Het is meer waar je van houd denk ik. Ik zelf ben geen type voor zelda of mario.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:25:
Ik heb een vraagje, ik ben het niet tegengekomen in de voorgaande topics, maar het kan natuurlijk zijn dat ik de vraag + antwood gemist heb.
Mijn vraag is: zou ik betere graphics en mogelijkheid tot dvd-afspelen van de xbox360 vergelijken met de mogelijkheid tot gooien en doen met de afstandsbediening van de Wii? Welke moet ik kiezen? Ik weet het echt niet meer..
En mocht ik een 'verboden vraag' stellen, mijn excuses daar maar voor..
Ik heb de wii 2 weken geprobeerd maar vond het echt 3x niks en aan me neefje gegeven en die vind het prachtig, te kinderachtig voor mij dus. Hou je meer van graphics en volwasse spellen zou ik voor de 360 gaan.
Heb je het toevallig weer verlengd? Als dat zo is dan klopt het.Royz schreef op maandag 19 maart 2007 @ 23:30:
Het zal best wel vaker gevraagd zijn, maar ik kreeg een email met de volgende tekst:
[...]
WTF? Geannuleerd? is de woordkeuze gewoon ongelukkig of was mijn live echt afgelopen?
Als je je live verlengd zonder datie afloopt staat er onder de andere geannuleerd, maar wordt in feite opgeteld.
[ Voor 21% gewijzigd door sekeroglan op 20-03-2007 00:14 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png