Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 11.636 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:43
PacinoAllstars schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 12:42:
Hoe dik is dat enchanted arms nou eigenlijk? Hoor er bar weinig over.
Heb een maandje terug een tweedehandsje gekocht, 30 uur en 6 seconden gespeeld. Toen was ie uit en heb ik 'm voor hetzelfde bedrag weer verkocht.

Ik heb echter wel van elke minuut genoten van het spel. Heerlijk RPG, en ik kan niet wachten op Blue Dragon nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je trouwens Crackdown met twee spelers spelen? Dus niet online via co-op maar gewoon 2 spelers co-op offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:05
Volgens mij niet, nog geen optie gevonden iig :)

Staat ook niet op het doosje

Players: 1
Coöp: 2 (HD required) (en die hd is dus voor live nodig)

[ Voor 56% gewijzigd door Giant87 op 24-03-2007 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:39
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 16:55:
Kun je trouwens Crackdown met twee spelers spelen? Dus niet online via co-op maar gewoon 2 spelers co-op offline?
Helaas niet, alleen Systemlink of online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko306 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 17:13:
[...]

Helaas niet, alleen Systemlink of online.
Oei, erg jammer ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap niet wat iedereen toch aan crackdown vind ik heb de demo na 15 min van de schijf gegooid ik vond er ech niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 17:21:
ik snap niet wat iedereen toch aan crackdown vind ik heb de demo na 15 min van de schijf gegooid ik vond er ech niets aan.
Goed he, dat concept van 'smaken verschillen'? :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik moet er ook niks van hebben, maar als andere zich daar wel mee kunnen vermaken vind ik dat prima.

Vind eigenlijk dat Crackdown wel z'n eigen topic zou moeten hebben. Tis volgens mij de meest gespeelde 360game van dit moment? (nee, ik ga em niet maken want ik weet niks van Crackdown) ;)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Terryb47 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 17:39:
Ik moet er ook niks van hebben, maar als andere zich daar wel mee kunnen vermaken vind ik dat prima.

Vind eigenlijk dat Crackdown wel z'n eigen topic zou moeten hebben. Tis volgens mij de meest gespeelde 360game van dit moment? (nee, ik ga em niet maken want ik weet niks van Crackdown) ;)
Je ben best wel lui he vandaag :> Kom gaan we aan onze conditie werken met tennis >:)

Begin het eindelijk door te krijgen.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Haha, helaas speel ik die andere tennisgame? :P heb pijn in m'n handen van het spelen, vooral die online partijen zijn zo intens. Krijgt er makkelijk RSI van 8)7

Misschien vanavond weer, ga zo uiteten en voetballen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

PacinoAllstars schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 12:42:
Hoe dik is dat enchanted arms nou eigenlijk? Hoor er bar weinig over.
als je van japanse rpg's houdt ga je hem zeker leuk vinden, aanrader :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Terryb47 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 17:48:
Haha, helaas speel ik die andere tennisgame? :P heb pijn in m'n handen van het spelen, vooral die online partijen zijn zo intens. Krijgt er makkelijk RSI van 8)7

Misschien vanavond weer, ga zo uiteten en voetballen kijken.
Ik had met top spin iets van 10 online game's gespeeld en laat staan een set of een game winnen, heb niet eens een match gewonnen :/ Hoogste was een 30-40 ( en ik had de 30)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een dane-elec memorystick gekocht maar deze blijkt niet met mijn 360 te willen werken.
Iemand enig idee welke wel werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Net de 360 begravenis ondernemer gebeld en hij wordt opgehaald door UPS (R.I.P boxje :'( )
Ben ik alleen vergeten te vragen hoe het zit met garantie wanneer ik een andere heb, zit daar opnieuw garantie op of loopt de oude garantie door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:50
curry684 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 17:36:
[...]

Goed he, dat concept van 'smaken verschillen'? :)
Ik vind hem ook heerlijk, heb hem nu een paar dagen en ben er helemaal weg van. Ik heb vandaag ook weer een paar uurtjes gespeeld. Ik heb Los Muertos uitgeschakeld en een begin gemaakt met de Volk. Ik vond het al een tof spel, maar nu ik een rocket launcher heb is het nog veeel leuker... :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
Vandaag een microsoft advanced scart cable gehaald.
De moeite echt waard ! wat een verschil in beeldkwaliteit.
Veel diepere en vollere kleuren en het beeld was rustiger om naar te kijken.

Nu lekker enchanten ! :P

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:06
weet iemand nog leuke games voor mijn vriendin?

ze houdt van avonuturen spellen waarbij je dingen moet uitvinden en zoeken zeg maar.
zoiets als daxter ofzo...

iemand suggesties?

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kameo en Tomb Raider en misschien Condemned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Qosmic schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:16:

ze houdt van avonuturen spellen waarbij je dingen moet uitvinden en zoeken zeg maar.

iemand suggesties?
Kameo...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:06
Ga wel even kijken voor Kameo en Tomb Raider.

Condemned is het net niet.

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Mooi is dat. Heb ik m'n xbox een paar dagen terug van de reperatie (hij las geen dvd's/cd's meer) loop ik alweer tegen hetvolgende mankement aan. :( Telkens als ik m'n xbox aanzet freezed het opstart scherm en lijkt m'n xbox te blijven hangen. Niks geen rode ringen of whatever. Hij blijft gewoon hangen en hij pakt m'n controllers ook niet. Ding lijkt wel van snijkoek gemaakt. Iemand anders dit probleem gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Laatst online: 14:29

iemand suggesties?
Bij mij vindt ze de Arcade games super ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
Vandaag in Duitsland een 360 Premium gehaald voor 299, maar ik heb helaas de Samsung drive. Lotnummer is 0631, ze hadden verder alleen 0632 staan. Wat kan ik nu het beste doen, meteen terugbrengen? Ik heb geen zin in bekraste dvd's, maar van de andere kant ben ik een stuk goedkoper uit dan in Nederland. Als hier nou ook eens een prijsverlaging kwam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 23:55
Msniekers schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 21:41:
Vandaag in Duitsland een 360 Premium gehaald voor 299, maar ik heb helaas de Samsung drive. Lotnummer is 0631, ze hadden verder alleen 0632 staan. Wat kan ik nu het beste doen, meteen terugbrengen? Ik heb geen zin in bekraste dvd's, maar van de andere kant ben ik een stuk goedkoper uit dan in Nederland. Als hier nou ook eens een prijsverlaging kwam..
Natuurlijk niet, niet iedere drive heeft die problemen en als je hem sowieso stabiel neerzet zal je het probleem ook niet zo snel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
stop er anders wat cdr's in om te testen, schijnt toch dat de drives die krassen dat gelijk 'out of the box' doen. Scheelt je waarschijnlijk een ritje Duitsland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
Ik heb een spel getest en 2 dvd's, beide niet bekrast. Maken alle 360's hetzelfde fan-geluid (dus het geluid wat je hoort zonder draaiende disc) ?

[ Voor 16% gewijzigd door Msniekers op 24-03-2007 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 14:27

iemand suggesties?
Tomb raider, zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Stefmeister schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:08:
Ben net even bij dixons, e-plaza, media markt en futurezone geweest, en allemaal hadden ze nog geen supersize pakket. e-plaza verwacht hem volgende week en Mediamarkt had het pakket zelfs niet eens op de bestellijst zien staan grrr...

De meeste van hun xboxen waren van lot 0641 en 0634, ze hadden er ook een paar van 0642 staan, maar iig niks hogers dan dat.
Vandaag bij MM Rotterdam geweest. Daar hadden ze inmiddels volop supersize pakketten dus ik zoeken naar genoemde batch / lot nummers. Waar kan ik die in godsnaam vinden? Zat wel een sticker op met productie locatie e.d. maar geen code met 0641 / 43 of 50 ofzo.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2001962
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-04 08:10

tweaker2001962

All your base are belong to us

Alabama_man schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 21:14:
Mooi is dat. Heb ik m'n xbox een paar dagen terug van de reperatie (hij las geen dvd's/cd's meer) loop ik alweer tegen hetvolgende mankement aan. :( Telkens als ik m'n xbox aanzet freezed het opstart scherm en lijkt m'n xbox te blijven hangen. Niks geen rode ringen of whatever. Hij blijft gewoon hangen en hij pakt m'n controllers ook niet. Ding lijkt wel van snijkoek gemaakt. Iemand anders dit probleem gehad?
Yep, naast het vastlopen tijdens GRAW2 of Crackdown had ik ook opstartproblemen. Na het laden of tijdens het laden van het logo liep mijn box vast, meestal met een pieptoon. De eerste dagen wilde hij na diverse keren proberen wel weer starten (soms ook niet en verschenen de rode lichtjes) maar uiteindelijk werd het zo erg dat ie alleen maar tot het logo kon komen.
Boxje is nu in Frankfurt in transit. :'(

GamerCard - Gamertag: da Warmachine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

tweaker2001962 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:35:
[...]

Yep, naast het vastlopen tijdens GRAW2 of Crackdown had ik ook opstartproblemen. Na het laden of tijdens het laden van het logo liep mijn box vast, meestal met een pieptoon. De eerste dagen wilde hij na diverse keren proberen wel weer starten (soms ook niet en verschenen de rode lichtjes) maar uiteindelijk werd het zo erg dat ie alleen maar tot het logo kon komen.
ahhhh, we missen je nu al :> Ik had hem na 1 week terug hoop dat het bij jouw ook snel gaat. Kunnen we die defend map van Graw2 doen een uur lang _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 06:25
Nog even een vraagje over die Advanced Scart Cable. Hoe zien jullie nou zulke grote verschillen terwijl ik amper wat zie?
Ik heb een 'Advanced Scart AV Cable' gehaald van de MM en die aangesloten maar ik zie bijna geen verschil tussen deze en en een composiet kabel. Ik neem aan dat er geen verschil is tussen een 'Advanced Scart AV Cable' en een Advanced Scart Cable'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2001962
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-04 08:10

tweaker2001962

All your base are belong to us

sekeroglan schreef op zondag 25 maart 2007 @ 03:30:
[...]

ahhhh, we missen je nu al :> Ik had hem na 1 week terug hoop dat het bij jouw ook snel gaat. Kunnen we die defend map van Graw2 doen een uur lang _/-\o_
Ugh ik mis jullie en de coop missies ook al en hij is pas één dag weg :'(
Voor die defend missie in GRAW2 is een extra crewlid trouwens nooit weg, dus aanmeldingen zijn welkom, indienen bij Seker :P
Jij had hem idd snel terug, maar bij mij was ie de eerste keer toch rond de 10 dagen weg en ik hoop em toch voor t lange paasweekend terug te hebben, aangezien ik een xbox360 kennismakings avond wil houden met vrienden die (nog) geen gamer zijn >:)
Ik vraag me trouwens af wat de werkelijk gemiddelde tijd is bij reparaties..hmm dat wordt googlen.. of heeft iemand hier een idee?

GamerCard - Gamertag: da Warmachine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:43
fiftyfive schreef op zondag 25 maart 2007 @ 04:21:
Nog even een vraagje over die Advanced Scart Cable. Hoe zien jullie nou zulke grote verschillen terwijl ik amper wat zie?
Ik heb een 'Advanced Scart AV Cable' gehaald van de MM en die aangesloten maar ik zie bijna geen verschil tussen deze en en een composiet kabel. Ik neem aan dat er geen verschil is tussen een 'Advanced Scart AV Cable' en een Advanced Scart Cable'.
Het ligt eraan of je scart poort RGB ondersteunt. Als die dat niet doet, zal de output uiteindelijk nog steeds binnenkomen op iets wat vergelijkbaar is met composiet. Als je 2 scartpoorten op je tv hebt, zou je de andere nog eens kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Absoluut! Kameo. Niet dat het perse een meiden-spel is ofzo (ik ben er nu ook mee bezig, als echte bikkel/man zegt dat genoeg) :), maar m'n ex (ja, gelukkig wel, al was het leuk dat ze fanatiek gamer was) vond dat ook een subliem spel.
En anders natuurlijk altijd die simpele arcade games. Castlevania misschien? Is ze lekker lang mee bezig... :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Sh0ckTr00per schreef op zondag 25 maart 2007 @ 10:09:
[...]

Het ligt eraan of je scart poort RGB ondersteunt. Als die dat niet doet, zal de output uiteindelijk nog steeds binnenkomen op iets wat vergelijkbaar is met composiet. Als je 2 scartpoorten op je tv hebt, zou je de andere nog eens kunnen proberen.
Inderdaad. De meeste TV's hebben meerdere SCART ingangen, waarvan er maar 1 RGB ondersteunt. Vrijwel altijd EXT1, AV1 enz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
tweaker2001962 schreef op zondag 25 maart 2007 @ 05:35:
[...]

..aangezien ik een xbox360 kennismakings avond wil houden met vrienden die (nog) geen gamer zijn >:)
heb ik laatst ook gedaan, m'n 360 meegenomen naar een vriend, liep 1) m'n 360 vast, 2) beide accus van m'n controllers waren binnen een uur of 2 leeg en ik had m'n lader niet bij me, ook niet de houder voor penlites 8)7 wat een wanprestatie, net als het nederlands elftal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:25
robbydw schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:23:
[...]

Vandaag bij MM Rotterdam geweest. Daar hadden ze inmiddels volop supersize pakketten dus ik zoeken naar genoemde batch / lot nummers. Waar kan ik die in godsnaam vinden? Zat wel een sticker op met productie locatie e.d. maar geen code met 0641 / 43 of 50 ofzo.
Die (witte) sticker , staat op een van de zijkanten. Het is uit mijn hoofd dezelfde sticker met de barcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

iemand suggesties?
Misschien niet echt iets wat er op lijkt, maar ik zal even de spellen posten die mijn vriendin leuk vind:
  • Viva Pinata
  • Worms
  • Hexic HD
  • Tomb Raider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Stefmeister schreef op zondag 25 maart 2007 @ 11:54:
[...]

Die (witte) sticker , staat op een van de zijkanten. Het is uit mijn hoofd dezelfde sticker met de barcode
en dan is de06xx een onderdeel van de barcode ofzo?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
tweaker2001962 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:35:
[...]

Hmm mooi is dat. Maar vind het ronduit belachelijk dat dat ding na 4 dagen terug te zijn van de reperatie alweer kapot is. Zal em van de week maar weer op de post doen. Vorige keer was ik em 11 dagen kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
robbydw schreef op zondag 25 maart 2007 @ 12:33:
[...]

en dan is de06xx een onderdeel van de barcode ofzo?
Er staat bijvoorbeeld dit: Lot#0636 ,dat is dus jaartal en week van produktie. Hopelijk staat dit ook vermeldt op de Supersize packs..
En deze code staat inderdaad op de verpakking bij het serienummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

XeNoBiTe schreef op zondag 25 maart 2007 @ 12:43:
[...]

Er staat bijvoorbeeld dit: Lot#0636 ,dat is dus jaartal en week van produktie. Hopelijk staat dit ook vermeldt op de Supersize packs..
En deze code staat inderdaad op de verpakking bij het serienummer.
Dan staat het dus niet vermeld op de sipersize packs. Heb expres gezocht naar "Lot"op de sticker maar kon ik dus niet vinden. :|

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Hmmm, dan ga ik zo maar even kijken bij de mediamarkt, woon er gelukkig praktisch naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Stefmeister schreef op zondag 25 maart 2007 @ 13:10:
Hmmm, dan ga ik zo maar even kijken bij de mediamarkt, woon er gelukkig praktisch naast.
Desnoods vragen of ze de doos even willen openmaken?! Beetje service kan geen kwaad dacht ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

XeNoBiTe schreef op zondag 25 maart 2007 @ 13:25:
[...]

Desnoods vragen of ze de doos even willen openmaken?! Beetje service kan geen kwaad dacht ik zo..
Ze hadden er bij MM in Rotterdam zat staan. PS3's trouwens ook :X

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

iemand suggesties?
Mijn vriendin is helemaal gek van Lego Star Wars. Ik moet zeggen dat ik het ook echt leuk vindt. Aanrader. Ze vindt alle puzzelspelletjes op Live trouwens ook hartstikke leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
XeNoBiTe schreef op zondag 25 maart 2007 @ 13:25:
[...]

Ben net terug, ze sealen die dingen altijd net iets te heftig. Dus openmaken ging niet. Maar ik kan verifiëren dat er geen lot code opstaat.
onscherpe foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.xeroxhero.com/images/supersizec.jpg

De doos is in iedergeval aanzienlijk groter dan de normale premium :D
Afbeeldingslocatie: http://www.xeroxhero.com/images/supersizep.jpg

Helaas moet ik nog even wachten tot hij bij Dixons te koop is (want ik ken iemand die daar dingen met personeelskorting kan kopen).

[ Voor 10% gewijzigd door Stefmeister op 25-03-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
Msniekers schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:18:
Maken alle 360's hetzelfde fan-geluid (dus het geluid wat je hoort zonder draaiende disc) ?
Heeft iemand een antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
Msniekers schreef op zondag 25 maart 2007 @ 14:06:
[...]

Heeft iemand een antwoord?
Als ik hier de dvd drive niet hoor spinnen, hoor ik mijn xbox360 amper !

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
Dus geen brommend geluid van de fan? Bij mij is dat duidelijk hoorbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:32
Msniekers schreef op zondag 25 maart 2007 @ 14:21:
Dus geen brommend geluid van de fan? Bij mij is dat duidelijk hoorbaar..
Dat heb ik ook, heb wel een samsung drive, de drive zelf hoor ik nauwelijks vergeleken met de fans.
Maar als je eenmaal "in" het spel zit heb je er geen last meer van, en anders gewoon je geluid een stukje harden zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

PWM schreef op zondag 25 maart 2007 @ 12:01:
[...]

Misschien niet echt iets wat er op lijkt, maar ik zal even de spellen posten die mijn vriendin leuk vind:
  • Viva Pinata
  • Worms
  • Hexic HD
  • Tomb Raider
Die van mij was van de Kameo en Tomb Raider :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:20
Killkees schreef op zondag 25 maart 2007 @ 13:42:
[...]
Mijn vriendin is helemaal gek van Lego Star Wars. Ik moet zeggen dat ik het ook echt leuk vindt. Aanrader.
Dat spel is coop ook geweldig. Echt een aanradertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok nu is het dus officieel en weet ik het zeker:

Fight Night Round 3 is sinds de verlaging naar low-budget en de komst van de europese ps3 i.c.m. fight night, uit de schappen gehaald.

Daar ik hem al nergens meer kon vinden in webhops en winkels door nederland, heb ik een bestelling gedaan bij LiveGamer die beweerde het spel voor 30 euro in huis te hebben.

Na 4 dagen krijg ik de volgende mail:
Tot onze spijt moeten wij u mededelen dat de uitgever heeft aangegeven dat uw bestelling helaas niet meer leverbaar is.
Dit is toch bizar? Ik snap de achterliggende marketing reden niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Stefmeister schreef op zondag 25 maart 2007 @ 13:57:
[...]

Ben net terug, ze sealen die dingen altijd net iets te heftig. Dus openmaken ging niet. Maar ik kan verifiëren dat er geen lot code opstaat.
onscherpe foto:
[afbeelding]

De doos is in iedergeval aanzienlijk groter dan de normale premium :D
[afbeelding]

Helaas moet ik nog even wachten tot hij bij Dixons te koop is (want ik ken iemand die daar dingen met personeelskorting kan kopen).
Zo heb ik ze gisteren inderdaad ook aangetroffen bij MM in Rotterdam. Kreeg je geen commentaar op het maken van de foto's? Ik maakte gisteren een foto van de grote stapel PS3's en die gasten gingen meteen nogal zenuwachtig rondkijken wie die foto nou maakte. (flits op mijn toestel stond nog aan) :x

Maar is Bart Smit ook een optie voor je. Kreeg zojuist foldertje binnen van BS. Bestaan 40 jaar en hebben vrijdag en zaterdag actie dagen. Zo hebben ze het 360 supersize pack + de games PGR3 en Kameo (laatste zegt me niks) voor € 449,- scheelt toch weer 60 pleuro's wanneer je de games los moet kopen.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 15:14:

Fight Night Round 3 is sinds de verlaging naar low-budget en de komst van de europese ps3 i.c.m. fight night, uit de schappen gehaald.

Daar ik hem al nergens meer kon vinden in webhops en winkels door nederland, heb ik een bestelling gedaan bij LiveGamer die beweerde het spel voor 30 euro in huis te hebben.

[...]

Hmmmm dat zal dan ook wel de reden zijn waarom ik FIFA 2006 WC Germany nergens meer kan vinden..
Heb het dan ook maar opgegeven en op Marktplaats gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 15:14:

[...]

Ja idd vaag. Ik heb ook maanden lopen zoeken naar FN 3 uiteindelijk heb ik em via via 2e hands kunnen regelen.

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
yorroy schreef op zondag 25 maart 2007 @ 14:37:
[...]

Dat heb ik ook, heb wel een samsung drive, de drive zelf hoor ik nauwelijks vergeleken met de fans.
Maar als je eenmaal "in" het spel zit heb je er geen last meer van, en anders gewoon je geluid een stukje harden zetten ;)
Ik heb ook een samsung drive. Nu is het zo dat ik zonder spel in de drive de fans goed hoor en zodra ik een spel opstart, het spinnen van de drive de fans nog eens overstemt. Behoorlijke herriebak dus :) ik vraag me af of dit normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 22:22

SaN

Ligt het aan mijn xbox of is er iets mis met live? Een vriend van mij had gisteren zonder reden ineens geen live meer, bij de test stond ook unavailable, en sindsdien vind ik haast geen servers meer in GOW...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
sander-sp schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:21:
Ligt het aan mijn xbox of is er iets mis met live? Een vriend van mij had gisteren zonder reden ineens geen live meer, bij de test stond ook unavailable, en sindsdien vind ik haast geen servers meer in GOW...
Ik heb momenteel geen problemen met Live. A.S. Dinsdag gaat Live wel tijdelijk down. Link

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Speaking of which..
Heeft iemand hier ook last van het "game session no longer available" syndroom bij GRAW (1 & 2) ?
Ik was laatst met een vriend van me op Live aan het lullen en we besloten een online campaign te joinen. Na een tijdje zoeken naar een goede sessie die niet al bezig was joinden we en begon de game. Nadat we een wapen hadden uitgekozen liepen we welgeteld 4 passen en BAM "game session no longer available" !? En dat dan élke keer bij élke game ?

Gisteren probeerde ik het voor de gein eens bij GRAW 2 en gelijk weer raak:
"game session no longer available"

Moet ik bepaalde poorten openzetten bij mijn router of wat ?
De game zelf gaat namelijk gewoon door. Als ik de lijst refresh zit iedereen er gewoon nog in en is de sessie nog bezig ? Als ik geen campaign kies lukt het wel gewoon overigens. Zodra de respawns op nul staan gaat het vreemd genoeg fout.

Ik heb gelezen dat het probleem bekend is, maar ik kan nergens een oplossing vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:33
Ben op zoek naar de Xbox 360 Wireless Receiver for Windows maar die lijkt nog niet uit te zijn in NL. Iemand die er wel aan heeft kunnen komen?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Ik ben het nu echt zat met me (niet draadloze) router, telkens gaat de verbinding verloren met Xbox live. Poorten staan open en alles is goed ingesteld maarja...

Ben van plan maar is een wat duurdere (draadloze) router aanteschaffen, als je het doet doe het dan goed zeg ik maar...

De DrayTek Vigor 2800VG - v2800vg-a is 1 van de beste routers iemand ervaring ermee met xbox live?

Alvast bedankt _/-\o_
.KeN. schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:39:
Speaking of which..
Heeft iemand hier ook last van het "game session no longer available" syndroom bij GRAW (1 & 2) ?
Ik was laatst met een vriend van me op Live aan het lullen en we besloten een online campaign te joinen. Na een tijdje zoeken naar een goede sessie die niet al bezig was joinden we en begon de game. Nadat we een wapen hadden uitgekozen liepen we welgeteld 4 passen en BAM "game session no longer available" !? En dat dan élke keer bij élke game ?

Gisteren probeerde ik het voor de gein eens bij GRAW 2 en gelijk weer raak:
"game session no longer available"

Moet ik bepaalde poorten openzetten bij mijn router of wat ?
De game zelf gaat namelijk gewoon door. Als ik de lijst refresh zit iedereen er gewoon nog in en is de sessie nog bezig ? Als ik geen campaign kies lukt het wel gewoon overigens. Zodra de respawns op nul staan gaat het vreemd genoeg fout.

Ik heb gelezen dat het probleem bekend is, maar ik kan nergens een oplossing vinden ?
Dat heb ik dus ook, poorten staan netjes open in me router....
Het blijkt dat mijn router niet (goed) geschikt is voor xbox live....
Probeer maar is rechtstreeks (xbox op modem) op xbox live te gaan, en te gamen... ;)
Naresh schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:26:
[...]

Ik heb momenteel geen problemen met Live. A.S. Dinsdag gaat Live wel tijdelijk down. Link
Verder liet Microsoft nog weten dat de Xbox 360-bezitters ergens tijdens de lente van dit jaar een grote Xbox Live Dashboard update mogen verwachten.
Wat kunnen we dan allemaal verwachten? :o :)

[ Voor 69% gewijzigd door D467 op 25-03-2007 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
D467 schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:56:
[...]

Wat kunnen we dan allemaal verwachten? :o :)
Hopelijk eindelijk de mogelijkheid om je played games list te kunnen clearen :(

[ Voor 51% gewijzigd door UltraSub op 25-03-2007 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:28
UltraSub schreef op zondag 25 maart 2007 @ 17:14:
[...]

Hopelijk eindelijk de mogelijkheid om je played games list te kunnen clearen :(
Ja dat zou wel handig zijn aangezien hij demos ook bij je achievement list blijft tonen waardoor je het gevoel krijgt dat je bij veel spellen geen achievements hebt behaald terwijl het de demoversies waren van spellen die je toch maar niet hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Msniekers schreef op zondag 25 maart 2007 @ 15:55:
[...]

Ik heb ook een samsung drive. Nu is het zo dat ik zonder spel in de drive de fans goed hoor en zodra ik een spel opstart, het spinnen van de drive de fans nog eens overstemt. Behoorlijke herriebak dus :) ik vraag me af of dit normaal is.
Normaal wil ik het niet noemen, maar mijn drive maakt ook zo een **** herrie. Echt niet leuk meer, een demo van een game via HDD is prima, maar als die drive zijn werk moet doen. Dit is zelfs een reden dat ik niet veel 360, is gewoon vervelend naast HD scherm en prima audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Zojuist is mijn originele Saints Row beschadigd in de Xbox, er zit een enorme ronde kras op de disc zelf. XBox begon enorm te ratelen, snel stroom eruit, en bam dat was t resultaat. Is er een manier om via MS een nwe disc te krijgen? Of wordt dit gezien als User Abuse :?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

D467 schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:56:
[...]

Dat heb ik dus ook, poorten staan netjes open in me router....
Het blijkt dat mijn router niet (goed) geschikt is voor xbox live....
Probeer maar is rechtstreeks (xbox op modem) op xbox live te gaan, en te gamen... ;)

[...]
Mja.. mijn router ís mijn modem ;(
Versatel / Tele2 standaard ding, dus dan houdt het al gauw op vrees ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Tekn0z schreef op zondag 25 maart 2007 @ 18:06:
Zojuist is mijn originele Saints Row beschadigd in de Xbox, er zit een enorme ronde kras op de disc zelf. XBox begon enorm te ratelen, snel stroom eruit, en bam dat was t resultaat. Is er een manier om via MS een nwe disc te krijgen? Of wordt dit gezien als User Abuse :?
Probeer het zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Stomme vraag, maar als niet-Castlevania-expert: WAT kun je met het geld doen dat je vindt her/der?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

spaceboy schreef op zondag 25 maart 2007 @ 19:16:
Stomme vraag, maar als niet-Castlevania-expert: WAT kun je met het geld doen dat je vindt her/der?
Op de PSX heb ik er ook nooit wat mee gedaan.... op de NES kon je iig ook niets mee.

Btw, de snelheid van SOTN op LiveArcade ligt iets lager dan de PSX/Saturn versie. Gister gedownload en kon er niet aan wennen... ook de muziek is duidelijk onderhevig aan compressie.

Verder mist het introfilmpje(stelde niets voor destijds, maar toch) en is het spel geeneens fullscreen |:(

Ik heb me overigens wel vermaakt met Turtles The Arcade Game... Het viel me meteen op dat de NES destijds een hele goede port daarvan had... sommige levels zijn daarop zelfs langer dan in de arcade versie.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
Ik heb vanmiddag op mijn gisteren gekochte 360 (met Samsung drive) al een 'Disc read error' gehad. Ik ga hem denk ik toch maar terugbrengen, en dan vrijdag of zaterdag de Supersize halen bij Bart Smit met 2 gratis games (ik hoop dat je er 2 kunt kiezen uit de classic serie want PGR3 die in de folder staat heb ik al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

.KeN. schreef op zondag 25 maart 2007 @ 18:30:
[...]

Mja.. mijn router ís mijn modem ;(
Versatel / Tele2 standaard ding, dus dan houdt het al gauw op vrees ik..
Hoezo niet geschikt :?
Als hij IP's uitgeeft en de juiste poorten staan open, wat is dan nog het probleem?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

nwnc schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:55:
Ben op zoek naar de Xbox 360 Wireless Receiver for Windows maar die lijkt nog niet uit te zijn in NL. Iemand die er wel aan heeft kunnen komen?
Je bedoelt niet dit?

http://www.dixons.nl/De_o...pter.7062842/default.aspx

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Heb een vraag. Ik heb ergens gelezen dat de X360 er goed werkt met vista, maar nou vroeg ik mij af hoe je de X360 aansluit op de pc? Gaat dat via de router of is er een speciaal kabeltje dat ik nergens kan vinden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Of je doet zelf eens moeite om te zoeken O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
PcManiaxx schreef op zondag 25 maart 2007 @ 20:59:
Of je doet zelf eens moeite om te zoeken O+
Wiki, staat niks in. Ts heb ik niks gevonden.

Echter staat het wel op de Xbox site: http://www.xbox.com/nl-NL...nect/howto-media-mcpc.htm
Ook handig: http://www.xbox.com/nl-NL/pcsetup/alldownloads.htm

[ Voor 9% gewijzigd door DaannO op 25-03-2007 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Als 360 en Vista Premium/Ultimate bak op hetzelfde netwerk zitten begint Vista automatisch te schreeuwen zodra je de 360 aan zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

PWM schreef op zondag 25 maart 2007 @ 12:01:
[...]

• Viva Pinata
  • Worms
  • Hexic HD
Hahahahahaha mijn vriendin speelt ook deze games.
Verder was ze ook goed te spreken over Heavy Weapon!

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
curry684 schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:25:
Als 360 en Vista Premium/Ultimate bak op hetzelfde netwerk zitten begint Vista automatisch te schreeuwen zodra je de 360 aan zet.
Ik las het idd. Moet ik maar eens even upgraden van Bis naar Ut. Wel netjes dat het allemaal via mn router kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

VonFoX schreef op zondag 25 maart 2007 @ 20:20:
[...]

Hoezo niet geschikt :?
Als hij IP's uitgeeft en de juiste poorten staan open, wat is dan nog het probleem?
Denk dat je de verkeerde persoon quote ;)
Ik zeg immers nergens dat 'ie niet geschikt is.
En jouw vraag is precies die ik al had gesteld. Ik zie het probleem ook niet echt.
Té vaag. Ik lees dat COD3 en andere spellen er ook last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:04:
[...]

Dat is vrij simpel, al vergt het wat oevening.

spoiler:
van af die stijger kan je over een muurtje springen een etage op.
daar loopt een trap die gaat binnen door naar een balkon.
vanaf dat balkon kan je aan het steunframe van het bordes er boven hangen.
als je recht omhoog springt kom je tegen de onderkant van het bordes aan, dus moet je er omheen sturen.(is een beetje lisitg maar te doen).
vanaf het bordes kan je via de steuen van een vertiale pijp naar het dak klimmen.
via het dak kan je naar de 1na hoogste toren springen.
je kan via een catwalk naar de hoogste toren en daar weer naar het dak via een vertikale pijp.

Handige tip, neem de long-eye mee, met de scope kan je je sprongen beter plannen.
woei ik ben nu bovenop geweest. Alleen het in het water spingen ging nog erg mis. Dus nog maar een keer naar boven klimmen. Ik kon 0ok nog die hidden orb helemaal bovenop moet ik denk ik 4 sterren voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Michael Knight schreef op zondag 25 maart 2007 @ 19:52:
[...]

Op de PSX heb ik er ook nooit wat mee gedaan.... op de NES kon je iig ook niets mee.

Btw, de snelheid van SOTN op LiveArcade ligt iets lager dan de PSX/Saturn versie. Gister gedownload en kon er niet aan wennen... ook de muziek is duidelijk onderhevig aan compressie.

Verder mist het introfilmpje(stelde niets voor destijds, maar toch) en is het spel geeneens fullscreen |:(
Ondertussen heb ik er weer een uurtje inzitten. Echterrrr... twee puntjes:

1) Je kunt WEL wat met 't geld! er zit een "shop" (Master Librarian) aan de rechterkant op de map ergens. Die gast heeft veel te koop. Potions, tactics, wapens, armor! Superkerel! _/-\o_

2) Bij de instellingen kun je het spel fullscreen zetten. Easy.

Dat de muziek compressed is: tja, ik merk het amper. Het IS een oud spel. Het gaat om de gameplay. Die is heerlijk.

Ik mis wel 1 ding: WAAR kan ik zien op hoeveel % ik zit van de exploration van 't kasteel? Ik wil die 200.6% (achievement-junkie-style) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 23:55
Electra schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:26:
[...]

Hahahahahaha mijn vriendin speelt ook deze games.
Verder was ze ook goed te spreken over Heavy Weapon!
same here, behalve hexic hd omdat ik die niet heb gedownload, anders waarschijnlijk die ook.
Heavy weapon is ze zelfs verslaafd aan, heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
er zijn dus meerdere GF's die hexic en HW helemaal top vinden. Viva Pinata ga ik voor haar verjaardag aanschaffen. (ook voor mezelf tuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

enchanted arms eindelijk uitgespeeld gekregen *O*
Uiteindelijk bleek enkel het eerste deel van het gevecht moeilijk te zijn. Eens al mijn damage gefocussed zodat de queen of ice in 2 beurten (voor ze men main char zwaar owned) neerging. De volgende gevechten waren dan plots weer belachelijk simpel.

Mijn tweede spel op 360: kameo! Ziet er alvast allemaal heel mooi uit, wereld straalt echt enorm veel leven uit :). Al heb ik een gevoel dat achievements hier iets moeilijker te krijgen zijn dan in enchanted arms :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

GBI schreef op maandag 26 maart 2007 @ 08:04:
er zijn dus meerdere GF's die hexic en HW helemaal top vinden. Viva Pinata ga ik voor haar verjaardag aanschaffen. (ook voor mezelf tuurlijk)
Mijn GF is helemaal gek geweesr van Gears of War :9~ ook Viva Pinata kon haar wel bekoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

spaceboy schreef op zondag 25 maart 2007 @ 22:35:
[...]

Ondertussen heb ik er weer een uurtje inzitten. Echterrrr... twee puntjes:

1) Je kunt WEL wat met 't geld! er zit een "shop" (Master Librarian) aan de rechterkant op de map ergens. Die gast heeft veel te koop. Potions, tactics, wapens, armor! Superkerel! _/-\o_

2) Bij de instellingen kun je het spel fullscreen zetten. Easy.

Dat de muziek compressed is: tja, ik merk het amper. Het IS een oud spel. Het gaat om de gameplay. Die is heerlijk.

Ik mis wel 1 ding: WAAR kan ik zien op hoeveel % ik zit van de exploration van 't kasteel? Ik wil die 200.6% (achievement-junkie-style) ;)
Nu je het zegt... bij die knaap heb ik een beter zwaard/blauwe potion gekocht dacht ik.
Settings waren vrij beperkt, maar dat kan door het 'demo-gedeelte' komen.

De leeftijd van het spel is btw geen excuus voor de belabberde soundtrack van deze versie. Die was oorspronkelijk ook in cd-kwaliteit en klonk echt heerlijk (heb `m nog liggen hier :*) )

Kheb altijd enorm genoten van de CastleVania spellen en vond deze ook helemaal geweldig.
Overigens had niemand anders deze games in mijn vriendenkring :?

(vandaar dat mierenneuken... Mortal Kombat speelt ook niet als het 'origineel' op arcade)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

TrailBlazer schreef op maandag 26 maart 2007 @ 08:36:
[...]

Mijn GF is helemaal gek geweesr van Gears of War :9~
:o

Mag ik 'r lenen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 16:32
Zit nu bij Virtua Tennis 3 met m'n speler zo rond de level 11 met mijn skills en heb al die Challengers gewonnen. (wat zijn die toernooien belachelijk makkelijk zeg)
Daarna krijg je dus de advantage series en die zijn dan direct een stuk pittiger, heb er eentje gewonnen maar ben er ook al wel eens uitgeknikkerd.
Ik sta iets van 125ste op de ranglijst nu.

Dubbels en mixed dubbels moet je echt je best doen wil je verliezen, ik dubbel met nadal en mix met sharapova en als je die aan het net zet dan hoef je zelf alleen de bal maar terug te tikken en doen zij de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
Deze kan je ook bij MM of saturn verkrijgen geloof voor €19,95

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 16:09
Nou lees ik dat de Xbox360 dmv een VGA aansluiting en niet de DVI aangesloten kan worden op een computer monitor, nou vraag ik me af wat jullie ervaring daar mee is, hoe is die beeldkwaliteit?
Mijn monitor kan geen HDCP aan dus de PS3 is geen optie, die gaat weer wel via de DVI trouwens en niet de VGA.
Eigenlijk heb ik er de ballen verstand van hoor dus daarom vraag ik het hier;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 14:27
Pindasaus schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:02:
Nou lees ik dat de Xbox360 dmv een VGA aansluiting en niet de DVI aangesloten kan worden op een computer monitor, nou vraag ik me af wat jullie ervaring daar mee is, hoe is die beeldkwaliteit?
Mijn monitor kan geen HDCP aan dus de PS3 is geen optie, die gaat weer wel via de DVI trouwens en niet de VGA.
De xbox360 kan via VGA, maar ook via componenten als je die aansluiting hebt, aangesloten worden op jouw monitor en dan heb je wanneer jouw monitor dit ondersteund, ofwel hd-ready ofwel full hd. Dit zijn de 2 mooiste resoluties waar iedereen het over heeft en het is verschrikkelijk mooi.
hd-ready = 1280x720 resolutie
full hd = 1920x1082 resolutie

Inderdaad, het klopt dat de xbox360 geen hdmi en/of dvi aansluiting heeft, maar de beeldkwaliteit is hetzelfde. Bij de hd aansluitkabels zit ook een optische geluidskabel voor je surround set en dan heb je dus ook nog surround sound.

Van de PS3 heb ik niet zoveel verstand, maar die heeft in ieder geval een hdmi aansluiting (is dus dvi met geluid), maar hoe dat zit met HDPC weet ik niet. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Pindasaus schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:02:
Met VGA is niets mis in beginsel.

HDMI is verder wel iets meer als 'DVI met geluid', maar de beeldkwaliteit is echt niet zo'n sprong als mensen je graag willen doen geloven. HDMI is in beginsel equivalent aan component, of als je een top-TV hebt potentieel marginaal beter.

[ Voor 18% gewijzigd door curry684 op 26-03-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
Heb ook maar Kameo gekocht. Ik vond de demo wel lachen. Vanavond maar eens ff kijken hoe het totale spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Msniekers schreef op zondag 25 maart 2007 @ 20:01:
Ik heb vanmiddag op mijn gisteren gekochte 360 (met Samsung drive) al een 'Disc read error' gehad. Ik ga hem denk ik toch maar terugbrengen, en dan vrijdag of zaterdag de Supersize halen bij Bart Smit met 2 gratis games (ik hoop dat je er 2 kunt kiezen uit de classic serie want PGR3 die in de folder staat heb ik al).
Kan die Folder/aktie niet vinden op de website van BS. Heb je misschien een scan ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Niet online
Ferry34 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:21:
[...]

De xbox360 kan via VGA, maar ook via componenten als je die aansluiting hebt, aangesloten worden op jouw monitor en dan heb je wanneer jouw monitor dit ondersteund, ofwel hd-ready ofwel full hd. Dit zijn de 2 mooiste resoluties waar iedereen het over heeft en het is verschrikkelijk mooi.
hd-ready = 1280x720 resolutie
full hd = 1920x1082 resolutie
Ik had laatst een wat oudere podcast geluisterd van Major Nelson, waarin verteld werd over al die termen in de wereld van HD. Daar kwam toch iets interessants aan bod, iemand vertelde daar dat voor gaming 720p een beter formaat is dan 1080p, omdat het op 60 fps werkt of iets dergelijks. Dit zal vast wel iets met de kabels ook te maken hebben. De podcast is alweer een jaar oud, dus zal vast wel veel veranderd zijn alweer. Ik heb zelf geen HD scherm dus ben nog een beetje aan het orienteren.

Maar geld dit nog steeds zo is 720p beter dan 1080p voor gaming? en in hoeverre hebben de kabels hier invloed op. component kan 1080p aansturen maar is dit wel volledig in 60 fps of is HDMI het enige formaat voor echt full 1080p.
Ik weet het zal vast vaak voorbij zijn gekomen, maar het blijft een complex onderwerp, waar google niet echt helpt, omdat mensen elkaar constant tegen spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

officieel is het 1920x1082 aan 30 fps. Geen idee hoe het met spelconsoles zit eigenlijk

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.