet op een ander platform zullen uitkomen.
En de producers van DMC4 en VF5 hebben dat ook gezegd ;)

Die van MGS4 trouwens ook, dus daar is het wachten nu op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
PWM schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:00:
[...]

Het ging er niet om of ze exclusive zouden blijven, maar of ze exclusive zouden zijn. Misschien is GTA ooit wel exclusive voor de Nintendo. Je weet maar nooit...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Weltschmerz schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:33:
Misschien is GTA ooit wel exclusive voor de Nintendo. Je weet maar nooit...
Met een beetje mazzel halen ze dan de Graphics van GTA2 wel.

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
PWM schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:40:
[...]

O-)
Whahahahaha _O-

Gelukkig hoeft Nintendo het niet van de graphics te hebben, wat ik overigens zeer origineel vind, maar ik vind het wel jammer dat ze bijvoorbeeld ook de rekenkracht missen om goede A.I. of een grote hoeveelheid aan personages om het scherm te toveren. Iets wat in de loop der jaren naar mijn mening goed zichtbaar zal worden.
Toch, GTA op de Wii kan ook leuke dingen met zich mee brengen...hoewel we dan misschien ook het volgende kunnen verwachten PROSTITUEE DOODGEKNUPPELD MET NINTENDO CONTROLLER IN NEW YORK

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
PWM schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:40:
[...]

O-)
Even een offtopic vraagje: waarom staat er bij je onderschrift de merknaam voor de console (nintendo - Nes? staat er dan dubbel) behalve bij Xbox (Nintendo Nes....etc...., Xbox...., Sony Ps1)

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Weltschmerz schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:00:
[...]

Even een offtopic vraagje: waarom staat er bij je onderschrift de merknaam voor de console (nintendo - Nes? staat er dan dubbel) behalve bij Xbox (Nintendo Nes....etc...., Xbox...., Sony Ps1)
Geen idee waar je het over hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
PWM schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:03:
[...]

Geen idee waar je het over hebt :+
:P

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

PWM schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:21:
[...]

En de producers van DMC4 en VF5 hebben dat ook gezegd ;)

Die van MGS4 trouwens ook, dus daar is het wachten nu op :P
MGS4 kan me niet zoveel schelen zolang MGS3 er nog niet voor een ander platform is. Ik wil wel het verhaal een beetje kunnen blijven volgen. ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

MetroidPrime schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:40:
[...]

MGS4 kan me niet zoveel schelen zolang MGS3 er nog niet voor een ander platform is. Ik wil wel het verhaal een beetje kunnen blijven volgen. ;)
MGS3 heeft niet direct iets te maken met het verhaal van 4. de tijdlijn is 3>1>2>4.
3 is namelijk een prequel van het hele verhaal. MGS4 maakt het verhaal van 2 af. MGS2 had een gigantisch open einde, en dat gaat nu eindelijk verder :) MGS2 is op de pc en xbox en ps2 te spelen, dus dat moet lukken _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Collaborator op 20-03-2007 15:00 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sekeroglan schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 00:11:
[...]

Het is meer waar je van houd denk ik. Ik zelf ben geen type voor zelda of mario.

Ik heb de wii 2 weken geprobeerd maar vond het echt 3x niks en aan me neefje gegeven en die vind het prachtig, te kinderachtig voor mij dus. Hou je meer van graphics en volwasse spellen zou ik voor de 360 gaan.
Het is al opgelost :)
Het wordt gewoon de Wii, misschien iets mindere graphics, maar toch een betere spelbelevenis denk ik :D

You won't be seeing me here again O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We'll see O-)

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:51
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:11:
[...]

Het wordt gewoon de Wii, misschien iets mindere graphics, maar toch een betere spelbelevenis denk ik :D

succes met het uitspelen van Zelda! Leuke game.

oh... en succes met het wachten op de volgende game daarna :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:11:
[...]

Tja, het kan. Persoonlijk vind ik het spel-aanbod voor de Wii niet genoeg om aanschaf te verantwoorden. Ik heb voor een 360 gekozen, temeer omdat je daar heerlijk divx mee kan streamen. Maar goed, succes met Zelda en Mario en de rest van de kleurrijke figuurtjes. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

DarkShadow schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 17:17:
[...]

succes met het uitspelen van Zelda! Leuke game.

oh... en succes met het wachten op de volgende game daarna :)
Tussen nu en eind mei komen er anders net zoveel spellen uit op de Wii als op de Xbox 360.

De laatste keer dat ik keek, was dit trouwens het Xbox 360 topic en niet het Wii-bashing topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Of iemand kan heel aardig fotosoepen in het Oosten, of we krijgen asap hele mooie pakketjes! En ja hoor, weer wachten met de aanschaf....die swarte met 100GB vind ik toch wel g**l!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 12:25
Aargh ik wordt helemaal naar van die Zephyr geruchten, sta echt op het punt een premium te halen doordat ik net geaccepteerd had dat de benq gewoonweg niet (binnenkort) zou komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dit niet ;)

Pure onzin.

100 en 120gb harde schijven? Onlogisch

Verschillende paketten, waarbij het ene pakket weer dingen heeft, die de ander niet heeft? Duurdere die dingen missen uit goedkopere paketten? I doubt it.

P.s.:

Die Halo faceplate is al tijden uit, en ligt gewoon in de winkel.

Zover de "special" edition :)

Afbeeldingslocatie: http://digitalbattle.com/wp-content/uploads/2006/07/halofaceplate.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2006/features/hardware/msaccessory06/faceplates.jpg

Gewoon bestaande faceplates. Overigens kan je ook "faceplates" kopen voor je controller. En, die daar op de foto van de Zypher, die horen daarbij.

Myth Busted :)

[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 20-03-2007 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 18:12:
[...]

Dit niet ;)

Pure onzin.

100 en 120gb harde schijven? Onlogisch

Verschillende paketten, waarbij het ene pakket weer dingen heeft, die de ander niet heeft? Duurdere die dingen missen uit goedkopere paketten? I doubt it.

P.s.:

Die Halo faceplate is al tijden uit, en ligt gewoon in de winkel.

Zover de "special" edition :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Gewoon bestaande faceplates. Overigens kan je ook "faceplates" kopen voor je controller. En, die daar op de foto van de Zypher, die horen daarbij.

Myth Busted :)
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1174407920.jpg nuff said.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Dit plaatje hadden we een week of 2 geleden al bij Xboxic in de queue liggen, en hard weggemieterd. Onzin om alle redenen die PWM hierboven aangeeft.

Dat gezegd hebbende komt de 120GB zwarte Zephyr met HDMI er vrijwel zeker wel op termijn, de vraag is wanneer en hoe duur.

edit:
dat GameInformer artikel hierboven ken ik ook al een week en vertrouw ik om een aantal redenen maar half, zie hier

[ Voor 14% gewijzigd door curry684 op 20-03-2007 18:24 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat er een Versie 2 van de 360 komt ontken ik ook niet :)

Dat die komt, natuurlijk. Van de Xbox waren er 8, van de PS2 meer dan 10. Dus ja, ook een V2 voor de 360 komt.

Ik heb het over die nep nieuwsberichten, met die fake "advertenties" en prijzen.

En kijk nou eens goed op dit foto. Wat klopt er volgens jou allemaal niet bij die ring of light? Zit er namelijk nogal scheef opgeplakt.

Met pakt een witte Xbox, soept hem zwart en plakt de Ring of Light weer terug :P

[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 20-03-2007 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 18:25:
[...]

Dat er een Versie 2 van de 360 komt ontken ik ook niet :)

Dat die komt, natuurlijk. Van de Xbox waren er 8, van de PS2 meer dan 10. Dus ja, ook een V2 voor de 360 komt.

Ik heb het over die nep nieuwsberichten, met die fake "advertenties" en prijzen.

En kijk nou eens goed op dit foto. Wat klopt er volgens jou allemaal niet bij die ring of light? Zit er namelijk nogal scheef opgeplakt.
Oeps. http://www.insidegamer.nl...en-120-GB-komt-eraan.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Geen idee in welk stuk van het artikel Inside Gamer denkt te zien dat het hier om een "aankondiging" zou gaan, en al helemaal niet dat het van Microsoft zou komen.

Gewoon even wat rumours van internet getrokken, met een leuke soep erbij.

EDIT:

Ze hebben zelfs een stuk over de DVD lade geschilderd :X

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 20-03-2007 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Dus omdat InsideGamer het zegt is het waar? Die foto is duidelijk gesoept, en rightfully so. Zoals PWM al zegt: de info zelf dat het ding komt is correct, alleen heeft nog niemand 'm in bezit en zijn er nog geen persfoto's, dus soept men het maar for the time being.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft die zwarte 360 geruchten die weer plotseling opduiken.. Komen die niet toevallig allemaal uit april edities van bladen? ergo, april fools joke anyone?

Effe serieus.. Denk je dat MS zo een nieuws door een of ander maandblad naar buiten laat komen? No way.. dat doen ze lekker eerst zelf ALS die V2 dan eindelijk komt, wat een feit is..(denk toch niet dat die de specs van bovenstaande apperaten heeft hoor)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Hoezo zou ie die specs niet hebben. HDMI konden ze niet in november 2005 omdat HDMI 1.3 pas in juni 2006 uitgespecd was, dus dat is een logische uitbreiding. Met de Video Marketplace is 120GB ook een logische uitbreiding. Afgezien daarvan is ie hetzelfde als altijd, dus ik zie niet in wat er vreemd is aan de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 18:53:
Hoezo zou ie die specs niet hebben. HDMI konden ze niet in november 2005 omdat HDMI 1.3 pas in juni 2006 uitgespecd was, dus dat is een logische uitbreiding. Met de Video Marketplace is 120GB ook een logische uitbreiding. Afgezien daarvan is ie hetzelfde als altijd, dus ik zie niet in wat er vreemd is aan de specs.
Ik bedoelde die van die Fok link.. 20GB hdd, 512MB memory en 2 controllers?
Ben het volkomen met je eens wat betreft HDMI en de 120GB HD..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 18:56:
[...]

Ik bedoelde die van die Fok link.. 20GB hdd, 512MB memory en 2 controllers?
Ben het volkomen met je eens wat betreft HDMI en de 120GB HD..
FOK mag weleens wat beter nadenken voordat ze dit soort dingen gaan plaatsen.

Het schept een hoop verwarring, kijk alleen maar in dit topic. Het zorgt ervoor dat mensen wachten met aankopen, terwijl die schrijver van het nieuws bericht zelfs dondersgoed weet dat het onzin is.

Jammer.

P.s. Overigens, hij kan het ook niet weten, maar dan heeft hij een heel verkeerde baan :P

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 20-03-2007 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wingsofgold schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 19:12:
Heeft iemand hier al eens een externe hardeschijf weten aan te sluiten op de 360? Ik heb het geprobeerd maar hij herkent het niet. In prinicpe moet het mogelijk zijn voor video en muziek, maar ik krijg het maar niet aan de praat. Ik heb de hardeschijf al geformatteerd naar FAT32, maar nog steeds geen geluk. Iemand enig idee?
Heb een WD MYBook Premium 320 G gepartitioneerd 180 gig NTFS voor windows en ik dacht voor mn Xbox 360 en de rest als MAC OS Extended Journaled om op mn Mac te gebruiken. Doet t prima op mn Vista en MAC maar als ik het aansluit op mn xbox360, dan wordt de NTFS partitie niet herkent, wel de MAC partitie, raar maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat ik hier in de toekomst nog wat xbox 360 kom bashe ;)

Grapjee, grapje.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Die zypher is wel leuk en aardig, maar mensen doen net alsof het een compleet nieuwe console is. Het zal gewoon een xbox360 zijn die dezelfde spellen draait. misschien met een 65nm CPU en misschien HDMi, maar er zal echt geen 120gb harddisk in komen op korte termijn. Die CPU verlengt misschien de levensduur, er zijn maar 10 mensen op de wereld die weten wat HDMi is en niemand zal het verschil zien met component en een grotere hardeschijf wordt pas echt interessant als je films en series kan downloaden van marketplace. Dus kortom je kan wel wachten tot je een ons weegt voor zo'n xbox360 v2.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:15:
[...]

Heb een WD MYBook Premium 320 G gepartitioneerd 180 gig NTFS voor windows en ik dacht voor mn Xbox 360 en de rest als MAC OS Extended Journaled om op mn Mac te gebruiken. Doet t prima op mn Vista en MAC maar als ik het aansluit op mn xbox360, dan wordt de NTFS partitie niet herkent, wel de MAC partitie, raar maar waar.
Het is mij nog steeds niet gelukt met een externe hardescijf, maar heb inmiddels iets beters ontdekt: Tversity kan je zelfs divx mee streamen naar je xbx360, werkt echt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het meest belangrijke om mee te nemen is dit:

Na de 360 V2 die waarschijnlijk ergens dit jaar komt, komt een V3. Daarna een V4, en een V5 gaan we ook nog wel zien.

Het is een beetje het wachten tot een processor in prijs daalt. Zodra jouw gewilde proc betaalbaar is, is daar zijn sneller broertje, en je weet dat die na 3 maanden net zo duur is. Na 3 maanden, he, weer een nieuwe, toch maar even wachten :+

De Playstation 2 heeft 15 beschreven revisies. De een groot, de ander heel groot, de ander klein. De Xbox heeft er bij mijn weten in totaal 8 gehad. De Gamecube weet ik niet precies.

Nooit eerder heb ik de discussies gezien van mensen die tot in het oneindige willen wachten, op een revisie die niet is aangekondigd. Als hij aangekondigd is voor over 2 weken, dan begrijp ik het, maar officieel is er niks.

Mensen wachten op features, waarvan we niet weten of het er uberhaupt inkomt. HDMI? Mogelijk, doch niet zeker. En dan, HDMI. Wat moet je ermee? Wie zit er op te wachten? Weet iedereen ook dat het HDMI 1.3 zal zijn? Een standaard die in de zomer 2006 pas is vastgelegd, en sinds kort in tv's zit? Dat je tv van voor pak em beet oktober 2006 er waarschijnlijk ruk mee omgaat? (De backwards compatability bestaat alleen in theorie).

Totaal over de top dicussie. Er komt een nieuwe Wii (die overigens al wel aangekondigd is). Ga je dan 2-4 maanden duimen zitten draaien tot die er is?

Ga je wachten met je PS3, totdat er een slimline komt?

Je wilt een console, je wilt GAMEN. Gamen kunnen ze allemaal, de PS3, de Wii en de 360. Geen enkele revisie gaat daar iets in veranderen.

Wil je een console, welke dan ook, koop hem gewoon en heb er plezier van. Ik heb een vriend die net een 360 heeft gekocht, omdat hij wilde wachten om te zien hoe het zou lopen. 7 maanden zitten wachten, terwijl je in die 7 maanden gewoon hartstikke lol kan hebben.

Lang verhaal kort: Heb je geld gereserveerd voor een console, loop naar de winkel, koop hem en geniet ervan.

[ Voor 65% gewijzigd door PWM op 20-03-2007 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de reden van alle ophef rond de v2 heeft denk ik te maken met het feit dat het zosnel, maar ook redelijk merkbare verschillen met zich meebrengt. De ps2 heeft meerdere revisies gehad, maar niemand heeft daar ooit iets van gemerkt. Behalve de slim line, maar de playstation was toen al zo verouderd en gezakt in prijs dat de meeste zich er niet druk om konden maken. Het ging in principe alleen om een verkleinde console, waar zelfs de mogelijkheid voor een harde schijf uit was gehaald.

Nu zitten we nog maar net een jaartje verder met de console en de meeste mensen hebben een hoop geld voor de console moeten betalen, als ze dan zien dat er nu al een flink verbeterde versie uitkomt doet dat een beetje pijn. Zowiezo al omdat de v1 zon groot percentage uitval heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:24
wingsofgold schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 21:28:
Er zijn maar 10 mensen op de wereld die weten wat HDMi is en niemand zal het verschil zien met component
Hmm, dat vraag ik me dus af. Als ik 'm aansluit op mn HDTV met de VGA cable heb ik veel beter beeld dan met component. Of ligt dat aan mijn TV?

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 22:21:
de reden van alle ophef rond de v2 heeft denk ik te maken met het feit dat het zosnel, maar ook redelijk merkbare verschillen met zich meebrengt. De ps2 heeft meerdere revisies gehad, maar niemand heeft daar ooit iets van gemerkt. Behalve de slim line, maar de playstation was toen al zo verouderd en gezakt in prijs dat de meeste zich er niet druk om konden maken. Het ging in principe alleen om een verkleinde console, waar zelfs de mogelijkheid voor een harde schijf uit was gehaald.

Nu zitten we nog maar net een jaartje verder met de console en de meeste mensen hebben een hoop geld voor de console moeten betalen, als ze dan zien dat er nu al een flink verbeterde versie uitkomt doet dat een beetje pijn. Zowiezo al omdat de v1 zon groot percentage uitval heeft.
Zo snel? Het is 1 1/2 jaar geleden dat de 360 uitkomt, en het is nog niet eens aangekondigd.

Wist je dat de eerste 3 Ps2's revisies geen DVD speler hadden ;) Versie 9, kreeg een afstandsbediening voor de DVD speler, en kon voor het eerst gebrande DVD's lezen. Hoezo weinig verschil?

Verder is hij 2 keer kleiner geworden.

Er is er in de loop van de tijd een betere DVD speler in gezet, een Ethrnet poort toegevoegd, hij werd stiller, en kon na nieuwe revisies konden DVD Progressive-Scan gebruiken, en nog veel meer.

Dit alles, binnen 2 1/2 jaar :)

De nieuwe 360 krijgt misschien een extra output mogelijkheid. Dat is pas minor :)

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 20-03-2007 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WE'VE GOT 'M _/-\o_
We've confirmed with trusted sources that the black Xbox 360 is indeed coming (the image above is of the original 360 dev kit, FYI), and will be dubbed the Xbox 360 Elite. Here's what you need to know about it:

The Elite will be limited quantities only; that may be as much or as little as a couple hundred thousand.

The case, controller, and Live headset will all be black. It will have all new packaging.

Elite will cost $479, and will be a 3rd SKU; it will be sold alongside Premium and Core packs.

Eventually Elite hardware (in white plastics) will take the role of the Xbox Premium. That is to say, after the Elite is launched and sold out, future Xbox Premiums will have 120GB / HDMI.

We do not yet know exactly when 120GB / HDMI will become the standard for Premium, but it is loosely estimated to be late summer or fall.

Elite models run cooler than normal 360s, but they are not yet confirmed to have 65nm chips.
Prices may remain the same with the 120GB / HDMI hardware upgrade in the Premium Xbox, but we may still see a price cut on the line when 65nm chips start shipping.

The HD DVD drive will not be internal or bundled -- Microsoft never did or nor does not currently have plans to put an HD DVD drive in the 360.

There are no current plans to integrate WiFi into the Elite or future Premiums (although that can always change).

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2007/03/xbox-360-black.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*is al gepost door iemand anders. :)

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2007 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Again, dat die komt, ontkend niemand :)

Een bron is overigens altijd welkom ;)

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 20-03-2007 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
I want one :D Black is so much better then white :P En als die de nieuwe 65nm cpu heeft al helemaal. Uhmm zullen wel duurder worden omdat ze beperkt leverbaar zijn. Als die er komt ga ik deze xbox verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:27
Hmm back to the old Xbox gevoel krijg ik er bij. Jammer dat hij hoogstwaarschijnlijk niet in Nederland komt :(.
Hoop wel dat wij hier de 120GB HDD gaan krijgen want die van mij is al een paar keer vol geweest :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:51
jorisandkaylas schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 23:32:
Hmm back to the old Xbox gevoel krijg ik er bij. Jammer dat hij hoogstwaarschijnlijk niet in Nederland komt :(.
Hoop wel dat wij hier de 120GB HDD gaan krijgen want die van mij is al een paar keer vol geweest :(.
Ik heb nu US marketplace in gebruik genomen, maar dan is hij zo vol, 1 film erbij en je zit aan je limiet als je een paar demos hebt geinstalleerd. Niet echt handig dus, ben blij als er een 120 gig bij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

jorisandkaylas schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 23:32:
Hmm back to the old Xbox gevoel krijg ik er bij. Jammer dat hij hoogstwaarschijnlijk niet in Nederland komt :(
Want :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Zwart komt in een beperkte oplage, aldus de fp :)

EDIT: overigens vind ik, dat de media iedereen weer enorm aan het opfokken is. Ik 'voel' al enige tijd in de 360-topics dezelfde 'gekte' als met de schaarste van die Wii (die deels kunstmatig was), maar dan met de 'nieuwe' 360...

Ik doe er niet meer aan mee, al die irritatie...als iedereen dat nou eens zou doen, houdt het snel op met deze 'komkommertijd' nieuwsberichten...

[ Voor 79% gewijzigd door Michael Knight op 20-03-2007 23:52 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Michael Knight schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 23:49:
Zwart komt in een beperkte oplage, aldus de fp :)
Weet ik, maar ik zie de link nog niet met het niet leveren in de EU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik hoop dat i ook in NL komt ik vind deze namelijk super strak,.

En wat het is het voordeel van die USA market place ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Michael Knight schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 23:49:
EDIT: overigens vind ik, dat de media iedereen weer enorm aan het opfokken is. Ik 'voel' al enige tijd in de 360-topics dezelfde 'gekte' als met de schaarste van die Wii (die deels kunstmatig was), maar dan met de 'nieuwe' 360...
Ik vind het twee compleet andere situaties. Nintendo verwachtte eerst tegen eind maart 2007 ongeveer 3-4 miljoen consoles verkocht te hebben en later werd dit bijgesteld naar 6 miljoen. De exacte cijfers zijn niet bekend, maar de Wii was begin maart al over de 6 miljoen verkochte consoles heen. Er zijn in de eerste 3 maanden bijna 2 keer zoveel consoles verkocht als van de Xbox 360 in de eerste 3 maanden, dus van een kunstmatige schaarste kun je niet echt spreken.

Ik denk dat je dit eerder kunt vergelijken met de iPod. Iedere keer als er geruchten zijn dat er een nieuwe iPod komt, dan ontstaat er weer een mini-hype en zie je veel mensen die zich afvragen of ze moeten wachten of gewoon de huidige versie moeten kopen.

De vraag is nu alleen of het nut heeft om te wachten. Gezien de tijd die het nog duurt voordat de nieuwe versie er komt en wat er allemaal toegevoegd is is het denk ik alleen nuttig om te wachten als je echt de Xbox 360 alleen via HDMI kan/wilt aansluiten. Als dat niet het geval is, dan komt het neer op een afweging tussen een Xbox 360 met 120 gigabyte hd en een half jaar wachten of nu een Xbox 360 met een 20 gigabyte hd (en eventueel over een half jaar de grotere harde schijf los kopen). Ik denk dat de meeste mensen dan voor de tweede optie zouden kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swindle
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09-2019
PWM schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 22:11:
Lang verhaal kort: Heb je geld gereserveerd voor een console, loop naar de winkel, koop hem en geniet ervan.
Geweldige reply op vele berichten in de 360 topics. Ik ben het helemaal met je eens.
Als de nieuwe versie van de 360 eindelijk in Europa te krijgen is, zullen er ongetwijfeld
wat wijzigingen aan zijn gemaakt.

Persoonlijk zou ik niet weten hoe ik een 120 GB schrijf moet vullen. In principe staat elke demo maar bijzonder kort op me HD. Even lekker van genieten, besluiten tot aankoop of verwijderen.

HDMI, zal vast en zeker geweldig zijn.. maar op het moment voor denk ik minimaal 60 % van de 360 bezitters nutteloos aangezien zij geen HD tv hebben (Ik gok maar een percentage)
HDMI gaat 1080i als output geven zover ik begrepen heb. Iets dat de huidige 360 ook al keurig voor
elkaar krijgt met de bijgeleverde kabels. Misschien heb ik het verkeerd begrepen.
In de toekomst zal het ook mogelijk zijn om HD kwaliteit films te downloaden, die zullen je 360 behoorlijk vol maken. In de praktijk moet je voor die films betalen. Hoeveel films huur jij tegelijk als je naar de videotheek gaat? 3? 5? 10? Allemaal binnen 3 dagen terugbrengen?
En dan hebben we het nog niet eens over de hoeveelheid data die je eventjes binnen moet trekken binnen iedereen zijn datalimiet.

Ik heb een 360 vanaf de launchdate. In contrast met alle berichten die ik regelmatig op de fora hier en daar lees werkt hij als een trein. De dvd speler maakt geluid, vast en zeker wat meer dan de speler in me pc. Ik zou het niet weten want binnen 20 seconden in het spel ben ik er persoonlijk aangewend.

Ik vind het schitterend apparaat en ik hoop dat de PS3 voor diegene die hem gaan kopen ook een schitterend apparaat blijkt te zijn. Ik voel niet zoveel voor die eindeloze discussies welke machine het best is. Alles heeft zijn voor en nadelen. Koop iets dat voor jou het best werkt en geniet ervan. Dat is namelijk precies wat ik doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
De Zwarte kleur natuurlijk :).

Mooi zwart is namelijk niet lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
jorisandkaylas schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 07:41:
[...]

De Zwarte kleur natuurlijk :).

Mooi zwart is namelijk niet lelijk.
Van wat ik op de plaatjes zie vind ik de witte zelfs mooier! (en dat zegt iemand met alleen zwarte kleding in de kast, die overigens ook zwart is, tegen een grijze muur staat, omringt door andere zwarte meubelen ; ). Ik heb zelf een GoW faceplate, dat scheelt ook al, en nu zou je zeggen, dat staat beter op een zwarte 360. Daar geef ik je wel gelijk in, maar ik vind de witte op zich zelf net zo mooi. De controllers geven een soort van strakheid, waar de zwarte naar mijn mening meer gewoon dof lijken.
Wit is lekker schoon, futuristisch en alienated, waar zwart voor mij meer overeenstemd met middeleeuws en diep.
Ik heb mijn 360 nu ongeveer een maand, na anderhalf jaar voorspel :P en ik ben er echt helemaal gelukkig mee. Tof voor de mensen die zo'n zwarte gaan krijgen, maar voor mij zal hij niet elite zijn!

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 12:22
wat ik eigenlijk zoek, en nog niet hebben kunnen vinden, is het maken van een custom faceplate... iemand enig idee of er een bedrijf is dat zoiets aanbied?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Phusebox schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 08:48:
wat ik eigenlijk zoek, en nog niet hebben kunnen vinden, is het maken van een custom faceplate... iemand enig idee of er een bedrijf is dat zoiets aanbied?
Neem een witte en zoek een paintbrusher op... :Y (ben je denk ik ook nog goedkoper uit dan dat je een custom faceplate bedrijf vindt...)

Eigenlijk best een goed idee, maar eens even m'n zus gaan vragen })

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Phusebox schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 08:48:
Je kan het zelf proberen:

http://www.nyko.com/nyko/products/?i=69 :)

Even iets waar ik blij mee ben:

Catan voor de XBLA is een goede game geworden :)

http://games.fok.nl/review.php?reviewid=16786

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 21-03-2007 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
//offtopic ;)
Astennu schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 22:58:
I want one :D Black is so much better then white :P
Als je het andersom had gezegd, dan was er weer een rel ontstaan. ;)

Ik kan me het reclamespotje van de PSP white nog heel goed herinneren.
Links Nederland/Europa :r heeft er voor gezorgd dat die grappige billboards binnen no time waren verdwenen. 8)7

En dan vraag ik me af wat heeft een kleur van een object nou met racisme te maken??? 7(8)7

// ontopic

Ik ben heel tevreden over deze nieuwe xbox. Je kan hem nu volledig digitaal vertalen naar je lcdscherm, aangezien er geen omzet van analoog naar digitaal meer is.
De 100GB grotere HD is erg mooi voor al het spul van market place.
Ik ga zeker hiervoor sparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Weltschmerz schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 08:33:
[...]

Van wat ik op de plaatjes zie vind ik de witte zelfs mooier! (en dat zegt iemand met alleen zwarte kleding in de kast, die overigens ook zwart is, tegen een grijze muur staat, omringt door andere zwarte meubelen ; ). Ik heb zelf een GoW faceplate, dat scheelt ook al, en nu zou je zeggen, dat staat beter op een zwarte 360. Daar geef ik je wel gelijk in, maar ik vind de witte op zich zelf net zo mooi. De controllers geven een soort van strakheid, waar de zwarte naar mijn mening meer gewoon dof lijken.
Wit is lekker schoon, futuristisch en alienated, waar zwart voor mij meer overeenstemd met middeleeuws en diep.
Ik heb mijn 360 nu ongeveer een maand, na anderhalf jaar voorspel :P en ik ben er echt helemaal gelukkig mee. Tof voor de mensen die zo'n zwarte gaan krijgen, maar voor mij zal hij niet elite zijn!
Ben uitgekeken op wit. Me PC toetsenbord speakers + scherm is allemaal zwart Xbox staat op de Tafel naast die dingen dus ik wil een Zwarte :P Vind zwart ook mooier ook. Zoals ik al zij ben uitgekeken op wit te lang witte pc's gehad :P
Weltschmerz schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 08:53:
[...]

Neem een witte en zoek een paintbrusher op... :Y (ben je denk ik ook nog goedkoper uit dan dat je een custom faceplate bedrijf vindt...)

Eigenlijk best een goed idee, maar eens even m'n zus gaan vragen })
Je hebt ook zo iets als garantie. Ik denk dat je die na dat overspuiten kwijt bent :) En daar heb ik geen zin in. 120 GB HD is leuk vooral als je ook echt bestanden van je PC over zou kunnen zetten op die HD. Zoals muziek en stuff alleen dat kan volgens mij niet.

En doe films die je dan zou downloaden via de marketplace. Hoe lang mag je die bekijken ? Neem aan dat je ze niet oneindig mag bewaren. Zal wel weer een DRM voor zijn dat i na 24 uur niet meer af te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Astennu schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 10:06:
[...]

Je hebt ook zo iets als garantie. Ik denk dat je die na dat overspuiten kwijt bent :) En daar heb ik geen zin in.
Yeah right...omdat je een faceplate overspuit ben je je garantie kwijt? Dat zou betekenen dat ik nu ook mn garantie kwijt ben omdat ik een GoW faceplate heb? Aangezien ik daarvoor ook mn andere heb moeten verwijderen...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Djerique schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 10:01:
//offtopic ;)

[...]

Als je het andersom had gezegd, dan was er weer een rel ontstaan. ;)
Dat had inderdaad lelijk kunnen worden. Letterlijk schreef hij namelijk: 'Ik vind zwart zoveel beter wanneer wit' (then - than B) )
MAar je zou het ook op kunnen vatten als: 'Zwart is zoveel beter, en dan wit' Dus eerst is het goed, en dan wordt het wit, of daarna komt wit pas...hmm dit had nog wel eens lastig kunnen zijn mocht het een rel geworden zijn ; P

[ Voor 24% gewijzigd door Weltschmerz op 21-03-2007 10:13 ]

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Weltschmerz schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 10:11:
Dat had inderdaad lelijk kunnen worden. Letterlijk schreef hij namelijk: 'Ik vind zwart zoveel beter wanneer wit' (then - than B) )
MAar je zou het ook op kunnen vatten als: 'Zwart is zoveel beter, en dan wit' Dus eerst is het goed, en dan wordt het wit, of daarna komt wit pas...hmm dit had nog wel eens lastig kunnen zijn mocht het een rel geworden zijn ; P
Op zich politiek correct :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:28

S2S

Castlevania SOTN staat op LIVE, 95 Mb. :D

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 19:39
En ook de retro 'toppers' gaan nu voor 800 punten zie ik al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Weet je wat het is, ik denk dat iedereen die hier probeert de wachtenden gewoon een xbox360 van nu te aan te praten straks echt jaloers is als de v2 werkelijk uit is. Nu doet het nog niet zoveel pijn omdat die niet uit is. Dat had ik ook met mijn nieuwe tv van 3 maanden oud had gekocht, waarvan ik dacht dat die voldoende in prijs is gezakt toch na 1,5 maand nog eens 300 euro is gezakt en er nu nieuwe modellen uitkomen. Ik heb de V1 ook gehad zonder problemen. Maar de lawaai dat dat ding maakte vond ik echt niet kunnen. En dat je het geluid maar hard moet zetten is natuurlijk geen oplossing. Als je s'nachts wilt spelen zonder lawaai te maken is het echt een ramp vind ik persoonlijk. Dat is voor mij de grootste reden dat ik op een nieuwe wacht. Ook de harde schijf was niet echt groot. Is zo vol en de toekomst zal grotere hd filmpjes brengen. Dus een grotere hd zal zeker ook fijn zijn. Ik denk persoonlijk dat het niet lang meer zal duren. Zo'n state of the art machine moet gewoon niet zoveel lawaai maken. punt uit. Met een hd tvi is de optie om m op hdmi aan te sluiten ook fijn.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Pfff wat een gezeur toch steeds over die V2 en HDMI.
Waar gaat het nou om? Juist! gamen!

En een spel die gespeeld wordt op een V1 draait precies hetzelfde als op de V2.
Het zou pas een probleem worden als de game industrie games ging maken die alleen "V2 only" zouden zijn...........

Oh en dan die eindeloze langdradige discussie over het geluid van de DVD drive.................
Voor de een een spelbederver, voor de ander geen probleem.
De een hoort het wel, de ander niet.

Maar moet dat nou elk deel eindeloos herhaald worden?
Mensen die nu nog geen Xbox gekocht hebben, verwachtten imo dat dat ding het geluid maakt van een opstijgende boeing, terwijl ik het geluid na 10 seconden niet eens meer hoor.

En waarom? omdat ik van elk moment geniet dat ik aan het gamen ben op mijn Xbox 360 V1!

End of message :+

[ Voor 49% gewijzigd door Semper Fight op 21-03-2007 11:03 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik haal zo een V2, wat bij mij in mn kop zit zit niet in mn kont. Ziekenfonds terug + loon, denk dat ik me maar een cadeautje haal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

S2S schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:03:
Ik haal zo een V2, wat bij mij in mn kop zit zit niet in mn kont. Ziekenfonds terug + loon, denk dat ik me maar een cadeautje haal :)
Ben benieuwd waar jij met je hoofd gezeten hebt dan :+ , aangezien de V2 nog niet eens officieel aangekondigd is door Microsoft. ;)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Sh0ckTr00per schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 10:43:
En ook de retro 'toppers' gaan nu voor 800 punten zie ik al..
Maar er zit een enorm verschil tussen alle retro spellen die tot nu toe zijn uitgebracht op XBLA en Castlevania. Castlevania is een vele malen groter spel dan zowat alles wat nu op XBLA is uitgebracht en is die 800 punten IMHO dik waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
Electra schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:05:
[...]

Ben benieuwd waar jij met je hoofd gezeten hebt dan :+ , aangezien de V2 nog niet eens officieel aangekondigd is door Microsoft. ;)
Daar heb je een goed punt, zolang Microsoft niets heeft bevestigd blijven het geruchten al wordt het nu wel heel aannemelijk dat hij er aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Electra schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:05:
[...]

Officieel nog niet nee "maar waar rook is is vuur".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Weltschmerz schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 10:08:
[...]

Yeah right...omdat je een faceplate overspuit ben je je garantie kwijt? Dat zou betekenen dat ik nu ook mn garantie kwijt ben omdat ik een GoW faceplate heb? Aangezien ik daarvoor ook mn andere heb moeten verwijderen...
Ik heb het niet over de faceplate maar over de rest van de console. Want die is ook zwart bij de V2. En daar kijk ik dus tegen aan als ik naar me Xbox kijk. een Witte xbox met zwarte faceplate vind ik al helemaal lelijk.

Mja tegen de tijd dat de V2 er is verpats ik deze koop ik een mooie zwarte :P tot die tijd kan ik nog lekker gamen op me V1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
Ik ben zo een beetje aan het rondkijken en ben op zoek naar een leuke nieuwe game.
Op dit moment heb ik:

Gears of war
Lost planet
Enchanted arms
ninety nine nights
chromehounds
over G fighters
Nba live 06 / madden 06
fifa world cup 06

De bovenste 4 speel ik nog het meest.
Zijn er nog meer van dit soort toppers te koop ?

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:36

On_E

Housemusic

waterking schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:13:
Dead Rising
Crackdown
Rainbow Six Vegas

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:37
'tis alweer bijna 1 april... :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:41

rally

Deyterra Consultancy

Ghost Reocn :AW
GR:AW2

[ Voor 31% gewijzigd door rally op 21-03-2007 12:20 ]

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
waterking schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:13:
Ik ben zo een beetje aan het rondkijken en ben op zoek naar een leuke nieuwe game.
Op dit moment heb ik:

Gears of war
Lost planet
Enchanted arms
ninety nine nights
chromehounds
over G fighters
Nba live 06 / madden 06
fifa world cup 06

De bovenste 4 speel ik nog het meest.
Ik denk dat je Crackdown met een gerust hartje wel toe kan voegen aan je collectie. Crackdown is toch wel een van de top spellen op de Xbox360, zeer verslavend te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Voor iedereen die 100+ euro uit wil geven aan een nieuwe xbox360, jullie denken toch niet dat jullie geen poot wordt uitgedraaid he?

Zal ej namelijk zien dat de 120gb versie ook gewoon los te verkocht gaat worden. Zo zal het trouwens met veel meer dingen gaan die nu als pro worden gezien op de elite :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
jorisandkaylas schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:28:
[...]

Ik denk dat je Crackdown met een gerust hartje wel toe kan voegen aan je collectie. Crackdown is toch wel een van de top spellen op de Xbox360, zeer verslavend te noemen.
Hmm die moet ik ook nog steeds halen. Toch wil ik eerst even Dead Rising nog meerdere keren uitspelen. Even een vraagje (excuses als die al eerder gesteld is); ik weet dat er bij Crackdown een co-op is, maar is die ook splitscreen?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
yah schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 10:49:
Weet je wat het is, ik denk dat iedereen die hier probeert de wachtenden gewoon een xbox360 van nu te aan te praten straks echt jaloers is als de v2 werkelijk uit is.
Dat is dus echt onzin. Ik denk dat iedereen dat lekker voor zichzelf kan bepalen of hij of zij daar jaloers van wordt. Ik heb bijvoorbeeld echt geen voordelen bij de v2.
Zwart vind ik leuk, maar wit ben ik net zo blij mee, aangezien ik toch alleen de faceplate zie, en die is van GoW.
Verder heeft de grotere HD voor mij niet zoveel voordelen aangezien ik alleen maar offline speel, en geen films erop kijk/zet.
Daarbij hoor ik de koeler echt niet als ik aan het gamen ben. Ik hoor gelukkig alleen de game, en ik vermaak me er prima mee. *O* V1 *O*

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Weltschmerz schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:33:
[...]

Hmm die moet ik ook nog steeds halen. Toch wil ik eerst even Dead Rising nog meerdere keren uitspelen. Even een vraagje (excuses als die al eerder gesteld is); ik weet dat er bij Crackdown een co-op is, maar is die ook splitscreen?
Nope geen Spit screen dat viel bij dus ook heel erg tegen. Wel system link ( Dus 2 xboxen aan elkaar ) of online co-op.

Op zich wel een leuke game ben gister ook nog aan het klooien geweest. Vind het zonde om die gang members af te maken. Daar na is het zo rustig in de stad :D

Ik ben trouwens wel op zoek naar games die splitscreen co-op kunnen. Heb nu 2 race games : ridge racer en Burnout en Gears Of war maar thats it. En Doa maar dat is niet splits screen.

Volgens mij zijn er ook geen games waar je gebruik maakt van 4 controllers. Weet iemand nog wat Splits screen toppers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Astennu schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:46:
[...]

Nope geen Spit screen dat viel bij dus ook heel erg tegen. Wel system link ( Dus 2 xboxen aan elkaar ) of online co-op.

Op zich wel een leuke game ben gister ook nog aan het klooien geweest. Vind het zonde om die gang members af te maken. Daar na is het zo rustig in de stad :D

Ik ben trouwens wel op zoek naar games die splitscreen co-op kunnen. Heb nu 2 race games : ridge racer en Burnout en Gears Of war maar thats it. En Doa maar dat is niet splits screen.

Volgens mij zijn er ook geen games waar je gebruik maakt van 4 controllers. Weet iemand nog wat Splits screen toppers ?
Ja daar baal ik dus al erg van, want Crackdown leek me voornamelijk leuk door de Co-op, maar dat zit er voor mij dus al niet in aangezien ik geen internet heb waar mijn 360 staat. Ik heb dus ook alleen DOA en GoW die leuk zijn om te doen (Tony8, maar die valt ook tegen).
Dit betekend dus wel zeker dat ik ga wachten tot Crackdown in prijs verlaagt voordat ik het ga kopen.

&

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.