Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.637 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Zucht, ik zou willen dat ik internet op mijn 360 had, of dat ik iemand in de buurt had wonen waarmee ik dingen uit kon wisselen (indien diegene Live zou hebben...).
Je mist zo toch een hoop demos content en updates :'(

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Weltschmerz schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:07:
Zucht, ik zou willen dat ik internet op mijn 360 had, of dat ik iemand in de buurt had wonen waarmee ik dingen uit kon wisselen (indien diegene Live zou hebben...).
Ik zou niet eens weten wat ik met een 360 moest als ik geen live had...

Iemand tips? :X

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Je kunt geen UTP kabel trekken en je hebt ook geen Wifi??

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Damn, een xbox360 zonder internet is net zo iets als een Ferrari zonder wielen. Kan je geen UTP kabel doortrekken. ik neem aan dat je wel internet thuis hebt anders had je geen bericht hier kunnen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
Hoe kom je erbij dat ie regio vrij is? Er staan bij die link van jou duidelijk dat het om de US, NTSC U/C versie gaat

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiseguy1983 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:25:
[...]

Hoe kom je erbij dat ie regio vrij is? Er staan bij die link van jou duidelijk dat het om de US, NTSC U/C versie gaat
De ntsc versie kan je op je pal-systeem afspelen (zie de groene vinkjes).

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Hoe zit het eigenlijk met Gears Of War? Komt er nu eindelijk nog eens een update uit?

Het lijkt mij dat je die extra content (zoals bonuslevels, wapens, etc) meeneemt in je onwikkelproces en niet pas gaat ontwikkelen wanneer het spel uit is. Daar lijkt het nu namelijk nogal op.

Ik ken veel mensen die het spel waanzinnig vinden maar toch inmiddels verkocht hebben. Wanneer ze hadden geweten dat er op vaste termijnen extra content aan zou komen, dan hadden ze het spel gehouden.

Had toch beter 'aftersales content' verwacht van Epic. Nu voelt alles wat uitgaatkomen aan als mosterd na de maaltijd.

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heeft iemand al het Superpack gespot? Ben toch wel benieuwd of de nieuwe drive erin te vinden is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

XeNoBiTe schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:38:
Heeft iemand al het Superpack gespot? Ben toch wel benieuwd of de nieuwe drive erin te vinden is!
:z gaan we weer :z
Ik hoop dat die BenQ drive de cd/dvd's compleet opvreet en weer uitspuugd in 1000 stukjes. :+
"Maar hij maakt GÉÉN krassen!" :P

[ Voor 5% gewijzigd door Semper Fight op 23-03-2007 10:50 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ach, levering is alweer vertraagd. Staat bij Dixons nu op 29 maart! Als de 360 nu ergens voor 299 te koop is net als bij onze Oosterburen, dan haal ik er gelijk één (wel beetje in de buurt van Leiden s.v.p.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds twee dagen is mijn xbox al 3 keer vast blijven hangen. Ik krijg geen rare schermen ofzo, maar het scherm blijft gewoon op het beeld. Dit is 2 keer gebeurt bij pgr3 tijdens het laden van een level terwijl ik op de guideknop duwde om te kijken wie er online was. en 1 keer bij de demo van graw2 op de helft van de missie bij die helikopter, waarbij je mannetjes kunt uitkiezen als teammate.

moet ik mij zorgen gaan maken, of kan dit vaker gebeuren???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
wingsofgold schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:19:
[...]

Damn, een xbox360 zonder internet is net zo iets als een Ferrari zonder wielen. Kan je geen UTP kabel doortrekken. ik neem aan dat je wel internet thuis hebt anders had je geen bericht hier kunnen plaatsen.
Wingsofgold, Royz, VonFox, bedankt voor jullie steun.

Ik post op Tweakers voornamelijk op werktijden (pauzes en momenten dat ik even niets anders kan doen). Thuis heb ik inderdaad wel internet op onze thuis pc, maar dat is een ontzettend trage pc. Dit heeft voor de 360 natuurlijk geen probleem, maar ik mag geen kabel trekken aangezien ik maar even tijdelijk weer thuis woon. Als ik in September (waarschijnlijk) weer het huis uit ga dan kan ik wel internet regelen op de 360 (mag ik hopen).
Maar ja, tot die tijd moet ik dus een hoop demos, content en updates missen. En vooral dat laatste vind ik wel naar, aangezien sommige cutscenes van GoW niet lekker soepel draaien, en dat daarmee verholpen schijnt te kunnen worden...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:25
XeNoBiTe schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:55:
ach, levering is alweer vertraagd. Staat bij Dixons nu op 29 maart! Als de 360 nu ergens voor 299 te koop is net als bij onze Oosterburen, dan haal ik er gelijk één (wel beetje in de buurt van Leiden s.v.p.).
Ik denk er precies zo over :), of 299 NU, of anders "weer" even een weekje wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04
Misschien wel leuk om een poll te houden naar aanleiding van de lancering van de PS3.
Dus vandaar:

Poll: Ga jij een PS3 kopen / erbij nemen?
Ja, meteen
Ja, maar eerst tijdje wachten
Ja, maar eerst 360 verkopen
Nee, misschien in de toekomst
Nee, ik hou mijn 360
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=178544&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Zal de PS3 weer de bestverkochte console worden?
Ja
Nee, de 360
Nee, de Wii
Alle 2 of 3 dicht bij elkaar
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=178545&layout=2&sort=org

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Weltschmerz schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:24:
[...]

Ik post op Tweakers voornamelijk op werktijden (pauzes en momenten dat ik even niets anders kan doen). Thuis heb ik inderdaad wel internet op onze thuis pc, maar dat is een ontzettend trage pc. Dit heeft voor de 360 natuurlijk geen probleem, maar ik mag geen kabel trekken aangezien ik maar even tijdelijk weer thuis woon. Als ik in September (waarschijnlijk) weer het huis uit ga dan kan ik wel internet regelen op de 360 (mag ik hopen).
Maar ja, tot die tijd moet ik dus een hoop demos, content en updates missen. En vooral dat laatste vind ik wel naar, aangezien sommige cutscenes van GoW niet lekker soepel draaien, en dat daarmee verholpen schijnt te kunnen worden...
Dan neem je hem mee naar de zaak ;) Even aan een monitor hangen, en een dagje downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
djmantri schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:01:
Misschien wel leuk om een poll te houden naar aanleiding van de lancering van de PS3.
Dus vandaar:

Poll: Ga jij een PS3 kopen / erbij nemen?
Ja, meteen
Ja, maar eerst tijdje wachten
Ja, maar eerst 360 verkopen
Nee, misschien in de toekomst
Nee, ik hou mijn 360
[afbeelding]

Je kunt niet gewoon kiezen om er geen te kopen? Dan wordt het meteen "misschien in de toekomst"?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Laatst online: 14-09 22:16

TweakBoy

---

Ik denk niet dat de PS3 echt goed gaat lopen de eerste 3 maanden...
gister 14 stuks binnen gehad .. waren er maar 2 van gereserveerd ( pre-order )

de xbox waren ook in zulke aantallen binnen.. maar die waren allemaal goed verkocht op de launch..

staan nu nog 11 stuks van de ps3 eenzaam in magazijn..

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
PWM schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:02:
[...]

Dan neem je hem mee naar de zaak ;) Even aan een monitor hangen, en een dagje downloaden :)
Haha. Nou dat doe ik liever niet. Ben nogal zuinig op dat apparaat _/-\o_
Maar het zou ideaal zijn om gewoon even met mn HD naar iemand toe te kunnen en daarmee even de zooi te downloaden. Vreemd genoeg heeft mijn broer internet en een 360, maar hij krijgt iets met z'n IP adres niet goed.
Hmm, eigenlijk moet ik gewoon even een dagje naar hem toe gaan en dan zijn problemen hier op tweakers delen. Misschien dat er dan wat schot in de zaak komt ;) .

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net terug van m'n werk...

De PS3 gaan nog niet heel hard, 360 launch was veel drukker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Weltschmerz schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:06:
[...]

Haha. Nou dat doe ik liever niet. Ben nogal zuinig op dat apparaat _/-\o_
Maar het zou ideaal zijn om gewoon even met mn HD naar iemand toe te kunnen en daarmee even de zooi te downloaden. Vreemd genoeg heeft mijn broer internet en een 360, maar hij krijgt iets met z'n IP adres niet goed.
Hmm, eigenlijk moet ik gewoon even een dagje naar hem toe gaan en dan zijn problemen hier op tweakers delen. Misschien dat er dan wat schot in de zaak komt ;) .
pff beetje doorzetten, als je internet hebt moet het ook lukken om hem aan te sluiten. Misschien poorten openzetten op je firewall, anders dhcp uitzetten en alles statisch instellen. MS geeft hier ook voldoende feedback over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Laatst online: 14-09 22:16

TweakBoy

---

DarkShadow schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:14:
[...]

pff beetje doorzetten, als je internet hebt moet het ook lukken om hem aan te sluiten. Misschien poorten openzetten op je firewall, anders dhcp uitzetten en alles statisch instellen. MS geeft hier ook voldoende feedback over.
Hij heeft het over ip-adres niet goed.. waarschijnlijk heeft die modem/router een fout in uitdelen van ip-adressen?

of hij sluit het direct aan op een modem ( denk aan motorola van casema e.d. ) die maar 1 mac-adres autoriseerd voor internet/ dhcp request

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

djmantri schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:01:
Dus vandaar:
(psst, je zit hier in het 360 topic)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Aangezien je hier in het 360 topic zit leek het me wel voldoende om als mogelijkheid nee, ik hou mijn 360 neer te zetten aangezien je hier niet gaat posten als je er geen hebt of er sterk over nadenkt er 1 te halen.

@ Hierboven, dat weet ik ook wel, maar nu is het officieel :)
Het is geen fanboy post aangezien ik zelf gewoon lekker Pro360 ben, maar ben gewoon benieuwd wat de rest hier gaat doen...

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 23-03-2007 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:57
RappieRappie schreef op maandag 05 maart 2007 @ 19:49:
[...]

Dat is nu het mooie van een 360, en hierom heb ik een 360 gekocht ipv een PS3; er zijn al budget/ goedkopere games. _/-\o_ PS3 games kosten 70 eurie. 360 games 30.

De games die je noemt zijn bij de Dixons 29 euro. (Voor mensen die dit nog niet wisten of geen MM in hun stad/ dorp hebben)
:)
ik ben pas naar de mediamarkt geweest en daar is die gewoon 30, bij de free record shop, dixons, bart smit ook gewoon 30 of ben ik opgelicht?? want me broer dacht dat hij had zien staan dat ze maar 24 waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:13

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:12:
Net terug van m'n werk...

De PS3 gaan nog niet heel hard, 360 launch was veel drukker.
Ja ik vind eht niet zo gek hoor, ik bedoel, je kan een kale PS 3 kopen voor 599. Dan heb je geen games, extra controllers, niks nada zip zero. En die prijs :/

Daarintegen is de Xbox 360 best wel goedkoper en daar hadden ze meteen bundels die leuk verkochten :) (d8 ik.... correct me if im wrong)

Ik vind het belachelijk om voor een console met hooguit 1 game 600 flappen neer te tellen. Xbox 360 met Game, headset en hdd voor 299/399 is dan weer leuk :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
djmantri schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:25:
[...]

Aangezien je hier in het 360 topic zit leek het me wel voldoende om als mogelijkheid nee, ik hou mijn 360 neer te zetten aangezien je hier niet gaat posten als je er geen hebt of er sterk over nadenkt er 1 te halen.

@ Hierboven, dat weet ik ook wel, maar nu is het officieel :)
Het is geen fanboy post aangezien ik zelf gewoon lekker Pro360 ben, maar ben gewoon benieuwd wat de rest hier gaat doen...
Ja maar het komt wel zo over dat als je "nee ik hou mijn 360" antwoord, dat je anders, indien je een ps3 zou aanschaffen, je je 360 automatisch zou verkopen...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Over de PS3 midnight launch: in Engeland werden er gratis stoelen uitgedeeld aan de mensen in de rij en in Frankrijk kwam er een boot langs varen. ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Zie hieronder...

[ Voor 125% gewijzigd door Weltschmerz op 23-03-2007 12:44 . Reden: Overbodig/dubbelpost ]

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
(Zie mijn a-technisch opmerking hieronder)

Maar het valt me op dat er nog geen aparte topics zijn over bijvoorbeeld Alan Wake, en Mass Effect. Daar ik er hier ook weinig over hoor vraag ik me af hoeveel animo ervoor is, of is het gewoon nog te ver weg?

[ Voor 1% gewijzigd door Weltschmerz op 23-03-2007 12:46 . Reden: Incorrecte verwijzing ]

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Nou, vergeleken met jullie ben ik dus echt a-technisch, maar misschien dat ik wat opheldering kan bieden.

Bij het instellen van het IP adres (het is niet in mijn huis en het is alweer 3 maanden geleden dat ik het heb geprobeerd) kwam een error, dat de 360 geen verbinding kon maken.
Ik zal het eens gaan bekijken en dan precies stap voor stap uitleggen wat er gebeurd, want dit is ook niet echt duidelijk O-)

Ik heb zojuist even met mijn broer afgesproken dat ik vanavond naar hem toe ga. Dan zal ik dus even achter de Xbox360 gaan zitten en kijken wat er mis is, en dat vervolgens op Tweakers posten om te kijken of jullie er meer over weten. Indien er mensen hier dus heel nieuwsgierig en/of behulpzaam zijn, vanavond gaat Weltschmerz proberen "even" deze zooi te fixen. :9

[ Voor 12% gewijzigd door Weltschmerz op 23-03-2007 12:47 . Reden: Ik had het ook in 1 keer goed kunnen doen... ]

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Weltschmerz schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:35:
(Zie mijn a-technisch opmerking hieronder)

Maar het valt me op dat er nog geen aparte topics zijn over bijvoorbeeld Alan Wake, en Mass Effect. Daar ik er hier ook weinig over hoor vraag ik me af hoeveel animo ervoor is, of is het gewoon nog te ver weg?
Er zijn maar weinig aparte topics voor 360 games, of console games overall.

Aangezien iedereen een "eigen" plek heeft om te praten, is het ook niet zo nodig. Voor PC Games moeten wel aparte topics worden geopend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
PWM schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:48:
[...]

Er zijn maar weinig aparte topics voor 360 games, of console games overall.

Aangezien iedereen een "eigen" plek heeft om te praten, is het ook niet zo nodig. Voor PC Games moeten wel aparte topics worden geopend :)
Aha, ben ik het ook wel mee eens ja. Maar ehm, misschien een ideetje voor de startpost (ben er niet zo in bekend dus mijn excuses als dit dom overkomt), zou het niet handig zijn als er een lijstje in zou komen met de namen van spellen en hun datum van uitkomst?
Om dan geen ellelange spellijsten te krijgen zou je misschien alleen de meest populaire spellen kunnen nemen. (Halo3, Alan Wake, Mass Effect, GTA IV)

Weltschmerz begint de chaos van zijn eigen idee in te zien... }:|

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:39
HaseMike schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 07:17:
In Duitsland heeft de mediamarkt op de dag van de introductie van de ps3, de xbox 360 premium in prijs verlaagd van 399 naar 299 !. Jammer dat ik er al 1 heb, maar voor de mensen die hem nog niet hebben is hier de link

Even een paar bladzijden bladeren in de brochure en dan kom je hem tegen voor 299.
Ik neem aan dat de 360 in Europa overal gelijk is qua instelmogelijkheden. Er zal bij de Duitse versie wel een Duitse handleiding meegeleverd worden lijkt me.
Zit er nou verder geen nadeel aan een Duitse 360 t.o.v. een Nederlandse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Kan ik bij Worms niet met twee man lokaal tegen nog eens twee man op Live spelen?
Vind ik wel jammer. Zat gisteren met een maat te wormsen, en dacht, laat ik nog twee man er bij halen. Dat gaat dus niet volgens mij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 21:15
Msniekers schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:56:.
Zit er nou verder geen nadeel aan een Duitse 360 t.o.v. een Nederlandse?
Ja, je zal naar Duitsland moeten gaan om er een te halen (vergeet je helm niet) :)

Maar even zonder gekheid, nog een bijkomend voordeel is dat MM Nederland gewoon garantie verleent op producten die bij MM Duitsland zijn gekocht, dus da's weer een zorg minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik heb nu 3 weken crackdown liggen en ik heb er langer long van dan de reviews mij dededn vermoeden. Sommigen mensen hebben hem in een weekend uitgespeeld. Ik speel iedere dag wel een uurtje en ik ben nu pas bij het 3e eiland en die is toch wel een stuk lastiger weer.
Verder heb ik iets van 220 agility orbs en 60 hidden orbs gevonden. Is het iemand wel eens gelukt om door zo'n paarse ring heen te springen ik krij het maar niet voor elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over crackdown klopt het dat je zelf op zoek moet gaan naar de bosses? Want ik krijg geen nieuwe meer. De eindbaas staat overigens al aangegeven, mits ik in de buurt ben. Maar ik heb op het eerste eiland nog niet eens alle bazen gehad en op de tweede ontbreken er ook nog een hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Weltschmerz schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:24:
[...]

Er staat me bij dat je updates ook via je PC kunt downloaden en dan op een CDtje branden. Die vervolgens in je Xbox doen en klaar is kees. Maar ik weet zo een-twee-drie niet precies waar. Waarschijnlijk even zoeken op microsoft.com of xbox.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:04

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:12:
over crackdown klopt het dat je zelf op zoek moet gaan naar de bosses? Want ik krijg geen nieuwe meer. De eindbaas staat overigens al aangegeven, mits ik in de buurt ben. Maar ik heb op het eerste eiland nog niet eens alle bazen gehad en op de tweede ontbreken er ook nog een hoop
Ja je moet zelf op zoek gaan, en als je in de buurt komt krijg je zo'n filmpje van die boss en wordt ie daarna op de map aangegeven.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
TrailBlazer schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:06:
Is het iemand wel eens gelukt om door zo'n paarse ring heen te springen ik krij het maar niet voor elkaar
Je kan 2 dingen doen, die vrachtwagens met die springschans die her en der geparkeerd staan goed positioneren en gebruiken. Beste kan je de SUV pakken.
Daarnaast je driving stats op 4 krijgen, dan krijg je de mogelijkheid om de auto wat meer te laten springen.....

Oh ja, of je kan je in multiplayer, terwijl je in de auto zit, door iemand anders door die ringen laten gooien...

[ Voor 10% gewijzigd door Walkman op 23-03-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Gears of War in de bioscooop :)
New Line Cinema gaat Microsofts hitgame Gears of War vertalen naar het witte doek. Volgens New Line Cinema zal het verhaal van de film gebaseerd zijn op de game maar wordt het verhaal wel zo aangepast dat zowel fans van de game als de gemiddelde bioscoopbezoeker de film leuk zullen vinden.

De game Gears of War speelt zich af op de fictieve planeet Sera. De speler stapt in de rol van één van de helden die moet voorkomen dat vijandige wezens die uit het middelpunt van de planeet komen de planeet veroveren.

Cliff Bleszinki, de belangrijkste gamedesigner van Gears of War, werkt voor het script van de film samen met scenarioschrijver Stuart Beattie. Beattie heeft onder andere de scenarios geschreven voor de drie ‘Pirates of the Caribbean'-films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:43
Deze week is voor de 4e (!) keer mijn xbox 360 kapot gegaan, bij aanzetten geen beeld en driekwart van de powerring kleurt rood..... Omdat dit de 4e keer is krijg ik weer een gratis draadloze controller (was bij de 3e keer ook al, of je kunt kiezen uit spellen, maar die had ik bijna allemaal) en een geheel nieuwe xbox. Hopelijk is dit dan ook meteen een nieuw model met stillere dvd drive.....

En dan te bedenken dat ik hooguit 5-6 uur per week speel. :'(

Dit zal msoft een hoop geld kosten... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Weet iemand of de "Formula 1 Championship Edition" game van de PS3 ook op de X360 komt? Ik vond hem erg mooi en goed klinken. Hij was wel wat onwerkelijk trouwens. Op de demo ging iemand heel laat remmen terwijl de overige AI-bots al veel eerder gingen remmen. Hij vloog niet eens de bocht uit maar nam hem nog heel mooi ook, klopt iets niet :X

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Royz schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:16:
Weet iemand of de "Formula 1 Championship Edition" game van de PS3 ook op de X360 komt? Ik vond hem erg mooi en goed klinken. Hij was wel wat onwerkelijk trouwens. Op de demo ging iemand heel laat remmen terwijl de overige AI-bots al veel eerder gingen remmen. Hij vloog niet eens de bocht uit maar nam hem nog heel mooi ook, klopt iets niet :X
Formula 1 Championship Edition is helaas ontwikkeld door Sony Computer Entertainment Liverpool.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

gewoon een beetje cruisen
Walkman schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:23:
[...]

Oh ja, of je kan je in multiplayer, terwijl je in de auto zit, door iemand anders door die ringen laten gooien...
:p

overigens als ik gewoon de races doe krijg ik meer strafpunten omdat ik zo vaak de bocht uitvlieg en mensen neermaai dan ik ook met die race zou verdienen.

Gisteren wel de rooftop race gedaan over het reuzenrad. Ik had ook een rooftoprace met een checpoint in het water die niet wilde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
Crackdown is inderdaad zeker een leuk spel (net als Saints Row), maar ik kijk toch erg uit naar GTA4. Zowel Saints Row als Crackdown heb ik bij de release gekocht en toen veel gespeeld en me er zeker mee vermaakt. Maar wanneer je klaar bent met de storyline is er vooral bij Crackdown eigenlijk nog maar heel erg weinig te doen. Ik heb al ruim 400 Agility Orbs, en al m'n skills staan op level 4 maxed dus die kunnen niet meer omhoog. Ook vind ik de stad vergeleken met de GTA games en Saints Row vrij saai.
Zeker een leuk spel dus, maar toch wat weinig replay value vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik ben al een tijdje op zoek naar FIFA 2006 World Cup (nb. níet The Road To..)
Kan 'm alleen bij cdwow vinden voor rond de 60 euro. Er staan er ook een paar op Marktplaats voor 15 euro, maar ik wil 'm gewoon online bestellen ? Geen enkele winkel die 'm heeft ?
Vrij apart te noemen zeg maar..

Iemand een idee waar ik 'm wel kan krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
ehoutgast schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:14:
[...]

Er staat me bij dat je updates ook via je PC kunt downloaden en dan op een CDtje branden. Die vervolgens in je Xbox doen en klaar is kees. Maar ik weet zo een-twee-drie niet precies waar. Waarschijnlijk even zoeken op microsoft.com of xbox.com.
Daar heb ik hier op het forum ook het een en ander over gevraagd een keer, maar het bleek dat dit naast de Xbox Emulator update niet meer mogelijk is. Dus zover ik weet heb je gewoon Live nodig...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:03:
Deze week is voor de 4e (!) keer mijn xbox 360 kapot gegaan, bij aanzetten geen beeld en driekwart van de powerring kleurt rood..... Omdat dit de 4e keer is krijg ik weer een gratis draadloze controller (was bij de 3e keer ook al, of je kunt kiezen uit spellen, maar die had ik bijna allemaal) en een geheel nieuwe xbox. Hopelijk is dit dan ook meteen een nieuw model met stillere dvd drive.....

Heej ik kreeg bij de 3e keer geen cadeautje (naja, tenzij je m'n reserve-360-met-HD meetelt 8)7 )

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

@ Weltschmerz: Huh?
Original Xbox® game support enables your Xbox 360™ video game console to play an array of games from your original Xbox video game console. A list of games that are currently backward compatible is available here and we will continue to add support for additional games over time.

Original Xbox game support requires a hard disk drive (HDD) accessory on your Xbox 360 console.

There are three ways to obtain updates for your Xbox 360 console:

* Update through Xbox Live®.
* Burn a DVD or CD.
* Order a disc by mail from Xbox.com.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 19:04

On_E

Housemusic

Wekko306 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:37:
Crackdown is inderdaad zeker een leuk spel (net als Saints Row), maar ik kijk toch erg uit naar GTA4. Zowel Saints Row als Crackdown heb ik bij de release gekocht en toen veel gespeeld en me er zeker mee vermaakt. Maar wanneer je klaar bent met de storyline is er vooral bij Crackdown eigenlijk nog maar heel erg weinig te doen. Ik heb al ruim 400 Agility Orbs, en al m'n skills staan op level 4 maxed dus die kunnen niet meer omhoog. Ook vind ik de stad vergeleken met de GTA games en Saints Row vrij saai.
Zeker een leuk spel dus, maar toch wat weinig replay value vind ik zelf.
Ben ik het niet mee eens, het is maar wat je er zelf van maakt.

Ik kan me uren vermaken met puur kloten, auto’s van flats op mensen gooien bv. of op een brug gaan zitten en dan autobanden snipen van auto’s op de snelweg, omdat de physics zo ontzettend cool zijn gebeuren er de meest vreemde dingen. :)

Bij Saint’s Row had ik het na 35% storyline ongeveer wel gezien, ook een leuk spel hoor, maar wat ‘aankloten’ betreft te beperkt, daarom ook Saint’s Row geruild voor Tiger Woods 2007 sinds ik Crackdown heb.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

*niet goed gelezen*

[ Voor 93% gewijzigd door Semper Fight op 23-03-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Weltschmerz schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:52:
[...]

Aha, ben ik het ook wel mee eens ja. Maar ehm, misschien een ideetje voor de startpost (ben er niet zo in bekend dus mijn excuses als dit dom overkomt), zou het niet handig zijn als er een lijstje in zou komen met de namen van spellen en hun datum van uitkomst?
Om dan geen ellelange spellijsten te krijgen zou je misschien alleen de meest populaire spellen kunnen nemen. (Halo3, Alan Wake, Mass Effect, GTA IV)

Weltschmerz begint de chaos van zijn eigen idee in te zien... }:|
De TS is er imo alleen om globaal een indruk van de 360 te geven, niet een uitgebreidde newssite met daily updates en launchdates, daarvoor zijn andere sites (ook in TS vermeld ;) ), waar je zelf best wat moeite voor kan doen. Heb je grote ideeën/plannen, DM me anders even.
UltraSub schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:02:
Kan ik bij Worms niet met twee man lokaal tegen nog eens twee man op Live spelen?
Vind ik wel jammer. Zat gisteren met een maat te wormsen, en dacht, laat ik nog twee man er bij halen. Dat gaat dus niet volgens mij :/
Dan neem je er toch 2 computers bij? Zo erg is dat toch niet. Hoewel ze wel de meest onmogelijke dingen raken :P
JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:03:

Hmm grappig, dat ze dat doen. :) Het valt me trouwens op aan de reacties hier dat wanneer je 360 kapot gaat, en je een andere refurbished exemplaar krijgt, deze vaak ook weer snel kapot gaat.

Enneh, ik ga denk ik maar Crackdown bestellen op Play Asia, die verhalen hier :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Hoezo "Huh?"

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het is toch wel heel erg geestig :)

Microsoft and the PS3 launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:11

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik vind het eigenlijk bijzonder triest. Niet dat ze gewoon een beetje de PS3 gaan aanvechten, nee gaat Microsoft zich zo diep verlagen dat ze een beetje in de launch dringen. Vooral dat gedeelte met de boot kan ik niet af, dat met de stoeltjes valt nog mee imo, gezien er geen directe link is en je deze alleen meekrijgt als je internet bij je hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Fab1Man schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:54:
[...]

Ik vind het eigenlijk bijzonder triest. Niet dat ze gewoon een beetje de PS3 gaan aanvechten, nee gaat Microsoft zich zo diep verlagen dat ze een beetje in de launch dringen. Vooral dat gedeelte met de boot kan ik niet af, dat met de stoeltjes valt nog mee imo, gezien er geen directe link is en je deze alleen meekrijgt als je internet bij je hebt!
Ik noem het humor, sorry :)

Het is een beetje over en weer. Een beetje plagen.

Het was triest geweest als op een plek de PS3 zou worden afgefikt, maar dat is niet het geval. Ik vind het netjes en stijlvol, doorspekt met humor. Wat wil je nog meer.

Ik kan me niet indenken dat iemand hier een probleem zou hebben als Sony andersom op deze manier een actie zou doen.

Overigens werd er ook op Playstation forums om gelachen, dus niet iedereen heeft lange tenen gelukkig :)

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 23-03-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fab1Man schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:54:
[...]

Bijzonder triest? :? 8)7
Nou ja zeg, ik vond het zeker lachen! :D _/-\o_
Gewoon op een leuke manier de concurrent stangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:24

TheVMaster

Moderator WOS
Het is zekers een leuke aktie van Microsoft...haha....'k heb er kostelijk om gelachen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Laatst online: 14:29
Prachtige actie van Microsoft, heb er dan ook om moeten lachen, overgens viel als eerste mijn mond wel open, gewaagt, maar strak!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

TrailBlazer schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:06:
ik heb nu 3 weken crackdown liggen en ik heb er langer long van dan de reviews mij dededn vermoeden. Sommigen mensen hebben hem in een weekend uitgespeeld. Ik speel iedere dag wel een uurtje en ik ben nu pas bij het 3e eiland en die is toch wel een stuk lastiger weer.
Verder heb ik iets van 220 agility orbs en 60 hidden orbs gevonden. Is het iemand wel eens gelukt om door zo'n paarse ring heen te springen ik krij het maar niet voor elkaar
Ik heb nu iets van 32 van de 39 ringen gehad, opzich te doen als je driven skill op 4 staat! Anders doe je ff co-op en gooit de andere je er doorheen :*)
Als je in de buurt van de bazen komt dan pas kan je ze zien. Je krijg er dan ook info over van wat ze doen.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

TrailBlazer schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:23:
[...]

gewoon een beetje cruisen

[...]

:p

overigens als ik gewoon de races doe krijg ik meer strafpunten omdat ik zo vaak de bocht uitvlieg en mensen neermaai dan ik ook met die race zou verdienen.

Gisteren wel de rooftop race gedaan over het reuzenrad. Ik had ook een rooftoprace met een checpoint in het water die niet wilde :(
Lol _O- _O- die checkpoint is niet in de water maar in de agency tunnel. Niet dat ik ook eerst in het water zocht :$

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik vond het ook wel leuk gedaan van ms. Je moet die hele consolewar niet zo serieus nemen, dan krijg je meteen dat fanboy gezeik enzo. Maar een beetje modder naar elkaar gooien vind ik op zijn tijd wel grappig, we zijn uiteindelijk toch allemaal gamers, of je nu een ps3 of een x360 hebt.
Ik vind het ook mooi dat er steeds meer exclusives verdwijnen, iedereen zou gewoon van alle games moeten kunnen genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
Schweino schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:06:
[...]

Ja, je zal naar Duitsland moeten gaan om er een te halen (vergeet je helm niet) :)

Maar even zonder gekheid, nog een bijkomend voordeel is dat MM Nederland gewoon garantie verleent op producten die bij MM Duitsland zijn gekocht, dus da's weer een zorg minder.
Dat is inderdaad ook een groot voordeel. MM Huckelhoven in Duitsland is voor mij net zover rijden als de dichtstbijzijnde in Nederland, dus dat is het probleem niet. Ik ben alleen nog benieuwd of je de 360 zou mogen terugbrengen als er onverhoopt zo'n Samsung dvd-drive in zou zitten (14 dagen omruilgarantie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Hmm, het probleem waardoor ik niet online kan is niet het IP adres, maar het DNS nummer. Ik weet niet precies wat dit inhoud, maar als ik het op auto zet vind ie blijkbaar geen goed nummer. De helpdesk van Xbox360/MS zegt dat ze over deze nummers niets mogen vrijgeven. Ik weet niet waar de **** dat op slaat maar ik snap er ook niet genoeg van om in te zien waar deze nummers voor nodig zijn. Misschien kan een van jullie mij hier wat meer over vertellen...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:32
Weltschmerz schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 18:32:
Hmm, het probleem waardoor ik niet online kan is niet het IP adres, maar het DNS nummer. Ik weet niet precies wat dit inhoud, maar als ik het op auto zet vind ie blijkbaar geen goed nummer. De helpdesk van Xbox360/MS zegt dat ze over deze nummers niets mogen vrijgeven. Ik weet niet waar de **** dat op slaat maar ik snap er ook niet genoeg van om in te zien waar deze nummers voor nodig zijn. Misschien kan een van jullie mij hier wat meer over vertellen...
Zijn dat niet gewoon de DNS nummer die je xbox van de router moet krijgen? Als de 360 ze niet automatisch krijgt zul je ze handmatig moeten invullen.. de DNS nummers zou je in je router moeten terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

yorroy schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:18:
[...]

Zijn dat niet gewoon de DNS nummer die je xbox van de router moet krijgen? Als de 360 ze niet automatisch krijgt zul je ze handmatig moeten invullen.. de DNS nummers zou je in je router moeten terugvinden.
Wat hij zegt.
Wil ik nog aan toevoegen dat ik een paar maanden geleden ook handmatig DNS-nummer en IP-adres heb toegekend in m'n Xbox 360. Uiteindelijk werkte het wel, maar ik had ook rare problemen dat ik in eerste instantie nooit connectie kreeg, altijd pas nadat ik een "Test Connection" had gedaan kwam ik op Xbox Live. Dat je 't ff weet.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Mijn Live was afgelopen, maar ik heb even geen zin om weer geld uit te geven. Heb nog een 2e live account liggen dus die gebruikt. Heb maar meteen Amerika etc ingevuld en ben nu allemaal HD trailers aan het downloaden van marketplace. Wat een verschil met de nederlandse marketplace zeg!

On-ge-lofelijk wat een hoop content :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

spaceboy schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:20:
[...]

Wat hij zegt.
Wil ik nog aan toevoegen dat ik een paar maanden geleden ook handmatig DNS-nummer en IP-adres heb toegekend in m'n Xbox 360. Uiteindelijk werkte het wel, maar ik had ook rare problemen dat ik in eerste instantie nooit connectie kreeg, altijd pas nadat ik een "Test Connection" had gedaan kwam ik op Xbox Live. Dat je 't ff weet.
Dit probleem heb ik ook gehad.
Had namelijk op mijn ADSLrouter een IP reservering gemaakt voor de Xbox, en op de Xbox zelf had ik handmatig dat IP adres opgegeven.
Maar als je op je router een reservering maakt, moet je de Xbox op auto zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Pff, wat krijgt Castlevania een goede reviews. Negens en tienen........

En ik vind het echt een rukspel :$

Maarja, je kan mij ook geen grotere straf geven dan Zelda te moeten spelen, verschrikkelijk. Ik denk dat ik een afwijkende smaak heb :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Electra schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 23:23:
[...]

Dit probleem heb ik ook gehad.
Had namelijk op mijn ADSLrouter een IP reservering gemaakt voor de Xbox, en op de Xbox zelf had ik handmatig dat IP adres opgegeven.
Maar als je op je router een reservering maakt, moet je de Xbox op auto zetten ;)
Ehh, je Xbox op auto zetten betekent dus DHCP. DHCP houdt in dat je Xbox automatisch een IP adres, DNS adres en Gateway adres krijgt. Dit alleen als je router DHCP enabled is. Heb je DHCP uitstaan, zul je je Xbox een statisch adres moeten geven in de range van je router.

Overigens heb ik precies hetzelfde probleem. Een statisch adres invoeren (dus ook DNS/gateway handmatig ingevuld) resulteerde altijd in eerste instantie geen connectie. Pas na Test Connection wél. Na mn Xbox op DHCP te hebben gezet werkte het wel. Echt bijzonder raar en crappy, ik zou het namelijk eerder andersom verwachten.

Heb mn eigen netwerk t liefst ook zelf in de hand, met alles op een statisch adres. Maar goed, wellicht dat dat ooit met een update goed zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ok, omdat vandaag de launchday van de PS3 was moest ik toch even gaan kijken. Ze hadden toch overal stapels liggen van die dingen. Wat me opviel was dat de doosjes van PS3 er niet uitzien?
Ook viel me op dat alleen de SEGA games 1080p ondersteunen, SEGA doet het wat dat betreft prima. Maar ik kan het niet helpen om terug te denken (met weemoed) aan de Dreamcast dagen..

ontopic: ik had gisteren Virtua Tennis 3 gehaald, echt supergame. Gelukkig was het niet Virtua Diving wat ik eerder had geschreven (als in de demo) de game speelt gemakkelijk, echt het SEGA feel zit er helemaal in. Dus inclusief cheesy gitaar deuntjes :P ook online is het bijzonder spannend, wel vervelend als er lag is. Ik weet niet precies hoe er gehost wordt, maar ik vermoed dat het om en om of random is bij de toss. Offline zijn er weer tal van minigames om je eigen character te levelen, super verslavend.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

sekeroglan schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:25:
[...]

Lol _O- _O- die checkpoint is niet in de water maar in de agency tunnel. Niet dat ik ook eerst in het water zocht :$
ok :p wel stom inderdaad had inderdaad wel gezien dat ik over de exit van de tunnel heen ging.

Overigens ik ben bezig die klote toren te beklimmen maar op een gegeven moment kom ik niet verder. Ik ben dan via een paar stijgers weer in de 1e toren gekomen maar daar snap ik het echt niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik las het inderdaad. Wat een briljante humorvolle actie :D

Dat bier :o

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 23:07:
Mijn Live was afgelopen, maar ik heb even geen zin om weer geld uit te geven. Heb nog een 2e live account liggen dus die gebruikt. Heb maar meteen Amerika etc ingevuld en ben nu allemaal HD trailers aan het downloaden van marketplace. Wat een verschil met de nederlandse marketplace zeg!

On-ge-lofelijk wat een hoop content :9~
paar vraagjes over amerikaans account:
kun je je bestaande account ook omzetten naar amerika?
moet je dan een adress ofzo hebben uit de states?
wat voor gevolgen voor online gamen heeft een amerikaans account?
waarom is de nederlandse marketplace zo beperkt, want dit kon toch veel veel beter?
kun je twee accounts hebben en switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Gunner schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 09:08:
[...]

Ik las het inderdaad. Wat een briljante humorvolle actie :D

Dat bier :o
Die website :D .
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 09:57:
[...]

paar vraagjes over amerikaans account:
kun je je bestaande account ook omzetten naar amerika?
moet je dan een adress ofzo hebben uit de states?
wat voor gevolgen voor online gamen heeft een amerikaans account?
waarom is de nederlandse marketplace zo beperkt, want dit kon toch veel veel beter?
kun je twee accounts hebben en switchen?
Je kan je account niet omzetten naar een Amerikaanse, want deze is aan passport.net account gekoppeld, en daar kan je dat niet wijzigen. Je moet dus een nieuwe account aanmaken, adres uit Amerika ja. Waarschijnlijk kom je bij online gamen vooral in Amerikaanse roomes, aangezien je land wordt gebruikt voor het zoeken naar een geschikte room (sommige games dan is mijn ervaring).

En waarom het zo beperkt is, ik weet het niet zeker maar ik gok:
Microsoft kan dan wel bijvoorbeeld een license hebben voor het uitbrengen van film X in Amerika, dat betekend nog niet dat het hier ook mag. Zouden ze wereldwijd gelauncht zijn met Marketplace, dan was nog veeeeel meer werk voor Microsoft geweest, aangezien voor elk land (hier in Europa verschilt ook weer per land, Oblivion content mocht meen ik in Frankrijk (?) niet worden uitgebracht, later wel gebeurd) elk stukje content gelicensend moet worden.

Verder heeft Microsoft gezegd downloads te blokken, aan de hand van je IP, maar dat gebeurt tot nu toe nog niet.

[ Voor 77% gewijzigd door Muthas op 24-03-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Terryb47 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 01:13:
Ok, omdat vandaag de launchday van de PS3 was moest ik toch even gaan kijken. Ze hadden toch overal stapels liggen van die dingen. Wat me opviel was dat de doosjes van PS3 er niet uitzien?
Ook viel me op dat alleen de SEGA games 1080p ondersteunen, SEGA doet het wat dat betreft prima. Maar ik kan het niet helpen om terug te denken (met weemoed) aan de Dreamcast dagen..

ontopic: ik had gisteren Virtua Tennis 3 gehaald, echt supergame. Gelukkig was het niet Virtua Diving wat ik eerder had geschreven (als in de demo) de game speelt gemakkelijk, echt het SEGA feel zit er helemaal in. Dus inclusief cheesy gitaar deuntjes :P ook online is het bijzonder spannend, wel vervelend als er lag is. Ik weet niet precies hoe er gehost wordt, maar ik vermoed dat het om en om of random is bij de toss. Offline zijn er weer tal van minigames om je eigen character te levelen, super verslavend.
Ik ben ook eventjes door de stad gelopen en dat van die beperkte voorraad was gewoon onzin. Heb er in Arnhem een stuk of 40 geteld. Bovendien zijn er van de games die er nu liggen niet echt veel exclusief en bovendien vind ik die niet echt geweldig (eventjes Motorstorm gedaan maar vond er niet veel aan en zo megamooi was ie nou ook weer niet).

Over Virtua Tennis, is er nog een verschil tussen de demo en de uiteindelijke game? Ik vond dat duiken echt hinderlijk worden, bovendien vond ik de graphics nog niet echt optimaal. Heb je daar nog iets aan gemerkt?
Weet nog niet of ik hem ga halen, maar ik ben wel benieuwd of die beter is dan de demo want daar was ik redelijk snel op uitgekeken (vind wat dat betreft topspin wel beter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

PWM schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 00:06:
Pff, wat krijgt Castlevania een goede reviews. Negens en tienen........

En ik vind het echt een rukspel :$

Maarja, je kan mij ook geen grotere straf geven dan Zelda te moeten spelen, verschrikkelijk. Ik denk dat ik een afwijkende smaak heb :Y
Volgens mij moet je "er even doorheen". Ik heb alleen Windwaker op de Cube gespeeld, maar dat was toch wel erg verslavend en leuk. Heb op m'n Gameboy Advance wel een Castlevania gespeeld (als ik mij niet vergis was dat Harmony of Dissonance ofzo), maar ook daar geldt weer voor dat het op een gegeven moment echt verslavend wordt.

Zat toevallig gisteravond te dubben om Castlevania op XBL te bestellen, maar heb 't even niet gedaan. Ben nog te druk met SSX3 (like I said: 10E in de winkel, SUPERspel, werkelijk, 100x beter dan Amped3).

Maar, Castlevania: tja, het ziet er niet echt super uit. Gameplay first. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Over Amerikaanse accounts gesproken: net als een aantal anderen heb ik vanaf het begin een Amerikaanse account op Live. Op zich niets mis mee, want zoals hiervoor is aangegeven, kun je heerlijk films en series downloaden en is de content van Marketplace zeer uitgebreid. Het is helaas wel lastig om aan punten te komen...

Een Nederlandse creditcard werkt niet en Nederlandse puntenkaarten werken ook niet. De oplossing (dacht ik): via internet (dvdboxiffice.com) een amerikaanse kaart met punten kopen. Maar wat schetst mijn verbazing: deze werkt ook niet! Hier krijg ik echt een slappe z#k van. :(

zijn er meer mensen met dit probleem? Nu weet ik het ook niet meer. Moet ik dadelijk alsnog m'n account om gaan zetten. :w alle achievements (en savegames)

edit:

ik zie net dat een van de kaarten alleen voor gebruik met canadese accounts is.... Dan zal de andere dat ook wel zijn, gezien het feit dat dbdboxoffice canadees is. Ik heb ze inmiddels een mailtje gestuurd dat hun informatie niet correct is, en ik dus wel een refund wil (of kaarten die wel werken..)

[ Voor 17% gewijzigd door Killkees op 24-03-2007 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Wat ik zei, de demo is verschrikkelijk (moeilijk). Niet echt bevordelijk voor een demo, want de meeste mensen worden gewoon van de baan geveegd, inclusief mijzelf. Dat duiken vond ik ook verschrikkelijk irritant, maar dat komt omdat de demo op Hard staat ingesteld.

Ik ben gewoon begonnen met World Tour (carreer mode) waar je je eigen pop traint, zo kwam ik in no-time in de game, en ik duik dus zelden meer. Het is echt een wereld van verschil met de demo.

De game ziet er echt prachtig uit, alles haarscherp op 720p: niks op aan te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killkees schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 11:21:
Over Amerikaanse accounts gesproken: net als een aantal anderen heb ik vanaf het begin een Amerikaanse account op Live. Op zich niets mis mee, want zoals hiervoor is aangegeven, kun je heerlijk films en series downloaden en is de content van Marketplace zeer uitgebreid. Het is helaas wel lastig om aan punten te komen...

Een Nederlandse creditcard werkt niet en Nederlandse puntenkaarten werken ook niet. De oplossing (dacht ik): via internet (dvdboxiffice.com) een amerikaanse kaart met punten kopen. Maar wat schetst mijn verbazing: deze werkt ook niet! Hier krijg ik echt een slappe z#k van. :(

zijn er meer mensen met dit probleem? Nu weet ik het ook niet meer. Moet ik dadelijk alsnog m'n account om gaan zetten. :w alle achievements (en savegames)
Ik kamp met hetzelfde probleem. Ik wil dolgraag castlevania en worms kopen maar dat gaat simpelweg niet omdat ik een amerikaans account heb. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Vond het wel handig om het volgende met jullie mede te delen.

Ik heb zowel een xbox 360 en sinds gisteren een PS3. Wat me in eerste instantie opvalt, is hoe duidelijk/makkelijk/overzichterlijk het live gebeuren is van de XBox360 t.o.v. de ps3. Dat valt me echt tegen van de PS3. Echt te onoverzichterlijk hebben ze het gedaan. Daarnaast het enige voordeel op live gebeuren is dat de PS3 gratis is.

Verder over de 360, Homecourt iemand? Dat spel is bruut, maar op easy (d0h) erg makkelijk :D. 900 gamepoints in 2 dagen :D.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Terryb47 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 11:25:
Wat ik zei, de demo is verschrikkelijk (moeilijk). Niet echt bevordelijk voor een demo, want de meeste mensen worden gewoon van de baan geveegd, inclusief mijzelf. Dat duiken vond ik ook verschrikkelijk irritant, maar dat komt omdat de demo op Hard staat ingesteld.
Ik dacht al dat het aan mij lag :P

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

m00n schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 11:33:
Ik heb zowel een xbox 360 en sinds gisteren een PS3.
Ik vind het wel interessant, wat is in hemelsnaam de overweging om een PS3 nu te kopen? Voor de heb? Want ik kan het me onmogelijk voorstellen dat de PS3 op dit moment wat toevoegt. En als het voor toekomstig potentieel is, tja, dan had je natuurlijk ook kunnen wachten tot de eerste price drop, de eerste echt interessante releases staan pas voor dit najaar of zelfs 2008 gepland...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.d0hage
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 09:20
Killkees schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 11:21:

edit:

ik zie net dat een van de kaarten alleen voor gebruik met canadese accounts is.... Dan zal de andere dat ook wel zijn, gezien het feit dat dbdboxoffice canadees is. Ik heb ze inmiddels een mailtje gestuurd dat hun informatie niet correct is, en ik dus wel een refund wil (of kaarten die wel werken..)
Hier is een simpele oplossing voor.
Maak een nieuw account aan op je xbox een nederlandse koop een nederlandse puntenkaart. Download op je nieuwe account de dingen die je wilt hebben.
Vervolgens zijn de gedownloade dingen ook op je huidige account te zien.

Ik kampte zelf met dit probleem en heb het zo via een omweg opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
Is hier iemand met een in Duitsland gekochte 360? Ik wil graag weten of er een Nederlandse handleiding in de doos zit, mocht ik hem daar kopen. Schermteksten e.d. zijn in ieder geval altijd Engels toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

mr.d0hage schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 12:24:
[...]

Hier is een simpele oplossing voor.
Maak een nieuw account aan op je xbox een nederlandse koop een nederlandse puntenkaart. Download op je nieuwe account de dingen die je wilt hebben.
Vervolgens zijn de gedownloade dingen ook op je huidige account te zien.

Ik kampte zelf met dit probleem en heb het zo via een omweg opgelost.
HELD :>

gaat dit ook werken met uitbreidingen voor spellen (bv. extra mappacks?) Kan ik die downloaden met account A en spelen met account B?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 15-09 21:26
Hoe dik is dat enchanted arms nou eigenlijk? Hoor er bar weinig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Ik heb even gekeken, maar zowel de DVD als ook het hoesje zijn niet dikker of dunner als bij andere games. B)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrailBlazer schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 09:05:
[...]

ok :p wel stom inderdaad had inderdaad wel gezien dat ik over de exit van de tunnel heen ging.

Overigens ik ben bezig die klote toren te beklimmen maar op een gegeven moment kom ik niet verder. Ik ben dan via een paar stijgers weer in de 1e toren gekomen maar daar snap ik het echt niet meer
Dat is vrij simpel, al vergt het wat oevening.

spoiler:
van af die stijger kan je over een muurtje springen een etage op.
daar loopt een trap die gaat binnen door naar een balkon.
vanaf dat balkon kan je aan het steunframe van het bordes er boven hangen.
als je recht omhoog springt kom je tegen de onderkant van het bordes aan, dus moet je er omheen sturen.(is een beetje lisitg maar te doen).
vanaf het bordes kan je via de steuen van een vertiale pijp naar het dak klimmen.
via het dak kan je naar de 1na hoogste toren springen.
je kan via een catwalk naar de hoogste toren en daar weer naar het dak via een vertikale pijp.

Handige tip, neem de long-eye mee, met de scope kan je je sprongen beter plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 12:42:
Hoe dik is dat enchanted arms nou eigenlijk? Hoor er bar weinig over.
Ik had Enchanted Arms direct bij de release gekocht en ik vond het best een vermakelijke game als RPG liefhebber. Ik had iets van 40 uurtjes over gedaan om uit te spelen. In het begin is het vaak boring maar na een tijdje verder in de game begon het steeds leuker te worden. Het zijn wel turn based gevechten en daar moet je van houden en anders vind je niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ik zag dat Splinter Cell: Double Agent dezelfde ingame reclame heeft als Crackdown en ik ben nu wel nieuwsgierig naar hoe storend de reclame is. Weet iemand toevallig in welk level de reclame zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Dat bier heb je wel nodig om nog enigzins van je 360 te kunnen genieten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hoe kan ik met Crackdown eigenlijk mijn scoop gebruiken?

Ik kan hem wel aanzetten, maar het is me nog nooit gelukt om daadwerkelijk in te zoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Bartjuh schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:17:
[...]

Dat bier heb je wel nodig om nog enigzins van je 360 te kunnen genieten :o
als jij een 360 had gehad wist je wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 18:50
Ik had de goede hoop onder de problemen uit te komen maar vannacht heeft m'n xbox van launchday ook de geest gegeven :'(
3 rode lampes hebben het onheil rond het spookuur duidelijk gemaakt.
Het laatste wat ik heb gedaan is een dvd kijken, de volgende dag wassie kapuut......

(gelukkig heb ik Okami en Final Fantasy 12 in huis waardoor ik al 3 weken niet op m'n 360 heb gegamed, who needs next gen gfx :9 )

Hoe staat het er op het moment voor met de service, de problemen met niewere (refurbished) xbox'en en de garantie op concoles uit 2005?

[ Voor 21% gewijzigd door Mutatie op 24-03-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:00:
Hoe kan ik met Crackdown eigenlijk mijn scoop gebruiken?

Ik kan hem wel aanzetten, maar het is me nog nooit gelukt om daadwerkelijk in te zoomen.
RB is inzoomen LB is uit zoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.d0hage
  • Laatst online: 13-09 09:20
Killkees schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 12:39:
[...]

HELD :>

gaat dit ook werken met uitbreidingen voor spellen (bv. extra mappacks?) Kan ik die downloaden met account A en spelen met account B?
Dat gaat iid ook zo werken, ik heb het zelf gedaan met test drive ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2001962
  • Laatst online: 18-04 08:10

tweaker2001962

All your base are belong to us

Mutatie schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:06:
......

Hoe staat het er op het moment voor met de service, de problemen met niewere (refurbished) xbox'en en de garantie op concoles uit 2005?
Die van mij ging van de week ook stuk (3 rode lampjes, vastlopers in game en bij opstarten) en was een exemplaar die ik had gekregen nadat mijn eerste van kerst 2005 al een keer was ingestuurd.
Service was ok, ik kreeg snel iemand van support aan de lijn, binnen 24 uur een UPS label in de mail en pakket heb ik zelf bij UPS afgegeven, maar kon ook worden opgehaald. Let er wel op dat als je het op je werk wilt laten ophalen en bezorgen je dit direct al bij MS moet opgeven. Garantie geldt nu dus nog steeds op mijn box van 2005.
Ik wacht nu verdere berichten af.

Waar ik zelf wel benieuwd naar ben is of er mensen zijn die op hun refurbished 360 last gekregen hebben van de bekaste dvd's. Mijn beide boxjes hadden er immers geen last van en ik heb geen zin om er eentje terug te krijgen die mijn games gaat ruineren.

GamerCard - Gamertag: da Warmachine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Heb na de goeie scores her en der toch maar Castlevania gekocht op XBL. VETTTTT! :D
Na half uurtje al helemaal verslaafd. Graphics zijn niet XBox360 style, maar verder helemaal ok! _/-\o_

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.