Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 11.588 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:49

Royz

Kleurenblind!!

Zolang het niet hapert zit het met de FPS toch wel goed? :P

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:45
PeterMCSE schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:58:
[...]

Deze kan je ook bij MM of saturn verkrijgen geloof voor €19,95
Die hebben ze hier ;)
http://www.xboxhome.nl/pr...0-wireless-pc-adapter.htm
Astu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
wingsofgold schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:05:
[...]

Ik had laatst een wat oudere podcast geluisterd van Major Nelson, waarin verteld werd over al die termen in de wereld van HD. Daar kwam toch iets interessants aan bod, iemand vertelde daar dat voor gaming 720p een beter formaat is dan 1080p, omdat het op 60 fps werkt of iets dergelijks. Dit zal vast wel iets met de kabels ook te maken hebben. De podcast is alweer een jaar oud, dus zal vast wel veel veranderd zijn alweer. Ik heb zelf geen HD scherm dus ben nog een beetje aan het orienteren.

Maar geld dit nog steeds zo is 720p beter dan 1080p voor gaming? en in hoeverre hebben de kabels hier invloed op. component kan 1080p aansturen maar is dit wel volledig in 60 fps of is HDMI het enige formaat voor echt full 1080p.
Ik weet het zal vast vaak voorbij zijn gekomen, maar het blijft een complex onderwerp, waar google niet echt helpt, omdat mensen elkaar constant tegen spreken.
Wat betreft 720p vs 1080p: 1080p is op zich "beter" want het is een hogere resolutie. Het probleem is alleen dat deze resolutie veel zwaarder is voor de grafische kaart, omdat je meer dan twee keer zoveel pixels moet renderen. Dus als je als spel op 720p rendert, kun je meer detail weergeven of een hogere framerate behalen. Daarom zeggen veel developers dat voor deze generatie 720p het beste compromis is, 1080p is eigenlijk nog net iets te veeleisend. Sommigen (ik meen de developer van MGS) vinden zelfs de eis van 720p te hoog en zouden liever voor nog meer detail op een lagere resolutie kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124477

ik heb nu al bij een aantal spellen gekeken maar ik zie geen verschil tussen 720p en 1080i ik heb sinds vorige week een 32 lcd van lg. het ziet er wel een stuk strakker uit echt vet. maar het verschil is niet echt waarneembaar maar ik laat hem maar op 720p staan is theoretisch beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 10:09
Anoniem: 124477 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:15:
ik heb nu al bij een aantal spellen gekeken maar ik zie geen verschil tussen 720p en 1080i ik heb sinds vorige week een 32 lcd van lg. het ziet er wel een stuk strakker uit echt vet. maar het verschil is niet echt waarneembaar maar ik laat hem maar op 720p staan is theoretisch beter.
Ik wil er binnenkort ook een gaan halen. Ik neem aan dat het allemaal lekker loopt met de Xbox? En waar kun je dan precies instellen wat voor weergave je wilt gebruiken?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:55

Grozno

acts without consequence!

Is het niet handiger om dat uit te zoeken als je het apparaat hebt?

Ik kan je nu wel gaan vertellen dat je dat in het systeem menu bla bla kan regelen, maar daar heb je niet zoveel aan :)

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Grozno schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:46:
Is het niet handiger om dat uit te zoeken als je het apparaat hebt?

Ik kan je nu wel gaan vertellen dat je dat in het systeem menu bla bla kan regelen, maar daar heb je niet zoveel aan :)
Ehm...? Ik ben geinteresseerd, en dus heb ik er wel wat aan :P
Ook al ging ik niet zo'n tv halen, dan wilde ik het nog steeds graag weten. O-)

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-07 18:03
Ik weet niet zeker of dit het juiste topic is maar oke:p Weet iemand of er een limited edition komt van C&C Tiberium Wars (X360)? Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:23

TheVMaster

Moderator WOS
Weltschmerz schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:49:
[...]

Ehm...? Ik ben geinteresseerd, en dus heb ik er wel wat aan :P
Ook al ging ik niet zo'n tv halen, dan wilde ik het nog steeds graag weten. O-)
Nou gewoon...B button indrukken als je op het bureaublad bent en dan Eigenschappen en dan Beeld en daar kun je dan de resolutie kiezen :+

Nee ff serieus....meest rechtse blade en dan zie je het vanzelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210394

XeNoBiTe schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:57:
[...]

Kan die Folder/aktie niet vinden op de website van BS. Heb je misschien een scan ervan?
Kan die Folder/aktie ook niet vinden. Lijkt wel erg goede deal :9~ . Iemand die aktie kan bevestigen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:19
Even een non-hd vraagje voor de "oldskool" tv bezitters, ik lees dat het erg aan te raden is een advanced scart aan te schaffen. Moet ik hierbij gaan voor die van MS zelf of is een "JOYTECH Xbox 360 AV SCART kabel" ook voldoende?

(Ik vind het overigens uberhaubt al bullcrap dat er niet standaard bij elke console een goede bijzit,maar dat terzijde)

[ Voor 21% gewijzigd door Stefmeister op 26-03-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Stefmeister schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:46:
Even een non-hd vraagje voor de "oldskool" tv bezitters, ik lees dat het erg aan te raden is een advanced scart aan te schaffen. Moet ik hierbij gaan voor die van MS zelf of is een "JOYTECH Xbox 360 AV SCART kabel" ook voldoende?

(Ik vind het overigens uberhaubt al bullcrap dat er niet standaard bij elke console een goede bijzit,maar dat terzijde)
Nou, als die advanced er bij had gezeten, dan had ik nu geen geluid gehad ;)
Op je vraag kan ik echter geen antwoord geven. Persoonlijk ga ik altijd voor MS. Maar dat zal puur iets psychologisch zijn... 8)7

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Weltschmerz schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:58:
[...]

Nou, als die advanced er bij had gezeten, dan had ik nu geen geluid gehad ;)
Op je vraag kan ik echter geen antwoord geven. Persoonlijk ga ik altijd voor MS. Maar dat zal puur iets psychologisch zijn... 8)7
Als ik naar plaatjes van die van MS kijk, zie ik geen optische (geluids) mogelijkheden, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-07 01:20

curry684

left part of the evil twins

Stefmeister schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:46:
Hoezo niet? Iedere console wordt met composite kabel geleverd, de enige waarmee de hele wereld direct kan aansluiten. Dat is dus 'de goede'. Alle mogelijke types uitleveren zou kapitaalverspilling zijn en de console overbodig duur maken.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-07 01:20

curry684

left part of the evil twins

siddler schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:24:
Ik weet niet zeker of dit het juiste topic is maar oke:p Weet iemand of er een limited edition komt van C&C Tiberium Wars (X360)? Alvast bedankt _/-\o_
Ja, de Kane Edition. Press sites zeggen atm nog dat ie alleen naar de PC komt maar meestal kun je dan gevoeglijk aannemen dat ie er ook op de consoles naast komt te liggen.
C&C 3: Kane Edition will include an exclusive bonus DVD featuring a behind the scenes documentary, deleted scenes and a blooper reel from the live action video shoots, a series of gameplay strategy videos from the game designers themselves, and more. C&C 3: Kane Edition will also feature exclusive in-game content including five new multiplayer maps and three unique unit skins—one for each of the three factions in the game. Fans will also enjoy five exclusive wallpapers.

[ Voor 36% gewijzigd door curry684 op 26-03-2007 17:13 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:16
Anoniem: 210394 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:48:
[...]

Kan die Folder/aktie ook niet vinden. Lijkt wel erg goede deal :9~ . Iemand die aktie kan bevestigen? _/-\o_
XeNoBiTe schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:57:
[...]

Kan die Folder/aktie niet vinden op de website van BS. Heb je misschien een scan ervan?
De actie staat inderdaad niet online, maar ik heb hier wel degelijk een boekje liggen van Bart Smit met daarin de aanbieding. Super Size Pack dus, met 2 gratis classic games voor 449, maar alléén op vrijdag 30 en zaterdag 31 maart. Afgebeeld bij de aanbieding staan Kameo en PGR3, ik weet dus niet zeker of je die erbij krijgt of dat je er 2 mag kiezen uit de classic reeks. Ik heb helaas geen scanner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:23

TheVMaster

Moderator WOS
Msniekers schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:35:
[...]

[...]

De actie staat inderdaad niet online, maar ik heb hier wel degelijk een boekje liggen van Bart Smit met daarin de aanbieding. Super Size Pack dus, met 2 gratis classic games voor 449, maar alléén op vrijdag 30 en zaterdag 31 maart. Afgebeeld bij de aanbieding staan Kameo en PGR3, ik weet dus niet zeker of je die erbij krijgt of dat je er 2 mag kiezen uit de classic reeks. Ik heb helaas geen scanner.
Ehh..foto maken met je foon/digicam (die heb je toch wel :+) en ff uploaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
Zie hier:

Afbeeldingslocatie: http://img340.imageshack.us/img340/4849/img0901wt8.th.jpg

[ Voor 184% gewijzigd door Msniekers op 26-03-2007 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik host hem even op tweakers, aangezien ik een schurft hekel heb aan imageshack. ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/428eb3881cf53fa6e7c6cf5a1134631a/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
...

[ Voor 98% gewijzigd door dikki dik op 26-03-2007 18:20 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
Bedankt, heb nog nooit een file geupload, wist zo snel niks beters te verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik kan geen F1 spel vinden voor de 360, bestaat die wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:06
Bartjuh schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:44:
Ik kan geen F1 spel vinden voor de 360, bestaat die wel?
zoals al vaker gezegd; sony heeft het alleenrecht op de licentie voor F1 games; dit contract met de FIA loopt t/m het seizoen 2007.

Dus als je een F1 game wil moet je of op de PSP/PS2/PS3 zijn, of je gaat kijken naar PC games met add-ons (niet officieel gelicensed)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
curry684 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:10:
[...]

Hoezo niet? Iedere console wordt met composite kabel geleverd, de enige waarmee de hele wereld direct kan aansluiten. Dat is dus 'de goede'. Alle mogelijke types uitleveren zou kapitaalverspilling zijn en de console overbodig duur maken.
Ja maar nu moet ik om "mooier" / "scherper" beeld wat iedereen wel wilt hebben, weer een andere kabel kopen. Dat heb ik ook voor mijn ps(2), cube en xbox moeten doen toendertijd. (ok ik deed het voor de xbox voornamelijk om optical out voor mijn geluid te hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:45

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Microsoft levert de beste (en duurste) kabel bij het premium pakket... das toch erg netjes (deze is tegelijk ook compatible met composiet). Voor RGB heb je gewoon een andere kabel nodig.

Sony gebruikt overigens al 12+ jaar dezelfde av-multi out kabel _/-\o_

Nintendo heeft ook op de SNES/N64/GC (met kleine mod) dezelfde RGB-kabel kunnen gebruiken :)

Helaas kon de XBOX rgb-kabel niet mee door naar de 360... helaas :'(

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 12:56
curry684 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:10:
[...]

Het probleem is alleen dat heel veel mensen niet doorhebben dat ze beter beeld kunnen krijgen als ze een andere videokabel gebruiken. Daardoor blijft een grote groep mensen met een crappy composite signaal zitten, in de waan dat dat is 'hoe het hoort'. Zeker in het tijdperk van de HDTV is dat natuurlijk onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
Michael Knight schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:28:
Microsoft levert de beste (en duurste) kabel bij het premium pakket... das toch erg netjes (deze is tegelijk ook compatible met composiet). Voor RGB heb je gewoon een andere kabel nodig.

Nintendo heeft ook op de SNES/N64/GC (met kleine mod) dezelfde RGB-kabel kunnen gebruiken :)

Alleen als je een bakbeest hebt, en wilt beter beeld (schijnt scherper) dan moet je een Advanced scart van 30 euro kopen.
Ik geloof dit nog steeds niet, hoe kan je hier nou zoveel beter beeld uit krijgen?
Dan moet die kabel van de premium toch te modden zijn naar die Advanced scart?..

Btw ik denk dat het tijd wordt voor Deel 32 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:19

Smarron

The bend

Onno_Devine schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:34:
[...]

Alleen als je een bakbeest hebt, en wilt beter beeld (schijnt scherper) dan moet je een Advanced scart van 30 euro kopen.
Ik geloof dit nog steeds niet, hoe kan je hier nou zoveel beter beeld uit krijgen?
Dan moet die kabel van de premium toch te modden zijn naar die Advanced scart?..

Btw ik denk dat het tijd wordt voor Deel 32 :)
Ik zag dit al op de gewone xbox, eerst via tulp, toen via een advanced scart. Nu met de 360 is dat wederom zo. Ik had direct de advanced gekocht, maar toch even vergeleken op tulp. Dat zag er echt niet uit. Maar nu is het via component op 720p en dat is uiteraard nog veel beter.

[spam modus]
(De advanced scart voor de 360 heb ik overigens te koop.)
[/spam modus]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Toch ziet zo'n joytech av kabel er qua aansluit mogelijkheden beter uit dan die van MS, iemand ervaring hiermee?

Je hoeft namelijk zo te zien geen extra optical cable te kopen voor je reciever e.d., maar ben altijd een beetje huiverig voor 3rd party spul (vooral controllers van 3rd parties zijn altijd zo veel slechter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Die 3rd party kabels zijn van prima kwaliteit hoor en meestal voor bijna de helft van de prijs, ik heb er 1 van BigBen voor als ik m'n box meeneem naar vrienden toe.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Michael Knight schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:28:

Dus ook als je het premium pakket koopt heb je zo'n advanced SCART nodig voor RGB?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
VonFoX schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:21:
[...]

Dus ook als je het premium pakket koopt heb je zo'n advanced SCART nodig voor RGB?
Idd, die Advanced scart zit niet bij de premium! dus die moet je nog los kopen als je die wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.