Tja laat ik zo zeggen. Als ik games op me PC kan krijgen speel ik ze op de PC zo niet pak ik de Xbox. Games zoals Gears of war, Doa 4, Lost Planet. Crackdown. Forza Motrosport. N3, Burnout en Ridgeracer heb je niet op de PC.TroonStaal schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:35:
Ik zit te twijfelen. Ik heb nu een PS2 en de Xbox en wil eigenlijk een nieuwe videokaart kopen (X850XT voor 139) maar ik zag net op mijn werk deze advertentie staan:
Te koop een Xbox360, met alle denkbare
optie`s er bij,
--Xbox360 met 20GB hdd
--2 draadloze controllers
--2 afstandbedienings
--1 webcam
--2 headset`s
--HD DVD speler/ net nieuw..
om High Definition films af te spelen
--1 HD DVD film ( bourne supremesy )
--monster kabels
--King cooler ( nieuwe achterkant met
2 coolers, vga,optical,composite.
--20 games.
--nog geen 6 maanden oud. --vraagprijs €500,-
Dat klinkt toch wel héééél aantrekkelijk. Alleen is het zo dat ik mijn consoles nu al nauwelijks aanraak. Ik ben bang dat ik dat ding koop en vervolgens alleen maar stof laat verzamelen
Wat zouden jullie doen, zo vraag ik mij dan afMijn salaris wordt pas over twee weken gestort maar dan issie denk ik al lang verkocht...
Ik moet wel zeggen dat mijn PC erg zwaar is. Op dit moment is hij weer veroudert maar zodra de R600 uit is koop ik die dus hele dure hardware. Als je een X1900 of sneller hebt is de PC mooier. Xbox 360 komt wel heel erg in de buurt. Dus als je nu aan het gamen bent op een oudere kaart is het denk ik wel de moeite waard. En met Xbox live kun je ook online multiplayer spelen.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....