Het zijn dan geen echte 360-games, maar halo 1 en 2 hebben beide de mogelijkheid om 4 splitscreen multiplayer te spelen. Beide draaien ook op de 360.Astennu schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:46:Volgens mij zijn er ook geen games waar je gebruik maakt van 4 controllers. Weet iemand nog wat Splits screen toppers ?
Call of duty 3 (2 ook misschien?), Farcry ook geloof ik, en natuurlijk fusion frenzy 2 (al hoewel dat geen splitscreen is).
Maar wil jij echt met 4 man op 1 scherm spelen?? Met 2 man is te doen, maar als het scherm in vieren gedeelt wordt is het echt te klein hoor (of je speelt op een beamer natuurlijk).
Maar wil jij echt met 4 man op 1 scherm spelen?? Met 2 man is te doen, maar als het scherm in vieren gedeelt wordt is het echt te klein hoor (of je speelt op een beamer natuurlijk).
[ Voor 42% gewijzigd door Xander84 op 21-03-2007 13:32 ]
Nee ik wil niet met 4 mensen op een scherm spelen. Maar de Console kan het wel. Volgens mij zijn er alleen geen games voor. Nintendo had deze wel. CoD zal ik wel eens proberen. En Farcry co-op ? Ik heb alleen de PC versie gespeeld. Kan iemand dit bevestigen ? anders ga ik em toch even proberenXander84 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:28:
Call of duty 3 (2 ook misschien?), Farcry ook geloof ik, en natuurlijk fusion frenzy 2 (al hoewel dat geen splitscreen is).
En het gaat mij wel om 360 Games Xbox 1 vind ik niet mooi genoeg
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
WormsAstennu schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:35:
[...]
Nee ik wil niet met 4 mensen op een scherm spelen. Maar de Console kan het wel. Volgens mij zijn er alleen geen games voor.
CoD en Farcy hebben geen co-op, alleen met de multiplayer kun je tot 4 man op één xbox spelen (dacht dat je dat bedoelde namelijk) Voor co-op check -> Perfect Dark, uiteraard gears of war, kameo, GRAW 1 en 2 en zo zijn er nog wel een aantal (Staat trouwens vermeld achter op het doosje van de spellen)Astennu schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:35:
[...]
Nee ik wil niet met 4 mensen op een scherm spelen. Maar de Console kan het wel. Volgens mij zijn er alleen geen games voor. Nintendo had deze wel. CoD zal ik wel eens proberen. En Farcry co-op ? Ik heb alleen de PC versie gespeeld. Kan iemand dit bevestigen ? anders ga ik em toch even proberen
En het gaat mij wel om 360 Games Xbox 1 vind ik niet mooi genoegBen verwend
nieuws: Microsoft onderzoekt diefstal Xbox Live-accounts
In het kader van dit bericht. Ik ben gisteren toevallig bestolen van 180 euro.
Ondertussen zijn Microsoft en de Creditkaartmaatschappij er druk mee bezig. Maar wat ik niet begrijp is hoe dit kan. Ik adviseer hier nu echt iedereen om niet de creditkaart betaling te gebruiken van de Xbox Live en de helpdesk van Microsoft totdat dit opgelost is. Mijn gamerstag is nu ontdaan van mijn CC gegevens. Ik speel geen Halo 2. Overigens krijg ik gelukkig die 180,- euro gewoon terug van Microsoft en waren ze super met de behandeling.
In het kader van dit bericht. Ik ben gisteren toevallig bestolen van 180 euro.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Dit is best wel zorgelijk nieuws, ik zal mijn vader dan maar vragen of hij deze maand goed wilt opletten want dit is best wel k*t.
Nu was de CC al verlopen maar microsoft heeft dat schijnbaar keurig zelf aangepast
Hoop dat Microsoft mensen een bericht stuurt als hun gamertag een van de gehackte tags is.
Nu was de CC al verlopen maar microsoft heeft dat schijnbaar keurig zelf aangepast
Hoop dat Microsoft mensen een bericht stuurt als hun gamertag een van de gehackte tags is.
Kameo heb ik ook al. Dus GRAW 1+2 zijn ook Multiplayer Splitscreen co-op ? Want ik wil het wel op en console spelen.Xander84 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:00:
[...]
CoD en Farcy hebben geen co-op, alleen met de multiplayer kun je tot 4 man op één xbox spelen (dacht dat je dat bedoelde namelijk) Voor co-op check -> Perfect Dark, uiteraard gears of war, kameo, GRAW 1 en 2 en zo zijn er nog wel een aantal (Staat trouwens vermeld achter op het doosje van de spellen)
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Kan Kameo co-op? Mag ik vragen hoe?Astennu schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:27:
[...]
Kameo heb ik ook al. Dus GRAW 1+2 zijn ook Multiplayer Splitscreen co-op ? Want ik wil het wel op en console spelen.
&
Ja hoor, is best leuk om dit met z'n 2-en te doen!
Anders voeg me maar eens toe, gamertag: Semper Fight
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Ik weet niet de preciese menu-opties, maar het is inderdaad mogelijk om co-op bij kameo te spelen. Je kan bepaalde levels samen spelen, maar ook de bazen... Ik geloof wel dat je die levels eerst vrijgespeeld moet hebben in single-player.
Geloof me, ik zou graag willen...maar ik heb geen Live : / Waarschijnlijk als ik dit jaar weer ga studeren wel, dus dan zal ik ook wel eens met wat Tweakers willen gamen.Electra schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:02:
[...]
&
Verwijderd
Ik had mijn 360 altijd via composiet-SCART op mijn CRT bak aangesloten, eergister maar eens een RGB-SCART gehaald.
En dat scheelt een stuk! Echt veel scherper beeld en mooiere kleuren, alleen stond het beeld te veel naar links en kon ik mijn TV niet anders instellen
Toen naar de mediamarkt geweest om een kabel met S-Video te halen, en succes!
Net zo scherp als RGB en mooi gecentreerd.
/me is blij
En dat scheelt een stuk! Echt veel scherper beeld en mooiere kleuren, alleen stond het beeld te veel naar links en kon ik mijn TV niet anders instellen
/me is blij
Volgens mij als je new game doet en dan kun je het aantal spelers kiezen ( Uit me hooft ) heb dit wel eens met me vriendin zitten spelen
dus je hebt de advanced scart cable gehaald en de .... cable ? hoe heet die laatste ? en je zegt dat die op een "gewone" tv net zo mooi beeld geeft ?Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:22:
Ik had mijn 360 altijd via composiet-SCART op mijn CRT bak aangesloten, eergister maar eens een RGB-SCART gehaald.
* waterking is blij
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Ik denk dat deel32 maar ff een mooie nieuwe TS moet krijgen met een revision2 gedeelte erin. Die V2 zet de hele gamewereld momenteel op z'n kop
S-video is toch nog slechter kwaliteit dan de advanced scart of heb ik het nou mis.waterking schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:07:
[...]
dus je hebt de advanced scart cable gehaald en de .... cable ? hoe heet die laatste ? en je zegt dat die op een "gewone" tv net zo mooi beeld geeft ?
Is dat spel Kameo nog wat? Zie het veel op marktplaats staan voor 20 euro maar weet nog niet of ik het ga kopen.
[ Voor 14% gewijzigd door MeneerKrab op 21-03-2007 16:17 ]
Idd met RGB kan je vaak niets meer instellen, ik heb ook altijd s-video gebruikt op mijn USA cube en mijn PAL Xbox. Ik had een mooier beeld dan RGB, maar de nerds zullen toch volhouden dat RGB beter is.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:22:
* S2S is blij
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Hmm ik hoor anders nog niet zo heel veel reacties zovan: AAAAH MOET HEBBENDjerique schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:14:
Ik denk dat deel32 maar ff een mooie nieuwe TS moet krijgen met een revision2 gedeelte erin. Die V2 zet de hele gamewereld momenteel op de kop

Dus "de hele gamewereld op de kop" vind ik een beetje overdreven
&
Met die s-video kabel kun je toch ook hd resolutie halen op een hd-tv ?
RGB kan dat niet..
RGB kan dat niet..
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Verwijderd
RGB-Scart was idd de advanced, S-video is van 'Speedlink'waterking schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:07:
[...]
dus je hebt de advanced scart cable gehaald en de .... cable ? hoe heet die laatste ? en je zegt dat die op een "gewone" tv net zo mooi beeld geeft ?
Stukken beter dan composiet, vergelijkbaar met RGB
Dat lijkt me sterk...waterking schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:44:
Met die s-video kabel kun je toch ook hd resolutie halen op een hd-tv ?
[...]
AAAHHH, BASTAARDEN VOLK!!!
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 17:25 ]
Wat boeit het jou als er een 65nm CPU inzit? Games draaien nog steeds hetzelfde. Crashen omdat hij te warm wordt? - Ja, als je hem in een klein hokje zet gebeurt dat ja, en ook met de nieuwere 360's. Agree, het is beter dat ie nu minder warmte produceert, maar om daarom te wachten/nieuwe kopen.Astennu schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 22:58:
I want oneBlack is so much better then white
En als die de nieuwe 65nm cpu heeft al helemaal. Uhmm zullen wel duurder worden omdat ze beperkt leverbaar zijn. Als die er komt ga ik deze xbox verkopen.
Verder vind ik het maar overdreven gedoe, zwart is beter als wit. De witte 360 werd met lof ontvangen, eindelijk geen standaard zwart meer. Is het weer niet goed...
Typisch marketing, zwart is natuurlijk weer mooier (zelfde zou gebeurd zijn als de eerste 360 zwart was, en nu een witte kwam) én ook nog is 'limited' te krijgen, oftewel, snel kopen!
120GB HD is dan wel weer een goeie uitbreiding, ten minste, als we Video Marketplace krijgen hier.
Ik ben alleen maar heel happy met mijn Xbox 360, ik heb geen behoefte aan een andere en aan het lawaai stoor ik me niet, hoor ik toch niet boven alle explosies uit... 
Ik heb vandaag 2ehands via marktplaats voor € 30,- Crackdown aangeschaft en boy, wat is dit gaaaaf!
Het is meteen zo verslavend om over daken te rennen, orbs te verzamelen en gamgmembers uit te schakelen.
Edit: om aan te geven hoe verslavend; ik was net thuis, maak een pot thee en doe Crackdown in de xbox, het is half vier. Om half zes realiseer ik me dat ik thee aan het zetten was...
lauw inmiddels...
Ik heb vandaag 2ehands via marktplaats voor € 30,- Crackdown aangeschaft en boy, wat is dit gaaaaf!
Het is meteen zo verslavend om over daken te rennen, orbs te verzamelen en gamgmembers uit te schakelen.
Edit: om aan te geven hoe verslavend; ik was net thuis, maak een pot thee en doe Crackdown in de xbox, het is half vier. Om half zes realiseer ik me dat ik thee aan het zetten was...
[ Voor 21% gewijzigd door estorino op 21-03-2007 17:44 ]
https://www.strava.com/athletes/10490675
Zo! dat is zeker zorgelijk...Arx schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:08:
nieuws: Microsoft onderzoekt diefstal Xbox Live-accounts
In het kader van dit bericht. Ik ben gisteren toevallig bestolen van 180 euro.Ondertussen zijn Microsoft en de Creditkaartmaatschappij er druk mee bezig. Maar wat ik niet begrijp is hoe dit kan. Ik adviseer hier nu echt iedereen om niet de creditkaart betaling te gebruiken van de Xbox Live en de helpdesk van Microsoft totdat dit opgelost is. Mijn gamerstag is nu ontdaan van mijn CC gegevens. Ik speel geen Halo 2. Overigens krijg ik gelukkig die 180,- euro gewoon terug van Microsoft en waren ze super met de behandeling.
Kan je ook vertellen hoe je bestolen bent (zijn er dingen aangeschaft op de marketplace, of is je cc daadwerkelijk buiten live om gebruikt, dwz hebben ze werkelijk je echte cc gegevens en niet alleen je account).
Maak anders even een live account aan met een amerikaanse postcode. Ik kan alles van de video marketplace gebruiken.Muthas schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 17:34:
[...]
Wat boeit het jou als er een 65nm CPU inzit? Games draaien nog steeds hetzelfde. Crashen omdat hij te warm wordt? - Ja, als je hem in een klein hokje zet gebeurt dat ja, en ook met de nieuwere 360's. Agree, het is beter dat ie nu minder warmte produceert, maar om daarom te wachten/nieuwe kopen.
Verder vind ik het maar overdreven gedoe, zwart is beter als wit. De witte 360 werd met lof ontvangen, eindelijk geen standaard zwart meer. Is het weer niet goed...Ja, bij de ene zal hij beter in het interieur passen als bij de ander, maar dan koop/spuit je toch even je een zwarte faceplate als het zo belangrijk voor je is
Typisch marketing, zwart is natuurlijk weer mooier (zelfde zou gebeurd zijn als de eerste 360 zwart was, en nu een witte kwam) én ook nog is 'limited' te krijgen, oftewel, snel kopen!
120GB HD is dan wel weer een goeie uitbreiding, ten minste, als we Video Marketplace krijgen hier.
Verwijderd
Met 65nm wordt hij minder warm maar verbruikt hij ook nog minder. Ook zijn chips op 65nm minder groot en dus goedkoper voor MS, waardoor ze misschien meer marge hebben voor een prijsdaling?Muthas schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 17:34:
[...]
Wat boeit het jou als er een 65nm CPU inzit? Games draaien nog steeds hetzelfde. Crashen omdat hij te warm wordt? - Ja, als je hem in een klein hokje zet gebeurt dat ja, en ook met de nieuwere 360's. Agree, het is beter dat ie nu minder warmte produceert, maar om daarom te wachten/nieuwe kopen.
Verwijderd
Als het echt nodig zou zijn dan hebben ze die marge nu ook wel hoor
In het begin maakte microsoft ook verlies op de 360...
In het begin maakte microsoft ook verlies op de 360...
Verwijderd
Ai Ai hoop dat Virtual Tennis3 gauw uitkomt,kan niet meer wachten..
Moet toch zeker deze week komen of zit ik ernaast...:)

Kan jij ook HD films van de USA m-place downloaden?DarkShadow schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 17:44:
[...]
Maak anders even een live account aan met een amerikaanse postcode. Ik kan alles van de video marketplace gebruiken.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
Misschien dat To The Game ff in de startpost kan, zodat we niet dit soort vragen hoeven lezen de hele tijd.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 19:17:
No offense...
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 19:22 ]
Kameo is ontzettend leuk maar misschien niet iets wat je er van verwacht.GBI schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:16:
[...]
S-video is toch nog slechter kwaliteit dan de advanced scart of heb ik het nou mis.
Is dat spel Kameo nog wat? Zie het veel op marktplaats staan voor 20 euro maar weet nog niet of ik het ga kopen.
Persoonlijk heb ik er al flink van genoten en ben nog niet eens halverwege (te weinig tijd). Het spel ziet er goed uit, bevat aardig wat humor en heeft een goede soundtrack en een leuk verhaal.
Hij is al uit op de nieuwsgroepen dus hij is in iedergeval goldVerwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 19:17:
Ooit gehoord van stroomverbruik ? Dat ding gebruikt 160 watt als i niets doet en 190 als je aan het gamen bent. Ik gok dat een Xbox met een 65nm cpu aanzienlijk minder gebruikt als in 30-40 watt minder. Bij boeit dat ja. Ik weet het andere totaal niet. Mij wel. En inderdaad warmte productie. + Zwarte faceplate is nog niet een helemaal zwarte console en controller. Bij mij staat hij op de tafel. En waarom dat ding niet gewoon in meerdere kleuren uitbrengen. Zo moeilijk is dat niet.Muthas schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 17:34:
[...]
Verder vind ik het maar overdreven gedoe, zwart is beter als wit. De witte 360 werd met lof ontvangen, eindelijk geen standaard zwart meer. Is het weer niet goed...Ja, bij de ene zal hij beter in het interieur passen als bij de ander, maar dan koop/spuit je toch even je een zwarte faceplate als het zo belangrijk voor je is
Ja, ik kom er nu pas achter. Ik had 'm gekocht bij m'n Xbox, da's eh... vorig jaar. En ik ben 'm nu pas aan 't spelen. Het is ff wat anders, maar Kameo is zeker leuk! Besturing is even inkomen. En de puzzels take a little getting used to, maar uiteindelijk: zeker leuk tijdverdrijf!jorisandkaylas schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:33:
[...]
Kameo is ontzettend leuk maar misschien niet iets wat je er van verwacht.
Persoonlijk heb ik er al flink van genoten en ben nog niet eens halverwege (te weinig tijd). Het spel ziet er goed uit, bevat aardig wat humor en heeft een goede soundtrack en een leuk verhaal.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik voeg je ook ff toe. Ik vind het een heel leuk spel alleen ik kom er niet uit. Misschien dat het met jouw hulp wel lukt.Electra schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:02:
[...]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Verwijderd
Ik zie hem daar helemaal nog niet staan(Nu teminste niet nee)PacinoAllstars schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:52:
[...]
Hij is al uit op de nieuwsgroepen dus hij is in iedergeval gold

zijn er nog andere manieren om je Xbox360 draadloos op internet te krijgen dan de MS usb wifi module?
vind hem namelijk wel wat prijzig...

Hier staat wat
Verwijderd
Nu wel,ik keek er langs!!Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 23:27:
[...]
Ik zie hem daar helemaal nog niet staan(Nu teminste niet nee)
Heb de laatste paar dagen last van een hele instabiele netwerkverbindingen (lijkt het, er is fysiek niets veranderd hier). Heb hier een Linksys WRT54G router (heb 'm al gereset, hielp ook niet). Met name als ik divx kijk via m'n Media Center (Windows Vista Home Premium), krijg ik regelmatig een disconnect.
Weet iemand waar ik 's naar kijken/zoeken? Thanks!
Weet iemand waar ik 's naar kijken/zoeken? Thanks!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ja hoor, gewoon een wireless router kopen, deze met een utp kabeltje aan je 360 hangen en de router een wireless bridge met je reeds bestaand wireless netwerk laten maken ...Flappiewappie schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 23:48:
zijn er nog andere manieren om je Xbox360 draadloos op internet te krijgen dan de MS usb wifi module?
GamiQ, de game notes app met game maps!
Even over Transcode360. Ik gebruik het, maar soms verspringt hij tijdens het streamen enkele seconden vooruit, het komt ook wel voor dat hij na een paar minuten zegt dat de video is afgelopen terwijl dat nog lang niet het geval is. Dit gebeurd bij elke xvid die ik afspeel wel een keer.
Ik heb hem afgelopen weekend gekregen als tussendoortje. Het is wel een geinig spel, maar over het algemeen zijn de puzzels ofwel erg simpel, of niet goed uitgelegd of ze vereisen mad skillz. Je moet op den duur drakeneierbommen (?!) naar een rots rollen, maar daar heb je maar even de tijd voor. Soms blijft zo'n bom steken en dat wekt op den duur best wat frustratie opspaceboy schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 23:01:
[...]
Ja, ik kom er nu pas achter. Ik had 'm gekocht bij m'n Xbox, da's eh... vorig jaar. En ik ben 'm nu pas aan 't spelen. Het is ff wat anders, maar Kameo is zeker leuk! Besturing is even inkomen. En de puzzels take a little getting used to, maar uiteindelijk: zeker leuk tijdverdrijf!
Ik moet ook nog aan de co-op beginnen, dus als iemand zin heeft.. Voeg me maar toe
Ik zal je vanavond even toevoegen.Sh0ckTr00per schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 08:55:
[...]
Ik heb hem afgelopen weekend gekregen als tussendoortje. Het is wel een geinig spel, maar over het algemeen zijn de puzzels ofwel erg simpel, of niet goed uitgelegd of ze vereisen mad skillz. Je moet op den duur drakeneierbommen (?!) naar een rots rollen, maar daar heb je maar even de tijd voor. Soms blijft zo'n bom steken en dat wekt op den duur best wat frustratie op![]()
Ik moet ook nog aan de co-op beginnen, dus als iemand zin heeft.. Voeg me maar toe
Wat betreft Kameo
En als je Ash eenmaal door hebt dan is dat stuk met die drakenkoppen ook piece of cake!
Oh boy, wat is Crackdown tof, ik wou gister op tijd naar bed, maar is dat ervan gekomen? U mag het antwoord raden. 
Ik moet alleen de kingpin van Los Muertos nog en dan heb ik het eerste eiland ontdaan van al het gespuis. En natuurlijk fanatiek alle groene orbs gepakt die ik kon vinden, sommige zijn lastig te pakken, maar dat maakt het alleen maar des te gaver als het lukt. Ik heb 3 sterren 'agility' na 1 dagje spelen en 2 sterren voor 'firearms', de rest heb ik nog niet ontwikkeld.
Vanavond (eerst sporten na mijn werk) gaan we weer verder...
P.S. Ja, ik loop altijd achter qua games. Ik lees altijd wat iedereen ervan vindt en probeer dan als het even lukt goedkoper de toppers te scoren. Zo heb ik 2 weken terug Dead Rising gescoord naar aanleiding van het topic hier en gisteren dus Crackdown, 2dehands...
Ik moet alleen de kingpin van Los Muertos nog en dan heb ik het eerste eiland ontdaan van al het gespuis. En natuurlijk fanatiek alle groene orbs gepakt die ik kon vinden, sommige zijn lastig te pakken, maar dat maakt het alleen maar des te gaver als het lukt. Ik heb 3 sterren 'agility' na 1 dagje spelen en 2 sterren voor 'firearms', de rest heb ik nog niet ontwikkeld.
Vanavond (eerst sporten na mijn werk) gaan we weer verder...
P.S. Ja, ik loop altijd achter qua games. Ik lees altijd wat iedereen ervan vindt en probeer dan als het even lukt goedkoper de toppers te scoren. Zo heb ik 2 weken terug Dead Rising gescoord naar aanleiding van het topic hier en gisteren dus Crackdown, 2dehands...
Hier hetzelfde, vind het wel fijnestorino schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:07:

&
Ik heb juist 3 sterren driving, 2 sterren Agility, 2 sterren Strengt ( Best grappig kan nu auto's optillen ) En schieten geloof ik ook 2.
Maar ik heb er meestal geen zin in om die lui te killen. Wordt het zo rustig op de staat
Ook leuk is om met de SUV even zo'n boss te gaan pesten. Dat ding komt bijna overal
Maar ik heb er meestal geen zin in om die lui te killen. Wordt het zo rustig op de staat
Same here!
Heb nu eindelijk via Marktplaats Gears of War op de kop getikt voor 29 euro
Inmiddels als 20 potjes verder ranked met virtua tennis 3 wat is dat verslavend zeg. Online is super dik geregeld, kom maar niet aan single player toe 
Gister met een maat lopen dubbelen, dat is pas fun joh. Alleen hij was topspin 2 gewend en dan schijn je gemakkelijk te duiken in virtua tennis 3. Anyway echte aanrader mensen!!!
Gister met een maat lopen dubbelen, dat is pas fun joh. Alleen hij was topspin 2 gewend en dan schijn je gemakkelijk te duiken in virtua tennis 3. Anyway echte aanrader mensen!!!
Da's value for money! Eén van de twee spellen die ik nieuw voor de volle mep heb gekocht en deze was het zeker waard. De ander was Test Drive Unlimited, die vond ik op zich ook wel leuk en heb ik gespeeld tot ik alle single player achievements had, maar toen was de lol eraf en heb ik hem verpatst.Electra schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:56:
[...]
Same here!
Gears of War blijft hoogstwaarschijnlijk in mijn collectie, die verkoop ik niet.
- Nieuw voor de volle mep: Gears of War en Test Drive Unlimited (inmiddels verkocht)
- Nieuw voor 35,-: GRAW
- Nieuw voor 27,-: Dead Rising
- 2dehands voor 30 of minder: Call of Duty 2, PGR3, Crackdown
Trust meAstennu schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:38:
Ik heb juist 3 sterren driving, 2 sterren Agility, 2 sterren Strengt ( Best grappig kan nu auto's optillen ) En schieten geloof ik ook 2.
Maar ik heb er meestal geen zin in om die lui te killen. Wordt het zo rustig op de staatOok leuk is om met de SUV even zo'n boss te gaan pesten. Dat ding komt bijna overal
Op de volgende eilanden zijn veel meer criminelen. Als je het spel "uit" hebt, kan je Crime nog steeds aanzetten. Dan staan de straten vol met die gasten
Ik heb de verhaal lijn af, maar ben bezig met achievements en skills
Er komt voor Crackdown trouwens nog gratis content. Ze moeten wel, want we missen 100 achievement points
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 22-03-2007 12:21 ]
Hmm, ben ook ff aan het kijken maar veel illegale zooi daaro zeg....Electra schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:56:
[...]
Same here!

Elect a clown, expect a circus.
Ach ja, ik selecteer alles op prijs, en kijk pas vanaf 20 euro, dan zie je namelijk die illegale zooi niet.Slasher schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:33:
[...]
Hmm, ben ook ff aan het kijken maar veel illegale zooi daaro zeg....
Verwijderd
Hoe zit dat eigenlijk met 2e hands in winkels, doet de FRS daar bijvoorbeeld nog aan?
Ik weet verder namelijk maar 1 winkel die het wel doet...
Ik weet verder namelijk maar 1 winkel die het wel doet...
Ik heb GoW gekocht in de winkel voor de volle mep, slechtste aankoop ooit!Electra schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:56:
[...]
Same here!
Na 3 dagen in gevecht met de A-knop heb ik hem met iemand geruild voor GRAW, wat wel normale controlls hanteerd...
Ik moet de nieuwe GRAW dus zeker hebben
@Slasher: kijk anders ook eens op het forum van xboxworld.nl Daar wordt ook flink wat geruild/verkocht op de X-bazar.
Zo, ik heb nog even wat spullen aangeschaft, zodat ik straks fris kan beginnen aan Forza 2. Kost wat, maar dan heb je ook iets:

Hahahahahaha damn!PWM schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:56:
Zo, ik heb nog even wat spullen aangeschaft, zodat ik straks fris kan beginnen aan Forza 2. Kost wat, maar dan heb je ook iets:
[afbeelding]
Da's nog eens een opstelling
Je moet de controls niet de schuld geven van het feit dat jij ze niet onder de knie krijgt. Tot nu toe ben je de eerste persoon die ik heb gehoord die vind dat de controls van GoW 'onwenning' zijn (understatement). Sowieso snap ik niet waar de moeilijkheden om de hoek komen, aangezien je het voornamelijk voor cover zoeken en rennen gebruikt...911GT2 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:06:
[...]
Ik heb GoW gekocht in de winkel voor de volle mep, slechtste aankoop ooit!![]()
Na 3 dagen in gevecht met de A-knop heb ik hem met iemand geruild voor GRAW, [wat wel normale controlls hanteerd...
Ik moet de nieuwe GRAW dus zeker hebben
&
Lol. zal wel goedkoop zijn geweest...Hoeveel mensen zullen nou drie Hd schermen + drie xbox360 kopen speciaal voor dit spel. Niet echt een nuttige feature van het spel, maar wel leuke publiciteit.PWM schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:56:
[afbeelding]
Ben echt heel benieuwd hoe Forza 2 gaat worden. heb deel 1 nooit gespeeld, maar veel over gehoord. Zeker een titel om in de gaten te houden.
Hier in ieder geval EEN DEEL van de autowingsofgold schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:20:
[...]
Lol. zal wel goedkoop zijn geweest...Hoeveel mensen zullen nou drie Hd schermen + drie xbox360 kopen speciaal voor dit spel. Niet echt een nuttige feature van het spel, maar wel leuke publiciteit.
Ben echt heel benieuwd hoe Forza 2 gaat worden. heb deel 1 nooit gespeeld, maar veel over gehoord. Zeker een titel om in de gaten te houden.
http://www.xboxic.com/news/2622
Verwijderd
Het wordt beetje crossposting zo, maar is een Xbox game per definitie backwards compatible? Dus kan ik het (originele) Xbox spel SSX On Tour of SSX 3 spelen op m'n Xbox 360?
Ik heb Amped 3, maar die vind ik bij lange na niet zo gaaf als SSX3 op de Gamecubus was.
Ik heb Amped 3, maar die vind ik bij lange na niet zo gaaf als SSX3 op de Gamecubus was.
zucht.....googleVerwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:36:
Het wordt beetje crossposting zo, maar is een Xbox game per definitie backwards compatible? Dus kan ik het (originele) Xbox spel SSX On Tour of SSX 3 spelen op m'n Xbox 360?

Verwijderd
Thanks. Ik wist niet dat het zo'n probleem was, die Backwards Compatibility. Zo te lezen doet SSX 3 het wel, SSX On Tour niet. Damn.
OMG al die auto'sPWM schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:28:
[...]
Hier in ieder geval EEN DEEL van de auto
http://www.xboxic.com/news/2622
Dit spel heeft zelfs de Vauxhall Astra VXR ( Opel Astra OPC ) Damm nice. Ik denk dat ik em ga pre orderen
[ Voor 14% gewijzigd door Astennu op 22-03-2007 16:14 ]
Waarschijnlijk off-topic, maar met al dat tweedehands moest ik er even aan denken. Ik las laatst de Edge van deze maand en daarin stond een ingezonden brief over het tweedehands verkopen. Is dat eigenlijk niet net zo'n groot probleem als het illegaal downloaden? Ook hier krijgt de maker geen cent extra voor...? (en in het verlengde, ook het kopen van een budget-spel schiet waarschijnlijk niet erg op voor de maker, het gros zal bij de winkelier blijven hangen)...
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Verwijderd
Wat issie mooi
Update: Our trusted source that confirmed the Elite let us know that these shots are quite fishy; they don't have the same plastics details as the real Elite, nor does the retail box match up. Sorry folks, chalk this one up to the usual group of bored, fanatical photoshoppers.

Update: Our trusted source that confirmed the Elite let us know that these shots are quite fishy; they don't have the same plastics details as the real Elite, nor does the retail box match up. Sorry folks, chalk this one up to the usual group of bored, fanatical photoshoppers.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 21:19 ]
ben ik mee eens, veel mensen zeggen dat de A knop teveel doet en ik ben er mee eens dat het een beetje verwarrend is aan het begin, maar nadat ik andere shooters heb gespeeld zoals R6 of GRAW2 vind ik de A knop verdomde handig en gebruiksvriendelijk in GoW: het kan bijna nooit fout gaan.Weltschmerz schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:05:
[...]
Je moet de controls niet de schuld geven van het feit dat jij ze niet onder de knie krijgt. Tot nu toe ben je de eerste persoon die ik heb gehoord die vind dat de controls van GoW 'onwenning' zijn (understatement). Sowieso snap ik niet waar de moeilijkheden om de hoek komen, aangezien je het voornamelijk voor cover zoeken en rennen gebruikt...
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Lijkt mij eerder een fotoshop...Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 17:41:
Wat issie mooi![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als MS dit soort plaatjes al heeft zullen ze het heus wel aankondigen. Aangezien de PS3 morgen al uit komt wordt het nieuws daardoor ondergesneeuwd door dat van Sony
is it me, or is it uglyVerwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 17:41:
Wat issie mooi![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind het zo net een goedkope playstation
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
wat zal ik doen?
Ik wil graag een 2de controller (wireless) voor de X360, maar ik vraag me af wat ik beter kan doen. Gewoon die controller halen of zal ik toch het wireless expansion pack halen?
Ik wil graag een 2de controller (wireless) voor de X360, maar ik vraag me af wat ik beter kan doen. Gewoon die controller halen of zal ik toch het wireless expansion pack halen?
ik heb toen ook de expansion pack gehaald, ten eerste om de lader en de controller. De afstandbediening krijg je er dan zowaar er gratis bij. Ik had em voor €69,- gehaald bij de MMsiddler schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 18:42:
wat zal ik doen?
Is het ook de moeite waard om op te wachten? Ze hebben hem momenteel namelijk niet bij de DynabyteTerryb47 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 18:56:
[...]
ik heb toen ook de expansion pack gehaald, ten eerste om de lader en de controller. De afstandbediening krijg je er dan zowaar er gratis bij. Ik had em voor €69,- gehaald bij de MM
50 lijkt me sterk, adviesprijs is volgens mij € 75
losse wireless controller kost bij de MM al € 40,- en de quick charger los € 30,-
losse wireless controller kost bij de MM al € 40,- en de quick charger los € 30,-
Kijk, ik heb net een goeie deal gedaan (vind ik). Effe in een shop hier Halo 2 + SSX 3 (BLIJFT een lekkere game, ZEKER beter dan dat verrote Amped 3, bij deze: te koop!)
gekocht voor nog geen 25E. Dit moet ik vaker doen. Da's beter dan die laffe 65E per spel die je soms moet lappen.
Dat is het voordeel als je een beetje geduld hebt, top games kosten binnen een paar maandjes amper de helft. Moet ikzelf ook vaker doen, vaak haal ik nieuwe games uit impuls (lees: na een lange dag werken is alleen de MM nog open) kom ik weer met allemaal nieuwe games thuis die ik niet of nauwelijks niet speel omdat ik daar geen tijd voor heb. Ik deel tegenwoordig ook games met een collega, kwam ik toevallig achter toen ik zijn GoW wallpaper op z'n monitor zag.
Had vandaag vrij omdat ik gisteren tot in de nacht moest overwerken, kwam ik thuis heb ik in 1stuk Prey eindelijk uitgespeeld: wat een makkie. en voor de achievement whores onder ons, je krijgt 600+ punten voor het uitspelen van de singleplayer! Bij andere games moet je echt zwoegen voor een paar honderd punten..
Had vandaag vrij omdat ik gisteren tot in de nacht moest overwerken, kwam ik thuis heb ik in 1stuk Prey eindelijk uitgespeeld: wat een makkie. en voor de achievement whores onder ons, je krijgt 600+ punten voor het uitspelen van de singleplayer! Bij andere games moet je echt zwoegen voor een paar honderd punten..
Leuke fotosoeps... Maar ik heb al een zwarte Xbox 360 (limited edition PGR3 uitvoering), dus voor mij een beetje overbodig. Alhoewel zo'n zwarte controller er wel mooi bij zou staanVerwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 17:41:
Wat issie mooi![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wireless pack halen. Alleen al om de quickcharger, en eccupack.siddler schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 18:42:
wat zal ik doen?
Beetje goed rondkijken en je kan hem idd al voor onder de 60 euro vinden.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Zit er ook een quickcharger bij danyzf1kr schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:38:
[...]
Wireless pack halen. Alleen al om de quickcharger, en eccupack.
Beetje goed rondkijken en je kan hem idd al voor onder de 60 euro vinden.
yup kijk maar even hiersiddler schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:43:
[...]
Zit er ook een quickcharger bij dan![]()
, dacht alleen maar een accupack en een afstandbediening
tis een koopje
Raar
- Afstandsbediening
- Wireless controller
- Quick Play & Charge Kit
Maar wat bedoelen ze hier nou? De quick-charge kit (accupack), of de Play en Charge kit. Ik gok dat het het eerste is maar ik weet het niet zeker
Er zit gewoon een Quick-Charge ding in. De luxe uitvoering dus zeg maarsiddler schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 21:00:
[...]
Raar, op de doos staat alleen maar een accupack, maar in de beschrijving staat:
- Afstandsbediening
- Wireless controller
- Quick Play & Charge Kit
Maar wat bedoelen ze hier nou? De quick-charge kit (accupack), of de Play en Charge kit. Ik gok dat het het eerste is maar ik weet het niet zeker
Overigens gebruik ik gewoon het snoer, en dat bevalt mij ook prima, maar dat is meer omdat toen ik al die spullen kocht er nog geen Quicklader was.
oké!
Allemaal bedankt! Dinsdag krijgt de Dixons ze weer binnen, ga er dan meteen na school een halen
(er is namelijk geen MM in de buurt
)
Allemaal bedankt! Dinsdag krijgt de Dixons ze weer binnen, ga er dan meteen na school een halen

Redelijk offtopic, maar ik was net aardig geshockeerd over het volgende.... Xboxic draait al een tijdje mee, en bereikt een zwaar internationaal publiek. Toen ik echter net voor de eerste keer sinds tijden weer eens onze geographic distribution checkte, stond ik erg verbaasd over deze graph over Maart dit jaar:

Ja, een aardig grote Engelstalige Xbox 360 site, met 5% Japanse bezoekers. Hoezo zijn de Japanners niet geinteresserd in de Xbox

Ja, een aardig grote Engelstalige Xbox 360 site, met 5% Japanse bezoekers. Hoezo zijn de Japanners niet geinteresserd in de Xbox
@curry, ben jij verbonden aan die site? Ik zie dat je het er vaker over hebt.
Volgens mij is die site van hemDarkShadow schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 23:16:
[ Voor 7% gewijzigd door ironx op 22-03-2007 23:20 ]
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Ja, maar afgezien van m'n signature zie je me er niet snel naar linkenDarkShadow schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 23:16:
Ik kwam er toevallig achter omdat me recent op begon te vallen hoeveel linkage we kregen van Japanse blogs
In Duitsland heeft de mediamarkt op de dag van de introductie van de ps3, de xbox 360 premium in prijs verlaagd van 399 naar 299 !. Jammer dat ik er al 1 heb, maar voor de mensen die hem nog niet hebben is hier de link
Even een paar bladzijden bladeren in de brochure en dan kom je hem tegen voor 299.
Even een paar bladzijden bladeren in de brochure en dan kom je hem tegen voor 299.
OMG...hopelijk doen ze dat hier ook! dan haal ik er vandaag nog een.HaseMike schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 07:17:
In Duitsland heeft de mediamarkt op de dag van de introductie van de ps3, de xbox 360 premium in prijs verlaagd van 399 naar 299 !. Jammer dat ik er al 1 heb, maar voor de mensen die hem nog niet hebben is hier de link
Ik heb er tot nu toe niks van in Nederland gezien
Verwijderd
huh, waarom hoor ik dan net 600 euro op TV ?HaseMike schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 07:17:
Das de PlayStation 3...wij hebben het over de 360 die is verlaagd in prijsVerwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 08:32:
[...]
huh, waarom hoor ik dan net 600 euro op TV ?
Verwijderd
Ow damn, mijn excuus !!Cubic X schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 08:33:
[...]
Das de PlayStation 3...wij hebben het over de 360 die is verlaagd in prijs
/me gaat opzoek naar koffie....
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 09:17 ]
Die prijs voeren ze al een paar weken.HaseMike schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 07:17:
niet waar, want ik ben vorig weekend bij 2 duitse mediamarkten geweest... nergens een nieuwe premium voor 299, ook niet bij saturn
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Als het niet een artikel uit een MediaMarkfolder betreft, dan kunnen de prijzen tussen verschillende filialen verschillen. De prijzen worden namelijk aangepast aan de regionale prijzen. Verder heeft elke MM de "vrijheid" om hun eigen prijzen te bepalen.Phusebox schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:39:
[...]
niet waar, want ik ben vorig weekend bij 2 duitse mediamarkten geweest... nergens een nieuwe premium voor 299, ook niet bij saturn
Dit geldt overigens voor Nederland, maar ik denk dat Duitsland ook een vergelijkbaar beleid heeft.
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Verwijderd
Virtua Tennis 3 is regiovrij en maar 38 euro
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 10:11 ]
Dit topic is gesloten.