LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Upscalen kan de xbox360 volgens mij alleen via de VGA-uitgang.Msniekers schreef op zondag 11 maart 2007 @ 19:44:
Zijn er ook mensen die hun Xbox360 gebruiken als dvd-speler? Ben wel benieuwd naar ervaringen, ook op het gebied van upscalen.
Verder is het beeld en geluid vrij aardig. De kleuren zijn wel wat opgepoetst (net iets teveel) en bij veel films zie je wat 'jaggies' bij kledingstukken en dat soort gein.
Tijdens het afspelen van dvd`s maakt de xbox360 evenveel 'zoemend' geluid als bij het opstarten/idle gebruik. Bij de laatste modellen van afgelopen half jaar is dat dus nauwelijks merkbaar.
Voor dvd`s gebruik ik overigens een losse Panasonic dvd speler. Deze geeft een stuk mooier en natuurlijker beeld en totaal geen last van jaggies. Gebruik je indicenteel een dvd speler, dan is een xbox360 dus goed genoeg daarvoor. Wil je echter 'heel mooi' dvd kijken, koop dan een losse kwaliteitsspeler.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Er zit een goede hardware scaler in de Xbox die (alleen bij VGA) de video upscaled naar een hogere resolutie. Ikzelf heb hem ook zo aangesloten en moet zeggen dat ik zeker wel een groot verschil zie in scherpte bij bv het afspelen van een DVD9 met mijn 360 (1360*768) of met mijn HK met progressive scan(576P)
Mensen die zeuren dat de xbox teveel herrie maakt hebben kennlijk hun Home Cinema niet op het goede volume staan.
Verwijderd
Volgens mij scaled hij ook up als je component gebruikt hoor?wimpie007 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:48:
Weet je dat niet?
Er zit een goede hardware scaler in de Xbox die (alleen bij VGA) de video upscaled naar een hogere resolutie. Ikzelf heb hem ook zo aangesloten en moet zeggen dat ik zeker wel een groot verschil zie in scherpte bij bv het afspelen van een DVD9 met mijn 360 (1360*768) of met mijn HK met progressive scan(576P)
Mensen die zeuren dat de xbox teveel herrie maakt hebben kennlijk hun Home Cinema niet op het goede volume staan.
[...]
Dat kan je op je TV zien. Staat dan 576P
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:55:
[...]
Volgens mij scaled hij ook up als je component gebruikt hoor?
Edit sorry voor dubbelpostGBI schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:48:
ik heb het weekend finding nemo gekeken via de xbox. Zag er goed uit. Van de dvdspeler heb ik geen last dat hij te veel lawaai maakt. De fans in de xbox heb ik meer last van
[ Voor 3% gewijzigd door wimpie007 op 12-03-2007 11:58 ]
Verwijderd
Zou het mogelijk zijn om een usb-koptelefoon te gebruiken?
Ik heb namelijk geen versterker of input mogelijkheden op mijn monitor.
Wie kan mij helpen?
disclaimer : ik heb gezocht op trefwoord koptelefoon en 360 hier op de site... nix gevonden dus vandaar dat ik hier post. Mocht iemand hier aanstoot aan nemen dan zeg ik bij voorbaat al dat het mij spijt.
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 12:03:
Ik game altijd graag met een koptelefoon op.
Zou het mogelijk zijn om een usb-koptelefoon te gebruiken?
Ik heb namelijk geen versterker of input mogelijkheden op mijn monitor.
Wie kan mij helpen?
disclaimer : ik heb gezocht op trefwoord koptelefoon en 360 hier op de site... nix gevonden dus vandaar dat ik hier post. Mocht iemand hier aanstoot aan nemen dan zeg ik bij voorbaat al dat het mij spijt.![]()
Lekker veel informatie geeft je ook, daar kunnen we echt wat mee.LCHero schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:01:
Hebben er meer mensen met een Samsung last van Ghosting i.c.m PES6? Het valt mij de laatste tijd steeds meer op en niets helpt
Maar veel mensen hebben daar last van in PES, het zou kunnen dat het een feature van PES is. Beetje motionblur achtig.
PS: Ghosting betaat niet op een LCD, dat is iets waar alleen CRT's last van hebben.
[ Voor 30% gewijzigd door yzf1kr op 12-03-2007 12:26 ]
https://www.facebook.com/hausbrandeck
TFT?yzf1kr schreef op maandag 12 maart 2007 @ 12:24:
[...]
Lekker veel informatie geeft je ook, daar kunnen we echt wat mee.![]()
Maar veel mensen hebben daar last van in PES, het zou kunnen dat het een feature van PES is. Beetje motionblur achtig.
PS: Ghosting betaat niet op een LCD, dat is iets waar alleen CRT's last van hebben.
Blijft gissen totdat er daadwerkelijk BenQ-drives gespot worden in zo`n pakketXeNoBiTe schreef op maandag 12 maart 2007 @ 12:35:
Iemand al een idee of er in de aankomende Supersize pack de nieuwe BenQ drive zit? Of hebben ze gewoon een paar oude dozen opengetrokken en de 360 in een Supersize pakket gestopt..
Haha was inderdaad heel leuk gisteren. Co-op is echt moeilijk, vooral als je in een gevecht zit en een van je team mate's HELP HELP zit te schreeuwen, wil je hem helpen wordt je zelf neergeschoten ahahaTerryb47 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 04:01:
Ok, had gisteren m'n GRAW2 gehaald, de game is intens offline, denk je steeds dat je er bent, krijg je weer een extra objective voor je kiezen - of je extraction point is weer onveilig, moet je weer heel stuk verder lopen. Ook bediening is tricky, zijn zoveel commandos die je kunt/moet geven. De sfeer zit er goed in, graphics en levels zien er prachtig uit, al die Blackhawks doen erg denken aan Blackhawk down (de game)
kreeg ik opeens een invite van SekerOglan: man, ik heb me nog nooit zo noob gevoeld![]()
spectator mode 2x, enemy fire, noem het maar op haha.![]()
CO-OP is erg moeilijk als je de map nog niet kent. Maar dat is ook de uitdaging, om met je teammaten er door heen te vechten. Zeer vermakelijke game OFF en Online, tis weer eens heel wat anders dan Lost Planet waar ik helemaal aan vastgegroeid ben.
Ik heb beide spellen en als je alleen voor de graphics gaat, moet je Graw2 nemen.Astennu schreef op maandag 12 maart 2007 @ 10:01:
[...]
Deze game leek me ook wel wat. En Crackdown ook wel. Alleen ik vond de Screenshots van Crackdown erg slecht als ik die vergelijk met GRAW2. Zijn er hier mensen die beide hebben en mij kunnen vertellen of ze ongeveer even mooie beelden hebben ? Anders ga ik namelijk GRAW2 halen. Houd nogal van mooie Graphics.
En ik vond het jammer dat Lost Planet geen Co-Op had.
[ Voor 56% gewijzigd door sekeroglan op 12-03-2007 12:51 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Duidelijk, bedankt. Ik dacht dat de 360 ook via component dvd's kon upscalen, niet dus. Dat wordt dan toch een losse Denon speler of iets dergelijks.Michael Knight schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:35:
[...]
Upscalen kan de xbox360 volgens mij alleen via de VGA-uitgang.
Verder is het beeld en geluid vrij aardig. De kleuren zijn wel wat opgepoetst (net iets teveel) en bij veel films zie je wat 'jaggies' bij kledingstukken en dat soort gein.
Tijdens het afspelen van dvd`s maakt de xbox360 evenveel 'zoemend' geluid als bij het opstarten/idle gebruik. Bij de laatste modellen van afgelopen half jaar is dat dus nauwelijks merkbaar.
Voor dvd`s gebruik ik overigens een losse Panasonic dvd speler. Deze geeft een stuk mooier en natuurlijker beeld en totaal geen last van jaggies. Gebruik je indicenteel een dvd speler, dan is een xbox360 dus goed genoeg daarvoor. Wil je echter 'heel mooi' dvd kijken, koop dan een losse kwaliteitsspeler.
Ik heb een paar dagen geleden contact opgenomen met enkele webshops ivm de drives die in hun 360's zitten. Megawebshop.com was bereid om voor verzending te controleren welke drive erin zit. Je moet dan wel eerst een bestelling plaatsen via de site. Voor verdere details zou je hen misschien kunnen vragen of dit bij de Supersize pack ook mogelijk is?XeNoBiTe schreef op maandag 12 maart 2007 @ 12:35:
Iemand al een idee of er in de aankomende Supersize pack de nieuwe BenQ drive zit? Of hebben ze gewoon een paar oude dozen opengetrokken en de 360 in een Supersize pakket gestopt..
De inhoud van het Supersize pack is toch gelijk aan 360 Premium + Wireless Expansion, of zie ik iets over t hoofd?
Er werd mijn verteld dat ik gegarandeerd binnen 15 werkdagen een nieuwe krijg, zijn er mensen die al binnen een week een andere kregen of duurt het toch wel 3 weken ?
Ik hoop eigenlijk dat ik hem z.s.m. terug heb aangezien hij de deur uit gaat voor een PS 3.
D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |
Ik had de mijne paar weken geleden ook opgestuurd. hij werd een dinsdag opgehaald en de volgende dinsdag kreeg ik een nieuwe. Trouwens het is 10 dagen toch geen 15 dagen.Dennis_sla schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:05:
Ik heb vandaag mijn Xbox 360 met de ups meegegeven aangezien de dvd lade heel vaak klemde zodat ik er geen andere games of films meer in kon doen.
Er werd mijn verteld dat ik gegarandeerd binnen 15 werkdagen een nieuwe krijg, zijn er mensen die al binnen een week een andere kregen of duurt het toch wel 3 weken ?
Ik hoop eigenlijk dat ik hem z.s.m. terug heb aangezien hij de deur uit gaat voor een PS 3.
Beide zien er goed uit, GRAW2 met zijn explosies is erg netjes. Alleen twijfel ik met GRAW 2 omdat daar het coversysteem ontbreekt bij multiplayer
Welke is de moeite te halen ??
Is graw deel 1 ook de moeite ??
[ Voor 10% gewijzigd door it0 op 12-03-2007 13:25 ]
Verwijderd
http://www.hometheatermag.com/gearworks/1106gear/
Heb wel allebei gespeeld en voor GRAW2 gegaan, omdat ik het co-op gedeelte van GRAW2 schitterend vind, vooral met 4 a 6 tweakers samen is lachen. En ook wat je zelf zeg het ziet er schitterend uit.it0 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:15:
Heeft iemand hier R6:LV en GRAW2 ?
Beide zien er goed uit, GRAW2 met zijn explosies is erg netjes. Alleen twijfel ik met GRAW 2 omdat daar het coversysteem ontbreekt bij multiplayer
Is het de moeite graw te halen ??
Het is inderdaad jammer dat je online niet kan coveren, maar daar tegenover heb je wel nieuwe elementen in het spel. Je kan je team mate healen en je kan mee kijken met de HUD.
Verwijderd
Kan iemand me vertellen wat de naam is van die videoVerwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 13:58:
[...]
Net gezien, damn, echt een must have. Geweldig veel opties om je wagen te tunen / stylen, het ziet er prachtig uit, klinkt goed.
En de schade is ook cool, heerlijke opmerking ook waar ze idd gran turismo even dissen.
Ik zie hem niet zo even 123 op IGN
(neem aan dat hier tussen moet staan - kan ze niet allemaal gaan zitten kijken zit namelijk op mijn werk
Het is de nieuwste video, linksboven "GDC 2007: Forza 2 Demo".Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:28:
[...]
Kan iemand me vertellen wat de naam is van die video
Ik zie hem niet zo even 123 op IGN![]()
(neem aan dat hier tussen moet staan - kan ze niet allemaal gaan zitten kijken zit namelijk op mijn werk)
PSN: Geengrenzuh
Tegen mij werd er ieder geval gezegd dat het 15 dagen was.sekeroglan schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:07:
[...]
Ik had de mijne paar weken geleden ook opgestuurd. hij werd een dinsdag opgehaald en de volgende dinsdag kreeg ik een nieuwe. Trouwens het is 10 dagen toch geen 15 dagen.
Maar het zou mooi zijn als ik ook binnen een week een nieuwe of gerepareerde binnen heb.
D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |
Nee, Ghosting is echt iets van CRT's. Ghosting is het gevolg van reflecties in de beeldbuis. Soms zie je dan in het zwart in spiegelbeeld nog eens ergens de zelfde ontertiteling in beeld bij donkere beelden op CRT's dit is een goed voorbeeld daar van. De term wordt te pas en te onpas gebruikt bij LCD's door "experts" die niet van de klok of klepel weten.
De juiste benaming bij LCD's is "trailing" of "tearing".
Dit kan 2 oorzaken hebben:
1. Het scherm schakelt te traag. Maar dit is tegenwoordig met de 8 of 6ms schermen niet meer van toepassing.
2. De electronica voor de nabewerking (scaler, truisonderdrukker, pixelplus etc.) is niet krachtig genoeg, dit zie je tegenwoordig vaak bij de goedkopere LCD's. Vooral icm met lage resolutie beelmateriaal (VHS) zie je dan een spoor (trail) van beelden achter een bewegend opject aan. Tearing is een soortgelijkfenomeen maar daarbij worden beelden "kapot getrokken" doordat niet alles op het zelfde moment geupdate wordt.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
GRAW 1 is zéker de moeite. De graphics zijn ook al meer dan heerlijk in dat deel.it0 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:15:
De single player mode is ook zeer uitdagend en de multiplayer co-op missies ook.
Heb het spel al vanaf dat 'ie uit is en ik speel het nu nog
Nou ja.. tot volgende week dan.. krijg net een mailtje van Play-Asia dat ze deel 2 hebben verstuurd
grats, ik zit vast bij het eindgevecht, ben nu nog een extra fire golem aan het levelen om haar toch maar zo snel mogelijk neer te krijgen voor ze me zwaar ownedSh0ckTr00per schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:09:
Zo, Enchanted Arms ook uitgespeeld gisteren. Wat een heerlijk spel was dit, en zeker een geslaagde voorbereiding op Blue Dragon. Helaas is die weer even uitgesteld (Augustus als ik dat goed zeg). Ik ben uiteindelijk het gevecht aangegaan met Atsuma op 5400 HP, en de rest van mijn party rond de 2000 en level 45.
Heel men party zit rond de level 50, maar Atsuma heeft lang niet zoveel HP als bij jou

[ Voor 7% gewijzigd door boe2 op 12-03-2007 14:18 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Mijn party:Boeboe schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:16:
[...]grats, ik zit vast bij het eindgevecht, ben nu nog een extra fire golem aan het levelen om haar toch maar zo snel mogelijk neer te krijgen voor ze me zwaar owned.
Heel men party zit rond de level 50, maar Atsuma heeft lang niet zoveel HP als bij jou
Atsuma
Raigar
Yuki
Galilia
Galilia is een tank doordat die health absorb heeft op het hele veld.
En twee tips..
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Allebei.it0 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:15:
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Die andere wapens heb ik nooit opgehaald, was mij inderdaad een beetje te moeilijkBoeboe schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:04:
god weapons heb ik allemaal al, was een eitje(de ultimate weapons in dit spel, DIE zijn aartsmoeilijk te krijgen, moet je op de eindverdieping van die secret temple gaan halen). Verder zal ik idd met extra items men stats moeten boosten denk ik.

Ik heb echt zin in een leuk nieuw spellie, misschien dat ik zo eens bij de Dynabyte of zo binnenloop.
De Xbox 360 versie The Godfather, wie heeft daar ervaringen mee? Ik ben groot fan van de films, het spel krijgt mixed reviews... Hij is nu wel goedkoper.
https://www.strava.com/athletes/10490675
Was gisteren ook met The Godfather begonnen, heb hem al een halfjaarestorino schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:24:
Ik bedacht me net dat ik nog steeds een 48h xbox live trial heb liggen van GoW toen ik die op "Emergence Day" aanschafte. Als daar gegadigden voor zijn, stuur me een Direct Message...
Ik heb echt zin in een leuk nieuw spellie, misschien dat ik zo eens bij de Dynabyte of zo binnenloop.
De Xbox 360 versie The Godfather, wie heeft daar ervaringen mee? Ik ben groot fan van de films, het spel krijgt mixed reviews... Hij is nu wel goedkoper.

Als er nog andere zijn die online willen spelen ( co-op campain ) wij zijn er vanavond tussen 22:30 en 23:00 weer online. Bij intresse voeg me maar toe, gamertag: sekeroglan dan stuur ik wel een invite.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Lijkt me leuk, heb je een invite gestuurd.sekeroglan schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:32:
[...]
Als er nog andere zijn die online willen spelen ( co-op campain ) wij zijn er vanavond tussen 22:30 en 23:00 weer online. Bij intresse voeg me maar toe, gamertag: sekeroglan dan stuur ik wel een invite.
Verwijderd
Normaal is het natuurlijk niet, maar de game blijkt te crashen op het moment dat je als host een game start, terwijl er nog iemand probeert te joinen. Als jij in zo'n room zit, kan dus bij de host zijn 360 crashen waardoor de game niet opstart.Boeboe schreef op zondag 11 maart 2007 @ 22:51:
Iets anders: Worms HD is het allereerste spel dat ik online speel op mijn 360 en ik heb waan-zin-nig veel problemen om een spel te starten. Wanneer ik het spel automatisch een room laat zoeken word ik er 95% van de tijd terug uitgeworpen (ofwel bestaat de room niet meer, ofwel zegt hij dat de worms server niet beschikbaar is). De enige manier om zelf degelijk te kunnen spelen is door zelf een spel te hosten, dan gaat alles supervlot.
Ligt dit nu aan mij of is dit normaal?
Dit probleem is bekend bij Team17, er word of is blijkbaar gewerkt aan een patch, maar het is aan Microsoft om te beslissen de patch te releasen. Tot dan toe word iedereen die host aangeraden nog 30 seconden te wachten als je room vol is.....dan schijnt ie zonder problemen te starten (of gewoon een 3 player game hosten)
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 17:54 ]
Als de pakjesboot uit Hong Kong een beetje opschiet voeg ik je eind deze week / begin volgende week toen. Wat voor modes spelen jullie zoal ? (en welke modes zijn er ? *benieuwd*sekeroglan schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:32:
[...]
heb ik zelf ook last van: blijf maar games kopen en niet of nauwelijks spelen, heb er gewoon geen tijd voor om er goed voor te zitten, ik zit/zat nu ook games van een half jaar geleden te spelen. (waaronder Kameo en Dead Rising), dus ik vind het niet erg dat er soms een maand of 2-3 geen goeie titels uitkomen. En nu er steeds meer "classics" uitkomen is het alleen maar voordelig om net die game uit te proberen die je gewoonlijks niet zou kopen. Als het niks aan is dan verkoop ik het weer, vooral met collegas en vrienden wisselen ik veel games uit.Phusebox schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:44:
wat ik jammer vindt met de huidige stroom van games is dat ik het niet bij kan houden. En als ik over een maandje of wat toe ben aan GR:AW2 dan is de online hype voorbij en is het lastig om nog iemand te vinden waarmee je online kan gamen...
Hype met games zal niet zo snel voorbij gaan hoor, tis alleen dat mensen die het dan wat langer spelen veel beter zijn. Ik weet niet of het voor andere gamers dat ook geldt, maar ik voel me dan minder op m'n gemak online.
GRAW2 vs Crackdown kan ik niks over zeggen, maar het zijn totaal verschillende games. Realistisch is GRAW2 zeker, als je soms door een winkelstraat en je ziet hoe die ramen daadwerkelijk een weerspiegeling geven: prachtig. Ben bijzonder onder de indruk van de backgrounds, heeft bijzonder dramatisch effect vind ik: al het vuur en rook over de horizon. Ik denk dat GRAW2 echt een golfoorlog feel heeft.
@sekeroglan: ja man, vaak roep je wel medic, maar die andere kan je niet horen. En ik was schijnbaar ook niet de enige die dan per ongeluk op (A) drukt uit reflex
Vaak stond ik er vlak naast iemand die neer was, en heb maar 1x iemand weten te patchen, de andere keren pakte ik in plaats daarvan het wapen?
betreft PES6 ghosting: ik heb er ook soms last van, met nadruk op soms. (mijn tv: een Toshiba 32" WL66Z) en dat is ook het rare er aan, m'n poppetjes hebben dan een duidelijk schaduw, lijkt net als een film met interlacing (scanlijnen). Het is vaker niet dan wel, maar hoe het komt begrijp ik niet omdat de settings van m'n tv niet zijn veranderd.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ik heb het ook met mijn Samsung LCD. Vooral rode shirtjes op de groene achtergrond zie je het erg. Bij andere games heb ik totaal geen last er van. Alleen met PES6Terryb47 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:09:
[...]
betreft PES6 ghosting: ik heb er ook soms last van, met nadruk op soms. (mijn tv: een Toshiba 32" WL66Z) en dat is ook het rare er aan, m'n poppetjes hebben dan een duidelijk schaduw, lijkt net als een film met interlacing (scanlijnen). Het is vaker niet dan wel, maar hoe het komt begrijp ik niet omdat de settings van m'n tv niet zijn veranderd.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Iedere keer als ik teleport kies, en markeer waar ik heen wil teleporten, krijg ik het niet voor elkaar. Kan op elke knop drukken, maar er gebeurd niks. Wat doe ik fout?
Verwijderd
Ik heb zelf een 360 op een philips 32pw9551 crt hd prepared tv laten calibreren en deze component aangesloten.Michael Knight schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:35:
[...]
Upscalen kan de xbox360 volgens mij alleen via de VGA-uitgang.
Hierbij heb ik dus geen last van de bovengenoemde dingen plus het feit dat je met een calibratie een dvd ziet hoe hij bedoeld is
http://www.engadgethd.com...-via-component-1080p-vga/ via deze site zie je Component:
DVD - Upscaled to 480p maximum, limited by CSS
maar krijg dus mooi 576p dus qua upscalen volstaat deze tv ook.
Maar goed ik heb zelf dus een crt die niet de volledige resolutie van 720p heeft maar door een downscale techniek in deze philips ziet het beeld er beter als op lcd die wel volledige 720p ondersteunt.
Maar goed misschien op een bagger lcd die zelf niet goed scaled ziet het er misschien wel bagger uit.
Selecteer teleportUltraSub schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:06:
Um.. Teleporting bij Worms, hoe werkt dat?
Iedere keer als ik teleport kies, en markeer waar ik heen wil teleporten, krijg ik het niet voor elkaar. Kan op elke knop drukken, maar er gebeurd niks. Wat doe ik fout?
Vervolgens selecteer je de plaats waar je heen wilt teleporteren en druk je op A (groen).
Je ziet aan het icoontje voor het selecteren van de plaats of het mogelijk is of niet (wit is goed, rood kan niet!)
Misschien moet je iets hoger proberen te teleporteren? (ook niet te hoog
Ik vind nog genoeg games in CoD2, GRAW1, PGR3 en andere titels.Phusebox schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:44:
wat ik jammer vindt met de huidige stroom van games is dat ik het niet bij kan houden. En als ik over een maandje of wat toe ben aan GR:AW2 dan is de online hype voorbij en is het lastig om nog iemand te vinden waarmee je online kan gamen...
Mijn ervaring is dat het zo'n vaart niet loopt.
Dit ervaar ik ook. Genoeg potjes online.PWM schreef op maandag 12 maart 2007 @ 22:41:
[...]
Ik vind nog genoeg games in CoD2, GRAW1, PGR3 en andere titels.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
pgr3 kon ik 3 maanden geleden al niemand meer online vindenPWM schreef op maandag 12 maart 2007 @ 22:41:
[...]
Ik vind nog genoeg games in CoD2, GRAW1, PGR3 en andere titels.
heb een half uur zitten proberen en toen maar opgegeven
Verwijderd
Ik heb jouw advies opgevolgd en het werkt.wimpie007 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 12:05:
Ik zou als ik jou was een verloopje kopen van female tulp naar female jack, zodat je gewoon de koptelefoon op de xbox kabel kan aansluiten..
[...]
Zou het slecht zijn voor de (goedkope) koptelefoon die ik gebruik?
Volgens mij heeft die 360 standaard een flinke output en ik zie geen instelmogelijkheden om dat iets naar beneden te krijgen.
Enkel stereo/dolby digital etc. kan ik vanuit het dashboard instellen.
hier net hetzelfde. 2 potjes kunnen racen, natuurlijk ook alle 2 verloren maar er was niet veel soeps te vinden. En dat terwijl ik nog al die achievements moet halenPhusebox schreef op maandag 12 maart 2007 @ 23:20:
[...]
pgr3 kon ik 3 maanden geleden al niemand meer online vinden
heb een half uur zitten proberen en toen maar opgegeven
We zijn nu bezig met de co-op missies en daarnaast heb je nog een paar andere team matche's weet ze alleen niet ff op te noemen..KeN. schreef op maandag 12 maart 2007 @ 18:18:
[...]
Als de pakjesboot uit Hong Kong een beetje opschiet voeg ik je eind deze week / begin volgende week toen. Wat voor modes spelen jullie zoal ? (en welke modes zijn er ? *benieuwd*)
Kunnen jullie na Gears Of War nog games noemen die dat hebben. BV GRAW 2 ? Of is dat ook Online Of System link CO-OP ?
Damn.. Rood is niet goed, wit wel. Dat ga je niet menen, en ik maar drukken op groen als het ding rood werd. LOL!djmantri schreef op maandag 12 maart 2007 @ 22:22:
[...]
Selecteer teleport
Vervolgens selecteer je de plaats waar je heen wilt teleporteren en druk je op A (groen).
Je ziet aan het icoontje voor het selecteren van de plaats of het mogelijk is of niet (wit is goed, rood kan niet!)
Misschien moet je iets hoger proberen te teleporteren? (ook niet te hooganders gaat er leven af)
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2007 12:59 ]
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 23:45:
[...]
Ik heb jouw advies opgevolgd en het werkt.
Zou het slecht zijn voor de (goedkope) koptelefoon die ik gebruik?
Volgens mij heeft die 360 standaard een flinke output en ik zie geen instelmogelijkheden om dat iets naar beneden te krijgen.
Enkel stereo/dolby digital etc. kan ik vanuit het dashboard instellen.
Volgens mij heb je gelijk mbt die pack, hij staat al een tijdje op de dixons site, is is volgens hen leverbaar vanaf de 15e.Msniekers schreef op maandag 12 maart 2007 @ 12:50:
[...]
Ik heb een paar dagen geleden contact opgenomen met enkele webshops ivm de drives die in hun 360's zitten. Megawebshop.com was bereid om voor verzending te controleren welke drive erin zit. Je moet dan wel eerst een bestelling plaatsen via de site. Voor verdere details zou je hen misschien kunnen vragen of dit bij de Supersize pack ook mogelijk is?
De inhoud van het Supersize pack is toch gelijk aan 360 Premium + Wireless Expansion, of zie ik iets over t hoofd?

Aan de hand van het plaatje lijkt het me idd puur een premium + wireless expansion (die los veel goedkoper te vinden zijn dan de superzize pack. Want ik zag laatst bij Saturn (soort mm) een brute actie van een premium plus die wireless expansion pack (dus 2 losse dozen) voor maar 400. Maar die heb ik toen niet genomen omdat dat nog de niet benq Xbox was. (helaas is die aktie alweer voorbij btw)
Maar als ik het goed begrijp heb je dus bij megawepshop een bestelling gedaan met de "wens" dat je alleen een benq wou, en daar wacht je nu op? zoja, laat me even weten hoe dat afloopt.
[ Voor 11% gewijzigd door Stefmeister op 13-03-2007 10:58 ]
Nee ik heb nog geen bestelling geplaatst, ik wacht nog even af. Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat de Hitachi drive ook wel meevalt qua geluidsproductie, dus ik ga proberen er eentje te bemachtigen bij de MM. Daar kun je toch ruilen binnen 14 dagen, mocht ik een Samsung krijgen. Maargoed, als jij graag een Benq wilt en het is aan de buitenkant van de doos niet te zien, heb je bij megawebshop meer mogelijkhedenStefmeister schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:00:
[...]
Maar als ik het goed begrijp heb je dus bij megawepshop een bestelling gedaan met de "wens" dat je alleen een benq wou, en daar wacht je nu op? zoja, laat me even weten hoe dat afloopt.
ik heb een hitachi drive (wel een launch 360) maar die maakt me toch een herrieMsniekers schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:48:
[...]
Nee ik heb nog geen bestelling geplaatst, ik wacht nog even af. Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat de Hitachi drive ook wel meevalt qua geluidsproductie, dus ik ga proberen er eentje te bemachtigen bij de MM. Daar kun je toch ruilen binnen 14 dagen, mocht ik een Samsung krijgen. Maargoed, als jij graag een Benq wilt en het is aan de buitenkant van de doos niet te zien, heb je bij megawebshop meer mogelijkheden
Zouden geen krassen maken doordat ze (standaard) van die rubbertjes hebben voor het balans van de disc.Astennu schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 15:37:
Wat is het voordeel van die BenQ drives boven die Hitachi ?
Ik dacht dat de Hitachi dit ook had en dat de TSST drives juist de krassen maakte.Michael Knight schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 15:44:
[...]
Zouden geen krassen maken doordat ze (standaard) van die rubbertjes hebben voor het balans van de disc.

*aangepast*
[ Voor 3% gewijzigd door ck2000nl op 13-03-2007 16:50 ]
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Niets van gemerkt in Kleveck2000nl schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:27:
Als ik de berichten op Maxconsole mag geloven, kost de XBOX360 Premium pack maar 299.- in de Duitse Mediamarkten/Saturns? Kan iemand die regelmatig in Duitsland komt dit bevestigen? Het schijnt dat de nieuwe revisie er toch aan zit te komen (zwarte box met HDMI)Hopen dat de nieuwe/kleinere 65 nm cpu er ook in zit
Btw, begin aub niet over een neiuwe versie van de xbox360 voordat er daadwerkelijk 'officieel' bericht of een zeer 'betrouwbaar' gerucht. De 'vorige' tweede versie met HDMI zorgde ook voor een zeer stomme discussie over het 'nut' van HDMI

En de 65nm komt vanzelf in iedere box
Maar goed, laat deze discussie inderdaad achterwege tot MS het definitief aankondigt
Cool, krijgen we een discussie over een discussie. Dit wordt spannend!
&
Een huidige premium voor 300 en een evt nieuwe versie voor 400 in mei zou mij nog wel kunnen overhalen om nu een oude te kopen aangezien ik voorlopig nog wel genoeg zal hebben aan 20gb (nog lang geen iptv hier) en heb toch nog lang geen (full) HD tv.
[ Voor 27% gewijzigd door Stefmeister op 13-03-2007 17:54 ]
Bedankt voor de codes, handig! Weet je zeker dat je met één van die codes een Hitachi te pakken hebt? Bij de MM krijg je volgens mij ook korting als je een Premium pack tegelijk met een Wireless Expansion pack aanschaft.XeNoBiTe schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 14:31:
Laatste versie Hitachi valt ook wel mee heb ik gehoord. Ik ben bang dat we de BenQ voorlopig nog LANG niet zien in NL. Eerst moet de oude voorraad de deur uit en dat is nog best een groot aantal volgens mij. Ik wacht nog even tot de 15e, wie weet zijn dat toch BenQ's. En anders ga ik ook naar de MM om een laatste generatie Hitachi uit te zoeken. Code 0614, 0639 en 0641 iig Hitachi.
LOL!Weltschmerz schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:54:
@ Ultrasub en Michael Knight
Cool, krijgen we een discussie over een discussie. Dit wordt spannend!
Nah, ik geef me er niet meer aan
@Semper Fight:
Dawas lachuh zeg! Die homing missile heb jij al net zo slecht onder de knie als ik zag ik al.
Ik heb werkelijk nog geen schot geraakt met die homing. Was een leuke pot! Binnenkort nog eens!
ga daar maar niet van uit, zoals ik al eerder m'n irritatie heb uitgesproken: eerst was de Hitachi die als de dood vermeden worden omdat die takkelawaai maakte en was de Samsung helemaal de bom. Na Kassa is opeens de Samsung de duivel.Stefmeister schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 17:44:
Ik krijg wel spontaan jeuk van die berichten over de "nieuwe" 360, wachten op een benq is 1 ding maar een potentiele totale "betere" versie is helemaal naar. Hopenlijk komt er snel een officieel antwoord op deze berichten. Want ik zou best een "oude" 360 willen halen nu voor 350, maar niet als over 2 maanden een uber versie voor 400 komt.
er komt geen uberversie uit, ze stoppen om de zoveel tijd een ander merk drive erin, netals in de xbox1, werden de 'oude' versies echt niet goedkoper. Dus zet die gedachte alsjeblieft uit je hoofd, je maakt je druk om niks.
Te koop Jabra 620s (Bluetooth Stereo Headset) voor 60 euro. stuur een e-mail wanneer je interesse hebt!
Ben gewoon een beetje paranoid geworden van mijn eigen ervaringen met de xbox1 dvd drives, heb daar zelf 3 verschillende drives (volgens mij toshiba, samsung en phillips) mee gehad, waar echt een duidelijk verschil tussen zat qua leesbaarheid etc. Ik snap best dat premiums met hitachi's niet goedkoper worden dan versies met bv een benq. Met de uber versie doelde ik meer op het verschil tussen de huidge premium met de geroddelde "zwarte versie" met 65mm, 120gb etc etc etc.Terryb47 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 20:18:
[...]
ga daar maar niet van uit, zoals ik al eerder m'n irritatie heb uitgesproken: eerst was de Hitachi die als de dood vermeden worden omdat die takkelawaai maakte en was de Samsung helemaal de bom. Na Kassa is opeens de Samsung de duivel.
er komt geen uberversie uit, ze stoppen om de zoveel tijd een ander merk drive erin, netals in de xbox1, werden de 'oude' versies echt niet goedkoper. Dus zet die gedachte alsjeblieft uit je hoofd, je maakt je druk om niks.
Wil gewoon dit keer na mijn aankoop niet meteen/vlak daarna balen met het gevoel dat ik de "verkeerde" drive heb
Maar voor alle duidelijkheid, welke drive is nu (buiten de bijna mytische benq) nou aan te raden? ik lees alleen maar tegensprekende verhalen.
De prijsdalingen in duitsland kan ik me wel verklaren, dit als antwoord op de PS3-launch.
Maar niet omdat er een 'betere' 360machine uitkomt.
tja welke drive beter is, kan ik niet zeggen want ik heb een Samsung drive, die NIET krast. Dus ik heb er geen problemen mee. Ik heb wel problemen mee dat sinds Kassa iedereen paranoia doet over de Samsung, dit terwijl de grote meerderheid niet eens een Samsung of maar zelfs een 360 hebben.
allemaal napraterij
Aan die discussie weiger ik me helemaal te wagen...oftewel, dat is/was dus niet mijn standpunt.UltraSub schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:50:
Zo stom was die discussie niet. Jij vind het waarschijnlijk een stomme discussie omdat je vind dat je het verschil tussen 1080i en 1080p niet kunt zien. Je vergeet daarbij echter dat er tv's zijn die geen 1080 over analoog willen hebben, maar dat alleen accepteren via een digitale input. Dus hdmi.
Maar goed, laat deze discussie inderdaad achterwege tot MS het definitief aankondigt
De discussie vond ik gewoon vervelend, ieder zat elkaar op te fokken om niks.... daar kan ik gewoon niet tegen
Evenals de vragen die in ieder topic 25 keer langskomen, terwijl ze echt in de TS staan of met een search al op de eerste hit te achterhalen zijn.
Ik zou het ook stom vinden als er een nieuwe xbox (ge-updated) komt met hdmi; en dat de oude dus geen eens een hdmi acc. krijgt... dat zou betekenen dat ik :
1) een nieuwe tv moet kopen
2) m'n xbox moet verkopen om vervolgens een met hdmi te halen (als die update uberhaubt komt)
3) ik niks doe en gewoon dus op standard def moet blijven gamen
Ik snap niet dat er niet meteen bij de launch een dvi kabel is bij gegooid. Hoeveel mensen hangen die xbox wel niet aan hun computer scherm omdat die juist beter is dan als de tv die ze hebben... en idd; de meeste schermen ondersteunen vga d-sub; maar die apple schermen dus alleen DVI digitaal (vga>dvi converter op de vga kabel van microsoft gaat dus niet werken helaas...)
Ik heb nu dus al een advanced scard kabel voor 30 euro gekocht; zodat het op me standard def tv er tenminste iets beter uit ziet, maar dat kan natuurlijk nog veel beter

Je bedoeld toch niet de mijne he..Evenals de vragen die in ieder topic 25 keer langskomen, terwijl ze echt in de TS staan of met een search al op de eerste hit te achterhalen zijn.
Ik probeer er echt achter te komen. Maar kan het echt niet vinden. Zal wel weer een domme fries zijn.
Te koop Jabra 620s (Bluetooth Stereo Headset) voor 60 euro. stuur een e-mail wanneer je interesse hebt!
BaT schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 21:54:
Ik zou graag willen dat ze es een DVI kabel op de martk gooiden.... heb ik g*dv*d*mm* een Apple scherm dat 1920*1200 aankan ... moet ik nog steeds op me standard def. tv spelen
Kan er niks anders in die Apple Monitor?
Op VGA kan toch ook gewoon 1920x1080 gedraait worden?
Niet goed gelezen.
Beetje vreemde monitor dan
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 13-03-2007 21:58 ]
Is dit iets?BaT schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 21:54:
Ik zou graag willen dat ze es een DVI kabel op de martk gooiden.... heb ik g*dv*d*mm* een Apple scherm dat 1920*1200 aankan ... moet ik nog steeds op me standard def. tv spelen
http://www.gottohav.co.uk/proddetail.asp?prod=RCADVII
Of accepteert een Apple scherm alleen DVI-D?
https://www.strava.com/athletes/10490675
estorino schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 22:06:
[...]
Is dit iets?
BaT schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 21:54:
maar die apple schermen dus alleen DVI digitaal (vga>dvi converter op de vga kabel van microsoft gaat dus niet werken helaas...)
Vragen die vaker langskomen blij ik echt wel beantwoorden hoor, zo lullig ben ik ook weer niethetallerbeste schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 21:56:
[...]
Je bedoeld toch niet de mijne he..
Ik probeer er echt achter te komen. Maar kan het echt niet vinden. Zal wel weer een domme fries zijn.
Jouw vraag heb ik nog niet eerder gezien en kan ik ook niet beantwoorden (geen ervaring mee)
je scherm ondersteunt ENKEL dvi? Ook slim gezien door die mannen, spaart hen een een digitaal/analoog converter EN een qualitatieve beeldfilter uit. Ik hoop dat je niet teveel voor dat scherm betaald hebtBaT schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 21:54:
Volgens diverse fora op te lossen door je mobo met een verfbrander te bestoken of de 360 moedwillig laten overheaten (towel trick).
Vanavond dus de 360 in 2 handdoeken gewikkeld, half uurtje aan laten staan totdat hij van 3 naar 2 rings of death ging (overheating) en zichzelf uitschakelde.
Uitgezet, half uurtje laten afkoelen.
Aangezet, en werken
vraag me af voor hoelang, denk dat ik het weekend er niet eens mee haal maar grappig is het wel
Het scherm zelf valt opzich niks te verwijten; Microsoft probeerd de volgende, en nog niet eens zekere keuze, standaard (HD-DVD) er door heen drukken; terwijl ze bestaande, lees : bewezen, standaarden voor digitale uitgangen (dvi dus) achterwege laten... alsof dat ding het niet kan; het is gewoon een 'pc'; en die gpu die er in zit zou het echt wel in dvi-d formaat er kunnen uitpersen. Al was de 'Advanced DVI cable for Xbox360' 3 keer zo duur als de VGA variant... dan had ik iig de keuze nog om dat ding te halen... wat ik dan ook allang met veel geklaag had gedaan natuurlijk.Boeboe schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 00:30:
[...]
je scherm ondersteunt ENKEL dvi? Ook slim gezien door die mannen, spaart hen een een digitaal/analoog converter EN een qualitatieve beeldfilter uit. Ik hoop dat je niet teveel voor dat scherm betaald hebt
Nu moet ik even door sparen voor een leuke kijkbuis... duurt even, maar dan heb je ook wat.
En idd... de Apple mentaliteit van 'less is more' is in dit geval niet zo gewenst, maar daar hoor je me niet over klagen; dat wist ik al toen ik het scherm kocht / echter wist ik toen nog niet; dat ik later een xbox360 zou gaan aanschaffen
Wat een cool spel is dat zeg.
Moet alleen nog een stuk beter worden, en alles een beetje doorkrijgen
Doen we binnenkort nog een keer.
Oh en als er nog mensen zijn die een potje Worms willen spelen, voeg mij maar toe: Semper Fight
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Jep. En een 30" Dell jeeft ook geen component of sub-D meer. Alleen 1x DVI. Slecht voor zo'n duur scherm. Anders had ik er een gekocht voor me Xboxestorino schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 22:06:
[...]
Is dit iets?
Dit omdat ik een game wel kan waarderen op zijn tijd (Mezelf er soms ook echt in kan verliezen
Nu heb ik wel wat vragen waar ik toch een beetje meezit.
Als je de Xbox360 core editie pakt, hierin zit geen Harddisk. Nu had ik begrepen dat als je de xbox360 pre. editie koopt je er een harddisk van 20GB bij krijgt ( zit er in gebouwd? ) hiervan kan je 13GB als ware opslag gebruiken, de rest word voor verschillende functies van de machine gebruikt.
Tevens is het niet mogelijk om een USB harddisk erop aan te sluiten en daarvan een x aantal free memory van te gebruiken voor de aan/besturing van de xbox360. Houdt dit in dat als ik de core koop en de xbox hardisk eraan koppel ik dus geen gebruik maak van de 7GB ?
Hoe werkt dit precies ?
Daarnaast heb ik op mijn kamer geen TV. ben opzich ook niet van plan om dit aanteschaffen ( ruimte enz. ) Nu heb ik een 17 inch CRT ( oud model ) op mijn kamer staat, en voor dvd's en TV vind ik dat allemaal best. Natuurlijk is dit niet de manier om het beste en mooiste beeld uit je xbox360 te krijgen. maar is dit nog wel te spelen, of vervallen je graphics echt heel erg ?
Is het online gebeuren nu leuk en goed te doen met ee 8mbit lijn ? ( ik verwacht van wel )
komen, worden of zijn er al veel games like WoW en andere MMorpgs ?
Wat raden jullie aan, een core editie of de dure edtie aan te schaffen ?
( ik ben dus iemand die een game kan waarderen, maar geen DIE-HARD Gamer ).
Wat MMO’s betreft, geloof alleen Final Fantasy X ? En voor dit soort games zou ik ook geen 360 aanschaffen eigenlijk.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Scart, dit is dan weer niet mogelijk.On_E schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:52:
Gamen op een CRT-TV is prima te doen, graphics zijn nog steeds top, maar koop er wel een advanced scart cable bij om het beeld net even wat scherper te krijgen.
Wat MMO’s betreft, geloof alleen Final Fantasy X ? En voor dit soort games zou ik ook geen 360 aanschaffen eigenlijk.
Aangezien ik het via een Tvkaart zou willen doen. Dus composite van de xbox360 naar me tvkaart die in me pc zit. en die stuurt dan het beeld naar me monitor.
Tevens vind ik niet alleen dat soort games boeiend
[ Voor 11% gewijzigd door Vecodo op 14-03-2007 09:56 ]
als je slim bent, koop je een gamespack, en verkoop je de game weer. Of je gaat op zoek naar een goedkope Core versie (soms te koop voor 250 bij MM) en koop je een HD erbij: totaal 350€.
succes
Verder is gamen op een crt monitor echt prima te doen. Je koopt gewoon een vga kabel en sluit je 360 daarop aan. Voordeel is dat je de HD resoluties kan draaien wat je een voordeel geeft t.o.v. crt-televisies. Ik heb hier een 82cm lcd staan en een 19 inch tft en op beide ziet het er echt prima uit! En een 8mbit lijn heb je idd meer dan genoeg aan voor xboxlive.
edit:
Vergeet niet dat je ook Wireless controller en een headset krijgt bij een premium editie!
[ Voor 5% gewijzigd door Geengrenzuh op 14-03-2007 10:02 ]
http://www.xbox.com/nl-NL...11000000&r=0&s=0&p=1&c=10Vecodo schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:45:
komen, worden of zijn er al veel games like WoW en andere MMorpgs ?
deze link voor alleen 360 > http://www.xbox.com/nl-NL...11000000&r=0&s=2&p=1&c=10
[ Voor 17% gewijzigd door MeneerKrab op 14-03-2007 10:05 ]
Ok, maar hoe moet ik dat dan precies aansluiten, want heb dus nu een oude 17 inch CRT die via gewoon een VGA kabel aangesloten is op mijn videokaart ( ATI Radeon 9600 PRO 265 MB )Geengrenzuh schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:01:
*knip
Verder is gamen op een crt monitor echt prima te doen. Je koopt gewoon een vga kabel en sluit je 360 daarop aan. Voordeel is dat je de HD resoluties kan draaien wat je een voordeel geeft t.o.v. crt-televisies. Ik heb hier een 82cm lcd staan en een 19 inch tft en op beide ziet het er echt prima uit! En een 8mbit lijn heb je idd meer dan genoeg aan voor xboxlive.
de CRT draaidt op 60 Hz ( hoger, gaat die een beetje in de stress )
zou hem dus via me tvkaart willen doen, maar jullie zeggen dat ik beter me monitor rechtsreeks op me xbox kan aansluiten ( neem aan dat je dat bedoeld met VGA kabel )
Tja, waarom zou je hem niet gewoon op laten halen. Op zich zou de service snel moeten zijn (mijn is woensdag jl opgehaald, was donderdagochtend in Duitsland en volgens berichten zou deze vandaag of morgen weer present moeten zijn). Beter dan dat je je af moet vragen of de handdoektruc wel een permanente oplossing is, toch?Ace schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 00:47:
Afgelopen weekend was ik dus ook aan de beurt, 3 rings of death. Bleek error code 0102 te zijn op mijn launch 360. Aangezien ik hem dagelijks gebruik als MCE en zeker 3-4 keer per week enkele uren om te gamen heeft hij het nog lang uitgehouden (alhoewel hij de laatste maanden veel vastliep in games).
Volgens diverse fora op te lossen door je mobo met een verfbrander te bestoken of de 360 moedwillig laten overheaten (towel trick).
Vanavond dus de 360 in 2 handdoeken gewikkeld, half uurtje aan laten staan totdat hij van 3 naar 2 rings of death ging (overheating) en zichzelf uitschakelde.
Uitgezet, half uurtje laten afkoelen.
Aangezet, en werken
vraag me af voor hoelang, denk dat ik het weekend er niet eens mee haal maar grappig is het wel
[edit] trouwens, als hij terugkomt dan ga ik hem toch eens op mijn computermonitor proberen. Nu speel ik het nog op een normale SDTV en ik ben stout geweest en heb nog voer voor mijn PS2 gekocht (FF12, ja ik weet het) en al dat geswitch tussen consoles is niet zo handig met al die kabels. Ik ben benieuwd of het een wereld van verschil uitmaakt op een PC-monitor (wel weer eerst een kabel van 30 EUR kopen, dat is dan weer wat minder...).
[ Voor 15% gewijzigd door Armada op 14-03-2007 10:13 ]
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Direct op je monitor is natuurlijk beter (via een vga kabel), dan kan je hogere resoluties draaien i.t.t. 576i of 480i wat scartkabels doorgeven.Vecodo schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:07:
[...]
Ok, maar hoe moet ik dat dan precies aansluiten, want heb dus nu een oude 17 inch CRT die via gewoon een VGA kabel aangesloten is op mijn videokaart ( ATI Radeon 9600 PRO 265 MB )
de CRT draaidt op 60 Hz ( hoger, gaat die een beetje in de stress )
zou hem dus via me tvkaart willen doen, maar jullie zeggen dat ik beter me monitor rechtsreeks op me xbox kan aansluiten ( neem aan dat je dat bedoeld met VGA kabel )
Verwijderd
Te koop een Xbox360, met alle denkbare
optie`s er bij,
--Xbox360 met 20GB hdd
--2 draadloze controllers
--2 afstandbedienings
--1 webcam
--2 headset`s
--HD DVD speler/ net nieuw..
om High Definition films af te spelen
--1 HD DVD film ( bourne supremesy )
--monster kabels
--King cooler ( nieuwe achterkant met
2 coolers, vga,optical,composite.
--20 games.
--nog geen 6 maanden oud. --vraagprijs €500,-
Dat klinkt toch wel héééél aantrekkelijk. Alleen is het zo dat ik mijn consoles nu al nauwelijks aanraak. Ik ben bang dat ik dat ding koop en vervolgens alleen maar stof laat verzamelen

Wat zouden jullie doen, zo vraag ik mij dan af
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
http://www.xbox.com/nl-NL.../xbox360componenthdcable/
op de site van microsofte staat dat de component kabel dvd's afspeelt in 480p.
Dit topic is gesloten.