Ik ben het nu echt zat met me (niet draadloze) router, telkens gaat de verbinding verloren met Xbox live. Poorten staan open en alles is goed ingesteld maarja...
Ben van plan maar is een wat duurdere (draadloze) router aanteschaffen, als je het doet doe het dan goed zeg ik maar...
De
DrayTek Vigor 2800VG - v2800vg-a is 1 van de beste routers iemand ervaring ermee met xbox live?
Alvast bedankt

.KeN. schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:39:
Speaking of which..
Heeft iemand hier ook last van het "game session no longer available" syndroom bij GRAW (1 & 2) ?
Ik was laatst met een vriend van me op Live aan het lullen en we besloten een online campaign te joinen. Na een tijdje zoeken naar een goede sessie die niet al bezig was joinden we en begon de game. Nadat we een wapen hadden uitgekozen liepen we welgeteld 4 passen en BAM "game session no longer available" !? En dat dan élke keer bij élke game ?
Gisteren probeerde ik het voor de gein eens bij GRAW 2 en gelijk weer raak:
"game session no longer available"
Moet ik bepaalde poorten openzetten bij mijn router of wat ?
De game zelf gaat namelijk gewoon door. Als ik de lijst refresh zit iedereen er gewoon nog in en is de sessie nog bezig ? Als ik geen campaign kies lukt het wel gewoon overigens. Zodra de respawns op nul staan gaat het vreemd genoeg fout.
Ik heb gelezen dat het probleem bekend is, maar ik kan nergens een oplossing vinden ?
Dat heb ik dus ook, poorten staan netjes open in me router....
Het blijkt dat mijn router niet (goed) geschikt is voor xbox live....
Probeer maar is rechtstreeks (xbox op modem) op xbox live te gaan, en te gamen...

Verder liet Microsoft nog weten dat de Xbox 360-bezitters ergens tijdens de lente van dit jaar een grote Xbox Live Dashboard update mogen verwachten.
Wat kunnen we dan allemaal verwachten?
[
Voor 69% gewijzigd door
D467 op 25-03-2007 17:03
]