iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Het staat zowel op de Xbox site:Mr Magic schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:45:
[...]
Mag toch wel zeggen dat ik dat vrij belachelijk vind. Wat moet je nou met een HD DVD drive als je er niet meteen mee aan de slag kunt? Krijg een beetje het gevoel dat we nu in Nederland gestraft worden omdat de HD DVD drive hier later is uitgekomen. Fijne zet van Microsoft
Als de Microsoft site, als de websites die over de HD-DVD hebben geschreven.The Xbox 360 HD DVD Player (available November 2006) comes with the Universal Pictures' blockbuster film Peter Jackson's King Kong on HD DVD (for a limited time) and the Xbox 360 Universal Media Remote.
Verder staat het er bij webwinkels expliciet bijgeschreven als King Kong included is.
Ik wacht overigens even met de aanschaf tot Moviemax/Videoland HD-DVD's in de verhuur heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 08-03-2007 20:25 ]
en kun je in de retail versie WEL je controls aanpassen want de standaard controls zijn echt niet mijn ding...
dit dus in tegenstelling tot de demo, want die multiplayer demo zuigt echt zwaar zeg... gelukkig ga ik daar maar niet meteen op af
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Mee eens, ik wil niet te veel spoileren, maar de explosies zijn indrukwekkend.ZakHooi schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 17:37:
Nou, ik heb GRAW2 hier nu ook en ik moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben.
Grafisch is dit voor mij persoonlijk toch wel de top op xbox360 op dit moment.
Bovendien is de gameplay t.o.v. GRAW(1) en stuk verbeterd.
Zo is het richten makkelijker en daar waar het beeld met GRAW(1) nog wel eens stotterde loopt alles nu vloeiend.
Met levels waar het in te verte ontweert krijg krijg al bijna de neiging om de ramen dicht te doen en een warme trui aan te trekken, het voelt realistitsch aan.
Deze game heeft echt sfeer...
Maar ja, dat is mijn persoonlijke smaak en smaken verschillen nou eenmaal....
Je moest "iets" opblazen in de eerste missie in een grotje, je legt je C4 daar in, gaat achter een kratje zitten en de explosie die volgt is echt briljant weergegeven
Natuurlijk weet ik dat. Redelijk domme opmerking...Phydomir schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:19:
Waarom geef je microsoft de schuld van iets waar zij echt niets aan kunnen doen. Je weet toch wat zo'n hd-dvd speler doet en waar het voor is?
Het punt is dat de HD DVD drive in Nederland pas deze week officieel verkrijgbaar is. Voor ons land is het dus de introductie en ik had verwacht dat Microsoft dezelfde introductie-aanbieding zou hebben als de andere landen waar de drive eerder verkrijgbaar was.
En natuurlijk kan Microsoft daar wel wat aan doen. Zij bepalen toch zeker zelf of er een HD DVD bij de bundel wordt gedaan? Zou wel zo netjes geweest zijn t.o.v. hun klanten. Bovendien betalen wij nu relatief meer omdat er geen HD DVD bijzit.
Als je voor de single player gaat kan je beter nu goedkoop Call of Duty 2 (minder dan 30,- op veel plaatsen) scoren dan deel 3 dunkt me...
https://www.strava.com/athletes/10490675
lijkt me trouwens niet eens raar, een leverancier zal dat denk ik niet checken, tis geen oud melk ofzo.
daaraantegen denk ik dat de MM de wat nieuwere machines verkoopt.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Joytech Control Center 245C. Perfect en goedkoop. Heb er mn Wii en Xbox360 op aangeslotenVerwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:33:
[...]
Hmmm.. Een component switcher.. Was dat een duur apparaatje? En waar heb je die weg? Ik kan nergens een beetje betaalbaar ding vinden namelijk. Dit is een andere optie totdat het VGA probleem door ofwel LG ofwel MS wordt opgelost..
/Voor tijdelijk misschien wel wat duur, 100 euro volgens mij
[ Voor 6% gewijzigd door Exorcist op 09-03-2007 00:30 ]
Nergens nog 2 maanen wachten moet je. Distributie centrum moet leeg zijn!!!XeNoBiTe schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 23:38:
Vandaag heb ik ongeveer ELKE winkel in de buurt van Leiden gebeld die de Xbox 360 verkoopt. En nergens, maar dan ook nergens, verkopen ze een versie die uit week 50 2006 of later komt! Enige die ik nog niet heb gebeld is de Mediamarkt. Wie oh wie kan me vertellen waar ik morgen zonder problemen een nieuwe generatie (BenQ) 360 kan halen in de buurt van Leiden? Sommige winkels hebben zelfs nog 360's uit week 9 van 2006 staan! Te bizar gewoon dat er nog zoveel oude voorraad is.
Verwijderd
Ik zou juist voor de Hitachi drive gaan! Ik heb samen met een vriend dezelfde dag bij dezelfde MM twee x360's gehaald. Zijn drive was een hitachi en de mijne een toshiba. Beiden aangesloten en er was duidelijk een verschil merkbaar. Zijn drive is vele malen stiller als mijn Toshiba. Nu is het dus ook nog zo dat de Toshiba's diepe groeven maken in je dvd's. De Benq zijn inderdaad wel nieuwer maar heb zo weinig reviews hiervan gehoord dus durft het niet met zekerheid te zeggen dat ze beter zijn.XeNoBiTe schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 23:38:
Vandaag heb ik ongeveer ELKE winkel in de buurt van Leiden gebeld die de Xbox 360 verkoopt. En nergens, maar dan ook nergens, verkopen ze een versie die uit week 50 2006 of later komt! Enige die ik nog niet heb gebeld is de Mediamarkt. Wie oh wie kan me vertellen waar ik morgen zonder problemen een nieuwe generatie (BenQ) 360 kan halen in de buurt van Leiden? Sommige winkels hebben zelfs nog 360's uit week 9 van 2006 staan! Te bizar gewoon dat er nog zoveel oude voorraad is.
Maar de Benq, ik heb maar heel weinig mensen daadwerkelijk horen praten dat ze er ook daadwerkelijk eentje hebben. (in ieder geval geen nederlanders)
Heeft ie z'n handleiding inmiddels al ontvangen? ; P
&
Ik heb sinds een week een Xbox en ik moet zeggen , lekker hoor!Muthas schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:40:
Ontwikkelaars: 'Gears of War' beste spel van 2006
Hehe, woei, zitten we toch goed met onze 360, wisten we al, maar toch![]()
Zometeen even een puntenkaartje fixen, en dan wormsen
Ik heb de GoW pakket gekocht, wat een gaaf spel zeg...
Heb meteen Lost Planet gekocht, maar die vind ik zwaar tegenvallen.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 09:05 ]
Ik heb er nog een voor 10eur, pmBoeboe schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:00:
[...]
[afbeelding]
die dingen zijn helemaal niet duur hoor. Deze had ik op ebay voor 19 dollar (3 ingangen), geeft perfecte kwaliteit. Zoek op ebay naar "hdtv switcher" en je vind je gading wel.
want bij de MP demo kun je dat niet, en als dat in het uiteindelijke spel ook niet kan is dat de belangrijkste reden om hem niet te kopen
Zou je aan die vriend misschien kunnen vragen welk LOT nummer er op zijn verpakking/360 staat? Als die afwijkt van jouw productiedatum, dan kunnen we met redelijke zekerheid bepalen in welke week welke drive is gebruikt.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 02:01:
[...]
Ik zou juist voor de Hitachi drive gaan! Ik heb samen met een vriend dezelfde dag bij dezelfde MM twee x360's gehaald. Zijn drive was een hitachi en de mijne een toshiba. Beiden aangesloten en er was duidelijk een verschil merkbaar. Zijn drive is vele malen stiller als mijn Toshiba. Nu is het dus ook nog zo dat de Toshiba's diepe groeven maken in je dvd's. De Benq zijn inderdaad wel nieuwer maar heb zo weinig reviews hiervan gehoord dus durft het niet met zekerheid te zeggen dat ze beter zijn.
Hoe zit dat met invoerrechten en andere bijzondere kosten?Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:04:
Ghost Recon Advanced Warfighter 2 is regiovrij en voor 38 euro te bestellen.
Elect a clown, expect a circus.
als je pakketje eruit wordt gevist, volgens mij tegenwoordig 2 op 3 kans, dan moet je nog es ca. 10 euro bij betalen, dus dan kom incl verzendkosten rond de 50 euro uitSlasher schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:57:
[...]
Hoe zit dat met invoerrechten en andere bijzondere kosten?
kun je hem net zo goed hier kopen lijkt me
ilovetechno in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 30"
Haha, ben ook wel benieuwd! Er stond waarschijnlijk Xbox360 (en dan in miniscule lettertjes:case)
Weltschmerz schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 08:32:
Wie was die dude ook alweer met die 'Xbox360" voor 25 euro op eBay...?
Heeft ie z'n handleiding inmiddels al ontvangen? ; P
Verwijderd
Volgens mij iets van 21% invoerrechten (als je überhaupt door de douna wordt gecontroleerd. Dit is mij nog nooit overkomen )Slasher schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:57:
[...]
Hoe zit dat met invoerrechten en andere bijzondere kosten?
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 10:10 ]
Dat plus het feit dat er alleen nog benq's gesignaleerd zijn in amerika
Wel heb ik vernomen dat er eind maart een soort 360 "super pack" aan gaat komen, over de inhoud hiervan hadden wisten ze echter nog niks, wel dat deze 450 ging kosten. (zou ook de huidige supersize pack kunnen zijn die er al is, maar toch)
Nu ik al zo'n tijd bezig ben, mag ik van mijzelf al helemaal geen "oude" meer kopen (vooral niet meer omdat de prijs sindsdien van 350 naar 389 is gestegen bij de MM)
[ Voor 15% gewijzigd door Stefmeister op 09-03-2007 10:18 ]
damn deze game staat echt nummer 1 op mijn lijstje nu, ook wel grappig dat ze Gran Turismo even dissen (let everyone know that you CAN do damage to licensed cars in games... it's just a myth)
Verwijderd
Net gezien, damn, echt een must have. Geweldig veel opties om je wagen te tunen / stylen, het ziet er prachtig uit, klinkt goed.Phusebox schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:23:
iemand die feature gezien op IGN over Forza 2? 14 minuten durende video...
damn deze game staat echt nummer 1 op mijn lijstje nu, ook wel grappig dat ze Gran Turismo even dissen (let everyone know that you CAN do damage to licensed cars in games... it's just a myth)
En de schade is ook cool, heerlijke opmerking ook waar ze idd gran turismo even dissen.
Voor de mensen die er nog geen een hebben en twijvelen, koop het, het is het meer dan waard. Je mist anders echt iets.
Ook het kunnen uploaden van je photo's is vet. Eindelijk zie ik het nut van een photo mode inVerwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 13:58:
[...]
Net gezien, damn, echt een must have. Geweldig veel opties om je wagen te tunen / stylen, het ziet er prachtig uit, klinkt goed.
En de schade is ook cool, heerlijke opmerking ook waar ze idd gran turismo even dissen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Klopt, het verschil is zelf veel groter dan bij bv de Nintendo Wii (met een redelijke composietkabel).wingsofgold schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:04:
Vandaag de advanced scart kabel binnen gekregen, zo wat is dat een wereld van verschil zeg. Alles is tien keer scherper. Het menu, spellen vooral de teksten zijn nu zeer scherp en leesbaar eindelijk. echt dit is de beste accesoire voor mensen zonder HD tv.
Voor de mensen die er nog geen een hebben en twijvelen, koop het, het is het meer dan waard. Je mist anders echt iets.
Ik was ook heel blij na het aansluiten van die kabel. 30€ is niet niks, maar als je dan de beeldkwaliteit ziet
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Beter ! Thanks voor de heads-up man !Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:04:
Ghost Recon Advanced Warfighter 2 is regiovrij en voor 38 euro te bestellen.
Ik zat van de week al te kijken op Play-Asia.com, maar toen was 'ie nog niet uit.
Had nog een coupon liggen van de bestelling die ik deze week heb ontvangen (Fusion Frenzy 2
Tada-ta-ta-taaah, I'm lovin' it
- Official Xbox Magazine 95.0%
- GamePro 95.0%
- Hardcore Gamer Magazine 100.0%
- Play Magazine 95.0%
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 09-03-2007 14:50 ]
Maar geen last gehad van invoerrechten?.KeN. schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:19:
[...]
Beter ! Thanks voor de heads-up man !
Ik zat van de week al te kijken op Play-Asia.com, maar toen was 'ie nog niet uit.
Had nog een coupon liggen van de bestelling die ik deze week heb ontvangen (Fusion Frenzy 2) Dus mijn totaalbedrag inclusief shipping komt neer op US$ 48.79 (~37.45 EUR)
Tada-ta-ta-taaah, I'm lovin' it
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
Ik zou het risico nemen. Als er wel invoerrechten worden geheven is het spel net zo duur als in Nederland.
Ik heb ook al een paar keer bij Play-Asia besteld en ook nog nooit invoerrechten hoeven te betalen. Het schijnt wel zo te zijn dat de kans om door de douane er tussen uit gepakt te worden exponentieel groter wordt als je meerdere spellen tegelijk besteld. Gewoon eentje per keer doen dus. Het enige nadeel is dat het wel een of twee weekjes kan duren voor je hem binnen hebt, dus als je echt per se een spel meteen wil hebben is het geen optie..Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:08:
[...]
Ik zou het risico nemen. Als er wel invoerrechten worden geheven is het spel net zo duur als in Nederland.
nou net gebeld met microsoft, een of andere callcenter gekregen maar 5 minuten later werd ik al teruggebeld door microsoft met de code. dus was lekker snel geregeldOkyah schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:18:
[...]
Hehe, heb ik ook sinds ik m'n 360 heb, was het kwijt na een formatJe kan hem niet gewoon downloaden, je moet moeilijk doen bij de klantenservice, dan wordt je misschien binnen een week gebeld met een code die je moet invoeren waarmee je Hexic weer kan downloaden. Volledige waanzin echt. Waarom niet alleen gratis downloadbaar maken voor mensen met een HDD, zoals het zou moeten zijn?
Klopt inderdaad.. ik heb maar één keer invoerrechten hoeven te betalen en dat was toen ik twee spellen tegelijk had besteld. Doe ik sindsdien dan ook niet meerehoutgast schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:08:
[...]
Ik heb ook al een paar keer bij Play-Asia besteld en ook nog nooit invoerrechten hoeven te betalen. Het schijnt wel zo te zijn dat de kans om door de douane er tussen uit gepakt te worden exponentieel groter wordt als je meerdere spellen tegelijk besteld. Gewoon eentje per keer doen dus. Het enige nadeel is dat het wel een of twee weekjes kan duren voor je hem binnen hebt, dus als je echt per se een spel meteen wil hebben is het geen optie..
Één tegelijk gaat meer dan prima. Als je meer wilt bestellen zou ik gewoon twee keer afzonderlijk van elkaar een bestelling plaatsen en hopen dat ze het niet bijelkaar stoppen bij het verzenden.
Verwijderd
Meteen ff 2100 MS punten erbij genomen voor Worms. En ik zit zog te twijfelen tussen Alien Hominid en Assault Heroes. Ik neig toch naar Alien Hominid denk ik. Last minute advice is welcome...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 18:18 ]
Ik heb Assault Heroes uitgespeeld (full version), samen met een vriend, 1 avondje van 2 a 3 uurtjes en je bent er doorheen. Hoe het met Alien Hominid zit weet ik niet, maar heb de demo gespeeld en om eerlijk te zijn vond ik 'm net niet leuk genoeg. En ik heb ergens gelezen (was 't ign.com? dunno) dat Alien Hominid niet echt lekker multiplay is.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 18:17:
Net toch maar ff GRAW 2 aangeschaft. Ik wou hem eigelijk overslaan, maar na de positieve reviews kon ik hem tovch niet laten liggen. Ben benieuwd.... GRAW no1 vond ik trouwens een heerlijk spel dus het zal wel goedkomen.
Meteen ff 2100 MS punten erbij genomen voor Worms. En ik zit zog te twijfelen tussen Alien Hominid en Assault Heroes. Ik neig toch naar Alien Hominid denk ik. Last minute advice is welcome...
Maar goed, ieder z'n ding. Alhoewel ik lyrisch was over Worms (1e oude versie op de pc), kan de XBox360 demo mij ook niet bekoren. Assault Heroes vond ik trouwens, ondanks de lengte, wel echt kicken om samen door te spelen. Gewoon simpel, low-level, FIREPOWERRRRRRRRRR!!!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Dat zijn idd strakke scores! Wie kan mij nou ff de aantrekkingskracht van die game uitleggen, ik bedoel heb al heel wat games gespeeld maar ik zie het meer als een soor gimmicky DDR kloon oid.PWM schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:50:
Guitar Hero II krijgt redelijke reviews:
- Official Xbox Magazine 95.0%
- GamePro 95.0%
- Hardcore Gamer Magazine 100.0%
- Play Magazine 95.0%
En trouwens die IGN trailer van forza 2 is echt kick-ass. Dat die physics engine op sommige onderdelen op 300 fps draait en dat hele verhaal over die custumization en die auction mogelijkheden! Kijk heel erg naar die game uit.
PSN: Geengrenzuh
[ Voor 97% gewijzigd door Ferry34 op 09-03-2007 23:03 ]
Wat is de hoogst mogelijke resolutie waarop jij met deze scart kan gamen?wingsofgold schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:04:
Vandaag de advanced scart kabel binnen gekregen, zo wat is dat een wereld van verschil zeg. Alles is tien keer scherper. Het menu, spellen vooral de teksten zijn nu zeer scherp en leesbaar eindelijk. echt dit is de beste accesoire voor mensen zonder HD tv.
maximum resolutie van scart is 480iFerry34 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 23:09:
[...]
Wat is de hoogst mogelijke resolutie waarop jij met deze scart kan gamen?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
dus left-stick en right-stick omwisselen onder andere...
Alleen inverted of regular. Maar ik heb er ook nooit behoefte aan gehad en daarom misschien ook niet goed gekeken. Maar het lijkt me sterk iig.
Voor mij is het grootste verschil met DDR het feit dat je niet maar wat dingetjes op de maat van de muziek moet doen, maar de muziek zelf (deels uiteraard) 'maakt'. Vooral in de expert mode moet je iedere noot aanslaan zodat je echt het gevoel krijgt dat je zelf speelt. En misschien nog belangrijker.. de nummers zelfGeengrenzuh schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 19:34:
[...]
Dat zijn idd strakke scores! Wie kan mij nou ff de aantrekkingskracht van die game uitleggen, ik bedoel heb al heel wat games gespeeld maar ik zie het meer als een soor gimmicky DDR kloon oid.
Dikke aanrader in ieder geval, en de 2 player mode is ook echt goed gedaan
[ Voor 9% gewijzigd door Ken. op 10-03-2007 14:02 ]
ehm misschien elk spel ongeveer?.KeN. schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 14:01:
Ik heb eigenlijk nog nooit een spel gezien waar je dat kon veranderen ?
Alleen inverted of regular. Maar ik heb er ook nooit behoefte aan gehad en daarom misschien ook niet goed gekeken. Maar het lijkt me sterk iig.
[...]
de ene vindt het fijn om met linkerstick te lopen, en rechts te kijken en de andere weer andersom
(southpaw vs regular)
Verwijderd
Ik zal je gerust stellen. Er zijn een aantal configuraties te selecteren waaronder southpaw.Phusebox schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 15:49:
[...]
ehm misschien elk spel ongeveer?
de ene vindt het fijn om met linkerstick te lopen, en rechts te kijken en de andere weer andersom
(southpaw vs regular)
Over het spel zelf....
Ik heb zelden zo'n sfeervol spel gespeeld. Die belichting en rook effecten zijn echt heel mooi gedaan. Om dan nog maar niet te spreken over de explosies
Dikke aanrader mensen !
Ahaaa.. dus dat betekent southpaw dus
Zoals ik al zei, ik heb daar nooit behoefte aan gehad, dus is het mij daardoor ook nooit opgevallen
Ik kan de headset probleemloos connecten met de console maar wanneer ik hem probeer te linken met een van mijn wireless controllers kan dat alleen op quadrant 2,3 of 4.
Ik kan de headset wel aan quadrant 1 linken als er helemaal geen controller aan staat.
Maar zo gauw als ik een controller op quadrant 1 krijg (omdat ik hem aan zet) dan gaat de headset tegensputteren en wil ie naar 2,3 of 4.
vraag 1: Hoe kan ik de headset forcen om de controller op quadrant 1 te gebruiken? (de methode in de manial werkt dus niet zoals hierboven omschreven).
vraag 2: Is het mogelijk om alle connecties op de console te wissen en opnieuw met een schone lei te gaan pairen?

[ Voor 117% gewijzigd door Crash op 10-03-2007 19:06 ]
[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 10-03-2007 19:06 ]
pssst geld kopen?
[ Voor 83% gewijzigd door Crash op 10-03-2007 19:06 ]
Je bent toch wel op de hoogte van het feit dat er opeens een heel apart PS3 subforum is he
[ Voor 19% gewijzigd door Crash op 10-03-2007 19:07 ]
Is toch ronduit k..
Aan de andere kant is het ook wel gaaf net als toen ik (vroeger) een dvd speler voor me pc had en ze nog maar 1 of 2 titels hadden liggen bij de videoland en een jaar later kon je geen videoband meer vinden.
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Verwijderd
Waren het nu 5 of 6 titels en was het ronduit k.. of aan de andere kant ook wel gaaf?darkphoenix schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 20:44:
Ik ging vandaag naar de MM om een HDdvd te komen maar aangezien ze maar 5-6 titles hadden liggen heb ik hem maar lekker overgeslagen.
Is toch ronduit k..
Aan de andere kant is het ook wel gaaf net als toen ik (vroeger) een dvd speler voor me pc had en ze nog maar 1 of 2 titels hadden liggen bij de videoland en een jaar later kon je geen videoband meer vinden.
Een beetje vage post van jou, vind je ook niet?
Het '\o/ gehalte was 'gaaf'
[ Voor 23% gewijzigd door Michael Knight op 10-03-2007 22:39 ]
Zelfs de Mediamarkt heeft in de meeste filialen z'n HD DVD en Bluray apparatuur in een verdomhoekje staan, en de films zijn vaak helemaal lastig te vinden. MM Groningen had een tijd geleden de nodige Bluray en HD DVD films staan, maar een paar weken geleden waren de HD DVD films zo goed als op en inmiddels zijn de schijfjes van beide formaten helemaal verdwenen.
Voorlopig zijn HD-film liefhebbers zoals ik dus maar aangewezen op import uit Engeland of Amerika. Gelukkig dan maar dat HD DVD nog altijd regiovrij is.
Niemand?ZakHooi schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 17:11:
Ik heb een wireless headset aangeschaft en kom een raar probleem tegen, misschien dat iemand hier een oplossing heeft:
Ik kan de headset probleemloos connecten met de console maar wanneer ik hem probeer te linken met een van mijn wireless controllers kan dat alleen op quadrant 2,3 of 4.
Ik kan de headset wel aan quadrant 1 linken als er helemaal geen controller aan staat.
Maar zo gauw als ik een controller op quadrant 1 krijg (omdat ik hem aan zet) dan gaat de headset tegensputteren en wil ie naar 2,3 of 4.
vraag 1: Hoe kan ik de headset forcen om de controller op quadrant 1 te gebruiken? (de methode in de manial werkt dus niet zoals hierboven omschreven).
vraag 2: Is het mogelijk om alle connecties op de console te wissen en opnieuw met een schone lei te gaan pairen?
Er zit een mooi klein sync knopje voor op de console. Als je die eerst indrukt en vervolgens de controllers aanzet met het syncknopje aan de bovenkant, worden ze allemaal opnieuw gesynced
Niet door middel van een simpel kabeltje. Je zult iets van een versterker/tuner/tussenstation moeten aanschaffen voor 5.1 uit je xbox.b4rt_NL schreef op zondag 11 maart 2007 @ 16:14:
Ik ben sinds kort ook een trotse bezitter van een xbox360. Alleen zit ik met een grote vraag. Ik heb een gewone CRT tv en ik heb een dolby 5.1 set met een coaxial spdif-in aansluiting. Is er een manier om mijn xbox360 hieraan te koppelen?
[ Voor 43% gewijzigd door Michael Knight op 11-03-2007 16:17 ]
Zoiets, een optisch => coax converter dus. Niet de meest elegante oplossing, maar 't werkt.b4rt_NL schreef op zondag 11 maart 2007 @ 16:14:
Ik ben sinds kort ook een trotse bezitter van een xbox360. Alleen zit ik met een grote vraag. Ik heb een gewone CRT tv en ik heb een dolby 5.1 set met een coaxial spdif-in aansluiting. Is er een manier om mijn xbox360 hieraan te koppelen?
Ah vet, alleen waar zit de ouput in de xbox360 voor de optische kant?Devil N schreef op zondag 11 maart 2007 @ 16:21:
[...]
Zoiets, een optisch => coax converter dus. Niet de meest elegante oplossing, maar 't werkt.
Ik game nu nog gewoon op mijn breedbeeld computerscherm, maar zit te kijken naar een lcd 37 of 40". En voor een meerprijs van rond de €500 heb je dan een full hd tv, en met die content die ze in de winkel afspeelde maakte dat wel een groot verschil (ik zat er echter ook maar een meter van af
Oke beetje vaag.Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 22:34:
[...]
Waren het nu 5 of 6 titels en was het ronduit k.. of aan de andere kant ook wel gaaf?
Een beetje vage post van jou, vind je ook niet?
Maar erg jammer ik wou er graag 1 hebben (HDdvdspeler) maar als je dan bent gewezen op import en oude titels vind ik het het geld (nog) niet waard.
En je hebt geen king kong gratis erbij.
ze hadden wel bij MM rijswijk veel meer blueray titles.
Ik heb 23 maart een ps3 en probeer het uit en zie wel als het wat is(blueray) want ik ben al meer dan tevreden met me 360.
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Hopen dat je de eerste bent die dit ziet
GRKG8-TV989-YFPVR-K4FGW-9VFJQ
De meeste spellen zijn 720P/1080i. Er komen af en toe overigens wel 1080P spellen uit.StephaN900 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 16:28:
Komen er nu nog een aantal full hd spellen uit voor de 360? En hoe zit het met de ps3, is alle content die daarvoor uitkomt full hd?
Ik game nu nog gewoon op mijn breedbeeld computerscherm, maar zit te kijken naar een lcd 37 of 40". En voor een meerprijs van rond de €500 heb je dan een full hd tv, en met die content die ze in de winkel afspeelde maakte dat wel een groot verschil (ik zat er echter ook maar een meter van af), maar ja voordat we films in dat formaat krijgen, en als mijn 360 of binnenkort een ps3 het niet ondersteunt, is het best een flinke meerprijs.
Hetzelfde geldt voor de PS3, het meeste wat uitkomt is "gewoon" 720. Ik zelf heb een 720P tv, maar als ik nu een tv zou kopen, zou het wel 1080P zijn. Die tv's beginnen mainstream te worden, en met de komst van HD DVD/Blu-Ray kan je het goed gebruiken.
LET OP: Veel tv's laten zien dat ze 1080i aankunnen, terwijl ze geen 1920x1080 resolutie hebben. Dit betekend dat de tv het signaal accepteerd, en zelf geen shrinken. Dat wil je dus niet
Aangezien alle spellen 1080i aankunnen, is een 1920x1080 tv sowieso geen overbodige luxe. Of een hogere interlaced beter is dan een lagere progressive resolutie kan je niet zo zeggen. Het verschilt per TV, Device en Content.
Bij games wil je wss 720p draaien, maar films kunnen prima op 1080i
[ Voor 76% gewijzigd door PWM op 11-03-2007 17:02 ]
Dat zal nietTwyLight schreef op zondag 11 maart 2007 @ 17:05:
Ja dat heb ik dus ook bij mijn tv, hij kan 1080i aan maar de hoogste resolutie die ik kan kiezen bij de xbox is 1360 x 720
Dat zal 1360x768 (of1366x768) zijn
Niet dusPWM schreef op zondag 11 maart 2007 @ 16:56:
[...]
Hopen dat je de eerste bent die dit ziet
GRKG8-TV989-YFPVR-K4FGW-9VFJQ
[...]
Als iemand er nog 1 heeft, mail hem naar sakeh@live.nl. Alvast bedankt
Wel leuke game beetje zoals turtles in time op snes toen der tijd. Wel lachen tussendoortje
Hij is nog niet uit, dus: NeePacinoAllstars schreef op zondag 11 maart 2007 @ 17:34:
Mensen al die nieuwe turtle game geprobeerd die net uit is? Bedoel niet die van de arcade, maar gewoon voor 360 is ontworpen.
Wel leuke game beetje zoals turtles in time op snes toen der tijd. Wel lachen tussendoortje
Wel uit hoor heb net binnen gekregen van een maat
[ Voor 3% gewijzigd door PacinoAllstars op 11-03-2007 18:06 ]
Die zit op de videokabel, aan de achterkant van de plug die je in je Xbox 360 stopt.b4rt_NL schreef op zondag 11 maart 2007 @ 16:26:
[...]
Ah vet, alleen waar zit de ouput in de xbox360 voor de optische kant?
Dat is wat anders dan een game die uit is.PacinoAllstars schreef op zondag 11 maart 2007 @ 18:06:
[...]
Wel uit hoor heb net binnen gekregen van een maat
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ach, ik heb nog steeds slechte herinneringen aan het oude deel, dus ik denk niet snel dat ik deze zal spelen
http://www.youtube.com/watch?v=XjUz8IT0CYg
Verwijderd
Kan die dat ook dan?Msniekers schreef op zondag 11 maart 2007 @ 19:44:
Zijn er ook mensen die hun Xbox360 gebruiken als dvd-speler? Ben wel benieuwd naar ervaringen, ook op het gebied van upscalen.
Nee, speel er eigenlijk nooit dvd's op af. Vind het trouwens ook stroom verspilling vergeleken bij een normale dvd speler.
Verwijderd
Maar dat ding maakt herrie door de fans dat je tv gewoon harder moet zetten .
Dus voor mij is een xbox360 geen optie voor dvd te kijken.
Dus ik heb een losse dvd speler gekocht van samsung die upscalen.
Zo dvd speler heb je al voor 70euro van philips.
De reden dat geen philips heb genomen is dat de philips er niet uit ziet.
De samsung vond ik mooier (130euro)
Ik gebruik hem als DVD speler.Msniekers schreef op zondag 11 maart 2007 @ 19:55:
Ik heb ook een normale dvd-speler, maar wilde een andere gaan kopen die kan upscalen. Omdat ik ook aan het kijken ben voor een 360, en deze kan upscalen, wilde ik het misschien combineren en de nieuwe dvd-speler achterwege laten. Mits de 360 in staat is zonder veel bijgeluiden een mooi plaatje te laten zien.
Ik heb geen last van geluid of wat dan ook. Het beeld ziet er prima uit, en ik heb niet eens een andere DVD speler
De fans hoeven niet te draaien voor het afspelen van een DVD.Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 20:00:
[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 11-03-2007 20:02 ]
Ja hij maakt meer lawaai, maar progressive scan + upscaling/component =
DVD kijken doe ik ook altijd met m'n 360, ziet er prachtig uit via component, hoewel die dan niet upscaled, alleen via VGA doet ie dat volgens mij.
Ah oke, alleen niet bij de kabel die bij de core versie zit. Ik zal eens kijken voor een advanced-RGB.Devil N schreef op zondag 11 maart 2007 @ 18:52:
[...]
Die zit op de videokabel, aan de achterkant van de plug die je in je Xbox 360 stopt.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
Nee, klopt wel.. Mijn plasma kan 1366x786 aan maar hoogste die ik op de Xbox kan kiezen is toch wel degelijk 1360x786..
http://hardware.teamxbox....x-360-VGA-HD-AV-Cable/p1/
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2007 21:29 ]
Verwijderd
Wat bedoel je precies met upscalen?Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 20:00:
mijn broertje heeft een xbox360
Dus ik heb een losse dvd speler gekocht van samsung die upscalen.
Zo dvd speler heb je al voor 70euro van philips.
De reden dat geen philips heb genomen is dat de philips er niet uit ziet.
De samsung vond ik mooier (130euro)
Lijkt me sowieso verstandigb4rt_NL schreef op zondag 11 maart 2007 @ 21:10:
[...]
Ah oke, alleen niet bij de kabel die bij de core versie zit. Ik zal eens kijken voor een advanced-RGB.
lesly de groot heeft bill gates voor het gerecht gesleept om de krassen op de cd
Iets anders: Worms HD is het allereerste spel dat ik online speel op mijn 360 en ik heb waan-zin-nig veel problemen om een spel te starten. Wanneer ik het spel automatisch een room laat zoeken word ik er 95% van de tijd terug uitgeworpen (ofwel bestaat de room niet meer, ofwel zegt hij dat de worms server niet beschikbaar is). De enige manier om zelf degelijk te kunnen spelen is door zelf een spel te hosten, dan gaat alles supervlot.
Ligt dit nu aan mij of is dit normaal?
[ Voor 60% gewijzigd door boe2 op 11-03-2007 22:55 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Microsoft kan het zelf ook niet veroorloven om een rechtszaak te verliezen. Het verliezen van een rechtszaak zou tot gevolg kunnen hebben dat alle consoles met een TSST drive moeten worden omgeruild. Misschien probeert die Lesly juist op een schikking aan te sturen?Boeboe schreef op zondag 11 maart 2007 @ 22:51:
en wie is die lesly?Moet dan toch iemand met veel geld zijn, voor de schadevergoeding lijkt het me niet echt de moeite om een rechtzaak te starten
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
lesly heeft in de uitzending van kassa gezetenMetroidPrime schreef op zondag 11 maart 2007 @ 23:17:
[...]
Microsoft kan het zelf ook niet veroorloven om een rechtszaak te verliezen. Het verliezen van een rechtszaak zou tot gevolg kunnen hebben dat alle consoles met een TSST drive moeten worden omgeruild. Misschien probeert die Lesly juist op een schikking aan te sturen?
hij heeft het als enige aangedurft om een goede advocaat te nemen en een rechtzaak te beginnen en hij heeft de steun van kassa en de consumentenbond
zie voor meer info de website van kassa
kreeg ik opeens een invite van SekerOglan: man, ik heb me nog nooit zo noob gevoeld
spectator mode 2x, enemy fire, noem het maar op haha.

CO-OP is erg moeilijk als je de map nog niet kent. Maar dat is ook de uitdaging, om met je teammaten er door heen te vechten. Zeer vermakelijke game OFF en Online, tis weer eens heel wat anders dan Lost Planet waar ik helemaal aan vastgegroeid ben.
Deze game leek me ook wel wat. En Crackdown ook wel. Alleen ik vond de Screenshots van Crackdown erg slecht als ik die vergelijk met GRAW2. Zijn er hier mensen die beide hebben en mij kunnen vertellen of ze ongeveer even mooie beelden hebben ? Anders ga ik namelijk GRAW2 halen. Houd nogal van mooie Graphics.Terryb47 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 04:01:
Ok, had gisteren m'n GRAW2 gehaald, de game is intens offline, denk je steeds dat je er bent, krijg je weer een extra objective voor je kiezen - of je extraction point is weer onveilig, moet je weer heel stuk verder lopen. Ook bediening is tricky, zijn zoveel commandos die je kunt/moet geven. De sfeer zit er goed in, graphics en levels zien er prachtig uit, al die Blackhawks doen erg denken aan Blackhawk down (de game)
kreeg ik opeens een invite van SekerOglan: man, ik heb me nog nooit zo noob gevoeld![]()
spectator mode 2x, enemy fire, noem het maar op haha.![]()
CO-OP is erg moeilijk als je de map nog niet kent. Maar dat is ook de uitdaging, om met je teammaten er door heen te vechten. Zeer vermakelijke game OFF en Online, tis weer eens heel wat anders dan Lost Planet waar ik helemaal aan vastgegroeid ben.
En ik vond het jammer dat Lost Planet geen Co-Op had.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
Ik heb ze allebei.Astennu schreef op maandag 12 maart 2007 @ 10:01:
[...]
Deze game leek me ook wel wat. En Crackdown ook wel. Alleen ik vond de Screenshots van Crackdown erg slecht als ik die vergelijk met GRAW2. Zijn er hier mensen die beide hebben en mij kunnen vertellen of ze ongeveer even mooie beelden hebben ? Anders ga ik namelijk GRAW2 halen. Houd nogal van mooie Graphics.
En ik vond het jammer dat Lost Planet geen Co-Op had.
Carckdown is Cell-shaded (Cartoon Look). GRAW2 ziet er ook mooi uit maar dan gewoon normaal. Als je ze niet beide kan halen zou ik voor GRAW2 gaan. Crackdown heb je zo uitgespeeld en met GRAW2 niet
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Verwijderd
waarom download je de demos niet?
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 10:39 ]
Dit topic is gesloten.