Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.643 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04
ik ben gisteren dus in Duitsland geweest... geen 360 premiums voor 299, wel een hele mooie aanbieding:

refurbished 360 premium + 2 games naar keuze: €289
(met volledige garantie)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

VonFoX schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:07:
Ik wil iemand een Xbox360 spel cadeau doen. Wat is HET vetste race spel voor de 360?
:)
Is er nog niet. Daar wacht ik ook op. Ga niet voor een of ander nep-spel. En ALS je perse zoiets wilt: check xbox360.ign.com of www.gamespot.com ofzo.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
VonFoX schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:07:
Ik wil iemand een Xbox360 spel cadeau doen. Wat is HET vetste race spel voor de 360?
PGR of wachten tot forza motorsport uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 09:50
spaceboy schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:21:
[...]

Is er nog niet. Daar wacht ik ook op. Ga niet voor een of ander nep-spel. En ALS je perse zoiets wilt: check xbox360.ign.com of www.gamespot.com ofzo.
Ik vind Project Gotham Racing 3 anders behoorlijk 'vet'. :) Natuurlijk is Forza 2 erg interessant, maar die is nog niet uit he. En bovendien, maar dat is puur persoonlijk, PGR is meer 'fun' dan Forza. Dat vond ik op de xbox1 ook al. Forza is realistischer, in PGR kom je er vaak mee weg om laat te remmen en dan met een dikke powerslide de bocht door te komen, in Forza sta je dan stil in de grindbak. :)
En PGR3 kost nu nog maar 29,95...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

estorino schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:38:
[...]

Ik vind Project Gotham Racing 3 anders behoorlijk 'vet'. :) Natuurlijk is Forza 2 erg interessant, maar die is nog niet uit he. En bovendien, maat dat ik puur persoonlijk, PGR is meer 'fun' dan Forza. Dat vond ik op de xbox1 ook al. Forza is realistischer, in PGR kom je er vaak mee weg om laat te remmen en dan met een dikke powerslide de bocht door te komen, in Forza sta je dan stil in de grindbak. :)
En PGR3 kost nu nog maar 29,95...
PGR3 inderdaad!

Ik heb daar vele (vele vele) uren inzitten. Heerlijk spel.

Wil je puur realisme, dan niet, maar wil je gewoon lekker scheuren, in mooie auto's, prima weggedrag, en mooie omgevingen: PGR3 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Stefmeister schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 17:22:
[...]

Alleen via internet kon je hem op de 15e krijgen bij dixons, de winkels krijgen hem pas a.s. donderdag evenals e-plaza(bartsmit).
Da's lekker...Nouja, scheelt me weer een ritje naar de stad om alle winkels te bezoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat er aan de hand is met Fight Night Round 3?

Heeft EA hem heel slim uit de handel gehaald voor de XBOX omdat de PS3 versie is gelanceerd? Hij is eigenlijk zo goed als nergens meer verkrijgbaar voor de 360.
Zelfs free record shop heeft hem niet meer in hun systeem staan. Dit terwijl het eigenlijk een 'low budget' game is geworden.

Alleen op bol.com staat hij nog voor fokking €80,- ! Weet niet hoe ze aan zo'n prijs komen, maar dat is wel erg extreem voor een computer spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een vette n00b vraag,maar ik kan een xb360 kopen,maar die persoon heeft de aankoopbon niet meer.Is de garantie gewoon blijvend,hij heeft de xb360 3 maanden in bezit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
volgens mij is de garantie niet overdraagbaar... Daarnaast, ik vind NFS Most Wanted ook wel aardig cool :)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 12:36:
Weet iemand wat er aan de hand is met Fight Night Round 3?

Alleen op bol.com staat hij nog voor fokking €80,- ! Weet niet hoe ze aan zo'n prijs komen, maar dat is wel erg extreem voor een computer spel.
even naar BOL.com mailen, heb ik ook gedaan voor deadrisng die normaal nu 30,- is staat er voor 80 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
PGR slecht en lelijk, man je weet niet waar je het over hebt.
Hét racespel voor de 360 op dit moment is imho Test Drive Unlimited. Ik vond persoonlijk de demo erg tegenvallen waardoor ik het spel niet gekocht heb bij de launch. Toen ik hem echter een weekendje geleend had was ik hooked en heb ik hem alsnog in huis gehaald. TDU bied gevarieerd racen in een free roaming environment waardoor er altijd wat te doen. Ik ben zelf bezig alle auto's te verzamelen en te tunen en dit gaat al best ok.

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

party42 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:03:
volgens mij is de garantie niet overdraagbaar... Daarnaast, ik vind NFS Most Wanted ook wel aardig cool :)
wil weten of de garantie blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:38
D4V3 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:34:
Hét racespel voor de 360 op dit moment is imho Test Drive Unlimited. Ik vond persoonlijk de demo erg tegenvallen waardoor ik het spel niet gekocht heb bij de launch. Toen ik hem echter een weekendje geleend had was ik hooked en heb ik hem alsnog in huis gehaald. TDU bied gevarieerd racen in een free roaming environment waardoor er altijd wat te doen. Ik ben zelf bezig alle auto's te verzamelen en te tunen en dit gaat al best ok.
Slecht en lelijk? goed geken naar TDU, sturen valt zwaar tegen, de omgeving tevens ook. Er is volgens mij nog geen 1 spel die alles van de xbox vraagt, en dat blijft gewoon jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 19:16

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:02:
Misschien een vette n00b vraag,maar ik kan een xb360 kopen,maar die persoon heeft de aankoopbon niet meer.Is de garantie gewoon blijvend,hij heeft de xb360 3 maanden in bezit...
Garantie blijft wel maar alleen de 1ste eigenaar heeft garantie op de 360. Dus als je belt voor reparatie nooit zeggen dat je 2de eigenaar bent. En als ie al een keer gerepareerd is geweest dan kan alleen de 1ste eigenaar em nog een keer voor reparatie aanmelden, aangezien microsoft alle gegevens van de 1ste eigenaar heeft.

[ Voor 17% gewijzigd door bAdmuTs op 17-03-2007 14:23 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin het vermoeden te krijgen dat EA niet alleen de PS3 versie van Fight Night Round 3 heeft verbeterd, maar tevens ook de 360 versie opnieuw gaat uitbrengen.

Echt nergens is deze (op online zaken na) te bemachtigen. Ook is hij bij de diverse winkels uit de schappen gehaald en niet meer bestelbaar.

De PS3 versie heeft een sterk aantal verbeteringen in de game zitten, en dat alleen maar omdat hij daar later is uitgekomen. Ik denk dat EA zichzelf niet wil afdoen, en daarom de kleine foutjes en irritatie ook wil wegnemen voor de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:35

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 14:35:
De PS3 versie heeft een sterk aantal verbeteringen in de game zitten, en dat alleen maar omdat hij daar later is uitgekomen. Ik denk dat EA zichzelf niet wil afdoen, en daarom de kleine foutjes en irritatie ook wil wegnemen voor de 360.
Erm.. we hebben het toch over EA. Verbeteringen aanbrengen komt niet in hun woordenboek voor.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Phusebox schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:09:
ik ben gisteren dus in Duitsland geweest... geen 360 premiums voor 299, wel een hele mooie aanbieding:

refurbished 360 premium + 2 games naar keuze: €289
(met volledige garantie)
Welke zaak? Ach ja, refurbished maakt niks uit....als er maar geen krassen op de machine zitten of zo :)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Phydomir schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 14:45:
[...]

Erm.. we hebben het toch over EA. Verbeteringen aanbrengen komt niet in hun woordenboek voor.
Precies dan komt er gewoon een Fight Night 4 die je voor 60E mag kopen. Wat dat betreft is EA wel slim bezig. Maar leuk is anders.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al bekend wanneer Virtual Tennis op de 360 verschijnt?
Ik heb begrepen dat Microsoft de online live optie in handen heeft,dus niet online op de PS3?
Is dat correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 15:32:
Is het al bekend wanneer Virtual Tennis op de 360 verschijnt?
Ik heb begrepen dat Microsoft de online live optie in handen heeft,dus niet online op de PS3?
Is dat correct?
volgens mij 30-3, waarschijnlijk een paar dagen eerder in de MM etc.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Heb een vraagje, misschien weet iemand het zo uit zijn hoofd...
Is het mogelijk om Worms te spelen met 3 man in een local game, maaaarrrrr.... met maar 2 gamepads? Dus gewoon dat een gamepad wordt doorgegeven? Mijn gevoel zegt nee, maar misschien zijn er mensen die een workaround hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

robbydw schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:13:
Ik weet niet of het al gevraagd / beantwoord is (kon het in de laatste paar delen niet vinden) maar is het mogelijk om vanaf een externe harddisk ook DVD films af te spelen. Dus geen DIVX formaten o.i.d. maar echte DVD's met VOB files?
Iemand?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Nee, kan niet, DivX werkt ook niet, alleen .wmv files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:16
Muthas schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 16:28:
Nee, kan niet, DivX werkt ook niet, alleen .wmv files.
Divx speelt prima af op de 360! Met Transcode 360. http://runtime360.com/blog/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Ja, dat snap ik ook wel, maar niet direct vanaf een HD op een USB poort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 17:13
UltraSub schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 16:24:
Heb een vraagje, misschien weet iemand het zo uit zijn hoofd...
Is het mogelijk om Worms te spelen met 3 man in een local game, maaaarrrrr.... met maar 2 gamepads? Dus gewoon dat een gamepad wordt doorgegeven? Mijn gevoel zegt nee, maar misschien zijn er mensen die een workaround hebben?
Jawel hoor, je kan mooi met 1 controller met 4 man spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
TranceSetter schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 17:49:
[...]

Ow, dan gaan we dat straks mss ff proberen. Cool.
Ik dacht namelijk dat je het spel niet kon starten als niet iedereen op A kon drukken op zijn eigen controller. Ik ga het eens uitvogelen, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
krijgnuwat schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 14:19:
[...]

Slecht en lelijk? goed geken naar TDU, sturen valt zwaar tegen, de omgeving tevens ook. Er is volgens mij nog geen 1 spel die alles van de xbox vraagt, en dat blijft gewoon jammer.
PGR3 is een vette game voor het echte race-gevoel. Ik ben het toch met D4V3 eens. Gewoon lekker scheuren over de weg, geen borden die aangeven dat je perse naar links moet (alleen in races natuurlijk)
TDU is nu mijn racegame. btw kijk ook heel erg uit naar forza...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

UltraSub schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 18:25:
[...]

Ow, dan gaan we dat straks mss ff proberen. Cool.
Ik dacht namelijk dat je het spel niet kon starten als niet iedereen op A kon drukken op zijn eigen controller. Ik ga het eens uitvogelen, bedankt!
Je geeft per speler aan, welke controller er gebruikt moet worden. Prima geregeld.

Geestig Crackdown filmpje

Disclaimer: Het spel ziet er heel heel strak uit. De camera die voor dit filmpje wordt gebruikt zorgt er voor dat het op een Wii SNES game lijkt.

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 17-03-2007 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4V3 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:34:
PGR is alles behalve slecht en lelijk. Het is echt een super mooi spelletje en het blijft leuk. Toevallig vandaag ook weer even gespeeld na het een paar maanden niet gespeeld te hebben. Maar iedere keer weer geeft het me een wow gevoel. De graphics, als aan de start in de cockpit van lambo murcielago zit blijft mooi :) en natuurlijk het belangrijkste het weggedrag voelt gewoon perfect. Niet helemaal realistisch maar ook niet helemaal arcade. Ik vind het iig een heerlijk spelletje. TDU daarentegen moet ik niks van hebben voelt een beetje onafgewerkt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt gewoon tijd voor Forza 2 en Colin McRae Dirt :9 En toch blijf ik het jammer vinden dat de X360 niet z'n eigen F1 game krijgt. Helemaal nu het niewe seizoen weer is begonnen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04
ck2000nl schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 14:48:
[...]

Welke zaak? Ach ja, refurbished maakt niks uit....als er maar geen krassen op de machine zitten of zo :)
mediamarkt aken

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 20:26:
Het wordt gewoon tijd voor Forza 2 en Colin McRae Dirt :9 En toch blijf ik het jammer vinden dat de X360 niet z'n eigen F1 game krijgt. Helemaal nu het niewe seizoen weer is begonnen :|
Geduld :) Dit is het laatste jaar dat de PS de F1 rechten exclusive heeft.

Volgend seizoen kan je gewoon op je Ps3/Wii/360 spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eeey dat is dope. Wist ik niet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik ben zwaar fan van Crackdown. Echt heerlijk om te spelen.

Even een vraagje:

Als ik de drie eilanden heb uitgespeeld, zijn er dan nog wel criminelen/gangmembers vinden? Ik wil natuurlijk wel Four-Star rating halen op alle gebieden, en dan zijn mensen om op te schieten wel handig ;)
Nouja, is ook iets kort door de bocht ;) De rechten zijn vanaf het einde van dit seizoen weer te koop. De kans is heeeeeel klein dat de FIA de rechten weer exclusief gaat verkopen, aangezien er 3 populaire consoles zijn. Hoogst waarschijnlijk wordt het EA die de rechten krijgt om ze voor alle platformen uit te brengen.

[ Voor 45% gewijzigd door PWM op 17-03-2007 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je kunt checken welke versie de drive heeft van de xbox? ik heb de hitachi maar wil weten wat voor versie die heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxversions.com/images/360drives_thumb.jpg

Edit: niet goed gelezen...sry

[ Voor 18% gewijzigd door Michael Knight op 17-03-2007 21:42 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

PWM schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 20:45:
Ik ben zwaar fan van Crackdown. Echt heerlijk om te spelen.

Even een vraagje:

Als ik de drie eilanden heb uitgespeeld, zijn er dan nog wel criminelen/gangmembers vinden? Ik wil natuurlijk wel Four-Star rating halen op alle gebieden, en dan zijn mensen om op te schieten wel handig ;)

[...]

Nouja, is ook iets kort door de bocht ;) De rechten zijn vanaf het einde van dit seizoen weer te koop. De kans is heeeeeel klein dat de FIA de rechten weer exclusief gaat verkopen, aangezien er 3 populaire consoles zijn. Hoogst waarschijnlijk wordt het EA die de rechten krijgt om ze voor alle platformen uit te brengen.
Als je het spel heb uitgespeeld, kan je er voor kiezen om met crimes on/off te spelen. Er zijn zelf meer gang members actief, maar er zijn geen bazen.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 15:43

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

TranceSetter schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 17:49:
[...]

hoe dan??

Als ik een 2 player local game opgeef met 2 humans dan speelt de 360 alles en niemand kan iets doen. :(

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
sekeroglan schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 23:38:
[...]
Als je het spel heb uitgespeeld, kan je er voor kiezen om met crimes on/off te spelen. Er zijn zelf meer gang members actief, maar er zijn geen bazen.
Waar kun je dat dan in hemelsnaam kiezen? Heb overal gezocht maar niets gevonden :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2001962
  • Laatst online: 18-04 08:10

tweaker2001962

All your base are belong to us

djmantri schreef op zondag 18 maart 2007 @ 10:49:
[...]

Waar kun je dat dan in hemelsnaam kiezen? Heb overal gezocht maar niets gevonden :+
Dat kun je vinden in het scherm waar je kiest voor campaign solo, campaign coop etc. en je character. Achter campaign solo zie je dan staan crimes on/off, maar dat komt alleen tevoorschijn als je alle bazen hebt verslagen en de campaign uitgespeeld hebt.

GamerCard - Gamertag: da Warmachine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb het spel al een jaar liggen, maar nu pas gaan spelen. Het is wel gaaf, maar ik heb een probleem.

Ik heb het over KAMEO trouwens.

Leuk concept. Prima enzo. MAAR... ik kom er niet helemaal lekker uit hoe ik die vlammende kereltjes te lijf moet gaan. Uiteindelijk lukt het me soms wel, maar ik ga ook regelmatig de pijp uit. Wat ik ook probeer, ik vergeet vast iets. Dus: HOE (en met WIE) pak ik ze aan? Die kleine rood/gele makkertjes die van die vuurdingetjes gooien. Als ik er met die eh... rol-dinges met spijkers overheen rol blijven ze wel leuk plakken, maar ondertussen fik ik wel weg. Ook als ik z'n cyclone-ability gebruik.

HELP! Zo moeilijk zal het toch niet zijn, ben nog maar een kwartier aan 't spelen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

SNIK SNIK! XBOX LIVE IS GEHACKED :'(
Aanvallers zijn erin geslaagd om Xbox Live te hacken en accounts van gebruikers te stelen. Xbox Live is het online netwerk van Microsoft's spelcomputer de Xbox 360 waarmee gebruikers online kunnen gamen en nieuwe games aanschaffen. Via Microsoft punten, die gebruikers via hun creditcard moeten kopen, kan men betalen voor exclusieve content en games.

In sommige gevallen werden de Microsoft punten van het account gestolen, bij anderen werden er via de gestolen accounts juist punten gekocht. Het gerucht dat Bungie.net gehackt is en dat een gedeelte van Xbox Live door hackers is overgenomen, is inmiddels door Microsoft bevestigd.

"Hackers hebben de controle over Xbox Live en er is niets dat we kunnen doen", aldus een Microsoft medewerker tegenover de bekende Luxemburgse beveiligingsonderzoeker Kevin Finisterre. Volgens Finisterre is het tijdens de gesprekken die hij met Xbox Live support had duidelijk geworden dat Microsoft meer dan nalatig is als het gaat om de mogelijke diefstal van persoonlijke informatie.
BRON: security.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik denk dat je zodra je deze zin leest best het volledige artikel in twijfel kunt trekken.
Hackers hebben de controle over Xbox Live en er is niets dat we kunnen doen
Het is natuurlijk absoluut nooit zo dat Microsoft niets aan hackers kan doen. Zelfs al mocht dat wel het geval zijn, Microsoft zal dat natuurlijk nooit publiekelijk toegeven.

[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 18-03-2007 18:14 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Maar eens afwachten wat daar waar van is.

Er zijn idd accounts die ge- "hijacked" worden, maar over het algemeen is dat van cheaters ed die zo stom zijn om hun gegevens aan anderen te geven in de hoop dat ze punten en achievements kunnen scoren.

Zo zijn er genoeg die zo hun gegevens doormailen om Elite te kunnen worden bij R6. Gewoon een post op een forum zetten en het aanbieden en in notime zit je mailbox vol.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Eindelijk weer een leuke XBLA game: Madtracks

Zie hier review: http://games.fok.nl/review.php?reviewid=16783

Nu nog even geduld hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

spaceboy schreef op zondag 18 maart 2007 @ 17:49:
Ik heb het spel al een jaar liggen, maar nu pas gaan spelen. Het is wel gaaf, maar ik heb een probleem.

Ik heb het over KAMEO trouwens.

Leuk concept. Prima enzo. MAAR... ik kom er niet helemaal lekker uit hoe ik die vlammende kereltjes te lijf moet gaan. Uiteindelijk lukt het me soms wel, maar ik ga ook regelmatig de pijp uit. Wat ik ook probeer, ik vergeet vast iets. Dus: HOE (en met WIE) pak ik ze aan? Die kleine rood/gele makkertjes die van die vuurdingetjes gooien. Als ik er met die eh... rol-dinges met spijkers overheen rol blijven ze wel leuk plakken, maar ondertussen fik ik wel weg. Ook als ik z'n cyclone-ability gebruik.

HELP! Zo moeilijk zal het toch niet zijn, ben nog maar een kwartier aan 't spelen... :)
Gebruik hiervoor Chilla!
Die kan ze slaan zodat ze op je rug belanden, en vervolgens kun je die vuurventjes weg schieten, door ze ergens hoog tegen aan te gooien!
Snel safe, en simpel :P
Oh en ze zijn in 1 keer dood.

Gewoon er op af lopen, slaan, richten en tegen de muur kapot gooien dus :P

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Voor wat betreft de geruchten dat de XBox 360 Premium slechts 299 zou kosten: ik kan het beamen!
Ik ben zojuist teruggekeerd uit Berlijn en heb daar (evenals een vriend van me) zo'n ding gekocht in de Saturn.

Net getest en alles doet het gelukkig gewoon. Meteen een Live account aangemaakt en vannacht worden er wat demos gedownload :)

Dus als je in de buurt van Duitsland woont: het kan de moeite waard zijn. Het was wel een tijdelijke aanbieding volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-09 23:27
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 14:35:
Ik begin het vermoeden te krijgen dat EA niet alleen de PS3 versie van Fight Night Round 3 heeft verbeterd, maar tevens ook de 360 versie opnieuw gaat uitbrengen.

Echt nergens is deze (op online zaken na) te bemachtigen. Ook is hij bij de diverse winkels uit de schappen gehaald en niet meer bestelbaar.

Volgens mij is het spel even niet verkrijgbaar omdat hij een Classic uitgave is geworden en ze dus nieuwe hoesjes en discs moeten produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
eduardtee schreef op maandag 19 maart 2007 @ 01:34:
Voor wat betreft de geruchten dat de XBox 360 Premium slechts 299 zou kosten: ik kan het beamen!
Ik ben zojuist teruggekeerd uit Berlijn en heb daar (evenals een vriend van me) zo'n ding gekocht in de Saturn.

Net getest en alles doet het gelukkig gewoon. Meteen een Live account aangemaakt en vannacht worden er wat demos gedownload :)

Dus als je in de buurt van Duitsland woont: het kan de moeite waard zijn. Het was wel een tijdelijke aanbieding volgens mij...
Ow, vet! Je hebt dan de standaard Premium zonder game erbij he? Hadden ze ook nog een Premium bundel met game? Zit er nou eigenlijk Europese garantie op de XBOX360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over een half jaartje komt er een Saturn in Groningen, ik tel inmiddels af.. :)

[ Voor 210% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 08:45:
Werkt dit nog steeds?:

'Bij de aanschaf van je xbox heb je 3 gratis xbox live gold maanden, dit werd me verteld door een dude bij de support lijn.
Gewoon ff een nieuwe .net passport aanmaken en een nieuw xbox live account en je kan weer een maand gratis'.

En wat moet ik me hierbij voorstellen 'Gewoon ff een nieuwe .net passport aanmaken'?
Je krijgt inderdaad 1 maand gratis Gold. Maar maak je gamertag niet aan op de site van xbox, want dan krijg je het niet. Je moet je account aanmaken op de xbox360 zelf. Ik dacht eerst, ik bespaar me zelf veel tijd door mijn account gewoon op xbox.com aan te maken maar dan heb je dus een silver account en krijg je die ene maand Gold niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx, ik zal me daar even voor gaan reggen! :)
Ik moet gewoon even die Virtua Tennis demo spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 08:45:
Over een half jaartje komt er een Saturn in Groningen, ik tel inmiddels af.. :)
Reken er dan maar op dat een Nederlandse Saturn niet zo goedkoop is als de Duitse versie. Idem met de MediaMarkten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 12:25
ck2000nl schreef op maandag 19 maart 2007 @ 09:39:
[...]

Reken er dan maar op dat een Nederlandse Saturn niet zo goedkoop is als de Duitse versie. Idem met de MediaMarkten.
Jep, alle Saturn vestigingen hanteren hun eigen prijzen (evenals de mm), hier in Rotterdam is de 360 nog gewoon voor 389 te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Gisteren kwam ik op een forum het bericht tegen dat iemand in Nederland een 360 met BenQ drive heeft gekocht. De poster heb ik gemaild, maar hij wist niet waar die gast 'm had gekocht helaas. In ieder geval is er dus al één gespot in NL en dat is toch goed nieuws..

En als iemand een idee heeft waar, please share!

[ Voor 8% gewijzigd door XeNoBiTe op 19-03-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Ik zit er echt gewoon op te wachten totdat de BenQ een foutje blijkt te hebben, die een holocaust over zich heen krijgt, en dat dan een nieuwe "Flixflubbeldrive" helemaal de bom is.
Hyperdehype. Natuurlijk lijkt het beter, aangezien je dan de fouten van de andere drives zou elimineren, maar het is maar een kwestie van tijd voordat een Xbox360 met een BenQ ontploft, en dan zijn alle BenQ's weer het spreekwoordelijke haasje... 8)7

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Wow, een benq in nederland, ik had de hoop al opgegeven. Maar ik denk dat ik sowieso voor het supersize pack ga. Als ik al die 0641-0642´s nu zie liggen duurt het echt te lang om op 0650´s te wachten tot de oude voorraad op is. En heb het idee dat die supersize pack in dat geval nog het `meest` nieuw kan zijn. In ieder geval zullen we het donderdag weten (als ze er dan zijn, want er staat nu leverbaar v.a. 29 maart op de dixons site)

Toch een raar verhaal verder dat hij niet weet waar "hij" hem gekocht heeft. Wat suggereerd dat hij hem van iemand overgekocht heeft die hem dus al een tijdje had. Wat volgens mij echt bijna onmogelijk is voor zo'n nieuwe "nog niet niet in europa" verschenen drive

[ Voor 29% gewijzigd door Stefmeister op 19-03-2007 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al meer duidelijkheid over dit gerucht van prijsverlaging ???

http://games.fok.nl/news.php?newsid=16729

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Het zou natuurlijk kunnen dat 'ie uit het buitenland komt ofzo, maar dat stond niet in de mail. Ik wacht ook nog maar even tot donderdag, die paar dagen geduld is geen probleem.

Kan me trouwens niet voorstellen dat de BenQ ontploft, heb je dat al eens meegemaakt met een drive dan? Er bestaat altijd de kand dat er ook een foutje inzit, maar veel slechter kan het er in ieder geval niet op worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik heb een nogal lange WPA2 key. Nu kan de 360 niet met WPA2 overweg, dus schakel ik maar terug naar WPA, geen probleem. Maar kan ik alleen letters/cijfers op de 360 invoeren als key? Of kan ik bv ook een tekstbestand van een USB stick halen met daarin de (lange, dus veilige) key?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 10:32:
Is er al meer duidelijkheid over dit gerucht van prijsverlaging ???

http://games.fok.nl/news.php?newsid=16729
Tja "als" er een prijsverlaging komt zou ik dat als ik MS was tijdens de ps3 launch doen, en niet 1 maand erna. Verder kondigen ze het natuurlijk ook nooit zelf ver van te voren aan, want dan zou "bijna" iedereen wachten op de prijsverlaging (tenzij er weer zo'n kies 2 gratis spelen deal komt zoals bij de xbox1 toendertijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Stefmeister schreef op maandag 19 maart 2007 @ 10:44:
[...]

Tja "als" er een prijsverlaging komt zou ik dat als ik MS was tijdens de ps3 launch doen, en niet 1 maand erna.
Als ik MS was, zou ik het 1 maand na de PS3 launch doen, en niet ervoor ;)

Het is om de PS3 de wind uit de zeilen te nemen. De groep die de PS3 bij launch koopt, kopen hem toch wel, al is de 360 1,-. Het gaat erom de casualgamer of twijfelaar over de streep te halen, en die hebben hem echt niet ge-pre-ordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICE74
  • Laatst online: 17-08-2019
ik heb afgelopen vrijdag de xbox 360 besteld bij wehkamp, er is echter een levertijd van een week omdat zij het niet op voorraad hebben.. ik hoop dan ook dat er dus een versie van dit jaar word opgestuurd...

i can't wait.... :P

Did you know that i can bend minds with my spoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Aaarg ik zie zojuist dat er ook al een 0705 met een toshiba is gesiganaleerd in amerika, een hoog lot nummer bied dus ook geen garantie meer :(

360drives.com

Dan word het denk toch maar voor de goedkoopste gaan voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Potjandosie! Had dat eigenlijk ook wel verwacht. Ze hebben nog containers vol met oude drives liggen, en die moeten ook eerst op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefmeister schreef op maandag 19 maart 2007 @ 09:54:
[...]

Jep, alle Saturn vestigingen hanteren hun eigen prijzen (evenals de mm), hier in Rotterdam is de 360 nog gewoon voor 389 te vinden.
heeft rotterdam dan een Saturn?

edit: gevonden, zie de site, leuk zeg! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
ck2000nl schreef op maandag 19 maart 2007 @ 08:27:
[...]
Ow, vet! Je hebt dan de standaard Premium zonder game erbij he? Hadden ze ook nog een Premium bundel met game? Zit er nou eigenlijk Europese garantie op de XBOX360?
Ik heb inderdaad de standaard premium, zonder games. Er waren geen premium bundels met games.
En als het goed is, heb je gewoon Europese garantie op zo'n XBox...
Dus ik ben een happy camper... gisterennacht dus nog ff uitgeprobeerd en de demo van Rainbow Six gedownload... ziet er heel dope uit, moet ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICE74
wat moet ik verd@mme doen ! kan ik lievr mijn bestelling cancelen omdat er zogenaamd in half 07 een v2 komt ? is het nou waar of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ICE74 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 12:23:
wat moet ik verd@mme doen ! kan ik lievr mijn bestelling cancelen omdat er zogenaamd in half 07 een v2 komt ? is het nou waar of niet ?
Er is nog niets bevestigd dus dan kan je wel wachten totdat je een ons weegt IMHO
Voorlopig zijn het nog allemaal geruchten

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICE74
Slasher schreef op maandag 19 maart 2007 @ 12:28:
[...]

Er is nog niets bevestigd dus dan kan je wel wachten totdat je een ons weegt IMHO
Voorlopig zijn het nog allemaal geruchten
hmm je hebt gelijk denk ik! alleen is het wel balen, mocht het zo zijn.... lees op tig forums nu dat de meesten niet blij zijn ermee (genaaid voelen enzow) dat laat je wel ff denken... of m$ wel rekening zal houden met v1 bezitters....

ik laat mijn bestelling ook gewoon maar staan voordat ik echt een ons weeg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
ICE74 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 12:34:
[...]

hmm je hebt gelijk denk ik! alleen is het wel balen, mocht het zo zijn.... lees op tig forums nu dat de meesten niet blij zijn ermee (genaaid voelen enzow) dat laat je wel ff denken... of m$ wel rekening zal houden met v1 bezitters....

ik laat mijn bestelling ook gewoon maar staan voordat ik echt een ons weeg :|
ik heb er ook een pas gekocht wat boeit het welke je hebt :P als je maar kan spelen ;)

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
XeNoBiTe schreef op maandag 19 maart 2007 @ 10:32:
Het zou natuurlijk kunnen dat 'ie uit het buitenland komt ofzo, maar dat stond niet in de mail. Ik wacht ook nog maar even tot donderdag, die paar dagen geduld is geen probleem.

Kan me trouwens niet voorstellen dat de BenQ ontploft, heb je dat al eens meegemaakt met een drive dan? Er bestaat altijd de kand dat er ook een foutje inzit, maar veel slechter kan het er in ieder geval niet op worden.
Nee dat was ook niet helemaal serieus bedoeld. Maar ik zie met elke drive wel een fout, een die sporadisch optreed. Te veel lawaai, krassen op discs etc. En zoals gewoonlijk schenkt men meer aandacht aan de foute 10% dan aan de goede 90%. Dit is vrij logisch, maar het geeft in sommige gevallen wel een vertekend beeld.

Ik weet niet welke drive ik heb, maar ik heb zover nog geen problemen. Mijn 360 staat nu zo'n maandje op mijn kamer, en het enige wat ik er op aan te merken heb is het geluid als ie iets aan het laden is. Een degelijk volume verhelpt dit gelukkig alweer :P

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICE74
1. 2006-11-30 Xbox 360 Premium PAL 2006-09-06 0000 0000 0078 Hitachi-LG Netherlands Wehkamp ML None 0 [x] <-- wehkamp heeft per vandaag een nieuw voorraad bestelt, de kans is groot dat ik een 07?? krijg maar de kans dat het een Benq drive heeft is/blijft maar de vraag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

Ik mag me sinds dit weekend ook Xbox 360 bezitter noemen. Ik heb GoW, GPR3 en Dead Rising erbij net als die expension pack. Alleen jammer dat mijn tv geen 60 hz ondersteund en ik dus Gow niet kan spelen op dit moment ;(.

Gamertag is overigens Wom NL.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
Wom schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:35:
Ik mag me sinds dit weekend ook Xbox 360 bezitter noemen. Ik heb GoW, GPR3 en Dead Rising erbij net als die expension pack. Alleen jammer dat mijn tv geen 60 hz ondersteund en ik dus Gow niet kan spelen op dit moment ;(.

Gamertag is overigens Wom NL.
ik dacht ook dat mijn tv geen 60hz ondersteunde. Heb nu 2 tv's maar op rgb met de advanced scart kon ik wel op 60hz spelen. Mijn 2de tv (slaapkamer) is een 2in1 met videorecorder. Deze ondersteunde wel 60hz met de gewone kabel die meegeleverd werd (met scart verloopstekker).

Ik zou een advanced scart halen, 30e prijs zeker waard.
Als je eens PGR3 wil spelen online add me maar.

btw bij welke online store kan ik snel en makkelijk een headset kopen. Heb de tijd niet om langs een winkel te gaan en wil hem morgenavond graag hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door MeneerKrab op 19-03-2007 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, ik had me erg verheugd op Virtua Tennis 3.
Maar ik speel em dan liever op de Dreamcast al ziet ie er op de Xbox360 wel mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
GBI schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:41:
[...]

btw bij welke online store kan ik snel en makkelijk een headset kopen. Heb de tijd niet om langs een winkel te gaan en wil hem morgenavond graag hebben.
vanmiddag online bestellen, morgen thuis? forget it :+ kan je beter naar de MM gaan, is altijd tot laat open.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Terryb47 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:18:
[...]

vanmiddag online bestellen, morgen thuis? forget it :+ kan je beter naar de MM gaan, is altijd tot laat open.
bol.com kan, maar die hebben alleen nog de draadloze versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

GBI schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:41:
[...]

ik dacht ook dat mijn tv geen 60hz ondersteunde. Heb nu 2 tv's maar op rgb met de advanced scart kon ik wel op 60hz spelen. Mijn 2de tv (slaapkamer) is een 2in1 met videorecorder. Deze ondersteunde wel 60hz met de gewone kabel die meegeleverd werd (met scart verloopstekker).

Ik zou een advanced scart halen, 30e prijs zeker waard.
Als je eens PGR3 wil spelen online add me maar.
Was al bezig met een andere tv, maar ik zal zeker die advanced scart eens proberen dan. Bedankt voor de tip!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het btw niet mogelijk om alles samsung/toshiba drives te vervangen....

Althans kan je zelf die drive er niet uithalen en een andere van benq bivoorbeeld terugplaatsen voor in de plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:45:

Althans kan je zelf die drive er niet uithalen en een andere van benq bivoorbeeld terugplaatsen voor in de plek?
Met mijn oude xbox heb ik dat ook gedaan, maar zie maar eens aan losse drives te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz

Als je een beetje handig bent kun je er zelfs een koffie apparaat van maken!
Nee serieus, het zal vast gaan, maar dan verloopt je garantie uiteindelijk wel.

Ik denk alleen dat de mensen die nu geloven dat er met de 360v2 een hele verbetering komt, en zich daardoor genaaid zouden voelen aangezien ze een v1 hebben, eens moeten denken aan de tijd van de Xbox, toen MS iedereen 2 games en een controller gaf.
En dan zeg ik 'ey, het is niet veel, maar het is wat!'
Plus, wij konden die spellen wel al jaren eerder spelen, dat vind ik ook wel een voordeel van de v1 ; P

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik loop net in Crackdown langs een Bioscoop. 2 Seconden later denk ik opeens, he, was dat nou Nederlands?

En wat staat er op Reclame zuil van de Bios? 300, DE FILM, 22 Maart in de Bioscoop.

Erg leuk :) Op die manier is reclame 100% toelaatbaar voor mij, en het maakt het zelfs wel geestig.

EDIT:

Foto gemaakt:

Clickable
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/94b176b3ed45e7a28c2070a17a870ba5/thumb.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 19-03-2007 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 10:04

Helaas, je kan niet zomaar als consument er een replacement DVD speler in hangen. Dit heeft te maken met dat de Xbox en de DVD speler een bepaalde key hebben om met elkaar te communiceren. Deze key is per Xbox verschillend, kloppen deze dus niet met elkaar dan werkt het niet.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
PWM schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:16:
Ik loop net in Crackdown langs een Bioscoop. 2 Seconden later denk ik opeens, he, was dat nou Nederlands?

En wat staat er op Reclame zuil van de Bios? 300, DE FILM, 22 Maart in de Bioscoop.

Erg leuk :) Op die manier is reclame 100% toelaatbaar voor mij, en het maakt het zelfs wel geestig.

EDIT:

Foto gemaakt:

[afbeelding]
das cool

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT:

Foto gemaakt:

[afbeelding]
Grappig.. toen ik gisteren in Rainbow Six: Vegas door het casino wandelde kwam ik precies dezelfde poster tegen bij de slothmachines :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:45:
[...]

Grappig.. toen ik gisteren in Rainbow Six: Vegas door het casino wandelde kwam ik precies dezelfde poster tegen bij de slothmachines :)
Ik had zo'n dergelijke dingen ook in NFSC gezien. Vind het inderdaad zeer tof, maar je moet uiteraard wel een live verbinding hebben, die ik niet heb : (

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:31

S2S

[...]

Wtf das best geniaal op die manier.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Net met Lost Planet aanbeland bij mission 6
spoiler:
, het killen van Green Eye

op de terugweg naar huis maar een MM gezocht voor een headset.

[ Voor 27% gewijzigd door MeneerKrab op 19-03-2007 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

Vraagje over vegas,zitten er weer van die rp launchers in?
Net als in rainbow six 3.

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online

EDIT:

Foto gemaakt:

Clickable
[afbeelding]
Haha, best vet ja zulke reclame :Y. gewoon mooi in de game verwerkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin-S
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-03-2024
[...]

Bij wat voor machines?? Google eens naar het woord Sloth..... misschien dattie rare pling geluidjes maakt, maar meer ook niet.

Verder wel grappig dit soort ingame reclame. Als het bij dit soort dingen blijft, vind ik het nog wel acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Shit, ik kan het niet vinden. Of wellicht valt dit onder de "dat-is-verboden-Spaceboy-policy". In dat laatste geval: excuses, dat heb ik niet begrepen.

MAAR: ik wil graag qua Marketplace toegang hebben tot de USA (of andere interessante) content. Dat heb ik volgens mij wel 's voorbij zien komen. Maar hoe gaat dat in z'n werk? Een GOT-search leverde mij ook al niets op... (ik zoek vast met m'n neus)

HELP! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, ik ben het niet tegengekomen in de voorgaande topics, maar het kan natuurlijk zijn dat ik de vraag + antwood gemist heb.

Mijn vraag is: zou ik betere graphics en mogelijkheid tot dvd-afspelen van de xbox360 vergelijken met de mogelijkheid tot gooien en doen met de afstandsbediening van de Wii? Welke moet ik kiezen? Ik weet het echt niet meer..

En mocht ik een 'verboden vraag' stellen, mijn excuses daar maar voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 12-09 17:22
GBI schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:26:
Net met Lost Planet aanbeland bij mission 6.........op de terugweg naar huis maar een MM gezocht voor een headset.
:P

:+

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Sinds afgelopen weekend was mijn Xbox aan het trippen. Na het aanzetten en opstarten van de Viva Pinata demo, liep hij vast. Vervolgens na een reboot Gears of War geprobeerd, liep vast in het menu. Wederom een reboot, daarna liep hij in het menu al vast. Laatste keer dan... alles checken, hij liep al vast bij het bootlogo... en jah, daar waren de rode ledjes.... :'(

Nagoed, nu kan ik mijn Xbox wel een weekje of twee missen, drie lukt me ook nog wel, maartoch....
Na een belletje met de supportlijn alle informatie gehad, ik kan UPS belle wanneer mijn Xbox klaar is voor verzending.

Waarschijnlijk krijg ik zon gare Xbox terug, dat zie ik al zo aankomen. Ik eis minimaal een Xbox van de zelfde shipment als waaruit ik hem heb gekocht, november 2006 (GoW-bundel)... anders ga ik trippen. Misschien met een beetje mazzel een BenQ drive, maar dat lijkt me heel erg sterk.

Nu wachten... en slijm van mn toetsenbord vegen terwijl jullie lekker over jullie Xbox + games praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Het zal best wel vaker gevraagd zijn, maar ik kreeg een email met de volgende tekst:
U ontvangt deze e-mail omdat uw abonnement op Xbox Live Prepaid Gold-lidmaatschapskaart voor 3 maanden is geannuleerd op maandag 19 maart 2007.
WTF? Geannuleerd? is de woordkeuze gewoon ongelukkig of was mijn live echt afgelopen?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
geannuleerd = niet verlengd...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

spaceboy schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:13:
Shit, ik kan het niet vinden. Of wellicht valt dit onder de "dat-is-verboden-Spaceboy-policy". In dat laatste geval: excuses, dat heb ik niet begrepen.

MAAR: ik wil graag qua Marketplace toegang hebben tot de USA (of andere interessante) content. Dat heb ik volgens mij wel 's voorbij zien komen. Maar hoe gaat dat in z'n werk? Een GOT-search leverde mij ook al niets op... (ik zoek vast met m'n neus)

HELP! :P
Een nieuwe account onder USA aanmaken.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.