Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inmiddels de telefoon terugontvangen en hij kraakt niet meer :) Ook even een 2GB microSD kaart gekocht en alles werkt soepel.

Gaat bestanden uitwisselen sneller via Bluetooth of via USB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook een D900i en ben er tevreden over qua uitstraling etc :) kan alleen nog niet bellen omdat Hi wat aan het kloten is. Het bekende Beperkte service verhaal enzovoorts...

Maar ik ben nu wat aan het pielen met de achtergronden.. Ik wil het plaatje volledig zien op mijn scherm en niet die domme blauwe balken erbij aan de boven en onder kant. Ik had in topic 1 al iets gelezen over 240x320 maar dat helpt ook niet echt ? Of resize ik de dingen misschien verkeerd ?

http://www.pimpjeprofiel.com/online-foto-resize.php

Hier heb ik mijn wallpapers zitten resizen alleen niks lukt op me telefoon :( Ik heb wel 1 foto van me vriendin achterop die wel volledig is (800x600) gemaakt met haar E900.. Als ik dan mijn eigen wallpaper wil resizen naar 800x600 nog steeds die domme blauwe balken!

Wat doe ik verkeerd? en hoe moet het dan wel :X ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 15:32

master6464

Who's General Failure?

Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 19:25:
Heb inmiddels de telefoon terugontvangen en hij kraakt niet meer :) Ook even een 2GB microSD kaart gekocht en alles werkt soepel.

Gaat bestanden uitwisselen sneller via Bluetooth of via USB?
bij usb heb ik 500MB in 20min overgezet (dit is waarschijnlijk sneller dan dat je met bluetooth kan halen)

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet wel rezisen naar 240x320 het werkt bij mij wel gewoon.

Doe het op http://resizepic.com/ dan heb je geen Pimpjeprofiel.nl teksten eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Heeft er iemand al uitgezocht of navigatie op de d900 mogelijk is (bv dmv nav4all software ?) Het schijnt bij de D600 wel mogelijk te zijn en de d600 d900 verschillen toch niet veel van elkaar ?
Ik zelf heb geen bluetooth gps ontvanger en het zou dus zonde zijn als ik het koop en het werkt vervolgens niet, dus mischien kan iemand met een gps ontvanger het uitproberen of het werkt ?
Als er navigatie mogelijkheid op kan dan zou dat de telefoon helemaal compleet maken _0_

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 14:21
freestyler2 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 18:30:
Heeft er iemand al uitgezocht of navigatie op de d900 mogelijk is (bv dmv nav4all software ?) Het schijnt bij de D600 wel mogelijk te zijn en de d600 d900 verschillen toch niet veel van elkaar ?
Ik zelf heb geen bluetooth gps ontvanger en het zou dus zonde zijn als ik het koop en het werkt vervolgens niet, dus mischien kan iemand met een gps ontvanger het uitproberen of het werkt ?
Als er navigatie mogelijkheid op kan dan zou dat de telefoon helemaal compleet maken _0_
Het enige wat ik geinstalleerd krijg is Falk route. Hier heb je geen GPS voor nodig, dus het zal meer een routebeschrijving zijn. Geen realtime navigatie dus.

Nav4all krijg ik niet aan de praat.

[ Voor 7% gewijzigd door Wesnam op 10-10-2007 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 08:52
Even wat vragen voor D900i bezitters:
1. Als je een sms verstuurd, kun je dan enkel het nummer bij je contacten kiezen dat als gsm nummer aangegeven is of kun je elk nummer kiezen?
2. Is het mogelijk om afspraken in je agenda te zetten met alarm zodat je op een bepaald tijdstip gewaarschuwd wordt?
3. Is het mogelijk de geboortedatum in te vullen bij een contact en komt deze dan ook als verjaardag in de calender/agenda terecht?
4. Kun je de achtergrond zelf instellen?
5. Is het mogelijk theme's via internet te downloaden en erop te zetten?
6. Als je wil bellen of een sms versturen krijg je dan de standaard contactlijst of krijg je een lijst met de meest gekozen contacten (zoals bij SE) ?
7. Iemand deze batterij al geprobeerd: ebay link. Die is sterker dan de standaard batterij en zou wat langer mee moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Frijns.Net schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:34:
Even wat vragen voor D900i bezitters:
1. Als je een sms verstuurd, kun je dan enkel het nummer bij je contacten kiezen dat als gsm nummer aangegeven is of kun je elk nummer kiezen?
2. Is het mogelijk om afspraken in je agenda te zetten met alarm zodat je op een bepaald tijdstip gewaarschuwd wordt?
3. Is het mogelijk de geboortedatum in te vullen bij een contact en komt deze dan ook als verjaardag in de calender/agenda terecht?
4. Kun je de achtergrond zelf instellen?
5. Is het mogelijk theme's via internet te downloaden en erop te zetten?
6. Als je wil bellen of een sms versturen krijg je dan de standaard contactlijst of krijg je een lijst met de meest gekozen contacten (zoals bij SE) ?
7. Iemand deze batterij al geprobeerd: ebay link. Die is sterker dan de standaard batterij en zou wat langer mee moeten gaan.
1. Je kunt elk nummer kiezen :? Gewoon een nummer intoetsen maar je kan er ook eentje uit de contacten kiezen (persoonlijk vind ik dit een minpuntje want dat in nogal omslachtig. Je kan namelijk meer dan 1tje invoeren .
2. Als je een afspraak-item aan je agenda toevoegd dan kan je een alarm instellen die x minuten voor een bepaalde tijd af moet gaan
3. Ja, als je op de verjaardag gaan staan doe dan opties -> opslaan in agenda
4. Ja. Instellingen -> Display -> Achtergrond. Dit is dan wel statisch (geen thema)
5. Geen idee
6. Als je het groene telefoontje indruk krijg je de laatst gebelde contacten. Druk je op contacten krijg je euh... contacten :+
7. Ik heb geen probs met mn batterij. Van mij inmiddels al 5 dagen niet opgeladen (maar ik gebruik em ook niet heel intensief voor mp3 ed). Ben je niet bang dat je telefoon dan ik je smoel ontploft ?

[ Voor 4% gewijzigd door shades op 10-10-2007 20:24 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 08:52
Bedankt voor de antwoorden.

Bij 1 bedoel ik gewoon elke nummer uit je contacten lijst, en ook elk willekeurig nummer bij 1 contact.
Ik neem tenminste aan dat je meerdere telefoonnummers bij een contact kunt invullen?

Batterij ontploffen.... tja, die kans is er altijd.
Zelfs de merk batterijen worden regelmatig terug geroepen dus dat kan altijd gebeuren.

[ Voor 36% gewijzigd door rvrbtcpt op 10-10-2007 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik heb Phone Explorer geïnstalleerd (onderdeel van Samsung PC Studio), maar ik heb een probleempje. Ik wil graag muziek overzetten, dat gaat prima, maar nou zegt ie inene dat ik geen ruimte meer heb op mijn mobiel. Heb g** een 1 GB kaart erin zitten, had pas 8 nummers gehad!

Hoe kan dit en hoe kan ik ervoor zorgen dat PE die kaart ziet? Ik zie het nl nergens in de opties of dergelijk van PE staan.

EDIT: Ik kan mijn mobiel niet meer uitzetten! :| Als ik dat doe, dan komt dat afsluitscherm + muziekje en dan word het scherm zwart. Zou je denken dat ie uit is he? Maar als ik dan kort op het rode telefoontje druk, dan start ie alweer op.

En als ie leeg is door de batterij hetzelfde, alleen dan start ie niet meer op, maar blijf ik dat afsluit scherm + muziekje zien/horen, en elke keer erna word ie weer zwart van scherm. Druk ik weer op het rode hoorntje, dan krijg ik weer aflsuitscherm + muziekje en word ie daarna weer zwart.

Wie heeft dit ook.

[ Voor 41% gewijzigd door Sterretje6 op 11-10-2007 13:18 . Reden: Mijn mobiel wil niet meer uit, erbij gezet. ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekman
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-05 18:05
Klopt het echt dat je maar 4 geluiden voor een inkomend sms-bericht kan instellen? En dus geen andere mp3'tjes bijvoorbeeld? Heb nergens in dit topic een concreet antwoord gevonden.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddievtb
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-03-2018
klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterretje6 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:39:
Ik heb Phone Explorer geïnstalleerd (onderdeel van Samsung PC Studio), maar ik heb een probleempje. Ik wil graag muziek overzetten, dat gaat prima, maar nou zegt ie inene dat ik geen ruimte meer heb op mijn mobiel. Heb g** een 1 GB kaart erin zitten, had pas 8 nummers gehad!

Hoe kan dit en hoe kan ik ervoor zorgen dat PE die kaart ziet? Ik zie het nl nergens in de opties of dergelijk van PE staan.

EDIT: Ik kan mijn mobiel niet meer uitzetten! :| Als ik dat doe, dan komt dat afsluitscherm + muziekje en dan word het scherm zwart. Zou je denken dat ie uit is he? Maar als ik dan kort op het rode telefoontje druk, dan start ie alweer op.

En als ie leeg is door de batterij hetzelfde, alleen dan start ie niet meer op, maar blijf ik dat afsluit scherm + muziekje zien/horen, en elke keer erna word ie weer zwart van scherm. Druk ik weer op het rode hoorntje, dan krijg ik weer aflsuitscherm + muziekje en word ie daarna weer zwart.

Wie heeft dit ook.
Dat van pc studio komt doordat je het op je telefoon nog moet verplaatsen naar de geheugenkaart want hij zet het eerst in het standaard geheugen.

Ik heb zelf inmiddels mijn tweede toestel ontvangen en vond hem aan het begin super, helemaal geen speling etc in de behuizing. Nu na 6 dagen denk ik er wel anders over; de zijkanten kraken, het schermpje kraakt en het gedeelte tussen de navigatietoetsen en het schermpje kraakt.

Ik ben nu van plan een Nokia 6300 te kopen omdat ik weet dat Nokia een goed en robuust merk is en dat kan ik nu niet van Samsung zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Wesnam schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:19:
[...]

Het enige wat ik geinstalleerd krijg is Falk route. Hier heb je geen GPS voor nodig, dus het zal meer een routebeschrijving zijn. Geen realtime navigatie dus.

Nav4all krijg ik niet aan de praat.
Hey is Falk Route niet ongeveer hetzelfde als Google maps Mobile ? ( oftewel dat er verbinding word gemaakt via GPRS en het dus geld kost ... ( en voor mij als prepaid gebruiker is dat beetje te duur )
Maar binnenkort komt volgens mij voor de D600 software zodat je er navigatie op kan zetten misschien is het dan ook wel mogelijk met de D900 aangezien de D600 en D900 niet veel van elkaar afwijken....

Maar please mensen blijf proberen voor navigatie op de D900 dat zou de telefoon helemaal compleet maken _/-\o_

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Sterretje6 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:39:

EDIT: Ik kan mijn mobiel niet meer geheel uitzetten! :| Als ik dat doe, dan komt dat afsluitscherm + muziekje en dan word het scherm zwart. Zou je denken dat ie uit is he? Maar als ik dan heel kort op het rode telefoontje druk, dan start ie alweer op. :|

En als de batterij leeg is hetzelfde, alleen dan start ie niet meer op, maar blijf ik dat afsluit scherm + muziekje zien/horen, en elke keer erna word ie weer zwart van scherm. Druk ik weer op het rode hoorntje, dan krijg ik weer aflsuitscherm + muziekje en word ie daarna weer zwart. Enz.

Wie heeft dit ook????

Dit is niet iets om mee terug te gaan, maar wel vervelend dus.

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:51:
[...]
Dat van pc studio komt doordat je het op je telefoon nog moet verplaatsen naar de geheugenkaart want hij zet het eerst in het standaard geheugen.

Ik heb zelf inmiddels mijn tweede toestel ontvangen en vond hem aan het begin super, helemaal geen speling etc in de behuizing. Nu na 6 dagen denk ik er wel anders over; de zijkanten kraken, het schermpje kraakt en het gedeelte tussen de navigatietoetsen en het schermpje kraakt.

Ik ben nu van plan een Nokia 6300 te kopen omdat ik weet dat Nokia een goed en robuust merk is en dat kan ik nu niet van Samsung zeggen...
Wat doe je er dan mee ???
Ik heb em nu een week of drie geloof ik en hij is nog net zo nieuwe als de eerste dag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand van welke telefoon het mp3geluid zonder oortjes het beste is?

Nokia 6300
Samsung D900i
SE W880i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poekman schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:39:
Klopt het echt dat je maar 4 geluiden voor een inkomend sms-bericht kan instellen? En dus geen andere mp3'tjes bijvoorbeeld? Heb nergens in dit topic een concreet antwoord gevonden.

Alvast bedankt
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 21:23:

Nokia 6300
Samsung D900i
SE W880i
Want ik heb gehoord dat de W880i geen geweldig geluid heeft...

Nokia 6300
Samsung D900i
SE W880i

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2007 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindanoot
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-05-2024
Hey mensen,

Ik heb al een tijdje een d900, maar ik heb eens een keer op een website gelezen hoe je via bluetooth of een kabel java spellen op een d900 kan zetten (zonder gebruik te maken van een andere firmware). Maar nu werkt die site dus niet meer. Kan iemand mij vertellen hoe je dit doet, of mij een andere site geven waar het ook op staat? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al eens geprobeerd via Samsung PC Studio zijn/haar adresboek te exporteren? Bij mij lijkt hij te exporteren, maar als ik het bestandje probeer te openen laat hij niks zien. Meer mensen hier last van? Is er misschien een andere manier om je adresboek op je computer te zetten?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Ik heb trouwens het plasticje wat op het scherm zit erop laten zitten, als een soort van screenprotector. Ik weet natuurlijk dat echt screenprotectors wel iets dikker zijn, maar dit houd toch best wel wat tegen denk ik, qua krasjes. ;)

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterretje6 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 22:21:
Ik heb trouwens het plasticje wat op het scherm zit erop laten zitten, als een soort van screenprotector. Ik weet natuurlijk dat echt screenprotectors wel iets dikker zijn, maar dit houd toch best wel wat tegen denk ik, qua krasjes. ;)
Alleen ziet het er voor geen meter uit vind ik zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Ik zie er helemaal niks van, geen bubbeltjes of iets uitsteken, helemaal niks. :P

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu alweer een paar maanden in het bezit van de D900, en ik moet zeggen dat ik heel snel deze telefoon weg doe.
Samsung restrict mij veel te veel met waar ik files in zet en wat ik mag upload/download van/naar mijn telefoon met hun software.
Je kan zelfs niet eens je eigen SMS geluidje bepalen, Ik haak heel snel af bij producten die mij in mijn vrijheid beperken.

Verder is het wel een mooi toestel... maar ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer ik mijn Gesprekduur (Oproepenlijst > optie 6) te resetten, moet ik een code invoeren. Wie oh wie weet deze speciale code? Waarom zit er überhaupt een code op. RaaaaR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 19:49:
Ik ben nu alweer een paar maanden in het bezit van de D900, en ik moet zeggen dat ik heel snel deze telefoon weg doe.
Samsung restrict mij veel te veel met waar ik files in zet en wat ik mag upload/download van/naar mijn telefoon met hun software.
Je kan zelfs niet eens je eigen SMS geluidje bepalen, Ik haak heel snel af bij producten die mij in mijn vrijheid beperken.

Verder is het wel een mooi toestel... maar ja
Die dingen die je wilt, zijn wel mogelijk bij o.a. Sony Ericsson. Ik vond de Samsung U600 ook sexy, maar aan sommige beperkingen ga ik me echt irriteren.

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:15:
Probeer ik mijn Gesprekduur (Oproepenlijst > optie 6) te resetten, moet ik een code invoeren. Wie oh wie weet deze speciale code? Waarom zit er überhaupt een code op. RaaaaR
Als je er niks aan veranderd heb: 0000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:30:
[...]
Als je er niks aan veranderd heb: 0000
Heb er niks aan veranderd, maar 0000 werkt niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:18:
[...]

Heb er niks aan veranderd, maar 0000 werkt niet :S
8*0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 20:26
Er zijn vast al wel meer mensen met dit probleem. Een vriend van mij, die zijn d900 nu ook al erg lang heeft, heeft dezelfde problemen.

Soms krijg ik, wanneer ik mijn contactenlijst probeer te openen: "Pin1 niet toegestaan."
En ik kan nu af en toe ook geen SMSjes meer versturen of ontvangen :S

Aan- en uitzetten lost het gewoonlijk op, maar ik vind het op deze manier erg irritant...

Maar nu lukt het me dus ff helemaal niet meer te SMSen :S Ik heb me telefoon al 10x aan en uitgezet, en ik kan hem ook echt niet missen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:03

Aapje

Opel-beun
DEVoTi0N schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:20:
Er zijn vast al wel meer mensen met dit probleem. Een vriend van mij, die zijn d900 nu ook al erg lang heeft, heeft dezelfde problemen.

Soms krijg ik, wanneer ik mijn contactenlijst probeer te openen: "Pin1 niet toegestaan."
En ik kan nu af en toe ook geen SMSjes meer versturen of ontvangen :S

Aan- en uitzetten lost het gewoonlijk op, maar ik vind het op deze manier erg irritant...

Maar nu lukt het me dus ff helemaal niet meer te SMSen :S Ik heb me telefoon al 10x aan en uitgezet, en ik kan hem ook echt niet missen!!!
Probleem heb ik ook, lag ligt aan Simkaart.

Trek je sim eens eruit blaas eens (zonder speeksel erin te werken) in het plekje waar de sim inhoort.
En wrijf je simkaart eens schoon :P

Werkt bij mij vaak aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om maar even een positieve reactie te geven over de telefoon, ik heb mijn D900 nu sinds half september 2006, dus nu bijna 14 maanden, geen enkel probleem mee gehad. Geen gekraak etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 08:08
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:27:
Om maar even een positieve reactie te geven over de telefoon, ik heb mijn D900 nu sinds half september 2006, dus nu bijna 14 maanden, geen enkel probleem mee gehad. Geen gekraak etc.
ik heb mijn d900i zo'n maand, en hij kraakt 'all over the place' !

E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 12:55
Kraken e.d. heb ik ook totaal geen last van.. Echter heb ik een probleem met m'n voicemail. Ik heb in het netwerkopties-menu het doorschakelen van spraakoproepen uitgezet en nu ik 'm weer aan wil zetten vraagt ie uiteraard om een nummer. Echter, welk nummer is ook ingeef hij vindt ze allemaal foutief. Iemand die me het juiste nummer kan geven? Het gaat om Vodafone. Of is iedereen voorzien van een eigen voicemailnummer?

Edit: inmiddels via een aantal keer klantenservice bellen de goede persoon te pakken gehad die me het nummer kon melden. Toch bedankt :)

[ Voor 14% gewijzigd door Llewy op 08-11-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:06

avotar

P0werd by Black Coffee

Even een TVP hier wegzetten.. ben erg geinteresseerd in dit topic

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:15:
8x de 0 of je pin ;)

kon edit niet vinden van daar dubbel :P

[ Voor 10% gewijzigd door Ginz op 16-12-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

^ dat is `m :)

[ Voor 80% gewijzigd door Ginz op 16-12-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry gasten ik ben nog niet eg lang wakker :p
ik lees net dat al is opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
*schop*

Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een nieuwe telefoon, en een van de telefoons die mij wel aanspreekt is de d900i. Met een beetje vergelijken kom ik tot de conclusie dat het verschil tussen de u600 en de d900i eigenlijk minimaal is afgezien van de iets slechtere mp3 speler(wat ik niet belangrijk vindt). Echter spreekt de u600 mij op het eerste gezicht qua design niet echt en en de d900i wel. Dan lijkt de keuze dus makkelijk gemaakt, maar helaas, op internet lees ik héél veel over kapotte schermpjes bij d900i's, het hele scherm valt uit, of een deel van het scherm en dat vaak al na 2 weken.

Mijn vraag: kan iemand met ervaring bevestigen of ontkrachten dat het schermpje van de d900i snel kapot gaat?

Anders is de e590 ook nog een mooie optie voor mij, die zal in ieder geval niet snel kapot gaan, maar het grootste nadeel lijkt me het kleine scherm (220x220).

[ Voor 10% gewijzigd door Jazzle op 02-12-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
/me Voorzichtige poging om mijn vraag onder de aandacht te brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Ehm,

Ik heb even een vraagje (search in dit topic leverde geen hit op). Ik wil de mijn D900i aan mijn laptop knoppen om via de telefoon te kunnen internetten. Gebruiken als een "ouderwets" modem dus eigenlijk. Is dat uberhaupt mogelijk of moet ik dan een iets ander toestelletje hebben ofzo :?

Vroeg deed ik dat wel met een nokia 6150 via IR (die blauw koelkast)

Enig idee of mogelijkheid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddievtb
heb de D900i nu een paar maand, werkt prima, geen gekraak, geen kapot scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Ik heb de D900 al ruim een jaar en geen problemen ondervonden.

Prima toestel!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Mooi :) dan zal ik hem tóch nog even overwegen

@shades, met mijn 3 jaar oude samsung kan dit middels software van de samsung site, denk dat dat bij nieuwere modellen ook wel moet lukken ;)

Edit: net even naar de winkel gegaan, volgens de verkoper "u600 is veel steviger dan d900i, maar u600 gaat er binnenkort uit om helemaal vervangen te worden door de u700. Dus ik zou dan voor u700 gaan" Mja, de u700 heeft hsdpa enzo waar ik toch geen gebruik van ga maken omdat ik daar geen abbo voor heb/wil. Ik heb ook nog even de dummies van de u600 en de d900i vergeleken, de d900i was inderdaad redelijk gammel, maar ik hoop dat dat alleen bij de dummy zo is?

[ Voor 55% gewijzigd door Jazzle op 05-12-2007 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Heb mijn D900 nu bijna een jaar en ben er nog zeer tevreden over :) Geen gekraak oid, schuifmechanisme werkt ook zoals dag 1; perfect :)

Mag in febr.2008 m'n abbo verlengen en dan eventueel een nieuwe toestel erbij, maar denk dat ik nog 1 jaar met de D900 doe en nu kies voor een SIM-only verlenging; scheelt toch weer aardig wat kosten per maand. Toestel werkt nog prima namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickertsnaak schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:52:
Heb mijn D900 nu bijna een jaar en ben er nog zeer tevreden over :) Geen gekraak oid, schuifmechanisme werkt ook zoals dag 1; perfect :)

Mag in febr.2008 m'n abbo verlengen en dan eventueel een nieuwe toestel erbij, maar denk dat ik nog 1 jaar met de D900 doe en nu kies voor een SIM-only verlenging; scheelt toch weer aardig wat kosten per maand. Toestel werkt nog prima namelijk.
Draag je de telefoon ook in je broekzak en geen last van scheurende schermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:10

FeaR

In GoT we trust

Jazzle schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:42:
Edit: net even naar de winkel gegaan, volgens de verkoper "u600 is veel steviger dan d900i, maar u600 gaat er binnenkort uit om helemaal vervangen te worden door de u700. Dus ik zou dan voor u700 gaan" Mja, de u700 heeft hsdpa enzo waar ik toch geen gebruik van ga maken omdat ik daar geen abbo voor heb/wil. Ik heb ook nog even de dummies van de u600 en de d900i vergeleken, de d900i was inderdaad redelijk gammel, maar ik hoop dat dat alleen bij de dummy zo is?
Typisch.... ik wil ook mijn D900 vervangen/repareren en stond ook naar de U600 te kijken maar mij werd het anders verteld.
Zo zou de D900 juist steviger zijn dan de U600. Dus dat de U600 van zwakker plastic is gemaakt. Ook zou de U600 het nadeel hebben dat deze geen "c-knop" heeft maar dat deze onder de "ophang-knop is geplaatst". Dus als je in een sms te lang aan het wissen bent ben je heel je sms kwijt omdat de mobiel denkt dat je af wilt sluiten in plaats van wilt editen. Ook zouden de touch-toetsen van de U600 niet je van het zijn, wel beter als die van de E900 maar nog steeds niets beter dan de gewone knoppen op een D900.

En over dat de U700 de opvolger is van de U600 is deels waar. De U700 is een model met meer functies dan de U600 maar is zeker niet de opvolger. De U600 is de opvolger van de E900 en de D900, want functionaliteiten van beide toestellen vind je terug in de U-serie. De U700 heeft echter ook wat mindere kanten zoals het draaiwieltje waarmee je nu moet navigeren.

Maar dat allemaal terzijde.

Want ik heb mijn D900 nu net een jaar en nu komen de problemen:
Ten eerste gaat het open en dicht schuiven stroever dan in het begin terwijl dit mechanisme juist lammer hoort te worden. Ik heb er niet echt last van maar als ik met de mobiel van een klasgenoot aan het spelen ben (een D390) merk ik toch wel dat er iets niet goed is met mijn D900.
Ook zit er vocht achter mijn scherm. Nu kan ik het scherm laten vervangen voor €70. Maar dan nu de vraag: hoe groot is de kans dat het vocht niet goed uit mijn mobiel wordt gehaald en dat er na verloop van tijd weer nieuwe plekken op het scherm komen? Want ik wil best €70 uitgeven als mijn D900 dan weer helemaal beter wordt. Maar als de kans er is dat de problemen terug komen ga ik toch liever voor een nieuwe U600 (in het zwart) voor €219...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
ik heb mijn d900 ondertussen besteld, de u600 kon mij toch niet overtuigen.
Zal laten weten wat ik ervan vindt zodra ik 'm binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Hallo D900 bezitters,

Ik heb hier een D900 van een kennis, als ik nu het toestel aanzet gebeurt er helemaal niets. Wanneer ik het toestel aan de lader hang gaat het ledje van de camera constant branden en het toestel gaat zo'n 15 sec. trillen.

Kan iemand me vertellen of het toestel nog te repareren is ?

• Jazzle
  • Niet online
Ik heb Hem inmiddels al 2 dagen binnen, prima toestel! even paar plus en minpunten:

-
- Geluid van video's (3gp) vervormt erg snel (mp3's doen dit niet)
- slide niet zo lekker als bijvoorbeeld een d600, maar opzich niks mis mee
- al 1 keer vastgelopen (maar dat komt mischien omdat ik keek of het sliden na een paar keer beter zou gaan)

+
+ Camera maakt prachtige foto's
+ Erg mooi schermpje
+ Over het algemeen veel opties en mogelijkheden
+ Mooi design, en ben blij dat ik de zwarte heb gekozen want deze heeft aan de achter een soort rubberachtige coating waardoor hij erg lang mooi zal blijven :)

Het enige waar ik wel een beetje mee zit is dus het geluid van die filmpjes, het zijn zelf geconverte filmpjes maar op de computer is het geluid wel goed (48kbps aac).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddievtb
De Zwarte met rubberen achterkant is de D900 , de gladde met chroomkleurig randje is de vernieuwde d900i ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
freddievtb schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:42:
De Zwarte met rubberen achterkant is de D900 , de gladde met chroomkleurig randje is de vernieuwde d900i ....
Nee, ook de d900i is (sinds nog niet zo lang) in het zwart verkrijgbaar ;)
Tenminste, ik heb de doos van d900i, hij is zwart, er zit fm radio op, firmware voor d900i, dus dat is hem wel degelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
ik zie nu pas dat er een topic over deze telefoon is. ik heb de phone sinds oktober 2006.
- scherm is nog helemaal heel en mooi. nix mis mee.
- phone kraakt totaal niet en schuift ook nog soepel (wat doen mensen toch met hun phone!?)

nog even een positief punt:
- super licht! 93g voor een phone met zoveel functies. o.a 3mp camera!
- heerlijk dun. dus past easy in je broekzak.

maar dan de negatieve punten die ik ervaar (waardoor ik nu een nokia 6500 slide heb gekocht)
en omdat ik die al ergens anders had gepost in het engels (als iemand vertaling of uitleg wil hoor ik het graag):
- a mayor bug i'd say is that when saving SMS messages on your pc with the Samsung Studio software (or whatever software) it often cuts a message off. Neither a software update nor a firmware update on the phone fixed this yet. (dec 2007)
- SMS messages that consist of more than 1 message (so more than 165characters) can not be read/seen on the pc with the Samsung Studio software (or whatever software). It says EMS message and that you can only read the message on your phone. This counts for MMS messages as well.
- Another mayor flaw is that no date and time is saved for sent SMS messages. So you can never know anymore at what date/time you sent your SMS.
- You can not save pictures or video's made with the camera directly on the external memory (Micro SD card). so you are always limited to the internal memory left.
- You can not access/see the external memory (Micro SD card) when connecting to your pc. So if you want to put stuff on there you either have to put it on the internal memory first or just put the micro sd card in a card reader. put on mass storage
- no function to let the mobile switch off automatically at a certain time.
- when you wrote a word with T9 and later see that the word is still incorrect the word will not be selected when going back. meaning you have to delete the whole word and rewrite it and then go through the alternatives again.
- when going through the alternative words (T9 texting) you don't see which word it is from the total alternatives. meaning you have to pay close attention when the word "New" appears in the bottom left instead of "Options". Otherwise you'll be going to the alternatives words more then one time.
- outgoing sms are not stored by default. meaning you always have to do an extra action to save an outgoing sms.
- when you want to send an sms the phone by default asumes you want to send it to more then 1 person. you get the contact list and have to select who you want to send to, and then click ok. so even when you only want to send to 1 person you have to do an extra action.
- you can not set another sound/ringtone for incoming sms/email.
- you can not change the volume of the sound for incoming sms/email.
- the volume for incoming calls or sms/emails can not be set on crescendo (from quiet to louder).
- there are no profiles. you can only chose between Silent or Not Silent. so no easy switching between laying in bed, sitting in a meeting or walking in the park.
- there are a few preinstalled Java games (some are only demo's). but you can not install Java games/apps that you downloaded from the internet orso.
the only way to get other games on it is by browsing the web from your phone or by trying this guide (thanks Jazzle)
- the setting "Automatic Flash" is not saved by the phone. so every time you will make new pictures and need the flash you'll have to set that setting again.

oh en wisten jullie dat je animated gifs als background kunt gebruiken! dat vind ik wel cool. als iemand interesse heeft wil ik er wel een paar op internet zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door PuckStar op 30-12-2007 14:07 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 21:17
Nou heb ik al een aantal codes geprobeerd om me geluid niveau op te krikke voor als ik gebeld word, maar helaas dat geluid blijft t zelfde ik merk geen verschil.
Via normaal geprobeerd zoals in de startpage en via LL(R) normaal (optie 6).

iemand iemand...? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Een aantal van je punten ben ik het totaal mee eens, met name de dingen over het smsen zijn gewoon jammer, maar gelukkig heb ik er zelf niet zo'n problemen mee. Het grootste nadeel vindt ik zelf ook dat je foto's en video's niet automatisch op je geheugenkaart kan opslaan, ik geloof dat er wel oplossingen voor zijn maar ik wil het risico niet lopen om mijn d900ite bricken ofzo, en ook mijn duits (waar alle howto's in zijn) is niet bepaalt geweldig ;)

Dus als iemand daar verstand van heeft zou ik het graag willen horen :)

Een paar van jouw punten die wél makkelijk op te lossen zijn:
- Je kan de telefoon wel op Mass storage mode zetten, dan werkt hij als cardreader
- Het volume kan wel degelijk van zacht naar hard dat heet "toenemend" op de telefoon.
- Java apps kan je installeren volgens deze guide: klik het lijkt heel erg ingewikkeld maar is eigenlijk heel snel gebeurt ;)

Zelf zit ik nog met het krakende geluid van video's waar ik ook nog een oplossing voor zou willen.

[ Voor 60% gewijzigd door Jazzle op 30-12-2007 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
StormingSoul schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 20:31:
Nou heb ik al een aantal codes geprobeerd om me geluid niveau op te krikke voor als ik gebeld word, maar helaas dat geluid blijft t zelfde ik merk geen verschil.
Via normaal geprobeerd zoals in de startpage en via LL(R) normaal (optie 6).

iemand iemand...? :/
misschien stomme vraag, maar je hebt wel het plastic bescherm laagje die erop zit als jem koopt eraf gehaald?
en je zit wel goed met je oor bij het gaatje waar het geluid uit komt?

[ Voor 6% gewijzigd door PuckStar op 30-12-2007 14:04 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, hoe kun je ervoor zorgen dat je verzonden sms berichten worden opgeslagen in de map verzonden? Ik kan de optie niet vinden en ik zou het raaar vinden als het niet kan, daarvoor vraag ik het hier maar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 00:40:
hoi, hoe kun je ervoor zorgen dat je verzonden sms berichten worden opgeslagen in de map verzonden? Ik kan de optie niet vinden en ik zou het raaar vinden als het niet kan, daarvoor vraag ik het hier maar :?
Dat kan niet automatisch, dan moet je in plaats van verzenden 'verzenden en opslaan' kiezen ;-)
Maar ik geloof dat ze ok daarmee bezig zijn op dat duitse forum, dus mischien kan het ooit nog automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb me net zo eentje aangeschaft, zo blijkt de nieuwe d900i ultra edition. Kheb nu enkel nog een vraagje over het klokje dat op de achtergrond staat, kun je dat op een of andere manier weg krijgen of veranderen? Nu staat daar zo een ouderwets oogend iets op :-), kzou het cooler vinden als er een digitale versie ofzo op zou staan..

greetz,

Zoeloe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Dit heb ik op een andere site gepost:

Vanaf september in mijn bezit.

Ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden.

- Hij schuift ten eerste zo moeilijk open, mijn D500 ging veel makkelijker!
- Ten tweede vind ik de camera slecht. Op mijn SE w800i zat tenminste nachtstand, waardoor er nog iets te zien was in het donker.
- De flitsoptie houd zich niet vast, moet m élke keer op flits "alleen bij foto's maken" zetten.
- De batterij is zoveel sneller leeg dan mijn w800i, die deed er vaak 8 dagen over om leeg te raken!
- Het geluid vind ik te zacht, heb m op 7, het allerhardst staan, maar nog hoor ik m vaak niet. Smsjes al helemaal niet.
- Als je een smsje typt, en je houd net iets te lang de c in, is je hele sms weg. Bij de w800i verdwenen dan snel, maar niet in 1 keer, de letters.
- Hij springt af en toe van het t9-woordeboek af.
- Je kan wel internetten, maar vaak zegt ie document te groot (ja wat heb ik dan aan i-net?)
- Met muziek luisteren kun je alleen het geselecteerde liedje afluisteren, niet alle muziek. Maak ik een map aan, om daar alle muziek in te zetten, vind ie de map niet om alles af te spelen. En alles in afspeellijst 1 zetten (bijv) helpt ook niet.
- Als de batterij bijna leeg is, tijdens een telefoongesprek, hoor je élke keer een enorm irritant geluidje. Weet niet of de andere kant dat ook hoort, maar het is echt irri.

EDIT: Als je lopend filmt, dan "zwemt" het hele beeld.

EDIT 2: Nog maar even een nadeel dan:

Als je tijdens het typen van een sms iets met een hoofdletter wil beginnen, druk je uiteraard op het *. Maar dan komen éérst cijfers, dus je moet 2 keer op het * drukken voordat je eindelijk iets met hoofdletter kan typen. Beetje irritant, want denk er niet altijd aan en dan heb ik zo een naam met cijfers getypt.

[ Voor 13% gewijzigd door Sterretje6 op 19-01-2008 14:34 . Reden: Nog ff iets toegevoegd aan de waslijst met nadelen (2 x) ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Sterretje6 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 20:22:
Dit heb ik op een andere site gepost:

Vanaf september in mijn bezit.

Ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden.

- Hij schuift ten eerste zo moeilijk open, mijn D500 ging veel makkelijker!
Net zoals alle andere nieuwe samsungs gaat deze inderdaad wat minder lekker, dat ligt niet aan dit specifieke model, maar bij deze nieuwere modellen is ervoor gekozen dat dikte belangrijker is.
- Ten tweede vind ik de camera slecht. Op mijn SE w800i zat tenminste nachtstand, waardoor er nog iets te zien was in het donker.
De camera is zeker niet slecht voor een mobiele telefoon, in het donker is het uiteraard niet geweldig zoals met elke mobiele telefoon. Overigens, hij heeft wel degelijk een nachtstand! Niet erg handig geplaatst, maar je kan het vinden in het instellingen menu van de camera.
- De flitsoptie houd zich niet vast, moet m élke keer op flits "alleen bij foto's maken" zetten.
Je kan de flits makkelijk aan en uit zetten met de * knop
- De batterij is zoveel sneller leeg dan mijn w800i, die deed er vaak 8 dagen over om leeg te raken!
je w800i is dan ook 2x zo dik. Het helpt wel om gprs uit te zetten en je netwerk op handmatig zetten wil ook wel eens wat batterij sparen. En verder, wat mij betreft is 1 dag lang genoeg, en als ik er niet teveel mee doe red hij het ook wel 4 dagen..
- Het geluid vind ik te zacht, heb m op 7, het allerhardst staan, maar nog hoor ik m vaak niet. Smsjes al helemaal niet.
Daar is een tweak voor, even googlen en je vindt het ;)
- Als je een smsje typt, en je houd net iets te lang de c in, is je hele sms weg. Bij de w800i verdwenen dan snel, maar niet in 1 keer, de letters.
Helaas, je zal moeten wennen denk ik, ik vindt het wel handig :P
- Hij springt af en toe van het t9-woordeboek af.
Hmm dat is vreemd, heb ik zelf geen last van, je drukt niet perongeluk sterretje of hekje in?
- Je kan wel internetten, maar vaak zegt ie document te groot (ja wat heb ik dan aan i-net?)
de ingebouwde browser is ruk, je moet opera mini downloaden, nog beter dan de SE browser ;)
- Met muziek luisteren kun je alleen het geselecteerde liedje afluisteren, niet alle muziek. Maak ik een map aan, om daar alle muziek in te zetten, vind ie de map niet om alles af te spelen. En alles in afspeellijst 1 zetten (bijv) helpt ook niet.
Zelf heb ik een hoop muziek in mappen op een Micro-SD kaartje staan en je kan als je de mp3 speler opstart gewoon ervoor kiezen om een hele map toe te voegen aan de afspeellijst.
- Als de batterij bijna leeg is, tijdens een telefoongesprek, hoor je élke keer een enorm irritant geluidje. Weet niet of de andere kant dat ook hoort, maar het is echt irri.
De andere kant hoort dit niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Jazzle schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:12:
[...]

Net zoals alle andere nieuwe samsungs gaat deze inderdaad wat minder lekker, dat ligt niet aan dit specifieke model, maar bij deze nieuwere modellen is ervoor gekozen dat dikte belangrijker is.
- Jammer.

[...]

De camera is zeker niet slecht voor een mobiele telefoon, in het donker is het uiteraard niet geweldig zoals met elke mobiele telefoon. Overigens, hij heeft wel degelijk een nachtstand! Niet erg handig geplaatst, maar je kan het vinden in het instellingen menu van de camera.
- Ik heb goed gezocht, een collega (met de U600 ofzo) ook in haar mobiel, beide konden we het écht níet vinden. :|
Mijn w800i was wel heel goed in het donker, echt véél beter dan deze. Met nachtstand kon ik tenminste wel een paar meter ver kijken.

[...]

Je kan de flits makkelijk aan en uit zetten met de * knop
- Bij mij doet ie dat pas na 3(!) keer op het * drukken. Had deze optie nl al geprobeerd, maar toen maar 1 keer gedrukt dus, nu besloot ik door te drukken en warempel na 3 keer deed de flits het. Druk ik nog een keer gaat het lampje weer uit, en dan moet ik daarna weer 3 keer drukken voordat het lampje weer aangaat. Ik blijf het een zwak piep ledje vinden. Die van mijn w800i was echt sterk(er).

[...]

je w800i is dan ook 2x zo dik. Het helpt wel om gprs uit te zetten en je netwerk op handmatig zetten wil ook wel eens wat batterij sparen. En verder, wat mij betreft is 1 dag lang genoeg, en als ik er niet teveel mee doe red hij het ook wel 4 dagen..

[...]

Daar is een tweak voor, even googlen en je vindt het ;)
- Heb ik geprobeerd. In een *#*# enz (weet niet precies de code) menu het veranderen, maar dan nog klinkt ie precies hetzelfde qua geluid.

[...]

Helaas, je zal moeten wennen denk ik, ik vindt het wel handig :P

[...]

Hmm dat is vreemd, heb ik zelf geen last van, je drukt niet perongeluk sterretje of hekje in?
- Nee, ik druk niet lang het sterretje in ofzo.

[...]

de ingebouwde browser is ruk, je moet opera mini downloaden, nog beter dan de SE browser ;)
- Dat is mij teveel gedoe, ik i-net nl niet op mijn mobiel (maar het had me wel handig geleken, als het zou kunnen).

[...]

Zelf heb ik een hoop muziek in mappen op een Micro-SD kaartje staan en je kan als je de mp3 speler opstart gewoon ervoor kiezen om een hele map toe te voegen aan de afspeellijst.
- Ik heb de muziek ook op m'n kaartje, maar krijg het niet voor elkaar.

[...]

De andere kant hoort dit niet ;)
- Gelukkig, want het is mega irritant.

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drie irritante dingen:

-accuduur
-als je een woord toevoegt in woordenboek staat hij automatisch op hoofdletters
-als je een bericht verzendt wordt hij niet opgeslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
En jawel hoor...NOG iets waar ik me aan erger: Als je lopend filmt, dan "zwemt" het hele beeld. En dat is irritant. Je zou er bijna misselijk van worden als je ernaar blijft kijken.

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Jongens ik heb mijn D900 verkocht,kan alleen niet alle contacten verwijderen,vraagt ie om code? kan het ook nergens in boekje vinden.
Zou de D900 morgen meenemen dus als iemand zo aardig wilt zijn me ff de code te geven nog :> dan is deze dame heel dankbaar ;)

[ Voor 74% gewijzigd door rooie60 op 16-01-2008 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

rooie60 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:56:
Jongens ik heb mijn D900 verkocht,kan alleen niet alle contacten verwijderen,vraagt ie om code? kan het ook nergens in boekje vinden.
Zou de D900 morgen meenemen dus als iemand zo aardig wilt zijn me ff de code te geven nog :> dan is deze dame heel dankbaar ;)
beetje te laat, maar volgens mij is dat de standaard telefooncode, die kan je ook instellen in 1 of ander beveiligingsmenu.

ik heb net de d900i gekregen omdat mijn d600 niet meer gerepareerd kon worden. ten opzichte van de d600 zijn er enorme verbeteringen. maar de telefoon is helaas wel langzamer, qua menu enzo. het geavanceerde menu is ook wel fijn, net zoals muziek kunnen afspelen en gewoon verder werken op je telefoon (uit het muziekspeel menu, dit kon vroeger ook niet). nouja ten opzichte van de d600 en de d500 enorme verbeteringen. veel verbeteringen doorgevoerd waar we toen om vroegen, misschien over een jaar of 2 een telefoon die wel alles heeft wat we willen :)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Nog maar even een nadeel dan:

Als je tijdens het typen van een sms iets met een hoofdletter wil beginnen, druk je uiteraard op het *. Maar dan komen éérst cijfers, dus je moet 2 keer op het * drukken voordat je eindelijk iets met hoofdletter kan typen. Beetje irritant, want denk er niet altijd aan en dan heb ik zo een naam met cijfers getypt. :|

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Beetje laat ja...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Zat van de week naar consumententv kijken, en daar was een man die met mobieltjes hele mooie foto's maakt. Een vrouw belde en die had een Samsung D900(i). Toen zei die man dat er een nachtstand zat op de D900(i), maar dit is helemaal niet waar! Ik heb al 1000 keer gezocht naar de "nachtstand", maar die IS er gewoon niet.
Wel foto's als met maanlicht genomen, maar dat is niet wat ik bedoel.

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien er overheen gelezen, maar;

Is het mogelijk om in het thema-scherm de provider onzichtbaar te maken met een bepaalde code?

Ik heb Telfort, en aangezien deze gebruik maakt van het KPN netwerk staan er zelf 2 (!) providers in het mooie landschap met molen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 23:31:
Misschien er overheen gelezen, maar;

Is het mogelijk om in het thema-scherm de provider onzichtbaar te maken met een bepaalde code?

Ik heb Telfort, en aangezien deze gebruik maakt van het KPN netwerk staan er zelf 2 (!) providers in het mooie landschap met molen... :/
Settings - Display settings (3) - Text display (3) Text position off. :) Moet werken, weet alleen niet wat je met thema scherm bedoelt?

Heel leuk via ibood 2gb transcend microSD besteld. Werkt het niet :|. Krijg het bekende Format? -> Yes -> Error te zien. Soms krijg ik em zover dat ie zegt initialising maar dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sajoku schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 16:32:
[...]

Settings - Display settings (3) - Text display (3) Text position off. :) Moet werken, weet alleen niet wat je met thema scherm bedoelt?
Het actieve scherm met de molen erop die 's avonds donker wordt, meer bewolking geeft bij minder ontvangst, waar overdags volgels vliegen en 's avonds vallende sterren laat zien. Bij een SMS krijg je overdags een stuntvliegtuig met gele rook en 's avonds vuurwerk te zien..

Dat thema-scherm bedoel ik. Ook al staat de tekst 'uit', op dat scherm komen ze gewoon in beeld, en aangezien ik Telfort het, staat óók nog KPN in beeld. Dat is erg lelijk (vind ik..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Wie kan me zeggen of er een nachtstand op de d900i zit en zo ja, waar ik die kan vinden.

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Sterretje6 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:45:
Wie kan me zeggen of er een nachtstand op de d900i zit en zo ja, waar ik die kan vinden.
Als je in camera modus zit druk je op je linker selectieknop. Dan ga je naar camera-instellingen en sceneprogramma zet je daar op nachtlandschap. Ik vind de stand niet erg sterk maar denk dat dit bedoeld wordt.

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Kiwiknaapje schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 19:51:
[...]

Als je in camera modus zit druk je op je linker selectieknop. Dan ga je naar camera-instellingen en sceneprogramma zet je daar op nachtlandschap. Ik vind de stand niet erg sterk maar denk dat dit bedoeld wordt.
Snap er niet echt iets van, maar in de instellingen van beide camera´s (foto en video) heb ik al 100 keer gekeken.

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.uploadgeek.com/uploads456/116/Untitled.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Na nog weer wat zoeken heb ik het gevonden. EINDELIJK.

Maar het maakt totaal geen verschil. Grrrr! Rot mobiel.

[ Voor 18% gewijzigd door Sterretje6 op 05-02-2008 22:18 ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlchris
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:09
Sinds vandaag heb ik deze aangesloten: Afbeeldingslocatie: http://mob-com.nl/images/Universal_Adapter_headset_E900_D800.jpg

Me mp3's spelen prima af op me eigen oordopjes alleen de radio geeft nu alleen maar ruis..
Klopt het dat radio daarmee niet meer werkt ?
Dit is trouwens een D900i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekman
  • Laatst online: 01-05 18:05
Ik volg al een tijdje dit topic en ik moet zeggen dat ik er veel informatie uit heb gehaald voor mijn D900i! Hiervoor wil ik jullie al 1000 maal bedanken.

Maar ik zit nog met 1 ding wat mij irriteert en kan er niet zo gauw iets over vinden.
Als ik een achtergrond instel van een andere telefoon (bijv. van mn vriendin, een se k800i), liggend (landscape) zeg maar.. dan krijg ik zon uberlelijke grijs gestreepte achtergrond om de rest van de afbeelding (boven en onder) omdat het blijkbaar niet past. Valt hier iets aan te doen? Formaat wijzigen o.i.d.?

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 20-02-2008 18:13 . Reden: Aanhef en danken is niet nodig ]

• Xiled
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Helaas is mijn scherm van mij Samsung D900 kapot en ik heb gekozen om een nokia 6300 aan te schaffen. Wel denk ik eraan om te kijken of iemand hem op marktplaats wilt kopen dan heb ik tenminste nog een kleine vergoeding, echter zit ik wel met een probleem. Er staan een hoop foto's op en ik kan deze niet verwijderen omdat ik natuurlijk niet zie wat ik doe!

Kan iemand mij helpen door de juiste toetsen combinatie door te geven. Ik wil graag al de foto's verwijderen en de foto's uit de downloaded images map.

Ik heb wel bluetooth connection met mijn pc en kon dus alle smsjes al verwijderen, echter kan ik niet de foto's verwijderen. Maar wel zien of ze zijn verwijderd.

Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
De D900i van mijn vrouw laadt sinds dit weekend niet meer op. :S

Net hebben we even een nieuwe adapter gehaald, maar ook die laadt niet op. Dit ligt dus duidelijk aan het toestel. Is dit een bekend probleem met dit toestel? Uiteraard gaat dit toestel terug, want het moet gewoon werken.

Update: Samsung is gebeld en de telefoon moet terug worden gestuurd. Dan gaan ze kijken wat er gaande is en laten ze dat binnen een week weten.

[ Voor 20% gewijzigd door pven op 07-03-2008 23:42 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddievtb
@wlchris

De koptelefoon die wordt meegeleverd met je toestel fungeerd ook als antenne, dus geen wonder dat je ruis hebt... zonder antenne doet geen enkele radio het :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sylux
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-12-2021
misschien is deze vraag al 100 keer gesteld hoor maar ik heb dus de d900i. maar ik kan geen texten lezen.
overal op internet zie je staan: text vieuwer(wordt,pdf enzo)
maar als ik die op men telefoon zet kan ik hem niet openen
ik weet niet of het te maken heeft met welke map die moet staat maar ik heb hem in de map: ''andere bestanden'' staan(gewoon op de telefoon,niet op de geheugenkaart)

verder nog wat nadeeltjes:
-de acuu gaat nogal snel leeg
-bij mij is die heel erg langzaam als ik de plaatjes die in de images map van men geheugenkaart staat wil bekijken en naar onder wil scrollen
- je kan geen eigen bericht toon instellen.

verder is het wel een mobieltje telefoontje,ben er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddievtb
tip : laat je gsm hele nacht aan de lader , daardoor kun je langer met 1 geladen batterij doen.

grote plaatjes laden langer! verklein ze tot 320x240 voor je ze op de telefoon zet en ze laden sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een D900i en ben veel wijzer geworden op dit forum.
Iedereen bedankt hiervoor.
Ik heb echter nog wel een vraag, die al meerdere keren gesteld is.
Het veranderen van het bel volume via de code *# etc.. lukt niet.
De waarde veranderd wel maar het volume blijft het zelfde.
Iemand enig idee?
Tevens, hoe krijg ik dat T-mobile uit mijn display?

Nog een opmerking over de geheugenkaarten.
Als de telefoon/camera etc.. alleen FAT snapt is de max grote 2G
Fat16 16Kb cluster = max 1GB
Fat16 32 Kb cluster = max 2GB
Voor grotere geheugen kaarten moet het betreffende toestel FAT32 ondersteunen.
Kaart altijd eerst in het toestel formateren voordat je hem gaat gebruiken.

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sylux
hoe bedoel je bel volume?
als ik lang # indruk gaat die bij mij over naar trillen/geluid
voor volume zit er aan de linkerkand een lang knopje waar je het volume mee bepaald.
tijdens het bellen kan je zo ook het volume van de stem veranderen.
bedoelde je dat?

over dat t-mobile uit je scherm: ik gaat naar instellingen-->display-->textweergave en dan staat er: plaatje van text: en die moet je uit zetten.
dan is de provider naam weg.

nog ff een vraagje van mij:
als standaard achtergrond heb je zo'n thema met zo'n molen.
kan je ook andere thema's voor vinden op internet voor de d900i ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel dit:

type *#8999*8378#
Selecteer H/W Test.
Selecteer Geluidsinstellingen.
Selecteer Normaal.
"Rx PGA" is het maximale volume. je kan dit wijzigen naar 255
"Rx Vol" hiermee kan je het volume voor elke stap instellen

Deze instelling kan ik inderdaad op deze manier veranderen allen het volume veranderd niet....

Die instelling "plaatje van text" heb ik niet.

Na alles wat ik gelezen heb hier en op andere forums schijnt het niet mogelijk te zijn om het thema te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reden waarom ik dit toestel nooit heb gekocht: het design :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het klopt niet helemaal wat ik zeg.

Het volume van de telefoon tijdens een gesprek is aanzienlijk harder nu.
Wat ik echter wil is dat het belvolume, het "overgaan" van de telefoon harder gaat.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Vandaag hebben we bericht ontvangen dat het defect aan de D900i niet onder de garantie valt en derhalve 95,20 euro gaat kosten (men gaat de laadconnector vervangen). Als we dat niet willen, dan zijn we toch nog 25 euro kwijt aan onderzoekskosten EXCLUSIEF verzendkosten. :S

Erg opvallend dat een toestel van nog geen drie maanden oud dit soort defecten vertoont, ik sta nu al een half uur in de wacht bij Solid Vision, schiet dus niet op.

Wordt vervolgd ...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 15:13:
Vandaag hebben we bericht ontvangen dat het defect aan de D900i niet onder de garantie valt en derhalve 95,20 euro gaat kosten (men gaat de laadconnector vervangen). Als we dat niet willen, dan zijn we toch nog 25 euro kwijt aan onderzoekskosten EXCLUSIEF verzendkosten. :S

Erg opvallend dat een toestel van nog geen drie maanden oud dit soort defecten vertoont, ik sta nu al een half uur in de wacht bij Solid Vision, schiet dus niet op.

Wordt vervolgd ...
Dit kan volgens mij alleen indien ze aannemelijk kunnen maken dat je zelf de schade hebt veroorzaakt, anders is het gewoon garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Ik heb dit toestel al bijna 2 jr en een aantal maal laten vallen, maar hij doet het nog steeds perfect!!! :*)
Momenteel heb ik hem ook gemod naar mijn smaak (zoals mp3 als sms-toon instellen) en ik kan jullie zeggen dat mijn D900 nu formidabel werkt!!!

Ik ben dus zeer tevreden over dit toestel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Xiled schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:55:
Helaas is mijn scherm van mij Samsung D900 kapot en ik heb gekozen om een nokia 6300 aan te schaffen. Wel denk ik eraan om te kijken of iemand hem op marktplaats wilt kopen dan heb ik tenminste nog een kleine vergoeding, echter zit ik wel met een probleem. Er staan een hoop foto's op en ik kan deze niet verwijderen omdat ik natuurlijk niet zie wat ik doe!

Kan iemand mij helpen door de juiste toetsen combinatie door te geven. Ik wil graag al de foto's verwijderen en de foto's uit de downloaded images map.

Ik heb wel bluetooth connection met mijn pc en kon dus alle smsjes al verwijderen, echter kan ik niet de foto's verwijderen. Maar wel zien of ze zijn verwijderd.
Wissen van mijn foto's:
menu->6->1->1->linker softkey->8->2->linker softkey

Wissen van gedownloade foto's:
menu->6->1->2->linker softkey->7->2->linker softkey

En anders doe je een hard-reset:
type *2767*3855#
N.B. al je contacten + data (zoals foto's) worden gewist en alles wordt teruggezet naar de standaardintellingen!!! Kopieer dus je contacten naar je SIM-kaart voordat je gaat resetten!!!
Contactgegevens kopieeren naar SIMkaart:
menu->2->8->2->2->linker softkey->bevestigen (ok-button)

SUCCES!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Hier stond een TVP.
Nu ga ik lezen en dan komen er mischien vragen

[ Voor 64% gewijzigd door Daywalk3r op 31-03-2008 13:09 ]

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,
Ik heb een probleem: mijn Samsung d900i geeft aan dat er geen SIMkaart in zit, maar dit is wel het geval! Heb de SIMkaart nog even geprobeerd op een ander toestel (deed het daar wel) en een andere SIMkaart in mijn Samsung gestopt, deze werd ook niet herkend!

Heeft iemand een idee of ik hier zelf iets aan kan doen, of dat 'ie gerepareerd moet worden?
Alvast heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotharan
  • Laatst online: 09-09 11:59
Sinds vandaag heb ik ook een Samsung D900i, aangezien m'n SE kapot is gegaan
en deze D900i nu als Vodafone prepaid mooi geprijsd staat voor 119 euro bij een niet nader te noemen winkel. ;)

Dit hele topic heb ik doorgelezen en er staan veel goede en handige onderwerpen in. _/-\o_

Het is voor het eerst dat ik een Samsung heb en dingen die me o.a. opvallen zijn:
- Menu is eigenlijk best eenvoudig en er zijn niet eens zoveel diepgaande instellingen mogelijk.
- Scherm is helder en duidelijk/scherp.
- Geluid is van goede kwaliteit.
- SMS-en is wennen.

Bij de D900i heb ik een Sandisk 2GB microSD kaartje gekocht. Was gewoon een kwestie van kaartje in de tel. stoppen en gaan met die stoofpeer. Geen enkel probleem!

Wat ik mis t.o.v. van de SE... Je kon daar instellen dat de tijd getoond moet worden na het in standby stand (zwart scherm) gaan van de tel. Bij de D900i heb ik geen instelling daarvoor kunnen vinden.?

En wat ik me ook afvraag. Die lipjes die voor de USB en MicroSD sloten zitten, breken die niet snel af? Vind ze er namelijk maar teer uitzien en voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Als het toestel dichtgeschoven is en je drukt de volumeknop naar boven in (aan de zeikant dus) dan zie je een zeer simpel menutje met de tijd groot afgebeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sylux
@amboe:
hoe kan je je telefoon modden dan?
ik heb wel gezocht op google en ben wel bij een site uitgekomen met allemaal raare codes zoals:
D900iXEGDA die je kon downloaden.
heb je nergens een tutorial?
ik wil namelijk ook een mp3 als sms toon
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste