Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.526 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211452

Iken374 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:49:
[...]

Je kan via usb ook gewoon een externe HD er op aan sluiten heb ik hier ergens gelezen dus waarom geen usb stick? Stop hem er eens in zou ik zeggen. :)
hij bedoelt om save games op te slaan. dus nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:23
rstyled schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:37:
[...]

opmerking vooraf: Eurotekentoets doet het niet.

Ik weet niet waarom mensen ineens minder blij moeten zijn omdat ze gekopieerde spellen bezitten.
Reken maar uit. Stel je hebt 30 ' gekopieerde' spellen net voor of na launch van deze titels. Er vanuitgaande dat deze spellen meestal in de prijsklasse van 50-60zitten .30x 55,-$= 1650,- $

Kosten van 30 writable dual-layer dvd' tjes zet ik op 60,-$
1650-60= 1590,- besparing

Is het de moeite waard hiervoor waarschijnlijk even te wachten totdat de hackscene weer wat trucjes heeft bedacht om de nieuwe beveiliging te omzeilen?
ik wil niet ingaan op de eeuwige discussie hierover maar goed, jij bent echt zo vreselijk kort door de bocht...

het gaat niet alleen om kosten, en als iedereen blijft downloaden en branden dan worden de kosten alleen maar hoger, en de zogenaamde besparing groter.

Maar daar zit je dan over 5 jaar, als niemand meer brood ziet in de games-industrie en alle platforms kapot gemaakt zijn. Gelukkig denkt niet iedereen met alleen maar geld in zijn achterhoofd.

Dingen kosten nu eenmaal geld, of is alles bij jou in huis gejat? Dat het makkelijker om te doen is wil niet zeggen dat het legaal is, of sociaal geaccepteerd.

Ik kots op downloaders... en van mij mogen ze alle games gaan uitrusten met een soort van activatie systeem zoals dat op windows zit. Natuurlijk is dat ook te hacken; maar gewoon "niet geactiveerd = niet online gamen". En elke keer als je een achievement unlocked automatisch activeren. Probeer je 3x een spel te activeren met een verkeerde code wordt je xbox360 gelocked. Pech gehad.

Er moet maar eens harder worden opgetreden. Ik heb het niet over celstraffen of boetes zoals in Amerika, maar een beter systeem om het te voorkomen.

Veel mensen roepen al snel dat ze een game prut vinden JUIST omdat ie gedownload is. Het heeft je geen geld gekost, dus steek je er geen tijd in om het spel te leren kennen. Je waardeert de games niet voor wat ze waard zijn. Ik ben ook kritisch, maar juist omdat ik er geld voor betaal verwacht ik topkwaliteit.

Als filmliefhebber en gamesliefhebber wil ik de industrie steunen en koop daarom ook alles origineel. Ik hoop alleen dat de gierige downloaders dit niet voor ons liefhebbers kapot maken. En daarom mogen ze van mij elke geflashte xbox360 met een firmware gewoon bricken. Eens kijken of er nog iemand zo makkelijk zijn 360 flasht.
D467 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:41:
[...]

Haha daar zit ik ook juist op te wachten, maar valt onder illegaal op tweakers.net :P
typisch, dergelijke houdingen :r

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 07-03-2007 12:52 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 16:32
Phusebox schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:46:
[...]

ik wil niet ingaan op de eeuwige discussie hierover maar goed, jij bent echt zo vreselijk kort door de bocht...

het gaat niet alleen om kosten, en als iedereen blijft downloaden en branden dan worden de kosten alleen maar hoger, en de zogenaamde besparing groter.

Maar daar zit je dan over 5 jaar, als niemand meer brood ziet in de games-industrie en alle platforms kapot gemaakt zijn. Gelukkig denkt niet iedereen met alleen maar geld in zijn achterhoofd.

Dingen kosten nu eenmaal geld, of is alles bij jou in huis gejat? Dat het makkelijker om te doen is wil niet zeggen dat het legaal is, of sociaal geaccepteerd.

Ik kots op downloaders... en van mij mogen ze alle games gaan uitrusten met een soort van activatie systeem zoals dat op windows zit. Natuurlijk is dat ook te hacken; maar gewoon "niet geactiveerd = niet online gamen". En elke keer als je een achievement unlocked automatisch activeren. Probeer je 3x een spel te activeren met een verkeerde code wordt je xbox360 gelocked. Pech gehad.

Er moet maar eens harder worden opgetreden. Ik heb het niet over celstraffen of boetes zoals in Amerika, maar een beter systeem om het te voorkomen.

Veel mensen roepen al snel dat ze een game prut vinden JUIST omdat ie gedownload is. Het heeft je geen geld gekost, dus steek je er geen tijd in om het spel te leren kennen. Je waardeert de games niet voor wat ze waard zijn. Ik ben ook kritisch, maar juist omdat ik er geld voor betaal verwacht ik topkwaliteit.

Als filmliefhebber en gamesliefhebber wil ik de industrie steunen en koop daarom ook alles origineel. Ik hoop alleen dat de gierige downloaders dit niet voor ons liefhebbers kapot maken. En daarom mogen ze van mij elke geflashte xbox360 met een firmware gewoon bricken. Eens kijken of er nog iemand zo makkelijk zijn 360 flasht.

[...]

typisch, dergelijke houdingen :r
Hulde!!

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-02 05:33
Ik kan begrijpen dat er mensen radicaal tegen het kopieren van games zijn. Maar ik denk dat sommige mensen vergeten dat dit overal ter wereld gebeurd. Ik ben van mening dat het grotendeel van de mensen min of meer alleen aan hun eigenbelang denkt. Wie koopt er nu echt spellen met als doel dat Microsoft er beter op wordt? Volgens mij kopen mensen spellen om persoonlijke redenen. Dat Microsoft er beter op wordt is mooi meegenomen. En hoe vaak zie je in het bedrijfsleven dat bedrijven allerlei manieren vinden om zo veel mogelijk winst eruit te slepen? Een van de weinige personen die niet meer geld van mensen af wil troggelen is meneer Bill Gates himself, omdat hij al geld zat heeft. En vergeet niet dat hij vroeger ook heel veel kopieerde en stal om het bedrijf te maken zoals het nu is. De Japanners en andere oosterse landen gebruiken niet voor niets al jaren lang de papegaaien-techniek om alles te kopieren.

En ik denk dat veel ondernemers ook zoiets hebben van:"Waarom zo duur als het ook zo goedkoop kan." En zolang het bezitten van illegale spellen nog niet helemaal verboden is, zal men ook vrolijk doorgaan met het afspelen ervan.

En natuurlijk kan ik me voorstellen dat mensen die hard werken om originele spellen te kunnen kopen kotsziek worden van deze "dieven", omdat deze spellen misschien wel een hele andere waarde voor ze hebben en het gewoonweg niet rechtvaardig vinden. Maar ga maar eens na hoevaak jijzelf wel eens profiteerd van iemand anders en vertel me dan hoe het wel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73662

Ik weet niet waar deze quote weg komt, maar er klopt helemaal niets van. De update van Microsoft zorgt er voor dat het "gat" om homebrew te draaien op de 360 niet meer gebruikt kan worden.

Je kunt dus nog gewoon backups van games spelen. Tenminste nu nog wel, het is nog maar de vraag hoe lang nog natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:34
Lijkt mij ook wel een goede oplossing. Bij de volgende update al die geflashte boxen naar een andere wereld helpen.. Uiteraard verzinnen de hackers daar ook wel weer wat op, maar 4x per jaar 400 euro dan loont het al een heel stuk minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

rstyled schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:37:
[...]
Kosten van 30 writable dual-layer dvd' tjes zet ik op 60,-$
1650-60= 1590,- besparing

Is het de moeite waard hiervoor waarschijnlijk even te wachten totdat de hackscene weer wat trucjes heeft bedacht om de nieuwe beveiliging te omzeilen?
oh ja, en als we dan toch bezig zijn: waarom +300 euro uitgeven aan een xbox360 als we er gewoon een uit de winkel kunnen jatten. Je moet al een idioot zijn om er zoveel geld aan te geven terwijl ze gewoon voor het grijpen liggen 8)7

*edit* oh, wou hier zo graag op reageren dat ik de volgende pagina niet had gezien :p
Bij de volgende update al die geflashte boxen naar een andere wereld helpen..
zouden ze inderdaad moeten doen ja.

[ Voor 14% gewijzigd door boe2 op 07-03-2007 13:18 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-06 15:26
Naresh schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:45:
Heeft iemand al crackdown uitgespeeld ?? Ik vraag me namelijk af of je bepaalde achievements nog wel kan halen als je em hebt uitgespeeld. Bv. De achievement waarbij je 100 vijandelijke auto's moet kapen/overnemen. Als je namelijk een stad overneemt blijven er geen enemie's over.

Kan iemand hier duidelijkheid over verschaffen ??
Die achievement die je net noemt is makkelijk. Duurt wel even, maar je kunt hem wel unlocken.

Start in het menu time-trials en kies dan voor Diaz. Als je daar naar binnengaat, dan rijden er 5 auto's/vrachtwagens rond. kaap deze 5 auto's en schiet dan diaz dood, en kies om de missie opnieuw te doen. Met een beetje geluk heb je na een keer of 20 deze achievement gehaald.

Voor de achievement om alle missies co-op uit te spelen zou het mogelijk moeten zijn om dit ook via de time-trials te doen, maar dat durf ik niet te zeggen, aangezien ik het zelf nog niet geprobeerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-06 10:56
D467 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:54:
[...]

Ben ik blij dat ik spellen origineel speel :9~
Klopt niks van, graw 2 is gewoon te spelen evenals games als crackdown etc. Nba homecourt is ook te spelen.

En dit gaat niet eens over de nieuwe games. Dit gaat over een kernel update die een lek dichte om homebrew te draaien. De jongen die dit lek heeft gevonden is zelf naar MS gegaan en heeft daar een baan gekregen. Toen hebben ze gelijk een nieuwe update gemaakt.

Dit is overigens het originele bericht:
Microsoft has quietly released a fix for a security vulnerability that could let Xbox 360 owners run their own applications or operating systems on the console.

The update corrects a problem with a tamper protection mechanism on the Xbox 360. Hackers had discovered a way to break through the shield and run their own software, including operating systems such as Linux, on the Microsoft game console.

Microsoft confirmed the issue on Friday. "Microsoft has worked with the party that reported this issue and has already distributed a fix across our distribution methods, both online and offline," a company representative said in an e-mailed statement.

The update was pushed out via Xbox Live, Microsoft's online gaming service. Any game coming out after February 20 will ship with the fix, which is also available for download on the Xbox Web site, the representative said.
bron xbox-scene

[ Voor 47% gewijzigd door PacinoAllstars op 07-03-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123813

Mannen, ik kon het zo 1,2,3 niet vinden want dit topic is al zo ontiegelijk groot. Maar mijn vraag is: ik heb op dit moment geen Live! meer lopen (1 maand trial afgelopen) maar nu wil ik een nieuwe kopen voor 12 maand maar ik vind mijn gamertag niet goed. Kan ik deze nog wijzigen? Zoja, hoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-06 21:02

Denko

|{ing Øf ßlitz

ja, kan, in je profile zelf, kost je wel 700 ms points dacht ik

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Anoniem: 123813 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:52:
Mannen, ik kon het zo 1,2,3 niet vinden want dit topic is al zo ontiegelijk groot. Maar mijn vraag is: ik heb op dit moment geen Live! meer lopen (1 maand trial afgelopen) maar nu wil ik een nieuwe kopen voor 12 maand maar ik vind mijn gamertag niet goed. Kan ik deze nog wijzigen? Zoja, hoe!
ja dat kan kost je alleen 800 MP, alleen hoe weet ik niet :) Google op "gamertag veranderen" is zo moeilijk toch niet???

1e link op Google!

[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 07-03-2007 14:01 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Naresh schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:45:
Heeft iemand al crackdown uitgespeeld ?? Ik vraag me namelijk af of je bepaalde achievements nog wel kan halen als je em hebt uitgespeeld. Bv. De achievement waarbij je 100 vijandelijke auto's moet kapen/overnemen. Als je namelijk een stad overneemt blijven er geen enemie's over.

Kan iemand hier duidelijkheid over verschaffen ??
Als we het er toch over hebben :)

Er is een achievement voor het killen van 200 enemies, zonder zelf dood te gaan. Is er ergens te vinden op hoeveel je zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:01

Grozno

acts without consequence!

Net een leuke bug in Crackdown... Ergens een stunt marker gevonden, daarvoor stond zo'n vrachtwagen die mooi als ramp kan fungeren.
Ik jat een Suzuki 4x4 van de weg, leek me wel snel genoeg :P
Natuurlijk wil ik eerst de auto goed positioneren voor de jump, dus ik rij rustig de ramp-wagen op... Dacht ik iig, zodra ik de wagen met de voorwielen raak (met een stuk of één kilometers per uur) knalt de Suzuki keihard achteruit de zee in! -O- _O-

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-03 12:19

Iken374

webhostingtalk.nl

offtopic:
[quote]Phusebox schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:46:

[/quote]

Over kort door de bocht gesproken. :O

Het zijn juist mensen zoals jij die het verpesten voor de mensen die het wel begrijpen. Ik denk dat de games en film industrie jou zelfs een drol voor 100 euro kunnen verkopen als ze er een strikje aanhangen en dit samen laten gaan met een zorgvuldig uitgestippelde en geldverslindende reclamecampagne.

Ga mij niet vertellen dat ik gierig ben omdat ik bijvoorbeeld Amerikaans series download want ik neem vandaag nog een abo af op alle Engelse (BBC 1tm4 heb ik al) en Amerikaans zenders en wil daarvoor hetzelfde betalen als de Engelsen of Amerikanen, geen enkel probleem (laat ieder land zijn eigen content leveren in eigen taal). Dit is helaas (nog niet!) mogelijk en daarom zijn we afhankelijk van de vele distributeurs en licentienemers die daar tussen zitten (hoezo gierig?). Weg met al die tussenpersonen, ik wil mijn content rechtstreeks van de bron afnemen dus geef me die optie en ik betaal er graag voor, erg graag zelfs. Maarja zolang de industrie kan bouwen op mensen die voor honderden euro's dvd's kopen per maand kijken zij wel uit. Jij bent zeker ook voorstander van DRM? Je moet je schamen...

Ander voorbeeld, ROME uitgezonden in Nederland door SBS is gisteren van 20:30 verplaatst naar vanavond 23:20 wegens tegenvallende kijkcijfers. Nou binnen half uurtje was die aflevering binnen (DVD kwaliteit en eventueel ondertiteld als je perse wilt) en mooi kijken zonder achterlijke tampon reclames tussendoor. Nogmaals ik wil graag betalen maar zolang er niet geluisterd word naar de consument zal ik mij rebels gedragen want dat is wat deze struisvogelpolitiek tot gevolg heeft en ook iets wat vooruitgang en nieuwe technologieen nu eenmaal met zich mee brengen. Vooruitgang komt nu eenmaal voort uit het doorbreken van taboes, overschrijden van gestelde paden, overtreden van regels. Ben jij het schaap dan ben ik de herder ok?

Hetzelfde verhaal met bijvoorbeeld een xbox360. Waarom niet alle codecs ondersteunen? Juist, door de door jou genoemde gierigheid. En gehackte xbox is niet alleen maar zoals door jou zwart wit gesteld om illegale backups te draaien maar ook voor homebrew software en ja als MS het niet doet (gemiste kans) wil ik graag XBMC op mijn xbox. Games die ik speel heb ik hier allemaal legaal liggen dus denk niet dat ik alles gratis wil want dat slaat nergens op. Software die je gebruikt moet je gewoon kopen en anders gewoon laten liggen. Hoewel ik bijvoorbeeld een kopie van photoshop weer niet erg vind bij een studentje op zijn computer die er af en toe iets mee prutst maar weer wel bij een bedrijf wat er geld mee verdient (vind Adobe zelf ook niet erg btw). Het is niet allemaal zo zwart wit zoals Phusebox schetst net zoals het leven nu eenmaal wat ingewikkelder in elkaar zit en iedere situatie ook weer verschilt per persoon.

En waar gaat je paniekverhaaltje nu eigenlijk over? Noem mij nu eens een persoon/bedrijf wat ten onder gegaan is aan copieren/downloaden? Er worden nog steeds megawinsten gemaakt maar ondertussen word alles wel duurder. Anyways, dream on en koop nog een uitgemolken DVDtje waar 1000x de winst mee is gehaald ondanks het downloaden en spookverhalen dat de industrie het zo slecht heeft. Laat jezelf eens goed informeren aub.

Ik geef je wel gelijk dat simpelweg copieren voor de heb de gameexperience totaal verknalt. Zoek de games die je wil spelen zorgvuldig uit, koop ze en geniet er van.

Kortom (wat betreft dit onderwerp):
Phusebox gedachte: Conservatief, ouderwets, belerend, oogkleppen, zwart/wit, bedrijfsmatig, hebben, verleden/stilstand.

Moi: Progressief, vooruitstrevend, toekomst, open, nieuw, experimenteren, denken, persoonlijk, delen, verbetering.

;)

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
PWM schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:06:
[...]

Als we het er toch over hebben :)

Er is een achievement voor het killen van 200 enemies, zonder zelf dood te gaan. Is er ergens te vinden op hoeveel je zit?
Ik kon t zelf nergens vinden.

Maar ik heb die achievement wel gehaald 8)

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Iken374 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:37:
offtopic:
[quote]Phusebox schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:46:
Kortom:
Phusebox gedachte: Conservatief, ouderwets, belerend, oogkleppen, zwart/wit, bedrijfsmatig, hebben, verleden/stilstand.

Moi: Progressief, vooruitstrevend, toekomst, open, nieuw, experimenteren, denken, persoonlijk, delen, verbetering.

;)
toi: eikel en nog een hele hoop zaken die ik hier niet ga vernoemen omdat graag nog een tijdje wil rondhangen op GoT.
Als phusebox reageert op iemand die zegt veel geld bespaart te hebben doordat hij 30 games heeft gecopieerd zodat hij er geen 60 euro voor moet betalen moet jij niet schaapachtig afkomen met "maar we copieren helemaal niet meneer" en dan ook nog eens arrogant beginnen doen. Met die houding ga je hier niet veel vrienden maken.

jouw argumenten slaan ook nergens op (ween, er zit reclame op mijn gratis uitzendingen). Ik snap trouwens niet hoe die "argumenten" relevant zijn aan de discussie over gecopieerde xbox games.

[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 07-03-2007 14:53 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 14-06 13:35
Mijn Xbox is ook gemod, mede door het leuke feit dat die Xboxen schijfjes bekrassen.
Zo kan je de originelen mooi showen in de kast en die backups laten slopen door de Xbox.

Tevens draait de drive langzamer=minder herrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

wimpie007 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:52:
Mijn Xbox is ook gemod, mede door het leuke feit dat die Xboxen schijfjes bekrassen.
Zo kan je de originelen mooi showen in de kast en die backups laten slopen door de Xbox.

Tevens draait de drive langzamer=minder herrie.
En langere laadtijden :P

Nu klaar jongens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374

Iken374

webhostingtalk.nl

Boeboe schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:52:
[...]

toi: eikel en nog een hele hoop zaken die ik hier niet ga vernoemen omdat graag nog een tijdje wil rondhangen op GoT.
Als phusebox reageert op iemand die zegt veel geld bespaart te hebben doordat hij 30 games heeft gecopieerd zodat hij er geen 60 euro voor moet betalen moet jij niet schaapachtig afkomen met "maar we copieren helemaal niet meneer" en dan ook nog eens arrogant beginnen doen. Met die houding ga je hier niet veel vrienden maken.

jouw argumenten slaan ook nergens op (ween, er zit reclame op mijn gratis uitzendingen). Ik snap trouwens niet hoe die "argumenten" relevant zijn aan de discussie over gecopieerde xbox games.
offtopic:
Ach jongetje, reageer toch helemaal niet als je niet weet waar je over praat (of het zelfs helemaal niet begrijpt). Ik ben net zo tegen piraterij als jij of phusebox maar het gaat me even om de definitie van piraterij en die is blijkbaar anders. Niet meer en niet minder.

Gezien je vraag over dat de argumenten niet relevant zijn aan de discussie zegt me genoeg en gezien je eerste zinnen heb ik niet echt de behoefte je dit uit te leggen of je wat wijzer te maken dus denk wat je wilt en ga vooral zo door met je haatzaaierij. NOT!

@phusebox, het is niet echt mijn bedoeling om je af te kraken ofzo en ik denk dat dit toch wel een interessante discussie kan zijn maar misschien niet in dit topic en ok niet via een forum (te traag). We denken verschillend over dingen waar we het in eerste instantie misschien wel met elkaar eens over zijn. Anyways, van deze kant no hard feelings maar ik wil nog wel eens scherp mijn standpunten verdedigen net zoals jij. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Iken374 op 07-03-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

fusebox maakt een uitgebreide rant over games en jij begint over je televisieseries waarna je fusebox om een vage reden afbreekt, tjah.... :>

*edit* lol, hopeloos :)

[ Voor 13% gewijzigd door boe2 op 07-03-2007 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374

Iken374

webhostingtalk.nl

Boeboe schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:19:
[...]

fusebox maakt een uitgebreide rant over games en jij begint over je televisieseries waarna je fusebox om een vage reden afbreekt, tjah.... :>
Lees het eens goed als je wilt. Hij heeft het over xbox en films en ik ook. Naja kunnen we er nu over ophouden? En bedankt he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Graag gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Iken374 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:13:
[...]

offtopic:
Ach jongetje, reageer toch helemaal niet als je niet weet waar je over praat (of het zelfs helemaal niet begrijpt). Ik ben net zo tegen piraterij als jij of phusebox maar het gaat me even om de definitie van piraterij en die is blijkbaar anders. Niet meer en niet minder.

Gezien je vraag over dat de argumenten niet relevant zijn aan de discussie zegt me genoeg en gezien je eerste zinnen heb ik niet echt de behoefte je dit uit te leggen of je wat wijzer te maken dus denk wat je wilt en ga vooral zo door met je haatzaaierij. NOT!

@phusebox, het is niet echt mijn bedoeling om je af te kraken ofzo en ik denk dat dit toch wel een interessante discussie kan zijn maar misschien niet in dit topic en ok niet via een forum (te traag). We denken verschillend over dingen waar we het in eerste instantie misschien wel met elkaar eens over zijn. Anyways, van deze kant no hard feelings maar ik wil nog wel eens scherp mijn standpunten verdedigen net zoals jij. :)
ik begrijp je standpunt, en je hebt ook wel gelijk dat DRM en dergelijke verouderde technieken zijn in onze dynamische samenleving waarbinnen grenzen steeds meer vervagen...

echter zonder regels of drm zou het nog verder uit de hand lopen. dus kun je het naar mijn idee momenteel maar beter op een ouderwetse zwart/wit manier oplossen.

ik ben ook een liefhebber van tv-series en vindt het spijtig dat ik hier niet via iTunes mijn geliefde series kan aanschaffen bijvoorbeeld.

maar dat men aan mij alles kan verkopen als er maar goede marketing achter zit is onzin. ik ben een bewuste en kritische consument die bij alle aankopen boven de 15 euro echt wel even nadenkt over wat ie koopt.

maar goed, niet the time nor the place hier
maar ben het wel met je eens op een aantal punten en voel me totaal niet aangevallen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Jaaaa, Worms _O_ Super vet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Ja en Langere laadtijden! Maar ja beter als krassen!
Grozno schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:57:
[...]

En langere laadtijden :P

Nu klaar jongens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

GRAW 2 is uit :)

Wie heeft 'm al?

[ Voor 44% gewijzigd door Grozno op 07-03-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Modbreak:Het lijkt me mooi geweest met de wel-of-niet-kopiërendiscussie. Die discussie is vaak genoeg gevoerd en tegelijkertijd oneindig.

Mochten jullie er nog wel over door willen gaan, maak dan van de Direct Messages functie van het forum of zoek het buiten GoT. In dit topic is het een tikje te offtopic en de sfeer wordt er ook niet echt beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 16:32
Anoniem: 12316 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:24:
[modbreak]Het lijkt me mooi geweest met de wel-of-niet-kopiërendiscussie. Die discussie is vaak genoeg gevoerd en tegelijkertijd oneindig.

Mochten jullie er nog wel over door willen gaan, maak dan van de Direct Messages functie van het forum of zoek het buiten GoT. In dit topic is het een tikje te offtopic en de sfeer wordt er ook niet echt beter op.[/]
Daarbij is het volgens de topic regels toch verboden/uit den boze om het hier over modden etc te hebben? :9

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:54
Rare vraag, hoe zet je de xbox uit zonder op de knop te drukken? Kan het ook via het menu? Ik heb het niet gevonden.
(De handleiding die erbij zit vind ik maar summier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
wmeester schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:53:
Rare vraag, hoe zet je de xbox uit zonder op de knop te drukken? Kan het ook via het menu? Ik heb het niet gevonden.
(De handleiding die erbij zit vind ik maar summier)
De grote X knop op je controller een aantal seconden ingedrukt houden dan vraagt ie of je je controller wilt uitzetten of de console wilt uitzetten.

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:33

S2S

Ik, hij is super vet!

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
beter nog: wie weet of ie regiovrij is? voor ca. 35 euro wil ik em nog wel proberen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Wie wil er online Worms met mij doen :7? Ben niet fantastisch goed, maar het kan er mee door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

worms is bezig met downloaden atm, be patient :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Bijna uitgespeeld :P En hij is leuk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Iemand voor mij een 48H Live account over?
Please :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
wimpie007 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:58:
Iemand voor mij een 48H Live account over?
Please :P
Ik stuur je wel even een DM ;)

Edit: Wel even aanzetten dan :D

[ Voor 9% gewijzigd door jmxd op 07-03-2007 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

PacinoAllstars schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 18:43:
[...]

Bijna uitgespeeld :P En hij is leuk _/-\o_
Wauw game uitgespeeld, en blijkbaar erg veel waar voor je geld.

Waar heb jij hem gekocht?

EDIT:

Als iemand nog een 48 uur nodig heeft, kan je mij ook even DM-en :)

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 07-03-2007 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206757

Ik wil toch wel even kwijt dat Worms ge-wel-dig is......De beste versie sinds heel veel jaren!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:30
rstyled schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:06:
Ik kan begrijpen dat er mensen radicaal tegen het kopieren van games zijn. Maar ik denk dat sommige mensen vergeten dat dit overal ter wereld gebeurd. Ik ben van mening dat het grotendeel van de mensen min of meer alleen aan hun eigenbelang denkt. Wie koopt er nu echt spellen met als doel dat Microsoft er beter op wordt? Volgens mij kopen mensen spellen om persoonlijke redenen. Dat Microsoft er beter op wordt is mooi meegenomen. En hoe vaak zie je in het bedrijfsleven dat bedrijven allerlei manieren vinden om zo veel mogelijk winst eruit te slepen? Een van de weinige personen die niet meer geld van mensen af wil troggelen is meneer Bill Gates himself, omdat hij al geld zat heeft. En vergeet niet dat hij vroeger ook heel veel kopieerde en stal om het bedrijf te maken zoals het nu is. De Japanners en andere oosterse landen gebruiken niet voor niets al jaren lang de papegaaien-techniek om alles te kopieren.

En ik denk dat veel ondernemers ook zoiets hebben van:"Waarom zo duur als het ook zo goedkoop kan." En zolang het bezitten van illegale spellen nog niet helemaal verboden is, zal men ook vrolijk doorgaan met het afspelen ervan.

En natuurlijk kan ik me voorstellen dat mensen die hard werken om originele spellen te kunnen kopen kotsziek worden van deze "dieven", omdat deze spellen misschien wel een hele andere waarde voor ze hebben en het gewoonweg niet rechtvaardig vinden. Maar ga maar eens na hoevaak jijzelf wel eens profiteerd van iemand anders en vertel me dan hoe het wel zit.
Als ik in een winkel de mogelijkheid heb om een cd te stelen, dan doe ik dat toch ook niet??
Ik hoop dat die omgebouwde xboxxen zo in de fik vliegen!
En ja, Bill Gates is heel erg rijk, maar hij staat ook op de nummer 2 (was heel lang nr 1) van mensen die het meest weggeven aan goede doelen. Hij verdient natuurlijk astronomische bedragen, maar hij geeft echt enorm veel weg. En als je kijkt hoeveel plezier mensen aan zijn producten hebben en hoe handig zijn producten zijn dan mag hij van mij.
Bovendien hebben die ontwikkelaars van games vaak niets met Microsoft te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ferry34 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 22:56:
[...]

Als ik in een winkel de mogelijkheid heb om een cd te stelen, dan doe ik dat toch ook niet??
En ja, Bill Gates is heel erg rijk, maar hij staat ook op de nummer 2 (was heel lang nr 1) van mensen die het meest weggeven aan goede doelen. Hij verdient natuurlijk astronomische bedragen, maar hij geeft echt enorm veel weg. En als je kijkt hoeveel plezier mensen aan zijn producten hebben en hoe handig zijn producten zijn dan mag hij van mij.
ik weet dat het niet aan mij is om te zeggen, maar men stelt hier dus geen prijs op... ik ben er inderdaad over begonnen maar we kunnen beter ophouden met deze zinloze discussies voor het uit de hand loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Terr heeft ook al gewaarschuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swindle
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09-2019
Wat een ongelovelijk slim idee om die Worms uit te brengen op Arcade. Geweldig spel, en aan het aantal online games te zien ben ik niet de enige die er zo over denkt. Ik hoop dat ik de toekomst meer van dit soort krakers op arcade te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
PWM schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:00:
[...]

Wauw game uitgespeeld, en blijkbaar erg veel waar voor je geld.

Waar heb jij hem gekocht?

EDIT:

Als iemand nog een 48 uur nodig heeft, kan je mij ook even DM-en :)
Bij de Dixons. En tja snel uitgespeeld who carez multiplayer is oneindig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Zow. Heb gisteren het stof maar weer eens van mijn 360 controller afgeblazen en ben verder gegaan met GoW. Wat blijft dat toch een ontzettend mooie game. Ben nu in de mijn vlak nadat je die soort van enorme spin moet doden. Wat ziet die mijn er geweldig uit. :9

Nu toch maar eens echt verder gaan en hem uitspelen. Daarna ook maar weer eens verder met GRAW en binnenkort dan maar GRAW2 aanschaffen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gisteren kwam een vriend even een biertje drinken. Ik heb 's avonds, nota bene met mijn vriendin erbij, Worms zitten spelen met z'n 3-en. Ze hadden het nog nooit gezien, maar vonden het fantastisch.

Wel jammer dat ik gewoon de eerste 3 potjes verloor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm ik heb eigenlijk al jaren (lees meer dan 6 jaar) geen goede Worms meer gespeeld, maar deze is dus wel de moeite waard begrijp ik... anders toch maar es downloaden

Het wordt tijd dat ze een arcade-flipperkast uitbrengen ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Phusebox schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:51:
hmm ik heb eigenlijk al jaren (lees meer dan 6 jaar) geen goede Worms meer gespeeld, maar deze is dus wel de moeite waard begrijp ik... anders toch maar es downloaden

Ja en echt zo'n supertoffe arcade flipperkast met 1 niveau erboven en zo. _/-\o_ Dikke game graphics en helemaal opgepoetst naar HD kwaliteit! 8) Dat zou pas echt tof zijn!
Worms! two thumbs up!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Phusebox schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:51:

Worms is prachtig...ik ben opgehouden na Worms World Party, maar ik heb t jareeeeeen gespeeld met een vriend. Worms 1, 2, Armageddon, World Party..Op de PS1, PC, Dreamcast, DS..heb ze allemaal. De 3D versies zuigen.

Zal m zo toch eens eens downloaden, heb gister mn 360 niet aangehad. Heb alleen geen punten in huis en mn vriendin heeft de auto mee naar dr werk, dus hoe kan ik m kopen??? Heb/wil geen CC :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Heb in mijn hele leven nog nooit worms gespeeld. Wat is de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

PacinoAllstars schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:07:
Heb in mijn hele leven nog nooit worms gespeeld. Wat is de bedoeling?
andere wormen afknallen natuurlijk :)

Persoonlijk zit ik te wachten op extra voicepacks. In WWP zaten er echt massaal veel verschillende stemmen, in de 360 versie maar 5 ofzo :(. Ook victory tunes ontbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Exorcist schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:03:
Zal m zo toch eens eens downloaden, heb gister mn 360 niet aangehad. Heb alleen geen punten in huis en mn vriendin heeft de auto mee naar dr werk, dus hoe kan ik m kopen??? Heb/wil geen CC :(
Je kan in ieder geval met de demo beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ontwikkelaars: 'Gears of War' beste spel van 2006

Hehe, woei, zitten we toch goed met onze 360, wisten we al, maar toch :P

Zometeen even een puntenkaartje fixen, en dan wormsen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

PWM schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:21:
[...]

Je kan in ieder geval met de demo beginnen :)
Ja, zal ik maar is doen dan ;)
Ik heb geen Xbox Live Gold, maar neem aan dat ik m lokaal tegen een makker kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Hmm.. Ik zit nog steeds met het probleem dat mijn 360 geen signaal geeft op m'n LG plasma scherm. Dit is gebeurd na de FALL update. Op ieder ander scherm werkt de 360 als een zonnetje, behalve op mijn LG 50PX4R...

Nu is er zojuist een monteur geweest van LG die er ook niet helemaal uitkwam. Wat hij wel wist te herinneren is dat er een klant was geweest die had het probleem opgelost door de 360 vast op een resolutie te zetten (hij zegt het, ik weet het nog maar zo niet).

Nou heb ik nog even rondgekeken op 't ding, maar ik kan nergens echt een expliciete optie vinden om de resolutie keihard vast te zetten.. Weet iemand hier iets van hier?

Ondertussen gaat LG nog even kijken of er misschien iets in de nieuwe firmware van de TV veranderd is. Is dit niet het geval, ben ik f*cked (totdat ze ook een XBMC voor de 360 uitbrengen...)

Edit: Het gaat dus om de VGA aansluiting.. Component is al bezet door m'n oude xbox.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 08-03-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Ferry34 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 22:56:
[...]

Mijn xbox sloopt me spellen en ik krijg geen nieuwe spellen alleen nieuwe xbox (ik heb hem nu dus me 3e xbox al) Maar ik heb dus echt geen zin om opnieuw 60 euro per spel te gaan betalen. Misschien moet ik hem ook maar ombouwe. Ik ben ook tegen kopieren van spellen want dat maakt de gameindustrie wel kopot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:09

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

LeVortex schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 13:55:
[...]

Mijn xbox sloopt me spellen en ik krijg geen nieuwe spellen alleen nieuwe xbox (ik heb hem nu dus me 3e xbox al) Maar ik heb dus echt geen zin om opnieuw 60 euro per spel te gaan betalen. Misschien moet ik hem ook maar ombouwe. Ik ben ook tegen kopieren van spellen want dat maakt de gameindustrie wel kopot
Welkom to the club. Ik heb dit ook gehad. ik ben blij dat ik nu gekopieerde games gebruik. Pas als dit opgelost is haal ik weer originele games.

aan US1111:
Gebruik je die componenten kabel -. zo ja heb je het op hdtv gezet?? (switch op je kabel)

[ Voor 10% gewijzigd door crzyhiphopazn op 08-03-2007 14:03 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Anoniem: 8504 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 13:50:
Hmm.. Ik zit nog steeds met het probleem dat mijn 360 geen signaal geeft op m'n LG plasma scherm. Dit is gebeurd na de FALL update. Op ieder ander scherm werkt de 360 als een zonnetje, behalve op mijn LG 50PX4R...

Nu is er zojuist een monteur geweest van LG die er ook niet helemaal uitkwam. Wat hij wel wist te herinneren is dat er een klant was geweest die had het probleem opgelost door de 360 vast op een resolutie te zetten (hij zegt het, ik weet het nog maar zo niet).

Nou heb ik nog even rondgekeken op 't ding, maar ik kan nergens echt een expliciete optie vinden om de resolutie keihard vast te zetten.. Weet iemand hier iets van hier?

Ondertussen gaat LG nog even kijken of er misschien iets in de nieuwe firmware van de TV veranderd is. Is dit niet het geval, ben ik f*cked (totdat ze ook een XBMC voor de 360 uitbrengen...)
Je kan, mits je component kabel is gezet op HDTV, de resolutie wijzigen..480p, 720p of 1080p. Probeer de eerste twee eens. (Je moet dan wel je console component hebben aangesloten, daar ik wel even vanuit met een plasma scherm).

/

Net dan maar 2100 points besteld op Bol.com, zal morgen wel binnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

AzN_cRzY schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:02:
[...]

Welkom to the club. Ik heb dit ook gehad. ik ben blij dat ik nu gekopieerde games gebruik. Pas als dit opgelost is haal ik weer originele games.
Het gebruiken van een kopie hoeft je geenzins te belemmeren een game te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exorcist schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:07:
[...]

Je kan, mits je component kabel is gezet op HDTV, de resolutie wijzigen..480p, 720p of 1080p. Probeer de eerste twee eens. (Je moet dan wel je console component hebben aangesloten, daar ik wel even vanuit met een plasma scherm).
Ik had het overigens over de VGA aansluiting, sorry. Component werkt als een zonnetje, maar daar draait mijn XBOX1 op met XBMC. Dat was ook precies de reden dat ik een VGA kabel voor de 360 had gekocht, maar nie-gaan-nie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 8504 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 13:50:
ik gebruik een componentsplitter op mijn scherm om mijn ps2, wii en xbox360 op mijn scherm aan te sluiten zonder voortdurend kabels te moeten wisselen. Op deze splitter zit een schakelaartje waarmee ik tussen de verschillende apparaten kan switchen.
Opvallend aan mijn 360: als de splitter niet op de positie van de 360 staat op het moment dat ik de 360 aanzet krijg ik geen beeld. Ik moet eerst het signaal tussen mijn monitor en 360 opzetten en dan de 360 aanzetten, NIET omgekeerd, want dan geeft hij geen beeld. Misschien heeft het ergens eenzelfde oorzaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Vandaag wat meer content (TDU extra's en UEFA 2006/2007 demo)
Major Nelson schreef vandaag
In Game Content: Test Drive Unlimited

Name: Test Drive Unlimited Cadillac CTS-V in-game content
Price: Free
Availability: All Xbox Live regions
Dash Details: Contains free Cadillac CTS-V for users to view and race with. In-game currency still required for purchase at respective dealer.
Size: 25 MB (approx)

Name: Test Drive Racers Guild #2 Download Set
Price: 350 Points
Dash Details: Premium set includes Ferrari F40, CHRYSLER Crossfire SRT6 Roadster, RUF Rturbo, Audi S6, Chevrolet Corvette Stingray Convertible 1971, Mercedes-Benz CLK GTR, Cadillac CTS-V. In-game currency still required for purchase at respective dealer.
Size: 25 MB (approx)

Name: Hardcore Mode
Price: 160 Points
Dash Details: Reach Champion status and get access to all new Hardcore Mode, especially designed for the Microsoft Wireless Racing Wheel (also plays with standard controller), featuring ultra-realistic driving physics!
Size: 5 MB (approx)

Demo: UEFA Champions League 2006-2007

Name: UEFA Champions League 2006-2007 Demo
Price: Free
Availability: Xbox Live Gold members in all regions
Dash Details: Collect and trade your way to UEFA Champions League glory using the new unique card collecting and trading mode to create your ultimate fantasy team!
Size: 1.32 MB (approx)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Um, kan ik mijn xbox ook op een composiet uitgang zetten op de een of andere manier?
Ben er gisteren achter gekomen dat mijn tweede scart ingang verrot is, en op de 1e zit mijn digitale tv decoder van @home. Op S-video zit mijn DVD, en nou heb ik dus het probleem dat ik niet meer kan gamen zonder om te steken.

De enige ingang die ik dus eigenlijk nog maar vrij heb, is composiet. Zijn daar oplossingen voor? Of moet ik versneld een nieuwe tv kopen, was pas van plan om dat over een paar maanden te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 29-05 21:25

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

UltraSub schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:49:
Um, kan ik mijn xbox ook op een composiet uitgang zetten op de een of andere manier?
Ben er gisteren achter gekomen dat mijn tweede scart ingang verrot is, en op de 1e zit mijn digitale tv decoder van @home. Op S-video zit mijn DVD, en nou heb ik dus het probleem dat ik niet meer kan gamen zonder om te steken.

De enige ingang die ik dus eigenlijk nog maar vrij heb, is composiet. Zijn daar oplossingen voor? Of moet ik versneld een nieuwe tv kopen, was pas van plan om dat over een paar maanden te doen :P
Dat laatste :o :+

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

er zit toch standaard een composietkabel bij je xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Wanneer word kassa uitgezonden met die xbox 360 en het krassen fenomeen? Iemand enig idee of ben ik nu spuit 11 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PacinoAllstars schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:04:
Wanneer word kassa uitgezonden met die xbox 360 en het krassen fenomeen? Iemand enig idee of ben ik nu spuit 11 :+
ehm bijna 2 weken te laat ja spuit 11
Boeboe schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:58:
bij mij zat er een component/scart kabel bij, weet niet of er wel composietkabels zijn?
edit:
wel dus

[ Voor 34% gewijzigd door Phusebox op 08-03-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
De aflevering kan je ook erens online bekijken, weet alleen niet precies de link, maar zoek op VARA kassa en je vind het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

UltraSub schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:49:

SCART switch kopen? Meerdere SCART app. op 1 SCART poort. Zorg dan wel voor eentje die RGB ondersteunt.
Je bent inderdaad twee weken te laat joh, al kwam het afgelopen zaterdag ook nog aan de orde. uitzendinggemist.nl?
Boeboe schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:58:
Bij de Premium zit standaard een component kabel, das heel wat anders!

[ Voor 10% gewijzigd door Exorcist op 08-03-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-05 19:48
ja en waar zijn die rood/wit/geel kabeltjes voor? composiet...

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Exorcist schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:15:
[...]
onzin. Ik heb ook een premium, en die kabel heeft zowel component als composietconnectoren. Waar wou je anders de gele aansluiting voor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ah, gelukkig.

Daar is de kabeldiscussie weer. Al 31 delen hetzelfde. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:28

Spotmatic

Ken sent me

PWM schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:28:
Ah, gelukkig.

Daar is de kabeldiscussie weer. Al 31 delen hetzelfde. :/
Tja, dat krijg je ervan als manuals nooit gelezen worden. |:(

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 17-06 11:02

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Core Pakket wordt geleverd met av-kabel, dus een kabel met rood, wit en geel composiet stekkertje + scartblokje.

Premium: HD Component kabel met extra av-stekkers (rood, wit, geel composiet) eraan + scartblokje.

En dan is er nog de LOS te kopen Advanced RGB-kabel.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:00:
[...]

Ja en echt zo'n supertoffe arcade flipperkast met 1 niveau erboven en zo. _/-\o_ Dikke game graphics en helemaal opgepoetst naar HD kwaliteit! 8) Dat zou pas echt tof zijn!
Worms! two thumbs up!!! :D
Flipperkast is reeds aangekondigd Pinball FX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Ok, er zit bij de premium dus een composiet mogelijkheid. Bedankt voor het antwoord, voor diegenen die niet wilden muggeziften, maar gewoon antwoord gaven. ;)

Sorry dat ik het vroeg, ik had dus geen zin om 31 topics door te gaan spitten of het wel mogelijk was, of de manuals van zolder te halen. Sjezus. En daarnaast hoeveel mensen hebben er gevraagd of er composiet mogelijkheden waren? Ik denk niet veel... Ja, ik had het zelf kunnen uitzoeken. Maar na zeker 5 delen te hebben gevolgd, en me geen vragen over composiet kon herinneren, dacht ik dat die vraag wel niet zo erg zou zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Michael Knight schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:31:
Core Pakket wordt geleverd met av-kabel, dus een kabel met rood, wit en geel composiet stekkertje + scartblokje.

Premium: HD Component kabel met extra av-stekkers (rood, wit, geel composiet) eraan + scartblokje.

En dan is er nog de LOS te kopen Advanced RGB-kabel.
ok maar ik denk dat hij hier om een antenne-kabel vraagt? yikes!

of anders inderdaad gewoon die gele inpluggen naast je s-video aansluiting waarschijnlijk
maar meestal is dat dan svhs OF composiet, en niet beide tegelijk te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Wat vinden jullie van Def Jam Icon? Lijkt mij best wel erg cool.. de controls heb ik nog niet helemaal onder de knie wat special moves betreft maar het spel heeft wel wat! je schijnt gebruik van de muziek te kunnen maken om bepaalde moves uit te voeren, al is mij dat nog niet gelukt. :)

oh, ennuh.. als iemand even tijd heeft mij te helpen om Raam om te leggen in GOW heel graag want ik zit hier nu al 5 weken vast.. in theorie weet ik wat de manier is om hem om te leggen maar in de praktijk lukt het me maar niet :(

[ Voor 53% gewijzigd door dadj op 08-03-2007 17:04 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Laatst online: 16-02-2023
Nou, ik heb GRAW2 hier nu ook en ik moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben.
Grafisch is dit voor mij persoonlijk toch wel de top op xbox360 op dit moment.
Bovendien is de gameplay t.o.v. GRAW(1) en stuk verbeterd.
Zo is het richten makkelijker en daar waar het beeld met GRAW(1) nog wel eens stotterde loopt alles nu vloeiend.
Met levels waar het in te verte ontweert krijg krijg al bijna de neiging om de ramen dicht te doen en een warme trui aan te trekken, het voelt realistitsch aan.
Deze game heeft echt sfeer...

Maar ja, dat is mijn persoonlijke smaak en smaken verschillen nou eenmaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Anoniem: 206757 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:44:
[...]

Flipperkast is reeds aangekondigd Pinball FX
Heb je hier beelden van? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zoiets?

Afbeeldingslocatie: http://xbwproxy.ncode.nl/thumb.php?width=720&height=405&pic=/images/content/43716.jpg

Hier meer:

http://www.xboxworld.nl/game/1509/pinball-fx/

Wel de grote plaatjes openen met het kruisje linksboven in. Compressie is nogal matig.

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 08-03-2007 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja verschillende , maar ik wil mijn eigen site niet teveel spammen.....dat doe ik al genoeg in mijn sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:20:
[...]

ik gebruik een componentsplitter op mijn scherm om mijn ps2, wii en xbox360 op mijn scherm aan te sluiten zonder voortdurend kabels te moeten wisselen. Op deze splitter zit een schakelaartje waarmee ik tussen de verschillende apparaten kan switchen.
Hmmm.. Een component switcher.. Was dat een duur apparaatje? En waar heb je die weg? Ik kan nergens een beetje betaalbaar ding vinden namelijk. Dit is een andere optie totdat het VGA probleem door ofwel LG ofwel MS wordt opgelost..

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 08-03-2007 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Worms is cooool :) Echt goed dat ze net als in Worms 2 (enigste die ik gespeeld heb) ook je teamnaam en looks etc. kan aanpassen. Ook het onthouden van maps via die codes is top. Verder, tja, vind het toch wat weinig wapens maar ach. Nog niet gehad dat er iemand helemaal niks deed, zit er hier iets voor tegenin gebouwt (dwz, als iemand na 10s nog niks heeft gedaan, next), of moet je dan gewoon 60s per beurt van die persoon wachten?

Potjes duren opzich wel lang, maar dat komt ook doordat je maar kwart van de tijd speelt, 1 vs 1 is dan ook leuker vind ik.

Edit: En niet te vergeten om met vrienden dit thuis te doen, achter een pc met telkens omwisselen van toetsenbord is niet handig, met een console en meerdere controllers, toppie :*)

[ Voor 14% gewijzigd door Muthas op 08-03-2007 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-06 22:01
Ik vind alleen de AI van Worms een beetje te goed. Zelfs op Beginner schieten ze altijd raak, op de meest onmogelijke plekken.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Vraagje... vandaag mijn bij Wehkamp bestelde HD DVD drive ontvangen. Daar zit echter geen HD DVD van King Kong bij :(

Klopt het dat deze in Nederland niet bij de HD DVD drive wordt geleverd? Op de diverse internetshops van Bol, Bart Smit en Wehlamp wordt met geen woord gesproken over een eventuele King Kong HD DVD.

Heeft iemand een in Nederland gekochte HD DVD drive waar King Kong wel bij zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mr Magic schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:11:
Vraagje... vandaag mijn bij Wehkamp bestelde HD DVD drive ontvangen. Daar zit echter geen HD DVD van King Kong bij :(

Klopt het dat deze in Nederland niet bij de HD DVD drive wordt geleverd? Op de diverse internetshops van Bol, Bart Smit en Wehlamp wordt met geen woord gesproken over een eventuele King Kong HD DVD.

Dit was inderdaad een tijdelijke actie, en niet in NL geldig. Helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 17-06 11:02

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Mr Magic schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:11:

Bij de lokale Dixons zit er ook geen HD HVD disc bij. (verpakkingen staan in de viitrine).

Helaas HD pindakaas dus.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
ik wilde net hexic downloaden omdat ik die per ongeluk van m'n xbox af heb gegooid maar ik zie hem nergens staan bij arcade games. weet iemand waar ik hem weer opnieuw kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
dadj schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 17:02:
Wat vinden jullie van Def Jam Icon? Lijkt mij best wel erg cool.. de controls heb ik nog niet helemaal onder de knie wat special moves betreft maar het spel heeft wel wat! je schijnt gebruik van de muziek te kunnen maken om bepaalde moves uit te voeren, al is mij dat nog niet gelukt. :)

oh, ennuh.. als iemand even tijd heeft mij te helpen om Raam om te leggen in GOW heel graag want ik zit hier nu al 5 weken vast.. in theorie weet ik wat de manier is om hem om te leggen maar in de praktijk lukt het me maar niet :(
vond de demo van DJ Icon ook maar zeer matig, heb het gevoel dat je teveel moves kan/moet doen tijdens het vechten. Terwijl een fighter gewoon simpel moet blijven, ok vechtstijl terzijde. Maar niet allemaal gimmicks met scratchen op maat van de beat: heeft niet veel met fighting te maken IMO.

ik heb je al toegevoegd op Live, maar heb je nog niet online gezien. Als je me ziet moet je maar een gil geven.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:59

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

McBBvB schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:30:
ik wilde net hexic downloaden omdat ik die per ongeluk van m'n xbox af heb gegooid maar ik zie hem nergens staan bij arcade games. weet iemand waar ik hem weer opnieuw kan downloaden?
Niet, heb hetzelfde probleem sinds 12-12-05 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Michael Knight schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:22:
[...]
Bij de lokale Dixons zit er ook geen HD HVD disc bij. (verpakkingen staan in de viitrine).

Helaas HD pindakaas dus.
Mag toch wel zeggen dat ik dat vrij belachelijk vind. Wat moet je nou met een HD DVD drive als je er niet meteen mee aan de slag kunt? Krijg een beetje het gevoel dat we nu in Nederland gestraft worden omdat de HD DVD drive hier later is uitgekomen. Fijne zet van Microsoft |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 23:23

Smarron

The bend

De HD-DVD speler upscaled de gewone DVD's toch wel ?

(Of het de moeite waard is, is een ander verhaal.)

[ Voor 38% gewijzigd door Smarron op 08-03-2007 19:52 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

yzf1kr schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:50:
Ik vind alleen de AI van Worms een beetje te goed. Zelfs op Beginner schieten ze altijd raak, op de meest onmogelijke plekken.
dat is wel een understatement....de AI slaagt erin om een granaat naar me te gooien, waarbij ik door de explosie naar een mijn vlieg, en door die explosie vlieg ik weer naar de volgende mijn. Laaaame :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 8504 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:33:
[...]

Hmmm.. Een component switcher.. Was dat een duur apparaatje? En waar heb je die weg? Ik kan nergens een beetje betaalbaar ding vinden namelijk. Dit is een andere optie totdat het VGA probleem door ofwel LG ofwel MS wordt opgelost..
Afbeeldingslocatie: http://209.85.50.70/~elecuk/asp_356.jpg
die dingen zijn helemaal niet duur hoor. Deze had ik op ebay voor 19 dollar (3 ingangen), geeft perfecte kwaliteit. Zoek op ebay naar "hdtv switcher" en je vind je gading wel.

[ Voor 11% gewijzigd door boe2 op 08-03-2007 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-06 17:52
Merk daarnet ineens op dat de 3e led (indien horizontaal geplaatst) van de Ring of Light niets meer doet... :/
En aangezien ik hem liever rechtop heb staan, doet de eerste het dus niet O-)

Wordt weer bellen met de klantenservice O+

[ Voor 20% gewijzigd door ironx op 08-03-2007 20:14 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
Bizzarro schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:44:
[...]

Niet, heb hetzelfde probleem sinds 12-12-05 8)7
hmmm heb net ff gegoogled en vond wel wat topics waar er meerdere zo stom waren als ons ;) en daar staat dat je microsoft moet bellen en die belt je dan binnen 48 uur terug met een code. alleen al die topics waren uit het buitenland dus weet niet of ze ook zoiets hebben voor nederland. iig morgen ff proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

McBBvB schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:30:
Hehe, heb ik ook sinds ik m'n 360 heb, was het kwijt na een format :+ Je kan hem niet gewoon downloaden, je moet moeilijk doen bij de klantenservice, dan wordt je misschien binnen een week gebeld met een code die je moet invoeren waarmee je Hexic weer kan downloaden. Volledige waanzin echt. Waarom niet alleen gratis downloadbaar maken voor mensen met een HDD, zoals het zou moeten zijn?

//Worms ziet er overigens niet slecht uit, is ing mp weer erg grappig, alleen ERG jammer dat bijna niets in te stellen is (duur van beurten, hoe veel je van elk wapen hebt, hoeveel mijnen er liggen etc). Of mis ik iets?

[ Voor 13% gewijzigd door Okyah op 08-03-2007 20:19 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.