Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.645 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
TroonStaal schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:35:
Ik zit te twijfelen. Ik heb nu een PS2 en de Xbox en wil eigenlijk een nieuwe videokaart kopen (X850XT voor 139) maar ik zag net op mijn werk deze advertentie staan:

Te koop een Xbox360, met alle denkbare
optie`s er bij,
--Xbox360 met 20GB hdd
--2 draadloze controllers
--2 afstandbedienings
--1 webcam
--2 headset`s
--HD DVD speler/ net nieuw..
om High Definition films af te spelen
--1 HD DVD film ( bourne supremesy )
--monster kabels
--King cooler ( nieuwe achterkant met
2 coolers, vga,optical,composite.
--20 games.
--nog geen 6 maanden oud. --vraagprijs €500,-

Dat klinkt toch wel héééél aantrekkelijk. Alleen is het zo dat ik mijn consoles nu al nauwelijks aanraak. Ik ben bang dat ik dat ding koop en vervolgens alleen maar stof laat verzamelen :X
Wat zouden jullie doen, zo vraag ik mij dan af :) Mijn salaris wordt pas over twee weken gestort maar dan issie denk ik al lang verkocht...
Tja laat ik zo zeggen. Als ik games op me PC kan krijgen speel ik ze op de PC zo niet pak ik de Xbox. Games zoals Gears of war, Doa 4, Lost Planet. Crackdown. Forza Motrosport. N3, Burnout en Ridgeracer heb je niet op de PC.

Ik moet wel zeggen dat mijn PC erg zwaar is. Op dit moment is hij weer veroudert maar zodra de R600 uit is koop ik die dus hele dure hardware. Als je een X1900 of sneller hebt is de PC mooier. Xbox 360 komt wel heel erg in de buurt. Dus als je nu aan het gamen bent op een oudere kaart is het denk ik wel de moeite waard. En met Xbox live kun je ook online multiplayer spelen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:40:
om eens een eind te maken aan die upscale discussie:

http://www.xbox.com/nl-NL.../xbox360componenthdcable/

op de site van microsofte staat dat de component kabel dvd's afspeelt in 480p.
true en mits je een hd rdy crt(in mijn ogen beter als lcd en zeker in prijsverhouding) hebt of een goede lcd die zelf kan upscalen komt het allemaal goed als ik nu filmdvds afspeel op component scaled mijn tv dit door naar 576p :)

Btw vinden jullie allemaal de worms arcade niet ietsjes uitgekleed vergeleken met de pc versie dit komt nu echt over als uitmelken dat je straks weaponpacks kan kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:35:
Ik zit te twijfelen. Ik heb nu een PS2 en de Xbox en wil eigenlijk een nieuwe videokaart kopen (X850XT voor 139) maar ik zag net op mijn werk deze advertentie staan:

Te koop een Xbox360, met alle denkbare
optie`s er bij,
--Xbox360 met 20GB hdd
--2 draadloze controllers
--2 afstandbedienings
--1 webcam
--2 headset`s
--HD DVD speler/ net nieuw..
om High Definition films af te spelen
--1 HD DVD film ( bourne supremesy )
--monster kabels
--King cooler ( nieuwe achterkant met
2 coolers, vga,optical,composite.
--20 games.
--nog geen 6 maanden oud. --vraagprijs €500,-

Dat klinkt toch wel héééél aantrekkelijk. Alleen is het zo dat ik mijn consoles nu al nauwelijks aanraak. Ik ben bang dat ik dat ding koop en vervolgens alleen maar stof laat verzamelen :X
Wat zouden jullie doen, zo vraag ik mij dan af :) Mijn salaris wordt pas over twee weken gestort maar dan issie denk ik al lang verkocht...
Zou wel ff bij diegene thuis gaan kijken, zulk soort aanbiedingen vertrouw ik nooit iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:18

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:19:
[...]

Zou wel ff bij diegene thuis gaan kijken, zulk soort aanbiedingen vertrouw ik nooit iig...
Dat zou ik idd eerst doen ja :) straks is dat ding een paar keer gevallen ofzo :X
Astennu schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:01:
[...]

Tja laat ik zo zeggen. Als ik games op me PC kan krijgen speel ik ze op de PC zo niet pak ik de Xbox. Games zoals Gears of war, Doa 4, Lost Planet. Crackdown. Forza Motrosport. N3, Burnout en Ridgeracer heb je niet op de PC.

Ik moet wel zeggen dat mijn PC erg zwaar is. Op dit moment is hij weer veroudert maar zodra de R600 uit is koop ik die dus hele dure hardware. Als je een X1900 of sneller hebt is de PC mooier. Xbox 360 komt wel heel erg in de buurt. Dus als je nu aan het gamen bent op een oudere kaart is het denk ik wel de moeite waard. En met Xbox live kun je ook online multiplayer spelen.
Momenteel game ik op een PIV 2,8c met een 9800 non-pro. Daarnaast speel ik eigenlijk alleen maar Guild Wars en af en toe Second Life of Call of Duty: United Offensive.

Ik zal m eens mailen met welke spellen erbij zitten, da's ook wel belangrijk :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:12
Denk dat dit een gevalletje is van "Te mooi om waard te zijn".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Vecodo schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:27:
[...]

Denk dat dit een gevalletje is van "Te mooi om waard te zijn".
Ik heb 'm een mailtje gestuurd, ik hou jullie op de hoogte :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07
Astennu schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:01:
[...]

hmm, ik weet niet, het eerste spel dat GoW voorbij gaat voor de PC moet nog komen (Crysis) en dan nog duurt het daarna wel even voordat er veel andere games volgen. Imho heeft de xbox360 nu echt wel een voorsprong op de PC. Vooral als je een fijne HDTV hebt. Een groot scherm + vette graphics en alles werkt gewoon direct.

Het enige waarom ik op de PC terugkom is WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

TroonStaal schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:29:
[...]

Dat was mijn 1e reactie ook "te mooi om waar te zijn"

maar als het wel waar is heb je de "deal of the century" :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
DarkShadow schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:31:
[...]

hmm, ik weet niet, het eerste spel dat GoW voorbij gaat voor de PC moet nog komen (Crysis) en dan nog duurt het daarna wel even voordat er veel andere games volgen. Imho heeft de xbox360 nu echt wel een voorsprong op de PC. Vooral als je een fijne HDTV hebt. Een groot scherm + vette graphics en alles werkt gewoon direct.

IMHO Battlefield 2-> GoW. Dat spel vindt ik echt ZOVEEL beter online. SP experience van GoW is wel top offc.

maar meningen verschillen. 360 vette voorsprong? Misschien als spellen als Supreme commander er op kunnen draaien ;)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:13:
true en mits je een hd rdy crt(in mijn ogen beter als lcd en zeker in prijsverhouding) hebt of een goede lcd die zelf kan upscalen komt het allemaal goed als ik nu filmdvds afspeel op component scaled mijn tv dit door naar 576p :)

Btw vinden jullie allemaal de worms arcade niet ietsjes uitgekleed vergeleken met de pc versie dit komt nu echt over als uitmelken dat je straks weaponpacks kan kopen :(
Ik weet dat de 360 niet de beste DVD-speler ooit is, maar ik ben toch redelijk kritisch wat beeld & geluid betreft en de 360 geeft met een component kabel op een philips 37pf9830 best acceptabele resultaten imo. Er wordt trouwens idd aangegeven dat DVDs @ 576p afgespeeld worden, terwijl ik niets upscale voor zover ik weet...

Wat Worms HD betreft, ik heb hem wel gedownload, maar hij is wel erg kaal idd.... Dat je het aantal mijnen, de tijd per beurt & per ronde, het aantal exemplaren per wapen ed niet kan instellen vind ik vooral zonde... Het gebrek aan wapens vind ik minder belangrijk.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu al een tijdje te zoeken naar de Wireless Gaming Reciever voor Windows... Volgens Xbox.com komt hij 23-2-2007 in Nederland uit, maar ik kan hem bij geen ENKELE winkel vinden :/

Hebben ze hem gewoon nog steeds niet geïntroduceerd hier of is hij wel te koop bij een shop en kan ik hem gewoon serieus niet vinden? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

TMNT 1989 Arcade is nu uit op Xbox Live Arcade. Overal in de menu's kom je de Turtles in de stijl van de nieuwe film tegen, terwijl ze in het spel zelf uiteraard in de stijl van de tekenfilms zijn. Het is duidelijk een snelle cash-in vanwege de nieuwe film, de naamswijziging is daar ook een mooi voorbeeld van. Het is verder wel een leuk spel, alleen heb je wel oneindig veel continues, wat een spel zoals dit erg makkelijk maakt.

Ik kwam alleen aan het begin van level 2 een bug tegen. Ik kreeg ineens de "In The Dark"-achievement op het moment dat ik de eerste manhole in het spel tegenkwam, zonder er in te vallen.

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 14-03-2007 12:34 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 21:51
MetroidPrime schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:34:
TMNT 1989 Arcade is nu uit op Xbox Live Arcade. Overal in de menu's kom je de Turtles in de stijl van de nieuwe film tegen, terwijl ze in het spel zelf uiteraard in de stijl van de tekenfilms zijn. Het is duidelijk een snelle cash-in vanwege de nieuwe film, de naamswijziging is daar ook een mooi voorbeeld van. Het is verder wel een leuk spel, alleen heb je wel oneindig veel continues, wat een spel zoals dit erg makkelijk maakt.
Als die 400 punten is is het het overwegen nog een keer waard.. Dit was op zich wel een leuk spel destijds, in tegenstelling tot paperboy en tapper waar ik al nooit wat aan vond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
TroonStaal schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:29:
[...]

ga er maar vanuit dat het 20 gekopieerde spellen zijn

dus dan heb je een 360 premium zonder garantie: nieuw voor 310 te koop
hd dvd drive: nieuw ca. 180
extra controller: ca. 40
met nog wat kleine dingen erbij is de nieuwprijs dan ca. 550 euro ofzo

als je er dan 500 voor gaat betalen zou ik em liever nieuw kopen, maar goed, wie ben ik

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Phusebox schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:59:
[...]
bedoel je een 360 pre. zonder garantie is 310,- EUR.
of bedoel je een 360 pre nieuw is 310,- EUR ?

want wil wel weten waar jij hem dan haalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Vecodo schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:03:
[...]

bedoel je een 360 pre. zonder garantie is 310,- EUR.
of bedoel je een 360 pre nieuw is 310,- EUR ?

want wil wel weten waar jij hem dan haalt :)
360 premium kost 310,- o.a. hier te bestellen: http://cgi.ebay.de/ws/eBa...095076642&category=117565
(ja ok, deze is 314, maar het schijnt dus dat ze in Duitsland bij Saturn en Mediamarkt slechts 299 kosten)

en hierboven is ie dus geflasht en zonder garantie, dus nog veel minder waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Phusebox schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:06:
[...]

360 premium kost 310,- o.a. hier te bestellen: http://cgi.ebay.de/ws/eBa...095076642&category=117565
(ja ok, deze is 314, maar het schijnt dus dat ze in Duitsland bij Saturn en Mediamarkt slechts 299 kosten)

en hierboven is ie dus geflasht en zonder garantie, dus nog veel minder waard.
Maar...je zit dan wel met je garantie ?? loopt dat via de winkel of via MS zelf ?
En boekjes zijn in meerdere talen, of dus alleen in de taal van het land waar je hem koopt ?
zitten er totaal geen nadelen aan om hem in het buitenland te halen ?

offtopic:
hij is dus : Preis: EUR 289,00
+ 8,50 verzend kosten
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
MM Haarlem Cruqius, 360eur + PGR3+Kameo, ook niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
DarkShadow schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:31:
[...]

Nou WoW heb ik inmiddels wel gezien. Maar ik speel nog wel veel stratagie games. Zoals Dawn Of War. En Nu Supreme Commander.

[ Voor 30% gewijzigd door Astennu op 14-03-2007 13:53 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Phusebox schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:59:
[...]

ga er maar vanuit dat het 20 gekopieerde spellen zijn

hd dvd drive: nieuw ca. 180
extra controller: ca. 40
met nog wat kleine dingen erbij is de nieuwprijs dan ca. 550 euro ofzo

als je er dan 500 voor gaat betalen zou ik em liever nieuw kopen, maar goed, wie ben ik
Ik wist niet eens dat de 360 al gemod kon worden zodat gebrande spellen er ook op gespeeld konden worden :$

Ik heb m vanochtend een mailtje gestuurd, ben benieuwd wat hij ervan te zeggen heeft. Heb even gevraagd hoe het zat met die spellen en de staat van de console. Altijd wel belangrijk natuurlijk. En ik kan altijd eerst gaan kijken, gewoon voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
TroonStaal schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:52:
[...]

Ik wist niet eens dat de 360 al gemod kon worden zodat gebrande spellen er ook op gespeeld konden worden :$

Ik heb m vanochtend een mailtje gestuurd, ben benieuwd wat hij ervan te zeggen heeft. Heb even gevraagd hoe het zat met die spellen en de staat van de console. Altijd wel belangrijk natuurlijk. En ik kan altijd eerst gaan kijken, gewoon voor de zekerheid.
En ik zou geen gehackte xbox kopen. Als je niet meteen de nieuwe games wilt hebben kun je ze toch voor een euro of 20-30 kopen. En dat is best goed te doen. En je bent je garantie kwijt en die heb je soms maar al te hard nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Astennu schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:53:
[...]

En ik zou geen gehackte xbox kopen. Als je niet meteen de nieuwe games wilt hebben kun je ze toch voor een euro of 20-30 kopen. En dat is best goed te doen. En je bent je garantie kwijt en die heb je soms maar al te hard nodig.
Ach, ik kreeg net het berichtje dat hij m al heeft verkocht. Jammer, nu zal ik nooit weten of dat ding gehackt is of niet :P

Aan de andere kant laat dit wel weer een optie open om zelf maar es zo'n ding nieuw te kopen. Of dan toch maar die X850XT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:32:
Ik zit nu al een tijdje te zoeken naar de Wireless Gaming Reciever voor Windows... Volgens Xbox.com komt hij 23-2-2007 in Nederland uit, maar ik kan hem bij geen ENKELE winkel vinden :/

Hebben ze hem gewoon nog steeds niet geïntroduceerd hier of is hij wel te koop bij een shop en kan ik hem gewoon serieus niet vinden? :/
Ik heb hem gezien bij Mediamarkt Arnhem voor 19.95
Weet niet of ze hem in andere mediamarkten ook hebben, maar denk het wel (hangt er al een week ofzo)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
TroonStaal schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:56:
[...]

Ach, ik kreeg net het berichtje dat hij m al heeft verkocht. Jammer, nu zal ik nooit weten of dat ding gehackt is of niet :P

Aan de andere kant laat dit wel weer een optie open om zelf maar es zo'n ding nieuw te kopen. Of dan toch maar die X850XT :P
ga nu maar voor die xbox ;)
als die niks verkoop je hem toch weer, genoeg vraag na !! :)

stuur die dude gewoon een mailtje, met de vraag of dat ding gemod was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
TroonStaal schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:56:
[...]

Ik zou de xbox gewoon proberen. Als je het niets vind verkoop je em gewoon. Ik zou wel voor een premium gaan. En je zou eens moeten kijken of je ergens een paar leuke goedkope games kan krijgen die xbox only zijn. Of op marktplaats kijken. Als je via marktplaats naar games zoekt altijd zelf ophalen en kijken hoe de staat van de CD's is. En dan gewoon een deal voor een spel of 3-5 in een keer maken kun je best wel leuk met de prijs spelen. Ik had 4 games voor 80 euro :P dat was goed te doen.

En je kunt altijd een gratis xbox live silver account pakken en wat demos downloaden.

[ Voor 13% gewijzigd door Astennu op 14-03-2007 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Astennu schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:42:
[...]

Ik zou de xbox gewoon proberen. Als je het niets vind verkoop je em gewoon. Ik zou wel voor een premium gaan. En je zou eens moeten kijken of je ergens een paar leuke goedkope games kan krijgen die xbox only zijn. Of op marktplaats kijken. Als je via marktplaats naar games zoekt altijd zelf ophalen en kijken hoe de staat van de CD's is. En dan gewoon een deal voor een spel of 3-5 in een keer maken kun je best wel leuk met de prijs spelen. Ik had 4 games voor 80 euro :P dat was goed te doen.

En je kunt altijd een gratis xbox live silver account pakken en wat demos downloaden.
en anders ken ik nog wel wat goede forums waar veel geruild wordt :) dm me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:32:

MM in Zwolle heeft hem gewoon op voorraad......
Net zoals de HD-DVD speler

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 14:29
Gister bij de Dynabyte in Amersfoort geweest.
Hier zagen we een 360 wel op een hele vreemde manier neer gezet. _/-\o_ _/-\o_
(tip: het is de premium versie..)

Afbeeldingslocatie: http://www.onnofrankenmolen.nl/IMAGE_00117.jpg
(afbeelding verkleint..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 20:48

BaT

Rofl... wat een stumpers daar zeg 8)7

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Idd iedereen ziet meteen dat dat niet werkt en niet stabiel staat. Moet je er dan een dvd in doen wedden dat hij gaat lopen/vallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:38
Is iemand hier trouwens van plan het Supersize Xbox 360 pakket te halen binnenkort? Dus niet de 2 losse dozen maar het "gelimiteerde" pakket? zo ja, dan ben ik erg benieuwt naar de inhoud (welke dvddrive, manufacture date, team, lot etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Net bij mediamarkt geweest om mijn spontaan bekraste DeadRising om te ruilen voor een ander:
(ik heb DR pas vier weken en ik heb echt die krasjes niet gemaakt)

Forget it: Doen ze niet!
"ja wij garanderen dat wij krasloze dvd's verkopen" Punt uit.

Wat kan ik hier nog aan doen?
Of kom ik nooit meer van de Disc Read error af? :'( :(

Notabene spel voor 60 euro gekocht, anderhalve week later was 'ie 29.95.
"ja dan had u dit binnen 14 dagen moeten aankaarten, kunnen we nu niks meer aan doen" :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

DasHMauL schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 18:40:
Net bij mediamarkt geweest om mijn spontaan bekraste DeadRising om te ruilen voor een ander:

"ja dan had u dit binnen 14 dagen moeten aankaarten, kunnen we nu niks meer aan doen" :O
Ik geloof dat als je contact opneemt met Electronic Arts, zij een vervangend exemplaar regelen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DasHMauL schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 18:40:

Weet niet waar je woont, maar wij kunnen games polijsten. Misschien dat dat een mogelijkheid is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:40:
om eens een eind te maken aan die upscale discussie:

http://www.xbox.com/nl-NL.../xbox360componenthdcable/

op de site van microsofte staat dat de component kabel dvd's afspeelt in 480p.
Bullshit

Dit is gewoon een domme vertaling uit het amerikaans van een of ander marketingjoep die verder geen inhoudelijke kennis heeft.

De Xbox360 geeft over component 480p als het NTSC-DVD is en 576p als het PAL-DVD is.
De 360 downscaled PAL DVD's niet naar 480p.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
evilpin0 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:08:
[...]

IMHO Battlefield 2-> GoW. Dat spel vindt ik echt ZOVEEL beter online. SP experience van GoW is wel top offc.

maar meningen verschillen. 360 vette voorsprong? Misschien als spellen als Supreme commander er op kunnen draaien ;)
Ik weet niet welke BF2 jij hebt zitten spelen, maar na meer dan 400 uur BF2 kan ik met redelijke zekerheid zeggen dat zelfs de multiplayer van GOW beter is. Een spel dat na de zoveelste patch nog niet bug vrij is moet je niet als argument gaan noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Laatst online: 16-09 20:48

BaT

SnackMasterFlex schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 01:52:
[...]

Ik weet niet welke BF2 jij hebt zitten spelen, maar na meer dan 400 uur BF2 kan ik met redelijke zekerheid zeggen dat zelfs de multiplayer van GOW beter is. Een spel dat na de zoveelste patch nog niet bug vrij is moet je niet als argument gaan noemen.
Enzo heeft iedereen zijn mening... ik heb ook 400+ uurtjes in BF2 zitten :o en vind zowel BF2 als GOW pareltjes om online te doen. BF2 voor als je "wat uurtjes" wil vullen en GOW voor als je "een uurtje" (en dat kunnen er ook wel eens meer zijn :9 ) wilt vullen.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:38
Catan is nu ook beschikbaar via Live Arcade. Zo maar even downloaden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik hoop dat jullie de BF2 op PC bedoelen, want de console versie was echt bagger.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Niet online
VeeGee schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 07:30:
Ik dacht dat het deze week de turtles was? Ze mogen van mij wel eens wat meer kwaliteit bieden op arcade, er zijn weinig spellen die echt de moeite waard zijn. Of vernieuwend
BaT schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 02:56:
Enzo heeft iedereen zijn mening... ik heb ook 400+ uurtjes in BF2 zitten :o en vind zowel BF2 als GOW pareltjes om online te doen. BF2 voor als je "wat uurtjes" wil vullen en GOW voor als je "een uurtje" (en dat kunnen er ook wel eens meer zijn :9 ) wilt vullen.
Ik heb eindelijk gister GOW uitgespeeld, zo wat een geweldig spel is dat zeg. Het is echt lang geleden dat ik zo een solide game heb gespeeld. Resident evil 4 kwam in de buurt, maar GOW is nog een stuk beter. Nu maar online gaan proberen, maar volgens mij ga ik dik ingemaakt worden daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
wingsofgold schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 09:34:
[...]
Ik dacht dat het deze week de turtles was? Ze mogen van mij wel eens wat meer kwaliteit bieden op arcade, er zijn weinig spellen die echt de moeite waard zijn. Of vernieuwend
[...]
ik vind cloning clyde nog steeds erg grappig...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

VeeGee schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 07:30:
?? TMNT is uitgekomen gister, ok ik heb vanochtend niet gekeken, sites zeggen ook niks??

Dus Proof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wie heeft er vanmiddag even tijd om te gaan kijken bij een winkel naar de XboX superpack? Met mij zijn best een aantal mensen benieuwd of er een BenQ drive inzit (Lot# 0650 of hoger). Heb zelf geen tijd (arbeid), maar zou het wel graag willen weten! Hopelijk kan je het even mededelen hiero!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
SnackMasterFlex schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 01:52:
[...]

Zoals ik al zei, meningen verschillen.
Doe mij maar 64 man ivp 8 man, 20x zoveel wapens, voertuigen. En nog beter teamplay elementen. GoW is leuk om te spelen tegen iemand maar kan me concentratie echt niet langer dan 30 minuten behouden.

Ik heb in 2 jaar 600 uur bf2 gespeelt en het is voor mij de meest uitdagende online shooter. (4v4 vindt ik gewoon niks, laat staan muis vs controle)

flame wat je wil na deze uitspraak toch vindt ik het : Bf2 doet voor mij absoluut niet graphise onder voor GoW, gow idd prachtig op hd'tje maar tipt gewoon niet aan de massaalheid van bf2 met 4xaa en 16x af HQ.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

XeNoBiTe schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:54:
Wie heeft er vanmiddag even tijd om te gaan kijken bij een winkel naar de XboX superpack? Met mij zijn best een aantal mensen benieuwd of er een BenQ drive inzit (Lot# 0650 of hoger). Heb zelf geen tijd (arbeid), maar zou het wel graag willen weten! Hopelijk kan je het even mededelen hiero!
Wat is nou de commotie om welke drive er in de xbox zit? Dat er "mogelijk" krassen op cd's komen? Ik heb een xbox maar absoluut geen problemen daarmee...

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 19:01

backupdevice

Boeh!

Ik heb gisteren mijn Xbox360 aan mijn HK set aangesloten. Alle spellen DD5.1.

COD3 gespeelt, wat een ervaring :9~

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Nou, die krassen zijn natuurlijk vervelend. Maar voor mij is geluidsproductie ook van belang. De BenQ schijnt erg stil te zijn en dat vind ik belangrijk. Wil zsm toch een 360 gaan kopen dus ben ik op zoek naar de stilste drive. Games liggen al klaar, nu de 360 nog en het geduld begint wel aardig op te raken.
Geloof trouwens niet dat de BenQ erin zit hoor, in Amerika zijn ze zelfs nog erg schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
backupdevice schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:07:

niks met betrekking tot het geluid maar ik ben sinds kort eindelijk begonnen aan CoD3... maar of ik ben verwend met GoW en R6:V maar ik vind het echt drie keer niks deze game

Online MP is wel aardig, maar single player. Damn wat een saai rechtlijnig spel. Het is bijna een rail-shooter in mijn ogen.

Nee het kan mij niet meer bekoren en helaas heb ik R6:V uitgespeeld. Tijd voor de nieuwe R6 :D hehe in 2008 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Slasher schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:03:
[...]

Wat is nou de commotie om welke drive er in de xbox zit? Dat er "mogelijk" krassen op cd's komen? Ik heb een xbox maar absoluut geen problemen daarmee...
Zo denk ik er ook over.
In het begin was het zo dat je geen Hitachi speler moest hebben, want die kon je niet flashen, oftewel die moet je dus niet hebben
De Phillips maakte het geluid van een opstijgende boeing 747, die moet je dus ook niet hebben
De Samsung maakt naar alle waarschijnlijkheid krassen, die moet je dus ook niet hebben
Dus dan blijft er nog maar 1 ding over de BenQ............ ben benieuwd wat daar straks weer op aan te merken is, zodat je die dus ook niet moet hebben.....

En zo blijven we doorgaan.
Nou mijn TSST drive heeft nog geen haarspeldkrasje gemaakt bij mij, moet zeggen dat ik dan ook niet de behoefte heb om de drive te kantelen wanneer ik aan het gamen ben.......

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 19:01

backupdevice

Boeh!

XeNoBiTe schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:07:
Nou, die krassen zijn natuurlijk vervelend. Maar voor mij is geluidsproductie ook van belang. De BenQ schijnt erg stil te zijn en dat vind ik belangrijk. Wil zsm toch een 360 gaan kopen dus ben ik op zoek naar de stilste drive. Games liggen al klaar, nu de 360 nog en het geduld begint wel aardig op te raken.
Geloof trouwens niet dat de BenQ erin zit hoor, in Amerika zijn ze zelfs nog erg schaars.
Ik heb een Hitachi drive en persoonlijk vind ik het lawaai wel meevallen. Als ik aan het gamen ben hoor ik niks ( misschien om dat het geluid hard staat ).

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Als die BenQ dus niet leverbaar wordt moet ik maar voor de Hitachi drive gaan. Dat had ik na wat onderzoek ook al geconcludeerd. Maar je kan het consumenten niet kwalijk nemen dat ze op zoek gaan naar een verbeterd product. Niet iederee heeft zo maar even 400 euro op z'n rekening staan en wil dat dus wel optimaal besteden zonder zich daarna aan de kwaliteit van het product te ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Phusebox schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:13:
[...]

Online MP is wel aardig, maar single player. Damn wat een saai rechtlijnig spel. Het is bijna een rail-shooter in mijn ogen.
En dat was bij de andere twee delen niet zo wil je zeggen?? Ik bedoel het is algemeen bekend dat de single player van call of duty rechtlijnig is en meer een soort interactieve "film" (het spel is gewoon een railshooter), daar moet je van houden. Ik persoonlijk vind het een goed spel, zeker de multiplayer die is echt top (met name de "war" mode).
XeNoBiTe schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:20:
Als die BenQ dus niet leverbaar wordt moet ik maar voor de Hitachi drive gaan. Dat had ik na wat onderzoek ook al geconcludeerd. Maar je kan het consumenten niet kwalijk nemen dat ze op zoek gaan naar een verbeterd product. Niet iederee heeft zo maar even 400 euro op z'n rekening staan en wil dat dus wel optimaal besteden zonder zich daarna aan de kwaliteit van het product te ergeren.
Ik ben heel tevreden met mijn Hitachi drive (die van mij is van 01-01-2006), het geluid is naar mijn mening zeer acceptabel (ik zit slechts 1,5 a 2 meter van mn xbox af en wanneer ik mijn 5.1 set op een normaal volume heb staan hoor ik de drive niet meer, uiteraard wel bij laad momenten).

[ Voor 39% gewijzigd door Xander84 op 15-03-2007 16:08 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

backupdevice schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:07:

Moet je crackdown eens spelen, daar hebben ze erg veel tijd ingestopt qua geluid en dat merk je!

Zeker die explosies!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Onno_Devine schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:55:
Gister bij de Dynabyte in Amersfoort geweest.
Hier zagen we een 360 wel op een hele vreemde manier neer gezet. _/-\o_ _/-\o_
(tip: het is de premium versie..)

[afbeelding]
(afbeelding verkleint..)
Jezus he... |:( Bewijst maar weer is het niveau van verkopers in dat dat soort ketens (Dynabyte niet alleen hoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
XeNoBiTe schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:54:
Ik ga zo even naar de mediamarkt toe, ik hoop dat ze hem hebben. Want meestal krijgen die pas in het weekend nieuwe dingen binnen. Zit in precies hetzelfde schuitje als jij, heb hier ook al games klaar liggen ter afwachting van een benq. Maar ook mijn geduld is aardig op aan het raken, ik zet mijn laatste hoop op het supersize pakket. Als hij daar niet inzit, ga ik denk voor een premium met losse wireless expansion addon (die is namelijk 50 euro goedkoper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Laatst online: 24-02-2020
ik heb zojuist tweede hands het microsoft stuur gekocht zonder pgr3. nu las ik dat er een software cd is die je eerst in je xbox moet stoppen maar die zit op de cd van pgr3. nu heb het stuurtje maar gewoon aangezet en hij werkt wel (pgr3 demo). waar is die software dan precies voor? krijg je dan een extra menuutje in het xbox menu voor je stuur? of kan je het stuur dan calibreren in pgr3? in de demo kan dat natuurlijk niet maar als ik de gewonen pgr3 nu zou kopen kan ik die drivers dan krijgen via een update van xbox live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik denk dat je de meeste kans hebt bij pakketten die samen met een game worden verkocht (crackdown bv). Dan kunnen ze hem pas namelijk hebben dichtgedaan nadat de game erin zat. Al kunnen ze dan natuurlijk ook oude batch erbij stoppen.

Maar ik heb thuis bv een Hitachi uit december 2005, welke veel geluid maakt, maar ik vind het persoonlijk altijd wel mooier als het geluid lekker hard staat (doe je dan ook vanzelf).

Ik was laatst bij iemand anders en had hem ff meegenomen en ze vonden hem ook wel lawaaierig, maar zolang de games cool zijn en de console gewoon blijft liggen heb je nergens last van hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Ben net even bij dixons, e-plaza, media markt en futurezone geweest, en allemaal hadden ze nog geen supersize pakket. e-plaza verwacht hem volgende week en Mediamarkt had het pakket zelfs niet eens op de bestellijst zien staan grrr...

De meeste van hun xboxen waren van lot 0641 en 0634, ze hadden er ook een paar van 0642 staan, maar iig niks hogers dan dat.

[ Voor 22% gewijzigd door Stefmeister op 15-03-2007 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Laatst online: 21:38
it0 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:15:
[...]

?? TMNT is uitgekomen gister, ok ik heb vanochtend niet gekeken, sites zeggen ook niks??

Dus Proof?
Ik had een mail van Microsoft met nieuwe acrade games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Ik weet niet of het al gevraagd / beantwoord is (kon het in de laatste paar delen niet vinden) maar is het mogelijk om vanaf een externe harddisk ook DVD films af te spelen. Dus geen DIVX formaten o.i.d. maar echte DVD's met VOB files?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
VeeGee schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:09:
[...]

Ik had een mail van Microsoft met nieuwe acrade games...
Idd ik ook, hier kan je hem online lezen!
Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
Onno_Devine schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:16:
[...]

Idd ik ook, hier kan je hem online lezen!
Hier
Releasedatum: Nader te bepalen staat bij de game info :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Stefmeister schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:08:
Ben net even bij dixons, e-plaza, media markt en futurezone geweest, en allemaal hadden ze nog geen supersize pakket. e-plaza verwacht hem volgende week en Mediamarkt had het pakket zelfs niet eens op de bestellijst zien staan grrr...

De meeste van hun xboxen waren van lot 0641 en 0634, ze hadden er ook een paar van 0642 staan, maar iig niks hogers dan dat.
Jammer dat ze 'm nog nergens in huis hebben. Zal morgen eens even Leiden doorzoeken, wie weet!
Vorige week ook rondje gedaan en toen ook nergens hoger dan 0642.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:49

rally

Deyterra Consultancy

XeNoBiTe schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 17:23:
[...]

Jammer dat ze 'm nog nergens in huis hebben. Zal morgen eens even Leiden doorzoeken, wie weet!
Vorige week ook rondje gedaan en toen ook nergens hoger dan 0642.
Is dat 2006 week 42? Want dan kan het nog wel even duren voor de 65nm modellen in de winkel liggen :(

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
rally schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 17:37:
[...]

Is dat 2006 week 42? Want dan kan het nog wel even duren voor de 65nm modellen in de winkel liggen :(
Hehe ik heb er nooit zo naar gekeken, maar nu je het zegt klinkt het best logisch, hoop dat die supersize pack iig zodanig "nieuwer" is dat het minimaal 0650 is oid. (niet dat dat garantie op iets biedt oid, maar wie weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Yep, er zit een sticker op de verpakking met daarop LOT# 0642 (bijvoorbeeld). Dus week 42 van het jaar 1906 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Kennen jullie deze site ook http://www.360voice.com . Hier kan je je aanmelden met je gamertag en dan
gaat je 360 een blog schrijven. Is opzich wel grappig.
De blog van mijn 360 http://www.360voice.com/tag/naresh

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt catan uit? die lijkt me echt super om online te spelen. ik speel dit spel zo al erg graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:54

TheVMaster

Moderator WOS
Volgens mij is Catan al uit toch?? 'k kreeg afgelopen week iig een e-mail dat hij uit was...(volgens mij :+)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Stefmeister schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 15:17:
[...]

Ik ga zo even naar de mediamarkt toe, ik hoop dat ze hem hebben. Want meestal krijgen die pas in het weekend nieuwe dingen binnen. Zit in precies hetzelfde schuitje als jij, heb hier ook al games klaar liggen ter afwachting van een benq. Maar ook mijn geduld is aardig op aan het raken, ik zet mijn laatste hoop op het supersize pakket. Als hij daar niet inzit, ga ik denk voor een premium met losse wireless expansion addon (die is namelijk 50 euro goedkoper)
Online is het 360 Superpack te vinden voor 399,- :)

Futurezone was het dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
PWM schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:08:
[...]

Online is het 360 Superpack te vinden voor 399,- :)

Futurezone was het dacht ik.
Bij futurezone bieden ze de combi premium + wireless expansionpack aan als "Premium Wireless Pack" Hoewel de inhoud hiervan volgens mij zo goed als hetzelfde is als het supersize pakket is het niet precies hetzelfde. (1 doos inc alles vs 2 dozen)
Het enige voordeel van de het 1 doos supersize pakket is voor mij dat er potentieel een "nieuwere" xbox in kan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Stefmeister schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:19:
[...]

Bij futurezone bieden ze de combi premium + wireless expansionpack aan als "Premium Wireless Pack" Hoewel de inhoud hiervan volgens mij zo goed als hetzelfde is als het supersize pakket is het niet precies hetzelfde. (1 doos inc alles vs 2 dozen)
Het enige voordeel van de het 1 doos supersize pakket is voor mij dat er potentieel een "nieuwere" xbox in kan zitten.
Ik zag het. Gister stond het "echte" SuperPack nog wel op die site voor 399,-. Wellicht willen ze eerst nog even van die oude voorraad af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Virtua Tennis 3 demo schijnt online te zijn.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

TheVMaster schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 18:51:
Volgens mij is Catan al uit toch?? 'k kreeg afgelopen week iig een e-mail dat hij uit was...(volgens mij :+)...
Het is nog niet uit, misschien de arcade release van volgende week woensdag (zou wel relax zijn :*) )?

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Xander84 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:36:
[...]

Het is nog niet uit, misschien de arcade release van volgende week woensdag (zou wel relax zijn :*) )?
HIj wordt zo overdreven aangekondigt in 2 xbox emails, plus de bighugegames site ziet er ook vrij af uit. Uit het Kotaku interview lijkt me ook vrij af..

Kortom laat maar komen!!

Alleen jammer dat er zo weinig info over is, alleen die 5 screenshots, geen filmpjes of wat dan ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:33:
Virtua Tennis 3 demo schijnt online te zijn.
Klopt ja, alleen wel voor gold members.....
Wel verleidelijk om mijn abbo nu te activeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
inderdaad,
Major Nelson zei vandaag:
Demo: Virtua Tennis 3
Name: Virtua Tennis 3 Demo
Price: Free
Availability: Not available in Asia
Dash Details: Download the demo.
Size: 849.1 MB (approx.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
De demo heb ik net geprobeerd: Virtua Tennis 3 ziet er prachtig uit, voelt weer SEGA aan. dus inclusief vervelend deuntje :+

animatie van poppen ziet er goed uit (zoals het uitglijden) heb net een paar potjes gespeeld en werd echt van de baan geveegd: ben echt geen tennis noob, maar het wordt denk ik opnieuw leren spelen. Het spel is niet meer zo statisch als vroeger (of als in Topspin), maar goed als ik de demo moet beoordelen heb ik 2 woorden: Virtua Diving 3? ROFL (als je de demo hebt gespeeld, dan weet je wat ik bedoel) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

Heej mensen. Ik zit hier met een vraag.
Ik heb dus onlangs 360 gekocht ter vervanging van mn xbox met xbmc.
Het mediagedeelte heb ik gelijkt gekregen op de 360, en loopt uitstekend MC.
Maar wat k me afvroeg is of je kan systemlinken met de 360 tegen xbox?
Ik heb het vandaag geprobeeerd, maar ik krijg geen verbinding terwijl de 360 en xbox goed zijn geconfigureerd op het netwerk en beide i-net tot hun beschikking hebben.
Maar waarom kan hij geen hosted match vinden met bijvoorbeeld Counter-Strike?

En een klein details, wat misschien wel mee kan tellen, Ik heb dat spel orgineel in mn 360, en een gefikte versie in mn xbox ;)

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Weet iemand of deze(WE2007) anders is dan PES 6?

Ik kan snap er weinig van, want op play.com staat het niet te koop. Verder ook niks bijzonders over kunnen vinden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

WasBak schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 13:17:
Weet iemand of deze(WE2007) anders is dan PES 6?

Ik kan snap er weinig van, want op play.com staat het niet te koop. Verder ook niks bijzonders over kunnen vinden. :/
Dat is de US versie van PES6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Terryb47 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 12:58:
maar goed als ik de demo moet beoordelen heb ik 2 woorden: Virtua Diving 3? ROFL (als je de demo hebt gespeeld, dan weet je wat ik bedoel) ;)
Ik ben nu wel heel erg benieuwd en heb de komende dagen geen tijd om even de demo te checken.....wat bedoel je daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De speler schijnt naar elke bal te duiken....... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 13:31:
De speler schijnt naar elke bal te duiken....... :(
Je moet het niet als Top Spin spelen, pas gaan slaan als je in positie staat om de bal te raken zonder te diven, druk je al op de knop als je 2 meter naar links staat (zoals in TS wel kan) dan duik je naar de bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 09:50
Ik heb net ook even de Virtua Tennis 3 demo geprobeerd, vond het weinig bijzonders. Ligt het aan mij of is er gewoon weinig veranderd sinds virtua tennis op de dreamcast? Dat vond ik al geweldig leuk destijds, en met Top Spin 1 vermaak ik me ook als ik bij een vriend ben. Maar Top Spin 2 of Virtua Tennis 3, ga ik mn centjes niet aan uitgeven...

Als Virtua Tennis straks niet veel beter zou blijken dan Top Spin 2, dan gaat iemand die wil tennissen op de 360 toch gewoon voor top spin 2? Die kost immers nog maar 30,-....

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

estorino schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:07:
Ik heb net ook even de Virtua Tennis 3 demo geprobeerd, vond het weinig bijzonders. Ligt het aan mij of is er gewoon weinig veranderd sinds virtua tennis op de dreamcast? Dat vond ik al geweldig leuk destijds, en met Top Spin 1 vermaak ik me ook als ik bij een vriend ben. Maar Top Spin 2 of Virtua Tennis 3, ga ik mn centjes niet aan uitgeven...

Als Virtua Tennis straks niet veel beter zou blijken dan Top Spin 2, dan gaat iemand die wil tennissen op de 360 toch gewoon voor top spin 2? Die kost immers nog maar 30,-....
Virtua Tennis 2 op de DC speelt naar mijn mening beter dan elk ander tennis-spel dat er is.

Diezelfde gameplay zit in VT3, alleen hebben ze er nog veel meer mini-games in gedaan, is de singe-player career echt 1000 keer beter dan die van Top Spin, kun je met 2 spelers online tegen 2 anderen dubbelen, en de graphics zijn ook mooier dan TS2.

Dus ik weet wel welke ik kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik was altijd fan van Virtua Tennis in de speelhallen en Dreamcast, daarna kwam Top Spin, was eigenlijk VT maar dan beter uitgewerkt. Top Spin 2 daaraantegen was een flinke tegenvaller, de career was saai en omslachtig door de seizoene. Ook door de verschrikkelijke laadtijden heb ik het spel niet veel gespeeld.

VT3: ik moet het nog zien. Nu we het toch over SEGA games hebben, missen jullie niet games als Virtua On, Virtua Cop? Ben al blij zat dat VF5 ook naar de 360 komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Alleen Virtua Fighter mis ik, en die komt inderdaad al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 13:41:
[...]

Je moet het niet als Top Spin spelen, pas gaan slaan als je in positie staat om de bal te raken zonder te diven, druk je al op de knop als je 2 meter naar links staat (zoals in TS wel kan) dan duik je naar de bal.
Ehm, ik las dit op een ander forum, heb het nog niet kunnen spelen.
Ben ik blij dat het meevalt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Iemand al het Supersize pack kunnen bestuderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
XeNoBiTe schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 15:28:
Iemand al het Supersize pack kunnen bestuderen?
Alleen via internet kon je hem op de 15e krijgen bij dixons, de winkels krijgen hem pas a.s. donderdag evenals e-plaza(bartsmit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
TheVMaster schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 18:51:
Um, ik zie nog geen Catan?
Anderen wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

UltraSub schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 18:10:
[...]

Um, ik zie nog geen Catan?
Anderen wel?
Nee, heb gisteravond de hele Market Place afgescheumd. Maar ik heb dat mailtje inderdaad ook gehad, en die was volgens mij -heb 'm ondertussen getrashed- vrij duidelijk: Catan was uit! Helaas... :|

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Dammit!
Waarom maken ze mensen dan lekker met zo'n mailtje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Virtua Keeper 2007....euh Virtua Tennis 2007 speelt wel weer lekker, heb alweer pijn in mijn duim na een paar potjes :)

Als je wilt kun je er echt een keeper simulator van maken met al dat geduik :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2007 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
Ik ga zo dadelijk naar mijn neef, hij heeft ook een 360.
Maar dan vroeg ik me af, als ik mijn hdd mee neem naar hem, en die dan er in klik.
Heb ik dan mijn hele interface? Dus mijn gamerscore, als ik G haal komt het dan ook op mijn acc.?
En XLA games? kunnen we die dan ook spelen?
En als ik achievements heb gehaald en mijn hdd weer in mijne zet kan dat gewoon?
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 16-09 14:27
McBBvB schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 15:35:
ik heb zojuist tweede hands het microsoft stuur gekocht zonder pgr3. nu las ik dat er een software cd is die je eerst in je xbox moet stoppen maar die zit op de cd van pgr3. nu heb het stuurtje maar gewoon aangezet en hij werkt wel (pgr3 demo). waar is die software dan precies voor? krijg je dan een extra menuutje in het xbox menu voor je stuur? of kan je het stuur dan calibreren in pgr3? in de demo kan dat natuurlijk niet maar als ik de gewonen pgr3 nu zou kopen kan ik die drivers dan krijgen via een update van xbox live?
Wanneer je het stuur koopt icm PGR (zit bij het stuur in de doos) dan moet je eerst de cd in de xbox doen zodat er software geladen wordt, waardoor het stuurtje het doet icm PGR.

Vraag me overigens af of deze software niet ook al in 1 van de updates zat....

Ik heb het stuurtje ook, helaas vind ik PGR een waardeloze game, lelijk ook. Het wachten is op Forza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onno_Devine schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 20:23:
Ik ga zo dadelijk naar mijn neef, hij heeft ook een 360.
Maar dan vroeg ik me af, als ik mijn hdd mee neem naar hem, en die dan er in klik.
Heb ik dan mijn hele interface? Dus mijn gamerscore, als ik G haal komt het dan ook op mijn acc.?
En XLA games? kunnen we die dan ook spelen?
En als ik achievements heb gehaald en mijn hdd weer in mijne zet kan dat gewoon?
_/-\o_
volgens mij moet je gewoon je hdd erop klikken en dan in het menuvan live recoverd gamertag van xbox live klikken. als je dat doet kun je inloggen met jouw tag. je moet dan wel je wachtwoord en inlognaam weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Niet online
Heeft iemand misschien nog zo een 48 uur trial kaart over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik wil iemand een Xbox360 spel cadeau doen. Wat is HET vetste race spel voor de 360?
:)

Yo.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.